اینجا هستید: صفحه اصلی اخبار خودرواخبار بازار خودرو10 دلیل برای آنکه چری آریزو 5 نخرید
1395/05/13 39403 بازدید چاپ

10 دلیل برای آنکه چری آریزو 5 نخرید

در این بازه قیمتی شما گزینه های بهتر و مطمئن تری پیش رو دارید . 

چری آریزو5  یک چینی پر زرق و برق دیگر از کمپانی چری که توسط شرکت مدیران خودرو به فروش خواهد رسید.

 این نوجوان چینی با ظاهر و طراحی فریبکارانه خود سعی در جذب هر چه بیشتر خریداران ظاهر پسند دارد کسانی که برایشان   ظاهر خودرو از کیفیت وبرند خودرو از اهمیت بیشتری  برخوردار است.

 به منظور حفظ  سرمایه و وقت خریداران محترم قبل از خرید حتمآ این 10 نکته را در مورد این چینی نو ظهور بخوانید :

 1- کیفیت متریال و پلاستیک استفاده شده در داخل کابین  با این برچسب قیمتی تفاوت زیادی با ام وی ام 315 و یا پژو405 ندارد.

 2- صفحه کیلومتر شمار نیز با اندکی تفاوت نسبت به ام وی ام 315 حس ارزان بودن را به راننده  القا مینماید.

 3-پیشرانه کم توان  تنفس طبیعی این خودرو به شدت نا امید کننده است به طوری که با خروجی 116 اسب بخار که در 6150 دور در دقیقه به دست می آید و وزن 1350 کیلوگرمی ، آریزو5  را تبدیل به یک چینی تنبل کرده است.

 4-گیربکس به کار رفته در نمونه اتوماتیک از نوع CVT ضریب دنده پیوسته میباشد که شتاب گیری اولیه را برای شما تبدیل به یک کابوس مینماید.

 5-نبود امکانات مرسومی مانند  سانروف و سیستم ورود و خروج بدون کلید و استارت دکمه ایی و کیسه هوای جانبی در مدل دستی.

 6- سیستم کنترل میزان باد تایرها نیز فقط در مدل EXELLENT شاهد آن هستیم.

 7- با توجه به قیمت بالای این چینی تازه وارد بازهم شاهد صرفه جویی هایی از طرف مدیران خودرو میباشیم مانند استفاده از روکش پارچه ایی بی کیفیت برای صندلی ها در مدل دستی.

 8- طبق بررسی های صورت گرفته چری آریزو5 در ترمز گرفتن به هیچ وجه مطمئن عمل نمیکند و کمی راننده را  در مسیر های پر پیچ  و خم دچار استرس و وحشت مینماید.

 9-بد نیست بدانید که شباهت های انکار ناپذیری در پلت فرم و موتور  و  گیربکس آریزو5 با ام وی ام 315 وجود دارد و این  افزایش قدرت موتور به دلیل بالا بردن نسبت تراکم پیشرانه بوده است.

 10-در این بازه قیمتی شما گزینه های جذاب تری مانند رنو سیمبل با برندی اروپایی  را پیش رو دارید .

 

تصاویر

نویسنده : ماشین 3

نظرات کاربران

  • نویسنده : بهروز
    تاریخ : 1395/06/15

    سلام چون شما خیلی بد از چری خودرو نوشتی بنده حتما آریزو را خریداری کرده و استفاده میکنم ممنون از بیان نکات منفی چری آریزو ...شما ده دلیل منفی آوردی که مردم از خرید آریزو منصرف بشوند بنده به یک دلیل آن را میخرم..آنهم به خاطر اینکه جوانانی مثل من در مجموعه مدیران خودرو که با تولید یا مونتاژ خودرو باعت اشتغال شده که این خودرو به دست من برسد با افتخار آن را سوار شده و از آن برند به اصطلاح اروپای شما که با واردات به آن افتخار میکنید دوری میکنم ....با تشکر از شرکت مدیران خودرو که باعت ایجاد شغل در سراسر ایران عزیز شده...

    • نویسنده : مزدک
      تاریخ : 1395/06/17

      اشتغال شما بهای سنگینی در پی داشته . خالی شدن جیب مشتریان ایرانی برای خرید خودروهای بی کیفیت و ضرر و زیان از جیب خانوارها جهت تعمیر و تهیه قطعات نایاب .

    • نویسنده : رادیم
      تاریخ : 1395/06/31

      دوست عزیز من فک نمیکنم مدیران خودرو خیلی هم مونتاژ انجام بده بیشتر وارداته تا مونتاژ. البته بد نیس اگه به خدمات پس از فروش هم اعتقادی داشته باشه.

    • نویسنده : ahsh
      تاریخ : 1395/07/15

      بهروز اصلا اون خودرو ارزش خرید داره ما بریم پولمون رو بخاطر یه چینی بدیم که چی بشه بهتر نیست به جای کمک به چین بریم حداقل یه ماشین ایرانی که مسلما از اونا بهتره بخریم.فکر میکنم شعار چینی ها اینه که فقط ایرانی بخره.

    • نویسنده : aalinasab@outlook.com
      تاریخ : 1395/08/10

      من به صورت تستی سوار چری آریزو 5 شدم. کیفیت داخلیش خوبه. صندلی ها راحت هستن. امکان تست ماشین در حال حرکت نبود. ولی فکر نکنم خیلی موتور ضعیفی داشته باشه. توجه کنید که موتور یاریس ضعیفتره ولی یه ایراد نیست، چون تمرکز ماشین روی مصرف بهینه ی سوخت هست.

    • نویسنده : اشکان
      تاریخ : 1395/10/06

      X50 یک ساله دارم بهترین ماشین
      هرچند از ده تا کامنت یکشم نمی زارن

    • نویسنده : علیرضا ابطحی
      تاریخ : 1395/10/28

      دوست عزیز شما یا سرتو کردی زیر برف یا واقعا تو باغ نیستی،این جماعت خودرو ساز اگه دلسوز بودن خط تولیدشو بومی میکردن،چون دارن به شما نون میدن دلیل نمیشه چشمتو رو به حقیقت ببندی،اقایون نفت و مواد خام معدنی میفروشن به چین از اونطرف ماشین چیزای دیگه میارن،به قول بچهای بازار دوکله سود واسه واقایون،و کلی سود به نفع چین،حالا به نظرت اقایون دارن تو چین کار آفرینی میکنن یا ایران!!!!!!؟

    • نویسنده : فواد
      تاریخ : 1395/10/28

      در مورد اينكه كليه خوردوهاي چيني بي كيفيت هستن شكي ندارم ،
      دوست عزيز اگه بحث اشتغال هستش بهتر نبود به جاي مونتاژ كه اسمشو اشتغال ميذازي خط توليد يه برند معتبر دنيا از جمله ماشين هاي كره اي ژاپني و ...را افتتاح ميكردن؟ اونطوري هم فناوري و علم وارد مملكت ميشد و هم بجاي اينكه ٢٠٠ نفر مونتاژ كار استخدام كنه مديران خودرو ٢٠٠٠ نفر رو به طور مستقيم و ٢٠٠٠ نفر رو هم به طور غير مستقيم درگير كار و اشتغال كنه،پس يكم منطقي به اين مطلب نگاه كنيم،اين ماشين ٥ كه قيمت تمام شده تو چينش٢هزار دلار هم نيست اينجا به قيمت جون انسان فروختن ميشه، برادر من مديران خودرو و ١٠٠ تا امسال اونها به فكر اشتغال منو شما نيست به فكر اينن كه ماشين ٢٠٠٠ دلاري رو ٢٠.٠٠٠ دلار به منو شما بفروشن ,كه ما جون من و شما بازي كنن، بهترين برند خودرو چيني ام جي كه متاسفانه گول خوردم و خريدم بعد از ٢٥ هزار تا كاركرد از سر و صداي شديد كه تو اتاق ميومد و فروختم بعد شما داريد از ام وي ام صحبت ميكنيد؟ التماس تفكر🙏🏻

    • نویسنده : خودم
      تاریخ : 1395/11/10

      این جوری که گفتی "اروپا" معلوم شد شدت دلباختگیت به اروپا و تعصب بیجات چقدره...
      من نمیگم ماشین چینی درجه یکه ولی این معلومه که سرعت پیشرفت و احترام و اهمیت به مشتریشون از اروپا علی الخصوص فرانسه بیشتره ، این فرانسه ی لعنتی همونی بود که یهو پشت ایرانو خالی کرد و تعهداتش رو زیرپا گذاشت و رفت و باعث شد فشار کمر شکنی روی خریدار ایرانی بیاد و تا هنوزم معذرت خواهی قابل توجه نکرده چه برسه به جبران ، بلکه بازم دندون تیز کرده برا بازار ایران و شما هم سنگشو به سینه میزنی....

      قبل از هرچیزی باید خودرو سازان داخلی به خودشون بیان و اینهمه دنبال انباشت ثروت نباشن تا اینکه ایرانی فقط ایرانی بخره و ثروتش هزینه خودش بشه ، و بنظرم این کار فقط راهش اینه که ازشون نخریم تا بازارشون کساد بشه و به خودشون بیان....
      اینم به این معنی نیست که بیفتیم در دامن شرکتهای اروپایی مغرور و مستکبر....و میشه روی ماشینای چینی و کره ای و ژاپنی یه حساب اندکی باز کنیم

  • نویسنده : asas
    تاریخ : 1395/06/16

    دمتون گرم ک ده دلیل آوردین تا مردم نخرن ولی یک دلیل میآورم ک مردم بخرن 1پراید سوارشی میمیری شک نکن تمام

    • نویسنده : سینا
      تاریخ : 1395/10/28

      هرموقع هم قیمت شدن چشم چری میخریم

  • نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/06/18

    دوست من چری آریزو 5 داره ظاهر ماشین آدمو یاد MG میندازه قیافش غلط اندازه ولی کیفیت ماشین افتضاح

  • نویسنده : رامین
    تاریخ : 1395/06/18

    فکر میکنم چری آریزو 5 نسبت به قیمتش بیرزه

  • نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/06/18

    وقت کردید سایتای خارجیرو بخونید میفهمید جقدر برند چری و ماشین اریزو 5 الکیه

  • نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/06/18

    من دیروز چری آریزو تحویل گرفتم فوق العاده هست

  • نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/06/18

    نمیدونم مشکلتون با برند چری چیه که اینقدر ازش بد میگین ولی از برند جک و لیفان با اون کیفیت افتضاحشون تعریف میکنید یا از رنو با اون طراحی های مسخرش و سر در گم حمایت میکنید. چرا؟

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/06/18

      سلام رضا
      ما از برند لیفان تعریف نکردیم اگر دقت کنی بار ها گفتیم X50 بی کیفیت هستش در ضمن از رنو تلیسمان تعریف کریدیم که واقعا ماشین خوبیه همینو بس .

    • نویسنده : سجاد
      تاریخ : 1395/06/30

      عزیز دلم
      شما ام وی ام و لیفان x50رو با رنوی180 میلیونی رو مقایسه میکنید؟؟

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/06/31

      رنوی کپجر در همین رنج قیمت است

    • نویسنده : حسين
      تاریخ : 1395/09/18

      آقاي مدير سايت :
      رنو كپچر با ليفان x50 تو يك رنج قيمت هستند؟؟؟,عزيز دل هر چقدر پول بدي آش ميخوري انقدر چيني چيني نكن همين x50 داره تو روسيه و برزيل هم استفاده ميشه خيلي هم همه راضين.
      ضمنا سايتتون خيلي جالب هست , فقط انقدر در مورد چيني ها يكطرفه به قاضي نريد,مردم با اين پولي و اين گروني گزينه ديگه اي ندارند.

    • نویسنده : جك سواران
      تاریخ : 1395/10/27

      با ليفان كاري ندارم،هر چند ٨٢٠ فوق العادست،ولي برند جك مضخرفه😂😂😂،✋😆،ديگه متمعن شدم موتور هم نداري،چه برسه به ماشين،وگرنه اينجوري نميگفتي

  • نویسنده : میثم
    تاریخ : 1395/06/20

    سلام من خودم ماشین چانگان خریدم چون زمانیکه این ماشین رو خریدم هیچ گزینه بهتری رو پیدانکردم ماشین خیلی عالی هستش ولی اسم ماشین های چینی بد دراومده وگرنه من خودم خیلی ازش راضیم الان کیا سراتو هیچی نداره باید۹۰میلیون پول بدی سواریش هم با همین ماشین یکیه ولی چون برندهای کره ای جا افتاده خواهان بیشتری داره کشور چین هم چون تازه اومده تو بازار داره سعی میکنه با پایین ترین قیمت بهترین محصول رو به مشتری بده تا جای خودش رو توتولیدکنندهای بزرگ باز کنه خلاصه ازاشغالایی که ایرانخودرووسایپا میدن خیلی بهتره یه روزی میرسه که چین تمام بازارای خودرویی رو بگیره چون مثل تولید کنندهای داخلی فکر پرکردن جیب شون نیستن وبفکرتوسعه صنعت کشورشون هستن هرروزم دارن موفق تر میشن همین چری رو ما۱۵سال پیش که برای تست به ایران اومده بود بردیم مشهداون زمان قراربود بدن به۴میلیون فولشم بدن۷میلیون ولی نگذاشتن چون سایپا وایران خودرو ورشکست میشدن دیگه کسی نمیومد پراید رو۷میلیون پول بده

    • نویسنده : حسین
      تاریخ : 1395/08/27

      عالی

  • نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/07/08

    چری بخرید از ماشینهای ایرانی بسیار بهترند من 5 سال چری ویانا دارم ادرس تعمیرگاه فراموشم شده. بررسی انجام شده در بالا هیچ بار فنی و علمی ندارد و بسیار خام و ظاهر بینانه است

  • نویسنده : سعید
    تاریخ : 1395/07/10

    نظر مدیر سایت کاملا مغرضانه هست دوستان من این ماشین رو گرفتم از لحاظ کیفیت حرف نداره ماشین بسیار زیبا و کم مصرفی هست شتابش هم بدک نیست . من که خودم نمی خوام تو مسابقات فرمول یک شرکت کنم دیگه ترافیک تهران این حرفها رو نداره . ماشین نسخه فولش بسیار پ آپشن و با کیفیت هست . از کی تا حالا رنوی کیچر 75 میلیون شده . مدیر سایت خواب نما شده الحمداللهمردم ما با عقل تر از اینها هستن که با یک نظر کاملا مغرضانه تصمیم غلط بگیرن

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/07/10

      سلام سعید
      شما نوشته بودی با رنو کپچر 180 میلیونی مقایسه میکنید ما هم نوشتیم ما از رنو کپچر که 105 میلیون هستش مقایسه کردیم . در مورد نظر شما برای چری آریزو 5 شما نظرت محترم هستش و ما هم نظرمون رو دادیم نه رنو برای شرکت ما هستش نه مدیران خودرو دشمن ماست . ما فقط نظر دادیم و شما میتونید قبول نکنید سعید جان

    • نویسنده : سعید
      تاریخ : 1395/07/18

      مدیرجان خواهشا نظراتتون کارشناسی و پخته باشه . رو هوا نظر دادن کاری نداره مطالبتون رو میان میخونن میفهمن آبکی هست خودتون نظرات بقیه دوستان دیگه رو هم بخونید می فهمید . حالا چند تاشو حذف کردی یا ادیت کردی خدا میدونه

  • نویسنده : حسین
    تاریخ : 1395/07/11

    به عنوان یه فرد علاقه مند به خودرو و اخبار خودرویی و همچنین کسی که تهیه پول برای خرید خودرو براش بسیار دشواره و ماشین براش یه سرمایه محسوب میشه و نظرات غیر کارشناسانه می تونه در تصمیم گیریش تاثیر منفی بذاره از گردانندگان این سایت تقاضا دارم از ارائه گزارشات سرسری و کارشناسی نشده پرهیز کنن و دقت بیشتری در تهیه مقالاتشون بکنن .

    • نویسنده : حسین
      تاریخ : 1395/10/22

      من خودم چری آریزو 5 پسندیدم هم زیباست و هم امکانات خوبی داره ومخصوصا 5 سال گارانتیش خیلی وسوسه برانگیزه.ولی اگه به ماشین به دید سرمایه نگاه میکنید ماشین چینی بسیار سخت فروشه.البته بجز اس فایو که اونم خیلی گرونه.
      یاحقق

  • نویسنده : احمد آرين
    تاریخ : 1395/07/24

    باسلام به همه دوستان من الان ٥ماه كه ام وي ام ٥٥٠ خريدم خدايش فوق العاده ماشين خوب وارزشمنديه ازتمام ماشين هاي توليدداخل هم خيلي بهتره البته قبلا ازتويوتاكرولا تامزدا3هيوندا آوانته داشتم نسبت به قيمت وشرايط واگذاريش خوبه اگرچه ازنظركيفيت موتور و برند ام وی ام به هيچكدام ازخودروهاي كه گفتم نميرسه ولي ازاكثرخودرهاي داخلي مثل ال٩٠پرشيا و٤٠٥و...خيلي خيلي بهتره

  • نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1395/08/01

    با سلام احترام خدمت همه دوستان
    اینجانب نزدیک به یک هفته هست که آریزو 5 تحویل گرفتم البته نوع اکسلنت
    بسیار خودر عالی و خوبی هست و قبل از این من لیفان 620 (1800 سی سی ) داشتم
    به مراتب خودروی راحت و نرم میباشد
    تنهای ایراد این خودرو نداشتن GPS روی مدل فول این ماشین هست

  • نویسنده : احمد
    تاریخ : 1395/08/03

    دقیقا با این مقاله موافقم تمام دلایلی که اورده شده درست و منطقیه حالا کسانیکه خریدن طبیعیه که ناراحت بشن و زیر بار نرن!
    وگرنه یکی بیاد توضیح بده ماشین چری آریزو بهتره یا بسترن!؟
    این ماشین فولش 75 و بسترن 77
    اصلا قابل مقایسه هستن!؟
    ماشین آریزو 116 اسب و بسترن 140 اسب
    از نظر اپشن هم فرق چندانی ندارن
    از نظر پلت فرم که بسترن از پلت فرم مزدا 6 قدیمی استفاده میکنه و هندلینگ و سیستم تعلیق قوی تری داره و گیربکس 6 سرعتشم که ایسن ژاپنه از نظر سایز اتاق هم که از اریزو بزرگتره شتاب و کشش هم چند سر و گردن بالاتره شتاب 11 ثانیه ای بسترن در مقابل 16 ثانیه اریزو
    بسترن رو مثال زدم که اونم چینیه
    حالا کسانیکه میگن باز به این قیمت میارزه بیان توضیح بدن اگه این ماشین 75 میارزه پس بسترن رو دارن محض رضای خدا ارزون میدن لابد!!!
    بس کنید بابا همین مونده از گرون فروشی اینام دفاع کنن!
    این ماشین اصلا و ابدا به این قیمت نمیارزه هر کسی اطلاعات کمی هم درباره خودرو داشته باشه این مطلب رو بسادگی متوجه میشه

    • نویسنده : میلاد
      تاریخ : 1395/08/06

      اولا اینکه جفتشون چینی هستن
      دوما کدوم گیربکس ژاپنی با کدوم مدرک روی بسترن هستش.
      سوما از لحاظ آپشن ایمنی تعداد ایربگ بیشتر آریزو 6 ایربگ ولی بسترن 4 تا
      آریزو esp داره ولی بسترن نداره. آپشن رفاهی هم که همون مانیتور و دوربین سرتره. آخه برادر من این بسترن لگن کجاش فنر بندی خوبی داره عین فرقون میمونه که سه نفر عقبش بشینن انگاری روی زمین هستی. و در آخر کدوم ماشین تو ایران تو این رنج قیمتی با این گارانتی و سطح امکانات ظاهر جذاب هر چقدرم کپی باشه وجوووود داره .؟
      فقط صفر ؟
      منطقی حرف بزنید لطفا

    • نویسنده : جك سواران
      تاریخ : 1395/10/27

      موافقم،هر كي خريده معلومه ميگه خوبه و عاليه،من جك ١٨٠٠ اتومات دارم،خودم ميگم داخلش نسبت به بسترن و اريزو قيافه نداره،ولي با قيمتي كه داره جُفت اي ماشينارو تو بازار شكست داد،بسترن و كه خيلي وقته از دور رقابت خارج كرد،تماميه ابشنايه فابريكشم در دست رس هست،با موتوري كه طراحيه ميتسوبيشيه،خوده ماشين طراحيه پينين فارينايه ايتالياست،(طراحه فراري)برين تو سايتا يه سرچ بزننين،جك امتحانشو پس داده،بعده ١سال كه ماشين و دارم و ٩٠ هزار باهاش كار كردم فقط اب و روغن ،باطري و به روز رسانيه گيريبكس انجام دادم،بعده ٩٠ هزار كه خيليه تو ١سال،يعني ماشين فقط دوييده،هنوز كه هنوزه كوچمترين صدايي،از اين ماشين در نيومده،و همچنان حس ماشينه صفر و داره

  • نویسنده : احمد
    تاریخ : 1395/08/08

    جناب مدیر من کلی تایپ کردم چرا تایید نمیشه میزنه خطا در ثبت نظر مجددا تلاش کنید!؟
    فعلا یه جا کپیش کردم

  • نویسنده : پارسا
    تاریخ : 1395/08/10

    من چری آریزو5 دارم این خودرو را دارم بسیار عالی و با کیفیت است و زیبا...صرفا چینی بودن بد نیست...

  • نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/08/10

    آشغال تر از آریزو5 خودشه ، اسبای بازی هستش

  • نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/08/10

    خیلی آدم باید حالش خریاب باشه که چری آریزو 5 بخره ، فقط ظاهر داره کیفیت خیلی داغوونه

  • نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/08/10

    چقدر ما بدبختبم آخه که همچین آشغالایی مثل آریزو5 باید سوار بشیم ، پیر خاله من داره مثل چی پشیمونه امروز فردا میفروشتش

  • نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1395/08/11

    باسلام خدمت همه عزیزان من حدودیک ماهی هستش که دارم تحقیق میکنم که ببینم کدوم خودرو 60الی70میلیونی خوبه بخرمش از دست دوم گرفته تاصفر، همه خوردوهای صفر چه چینی وچه وطنی واروپایی ایراداتی دارن وهیچ کدوم به اون یکی مزیت فوق العاده ای ندارن همین رنوسیمبل خیلی خیلی ساده است وهیچ آپشنی نداره ولی چون اروپایی میشه بهش اعتماد کرد باید درنظر داشته باشید که موتور این خودردو همون ال نود خودمونه و چینی ها البته به ظاهرخودروبیشترتوجه کردن تاموتورشون وکیفیت قطعاتشون از سالهای قبل بهترشده ودراخرهرکس یه فاکتورهایی برای خریدش داره که شاید من نوعی اونوقبول نکنم پس هرچی دوست دارید بخرید وازش لذت ببرید من خودم تو این مدت به این نتیجه رسیدم که آریزو5برای من بهتر از خودروهای دیگست وحتما این خودرو رو میخرم چون هم گارانتیش خوبه هم قطعاتش موجوده طبق تحقیقاتی که انجام دادم البته فول آریزو خیلی بهتره

    • نویسنده : ایرانی
      تاریخ : 1395/11/18

      رنو سیمبل همون تندر 90 هست با یکم اپشن
      چرا باید این قیمت باشه

  • نویسنده : مجيد
    تاریخ : 1395/08/23

    خودروي خوبيه من بين اين و جك و سيمبل موندم منتها سيمبل ٨٤ ميليىن بود كه با بهره اقساط اصلا به صرفه نبود خيلي ساده و بدون اپشن بود با صندلي هايي كه براي تنظيم بايد پيچ بچرخوني!!! مثل ال٩٠ نماينگي مديران بهم پيشنهاد تست درايو داد و سىواري فوق العادش حسابي تشويقم كرد به خريد و تحويل فوري و به روزش هم بي تاثير نبود، ابي كاربني گرفتم يكي از دوستان پدر هم همون روز بعد امتحان خودرو سفيدش رو گرفتند واقعا خودروي باكيفيتي هست و مصرف فوق العاده به صرفه و ظاهري شيييك من از نمايندگي شهريار گرفتم ولي الان با اين طرح فروش جديد همه نمايندگي ها تحويل فوري دارند

  • نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1395/08/23

    من خریدم سه ماهه فعلا عالیه

  • نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1395/09/01

    اقا من چری آریزو5 رو بعد چند ماه تحقیق خریدم واقعا ماشین خوبیه امکاناتش واقعا عالیه

  • نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/09/06

    لطفا درباره چیزی ک اطلاع نداری نظر نده من این خودرو را خریدم فوق العادس و هیچی از هیوندای النترا کم نداره بعدشم 5 سال گارانتی داره و هیچ مشکلیم از لحاظ شتاب گیری نداره

    • نویسنده : جك سواران
      تاریخ : 1395/10/27

      داداش يه بار پشت النترا اونم خاموش نشستي نظر نده،😂😂،چيو داري با چي مقايسه ميكني،النترا با اريزو،اريزو فقط قيافه داره،كه متاسفانه برخي گوله ظاهره ماشين و ميخورن،درسته از جك خوشگل تره ولي اونايي كه اين ٢تا ماشين و مصرف كردن،دقت كن مصرف نه تست!! ميدونن كه نسبت به پولي كه ميدي جك خيلي بهتره،بازم ميگم تو گوگل سرچ كنين :مقايسه جك جي ٥با اريزو ٥.لطفاً با اطلاعاته كامل پست بذاريد،من خودم جك ١٨٠٠ اتومات دارم،تو ١سال ٩٠ هزار تا باهاش كار كردم،ماشين اخ نگفته.دروغ ميگم تو خيابون جلويه يكي كه جك داره رو بگيرين بپرسين چطور ماشينيه،اگه اريزو هم پيدا كردين،اونم بپرسين

  • نویسنده : sina
    تاریخ : 1395/09/06

    خداییش واسه خرید هر خودرویی که تحقیق میکنی آخرش به پوچی میرسی.

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1395/11/07

      اره خداییش دمتگرم حرف قشنگی زدی.آقا مگه نمیگی آریزو ماشینه بدیه؟؟تو برو نخر و برو ماشین خوب بگیر و انقدرم تو انتخاب مردم دخالت نکن.من خودم از ماشینای چینی متنفر بودم ولی اومدم تواین سایت دیدم که این شرکت چقدر دشمن داره تازه بقدرت شرکت پی بردم و طرفدارش شدم.و همین فردا بدون شک این ماشینو خریداری میکنم.مردم بیکاری که میشینند پشت این ماشین بد میگند دمشون گرم باعث بازار گرمیش شدند و بنده رو مشتری کردند

  • نویسنده : امیر
    تاریخ : 1395/09/09

    در حال حاضر خودروهای چینی کیفیت به مراتب بالاتری از خودروهای داخل دارند. من قبلا لیفان 520 داشتم که راضی بودم الان هم جک اتومات کارکرده خریدم که واقعاً به نسبت قیمتش می ارزه چون کیفیت سواریش با مثلاً سراتو اتومات هیچ فرقی نمیکنه و کیفیت قطعاتش هم خوبه. ولی بنظرم تو چینی ها با کیفیت ترین ام جی و بعدش بسترن و جک هستش. آریزو 5 هم واقعاً تو چینی ها خوشگله ولی قیمتش یه کم با لاست.بررسی بیشتر با خریداران.

  • نویسنده : رضا عباسی
    تاریخ : 1395/09/12

    سلام من چری اریزو 5 رو چند وقتی هست که خریداری کردم بسیار خوب وراحت هست از خیلی از این ماشینایی که فقط گول برند معروفشون رو میخورید بهتره ودر خیلی از جادها امتحانش کردم عملکرد خوبی در سربالایی داره و در سفری که چند روز پیش از نقطه جنوبی کشور به نقاط سرد سیر داشتم بسیار خوب و راحت بود وبه هیچ وجه مشکلی نداشتم و در حال حاظر هم با یخورده تحقیق میتونید ببینید که فروش خوبی هم محصولات چری در کشور های اروپایی و روسیه و امریکای داره و با برندهای معروف در رقابت هست

  • نویسنده : سلیمیان
    تاریخ : 1395/09/14

    با سلام
    بسیار ممنونم از دوستانی که بدون غرض در مورد آریزو 5 نظر دادن .
    من چند وقته دارم بررسی میکنم و امروز این ماشین رو دیدم و تستی سوار شدم به نظرم عالیه. هنوز نخریدم ولی الان مطمئن هستم که مدل فولش رو میخرم .
    البته شرایط فروش mvm هم علی رغم سودی که روی اقساط داره بد نیست .
    نظر همه محترم هست .

  • نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1395/09/17

    باسلام میزان مصرف سوخت آریزو5 چقدر است

  • نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1395/09/19

    دوستان GPS نیاز نداره با لینک گوشی موبایل میتوانید. نقشه گوگل مپ. را روی صفحه هفت اینچی ببینید. در. حالیذکه GPS اکثر خودرو ها کند. و آفلاین هست

  • نویسنده : MEHRDAD
    تاریخ : 1395/09/20

    من دو ماهه که چری آریزو5 خریدم ماشین بسیار عالی در حد یک ماشین روز اروپایی هست با توجه به مصرف کم ، ایمنی بالا با شش کیسه هوا، ترمزهای عالی و سیستم پایداری ESP و سیستم برگشت نداشتن به عقب در سربالایی کلی امکانات دیگه که با این قیمت محاله ماشینی هم رده اش پیدا کنی. اول سراغ سراتو رفتم دیدم سراتوی سایپا هیچی نداره و وارداتی هم خیلی گرانه و ارزش خریدنشو نداره . به نظر من این ماشین فوق العاده است. و باید درست قضاوت کنیم و خواننده ها رو گمراه نکنیم . در ضمن 5 سال گارانتی داره با پنج ستاره اروپایی و داخل و خارج ماشین هم بسیار زیبا طراحی شده

  • نویسنده : nima
    تاریخ : 1395/09/20

    حیف 75 میلوین تومن که واسه همچین ماشینی آدم پول بده ، چری عین اسمش چرت هستش

  • نویسنده : naser
    تاریخ : 1395/09/20

    من به هیچ عنوان حاضز نیستم بابت هم چین ماشینی 75 میلوین پول بدم آدم راحت میتونه کره ای دست دوم بخره !

  • نویسنده : hai
    تاریخ : 1395/09/20

    خندم میگیره از حرف بعضی ها ، یاد حرف دوستمون میفتم هر کی تو ایران هر ماشینی میخره میگه خیلی خوبه وقتی میفروشه میگه عجب آشغالی بود از پراید بگیرید تا مزراتی ، جالبه اکثر کسایی که دارن تعریف میکنن اونایی هم که نشستن تو ماشین دوست یا فامیلشون بد میگن از چری آریزو5 . .

  • نویسنده : akbar
    تاریخ : 1395/09/21

    چری آریزو5 فقط قیافه داره فقططططط

  • نویسنده : مهمان
    تاریخ : 1395/09/21

    چری ماشیناش یکی از یکی بی خود تر هستش پول همچین ماشینی ندید بابا

  • نویسنده : پرهام
    تاریخ : 1395/09/28

    سلام آیا این ماشین خدمات پس از فروش داره؟ جوری که اذیت نکنه و همیشه در دسترس باشه
    بلخره اساتید این ماشینو تایید میکنن یا نه؟

  • نویسنده : اسلامی
    تاریخ : 1395/09/29

    چری آریزو 5 ماشین واقعا جادار و خوبی هست هر کسی سلیقه ای دار و باید احترام گذاشت جیب خیلی ها به همین اریزو هم نمیرسه من برای تست سوار این ماشین شدم موتر بسیار نرم و خوبی دار داخل ماشین هم اصلا صدای موتر ندار و کلا خیلی کم ممسلما قیمتش بالاست اگر این ماشی 45 میلیون بود می ارزید اما با این رنج قیمت شرکت تولیدکننده دار به مردم ظلم میکنه البته تمام خودروسازهای داخلی همینجوری هستن و معمولا مردم رو سرکیسه میکنن

  • نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1395/10/01

    بنده اين ماشين چری آریو 5 خريدم وخيلى هم راضى هستم وقتى ماشيناى كره اى وارد ايران شدن مثل همين ماشيناى چينى مردم مى گفتن ماشين ژاپنى رو ول كنى برى پول بالا ماشين كره اى بدى؟
    چرى به جهانى شدن فكرميكنه مثل ويران خودرو وسايپا فكرنميكنه هرچى باشه چرى ازمحصولات داخلى خيلى بهتره وارزش خريدداره بنده پارس LX مدل ٩٥خريدم موقع دنده عقب لنتاش صدايى ميداد كه آبرومو برد كابين تو دنده يك بخصوص توسربالايى چنان ميلرزيد كه نگو گيربكسش صداى واقعاً آزاردهنده اى داشت بردم نمايندگى ميگه شركت لنت نداره ديسك وصفحه هم ايرادداره وبايدعوض بشه !!!!
    درضمن وقتى تمام قطعات ماشيناى توليدداخل چينى درجه سه هست چرا چرى نخرم كه قطعاتش چينى درجه يك هستش
    وقتى ماشين هندى واردايران شد قدر ماشيناى چينى كه به مصرف بهينه فكر ميكنن رو ميدونيد. اونوقت ماشيناى چينى حكم همين ماشيناى كره اى رو پيدا ميكنه

  • نویسنده : محسن
    تاریخ : 1395/10/07

    سلام ...بین جی فایو وآریزو فایو موندم ....کودومشو....ممنون میشم

  • نویسنده : وحید
    تاریخ : 1395/10/07

    یک هفتس که آریزو فایو اکسلنت فول رو تحویل گرفتم.۲۵ سال سن دارم.و تا الان ۸ عدد ماشین خریدوفروش کردم از پراید گرفته تا پارس تیوفایو اتومات.با زانتیا و هیوندا الانترا فامیلها هم زیاد رانندگی کردم .
    یک کلام ختم کلام.ماشین عالی هست.
    اینقدر امکانات داره و نرمه که نداشتن شتابیکه آدم رو به صندلی بچسباند رو از یاد میبره. البته شتابش هم خوبه در حد خودش
    .تنها رقیبش فقط جک جی فایو هست که اونم ای اس پی که دیروز وقتی که ازجاده خارج شدم و لاستیک افتاد توی لبه آسفالت عمل کرد و نشانگرش همزمان روی کیلومتر اومد و ماشین خود به خود به مسیر اصلی برگشت میرزه کل هیکل جی فایو رو.صدای موتور هم که اصلا با جی فایو قابل قیاس نیست.
    نگرد چینی.نگید .دست بردارید از این حرفا.

    • نویسنده : جك سواران
      تاریخ : 1395/10/27

      من نميدونم عزيزم كدوم از فاميلاتون اريزورو قسطي خريده تو يه بار پشته فرمونش نشستي،چون كاملاً مشخصه هيچي نه از جك جي ٥ميدوني،نه از اريزو،ديگه اوني كه اطلاعاتم نداره ميدونه اريزو تو سرعت و قدرت هيچ حرفي واسه گفتن جلو جك نداره،ميگي اشتباه ميگم،دوستان يه سر بزنيين سايته اسبه بخار،يا تو گوگل سرچ كنين مقايسه جك با اريزو،فقط اريزو داخل و بيرونش خشگل تره،كه اصلاً مهم نيست،تمامي ابشناييم كه رو اريزو هست جك هم داره١١٦اسب كجا،١٤١اسب بخار جك كجا،چند باره ديگم گفتم،يه نيگاه به خيابون بندازين،ميفهمين كدوم ماشين بهتره،اصلاً اريزو نميبينين😂😂

  • نویسنده : وحیر
    تاریخ : 1395/10/08

    مدیر جان نظر منو بزار لطفا
    کلی تایپ کردم.
    من دارنده آریزو هستم و اطلاعاتم بر حسب تجارب شخصیه.توروخدا بزارش.

  • نویسنده : وحیر
    تاریخ : 1395/10/08

    چری عین اسمش چرت هست.هه.کاملا مغرضانه.دست بردارید بابا.هر کسی داره میگه خوبه .کساییکه ندارن فقط دارن بد میگن ازش.آریزو با داشتن.شش کیسه هوا که دوتاشونو پرده ای هست و چهارتا حساب میشه هشت کیسه هوا و کروز کنترل و دوربین عقب و سیستم کمکی ترمز و esp و سیستم پایداری و سیستم کنترل کشش که میزان گشتاور انتقالی به چرخ رو در یخ کنترل میکنه و مانع تکاف میشه و سیستم استارت دکمه ای و سیستم کمکی در سربالایی و گیربکس اتوماتیک هفت دنده cvt و...پوزه جک و بسترن رو به خاک میماله. و دقیقا با الانترا برابری میکنه .اینقدر هم نرم هست حین حرکت که انگاری با فاصله از زمین دارین حرکت میکنید.قبل از اینهم بنده پارس تیوفایو دنده اتوماتیک داشتم که همه میدونند چقدر نرمه.پس بدون اطلاع حرف نمیزنم.آلمان و ایتالیا باید بگن ماشین چینی نخرید نه ما ایرانیها که چهل ساله داریم توی صنعت ماشین درجا و بهتر بگم عقبگرد داریم میکنیم.بس کنید.چینی چینی.
    موفق باشید

    • نویسنده : جك سواران
      تاریخ : 1395/10/27

      😂😂پوزه جك😂😂😂،ميگم چرا تو خيابون پر از جك شده🤔چون اريزو پوزشو زده😂😂،مشخصه كه خيلي اطلاعات خوبي از ماشينا داري.پسره خوب اريزو به پايه بسترن بي ٥٠ افم نميرسه چه برسه به جك جي ٥.البته مقايسه من از لحاظه قيمت،كيفيت،قدرت،و خدمات هستش،با دوستم تو فاصله ١ماه خريديم،من جك اون اريزو اكسلنت،ماشينش تقريباً ١٠ ميليون گرون تر شد،اونم به خاطره ابشنايه اسباب بازيش،منم ابشنايه فابريكه جك و انداختم،كلاً شد ٥ ميليون،بازم ماشينم ارزون تر در اومد،و در اخر هر دو ماشينه فول ابشن داشتيم،ولي اريزويه رفيقم ١١٦ اسب بخار بود،واسه من ١٤١ اسب بخار،و چهره پشيمونشم فراموش نميكنم،در ضمن اريزو از سراتو كپي كرده،ولي طراحي جك منحصره خودش،طراحي پينين فارينايه ايتاليا،خلاصه كه اطلاعاتتو قوي كن بعد بيا نظر بده،كه ٤نفرم به اشتباه نندازي،پوز زن بزرگ😂😂😂

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1395/11/29

      این آقای جک سواران فقط میگه برید خیابون رو ببینید.فک کنم اگه ملاک تو خیابونه باید پراسد سوار شی چون از هر ماشینی بیشتره !!! و در ضمن زمانی که مردم از سر نادونی جک رو انتخاب میکردن و میخریدن هنوز آریزو تو ایران نبود.چقدر پر ایراد حرف میزنی !!!

  • نویسنده : بابک
    تاریخ : 1395/10/09

    خودروهای چینی با برند واقعا چینی وارد میشن.این ماشین های ایرانی به ظاهر ایرانین تمام قطعاتشون چینیه درجه سه هست.

  • نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/10/10

    اینو نمیخریم میریم محصولات ایران خودرو رو میخریم شما ناراحت نشو

    • نویسنده : وحیر
      تاریخ : 1395/10/13

      شما معلومه همون پول محصولات ایرانخودرو رو هم نداری.پس ناراحت نمیشیم باشه.شما هرچی میخوای بخر.

  • نویسنده : سلیمیان
    تاریخ : 1395/10/13

    سلام و روز بخیر
    بیش از پنجاه ساله ایران داره مثلا در صنعت خودرو فعالیت میکنه البته اونهم فقط مونتاژ بوده اما هنوز هم در نقطه صفر داریم درجا میزنیم این چینیهای به قول شما آشغال کلا ۱۵ ساله شروع کردن و به اینجا رسیدن .
    خودمون رو گول نزنیم چینیها به خاطر تلاششون تو تمام زمینه ها پیشرفت فوق العاده ای داشتن کل اقتصاد دنیا رو تحت تاثیر خودشون قرار دادن .
    اگر ما بدمون میاد یه مسئله شخصیه ، هر کی دوست نداره نخره ولی بدون تجربه کردن چیزی بیخود نظر ندید .
    بی شک ۹۹ درصد کسایی که میگن چینی آشغال حتی یکبار هم سوار این جور ماشینا نشدن .
    کمی انصاف هم خوبه ، چرا باید در این آشفته بازار ایران من ایرانی فقط حق انتخاب بین محصولات افتضاح ایرانی رو داشته باشم اونهم با ایرانخودرو مغرور بی کیفیت و سایپای نامطمئن .
    در این شرایط که دست ما ایرانیها به محصولات درجه یک و استاندارد جهانی نمیرسه دم چینیها گرم.
    من صاحب آریزو ۵ هستم و از هر نظر از این ماشین زیبا راضی هستم . وقت بخیر

  • نویسنده : حسن
    تاریخ : 1395/10/14

    سلام وقت بخیر
    از شهریور آریزو 5 دارم 6000 تا راه رفته
    شتاب معمولی (به هیچ عنوان بد نیست )
    متوسط مصرف خوب
    ایمنی ، امکانات ، گارانتی و ظاهر عالی .

  • نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1395/10/14

    باسلام
    من چند روزه گرفتم این ماشین رو امکاناتش عالیه و موتورش اصلا ضعیف نیست،مدل فولش رو گرفتم بیشتر این ایرادها ک گرفتی رو نداره،سندروف داره صندلیش چرمه شتاب اولیه ش در حالت دستی عالیه،نبست به پراید 22میلیونی قیمتش زیاد نیست

  • نویسنده : کشاورز
    تاریخ : 1395/10/17

    تنها یک دلیل برای اینکه با این پول چری بخریم:
    دیگه تحمل خر فرض شدن از سمت ایران خودرو و سایپا رو نداریم.

  • نویسنده : بندرعباسی
    تاریخ : 1395/10/17

    سلام دوستان . یکماه پیش دبی بودم و جالبه که روی دو سه تا از برجای اونجا بیلبوردهای تبلیغاتی آریزو 5 رو دیدم با قیمت 29999 درهم یعنی به پول خودمون حدود 31 میلیون و جالبتر اینکه این خودرو با این اینجا مونتاژمیشه باید و دیگه گمرکی هم در کار نیست چرا باید با این قیمت ظالمانه بفروش برسه . با این همه تبلیغات توی دبی دریغ از دیدن یه ماشین چینی . حتی کارگرای هندی و پاکستانی و غیره هم چینی سوار نمیشدند

    • نویسنده : سلیمیان
      تاریخ : 1395/10/19

      اینجا ایرانه و اونجا دوبی
      همین

  • نویسنده : هادی
    تاریخ : 1395/10/20

    بیشتراونایی که ماشین چینی میخرن یابهتر بگم همشون ماشین ایرانی داشتن وقبلش 405 پارس وغیره.... داشتن معلومه وقتی تو ماشین با امکانات به روز وجدیدترمیشینن ذوق زده میشن ولی نمیدونن به چی دارن پول میدن درس گفتی سیمبول خیلی بهتره ولی تندر وساندرو هم بهتر از آریزو هست باکیفیتی که موتوراشون دارن واستحکام

  • نویسنده : بهمن
    تاریخ : 1395/10/21

    سلام
    من نظر همه رو مطالعه کردم
    طبق تجربه ی خودم هر بار در خرید ماشین چینی متحمل ضرر زیاد شدم
    این به این معنا نیست که ماشین های ایرانی یا برندهای دیگه خوب یا عالی باشند
    کمر اقتصاد خانواده های ایرانی با ورود اجناس چینی خمیده ست
    جنسهای اصلی و با کیفیت یکبار هزینه سنگین جهت خرید دارند و سالیان سال کار میکنند با کیفیت
    اما برند چینی پس از مدتی خرابی های بسیار زیادی ایجاد شده که در نهایت شما را مجبور به فروش به قیمتی بسیار پایینتر میکند

    نظر شخصی خودم این است
    وقتی به زحمت زیاد در این اوضاع اقتصادی بد پول جمع میکنم ترجیحا بدنبال وسیله ای خواهم بود که با سالیان سال استفاده خرج روی دستم نگذارد نه اینکه اسباب بازی چینی یا ایرانی بخرم و پس از یکی دو سال موتور یاگیربکس بیارم پایین

  • نویسنده : Mehradad
    تاریخ : 1395/10/22

    من الان ۲ سال که جک j5دنده ای دارم و به جز روغن و بنزین خرج دیگه ای نکردم در صورتی که ۳ تا پرشیا صفر داشتم قبلا که هر ۳ تاش در زمان گارانتی به روغن سوزی افتاده و موتور تعمیر شده و جلوبندیش هم هر روز نمایندگی بودم
    ماشین های سایپا و ایران خودرو اسمشون ایرانی تمام قطعاتشون بی کیفیت ترین محصولات چین هست
    ولی جک یک برند معتبر در چین هست
    ام وی ام هم از بدترین برند های چین هست
    خودم به چین سفر داشتم حتی ۱ خودرو mvmداخل خیابون ها ندیدم ولی جیلی و جک زیاد بود

  • نویسنده : علی جعفری
    تاریخ : 1395/10/25

    من از آریزو5 به شدت خوشم میاد
    پشتشم نشستم
    واقعا حس رانندگی خیلی خوبی به آدم می دهدظاهر و داخل خیلی خوب و زیبا حس متفاوت بودن رو تداعی میکنه
    و از رانندگی خسته نمی شود

    حتما اگر پول دستم برسه می خرمش
    مخصوصا با شرایط فروشی که داره

    به شما هم توصیه می کنم حداقل تست رانندگی که رایگان هست رو انجام بدین و بد نظر بنویسید

  • نویسنده : kian
    تاریخ : 1395/10/25

    دوست عزیز در خصوص آریزو 5 و سیستم CVT باید بدونید که این سیستم باعث پایین اومدن اصطحلاک، تعمیرات راحت تر، مصرف سوخت پایین تر تا 20 درصد و شتاب ثانویه بالاتر خواهد شد در ضمن بعضی آپشن هایی که روی این خودرو هست روی هیچ خودروی زیر صدمیلیونی قرار نداره مثل رینگ آلومینیومی 17 اینچ خودرو سیستم های ایستایی.....

    • نویسنده : جك سواران
      تاریخ : 1395/10/27

      داداش پوله ابشناشو ميگيره،جك جي ٥ هم اين ابشنارو به صورت فابريك برايه نصب داره،ولي پولشو ميگيرن،اريزو فقط قيافه داره با ابشنايي كه رو هر ماشيني ميشه گذاشت،من خودم بينه اين و جك ،جك خريدم،چرا؟،چون وقتي ابشناشو نصب كنم بازم قيمته ماشين كمتر از اريزو ميشه،ولي در اخر قدرت جك ١٨٠٠با ١٤١ اسب بخاره،اريزو ١٥٠٠ با ١١٦ اسب بخار ،تازه وزنشم بيشتر از جك.اصلاً من اشتباه ميگم،يه نيگاه تو خيابونا بنداز ببين كدوم ماشين و بيشتر ميبيني،يه چي هست كه همه ميخرنش،جك هم اگه همه ابشناشو ميذاشت قيمتش بالا ميرفت،ولي اين انتخاب و گذاشت برايه اونايي كه دوست ندارن پوله الكي واسه ابشنايه زوري بدن،در هر صورت قشنگ اطلاعات جمع كنين قبل از خريده اين علكي خوشگل

  • نویسنده : sara
    تاریخ : 1395/10/25

    به نظر من که آپشن هاش خوبه و همچنین طراحی ظاهریش...مصرفش هم فکرکنم هر صدتا بین 6 و 7 هستش

  • نویسنده : سلیمیان
    تاریخ : 1395/10/25

    دوستان توصیه میکنم به دلیل همین ۱۰ ایرادی که به آریزو ۵ برای نخریدنش گرفتن حتما تست درایو برید و بعد بخرید

  • نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/10/27

    آقا آریزو5 نخرید افتضاح این ماشین من 2000 تا باهاش راه رفتم

  • نویسنده : نادر
    تاریخ : 1395/10/27

    مرسی از مدیران خودرو که همچین ماشینی رو 80 میلیون میفروشه !!! مدیران خودرو مرسی که هستی :)))

  • نویسنده : shahed
    تاریخ : 1395/10/27

    بابا مگه حالتون بده جای اینکه واسه آریزو5 انقدر پول بدین برید ماشین دست دوم کره ای بخرید خوب چه خبره مگه !!!!

  • نویسنده : goli_fard
    تاریخ : 1395/10/27

    من به خاطر ظاهرش هم که شده میخوام این خودرو رو تست کنم.

  • نویسنده : سینا
    تاریخ : 1395/10/28

    از کامنت ها به راحتی میشه فهمید که 70 درصد مردم واقعا سواد خرید ماشین ندارن حالا اون هیچی راهکارم میدی ناراحت میشن خداصبرت بده ادمین✋✋✋✋

    • نویسنده : سلیمیان
      تاریخ : 1395/10/29

      خدا رو شکر که یه با سواد پیدا شد الحمدالله

  • نویسنده : سيداميرحسين حسينى
    تاریخ : 1395/10/28

    آقاى مدير سايت:
    چرا اينقدر تعصبانه و از روى نظر و علاقه شخصيتون نظر ميديد؟؟؟
    اگر كسى با بود ٧٠-٨٠ ميليونى بخواد ماشين صفر بخره،فعلا اريزو5 بهترين گرينه هست..چرا عادت كرديد بعضى از خودرو ها رو تخريب كنيد؟
    من نميگم همه ماشين هاى چينى خوب هستند...فقط ميگم منطقى نظر بديد نه از روى علاقه و نظر شخصيتون

  • نویسنده : سعید
    تاریخ : 1395/10/28

    از دوستان ماشین3بخاطر نظرات خالصانه متشکرم ماشینی که به ضرر جیب مشتری باشه اصلا میخام اشتغال زایی نکنه

  • نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1395/10/28

    ی سوال اگه این ماشین ارزش خریدن نداره، ماشین های ایران خودرو و سایپا ارزش خرید دارن؟ مثلا پراید 20 تومن می ارزه، یا پارس 40 تومن؟

  • نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/10/29

    آقا اینایی که آریزو5 دارن بیاین آدمایی خوبی باشید مثل من که الان خریدم و پشیمون هستم ، شما هم با یک صدا بگید اشتباه کریدیم که خریدیم ، آخه جرا الکی تعریف می کنید یکی دیگرو بد بخت می کنید . آخه کدوم ماشین چری خوب هشتش که این آریزو5 خوب باشه !! من گول حرف پسر خالمو خوردم که عاملیت فروش مدیران خودرو داره ، الانم به خاط این ماشین آشغالی که به من فروخته باهاش قطع ارتباط کردم. چری آریزو5 فقط به درد آدمی می خوره که دنبال قیافه ماشین هستش و هیچ چیز دیگه براش مهم نیست

    • نویسنده : سلیمیان
      تاریخ : 1395/11/04

      ببخشید شما مطمئنی آریزو خریدی؟
      شاید ماشینت چیز دیگه ای ولی با آریزو اشتباه گرفتیا!!!!!!
      شک ندارم ماشینت آریزو نیست .

  • نویسنده : رادان
    تاریخ : 1395/10/29

    یک نیست بگه آخه روی چه اساسی نزدیک 80 میلیون پول این آریزو5 رو میدین !!!!! اگه یه سفر چین تشریف ببرید می فهمید که اونجا هیچ آدم عاقلی سوارش نمیشه

    • نویسنده : حسن
      تاریخ : 1395/11/05

      رادان جان ، توی سال 2016 تعداد 128،000 تا تولید داشته تو چین.

  • نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/10/29

    من موندم توکار مدیران خودرو . آخه این قیمت برای آریزو5 چه معنی میتونه داشته باشه آخه خود زنی کردن با این کارشون . جالب اینه که وقتی هم می بینن هیچ استقبالی از آریزو5 نشده بازم قیمت رو پایین نمیارن ! چه زمانی قیمتشو میارن پایین خدا میدونه ولی حس میکنم با این روندی که داره پیش میره و هیچ کسی آریزو5 نمیخره به زودی قیمتش با جک J5 یکی میشه

  • نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/10/29

    دوستان لطفا به شخص و یا شرکتی بی احترامی نکنید و فقط نظر شخصی بدین ممنون از محبت همگی .

  • نویسنده : سلیمیان
    تاریخ : 1395/10/29

    این جک سوار یه جوری از جک میگه انگار تمام ماشینای دیگه رو گذاشته تو جیبش .
    با با جک شما رو هم دیدیم هم ایراداش رو .
    قرار نیست جک و آریزو تو بازار ایران دوءل کنند خخخخخخخخخخخ
    هر دوتاشون چینی هستند و مونتاز ایران
    ولی امکانات آریزو کجا و جک کجا ؟؟؟؟؟؟

  • نویسنده : حسين
    تاریخ : 1395/10/30

    خيلي جالبه دوستاني كه مخالف خريد اريزو ٥ هستند هيچ دليلي ارائه نميدند خب اخه چرا بده ؟
    قبول كرديم شتاب شروع حركتش تعريفي نداره
    حالا به فرض اينكه نخواهيم يك دست دوم كره اي بخريم ،چه ماشيني با اين مشخصات ظاهري و اپشنها و گارانتي و شرايط فروش و تا اينجاي كار كم استهلاك بايد بخريم؟

  • نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1395/10/30

    چرا بجای اریزو ۵ لیفان ۸۲۰ نخریم که هم قدرت و شتاب و کفیتش خیلی خیلی بهتر از اریزو ۵ هستش تفاوت قیمتی کمی هم داره به گفته خود سایت ماشین سه در خریدش شک نکنید تو این رنج قیمت و ماشین صفر و چینی فقط لیفان ۸۲۰ واقعا هم طراحیش بیسته هم امکاناتش عالیه هم قیمتش

    • نویسنده : حسين
      تاریخ : 1395/10/30

      مشكلش اينه كه يك جا بايد نود و يك ميليون بدي و يك ماه صبر كني تا تحويل بدند
      براي اريزو بيست و شش ميليون ميدي همون روز تحويل ميدند
      ولي قبول دارم اگه ليفان ٨٢٠ رو هم اگه شرايطي ميدادند گزينه مناسبي بود

  • نویسنده : حبیبی
    تاریخ : 1395/10/30

    سلام چری آریزو 5 با چینیهای دیگه تفاوت داره.من واقعآ راضیم.1ایمنی بالا 2مصرف پایین سوخت 3 کم صدا بودن 4اتاق جادار وراحت و خیلی چیزای دیگه ................

    • نویسنده : فرهاد
      تاریخ : 1395/11/23

      با سلام ميشه در مقايسه با مزدا ٣ قديمي بگي اريزو ٥ بهتر يا مزدا

  • نویسنده : وحیر
    تاریخ : 1395/11/01

    سلام

  • نویسنده : وحیر
    تاریخ : 1395/11/01

    آقای جک سواران شما چی داری میگی واسه خودت؟؟آریزو فامیلتو سوار شدی چیه ؛به اون آقا میگی الانترا خاموش سوار شدی چیه؟؟خدا شاهده وقتم ندارم جوابتو بدم اما به این خاطر که دوستان رو به اشتباه نندازی میگم.آخه جک توی خیابون زیاده ینی چی؟؟خب آریزو امسال وارد شده خب طبیعیه به نسبت جک کمتر دیده بشه تو خیابونا.
    بعدشم این ۱۴۱ و ۱۴۱ اسب بخار چیه راه انداختی عزیز من؟؟آقای ۱۴۱ اسب بخاری که ادعاتم میشه خیلی واردی بگو ببینم ماشینیکه ۱۴۱ اسب بخار قدرتشه شتاب صفر تا صدش باید چند تا باشه؟؟زیر ۹ ثانیه درسته؟؟پس چرا جک بالای سیزده چارده ثانیست؟؟میدونی چرا چون گیربکس جک با تکنولوژی ده سال پیش اجازه شتابگیری نمیده .آریزو با گیربکس cvt تغییر پیوسته که شما اصلا افت دور موتور رو نمیتونید تشخیص بدید با موتور مچ هستش.شما فقط چسبیدی به اسب بخار و معلومه اطلاعاتی از اینکه مچ بودن گیربکس با موتور تا حتی سی اسب بخار میتونه کمک یا برعکس تخریب کنه قدرت موتور رو نداری و هی میگی ۱۴۱ اسب بخار ۱۴۱ اسب بخار

  • نویسنده : وحیر
    تاریخ : 1395/11/01

    البته شما از اسم پروفایلت که جک سوارانه معلومه کشته مرده جکی و بحث باهاتون بی فایدست.اما فقط به خاطر کمک به دوستان نظر میدم.
    در ضمن سیستم esp آریزو ؛اسباببازی نیست و وقتی با ماشین جک جی فایوت سرعت با ۱۴۰ کیلومتر سرعت یه پیچ نسبتا تند رو رد کردی و از مزارع کنارت سر دراوردی اونوقت میفهمی که esp چیه و کارش چیه.
    و اونوقت میگفتی ای کاش به حرف داداش بزرگم که به اندازه سنت ماشین عوض بدل کرده گوش میدادی و آریزو میگرفتی
    موفق باشید دوستان.

  • نویسنده : سلیمیان
    تاریخ : 1395/11/01

    داداش من لیفان دیگه چیه ؟
    فقط آریزو 5 . بابا من دارم استفاده میکنم خدارو شکر معرکه ست .
    هر چی بگم کمه . فقط برو تستش کن .
    با این امکانات و تو این رنج قیمت فقط خودشه .

  • نویسنده : ارین
    تاریخ : 1395/11/01

    من 2 ماهه اریزو 5 خریدم حرفی برای گفتن نیست عالیه

  • نویسنده : حامد
    تاریخ : 1395/11/03

    من 2ماهه خریدم.2000 تا راه رفتم و بسیار راضیم.اگر دنبال شتاب اولیه هستین دنبال این ماشین نرید اما اگه دنبال اسایش خانواده و امکانات خوب هستین تو این رنج قیمت (با 26 میلیون ماشینو تحویل میگیرید )حتما گزینه بسیار خوبی هستش .من با ین ماشین 190 تا سرعت رفتم و بسیار نرم و بدون استرس بود .ظاهر زیبا .صندلیهای نرم و چرمی .جادار بودن .6ایربگ .گیریبکس 7 دنده اتومات.سیستم صوتی خوب و... از مزایای خوب این ماشینه.به نظر بنده با 75 که قیمت این ماشینه میشه یه سوناتا 2009 گرفت که 8سال از عمر ماشین گذشته وشامل گارانتی نمیشه.

  • نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1395/11/06

    دوست من چری آریزو 5 داره این ماشین در حد پراید هستش گول ظاهرشو نخورید دوست من دنبال فروشش هستش 3000 کیلومتر باهاش رفته باید 6 میلیون ضرر بده برای فروشش مسخرس واقعا !!!

    • نویسنده : سلیمیان
      تاریخ : 1395/11/09

      حد اقل یه جور دروغ بگو که بشه باور کرد .
      احتمالا یا تا حالا پراید ندیدی !!!!! یا آریزو رو !!!!!!
      الهم اشفع کل مریض .

  • نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1395/11/06

    پول برای جری آریزو5 بدین واقعا پولتون رو دور ریختین ، آریزو5 آخرش 50 میلیون می ارزه نه ایکه 80 میلیون !!!! فقظ قیافه داره چری آریزو5 از لحاظ فنی تعطیل هستش / من یه دونه آبیظو داشتم 2 ماه نشستم از لحاظ ظاهری خیلی غلظ انداز بود ولی پشتش که میشینی حالت به هم میخوره از بز که با کیفیت هستش !!!

    • نویسنده : سلیمیان
      تاریخ : 1395/11/07

      شما لطفا تو هیچ ماشینی نشین چون ممکنه حالت بد شه و به هم بخوره .
      خخخخخخخخخخخخخخ

    • نویسنده : سلیمیان
      تاریخ : 1395/11/07

      حد اقل یه جور دروغ بگو که بشه باور کرد .
      احتمالا یا تا حالا پراید ندیدی !!!!! یا آریزو رو !!!!!!
      الهم اشفع کل مریض .

  • نویسنده : آوا
    تاریخ : 1395/11/07

    من آبان ماه این ماشین و خریدم و بعد سرویس اولیه ۲۰۰۰ راهی جاده شمال شدم که تو کیلومتر ۲۳۰۰ موتور یاتاقان زد هه ! مزخرفترین ماشینی که دیدم چری آریزو5

    • نویسنده : سلیمیان
      تاریخ : 1395/11/13

      خوب یاد بگیر درست رانندگی کن .

  • نویسنده : احمد
    تاریخ : 1395/11/07

    با سلام خدمت دوستان عزیز در خصوص اظهار نظر غیر کارشناسی دوستانی که تا کنون حتی با این ماشین از نزدیک بوق هم نزدن خواستم بگم: عزیزان محاسن و معایب این خودرو رو از کسی سوال کنید که حداقل یه دونه شو داره بنده شخصا یه دستگاه اکسلنت شو حدود 3ماهه خریدم و هم کنوم استفاده میکنم به نسبت پولی که دادم خیلی خودروی خوبی هست به لحاظ ایمنی از 5 ستاره این خودرو با شمستدات کافی 5 ستاررو دریافت کرده و مصرف سوختشم عالیه قبلا بنده یه خودروی سوناتا وای اف مدل2014 داشتم زیر پاش با عون چندان فرقی نداره این خودرو 5سال گارانتی خدامات پس از فروش داره که در گمتر خودرویئ همچین ساپورت و پشتیبانی به چشم میخوره که این البته نشان از مرغوبیت قطعات بکار رفته در این ماشینه نهایتا به همه رد خصوص بند 10دوست عزیزم که فرموده بود رنو بخرید توسیه میکنم با اوضاع ارتباطا سیاسی ایران با اروپا کار عاقلانه ائی نیست هسچ زمانی برا تداوم مراودات سیاسی با اروپا وجود نداره برا ما ایرانیها همین خودروهای آسیایی حرف اول رو میزنه نه اروپا که کلا ساختارشون با آب و هوای ما کلی مقایرت داره و خودروهاشونم بدرد همون کشورها میخوره

  • نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/11/08

    دوستان لطفا به همدیگه بی احترامی نکنید . خواهش می کنیم

  • نویسنده : مهمان
    تاریخ : 1395/11/08

    نخرید آقا نخرید خیلی الکی هستش این ماشین دیروز سوار شدم حالم به هم خورد

  • نویسنده : مهمان
    تاریخ : 1395/11/08

    گیر بکس چری آریزو5 خیلی داقون هستش خیلی خنگ عمل میکنه . واسه چی باید 80 میلون پول بدین آخرشم بهتون بگن ماشین پینی خریدید !!!!

  • نویسنده : مهمان
    تاریخ : 1395/11/08

    خیلی مامزس به جای اینکه مدیران خودرو قیمت چری آریزو5 رو بزاره 65 میلیون که با جک j5 رقابت کنه گند زده به بازار رقابتی اگه 15 میلیون ارزون تر بود ماشین خوبی بود ولی دیگه نه با این قیمت آخه چه خبره مگه !!!!!!!!!!1

  • نویسنده : سلیمیان
    تاریخ : 1395/11/08

    امروز با 5 نفر ظرفیت ماشینم که آریزو 5 هست تو شرایط نسبتا شلوغ جاده و اتوبان در حالی که بعضی مواقع سر بالایی قابل توجهی در قسمتهایی از جاده رو داشتم سرعت و سبقت رو تجربه کردم حتی تا 140 تا هم رفتم الحمدالله هیچ کمبود قدرتی رو حس نکردم .
    خداییش روز به روز بیشتر عاشق این ماشین میشم .
    شاد و پیروز باشید.

  • نویسنده : محمودرضا
    تاریخ : 1395/11/13

    دوستان آریزو5 مطمئنا ماشین خوبیه البته نسبت به بعضی هموطن هاش ولی بزرگترین مشکلاتش قیمت فوق العاده غیر منطقیش نسبت به توانایی هاش و همینطور قدرت بسیار کم موتورش هست چون تمام خودروهای این رنج قیمتی اختلاف قدرت زیادی با این ماشین دارن و تنها خودروی این محدوده قیمتی که تواناییش همین قدره لنسر1600 هست که از امتیاز ژاپنی بودن استفاده میکنه

  • نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/11/15

    اقا من اصلا قصد خرید ماشین چری آریزو5 رو نداشتم به اصرار دوستم نشستم پشتش الان باهزاربدبختی پول جور کردم یکیش خریدم از بس این ماشین خوبه کاشکی دوستانی که نظرشون منفی هست حداقل یه بار امتحان میکردن این ماشین

  • نویسنده : رامان
    تاریخ : 1395/11/21

    چری آریزو 5 نخرید خیلی آشغال هستش راه نمیره فقط قیافه داره چینی داقووون

  • نویسنده : هاشم
    تاریخ : 1395/11/21

    چری آریزو5 قیمت واقععیش 50 میلیون باید باشه نه 80 میلیون توش بشینید حالتون بهم میخووره

  • نویسنده : مهنام
    تاریخ : 1395/11/21

    مرسی مدیران خودرو هرچی ماشین از رده خارج چینی هستش میاره ایران . آفرین چه شرکت خوبی واقعا !!

  • نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1395/11/21

    چری آریزو5 نمونه یه ماشین بی کیفیت چینی هستش

  • نویسنده : احمد
    تاریخ : 1395/11/21

    آقا چری آریزو5 نخرید من 1 ماه هستش گذاشتم برای فروش یک نفر زونگ نمیزنه بپرسه قیمتش چند !!! چه غلطی کردم خریدم

  • نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1395/11/21

    چری آریزو 5 از اسمش مشخص ههستش که یک ماشین چرت هستش گیر بکس افتضاح کیفیت ساخت پایین و حال به همزن به معنی واقعی

  • نویسنده : مهبد
    تاریخ : 1395/11/21

    نخرید آقا جون آخه اینم شد ماشین !! معلومه که ماشین نیست پولتون رو دور نریزید ماشین دست دوم کره ای بخرید نه این مذخرف چینی رو

  • نویسنده : کاظم
    تاریخ : 1395/11/21

    عجیبه.بعد از گذشت چندسال از وارد شدن خودروهای چینی.اما هنوز دلال های ایران خودرو که روز به روز کارشون کسادتر میشه.هنوز امید دارن دوباره ملت برگردن به ده سال پیش وخودروهای بی کیفیت به اصطلاح ایرانی که بوی گند قطعات چینی دست سوم و چهارمش حال آدم رو بهم میزنه بخرن.دلالهایی که به هزار در میزنن. ولی مردم عاقل شدن.نه حتی آریزو که یک خودر لوکس و مناسبه.حتی ضعیف ترین خودروهای وارداتی چین،یک سرو گردن از تمامی محصولات داخلی بهتره.تا جایی که دست به دامن چین شدن و بعضی برندهاش رو نه مونتاژ بلکه وارد کردن.مثل هایما.ولی بی فایده بوده.من خودم به علت مالی مجبور به فروش جی 5 شدم که تویه سه سال هیچ خرابی وهزینه ای نداشت.حالا که مجبور یک 206 بگیرم.وقتی سوار میشم میفهمم این 206 چه آشغال از رده خارج شده ای هست.این دلالها به جای فرافکنی یک ماشین به روز با این رنج قیمت معرفی کنن.از حرف های تکراری و نام بردن خودروهای از رده خارج شده و بی کیفیت اروپایی بپرهیزید.یکبار به جیبتون فکر نکنید.ممنون

  • نویسنده : کاظم
    تاریخ : 1395/11/21

    عجیبه.بعد از گذشت چندسال از وارد شدن خودروهای چینی.اما هنوز دلال های ایران خودرو که روز به روز کارشون کسادتر میشه.هنوز امید دارن دوباره ملت برگردن به ده سال پیش وخودروهای بی کیفیت به اصطلاح ایرانی که بوی گند قطعات چینی دست سوم و چهارمش حال آدم رو بهم میزنه بخرن.دلالهایی که به هزار در میزنن. ولی مردم عاقل شدن.نه حتی آریزو که یک خودر لوکس و مناسبه.حتی ضعیف ترین خودروهای وارداتی چین،یک سرو گردن از تمامی محصولات داخلی بهتره.تا جایی که دست به دامن چین شدن و بعضی برندهاش رو نه مونتاژ بلکه وارد کردن.مثل هایما.ولی بی فایده بوده.من خودم به علت مالی مجبور به فروش جی 5 شدم که تویه سه سال هیچ خرابی وهزینه ای نداشت.حالا که مجبور یک 206 بگیرم.وقتی سوار میشم میفهمم این 206 چه آشغال از رده خارج شده ای هست.این دلالها به جای فرافکنی یک ماشین به روز با این رنج قیمت معرفی کنن.از حرف های تکراری و نام بردن خودروهای از رده خارج شده و بی کیفیت اروپایی بپرهیزید.یکبار به جیبتون فکر نکنید.ممنون

  • نویسنده : کاظم
    تاریخ : 1395/11/22

    مدیر ترسید نظر من رو بزاره.جالبه

  • نویسنده : حمید
    تاریخ : 1395/11/23

    من سه ماه آریزو دارم و ماشین فوله کیلس سان روف و همه امکاناتی داره و خیلی عالی و راحته هر کی بد میگه اول که دوچرخه هم نداره دوم تا حالا حتی رنگ کلید آریزو را هم ندیده

  • نویسنده : محمد مهدي
    تاریخ : 1395/11/27

    سلام من هم دارم عاليه عالي فقط دوستان اگه كسي گروهي از دارندگان آريزو داره ممنون ميشم لينكش رو برام بفرستيد يا اگه همچين گروهي نيست يه گروه تشكيل بديم از تجربيات هم با اريزو استفاده كنيم
    ٠٩١٢٠١٣٨٣٥٠

  • نویسنده : محمد حاجی
    تاریخ : 1395/11/27

    دوستان من بین 3 تا گزینه موندم یکی اریزو 5 یکی جک جی 5 و یکی برلیانس 330 در ضمن شرایطی میخوام بخرم بین همین 3 تا گزینه یک راهنمایی بکنید ممنون میشم ادمین شمام نظرتا بگو

  • نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/11/29

    چری اریزو 5 نخرید واقعا بی کیفیت هستش

  • نویسنده : مصرف کننده
    تاریخ : 1395/11/29

    سلام . دوستان اگه دقت کنین این اسامی که میگن نخرید خوب نیست در یک تاریخ فقط با اسامی مختلف نظراتشون درج شده که مطمئنا نظراتشون بی غرض نیست . بهترین گزینه تست خودرو هست که این امکان توسط نماینگی ها فراهم هست . بنظر خودم ماشین خوبیه فقط یکم قیمتش بالاست موفق باشید

  • نویسنده : Mahyar
    تاریخ : 1395/11/30

    من گرفتم، تو ماشيناي هم رنجش خيلي عاليه، هر چي باشه خيلي سرتر از ماشيناي بي كيفيت خودمونه

  • نویسنده : داود
    تاریخ : 1395/12/03

    آقا اگه صنعت خودرو سازی ما میخواست پیشرفت کنه تو این 60 سال پیشرفت میکرد پس بدونید قرار نیست و یا به نفع عده ای نیست این پیشرفت. به نظر من همه چیز ایرانی بخرید ماشین ایرانی نخرید ,ماشینای چینی اونقدر هم بی کیفیت نیستن توی این ده دوازده سالیکه شروع کرده صنعت خودرو سازیشون پیشرفت قابل توجهی داشتن پس میشه با یه مقایسه نسبت کیفیت و قیمت چینی با ایرانی ماشین چینی رو انتخاب کرد.
    تا زمانیکه هدف صنعت خودرو سازیمون صرفا پیشرفت باشه نه خالی کردن جیب مردم و گرفتن جونشون.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

بالای صفحه تلگرام ماشین 3