هوندا آکورد 2016

HONDA ACCORD 2016

هوندا آکورد 2016 هوندا آکورد 2016

بررسی هوندا آکورد

 هوندا آکورد 2016 با داشتن موتور۲.۴ لیتری به طور یکنواخت موتور الکتریکی و گازی را باهم ترکیب می کند؛ که نتیجه آن مصرف سوخت کامل، مناسب و عالی و نیز یک سواری بی نظیر است. هوندا آکورد در جاده ساکت و در کنترل بوده و به طور کلی حس نرمی پالایش و تنظیم شدگی را القا می‌کند و سطحی حتی بالاتر از متوسط دارد. تمامی مدلهای آکورد ظرفیت 4 سرنشین را دارند؛ اما همان طور که انتظار می‌رود فضای عقب در سدان ها بیش تر است.

هوندا آکورد یکی از شاخص‏ ترین محصولات هوندا و از محبوب‏ترین و پرفروش‏ترین خودروهای تولید شده درسراسر دنیاست. آکورد تا به حال 26 بار در لیست سالیانه بهترین خودرو‏های مجله «کار اند درایور» قرارگرفته و در حقیقت یکی از مطمئن‏ ترین خودروهای دنیاست. در مورد امکانات و آپشن ‏های این خودرو می توان به هشدار دهنده فاصله از ماشین جلویی، رانندگی بین خطوط، هشدار دهنده خطر هنگام سبقت گرفتن به دلیل وجود مانع در جلو یا عقب خودرو، دوربین فوق ‏العاده برای دنده عقب و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد. نمونه فیس لیفت شده سال 2016 مدل هوندا آکورد، در توان پیشرانه، گیربکس و ظاهر از جمله  کاپوت و جلو پنجره، سپر جلو و سپر عقب به کلی تغییر کرده و در کل جذاب تر شده است.

  چنانچه بخواهیم بازار خانواده‌ی خودروهای سدان را در نظر بگیریم، هوندا آکورد یکی از بهترینها با سایز متوسط است. آکورد در حالت های سدان و کوپه دو در و موتور و سیستم های انتقال قدرت متنوع ارائه می‌شود.

 هوندا آکورد در مدل ۲۰۱۳ به طور کامل از نو طراحی و مهندسی شده است. هوندا آکورد هیبریدی سدان هم در سال ۲۰۱۴ عرضه شد که به واسطه موتور پیشرفته دوگانه الکتریکی گازی منحصر به فرد است. همچنین در مدل جدید ۲۰۱۴ آکورد، امکان اتصال به برق با موتور ۲.۰ گازوئیلی ارائه شد؛ که با وصل کردن به خروجی برق در طول شب خود را شارژ می کرد. آکورد معمولی در سال ۲۰۱۵ دوباره برگشت. اگرچه قابلیت اتصال به برق نداشت و فقط یک فصل در بازار دوام آورد.

هوندا در نظر دارد که موارد جدیدی را از امکان اتصال به برق خودرو در نمایشگاه دیترویت به نمایش بگذارد.

 در مدل ۲۰۱۵ چهار سیلندر امکان اتصال به دیوایس های خانه وجود دارد؛ که به سه دستگاه قابلیت اتصال دارد. مدل چهار سیلندر، نمایشگر ویژه ای دارد که از طریق دوربین و نمایشگر، تصویر پیشرفته ای از عابرین اطراف خیابان ارائه می کند. تمامی خودروهای کوپه مدل EX و بالاتر مجهز به آیینه هایی با قابلیت تضعیف نور هستند.

هوندا آکورد ۲۰۱6 با یک موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری که قابلیت تولید ۱۸۵ اسب‌بخار را دارد تولید می شود. یک موتور نرم و لذت بخش در این خودرو به کار رفته است و در مدل سدان خود EPA 27.36 mpg در گیربکس CVT یا 24/34 mpg با گیربکس 6 سرعته دستی را به نمایش می گذارد.

مدلی از این خودرو که دارای موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر v شکل و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است، دارای 278 اسب بخار قدرت و EPA در حدود 21.34 mpg است. آکورد v6 کوپه هم با گیربکس 6 سرعته دستی EPA 18.28 را دارد.

در بخش خودروهای با اندازه متوسط، این ماشین رقبایی نظیر تویوتا کمری، فورد فیوژن، شورولت مالیبو، نیسان آلتیما، مزدا 6، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما و فولکس واگن پاسات را دارد. رانندگانی که به دنبال فضای بیشتر و عملکرد بهتر هستند، می توانند نیسان ماکسیما را هم مد نظر داشته باشد. هیوندای جنسیس کوپه گزینه دیگری برای علاقمندان ماشین های دو در است.

 

 

 

 هوندا-آکورد-ACCORD
عکس داخلی هوندا آکورد 2016
price icon

2,600,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

9از 11کاربر

سال ساخت : 2016 2015 2013-2014

نکات مثبت هوندا آکورد

برند خوش نام در سراسر دنیا - کابین اکوستیک - سواری بسیار نرم - ایمنی در بالاترین حد - طراحی بی نظیر - گیربکس با عملکرد عالی - استهلاک بسیار پایین - امکانات رفاهی قابل قبول - فرمان پذیری بالا

نکات منفی هوندا آکورد

محدود بودن خدمات پس از فروش 

امنیت هوندا آکورد

  پنج ستاره ایمنی از اروپا نشان دهنده امنیت بالای هوندا آکورد2016 میباشد.

نقد کارشناسی هوندا آکورد

اگر از پس خرید هوندا آکورد 2016 بر میایید، در خرید آن شک نکنید. ظاهر هوندا آکورد 2016 فیس جدید، به اندازه ای جذاب است که نگاه ها را در خیابان به سمت خود میکشد. درمورد هوندا آکورد 2016 به طور کلی می توان گفت هر چیزی که از یک خودروی کامل می خواهید به اندازه کافی و منطقی در هوندا آکورد 2016 وجود دارد؛ از ظاهر بسیار جنتلمن آن گرفته تا عملکرد فنی بسیار بالای این سامورایی محبوب در سراسر دنیا.

هوندا آکورد در سطح جهان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای کلاس خود شناخته می‌شود و حتی تویوتا کمری کار بسیار سختی در مقابل آن دارد. باید بگوییم که هوندا آکورد به هیچ وجه قابل مقایسه با خودروهای کره‌ای چون هیوندای سوناتا و کیا اپتیما نیست و می‌توان آن را یکی از بهترین‌ خودروهای موجود در دنیا از نظر فنی دانست. به طوری که مالک آکورد شاید در طول سال‌های مالکیت خودرو، نیازی به حضور در تعمیرگاه پیدا نکند. 

هوندا آکورد در مدل 2016 در تعداد بسیار محدودی وارد بازار کشورمان شد و در حال حاضر هم نمونه‌های موجود آن با قیمتی بالا در بازار به فروش می‌رسد. اگر یکی از مدل‌های کم کارکرد آکورد 2016 را پیدا کردید در خرید آن شک نکنید.

گالری تصاویر هوندا آکورد

property
گیربکس
CVt
property
حجم موتور سی سی
DOHC،16سوپاپ،i-VTEC،2400سی سی
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
185/6400
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
9.8
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
7/6 لیتر

مشخصات هوندا آکورد 2016

مدل : Honda Accord EX-L
کلاس : سدان خانوادگی کوچک
گیربکس : CVt
محور متحرک : دیفرانسیل جلو(FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : DOHC،16سوپاپ
حجم موتور سی سی : DOHC،16سوپاپ،i-VTEC،2400سی سی
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 185/6400
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 250 نیوتون متر در 3900 دور در دقیقه
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 208 Km/h
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 9.8
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1490/1762/4625
وزن خالص(کیلوگرم) : 1340
مشخصات تایر : 215/55 R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 7/6 لیتر
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 65 لیتر
کیسه هوا : 8
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع ترمز الکترونیکی(EBD)/ سیستم کنترل پایداری خودرو (VSA)
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ ایموبلایزر/سازگاری پیشرفته بدنه در تصادفات (ACE)/ سیستم کنترل تصادف از جلو (CMB)
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی تلسکوپی با روکش چرم/ دکمه های کاربردی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : تهویه اتومات
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : سیستم صوتی با 6 بلندگو/ مانیتور 5 اینچی/ USB-Bluetooth
سیستم صندلی : تنظیم ارتفاع صندلی راننده/ پشت سری های فعال/ کمربندهای 3 نقطه ای ELR/ حافظه صندلی راننده
سیستم اینه و شیشه ها : بالابرهای برقی/ سانروف/ آینه های الکتروکرومیک
سیستم روشنایی : چراغ های جلو زنون با قابلیت تطبیق نور سر پیچ جاده
سایر امکانات : سیستم ورود و خروج بدون کلید(Keyless) / ریموت انجین استارتر/ حافظه صندلی /رینگ اسپرت /گرم کن صندلی/honda lanewatch/ ساب ووفر/ گرمکن صندلی های جلو و عقب
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره هوندا آکورد 2016

  • user icon
    نویسنده : محمد مهدي دشتي
    تاریخ : 1395/08/16

    به نظرم صندوق عقب هوندا اكورد عمق خوبي دارد ولي ارتفاع چنداني ندارد كه به علت زاپاس بزرگ ان ميباشد.
    نظر بقيه دوستان چيه ؟

  • user icon
    نویسنده : احسان مهدی زاده
    تاریخ : 1396/05/08

    مشخصاتی که از هوندا آکورد 2016 بیان کردید مربوط به مدل تورینگ هست که فول آپشنه یا باقی مدلهای موجود در ایران هم این امکانات رو دارا هستن؟

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading