هیوندای آزرا 2006-2011

HYUNDAI AZERA 2006-2011

هیوندای آزرا 2006-2011 هیوندای آزرا 2006-2011

بررسی هیوندای آزرا

 هیوندای آزرا یا گرنجور یک سدان متوسط کره‌ای است که نسل اول آن در سال 1986 معرفی شد و تاکنون 6 نسل از آن معرفی شده است. آزرا در سال 2006 میلادی وارد چهارمین نسل خود شد و در ایران هم حضور پیدا کرد که اتفاقا به یکی از خودروهای محبوب تبدیل شد و فروش خوبی را تجربه کرد. تولید این نسل از آزرا تا سال 2010 ادامه پیدا کرد و هیوندای در سال 2011 یک مدل قیس لیفت را هم برای آن معرفی کرد.

در مدل فیس لیفت تغییراتی بر روی چراغ‌ها اعمال شده بود در حالی که کلیت طراحی خودرو دچار تغییر نشده بود. اما مهم‌ترین تغییری که در مدل 2011 رخ داد، افزایش قدرت موتور است که از 235 اسب بخار در مدل 2010 به قبل، به 260 اسب بخار افزایش پیدا کرد. البته این مدل از آزرا در ایران با استقبال زیادی روبه‌رو نشد و همانند برادر بزرگ خود عمل نکرد. 

نسل پنجم آزرا در سال 2012 معرفی شد و جایگزین مدل قبلی شد. آزرا 2006 تا 2011 از نظر ظاهری شباهت زیادی با هیوندای سوناتا دارد و این دو خودرو از یک پلتفرم مشترک استفاده می‌کنند. ظاهر جذاب آزرا یکی از دلایل موفقیت آن در بازار بود و ویژگی‌های مختلفی در بدنه وجود دارند که موجب جذاب‌تر شدن چهره آن می‌شوند. از جمله چراغ‌های کشیده در جلو و عقب و اتصال چراغ‌های عقب به یکدیگر توسط یک نوار قرمز رنگ.

در کنار طراحی خارجی جذاب، آزرا در داخل کابین هم بسیار مهیج و راضی کننده است. بسیاری از قطعات با چرم پوشیده شده‌اند و استفاده از پلاستیک و چوب هم در داخل کابین مشهود است. فرمان چوبی آزرا حس لوکس بودن را به شما القا می‌کند. به علاوه اینکه باتوجه به ابعاد بزرگ خودرو، کابین فضای زیادی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و در سفرهای طولانی، چه در جلو و چه در عقب، سرنشینان حس خوشایندی خواهند داشت.

 

 هیوندای-آزرا-AZERA
عکس داخلی هیوندای آزرا 2006-2011
price icon

1,250,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

7از 23کاربر

سال ساخت : 2018-2019 2006-2011

نکات مثبت هیوندای آزرا

کیفیت بالای متریال کابین ، موتور پر قدرت و عملکرد مناسب جعبه دنده ، سواری راحت ، آپشن های مناسب

نکات منفی هیوندای آزرا

طراحی نسبتاً قدیمی کنسول جلو ، مصرف سوخت بالا ، استهلاک بالا ، انتقال ضربه به دست اندازه های بزرگ به شاسی .

امنیت هیوندای آزرا

" آزرا " با ظاهری قرص و محکم همراه با موتور و انتقال قدرتی قدرتمند توانست به محبوبیت فراوانی در بازارهای جهانی دست یابد . آزرا یا گرنجور توانست 4 ستاره ایمنی را از موسسه EURONCAP دریافت کند.

نقد کارشناسی هیوندای آزرا

هیوندای آزرا در ابعاد نزدیک به بازار سدانهای لوکس است. ازرا شامل ترکیبی از راحتی، فضای داخلی و ویزگیهای دیگر بوده و در عین حال دارای قیمت معقولی است. خودروی محور جلوی هیوندا ازرا دارای دو حالت است. جی ال اس و حالت محدود. جی ال اس با یک موتور v6، 3.3 لیتری و 234 اسب بخار طراحی شده است؛ و در حالت محدود یا لیمیتد ادیشن موتور v6، 3.8 لیتری و دارای 263 اسب بخار است که تنها نسخه جی ال اس وارد بازار کشورمان شد.

در هر دو حالت یک گیربکس تیپ ترونیک 5 دنده اتوماتیک، موتور را همراهی می‌کند. حالت جی ال اس، تجهیزات استاندارد قابل توجهی را ارائه میکند که از آنها می‌توان به کنترل کشش و استحکام، ترمز دیسکی ضد قفل چهار چرخ، چرخ های آلیاژی 17 اینچی، 8 کیسه هوا، صندلی های برقی جلو، فضای داخلی شبیه چوب، تهویه مطبوع اتوماتیک، رادیو ماهواره ای به همراه پورت USB، کروز کنترل، آینه های برقی، قفل بدون کلید و از راه دور برای در و پنجره ها اشاره کرد.

در حالت محدود امکاناتی چون سانروف برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، یک سیستم صوتی پیشرفته و سایه‌بان برقی شیشه عقب خودرو اضافه شده است. در مدل 2010 حالت محدود، امکانات استاندارد اضافه‌ای مانند قدرت تنظیم شیب و فرمان مدل چوبی تلسکوپی، سیستم حافظه یکپارچه و درهای با روکش ضد خش نیز موجود است. همچنین یک ویزگی جدید تغییر مسیر آسان به هر دو مدل جی ال اس و محدود اضافه شده است.

سدان بزرگ و نیمه‏ لوکس هیوندای آزرا در بدو ورودش چنان مورد استقبال قرار گرفت که شما را بی‌‏درنگ به یاد ورود ماکسیما در سال 81 می‌‏اندازد. این خودرو در همان سال ورودش به یک خودرو لوکس و گران تبدیل شد. فضای داخلی فوق‏ العاده، کیفیت تجهیزات داخلی و امکانات متوسطی که یک کاربر ایرانی را راضی نگه می‌‏داشت در کنار یک پیشرانه بی ‏نقص آزرا را به یک خودرو محبوب برای تمام اقشار خصوصا آنهایی که دستشان به جیب شان بیشتر می‏رسید بدل کرد. داینامیک و هندلینگ آزرا با توجه به ابعاد و وزنش قابل قبول است اما یک نکته منفی در مور آن قابل اشاره است و آن هم ضعف سیستم ترمز است که بالا بردن سرعت با آن را کمی سخت جلوه می‌دهد و اطمینان لازم را برای بالا بردن سرعت به راننده نمی‌دهد.

 تاکنون بحث‌های زیادی در خصوص پیشرفت‌های هیوندای در زمینه های ایمنی، ارزش و زیبایی آن گفته و شنیده شده است. تقریبا این خود رو نمایه ای را از طراحی های قدیمی ولی با تکونولوژی ها به روز شده را با خود به همراه دارد.

آزرا در مدل 2006 خود در واقع به عنوان جایگزینی برای XG350 وارد عرصه شد. خودرو وارداتی کره ای که جای خالی خط تولید کمپانی را تقویت کرد اما شاخصه های آن توان رقابت در بازار گسترده آمریکای شمالی را نداشت.

مانند تمامی مدل های جدیدی که هیوندای در طول چند سال اخیر روانه خیابان ها کرده است، آزرا روی کاغذ گزینه خیلی خوبی به نظر می رسد و در مقایسه با خودروهای بزرگ مشابه همین کلاس مانند تویوتا آوالون، کیا اپتیما، هوندا آکورد، و کرایسلر 300 به خوبی ایستادگی می کند.

این خودرو با قیمت پایه ای خوبی آغاز شده و با یک موتور V شکل 6 سیلندر، استاندارهای ایمنی فراوان و طراحی زیبا ،بی نقص به نظر می رسد. اما آیا آزرا ویژگی به خصوصی که آن را در این بازار رقابتی متمایز کند دارد؟ یا اینکه نمی تواند در کل مجموعه چشمگیری را ارائه دهد؟

هیوندای در طراحی مسیر طولانی را پیومده است و در حالی که سوناتای جدید طراحی تند و پر چین و شکنی دارد، آزرا طراحی نرم، گلگیر های جلوآمده که خمیدگی های زیبایی را در بالای چرخ ها ایجاد می کند از خود به نمایش می گذارد. اگرچه طراحی گلگیر جلو هیچ سنت شکنی نکرده است، چهره آزرا به طور بی نقصی با خطوط افقی سنتی و اسپرتی کرومی تناسب دارد. نور های جلو با درخشش طبیعی خود ظاهر اسپرتی را به این ماشین داده است که مانند نورافکن های هالوژنی می ماند.

طراحان آزرا توجه ویژه ای را به تناسب خودرو معطوف کرده اند به نحوی که باعث می شود این سدان بزرگ از آنچه که واقعا هست کوچکتر به نظر برسد. این طراحی موجب این شده که این خودرو از یک صندوق عقب با ظرفیت 470 لیتری بهره مند باشد.

تاثیر کلی که این ماشین می گذارد این است که در مقایسه با دیگر رقبا مانند فورد فایو هاندرد طراحی بهتری دارد که البته این احساس از طراحی کشیده عقب خودو ناشی می شود. همچنین وجود اگزوزی با دو خروجی این را می نمایاند که این خودرو در سرعت های بالا کم نمی آورد. ودر اخر لاستیک های 17 اینچی بسیار جذاب هستند و فضای چرخ ها را به خوبی پر می کند.در حالی که سایر سدان های بزرگ چرخ های 18 اینچی بزرگی دارند، آزرا چرخ های متناسبی دارد که باعث می شود این حس که محوطه چرخ ها توسط بدنه احاطه شده است ایجاد نشود.

این چرخ ها به سیستم ترمز ضد قفل (دیسک 11.9 اینچی جلو و 11.2 اینچ عقب) مجهز شده است که توسط توزیع الکتریکی پشتیبانی می شود تا توقف های ناگهانی را در کنترل قرار دهد. آزرا همچینن مجهز به کترل پایداری الکتریکی و سیستم کنترل کشش است که نماینگر استراتژی های پیروزمندانه هیوندای در خصوص ایمنی و استاندارد است.

هیوندای آزرا 2006 تا 2010، یک خودرو باکیفیت با سواری عالی است و همچنان بازار خرید و فروش نسبتا خوبی دارد. از رقبای آزرا می‌توانیم به نیسان ماکسیما، کیا اپتیما 2010، تویوتا کمری 2007 و هیوندای سوناتا 2006 اشاره کنیم. اگر نمونه‌های کم کارکرد آزرا را پیدا کردید، در خرید آن شک نکنید.

گالری تصاویر هیوندای آزرا

property
گیربکس
5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
property
حجم موتور سی سی
3342
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
235/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
7,8
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
10

مشخصات هیوندای آزرا 2006-2011

مدل : Azera 2006
کلاس : سدان
گیربکس : 5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
محور متحرک : دیفرانسیل جلو(FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 24/V6
حجم موتور سی سی : 3342
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 235/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 304/4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 230
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 7,8
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1490/1865/4895
وزن خالص(کیلوگرم) : 1620
مشخصات تایر : 235/55R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 10
استاندارد الایندگی : یورو 3
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 75
کیسه هوا : راننده / سرنشین / جانبی / پرده ای (مجموعا 8 عدد)
سیستم های ترمز و پایداری : جلو و عقب دیسکی / TCS - ESP - ABS
سیستم های امنیتی : دزدگیر / ایموبیلایزر/ سنسور پارک عقب
سیستم های فرمان و هدایت : تلسکوپی با تنظیم برقی/ طرح چوبی فرمان/ حافظه فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک دوگانه با سنسور کنترل کیفیت و رطوبت
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : سی دی چنجر 6 تایی / 8 بلندگو و ساب ووفر / نمایشگر و جهت یاب ماهواره ای (سفارشی) / اتصال USB و ipod
سیستم صندلی : صندلیهای راننده و سرنشین جلو با تنظیم الکتریکی در 10 جهت و سرنشین در 4 جهت و گرم کن / حافظه صندلی/ پشت سری های فعال به هنگام تصادف / پوشش چرم
سیستم اینه و شیشه ها : آینه وسط الکتروکرومیک/ آینه‌های جانبی برقی تاشو با گرمکن و راهنما و تغییر زاویه هنگام پارک
سیستم روشنایی : چراغ های جلو زنون با قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک و چرخش در پیچ ها/ روشنایی خودکار چراغ‌ها
سایر امکانات : سنسور باران / کمک فنرهای گازی / پرده برقی عقب / کروز کنترل / سنسور پارک در عقب/ دوربین دنده عقب/ کامپیوتر سفری/ سنسور باران
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره هیوندای آزرا 2006-2011

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1395/06/04

    با عرض سلام هیوندای آزرا یک خودرو کره ای هست به اشتباه ژاپنی درج شده است

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/06/04

      با سلام با تشکر از شما ، در سایت درج شده "انتظاراتی که از خودرو ژاپنی دارید از این خودرو نداشته باشد"/ مسلما هیوندایی آزارا خودرویی کره است. ممنون

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1395/06/04

    با عرض سلام خدمت شما،یکی از معایب هیوندایی آزرا ترمز ضعیف این ماشین هست و آزرا گرانجو تسلط در دید کمی به راننده میدهد.

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1397/12/19

      از لنت فابریک ( genuine part) استفاده کنید
      تا ترمز استاندارد داشته باشید لنت های متفرقه در آزرا به شدت باعث کاهش قدرت ترمز گیری میشوند

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1395/06/13

    باسلام میخاستم بدونم استهلاک و خرجای هیوندای آزرا در چه حده و اینکه شنیدم هم از چن نفرهم شما ک اینجا گفتید زیاده اما میخواسم دقبق بدونم و اگ میشه با مثال ینی خیلی زیاده؟؟واینکه گفتید بعد ۸۰ هزارتا کار هیوندای آزرا افت میکنه یمی جوریه ک از خریدش پشیمون شد؟؟؟

    • نویسنده : اشکان
      تاریخ : 1400/03/10

      ازرا با این قیمتا به درد نمیخوره من داشتم فروختمش خرج نگهداریش و قطعات یدکیش بالاس نمیگم سواریش راضی کنندس ولی من یکی فروختم اصلا نمی صرفید سیبیل اینو اونو چرب کنی هی الا پژو 2008 دارم و راضیم

  • user icon
    نویسنده : Sina_Rz
    تاریخ : 1395/07/22

    ماشین های کره ای مخصوصا قدیمی ترهاش قطعا کیفیت ژاپنی هارو ندارن ولی توی بازار خسته ی الان با 100 میلیون انتخاب قدرتمند که توی فروشش زیاد اذیت نکنه میشه پیدا کرد و بخواطر همین نمیشه بگی خرید کاملا اشتباهیه

  • user icon
    نویسنده : علیرضا دیبا
    تاریخ : 1395/09/17

    باسلام.من یه ازرا مدل ۲۰۰۸ دارم که از صفر دست خودم بوده.الان ۸۲۰۰۰ تا کارکرده.درمطلب بالا گفتین که بعد از ۸۰هزارتا افت پیدا میکنه.میشه لطفا توضیح بدین که من الان باید منتظر چه هزینه هایی باشم و چه خرجهایی رو دستم میذاره؟ممنون از سایت خوب و علمیتون

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/09/17

    آزرا خودروی خیلی خوبیه اما دقیقا همین مشکلاتی که در بالا اشاره شد رو داره هرچتد از کره ای ها بیش از این انتظار نمیره. بنظر من اگرکسی دنبال یک سدان با حجم موتور بالا و قدرتمند و با آپشن هست بهترین گزینه تویوتا آریون هست. که طبق معمول تویوتا هر چی کار میکنه نرم تر و حتی گرون تر میشه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/09/17

    من هم تویوتا کمری داشتم . هم در حال حاضر پنج سال است ازرا مدل 2010 دارم . اصلا از نظر اپشن قابل مقایسه نیستند . در ضمن بسیار کم استهلاک هست دقیقا خلاف اونچه که گفته شد . متاسفانه شما محاسن ازرا رو با معایب گرنجور نوشتید . متاسفانه همان قدر که ازرا تا 2011عالیست . گرنجور افتضاح است . بیخود نیست که خوش به خرترین محصول هیوندا،ازرا تا مدل 2011 هست تو بازار؟!

  • user icon
    نویسنده : گلزار
    تاریخ : 1396/02/14

    ببخشید من یک آزرا 2007 دارم اما استارت دکمه ای ندارد آیا همه ی آزرا های 2006 تا 2011 ندارند یا فقط مال من ندارد

    • نویسنده : امیرحسین
      تاریخ : 1400/03/12

      سلام دوستان ، من یک آزرا 2008 سفید دارم با 154000 کارکرد ،، از صفری هم زیر پا خودمه ، میخواستم بگم این ماشین عالیه ،، رانندگی باهاش فوق‌العاده هس ،، هر کس این ماشین رو بخره دیگه هیچ وقت نمیفروشتش

  • user icon
    نویسنده : Ab_Ru
    تاریخ : 1396/03/15

    آزرا TG یکی از بهترین های بازار دست دوم کشور هست در حال حاضر.

    • نویسنده : قادر
      تاریخ : 1397/09/11

      فرمايش شما كاملا درست و صحيح ميباشد...
      اگه آزرات TGتا هزار سال هم وارد بازار ميشد مشتري داشت. اين ماشين مثل كاديلاك سويل هرگز قديمي نميشه

  • user icon
    نویسنده : AbRu
    تاریخ : 1396/04/24

    آزرا الماس متحرک

    • نویسنده : قادر
      تاریخ : 1397/08/16

      شما عشقي مهندس

  • user icon
    نویسنده : م ازادی فر
    تاریخ : 1396/08/06

    ما میخوایم ازرا مدل 2007 بخریم نمیدونیم ایا این ماشین به خرج خواهد افتاد یا نه

  • user icon
    نویسنده : حميد پرانداخ
    تاریخ : 1396/09/17

    سلام،من يه ازرا ٢٠١١دارم كه تازه خريدم موتور قدرتمندي داره و نرم و راحت،ترمزهاش ضعيفه ولي ديسك و لنت اصلي بندازين خيلي بهتر ميشه.مال من ٦٥٠٠٠تا كاره
    و خيلي تميزه

  • user icon
    نویسنده : مجتبي
    تاریخ : 1396/10/26

    ازرا 2011دارم يه دوسالي ميشه كم خرج وعاليه دلم نمياد بفروشمش خيلي كم استهلاك و پر قدرت

  • user icon
    نویسنده : Homan
    تاریخ : 1396/11/04

    دوستان عزیز اگه هنگام خرید به این های که می گم دقت کنید کمتر دچار هزینه میشد
    ۱-اول موتور خودرو رو چک کنید منبع ضد یخ و روغن خودرو
    ۲-شلنگ های خنک کننده خودرو
    ۳-دسته موتور های خودرو
    ۴-برین زیر خودرو ببینین روغن ریزی چیزی نداره
    ۵-گیربکس از پایین و بالا در هنگام رانندگی دستی و اتومات چک شود
    ۶-بخاری و کولر
    ۷-حافظه های صندلی
    ۸-اگه دیدی موتور خودرو بیش از حد کثیف و یا تمیز بود حتما بیشتر احتیاط کنید که کلا بردار زیاده
    ۹-هزینه تعمیر موتور کامل بالای ۱۳ میلیون هست
    ۱۰-سعی کنید حتی در هنگام خرید خودرو به کوچکترین صدا ها هم توجه کنید

  • user icon
    نویسنده : Sepehr
    تاریخ : 1397/05/05

    سلام ببخشید میخواستم بدونم با کارکرد دویست هزار تا تو خرج می افته یا زود تر تو خرج می افته بعد میخواستم بدونم خرج سنگینه

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1397/05/26

    سلام به مدير محترم بنده ميخوام ازرا مدل٢٠٠٩با ١٥٥هزار كاركرد با قيمت١٥٥ميليون،مشكي امروز رفتم باهاش دور زدم خيلي خوب بود و تميز ميخواستم راهنمايي كنيد كه ايا ارزش داره بخرم، خيلي باهاش حال كردم ولي دو دلم در ضمن اول ميخواستم جك اس فايو اتو صفر بگيرم وقتي سوار ازرا شدم نظرم عوض شد..خواهشا راهنمايي كنيد

    • نویسنده : ناصر
      تاریخ : 1397/10/14

      من يك ساله ازرا٢٠٠٧ فول وارداتي دارم اصلا با خودروي چيني قابل قياس نيست ازرا بيست سال كاركرده اش هم به نظر من از جك اس فايو بهتره

  • user icon
    نویسنده : حامد گلستانی
    تاریخ : 1397/06/15

    سلام و تشکر از سایت ماشین3 از مدیر محترم خواهشمندم در این بازه زمانی آیا خرید آزارا با 160 کارکرد 2009 مقرون به صرفست یا نه ...قبلاً هم ازتون سوال کردم در تاریخ 26/5/97 ولی جوابی بهم ندادید...

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1397/06/15

      سلام
      خرید ماشین هیوندای آزرا با این مشخصات و کارکرد کار منطقی نیست . هزینه نگهداری ماشین ازرا سال 2009 بالاست .

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1397/07/13

      به یه مکانیک ماهر نشون بده، اگر موتور و گیرباکس سالم باشه، اتاق بدون صدا و شاسی ها سلامت باشن، مشاین خوبیه ، بخر ، چون خودم آزرا 2009 با 180 تا کارکرد دارم. بجز هزینه ها مصرفی مثل ( استارت، دینام، واتر پمپ ، صافی بنزین ، تیغ برف پاک کن) هزینه دیگه ای برام نداشته. سرویس های فنی به موقع انجام بشه هیچ هزینه ای برات نداره، قطعا سواری یه المانی رو نمیده ولی نسبت به پولی که پرداخت میکنه لذت بخشه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/08/06

    2011 فروشی
    09126519510

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1397/10/26

    سلام
    من یه آزرا ۲۰۰۷ دارم که صبحا تا موتور سرده و روشنش میکنم برای مدت حدود ۴ ثانیه یه صدای بدی میده بردمش مکانیکی گفت صدایcvtموتوره و گعت اکثر آزرا ها این صدا را دارند میخوام بدونم ایا اکثرا دارند؟و اگه درستش نکنم مشکل ساز میشه یا که نه

    • نویسنده : امیرv6
      تاریخ : 1397/11/07

      سلام بله اکثرا دارن و حتما تعمیرش کنین.کسی که قصدخرید داره حتما باید به این مورد توجه کنه که الان حداقل 10 تومن خرج داره

    • نویسنده : حسام
      تاریخ : 1397/11/25

      سلام اکثرا این صدارو دارن و اصلا هم مهم نیست روغن 5w40 رانا بریزید صداش قطع میشه

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1398/03/04

      سلام منم یه 2006 دارم الان یکساله همینجوریه. از دو نفر دیگه با مدلهای2007 و2008 سوال کردم گفتند همینجوریه نگرانش نباش

  • user icon
    نویسنده : جواد ارمنده
    تاریخ : 1397/11/10

    با سلام میخوام از شما نظربگیرم دوستان در رابطه با خرید ماکسیما بخرم یا ازرا کدومش بهتر لطفا نظر تون بدید ممنون میشم

    • نویسنده : مجتبی
      تاریخ : 1398/05/28

      ازرا خیلی سرتر هست و اپشن بالایی هم داره

  • user icon
    نویسنده : Rasul
    تاریخ : 1398/06/21

    آزرا 2010دارم یک سالی هست ماشین خوبیه نرم وعالی پراپشن پر قدرت البته نه مثل پورشه ولامبور ولی نیاز رو برآورده میکنه بی صدا ومحکم ایمن هست جادار

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1398/08/30

    سلام . دویتان یه سوال داشتم از حضورتون .
    من خارج از کشور زندگی میکنم و یه ازرا مدل 2006 خریدم . ماشین خیلی تمیز و سالم هستش . میخواستم بپرسم این مدل ازرا تسمه تایم داره یا زنجیر تایم ؟ . چون در حدود 150 هزارتا کار کرده میخواستم تعویض کنم . اگه زنجیر باشه که ظاهرا نیازی به تعویض نداره . ممنون میشم دوستان پاسخ بدن .

  • user icon
    نویسنده : معین
    تاریخ : 1398/11/17

    با سلام ببخشید میخواستم بدونم ازرا ۲۰۱۱ همشون کالیفرنیا هستند لطفا جواب بدید

  • user icon
    نویسنده : ياسين
    تاریخ : 1398/12/25

    سلام
    من ميخام آزارا ٢٠٠٦ بخرم تا الان آزارا نداشتم البته اين ماشين تازه موتورش تعمير شده و صاحب ماشين ميگه همه قطعاتو عوض كردم لطفا راهنمايي فرماييد كه بخرم يا نه

  • user icon
    نویسنده : کسری
    تاریخ : 1399/01/09

    عرض سلام و وقت ب خیر
    غرض از مزاحمت من تازگی هیوندا آزرا ۲۰۰۹ وارداتی فول گرفتم
    خواستم ببینم گرم کن صندلی نداره یعنی؟
    دگمه واس روشن کردن گرم کن پیدا نکردم ولی ی روز بخاریش روشن بود صندلی خیلی داغ بود میشه اون طوری روشن شه یا اصلا نداره ممنون میشم جواب بدین
    یاحق

    • نویسنده : فرزام
      تاریخ : 1399/08/01

      سلام. خیر. وارداتی ها ندارن و فقط شرکتی ها دارن

  • user icon
    نویسنده : هومن
    تاریخ : 1399/02/06

    با سلام.
    آزرا 2007فول دارم،بعضی اوقات موقع استارت زدن،لحظه روشن شدن ماشین یه صدایی شبیه اینکه کسی با کف دست محکم بزنه به شیشه ماشین ،((صدای گووپ))شنیده میشه.
    مشکل چیه واقعا؟؟؟

    • نویسنده : امید
      تاریخ : 1399/02/24

      اگه صبح ها موقع استارت زدن صدایی باشه اون صدای cvt درستش کنید والا خرج موتوری میگذاره رو دستتون اکثر ماشین های خارجی مشکل تعویض cvt دارن و فقط مختص آزرا و سوناتا نیست حتی تویوتا آریون و کمری هم دارن به یه مکانیک نشون بدید و بگید که صبح ها این صدا را دارید cvt عوض کنید اوکی نهایتا ۴ تا ۵ تومن هزینه داشته باشه

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1399/04/05

    سلام خدمت دوستان
    من می خوام آزرا 2011 کالیفرنیا بخرم،اما بین کمری 2008 و آزرا موندم میشه راهنمایی کنید؟
    یه سوال دیگه ازرا 2011 کیلس استارت داره؟

    • نویسنده : امید
      تاریخ : 1399/04/11

      سلام خیر کیلس نداره و نسبت به کمری واقعا سرتره فقط بگردید کم کار و تمیزش پیدا کنید که اذیت نشده باشه و اگر هم میخواهید تویوتا بخریدتو یوتا آریون بخرید قابل مقایسه هست با آزرا نه کمری

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1399/05/11

    سلام آزارا ۲۰۰۶ خریدم ولی دکمه ترمز استیشن پیدا نکردم و وقتی حالت پارک می ذارم ترمز رو که ول می کنم ماشین یه حرکت کوچیک میکنه
    ممنون میشم راهنمایی کنین

  • user icon
    نویسنده : حاج موسی
    تاریخ : 1399/08/04

    آزرا مدل ۲۰۰۹ زنجیر تایم داره یا تسمه تایم؟
    و اینکه فنرهای عقب ماشین من یکم اومده پایین، میتونم مجددا بدم ببرن بالا؟

    • نویسنده : حامدپورمعصومی
      تاریخ : 1400/07/02

      اولا زنجیری هستن ، دوما هر موتوری که پوسته دور زنجیر تایم فلزی و برآمده باشه (بدلیل وجود روغن برای کاهش اصطکاک و کاهش صدا زنجیر) مطمنا زنجیری است .

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1400/06/17

    دوستان لطفا راهنمایی کنید... بین آزرای مدل هشتاد و هشت و مگان اتومات و دنا پلاس صفر به نظرتون کودوم رو بخرم بهتره ؟ کسی میدونه کمپلت تعمیر آزرا چقدر خرج بر میداره موتورش ؟

    • نویسنده : طاها
      تاریخ : 1400/07/14

      اگر آزرا ۲۰۰۹ تمیزش رو گیر آوردی معطل نکن . موتور ، گیربکس ، جلوبندی ، بدنه ، لاستیک ، کارکرد ، چند برگ بودن سند و ... رو چک کن . شاید باورت نشه ، حتی اونی که داری این ماشین رو ازش میخری هم باید آدم موجه ای باشه دوست من .

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1400/10/12

    دوستان سلام. من میخام آزرا بخرم. خیلی تعریفش رو شنیدم. حوالی 800 تا 900 م هم میخام خرج کنم. میشه راهنمایی کنین چه مدلش رو بخرم. اصلا بخرم یا نه؟ کسی داره برا فروش؟
    مرسی از مدیریت سایت.

    • نویسنده : سید مصطفی موسوی
      تاریخ : 1400/10/24

      سلام وقت بخیر
      بنده خودم ازرا ۲۰۰۹ دارم از لحاظ شتاب و اتاق و آپشن و … راضی هستم اما کمی خرجش بالاست الان همین چند روز پیش آینه هاش وقتیکه که زاویه رو میخواین تغییر بدین تق تق میکرد که بردم نشون دادم مشکلش یه چرخ دنده بود شبیه یک اسباب بازی که اون یک و پونصد پول دادم
      اگر نظر شخصیم رو میپرسید و نمیخواید خرید و فروش کنید بهترین ماشین از لحاظ فنی سانگ یانگ نیو اکتیون هست رفقا دارن واقعا محشره اصلا استهلاک نداره و اینکه میگن خدمات پس از فروشش ضعیفه و اینا رو ولش کنید الان واقعا در این دوره زمانه با یک تلفن هر چیزی بخواین میخرین و براتون پست میکنن

  • user icon
    نویسنده : S.r
    تاریخ : 1401/03/03

    آزرا خیلی ماشین قوی ومعرکه ایه ولی یه مشگل بزرگ که داره خیلی زود یاتاقان میزنه من یه ۲۰۰۷ داشتم ۲ماه نشده ۹۰میلیون هزینه گزاشت دستم .این که از کی میخرین و ماشین کم کار کرد باشه خیلی مهمه ولی شنیدم ایراد موتوریش از ۲۰۱۰ به بعد بر طرف شده

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1402/10/03

    آزرا، پرنده ی روی زمینه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading