اینجا هستید: صفحه اصلی خودروهای بازار ام جی 3 2014-2015

ام جی 3 2014-2015

MG 3 2014-2015

ام جی 3 2014-2015 ام جی 3 2014-2015

بررسی ام جی 3

ام جی 3 - MG3 یک هاچبک چینی ساخت شرکت ام جی است که برای مدت کوتاهی به بازار ایران عرضه شد ولی به دلیل عدم استقبال از این خودرو، عرضه آن خیلی زود پایان یافت. ام جی 3 یک خودرو شهری با طراحی زیبا است که ویژگی‌های فنی خوبی دارد ولی در مدل صفر قیمت نسبتا بالایی داشت.

ام جی 3 با طراحی نسبتا جذاب بدنه و کابین، توانست راه خود را به بازارهای جهانی باز کند از جمله بریتانیا که از سال 2014 به همراه ام جی 6 در این کشور به تولید می‌رسند. ام جی 3 از یک موتور 1.5 لیتری بهره می‌برد که قادر است 107 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 5 سرعته خودکار به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

ام جی 3 در حال حاضر تنها به صورت دست دوم در بازار قابل خریداری است اما رقبای مهمی را در مقابل خود دارد از جمله رنو ساندرو، پژو 207 و برلیانس H330. بهتر است برای خرید خودرویی با قیمت به سمت خرید رنو ساندرو و پژو 207 بروید.

sound
بررسی صوتی MG3
 ام-جی-3
عکس داخلی ام جی 3 2014-2015
price icon

162 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

7از 5کاربر

سال ساخت : 2014-2015

نکات مثبت ام جی 3

نقاط مثبت ام جی 3 

طراحی جذاب ، رنگ های متفاوت با سقف های سفارشی ، سیستم صوتی قدرتمند، سطح امکانات قابل قبول

 

نکات منفی ام جی 3

نقاط منفی ام جی 3

گیربکس با تکنولوژی قدیمی ، کیفیت پایین مواد به کار رفته در داخل خودرو ، بازار ضعیف دست دوم ، القای حس ارزان بودن خودرو ، ایمنی پایین

 

امنیت ام جی 3

ام جی 3 موفق به کسب 3 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ شده است که در اینجا می توانید تست تصادف ام جی 3 را مشاهده کنید.

 

 

تست تصادف ام جی 3

 

 

نقد کارشناسی ام جی 3

ام جی 3 یک هاچبک چینی است که برای مدت کوتاهی توسط مدیا موتورز در بازار ایران عرضه شد. هدف از عرضه آن در بازار ایران رقابت با خودروهایی چون هیوندای i10، میتسوبیشی میراژ و کیا پیکانتو بود اما به دلیل قیمت نزدیک به آنها و کیفیت پایین‌تر و نیز آپشن‌های کمتر نتوانست فروش بالایی را تجربه کند. هرچند این کلاس از خودروها در ایران چندان محبوب نیستند و به همین دلیل تعداد زیادی از آنها را در خیابان‌ها مشاهده نمی‌کنیم. ام جی 3 در بازارهای جهانی هم عرضه شد و در بریتانیا به همراه ام جی 6 به تولید رسید.

ام جی 3 طراحی زیبایی دارد و در مقایسه با رقبای کره‌ای و ژاپنی خود چیزی کم ندارد. ام جی در نمای جلو و جانبی طراحی هماهنگی ارائه می‌دهد ولی در نمای عقب، چراغ‌های کشیده و بلند طراحی متفاوتی دارند. اما در داخل کابین اوضاع به خوبی بیرون نیست و طراحی ساده‌ای به چشم می‌خورد. البته نمی‌توان گفت که این طراحی برای یک خودرو شهری کوچک نامناسب است ولی در مقایسه با رقبای کره‌ای و چینی عملکرد ضعیف‌تری دارد. به علاوه اینکه کیفیت قطعات به کار رفته در کابین چندان بالا نیست ولی اگر بخواهیم آن را با رقبای ایرانی و چینی مقایسه کنیم وضعیت چندان بدی هم ندارد.

ام جی 3 لیست نسبتا کاملی از آپشن‌ها را ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توانیم به 6 عدد کیسه هوا، سیستم صوتی مجهز به رادیو استریو، سیستم‌های MP3 و CD player با ورودی USB ،AUXوiPod به همراه 6 بلندگو، و سیستم‌های ترمز ABS، EBD، CBC و BAS اشاره کنیم. یکی از نقاط قوت این هاچبک به حجم 285 لیتری فضای بار برمی‌گردد که با جمع کردن صندلی‌های عقب این حجم به 938 لیتر هم می‌رسد.

ام جی3 خودروی مناسبی برای مسیرهای شهری است که کیفیت سواری مطلوبی دارد اما در حال حاضر خدمات پس از فروش مناسبی برای آن عرضه نمی‌شود و بازار دست دوم مناسبی هم ندارد.

اگر قصد فروش ام جی 3 را داشته باشید باید مدت زمانی طولانی برای فروش آن صبر کنید . ماشین3 به دلیل نداشتن بازار خرید وفروش مناسب این کوچولوی چینی خرید آن را به شما پیشنهاد نمی کند .  

گالری تصاویر ام جی 3

property
گیربکس
5 دنده اتوماتیک AMT
property
حجم موتور سی سی
1500
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
107/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
11.5
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
5.8

مشخصات ام جی 3 2014-2015

مدل : MG 3
کلاس : هاچبک شهری جمع و جور
گیربکس : 5 دنده اتوماتیک AMT
محور متحرک : دیفرانسیل جلو ( FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4 خطی/16
حجم موتور سی سی : 1500
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 107/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 135/4500
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 180
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 11.5
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1517/1728/4018
وزن خالص(کیلوگرم) : 1128
مشخصات تایر : 15 185/65
مصرف ترکیبی(لیتر) : 5.8
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 45
کیسه هوا : 6کیسه هوای ایمنی (جلو ، جانبی و پرده ای)
سیستم های ترمز و پایداری : ABS/EBD/CBC/BAS
سیستم های امنیتی : کمربند های ایمنی جلو مجهز به سیستم پیش کشنده گی و آزادسازی تدریجی کمربند در هنگام بروز حوادث با هدف کاهش آسیبمجهز به قفل مرکزی و قفل اتومات درب ها بعد از حرکت خودروبسته شدن اتوماتیک پنجره ها پس از پیاده شدن از خودرو (Lazy Key)
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان هیدرولیکی با قابلیت تنظیم ارتفاع و جذب ضربه در تصادفات به منظورکاهش آسیب به راننده
سیستم تهویه مطبوع : اتوماتیک ECT - کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : مجهز به رادیو استریو +سیستم صوتی MP3 و CD player با ورودی USB ،AUXوiPod به همراه 6 بلندگو HI-FI با ووفر و دارای بلوتوثمجهز به کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
سیستم صندلی : تنطیم دستی راننده و سرنشین جلو
سیستم اینه و شیشه ها : شیشه های سولار جهت کاهش اشعه های مضر آفتاب
سیستم روشنایی : روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ های جلو-DRL تنظیم دستی ارتفاع چراغ جلو
سایر امکانات : رینگ آلومینیومی 15 اینچ و لاستیک 185/65R15 ظرفیت صندوق عقب 285 لیتر با قابلیت افزایش تا 938 لیتر تایرهای دوست دار محیط زیست همراه با قابلیت کاهش مصرف سوختقابلیت تا شوندگی صندلی های عقب 40/60
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره ام جی 3 2014-2015

  • user icon
    نویسنده : قدیمی
    تاریخ : 1395/04/15

    دو سال است ۲۰۱۲ دولوکس نقره ای دارم .. بسیار خودروی پر شتاب - راحت با آپشنهای با کیفیت اروپایی و بر خلاف مالکیت اخیراْ چینی شده کماکان دارای شخصیت - ویژگیهای بارز طراحی و مهتدسی و لذت رانندگی یک خودروی انگلیسی/ اروپایی با کلاس بالای جهانی است .

  • user icon
    نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/05/19

    سلام آقای قدیمی
    کلیت ماشین MG3 خوبه ولی سیستم گیربکسش خیلی قدیمیه و اذیت کن

    • نویسنده : علی ......
      تاریخ : 1399/07/22

      به نظر من ام وی ام 315 بهتره

  • user icon
    نویسنده : AREF
    تاریخ : 1395/05/31

    گیرباکس خودرو ام جی ساخت شرکت آیسان ژاپن (از بزرگترین سازندگان جهان) است و از به روز ترین جعبه دنده های دنیاست .
    کلاچ این خودروAMT و سیستم به روزی است که هم اکنون روی بسیاری از خودروهای روز دنیا به دلیل مزیت کم مصرف و کم استهلاک بودن ، نصب می شود .
    من خودرو ام جی 3 mg را مدت نسبتا زیادی دارم و از رانندگی با آن و به ویژه سیستم انتقال قدرت اش لذت می برم .
    آنچه در کشورمان مغفول مانده ، روش درست استفاده از آن است که متاسفانه آموزش داده نمی شود و مالکین هم ضمائم را مطالعه نمی کنند و کلاچ را می سوزانند و یا موتو الکتریکی جابجا کننده کلاچ و دنده ها را خراب می کنند و عیوب بوجود آمده کلاچ را به کیفیت آن ربط می دهند و ارزیابی می کنند . به شخصه از کلاچ این خودرو و سیستم تعویض دنده آن بسیار بیشتر از یک خودرو دنده خودکار با گیرباکس اتومات مانند L90 ، لذت میبرم و با آن بسیار راحت تر هستم .

  • user icon
    نویسنده : AREF
    تاریخ : 1395/05/31

    خودرو ام جی 3 mg3 حتی روش حرکت در سربالایی را هم پس از توقف ، مالکان نمی دانند و تصور می کنند که حتما باید از ترمز دستی استفاده کنند که به هیچ وجه این طور نیست و فقط توصیه شده که برای نگهداری اصولی تر و دوام بیشتر صفحه کلاچ ، مانند توصیه به همین کار در خودروهای دنده دستی ، این چنین کرد و اگر نه لزومی ندارد و بدون ترمز دستی هم می توان بدون عقب رفتن ماشین ، در سربالایی حرکت کرد .

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1395/06/01

    سایت اتوکار :

    ام جی 3 بررسیهای سایت اتوکار ۳.۵ ستاره گرفته با هیوندای آی ۲۰ یکی هست . و در سال ۲۰۱۴ جزو ۱۰ خودروی پرفروش در کلاس سوپر مینی در انگلستان شده است .
    http://www.autocar.co.uk/car-review/hyundai/i20
    http://www.autocar.co.uk/car-review/mg-motor/mg3

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/06/02

    ام جی MG واقعا چینی به تمام معناست و صرفا طراحیش تو انگلیس انجام میشه و به همین دلیل باید قیمتش خیلی کمتر از چیزی باشه که مدیا موتور داره از مردم بی اطلاع میگیره بخصوص مدل جی اس که تو خود چین از ام جی ۶ ارزونتره ولی به ملت عشق شاسی بلند دارن خیلی گرونتر میندازن، در کل خرید ام جی با توجه به حضور برندای کره ای با کیفیت تر و همسان از نظر قیمت اشتباه محضه ، باید در نظر داشت که در ایران خودرو کالای سرمایه ایه هر کی بخره قطعا متضرر میشه

    • نویسنده : عارف
      تاریخ : 1395/06/02

      دوست من ، زمانیکه در کشور ، تعرفه گمرکی را با حجم موتور تعیین می کنند ، این اختلاف قیمت ها هم پیش می آید .
      جک GS با حجم 2000 ، 15 درصد گمرکی بالاتری از MG6 حجم 1800 دارد و این باعث معکوس شدن نرخ دو خودرو می شود .

    • نویسنده : shahin9090
      تاریخ : 1395/08/04

      با تشکر از اینکه مارو از نظر مفید و کارشناسانه خودتون محروم نکردید ولی به عنوان کسی که یه عمر برندایی مثل تویوتا و میتسوبیشی و مزدا ژاپنی،کیا و هیوندا کره ای و ام جی چینگلیسی و تست کردم میگم که سواری و لذتی که ماشینای ژاپنی و درکنارش ام جی بهت میدن اصلا و ابدا قابل مقایسه با ماشینای کره ای مثل سوناتا و اپتیما و ولوستر و این اسباب بازیای خوش قیافه نیست!!

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1395/06/02

    من ماشین MG3 داشتم افتضاح بود نه راه میرفت نه کیفیت داشت . جهت اطلاع اگر این ماشین بفروش بود و خوب بود شرکتش بازم وارد می کرد نه که کلا بزارتش کنار که الان بمونه رو دست صاحباش !! من با بدبختی فروختمش

    • نویسنده : عارف
      تاریخ : 1395/06/02

      گمان می برم خودرو شما ام وی ام بوده و نه MG !!
      از شوخی گذشته ، دوست من خودرو ام جی بی گمان برترین خودرو سوپر مینی کشور است و کنار هم گذاشته نشده و شرکت منتظر فیس لیفت 2017 این خودرو هست که در سایت های تولید بریتانیا و تایلند برای خودروهای راست فرمان عرضه شده است .
      رده بندی های این خودرو در موسسه درایور پاور در تمامی بخش ها ، برخلاف گفته شما ، بسیار مطلوب و برتر است .
      با یک سرچ و یا در سایت اتواکسپرس می توانید آنرا ببینید .

    • نویسنده : بهادر راد
      تاریخ : 1395/06/02

      به نظرم تو ماشین های چینی معمولا این اتفاق رخ میده که یه عده ایی راضی و یه عده ایی ناراضی هستن و این همون فرق ماشین های چینی و مثلا ماشین های آلمانی یا ژاپنی هستش که کیفیت همیشه ثابتی دارند. البته این موضوع برای خودروهای داخلی هم صدق میکنه به شدت

    • نویسنده : AREF
      تاریخ : 1395/08/10

      نه دوست من .. در خودروهای نسبتا ارزان مانند MG ، برخلاف خودروهای گران به طیف رانندگان و خریدارانی بر می خوریم که ضمن ناشی بودن و نا مطلع بودن از سیستم های جدید خودروها ، از پشت ماشین های قدیمی به پشت ماشین های امروزی می ایند و با نا آشنایی صرف ، رفتارهای غلطی را در استفاده از ماشین دارند و تا یاد بگیرند ، ترتیب بسیاری از سیستم ها را می دهند . این مورد در ایران بیشتر است و اگر نه در خارج این رفتار به خریداران پیر نسبت داده می شود که مثلا از فورد دهه 80 خود راضی بوده ولی با خرید یک نیسان 2015 ، کلافه شده و از آن ناراضی است و دلیلش هم یه مشت مزخرفات پیرمردی است و شاید رفته در رادیاتور را هم باز کرده!!!

    • نویسنده : اسحق
      تاریخ : 1395/08/25

      ام جي ٣ نخريد ، مثل يه بيماريه لا علاج ميمونه ...

  • user icon
    نویسنده : سارا
    تاریخ : 1395/06/03

    من MG3 داشتم افتضاح بود . کلا نمایندگی مدیا موتور بودم برای سرویس گیر بکسش کلا ایراد داشت .

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/06/03

    دوست من ام جی 3 خرید .بهش گفتم نخر گوش نکرد. الام 2 ماهه گذاشته برای فروش هیچ آدمی نمیخره اصلا زنگ نمی زنن بگن قیمت چند !!!
    هم خود ماشین ام جی مشکل داره هم خرید و فروشش

  • user icon
    نویسنده : نازنین
    تاریخ : 1395/06/03

    من کلی گریه کردم که ماشین ام جی برام بخرن که خریدن . حالا بازم دارم گریه می کنم چون هیچ کسی این ماشینو نمی خره مونده رو دستمون

    • نویسنده : حمیدرضا مجد
      تاریخ : 1395/08/25

      چرااااا

  • user icon
    نویسنده : محمد مهدی
    تاریخ : 1395/08/04

    با سلام
    من یه دوست خیلی نزدیک تو نمایدگی ام جی دارم
    راجب این ماشین که صحبت میکردم میگفت سمتش نرو
    بالای 60000 کیلومتر ماشین کلا نابود میشه
    و
    اینکه گیربکسش به حالت کلاج اتوماتیکه.
    یعنی نسل ابتدایی و درحال انقراض

    • نویسنده : AREF
      تاریخ : 1395/08/10

      لطفا نام نمایندگی و دوستتون را بفرمایید تا ما هم از تئوری های نابودی ایشون مطلع بشیم تا مبادا فکر کنیم که شما از خودتون در آوردین..!!

  • user icon
    نویسنده : فریمرز یعقوبی
    تاریخ : 1395/08/12

    ام جی 6 نیو دارم خیلی راضی هستم،خدا رو شکر میکنم که پس از یه عمر تلاش ماشین خوبی قسمتم شد.امروز هم یه گوشی سامسونگ j7 ساخت چین خریدم زیبا ،جارار،مطمیءن.
    معمولا بیشتر افرادیکه در مورد ام جی نظر منفی میدن فقط بخاطر اینه که مونتاژه چینه ، امروز اعلام شد که چین از جت جنگنده جدیدش رونمایی کرد ،کشور بزرگ چین اکنون باتلاش وپشتکار مردش ومدیریت وبرنامه ریزی مسیءولینش خیلی پیشزفت کر ه و برای همه قشر مردم تولید داره ،هیچوقت نباید اجناس ارزانقیمت با گرانقیمت رو باهم مقایسه کرد، موفق باشید ، انشالله شما هم یه ماشین خوب واونی رو که دوست دارین بخرین ،خوشبختی به مهربانییست ،نه چشم و هم چشمی ،وبه هم توهین کردن ، باور کنید ام جی ماشین خوبیست ومثل سایر خودروها نقاط منفی ومثبت داره.من ماشین ضرفشویی بوش المان ساخت چین دارم راضی ام .جارو برقی بوش المان ساخت چین دارم .هود اشپزخانه با برند وایز ساخت چین دارم و راضی هستم .حتما شماها هم خیلی چیزهای چینی دارین مگه نه؟؟!!

    • نویسنده : حسین
      تاریخ : 1399/09/25

      منم میخوام بگیرم دوستان خوشم اومده ازش

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/08/25

    ام جی3 اگر ماشین بود خود مدیا موتور دوباره واردش میکرد واقعا اسباب بازی هستش

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1395/08/25

    من پارسال ام جی 3 داشتم خو شرکتش گند زد با فروش این ماشین اصلا نفهمیدیم چی شد جمع شد تو بازار ، من که بیچاره شدم تا بفروشمش

  • user icon
    نویسنده : اکبر
    تاریخ : 1395/08/25

    من ام جی 3 دارم ماشین بدی نیست ولی 2 بار برای فروش گذاشتم کسی زنگ نزد !!!!!

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1395/08/25

    من میخاستم ام جی 3 بخرم دیدم با این پول میشه پیکانتو و میراژ خرید واسه چی برم ماشین چینی با گیربکس قدیمی بخرم !!!

  • user icon
    نویسنده : محمد مهدی
    تاریخ : 1395/08/25

    Aref عزیز شما این ماشینو مشخصه خیلی دوست داری و علاقه مندی بهش.
    خوب برو بخر عزیزم
    کسی اینجا جلو کسیو نگرفته
    کارشناس سایت نظر کارشناسی میده.
    اعضا هم تجربیاتشونو.

    ولی
    کارشناساس سایت،
    و مشتریهایی که خریدن همه مینالن!

    ولی شما برو بخر
    به نظر کارشناسا و حریدارا توجه نکن
    راهتو برو عزیزم

    • نویسنده : محمد رضا
      تاریخ : 1395/08/25

      واقعاً! !!!
      خیلی ام جی دوست داره.

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1395/08/25

    چند بار در کانال ماشین 3 دیدم نوشتن داخل ام جی 3 از کیفیت خوبی برخوردار نیست و داشبور ام جی 3 از پلاستیک ساخته شده اما به نظر من از کیفیت پایینی برخوردار نیست و طراحی داشبور اون خیلی زیبا و کارآمده . صندلی ها ی ام جی 3 چرم هست و تو دری های اون طراحی خوبی داره . من 1 سال این ماشینو سوار شدم و قبول دارم گیر بکس جالبی نداره ولی آزار دهنده نیست و بر خلاف هیوندا داخل این ماشین کاملا بدون صدا و ضربه هست که این یک مزیت عالیه. اگر امکان داره مثالی بزنید از ماشین های هاچ بک هم قیمت این ماشین که ببینیم کدوم ماشین کیفیت داخلیش بهتر از ام جی هست .تا اونجایی که من دیدم i20 با قیمتی خیلی بالاتر از ام جی 3 اتاق با کیفیت تری نداره و حتی صندلی های اون پارچه هست . قبلا در کانال ماشین 3 نوشته بودن که ام جی 3 به درد این میخوره که بری سر کوچه بستنی بخری برگردی .آقایونی که میشینن این نظرات کارشناسانه قشنگو مینویسن لطفا بگن برای خرید ماشین هاچ بک با قیمتی برابر ام جی چی میشه خرید که هم مثل پیکانتو شکل جارو برقی نباشه و هم مثل ساندرو اینقدر طراحیش ضایع نباشه و هم مثل میراژ شبیه ماشین معلولا نباشه . مرسی

  • user icon
    نویسنده : AREF
    تاریخ : 1395/08/26

    دوست من ، ام جی 3 ماشین را من دو سال است که دارم و از آن بسیار راضی هستم ولی با نگاه کردن به تاریخ نظرات و جملات مشابه پی در پی در یک روز و در جهت تخریب این برند ، همه چیز معلوم است که یک نفر سعی دارد دق و دلی خود را با تظاهر و دروغ در نقش افراد مختلف ، به خورد خوانندگان سایت دهد..
    در پایان هم از کسی با نام محمد مهدی می خواهم که ابتدا جواب سوال مرا بدهد و آن نمایندگی و دوستش را به ما هم معرفی کند تا خدای ناکرده فکر نکنیم به دور از واقعیت فقط یه چیزی پرانده است !!

  • user icon
    نویسنده : aalinasab@outlook.com
    تاریخ : 1395/10/07

    به نظر میاد یه نفر داره با چندین اسم پیام میزاره و این ماشین ام جی 3 رو میکوبه چون دقیق در یک زمان چند پست علیه این ماشین گذاشته میشه. من این ماشین رو ندارم که بخوام ازش دفاع کنم ولی واقعا رفتار اون آدمی که داره این کارها رو میکنه خیلی زشته و باعث گمراهی دیگران میشه

  • user icon
    نویسنده : منصور
    تاریخ : 1395/11/02

    من هم برای همسرم خریدم جهت تست به مشهد و تهران و شمال رفتیم مشکلی نداشت وقدرت موتور هم در حد تعریف شده است . البته داخل کابین از جنس داشبورد من هم راضی نیستم پلاستیک خشک است ، پیکانتو یا i20 جنسشان از چرم ناتا است ؟ پس انها هم کیفیت یک هاچ بک bmw را ندارن رنو کپچر داشبوردش کیفیت بهتری دارد پس همه محصولات کم و بیش همین کیفیت را دارند ایا سپر خودرو های امروزی مثل ماشین های 40 سال قبل هستند .از لحاظ جای پای سرنشینان عقب ، جادار تر است و عایق بندی قابل قبولی دارد امروز با وضعیت بازار اتومبیل کالای سرمایه ای نیست حتی اگر پرایدی را هم بخواهی بفروشی . وقتی نمایندگی با 3 یا 4 میلیون قسطی می دهد کسی ماشین شما را فورا نمی خرد ضمنا کشور در رکود است و مردم بی پول

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/02/09

    وقتی که در مورد ماشین با تعصب نظر بدیم باعث سر در گمی خواننده ها میشه دوستانی که ام جی دارند در تمام سایت ها خیلی افراطی حمایت میکنند مدیر سایت کارشناسی میکنه قبول ندارند دیگران انتقاد میکنند عصبانی میشند ام جی ۳ قیمت بالا داره بهر صورت این ماشین چینی حساب میشه الان ام جی تعطیل شده چرا قیمت بالاست الان قیمت ۶ و جی اس بالاست وخریدار نداره مثلن ۱۶۵ میلیون جی اس خوب بعنوان چینی خیلی بالا ست با این پول شاسی بلند سانگ یانگ یا میتسوبیشی میشه خرید اگر همینطور ادامه بده کل ورود تمام ماشینهای ام جی همان سه دهم در صد میشود

    • نویسنده : AREF
      تاریخ : 1396/03/17

      دوست من ، ام جی سوارها با تعصب نظر نمی دهند بلکه جواب کسانی را که این خودرو را ندارند و یا از نزدیک ندیده و تست نکرده اند ، محکم جواب می دهند.. شما خودت به نظری که نوشتی دقت کن و ببین چندتا حرف غیر مستند و پوچ نوشتی!!! ام جی تعطیل شده؟؟؟!!! ام جی 3 گرونه؟؟؟!! قیمت بازار این خودرو با این همه امکانات و برتری اتاق ، از هایوندای مونتاژ ایران بدون آپشن ، خیلی ارزون تره... نکنه فکر کردی این ماشین طراحی بریتانیا ، باید هم قیمت 206 شانزده سال پیش مونتاژ ایران خودرو با لوازم قلابی و موتور ایرانی باشه!!؟؟؟
      "قیمت به عنوان یک چینی" دیگه چه منطقیه؟؟ کجای سایت های بزرگ بررسی خودروها جهان ، شما همچنین ادبیاتی می بینی؟؟
      دوست من ، اکثر ام جی سوارها ماشین دوست و ماشین باز هستند و از خودروها بیش از آدم های عادی که ادعا دارند ، از خودرو سردر میارن برای همین حرف هایی از جنس نظرات از روی شکم را برنمیتابند..

  • user icon
    نویسنده : ایرانی
    تاریخ : 1396/02/19

    من هم BMWسری3 دارم هم MG550 ,چون هر دو خودرو دارم شاید بهتر بتونم نظر بدم باور کنین لذت رانندگی باMG550 کمتر BMW نیست وباکارکرد حدودا 100000کیلومتر هنوز هیچ مشکلی نداشته اما MG3 رانمیدونم

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/10/03

    من اطلاعات فنی خودرو ندارم ولی سه سال هست که MG3 دارم و کلا راضی هستم. رانندگی راحت، امکانات خوب متناسب با قیمت داره و تا الان هم هیچ مشکلی پیدا نکرده. کلی هم باهاش سفر رفتم و لذت بردم.
    یکی از دوستان من که مدرس رشته مکانیک خودرو هست اطلاعات خوبی راجع به امکانات و کیفیت ساخت این خودرو به من داد و از تجربه خودش و دوستان کارشناسش در مورد این خودرو گفت، و به من اطمینان داد که با این قیمت ماشین مناسبی خریدم.

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1397/01/23

    من کاملا موافقم با این ماشین،چون وقتی مردم 200 میلیون پول یک ماشین کره ای بی اصالت رو میدن و از ماشین های مـثل آلفا رومئو،میتسوبیشی و هوندا سویک میگذرن...100% این ماشین خیلی بهتر از ماشین های حتی گران قیمت تر از خودش هست.

  • user icon
    نویسنده : دانیال
    تاریخ : 1397/06/25

    سلام مدت 1 سال هست که این ماشین رو دارم با 20000 کیلومتر رانندگی در شهر و جاده با توجه به این که ساییک موتور مال پدرم نیست و من حتی یه پیچ از این ماشین رو نساختم کاملا راضیم از ماشین دوستان 206 سوار ساندول سوار و 111 سوار که امیدوارم حداقل پشت فرمان این خودرو ها نشسته باشید :D تمایل داشتید میتونید تشریف بیارید با این خودرو رانندگی کنید 09199640868 بی صبرانه منتظر تماس دوستان کارشناس هستم

  • user icon
    نویسنده : boshra
    تاریخ : 1397/07/21

    سلام بنده پیگیره اطلاعات کافی راجع به این ماشین بودم و با این سایت آشنا شدم همه نظر ها محترم
    اما این دوست عزیز آقای عارف انگار یا خودشون مالک شرکت ام جی هستن یا از کارمندای اونجا که اینقدرررر پیگیر واسه جواب دادن به تمام حرفا و دفاع کردن:)))
    قطع به یقین صاحب شرکت بنز هم اینجور از محصولاتش دفاع نمیکنه
    برادر من قبول!
    اصلا اول ام جی 3 بعد اگه شما اجازه دادین بنز و تویوتا و بقیه......:)))

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/09/05

    سلام من چند روزه ميخوام بخرم اين ماشينو ولي واقعا نظرات مختلف و ميشنوم گيج شدم كسايي كه دارن واقعا راضي هستن؟مشكلات قطعات و خدمات نداره؟ بازار دومش چطوره؟

  • user icon
    نویسنده : Alaav
    تاریخ : 1397/12/10

    با سلام مدتى توى سايت ديوار دنبال أم جى ترى هستم امروز نظرات رو مطالعه كردم واقعا دودل شدم أيا قيمت ١٥٠ برا مدل ١٥ پرداخت كنم موقع فروش كسى نميخر از من؟ بنظرتون برليانس ٣٢٠ بهتره؟

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1399/08/10

    من که واقعا راضی هستم، غیر از بازار نداشتن در زمان فروش خداوکیلی هیچ مشکلی نداره، خدمات مدیا موتور هم خوبه، به نظرم رقبا زدنش زمین مگرنه ماشین انگلیسی هست با مالکیت جدید چین، خیلی تلاش کردم ازش ایراد های بزرگ بگیرم، ولی چند وقت ۲۰۷ گرفتم و دیدم واقعا نمیشه مقایسه اش کرد حتی از آی ۲۰ هم راحت تر بودم باهاش، فضای داخل خیلی خوبه در صورتی که شما خیال میکنید کوچیکه، آپشن ها مناسبه، فقط و فقط ایرادش بازار بد هست و همین جو های منفی... ولی واقعا نامردیه با چینی ها یا ساندرو مقایسه اش کنی.. ولی برای کسی که خودرو رو سرمایه میدونه متاسفانه ضرر هست

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1399/10/19

    سلام ببخشید اگه ممکنه راهنمایی کنید چه باربندی میشه بست روی ام جی 3
    ممنون

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading