اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های هاوالتجربه رانندگی با هاوال H2 ( اچ2 )

تجربه رانندگی با هاوال H2 ( اچ2 )

هاوال H2 در حال حاضر در این بازه قیمتی رقابت سختی با پژو 2008 و جک S5 دارد.

 

هاوال H2 در تست سختی

 

 

 

 

 تجربه رانندگی با هاوال H2 در ایران 

 

در آغاز ورود برند هاوال در ایران با عرض اندام بخش خصوصی و تبلیغات و بیلبوردهای بسیاری همراه بود که به دلایلی نامعلوم پس از مدتی سر و کله این برند چینی خوشنام در کیلومتر 13 جاده مخصوص  پیدا شد!

هاوال H2 در سال 2014 معرفی شده و تقریبا می توان گفت که با کراس اووری به نسبت به روز سر و کار داریم هرچند که در سال 2016 مدل جدیدی از هاوال H2 با نام H2S با ظاهری جذاب تر در سبد محصولات HAVAL قرار گرفت.

 

 

هاوال H2

 

 

نمای ظاهری هاوال H2 را می توان ترکیبی از خودروهای چینی و کپی شده از برندهای اروپایی دانست به طوری که به وضوح میتوان چراغهای جلوی هاوال H2 که بانوارهای ال ای دی روشنایی در روز ترکیب شده را به محصولات آئودی شبیه دانست. جلوپنجره بزرگ که بانوارهای کروم درکناره ها آمیخته شده سعی در لوکس نشان دادن خودرو دارد. 

 

درنمای جانبی هاوال H2 خط شانه برجسته و نوارهای کرومی دور شیشه ها به همراه رینگهای ۱۸ اینچی ازنکات قابل ذکر می باشند. نمای عقب هاوال H2 با اسپویلری که چراغ سوم‌ خطر در آن قرارداده شده اغازمیشود. پایین چراغ‌های عقب به شکل برش خورده و دو تکه هستند و نوشته هاوال در بین آنها قرار گرفته است. سپر دو رنگ هاوال در کناره‌ها توسط دو شبرنگ تکمیل شده است. دیفیوزرکه وظیفه ایجاد نیروی رو به پایین را به عهده دارد به همراه خروجی اگزوز دوگانه پایان‌بخش قسمت انتهای خودورمی باشند.

 

با ورود به داخل کابین هاوال H2 شکل جالب دریچه‌های تهویه هوا جلب توجه می‌کند. در پایین آن صفحه نمایش بزرگ با کاربردهای مختلف قرار دارد دکمه های مربوط به تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و اتصالات تلفن همراه در قسمت بعدی واقع شده. دکمه های گرمکن صندلی‌ها وشارژر فندکی پایان بخش قسمت میانی داشبورد هستند. نشان قرمز رنگ هاوال دربین فرمان کمی توی ذوق میزند نشان دهنده ها طراحی اسپرتی داشته و کامپیوتر سفری بین انها جاخوش کرده است. روکش چرمی صندلی ها در هاوال H2 به همراه زیر آرنجی ازدیگر نکات قابل ذکر داخل خودرو است. امکانات این خوردرو در سطح کاملی قرار دارد. استفاده از ۶ کیسه هوا، ترمز ای بی اس به همراه چند سیستم کمکی ترمز، سیستم پایداری، سامانه ضربه گیر و باز شدن درها هنگام تصادف هاوال H2 را به خودروی ایمن تبدیل کرده است.

 

کابین هاوال H2

 

 

هاوال H2

 

 

تجهیزات هاوال H2

 

ازمهم‌ترین آپشن‌های رفاهی هاوال H2 می‌توان به ورود واستارت بدون کلید، فرمان برقی، ترمز دستی الکترونیکی، نمایشگر میزان فشارباد لاستیک‌ها، دکمه‌های روی فرمان به همراه کروزکنترل، سنسور نور و باران اشاره کرد.

 

هاوال H2 در نمای ظاهری محافظ کارانه تر از برادرهای چینی خود عمل کرده که این خود در این سگمنت یک مزیت محسوب میشود چراکه با یک نگاه به طراحی ظاهری محصولاتی چون چری تیگو5 و هایما S5 متوجه طراحی رادیکال و نامتعادل آنها خواهید شد!

هاوال H2 یک کراس اوور شهری جمع وجور است که دارای طول 4.33 و عرض 1.81 و ارتفاع 1.69 متر است وجالب است بدانید ارتفاع خودرویی مانند هیوندای سانتافه جدید 1.68 است که کمتر از هاوال H2 می باشد.

 

 

هاوال H2

 

 

هاوال H2 دارای مشخصات فنی خوبی در این کلاس و بازه قیمتی است به طوری که مجهز به یک پیشرانه 1500سی سی کم اشتها مجهز به توربوشارژر شده که دارای حداکثر توان خروجی 140.8 اسب بخار و گشتاور مناسب 210 نیوتن متری است که از دور موتور 2200 دور در دقیقه در دسترس می باشد و کیفیت سواری این کراس اوور را به لذت رانندگی یک سدان نزدیکتر کرده است. البته موتور هاوال H2 قدرت متوسطی دارد و در صورت استفاده از بنزین معمولی، عملکرد خود را از دست داده و حتی دچار ناک یا ضربه می‌شود. بهتر است برای حفظ عملکرد موتور هاوال H2 خود، از بنزین سوپر و مکمل‌های بنزین اورجینال استفاده کنید.

به علاوه اینکه جعبه دنده آن در هنگام تعویض دنده ضربه‌ای را وارد می‌کند که گروه بهمن برای رفع این ایراد قول داده بود اما هنوز خبری از اصلاح آن نیست.

فضای داخلی هاوال H2 از حیث کیفیت متریال استفاده شده یک سر و گردن از همه ی برادران چینی اش بالاتر بوده و اگر متوجه لوگو برند خودرو روی فرمان نشوید خود را در یک کراس اوور با کیفیت کره ایی فرض خواهید کرد!

 

 

هاوال H2

 

 

خدمات پس از فروش جالب برند چینی هاوال در کشور استرالیا

 

کمپانی چینی هاوال در جدیدترین اقدام خود اعلام کرده که خریداران محصولات هاوال در کشور استرالیا، از خدمات پس از فروش یا گارانتی 7 ساله بدون محدودیت کارکرد بهره مند خواهند شد. این تصمیم زمانی توسط هاوال گرفته شد که فولکس واگن به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان جهانی، خدمات پس از فروش محصولات خود در کشور استرالیا را از 3 سال به 5 سال ارتقا داد و چینی‌ها به این ترتیب سعی دارند تا گوی سبقت را حتی از آلمانی‌ها هم بربایند.

 

تست تصادف هاوال H2

 

 

 

 

 

مشخصات فنی کامل هاوال H2 

 

 

 

بررسی ابعاد و مشخصات هاوال H2 

 

 

 

 

خدمات پس از فروش هاوال H2 در ایران 

 

در حال حاضر با اتفاقاتی که بعد از تحریم ها برای شرکت بهمن موتور افتاد و این شرکت نتوانست به تعهدات خود در مورد تحویل خودروهای فروخته شده هاوال H2 به مشتریان به خوبی عمل کند، حالا ابهامات زیادی در مورد خدمات پس از فروش بهمن موتور برای هاوال H2 وجود دارد. 

جند وقتی است که بازار خرید و فروش هاوال H2 تحت تاثیر اتفاقات گروه بهمن قرار گرفته و مانند قبل بازار خرید وفروش هاوال H2 در وضع خوبی قرار ندارد و خیلی از مشتریان این خودروی جذاب چینی به دلیل ترس از اتفاقات آینده در مورد قطعات و خدمات پس از فروش هاوال H2 در ایران به گزینه های دیگری در این بازه قیمتی فکر می کنند. 

تنها نکته منفی هاوال H2 در حال حاضر در بازار خودروی ایران همین آینده نا معلوم آن است که در بخش قطعات و خدمات پس از فروش آن ابهاماتی وجود دارد ولی اگر هاوال H2 را با هر کدام از رقبای هم قیمت خود در بازار خودروی ایران مقایسه کنیم بدون شک از لحاظ فنی هاوال H2 بهترین گزینه خرید یک شاسی بلند در این بازه قیمتی است. 

 

علت ناک و ضربه زدن موتور هاوال H2

 

هاوال H2 به دلیل استفاده از موتور توربوشارژر، حساسیت‌های خاصی دارد و باید دقت کافی را در استفاده از آن به خرج دهید. به ویژه باید از بنزین باکیفیت و در صورت نیاز، از مکمل‌های اصل برای آن استفاده نمایید.

 

بهتر است همواره از بنزین سوپر و نیز مکمل‌های اورجینال برای خودروهای توربو استفاده کنید تا همواره سلامت و کیفیت موتور خودرو خود را حفظ کنید.

 

برای خرید مکمل بنزین و اکتان بوسترهای اورجینال به فروشگاه ماشین3 مراجعه نمایید.

 

 

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : mohamad
    تاریخ : 1396/12/22

    امکان نداره زیر 100باشه وقتی جک s5 تیگو 5دارن به 110میرسن این امکان نداره زیر 100باشه

    • نویسنده : مسعود
      تاریخ : 1397/02/03

      اتفاقاً این ماشین با قیمت پایین تر از 96 که قیمت گذاری شده در ابتدا خودی نشون میده و در مرحله بعد با جا افتادن و نظر مثبتی که مردم به این برند پیدا میکنند قیمتش از سوی کارخونه بالاتر میره

    • نویسنده : ه
      تاریخ : 1397/06/27

      خخخخخ

    • نویسنده : ه
      تاریخ : 1397/06/27

      دوستان یه نگاه تا ته این سایت بکنین میبینین یه بچه پنج ساله هر روز عشقش میکشه پنچ تا ایموجی میزنه پشت سر هم بنویسه ...... هاوال هاوال هاوال ..... ماشینی که لگ توربو داره و در سربالایی با 3 سرنشین جون میده تا راه بره ......... هاوال هاوال هاوال ..... برای بهمن موتور متاسفم که برای تبلیغ ماشین هاش از بچه پنج ساله استفاده کرده البته بچه 5 ساله خرجش کمتره با یه اسباب بازی راضی میشه حالا من برای حمایت نی نی جون مینویسم ............ هاوال هاوال هاوال ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/02/01

    با این قیمت کارِ بقیه برندا حتی کره ای ها تمومه و با این حساب قیمت H6 هم بین ۱۲۰تا۱۳۰ در میاد که بازم کارِ خیلی از برندها تمومه، بهمن موتور خیلی خوب مونتاژ میکنه

  • user icon
    نویسنده : محمد حسین
    تاریخ : 1397/02/01

    اگر این قیمت واقعی باشه رقبا واقعا حرفی برای گفتن نخواهند داشت

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 عالی خیلی میفروشه من حتما میخرم

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 قیمتی خیلی خوبه گروه بهمن اگر خدمات خوبی براش بده حتما موفق میشه برای فروش هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 واقعا ارزش خرید بالایی داره

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1397/02/03

    من حتما هاوال H2 رو میخرم با همه برند های چینی فرق میکنه این لامصب

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 کیفیت با تمام ماشین های چینی فرق میکنه

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1397/02/03

    بهترین ماشین الان تا 120 میلیون همین هاوال H2 هستش تمام سایت های خارجی این ماشین رو تست کردن و بدی ازش نگفتن

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 خیلی خوبببببببببببببببببببه

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 واقعا میتونه فروش خوبی رو توی ایران تجربه کنه ، به نظر من اگر گروه بهمن قیمت هاوال H2 رو بتونه پایین نگه داره حتما بازار 100 میلیون تومان رو برای خودش میکنه . گروه بهمن نمایندگی هاوال باید خدمات پس از فروش خوبی داشته برای هاوال که مرد بیان سمت خریدش مردم ایران برند هاوال رو نمیشناسن اصلا باید بفمن که با تمام برند های بی کیفیت چینی فرق میکنه ، داستان برند هاوال با برند های دیگه چینی فرق میکنه . به نظر من هاوال H2 فروش خوبی رو توی ایران تجربه میکنه

  • user icon
    نویسنده : نامندار
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 باید تبلیغات خوبی روش بشه تا مردم بشناسنش

  • user icon
    نویسنده : هاشم
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 حرف های زیادی برای گفتن داره توی ایران

  • user icon
    نویسنده : shahab
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 یکی پر فروش ترین ماشین های بازار ایران میشه بدون شک

  • user icon
    نویسنده : هشمت
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 میتونه خوب بفروشه اگر قیمت خوبی داشته باشه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/02/03

    هاوال H2 خیلی نسبت به رقباش توی ایران جلو تر هستش شک نکنید که موفق تر میشه در تعداد فروش در ایران . برند هاوال خیلی بهتر از رقباش هستش توی ایران و حتما به فروش خوبی میرسه . هاوال H2 اگر تبلیغات خوبی براش انجام بشه و بتون ماشین رو درست معرفی کنن در بازر ایرانحتما میتونه بازار رو از رقبای چینی خودش به راحتی بگیره . هاوال H2 ظاهر جذابی داره ، امکانات قابل قبولی داره و یه موتور 155 سی سی 140 اسب بخاری ، به نظر ن همه این مشخصات برای فروش موفق هاوال H2 کافیه ولی بازم نمیگ به شرطی که شرکت گروه بهمن نماینده هاوال توی ایران بتونه هاوال H2 رو و کلا برند هاوال در ایران جا بندازه ، چون مردم عادی اصلا شناختی نسبت به برند هاوال ندارن و این اصلا خوب نیست

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/02/03

    خیلی حال کردم با این هاوال H2 ، هم ظاهرش با حال بود هم موتورش ، مرسی از سایت ماشین 3 من اصلا تست درایو های داخل ایران رو نگاه نمیکنم چون همه دروغ میگن از ماشینیا ، قشنگ تابلو هستش که سایت های مختلف پول گرفتن برای تبلیغات ماشین های مختلف من سایت شما رو دنبال میکنم فقط برای اینکه فیلم های تس ماشین ها رو از بهترین مار شناس های خارجی انتخاب میکنید . خارجی ها برای 2 زار پول حرف بی خودی نمیزنن . سایت های ایران هر ماشین تست میکنن آخرش میگن ماشین خوبیه . همین یعنی کلا دروغ گفتن

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/02/03

    قیمت این هاوال H2 حتما باعث فروش خوبش میشه البته اگر فقط گیر دلال ها نیفته این ماشین

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/02/04

    من با قیافش خیلی حال می کنم haval h2 خیلی ماشینه خوبیه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/02/04

    هاوال h2 هم مثله بقیه ماشین چینی ها به درد بخور نییییییییییست

  • user icon
    نویسنده : Makhtoom
    تاریخ : 1397/02/05

    مطالعات و ویدیو های زیادی از این ماشین دیدم واقعا نظرمو جلب کرده!
    دلم میخواد واکنش سایر رقبا رو ببینم هاوال نباید روی قیمت بالا پافشاری کنه تا تو دل مردم جا بگیره

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/02/05

    امکان صلح هم داره؟

  • user icon
    نویسنده : بهمن
    تاریخ : 1397/02/06

    جالبه که همه نظرات مثبته! پس در خرید آن شک نکنید که سریع تمام میشود.

    • نویسنده : مهمان
      تاریخ : 1397/02/07

      يعني متوجه نشدي همه نظرات رو يك نفر گذاشته؟ من ٢٠٠٨ رو ترجيح ميدم

    • نویسنده : امیر ملک
      تاریخ : 1397/02/29

      با این نظرات میخان بازارشو داغ کنن اونوقت قیمتشرو ببرن بالا.

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1397/02/06

    جدی ترین رقیبش هایما اس 5 هست که پنج تومنی ارزونتره

  • user icon
    نویسنده : عظیم
    تاریخ : 1397/02/08

    سلام. برای ثبت نام هاوال ساعت ۱۰ مراجعه کردم . که یک شرط فروش تحویل مرداد با ملغ ۵۰ میلیون پیش پرداخت داشت که چندین بار مراحل رو طی کردم تا اینکه نوشت به علت مشکل اتصال به بانک تا سایت ۱۱ غیر فعال می باشد. مجدد ساعت ۱۱ مراجعه کردم نوشته بود بازم به علت مشکلات اتصال به بانک غیر فعال میباشد و ساعت دقیق بعدا اعلام میگردد. ساعت ۱۲ مراجعه کردم ببینم چیزی اعلام شده . وارد که شدم دیدم تو شرایط خرید یک شرط تحویل مرداد با مبلغ پیش پرداخت ۳۵ میلیون هم ب اضافه شده و همه شرایط فروش را تمام شده زده.

    کی فروختن؟ بی کی فروختن ؟ دلال؟ اقوام ؟وابستگان؟

    واقعا برای گروه بهمن با این نحوه فروش متاسفم . خیلی خوب مدیریت کردن که به ما نرسه

    جای فکر داره!!!!

    امیدوارم این مطلب تایید بشه و برسه به دستشون.
    ممنون از ماشین 3

    • نویسنده : امیر ملکزاده
      تاریخ : 1397/03/03

      جای تاسف داره که کارخونه با توجه به خرید قطعات و لوازم ماشین به تعدادی که ثبت نام میکنه .جرعت اینکه قیمت ماشین رو قطعی اعلام کنه نداره.بدترین نوع ثبت نام این مدله که به قیمت روز حساب میکنن.واقعا تشکر میکنم از کرمان خودرو با همه کمو کاستی ها لااقل قیمت ماشیناشو قطعی میفروشه که مصرف کننده بدونه چقد پول باید بابت ماشینی که میخاد باید جور کنه. ممنون از ماشین ۳

  • user icon
    نویسنده : Hossein
    تاریخ : 1397/02/21

    اين ماشين در مقياسه با ماشين هاي هم تراز خودش حداقي ١٥٠ تومان ارزش داره. دست بهمن موتور درد نكنه.

  • user icon
    نویسنده : saeed
    تاریخ : 1397/02/24

    https://www.aparat.com/v/DU5ph

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/02/27

    هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -هاوال -

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/02/27

    هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 - هاوال H2 -

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1397/02/27

    هاوال H2 خیلی خوبه من حتما میخرم امیدوارم که قیمتش بالا نره فقط . هاوال H2 میتونه خیلی خوب بفروشه توی ایران چون توی خیلی از کشورهای دنیا موفق بوده

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/02/27

    هاوال H2 ماشین با کیفیتی هستش و اصلا قابل مقایسه نیست با رقبای بی کیفیت چینی خودش . هاوال H2 کیفیت ساختش خیلی بالاست و عملکرد موتورش هم خیلی خوبه هاوال H2 میتونه خوب بفروشه به نظر من اگر گروه بهمن قیمت هاوال H2 رو بالا نبره چون اگر قیمت هاوال H2 بالا بره نمیتونه به این خوبی بفروشه . هاوال H2 ظاهرش ماشین جذابی هستش

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/02/29

    زیر ۱۰۰ میلیون خوبه و نه اینکه دلال ها بیان ۱۱۰ و ۱۲۰ بفروشند مگر نه آدم میرود سمت کوپا ، h6 و ... که هم ابعاد بزرگتری دارند و هم شیک تر و هم از لحاظ امکانات و ... قوی تر ظاهر شدند

    • نویسنده : علیرضا
      تاریخ : 1397/03/07

      کوپا اصلا قابل مقایسه نیست
      اطاق تو ابعاد لندکروز با موتور پراید

  • user icon
    نویسنده : وانگ
    تاریخ : 1397/03/05

    من تحویل گرفتم ..... قبلا توسان 2015 داشتم ... میتونم بگم خیلی خوبه ..... کیفیت و قدرت خوبی داره و بسیاری از آپشنهای اون کاربردی هستن .... سیستم ترمز بسیار پیشرفته ای داره و.....

  • user icon
    نویسنده : پویا
    تاریخ : 1397/03/24

    هرچی سرچ میکنم راجع به موتور و گیربکس این ماشین چیزی پیدا نکردم که ببینم ساخت کجاس و چقدرکیفیت داره!
    اخه این چه کارشناسی هست که رو این ماشین ها انجام میشه!
    چرا درست و حسابی از موتور و گیربکس حرفی نمیزنین؟؟ماشین اول باید فنی خوب باشه بعد ظاهر و آپشن،کلا کارشناس های ما دنبال آپشن هستن

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1397/03/28

    اکه بهمن همین قیمت نگه داره، تا آخر سال بازار رو قبضه میکنه

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1397/03/28

    هاوال H2 عالیه میخرمش

  • user icon
    نویسنده : shahab
    تاریخ : 1397/03/28

    هاوال H2 هاوال H2 هاوال H2 بهترین ماشین چینی بازار هستش بدون شک

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/03/28

    هاوال H2 میتونه بازار همه چینی ها رو کاملا خراب کنه همین الان هم از وقیتی که هاوال H2 امده توی بازار ایران اصلا دیگه کسی جک s5 و چری تیگو5 نمیخره اصلا و بازارشون خیلی خراب شده . من یک باز با هاوال H2 رانندگی کردم کاملا با ماشین های دیگه چین تفاوت داشت و قشنگ معلوم بود برند هاوال از آشغال های چینی خیلی بهتر هستش ، بی خودی نیستش که توی کشور های پیشرفته مثب استرالیا هاوال رو خوب میخرن

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/03/28

    هاوال H2 خیلی فروش خوبی داشته تو ی ایران

  • user icon
    نویسنده : مبین
    تاریخ : 1397/03/28

    هاوال H2 خیلی حرف برای گفتن داره به نظر من میتونه کاملا بازار ایران رو برای خودش کنه بدون شک

  • user icon
    نویسنده : قاسم
    تاریخ : 1397/03/28

    من هاوال H2 خریدم و خیلی راضی هستم ازش هم خوب راه میره و هم امکانات خوبی داره . برند هاوال اصلا قابل مقایسه با برند های دیگه چینی نیستش . حتما پیشنهاد میکنم بخرید هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1397/03/28

    هاوال H2 نسبت به قیمتش اقعا ماشین خوبی هستش

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1397/03/28

    هاوال H2 کیفیت ساخت بالایی داره و جالبه که گروه بهمن نماینده هاوال کیفیت خوبی داره ارائه میکنه برای هاوال H2 . من فکر نمیکردم که مونتاژ این ماشین ایجوری باشه .

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/03/28

    ماشین باحالی بود هاوال H2 یک بار پشتش نشستم ارزش خرید بالایی داره به نظرم نسبت به بقیه ماشین های چینی بی کیفیتی که الان داخل بازار زیاد شدن

  • user icon
    نویسنده : امیر ملکزاده
    تاریخ : 1397/04/06

    تا بیاد بازار ۱ یا ۲ سال از کار کردش نگذره نمیشه نظر قطعی راجع به خوب یا بد بودنش داد

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1397/05/09

    واقعا تو رنج زیر ۲۰۰ میلیون فوق العادست و بی رقیبه

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/05/14

    میشه لطفا دوستانی که این ماشین را دارند جواب دهند؟
    من اوایل تیر ماه تا الان این ماشین را دارم

    همه چیز خدارا شکر خیلی خوبه، فقط اینکه کولرش آنچنان خنک نمیکنه (حتی به اندازه ۲۰۷ !!!) بخصوص وقتی ماشین یک ساعتی تو آفتاب بمونه که دیگه فاجعه است.

    آدمو یاد اتوبوسهای چینی داخل فرودگاه و خیابان میندازه که کولرش مثل بخاریه

    میشه بفرمایید شماهم مثل من مشکل کولر دارید یا خیر؟

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 بهترین ماشین چینی هستش که تاحالا دیدم اصلا با ماشین های آشغالی که مدیران خودرو تولید مینه قابل مقایسه نیستش و حتما خریدش رو به همه پیشنهاد میکنم

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 واقعا ماشین خوبی هستش من به نظرم میتونه یکی از بهترین گزینه های خرید زیر 200 میلیون باشه دوست من 3 ماه هستش که هاوال H2 داره و واقعا ازماشینش زاضی هستش به نظر من هاوال H2 از بهترین ماشین های بازار چین هستش و مردم کشور چین هم خیلی برند هاوال رو دوست دارند هاوال H2 در خیلی از کشورهای دنیا فروش خوبی رو تجربه کرده

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 همه چیش خوبه و کیفیت ساخت خیلی بالایی داره به نظر من یکی از پرفروش ترین ماشین های بازار چین هستش و در ایران هم خیلی موفق بوده تا الان . هاوال H2 در بدترین زمان ممکن به بازار ایران امد ولی بازم تونست فروش خوبی در ایران تجربه کنه

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 یه دونس من که الان 4 ماهه دارم دارم حال میکنم باهاش حتما خریدش رو پیشنهاد میکنم به شما

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 کیفیت ساخت بالایی داره من از ماشینم خیلی راضی هستم و به نظرم بهترین انتخاب رو داشتم در ایران بازه قیمتی

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 ظاهر و باطن خوبی داره و می تونه در بازار ایران خیلی فروش خوبی داشته باشه امیدورام این تحریم های جدید رو یکار بهمن موتور خلیل ایجاد نکنه و بتونه ماشین های فروخته شده رو به مردم تحویل بده . من 2بار داخل هاوال H2 نشستم به نظرم اصلا با ماشین های چینی دیگه قابل مقایسه نیست و معلوم هستش که برند هاوال متفاوت تر از ماشین های دیگه چین هستش

  • user icon
    نویسنده : خلیل
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 موتور خیلی خوبی داره و من تا الان باهاش 12 بار رفتم شمال خیلی توی جاده حال میده به آدم کشش موتورش هم خوب هستش و من کاملا راضی هستم از هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : ناصر
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 کیفیتش واقعا خوب هستش و میتونه فروش خیلی خوبه داشته باشه در بازار خودروی ایران به نظرم کیفیت مواد به کار رفته داخل ماشین خیلی خوبه و من کاملا راضی بودم ار رانندگی به هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 ظاهر جذابی داره و معمولا تمام کسایی که دارن کامل راضی هستن از ماشین خدا کنه بهمن موتور به موقع ماشین من رو تحویل بده دارم لحظه شماری می کنم برای تحویل ماشینم که سریع باهاش یه شمال برم اگر خدا بخواد

  • user icon
    نویسنده : سهیل
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 بهترین انتخاب هستش الان در بازه قیمتی 150 تا 160 میلیون واقعا ماشین با کیفیتی هستش من که خیلی راضی هستم ازش امیدورام سریع تر هاوال H6 هم به بازار بیاد چون ماشین های هاوال یکی از یکی بهتر هستش

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 هستش من که کلی باهاش حال میکنم خدا کنه زود تر بیاد ماشین من . تحریم ها گند نزنه به تحویل ماشین های بهمن موتور خیلی خوب میشه . من کلی فکر کردم و تحقیق تا هاوال H2 رو انتخاب کردم به نظرم ماشین بسیار جذابی میاد

  • user icon
    نویسنده : عباس
    تاریخ : 1397/05/21

    من با کلی تحقیق و البته با توضیحاات شما هاوال H2 رو انتخاب کردم ممنون از سایت عالی ماشین3 که کاملا بی طرف هستید و مردم رو درست راهنمایی می کنید

  • user icon
    نویسنده : آرین
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 یکی از محبوب ترین ماشین های بازار چین هستش و در کشور چین خیلی ازش استقبال شده در استرالی و آفریقای جنوبی هم فروش خیلی خوبی داشته به نظر من یکی از بهترین انتخاب های بازه قیمتی خودش هستش . هاوال H2 کیفیت ساختش با تمام ماشین های چینی متفاوت هستش چون برند هاوال فرق میکنه داستانش با تمام برند های چینی . اگر بهمن موتور بتونه هاوال H2 رو با تمام توان تولید کنه و در بازار پخش کنه بدون شک میتونه جای برند های بی کیفیت چینی قبل از خودش توی بازار ایران رو بگیره با این که هاوال H2 خیلی دیر به بازار ایران امد ولی تونست فروش خیلی خوبی داشته باشه و بمن موتور کاملا موفق بود تا الان در فروش هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 واقعا ارزش خرید بالایی داره ممنون از سایت همیشه خوب ماشین3 با این فیلم های عالی که میزارین و چشم مردم رو باز میکنید که گول تست درایو های سفارشی سایت های مختلف ایران رو نخورن به قول خودتون مرسی که هستین

  • user icon
    نویسنده : طاهری
    تاریخ : 1397/05/21

    من از خرید هاوال H2 کاملا راضی هستم و به جرات میتونم بگم برند هاوال با کبفبت ترین برند بازار چین هستش که خارج از بازار چین هم فروش خیلی خوبی داره و همه جای دنیا برند هاوال رو خیلی تحویل میگیرن . هاوال H2 خیلی جای کار داره توی ایران و میتونه بازار شاسی بلنداهارو برای خودش کنه و بازار رو از رقبای چینی بی کیفیت بگیره

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1397/05/21

    هاوال H2 رو اگر توی بازه قیمتی 150 تا 160 میلیون با هر ماشینی مقایسه کنید متوجه کیفیت بهترش با رقباش میشید حتما ماشین بسیار خوبی هستش و من در این چند ماهه که هاوال H2 دارم کاملا از همه چی ماشین زاضی هستم . نکته جالب هاوال H2 این هستش که بازار خرید وفروش خیلی خوبه داره در حال حاضر و با این که این ماشین جدیدا به بازار ایران امده ولی تونسه مارکت خوبی برای خودش دریت کنه در بازار ایران

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1397/05/21

    من محل کارم شمال هستش و مدام میرم شمال و برمیگردم تهران الان حدود 2 ماه هستش که هاوال H2 خریدم البته از بازار آزاد و دلال های فلان فلان شده اجازه ندادن از سایت بهمن موتور خرید کنم.!!! هاوال H2 در ایرن مدتی که داشتم واقعا همه پیش خوب بوده ودر جاده کاملا ماشین تحت کنترل هستش فضای داخلی ماشین هم مناسب هستش و کلی نقاط مثبت دیگه داره حتما خرید هاوال H2 رو بهتون پیشنهاد میکنم بخرید

  • user icon
    نویسنده : متین
    تاریخ : 1397/06/01

    با سلام
    به نظرم کشش و قدرت این ماشین فقط روی کاغذ و اعلامی کارخونه خوبه وگرنه قدرت واقعی نیستش و کشش نسبت به موارد اعلامی کمتره ،صندوق عقب کوچیکه و...
    وbyd s7 یه سرو گردن از این ماشینه بالاتر و بهتره

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/06/04

    با سلام:
    میخواستم بپرسم چه کسی تا حالا هاوال۲ خریده و آیا از نحوه کارکردش راضی بودین یا نه؟شتاب و کیفیتش با توجه به موتور ۱۵۰۰چطور است؟c

  • user icon
    نویسنده : دكتر محمد الف
    تاریخ : 1397/06/13

    من دو ماهي هست ماشينو دارم و ٥٠٠٠ تا راه رفتم باهاش و كردستان و همه مسيرهاي سخت روهم طي كردم،ميتونم بگم بينظيره،بنزين سوپر بريزي شتاب بينظيري داره،همه جوره عالي بود

  • user icon
    نویسنده : navid
    تاریخ : 1397/06/13

    هاوال H2 خیلی ماشین خوبیه من که دارم خیلی راضی هستم ازش

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/06/13

    هاوال H2 واقعا ماشین با کیفیتی هستش من که خیلی خیلی ازش راضی هستم به نظر من از تمام رقباش که الان اکثرا ماشین های چینی هستش یک سر و گردن بالا تر هستش من حدود 4 ماه هستش که هاوال H2 و خیلی ازش راضی هستشم به نظر میتنونه به فروش خیلی خوب دست پیدا کنه هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/06/13

    من با هاوال H2 چند بار رفتم شمال واقعا از ماشین راضی بودم کیفیت ساخت خیلی بالایی داره و همه چیزایی که باد داشته باشرو داره . به نظر من ارزش خرید بالایی داره هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : آرین
    تاریخ : 1397/06/13

    هاوال H2 میتونه بازار رو از تمام ماشین های چینی بگیره خیلی ماشین با کیفیت هستش

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1397/06/13

    هاوال H2 بدون شک بهترین ماشین چینی در بازار خودوری ایران هستش و اصلا برند هاوال با ماشین های بی کیفیت چینی که وارد بازار ایران شدن قابلا مقایسه نیستش . حتما خرید هاوال H2 رو بهتون پیشنها مینکم من 2 ماه هستش که دارم و خیلی خیلی راضی هستم از ماشینم

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/06/13

    واقعا ماشین با کیفیتی هستش و ارزش خرید بالایی داره هاوال H2 من به نظرم هاوال H2 قیمتش باید از همه رقبالی چینیش بالاتر باشه و اینوری که داره میره جلو قیمتش داره میره بالا

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1397/06/14

    با توجه به قیمت مسخره ی ۲۰۰ تا ۲۲۰ میلیونی که تو بازار پیدا کرده ،توصیه من خرید ماشین هایی مثل النترا ۲۰۱۴ یا سوناتا ۲۰۱۰ یا پژو ۲۰۰۸ یا سراتو ۲۰۱۴ یا خیلی از ماشین های با کیفیت و یا بهتره بگم شناخته شده تر هستش، واقعا آدم دلش میسوزه واسه مردم نا آگاه که انقد پول پایه ماشین چینی میدن. (خود چین فکرشم نمیکرد ماشیناش تو ایران ۲۰۰ میلیون فروش بره)

    • نویسنده : بهزاد
      تاریخ : 1397/07/01

      من این ماشینو از نزدیک ندیده بودم، واقعا ماشینه خوب و بی نقصیه... با این وضع قیمتا خیلی بیشتر از ۲۲۰ تومنم می ارزه، و اینکه خودم یه کادنزا ۲۰۱۲ دارم که ۱۵۰ هزار تا رفته و گیربکسش دیروز خراب شد و الان میفهمم که ماشینه کارکرده خریدش چقد تو این شرایط اشتباهه و چه هزینه ای رو دستم گذاشته.

  • user icon
    نویسنده : ماهان
    تاریخ : 1397/06/25

    هاوال H2 خیلی ماشین خوبیه من این ماشین و دارم خیلی راضی هستم به نظرم یک ماشین عالی و با کیفیته و از طراحی داخلی و خارجی خوبی هم برخورداره اما تنها ایرادی که میشه ازش گرفت مصرف سوخت بالاشه

  • user icon
    نویسنده : saman
    تاریخ : 1397/06/25

    بدون شک بهترین ماشین چینی هست که تا حالا وارد بازار ایران شده و حرف نداره

  • user icon
    نویسنده : vbcjzhcbz
    تاریخ : 1397/06/25

    هاوال h2 اصلا قابل مقایسه با برندهای چینی دیگه ای که به ایران وارد شده ، نیست. این ماشین هم کیفیت عالی داره و هم ظاهر جذابی داره

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/06/25

    من تقریبا 3 ماهه که هاوال h2 گرفتم و به نظرم این ماشین بی نظیره هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری

  • user icon
    نویسنده : رحیم
    تاریخ : 1397/06/27

    سلام.لطفا هر کسی ماشین هاوال ۲ را خریده از وضعیت شتاب و کیفیت ماشین اطلاع رسانی کند. باتشکر

    • نویسنده : بهزاد
      تاریخ : 1397/07/01

      دوستم هاوال داره ،من با سوناتا وای اف باهاش انداختم البته تو حرکت بودیم ،منو به راحتی گرفت. فکر میکنم شتابه اولیشم بهتر باشه... توربوش عالی کار میکنه

    • نویسنده : بادی
      تاریخ : 1397/09/20

      من از شهریور به قیمت بازار آزاد گرفتمش. بی نظیر نیس ولی تقریبا در حد اروپایی هاس متریال داخلیش به راحتی یه سرو گردن از خودرو های دیگه چینی بهتره تعلیقشم یکم میکوبه. اینکه میگن کم میاره و جون نداره مضخرفه کامل. موتور کاملا شتاب میگیره و هیچ جایی چ سربالایی چ با بار و وزن زیاد ندیدم ک بی حال باشه! البته با کولر روشن هنوز تستش نکردم! تقه گیربکس اصن حس نمیشه.سپر جلو ماشین تو گرما و سرما خود ب خود صدای ریزی میده که چیز مهمی هم نیست!لگ توربو یکم زیاده واقعا و اذیت کنندس اما اگ بهش عادت کنین دیگه مشکلی پیش نمیاره!

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/07/15

    متاسفانه ما عادت داریم تو هر چیزی اغراق کنیم چه تو تعریف چه تو نقد.در مورد تعریف زیاد باید بگم معنی نمیده که آدم تو هر ساینی میره هیچ ایرادی از این خودرو گفته نمیشه.باباجان باباخره هر خودرویی حتی ساخت بهترین خودروسازها هم باشه یه معایبی داره. ولی در خصوص انتقادها خصوصا به قیمتش توصیه میکنم قیمت هاوال h2 رو به انگلیسی تو گوگل سرچ کنیدحدود ۶۵ هزار دیناره تو امارات که میشه دویست و سی میلیون. تو هر چیزی اول تحقیق کنیم بعد ببینیم کی درست میگه کی غلط

    • نویسنده : بهزاد
      تاریخ : 1397/07/15

      الان گروه بهمن داره ۱۲۴ تومن ماشینو میده بیرون ،کدوم ماشینی الان اختلاف قیمته کارخونش با بازارش انقد کمه؟ الان همه تقریبا ۲ برابر قیمت کارخونه قیمت بازار آزاد گذاشتن، فرقه دلالایه این ماشین با ماشینایه دیگه در اینه که دلالایه هاوال ترسیدن وگرنه بقیه همچنان با نرخ دلار ۱۸ تومن دارن قیمت میدن.الان قیمت این ماشین از صفر اکسنت و آی ۲۰ و سراتو سایپایی و ... کمتره. هاوال کجا و اونا کجا...

  • user icon
    نویسنده : احسان.
    تاریخ : 1397/07/18

    من تحویل مهرماه ثبت نام کردم و از قیمت 104میلیون شروع شد الان شده 124میلیون تماس گرفتم میگن تازه داریم دعوتنامه برای تحویل شهریور ارسال میکنیم موندم با این وضیعت حوالشو بفروشم یا نگه دارم میترسم نوبت به ما برسه گرونتر بشه البته خیلی مسخرست که دلار 4200 تومنی میگیرن بازم گرون میکنن لطفا راهنمایی کنید. ممنونم

  • user icon
    نویسنده : بابک
    تاریخ : 1397/07/20

    متاسفانه راجع به تناسب وزن ١۵٠٠ کیلویی و ١۴٠ اسب و ٢١٠ گشتاور هنوز چیزی دندیدم. به تجربه بگم کمه و با ماشین کندی طرفیم که شتاب اولیه کمی داره و در سربالایی ها و سرنشین زیاد خوب نمیتونه دور بگیره. یعنی بنظرم از نظر موتور بیشتر مورد علاقه سنین ۶٠سال به بالا خواهد بود.
    من قبلا رنو کپچر داشتم وزن ١١۵٠ و موتور ١٢٠ اسب و ١٩١ گشتاور خوب و چالاک بود . الان لیفان ٨٢٠ با وزن ١۶٠٠ کیلو و موتور ١۶٠ اسب و ٢٢٠ گشتاور دارم که کند و ضعیفه.
    شتاب کپچر ١٠.٩ ثانیه و شتاب لیفان ٨٢٠ ١۴ ثانیه است.
    پس حتما به موارد موتوری که خیلی بهشون اشاره نمیشه مثل شتاب ٠ تا ١٠٠ حساس باشین که خیلی آزار دهندس تو استفاده و ارائه آپشن زیاد خیلی این عیب رو پوشش نمید

  • user icon
    نویسنده : mohamad
    تاریخ : 1397/07/29

    من سوار این ماشین شدم و به نظرم اصلا حس یه ماشین چینی رو بهت نمیده خیلی ماشین باکیفیتیه و هندلینگه عالی داره

  • user icon
    نویسنده : saeeeed
    تاریخ : 1397/07/29

    هاوال h2 در حال حاضر بهترین ماشین چینی هست که وارد ایران شده و از نظر فنی و ظاهری حرف نداره

  • user icon
    نویسنده : احمدی
    تاریخ : 1397/07/29

    هاوال h2 ماشین خوبیه اما شتاب اولیه کمی داره و تو سربالایی یکم کم میاره اما خوب هم ظاهرش خوبه هم کلی آپشن داره

  • user icon
    نویسنده : daniallll
    تاریخ : 1397/07/29

    سلام
    من هاوال h2 دارم و باید بگم این ماشین یک سر و گردن از همه ماشین های چینی که وارد بازار شده بالا تره. طراحی ظاهریش که حرف نداره و کاملا مدرن و به روزه ، از لحاظ فنی هم خوبه یکم ممکنه تو سربالایی کم بیاره اما شتابش تو دوره موتور بالا خوبه . داخل کابین هم که پر از آپشن های رفاهیه . من به شدت این ماشین و پیشنهاد می کنم

  • user icon
    نویسنده : سهند
    تاریخ : 1397/07/29

    سلام من فکر می کنم هاوال برند خوبیه اما مثله بقیه ماشین های چینی جذابه بی کیفیته

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1397/08/01

    خوب جو میدین رو قیمتا، یک آبان افت شدید قیمت هاوال؟؟ ۱۹۷ تومن؟ سفیدش ۱۹۹ که خرج محضرشم با خریداره ، مشکی هم زیر ۲۰۵ تومن نیست، ۱۰ روزه دارم میگردم یه قیمته مناسب پیدا کنم، قیمتارو از همه سایتهای تبلیغ ماشینم دیدم. اگه ۱۹۷ ای پیدا کردین منم خبر کنین.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/08/20

    سلام من چند ماهی این ماشین خریداری کردم بنظر من ماشین فوق الادس تو ردیفهای خودش بی نظیره من ازرانندگی باهاش لذت بردم

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/11/01

    مشکل تهیه قطعات نداشته باشه خدایه نکرده ؟

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1397/11/18


    دوستان عزیز با توجه به ظلم آشکار بهمن در تحویل ندادن هاوال و همچنین قیمت بالای بسترن، ما قصد شکایت از بهمن رو داریم. که وکیلمون اقای کوهپایه زاده هستش..دوستان خواهشان برای اینکه تعدادمون زیاد بشه از همه دوستانی که حواله بسترن یا هاوال دارن یا با قیمت گزاف خریدن دعوت کنید که به گروه بیان. واقعا نمی فهمم سکوت اون دوستی رو که حواله هاوال خریده و ماشین براش تقریبا 200 میلیون تومن دراومده و حاضر نیست شکایت کنه!!! در صورتی که نقطه ضعف بهمن دقیقا همون جاست و بسیار میتونند به محکوم شدن بهمن کمک کنند.
    با تشکر

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/12/14

    قشنگ معلومه یه نفر نشسته یه گوشی گرفته دستش همینطور از هاوال تعریف میکنه هی اسمشو عوض میکنه از املاش قشنگ مشخصه. عموی من یکیش رو داره اصلا ماشین تعریفی نیست تو سربالایی که نابوده میکوبه .الانم نزدیک به سیصد ملیونه واقعا نمیرزه

    • نویسنده :
      تاریخ : 1398/03/05

      منم موافقم ماشین خیلی الکی رفته بالا ولی این کاشین نسبت به رقباش واقعا ارزشمنده...پر ضمن کاملا مشخصه این شمایی که تز سوزشت با دو تا اکانت مختلف پیام گزاشتی و به ناحق این ماشین رو کوبیدی شما یه فرد دروغگو و بی منطقی

  • user icon
    نویسنده : جاوید
    تاریخ : 1398/02/01

    من سگ یه ماشین کره ای رو به این آشغال های چینی نمیدم. حالا صبح تا شب بشین هاوال هاوال کن!
    ادم میاد نظرات رو بخونه یه چیزی دستگیرش بشه بدتر گمراه میشه.
    مدیریت سایت شما این نظرات رو مدیریت کن

    • نویسنده :
      تاریخ : 1398/03/05

      اگه منظورت از ماشین کره ای سراتو سایپا هست فقط کافیه پشت دو ماشین بشینی و تفاوت هلرو احساس کنی تا بفهمی سایپا چه گنپی به این ماشین زده...بهتره دور تز تعصب و با منطق حرف بزنیم

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1398/02/07

    هاوال H2 خیلی خوبه من راضی هستم ازش خیلی

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1398/02/07

    هاوال H2 خیلی ماشین خوبیه ولی مطمئن هستم از لحاظ قطعات مشکل میخوره توی ایران

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1398/02/07

    فکر میکنم هاوال H2 مشکل بخوره توی بازار ایران با این بنزینی که ما داریم . هاوال H2 از تمام ماشین های چینی این بازه قیمتی بهتر هستش و هیچ شکی توش نیست ولی به نظرم به دلیل داشتم توربو شارژ با این بنزین تعطیل ما مشکل خواهد داشت

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1398/02/07

    هاوال H2 ماشین با کیفیتی هستش حیف که تحریم شدیم و بازار این ماشین خراب شد و نتونست جا بیوفته توی ایرن

  • user icon
    نویسنده : کامران
    تاریخ : 1398/02/07

    من فکر میکنم هاوال H2 بد شانس ترین ماشین بازار ایران هستش و در بدترین زمان ممکن به ایران امد . هاوال H2 اگر 2 سال پیش به ایران میومد میترکوند و خیلی موفق میشد با این تحریم های پیش امده مطمئن هستم مشکل قطعات خواهد داشت هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : mehran
    تاریخ : 1398/02/07

    خیلی با این هاوال H2 حال میکنم ولی ای کاش کیفیت ساختش بالاتر بود به جاهایی از ماشین رو بهمن موتور سبمل کاری کرده در مونتاژ این ماشین . هاوال H2 یکی از پر فروش ترین و موفق ترین ماشین های بازار چین هستش و آمار فروش خیلی خوبی داشته ولی توی ایران تا امد جا بیوفته و مردم بشناسنش تحریم شدیم و بازارش رفت رو هوا

  • user icon
    نویسنده : اکبری
    تاریخ : 1398/02/08

    هاوال H2 ماشین بسیار با کیفیتی هستش ولی به نظر من با این تحریم صنعت خودرو هر کی این ماشین رو داشته باشه بیچاره میشه. اصلا منطقی نیست خرید هاوال H2 توی این شرایط

  • user icon
    نویسنده : یاسر
    تاریخ : 1398/02/08

    من هاوال H2 دارم و راضی هستم ولی واقعا از لوازمش میترسم چون توی بازار که هیچی نداره و این بازارش رو خراب میکنه

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1398/02/08

    به نظر من هاوال H2 2 سال دی امد به بازار ایران و در بدترین موقع وارد شده به بازار خودروی ایران این ماشین خیلی میتونست موفق باشه و خوب بفروشه لی با این اتفاقات عجیب صنعت خودروی ایران همه چی ترکید کلا بازار خرید وفروش هاوال H2 هم خراب میشه به زودی چون لوازم یدکی هاوال H2 خیلی سخت پیدا میشه توی بازار

  • user icon
    نویسنده : فرهاد دیانی
    تاریخ : 1398/02/08

    من 6 ماه هاوال H2 داشتم راضی بودم ولی شتاب اولیه این ماشین مشکل داشت و نتونستن حلش کنن ولی کلا ماشین قابل اعتمادی بود و از همه برندهی چینی با کیفیت تر هستش بدون شک هاوال H2 و توی خود بازار چین هم خیلی تحویلش میگیرن مثل بقیه ماشین های چینی بازار ایران نیست

  • user icon
    نویسنده : کامران
    تاریخ : 1398/02/08

    گروه بهمن با این مدل فروش که برای هاوال H2 داشت بازار این ماشین رو به گند کشید البته این تحریم های خودرویی هم باعث شد خیلی از شرکت های خودرویی توی ایران بیان همه چیز رو بندازن گردن این اتفاقات همشون میدونستن که تحریم میشن ولی خیلی شیک فقط پول رو از دست مردم کشیدن بیرون

  • user icon
    نویسنده : سعید بخش
    تاریخ : 1398/02/16

    هاوال واقعا ماشین عالی وباکیفیتیه فقط یه ایراد بزرگ داره و اونهم اینه که بهمن موتور پشت این ماشینه واین ایراد کمی نیست

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/02/30

    هاوال h2 تو ماشین های چینی بازار ایران حرف اول و می زنه فقط ای کاش گروه بهمن باز هم فروش بزاره

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/02/30

    سلام
    من هاوال h2 دارم و وقتی می خواستم بخرم خیلی تحقیق کردم تو این بازه قیمتی و در بین ماشین های چینی هاوال حرف اول و میزنه پیشنهاد می کنم در خرید این ماشین تردید نکنید .
    مرسی از سایت خوبتون:)

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/02/30

    این قیمت برای هاوال h2 خیلی زیاده!!! چه خبره !؟ درسته که تو ماشین های چینی بهتره اما قیمتش خیلیه

  • user icon
    نویسنده : دیکته
    تاریخ : 1398/03/11

    برادر نویسنده ، عرض اندام درست است، نه ارز اندام

  • user icon
    نویسنده : AMIR
    تاریخ : 1398/04/01

    من به عنوان یک کارشناس خودرویی مطمئنم که در حال حاضر هاوال h2 یکی از موفق ترین خودروهای چینی بازار ایران محسوب می شه و خرید هاوال h2 رو به همه پیشنهاد می کنم

  • user icon
    نویسنده : kurosh
    تاریخ : 1398/04/01

    هاوال h2 هم مثه بقیه ماشین های چینی فقط آپشن داره و بی کیفیته اما متاسفانه در حال حاضر مردم بیشتر از این وسعشون نمی رسه ....

  • user icon
    نویسنده : Mohamadali
    تاریخ : 1398/04/01

    سلام دوستان
    من تقریبا 1 ساله که هاوال h2 گرفتم و کلی هم باهاش سفر کردم و خیلی ازش راضی بودم فقط تنها بدیش اینه که شتاب اولیه پایینی داره و همیشه هم باید بنزین سوپر و اکتان استفاده کنید

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/04/05

    هاوال H2 خیلی ماشین خوبی هستش مرسی از سایت ماشین بابت فیلم های خیلی عالی از ماشین های بازار ایران

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/04/05

    هاوال H2 بی نظیر هستش شک نکنید در خریدش ولی مشکل قطعات داره الان توی ایران

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/04/05

    هاوال H2 بهترین ماشین چینی داخل بازار ایران هستش بدون شک با کیفیت ترین ماشین جینی در ایران همین هاوال H2 هستی و خیلی خوب راه میره در خرید هاوال H2 شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : نامدارد
    تاریخ : 1398/04/22

    هاوال H2 خیلی ماشین خوبی هستش من خیلی راضی هستم حتما بخرید

  • user icon
    نویسنده : ساعدی
    تاریخ : 1398/04/22

    گروه بهمن از لحاظ خدمات پس از فروش خیلی پایین هستش و پدر منو در آورد وگر نه ماشین هاوال H2 خیلی ماشین با کیفیتی هستش من 1 سال داشتم و کلی با این ماشین کیف کردم

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1398/04/22

    هاوال H2 ماشین خوبی هست ولی پژو 2008 خیلی گزینه منطقی تری از هاوال H2 هستش و به نظر من ارزش خرید پژو 2008 بالا تر از هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/04/22

    هاوال H2 واقعا ماشین خوبیه جنازه ماشین های هاوال می ارزه به ماشین های بی کیفیتی مثل ام وی ام و چری . اصلا قابل مقایسه نیستن ماشین های برند هاوال با برندهای بی کیفیت چینی که به بازار ایران امدن . به نظر من اگر شرکت بهمن موتور برند این ماشین رو خراب نکرده بود برند هاوال خیلی بیشتر از این میفروخت

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1398/04/22

    ماشین بسیار با کیفیتی هستش هاوال H2 و کاملا متفاوت تر از ماشین های دیگه چینی هستش اگر توی رنج 300 تومن ماشین میخرید به هاوال H2 حتما فکر کنید کاملا راضیتون میکنه هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : یاسین
    تاریخ : 1398/04/22

    بدون شک یکی از بهترین برندهای بازار چین همین هاوال هستش که در کشورهای دیگه هم فروش خوبی داشته به نظرم اگر درست وارد بازار ایران میشد و این مشکلات تولید داستان نمییشد برای حتما برند هاوال توی ایران لول و سطحش بالا تری از این چیزی بود که الات هست . متاسفانه شرکت بهمن موتور برند هاوال رو توی ایران خریاب کرد و کسایی که هاوال H2 خریده بدون مشکل خوردن

  • user icon
    نویسنده : نادر اکبری
    تاریخ : 1398/04/22

    هاوال H2 واقعا یک سر و گردن از برندهای بی کیفیت چینی بالاتر هستش ولی اینو یادتون باشه اگر هاوال H2 میخرید حتما از بنزین سوپر و مکما استفاده کنید چون ماشین من سر 20 هزار کیلومتر مشکل خورد و خودم مقصر بودم که بنزین بی کیفیت استفاده کردم

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1398/04/22

    من اگر زیر 300 میلیون پول ماشین بخوام بدم 100% هاوال H2میخرم ماشین بسیار خوبی هستش ولی پژو 2008 با پول بالاتر ماشین بهتری هستش این ماشین های توربو شارژر دارن و حتما باید حواستون به نگهداری موتور این ماشین ها باشه و هر روغن و بنزینی داخل این ماشینا نریزید چون حتما مشکل سار میشه برای صاحب ماشین .

  • user icon
    نویسنده : فرهادی
    تاریخ : 1398/04/22

    یکی از بهترین ماشین هایی که تاحالا داشتم هاوال H2 بوده و کاملا راضی هستم ازش ولی از خدمات پس از فروش بهمن موتور راضی نیستم با این ماشین اصلا تصادف نکنید چون حتما مشکل میخورید با هاوال H2 .لی این ماشین بدون شک 1000 برابر بهتر از ماشینی مثل چری تیگو7 بی کیفیت هستش که قیمتش کلی بالاتر از هاوال H2 است.

  • user icon
    نویسنده : مهبدی
    تاریخ : 1398/04/22

    اونایی که تاحالا پشت فرمون هاوال H2 نشستن و نیمدون این ماشین چیه همشون حرف الکی و بیخود میزنن این ماشین واقعا حرف نداره و توی این بازه قیمتی یکی از بهرین گزینه های این رنج قیمت هستش حتما یک بار با هاوال H2 رانندگی کنید خوشتون میاد و به خریدش فکر میکنید . به نظر من هاوال H2 اگر در شرایط غیر تحریم وارد میشد خیلی فروش عیجیبی رو توی بازار ایران تجربه می کرد ولی الان برای قطعات این ماشین مشکل داره بهمن موتور و مشخص نیست بعدا چه اتفاقی برای مالکای هاوال H2 میوفته امیدوارم مشکلات حل بشه و همه بتونن ماشین خوبی مثل هاوال H2 رو سوار بشن و لذت ببرن

  • user icon
    نویسنده : djfhfhdjdj@yahoo.com
    تاریخ : 1398/04/25

    هاوال H2 واقعا ماشین خوبی هستش من 1 سال هستش که دارم کاملا راضی هستم . هاوال H2 با هیچ کدوم از ماشین های چینی هم قیمتیش توی بازار ایران قابل مقایسه نیست

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1398/04/25

    هاوال H2 واقعا ماشین خوبی هستش من که 12 هزار کیلومتر رفتم با این ماشین و کاملا راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : خسرو بیگی
    تاریخ : 1398/04/25

    هاوال H2 از بهترین گزینه های شاسی بلند در حدود 300 میلیون تومان هستش و ارزش خرید بسیار بالایی داره ولی همیشه باید توی این ماشین از بنزین سوپر استفاده کنید چون این ماشین شدیدا با بنزین معمولی ایران مشکل داره

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/04/25

    هاوال H2 ماشین بسیار خوبی هستش و کیفیت این ماشین از تمام ماشین چینی ها بالا تر هستش من واقعا از خدمات گروه بهمن شاکی هستم و یک سری از قطعات هاوال H2 رو این شرکت موجد نداره و مالکای هاوال H2 به دردسر میوفتن

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1398/04/25

    برند هاوال واقعا متفاوت هستش از تمام برندهای چینی خودروساز . کاشکی این ماشین هاوال H2 یه زمانی به ایران میومد که تحریم نباشه ایران و این ماشین درست جسابی تولید میشد و خدمات پس از فروش درستی داشت

  • user icon
    نویسنده : حسین مهداد
    تاریخ : 1398/04/31

    هاوال H2 انده ماشین هستش من عاشق این ماشین هستم و حتما خریدش رو به مشا توصیه می کنم من 2 سال هستش که هاوال H2 دارم و واقعا از این ماشین راضی هستم اگر داخل هاوال H2 بنزین سوپر و مکمل خوب بریزید حتما ماشین متفاوت تری میبینید عملکرد فنی هاوال H2 واقعا در نوع خودش بی نظیر هستش

  • user icon
    نویسنده : shayan
    تاریخ : 1398/04/31

    به نظر من با این وضع خدمات پس از فروش هاوال H2 خرید این ماشین مناسب نیست هاوال H2 از لحاظ فنی بسیار ماشین خوبی ولی خدمات پس از فروش و قطعات مصرفی این ماشین اصلا در بازار نیستش و قطها مشکل میخورید با این قضیه به نظر من هاوال H2 بدون شک با کیفیت ترین ماشین چینی این رنج قیمتی هستش و ای کاش بهمن موتور بهتر عمل می کرد در مورد این ماشین

  • user icon
    نویسنده : سیامک
    تاریخ : 1398/04/31

    هاوال H2 یکی از بهترین ماشین های هستش که تاجالا داشتم مرسی از سایت ماشین3

  • user icon
    نویسنده : hamed
    تاریخ : 1398/05/04

    نمیدونم سایت ماشین 3 چه علاقه ای به هاوال داره. با هر ماشینی هم که مقایسش می کنه باز میگه هاوال بخرید بهتره.

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/05/07

    هاوال H2 واقعا ماشین خوبی هستس ولی اصلا خدمات پس از فروش خوبی نداره توی ایران . من 1سال هاوال H2 داشتم یک بار با ماشینم تصادف کردم لوازم بدنه هاوال H2 اصلا توی بازار نیست مخصوصا توی شهرستان هیچی از لوازم هاوال H2 رو ندارن

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1398/05/07

    هاوال H2 یه دونس ولی اگر بنزین معمولی توی باک هاوال H2 بریزید ماشین پدرش در میاد و اصلا ره نمیره من مجبور دم توی باک بنزین هاوال H2 چند بار بنزین معمولی ریختم پدر ماشین درومد و مثل پراید راه میرفت انگار در ضمن روغن موتوری که تو هاوال H2 میریزد خیلی مهم هستش و هر چیزی نمیشه برای این ماشین استفاده کرد من به نظرم اگر حوصله نگهداری ماشین ندارید سمت خرید هاوال H2 نرید اگر وقت میزارید برای ماشین و هزینه می کنید خریدش منطقی هستش هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : محمدی
    تاریخ : 1398/05/07

    هاوال H2 بسیار ماشین خوبی هستش ولی به نظر من توی ایران با این بنزین مشکل میخوره من در کشور چین خیلی هاوال H2 میبینم هر باری که میرم مردم چین خیلی برند هاوال رو دوست دارن مخصوصا H6 ,و H9 هاوال اونجا خیلی طرفدار داره . توی ایران متاسسفانه خدمات پس از فروش گروه بهمن اصلا جالب نیست برای هاوال H2 و مالکای ماشین اذیت میشن برای تامین قطعاتهاوال H2 در بازار ایران اگر شرکت بهمن موتور تحریم نمیشد به نظرم اتفاقای خوبی برای هاوال H2 داخل بازار ایران میوفتاد

  • user icon
    نویسنده : جعفری
    تاریخ : 1398/05/23

    سلام دوستان
    من یک ساله که هاوال h۲را دارم و باهاش ۲۰۶۰۰کیلومتر روندم انصافا خیلی ماشین نرم و با کیفیتی است من که تا حالا خیلی راضی بودم داخل کابین صدا موتور خیلی کم شنیده میشهتو شتاب هم کم نمیاره
    مصرف بنزین پایین این شاسی یکی از بزرگ‌ترین مزایای هاوال می‌باشد
    خلاصه بگم واقعا عالیه

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/06/03

    هاوال H2 من دارم خیلی راضی هستم ولی خدمات پس از فروش بهمن موتور به درد عمه جونش میخوره این شرکت هیچی لوازم و قطعات هاوال H2 رو نداره

  • user icon
    نویسنده : مهرداد امامی
    تاریخ : 1398/06/03

    هاوال H2 سربالایی کم میاره و کلا ماشین خوبی هستش نسبت به رقبای خودش توی این رنج قیمتی اینم بگم هاوال H2 از تمام رقبای چینیش ئضع بهتری داره و کیفیت ساختش خیلی بالا تر از رقباش هست هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : یاوری
    تاریخ : 1398/06/03

    من 8 ماهه هاوال H2 دارم با هیچی عوضش نمیکنم واقعا ماشین خوبی هستش کاشکی خط تولید هاوال H2 نمیخوابید به نظر من هاوال H2 از لحاظ فنی خیلی عملکرد خوبی داره و قابل دفاع هستش در مقابل تمام رقبای چینی هم وطن خودش

  • user icon
    نویسنده : حسین ال طاها
    تاریخ : 1398/06/03

    اصلا ماشین جالبی نیست هاوال H2 من 3 ماه زیر پام بود اول و آخرش چینی هستش ولی از خیلی از ماشین های چینی بهتره مخصوصا خیلی بهتر از ماشین های چری آشغال هستش کلا ماشین چینی نخرید موقع فروش داستان میشه براتون ماشین چینی

  • user icon
    نویسنده : شبیری
    تاریخ : 1398/06/03

    واقعا هاوال H2 ماشین متفادت تری نسبت به ماشین های چینی هستش ولی من اصلا خرید ماشین چینی رو منطقی نمیدونم الانک مه هاوال H2 در ایران اصلا خدمات پس از فروش نداره و امروز فرداس که بهمن موتور شرکتش بره رو هوا

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1398/06/10

    من 1 ساله هاوال H2 دارم و راضی هستم ازش من به نظرم هاوال H2 از بهترین ماشین های این رنج قیمتی هستش

  • user icon
    نویسنده : خالدی
    تاریخ : 1398/06/10

    هاوال H2 اصلا نظر من رو جلب نکرد ماشین کوبش زیادی داره و ارزش خرید بالایی نداره

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1398/06/10

    من فکر میکنم قطعات هاوال H2 در ایران به زودی مشکل بخوره و مردم دچار دردسر میشن وگر نه خود ماشین هاوال H2 بسیار ماشین خوبی هستش و هر کی داره معمولا از هاوال H2 راضی هستش

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1398/06/10

    یکی از بهترین ماشین های چینی بازار ایران بدون شک هاوال H2 هستش واقعا ماشین با کیفیت هستش هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1398/06/10

    هاوال H2 بهترین شاسی بلند با رنج 270 میلیون هستش واقعاماشین خوبیه من 1 سال دارم خیلی راضی هستم از هاوال H2 فقط خدا کنه بهمن موتور قطعات هاوال H2 رو بتونه اکی کنه چون لوازم بدنه هاوال H2 الان میدونم توی بازار اصلا نیست

  • user icon
    نویسنده : گنجی
    تاریخ : 1398/06/10

    هاوال H2 اصلا لوازم نداره توی بازار و خرید این ماشین کاملا اشتباه هستش شرکت بهمن موتور خدمات پس از فروش خوبی برای هاوال H2 نداره این ماشین یکی از بهترین ماشین های چینی رد سراسر دنیاست و همه جا خوب فروخته ولی در ایران بهمن موتور گند زد به برند هاوال

  • user icon
    نویسنده : کوروش
    تاریخ : 1398/06/10

    هاوال H2 عالیه من 2 ساله دارم خیلی حال میکنم با این ماشین به نظر من هاوال H2 هیچ رقیبی در بازار ایران نداره

  • user icon
    نویسنده : دانا امامی
    تاریخ : 1398/06/10

    من هاوال H2 دارم حتما باید داخل این ماشین بنزین سوپر و اکتان بریزید چون هاوال H2 اصلا با بنزین معمولی راه نمیره اگر بنزین سوپر و اکتان خوب بریزید میفهمید هاوال H2 چه ماشین خفنی هستش و در سربالایی هم اکی کار میکنه

  • user icon
    نویسنده : میرزایی
    تاریخ : 1398/06/10

    من که دارم راضی هستم به نظرم هاوال H2 و جک s5 بهترین ماشین های چینی شاسی بلند هستند در ایران خیلی کیفیت فنی هاوال H2 بالاست و اگر ایران تحریم نمیشد فکر میکنم هاوال H2 یکی از پری فروش ترین ماشین های بازار ایران میشد

  • user icon
    نویسنده : جهرمی
    تاریخ : 1398/06/10

    یکی ماشین بسیار خوب و با کیفیت هستش هاوال H2 و میتونه در آینده اگر دوباره ایران از تحریم خارج بشه فروش خوبی در بازار ایران داشته باشه فکر مینکنم هاوال H2 لوازمش به زودی در بازار ایران مشکل بخوره

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1398/06/10

    بهترین ماشین چینی بازار بدون شک هاوال H2 هستش من که 1 ساله دارم خیلی راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : کریمی
    تاریخ : 1398/06/10

    هاوال H2 ماشین فوق العاده ای هستش و فکر میکنم در همه جای دنیا فروش خوبی داشته و همه از این ماشین تعریف میکنن فقط این ماشین مشکلش اینه که با بنزین معمولی خیلی بد راه میره و قدرت واقعی هاوال H2 رو وقتی میفهمید که از اکتان خوب و بنزین سوپر استفاده کنید

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1398/06/10

    من 6 ماه پیش با هاوال H2 تصادف داشتم این ماشین مشکل قطعه داره توی ایران

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1398/06/10

    هاوال H2 یک ماشین کامل هستش البته باید ببینید دارید با چی مقایشه میکنید این ماشین رو ولی به نظرم از تمام ماشین های چینی این بازه قیمتی بهتر هستش

  • user icon
    نویسنده : کامران طالبی
    تاریخ : 1398/06/10

    در کشور چین اگر یک برند خوب باشه هاوال هستش و همه جای دنیا این برند رو تحویل میگیرن من که نزدیک به 1 ساله هاوال H2 دارم و از همه لحاظ راضی هستم ولی این رو باید بدونید داخل باک هاوال H2 باید بنزین سوپر بزنید و اکتان خوب چون ماشین با بنزین ایران مشکل داره و خیلی حال ماشین ناجور میشه با بنزین معمولی

  • user icon
    نویسنده : رامتین
    تاریخ : 1398/06/10

    من 8 ماهه که هاوال H2 دارم و از ماشین کاملا راضی هستم اگر بنزین سوپر داخل هاوال H2 استفاده کنید عملکرد فنی ماشین خیلی تفاوت داره و از رانندگی با هاوال H2 کاملا لذت میبرید

  • user icon
    نویسنده : سیفی
    تاریخ : 1398/06/10

    هاوال H2 موقع سربالایی رفتن جون میکنه مثل همه ماشین های چینی ولی شنیدم که اگر بنزین خوب بریزید برای هاوال H2 مشکلش حل میشه نمیدونم این درزت هستش یا نه خدمات بهمن موتور هم خیلی جالب نیست برای هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1398/06/10

    دوست من 1 ساله هاوال H2 داره و کل ایران رو با ماشینش رفته خیلی راضی هستش از ماشین و مشکلی نداشته تاحالا با ماشینش

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1398/06/10

    ماشین بسیار خوبی هستش هاوال H2 و فکر میکنم اگر خط تولید این ماشین دوباره راه بیوفته بتونه فروش بالایی داشته باشه توی بازار ایران . فکر میکنم اکثر کسایی که هاوال H2 دارن از عملکرد ماشین راضی هستن من خودم نکته منفی انچنانی داخل هاوال H2 ندیدم

  • user icon
    نویسنده : نادری
    تاریخ : 1398/06/11

    هاوال H2 ماشین خوبیه من دارم راضی هستم ولی خدمات پس از فروش بهمن موتور خیلی تعطیل هستش مخصوصا برای کسایی که در شهرستان هاوال H2 دارن

  • user icon
    نویسنده : شهاب فرجام
    تاریخ : 1398/06/11

    اصلا خدمات پس از فروش خوبی نداره هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : ساسان دارابی
    تاریخ : 1398/06/11

    هاوال H2 ماشین خیلی باحالی هستش ولی باید داخلش بنزین سوپر بریزید حتما چون بدون بنزین سوپر هاوال H2 نابود میشه و اصلا راه نمیره

  • user icon
    نویسنده : شمس
    تاریخ : 1398/06/11

    هاوال H2 خیلی ماشین خئبیه من دارم خیلی راضی هستم فقط قطعات هاوال H2 داخل بازار نیست الان

  • user icon
    نویسنده : mehrad
    تاریخ : 1398/06/11

    هاوال H2 هیچی لوازم نداره بهمن موتور همرو مچل کردده من تصادف کردم با هاوال H2 بیچاره شدم سر لوازم ماشین

  • user icon
    نویسنده : امینی
    تاریخ : 1398/06/11

    هاوال H2 یک ماشین کامل هستش ولی هر کاری کنین ماشین چینی هستش هاوال H2 ولی از تمام ماشین های چینی بازار ایران هاوال H2 بهتره بدون شک من فکر میکنم هاوال H2 اگر دوباره خط تولیدش جون بگیره و هاوال به بازار ایران برگزده هاوال H2 میتونه فروشخ خیلی خوبی داشته باشه بدون شک

  • user icon
    نویسنده : صادقی
    تاریخ : 1398/06/11

    هاوال H2 ماشین جالبی هستش ولی حتما باید از بنزین سوپر استفاده کنید داخل ماشین و هاوال H2 با بنزین معمولی خیلی مشکل داره و اعصاب راننده هاوال H2 با بنزین معمولی خراب میشه چون ماشین خیلی کششش میاد پایین مخصوصا در سربالایی مشکل میخوره هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1398/06/11

    من 2 ساله هاوال H2 دارم ماشین تقریبا خوبی هستش هاوال H2 ولی یه سری ایراد داره اصل کاری خدمات ضعیف بهمن موتور برای هاوال H2 هستش که همه از دست این شرکت شاکی هستن

  • user icon
    نویسنده : yasin
    تاریخ : 1398/06/13

    هاوال H2 عالیه من دارم خیلی راضی هستم به نظر من هاوال H2 یکی از بهترین گزینه های این رنج قیمتی هستش برند هاوال یکی از بهترین برندهای بازار چینی هستش و هاوال H2 محبوب ترین ماشین این شرکت چینی هستش

  • user icon
    نویسنده : yasin
    تاریخ : 1398/06/13

    هاوال H2 عالیه من دارم خیلی راضی هستم به نظر من هاوال H2 یکی از بهترین گزینه های این رنج قیمتی هستش برند هاوال یکی از بهترین برندهای بازار چینی هستش و هاوال H2 محبوب ترین ماشین این شرکت چینی هستش

  • user icon
    نویسنده : yasin
    تاریخ : 1398/06/13

    هاوال H2 عالیه من دارم خیلی راضی هستم به نظر من هاوال H2 یکی از بهترین گزینه های این رنج قیمتی هستش برند هاوال یکی از بهترین برندهای بازار چینی هستش و هاوال H2 محبوب ترین ماشین این شرکت چینی هستش

  • user icon
    نویسنده : جمالی
    تاریخ : 1398/06/13

    یکی از بهترین ماشین هایی که داشتم هاوال H2 بوده خیلی با کیفیت هستش ولی بنزین سوپر و اکتان شدیدا نیاز داره

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1398/06/13

    هاوال H2 در سربالایی مشکل داره ولی اگر بنزین سوپر بزنید و اکتان خوب راه میره با بنزین ایران مشکل داره ماشین های توربو شارژ مخصوصا هاوال H2 ولی اگر بتونید اکتان خوب داخل هاوال H2 بریزید عملکرد فنی خوبی داره واقعا

  • user icon
    نویسنده : صادقی
    تاریخ : 1398/06/13

    من 1 ساله که هاوال H2 دارم ماشین خوبی هستش ولی خدمات گروه بهمن برای هاوال H2 اصلا جالب نیست لوازم این هاوال H2 رو اصلا نداره بهمن موتور و اذیت میکنه مالک ماشین رو

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1398/06/16

    هاوال H2 واقعا ماشین خوبی هستش من 2 ساله دارم خیای راضی هستم از هاوال H2 از همه ماشین های چینی بازار ایران بهرت هستش هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : یاوری
    تاریخ : 1398/06/16

    اصلا لوازم نداره هاوال H2 اگر با هاوال H2 تصادف کنید مشکل سار میشه براتون ولی واقعا ماشین خوبی هستش من که راضی هستم ولی خدمات پس از فروش بهمن موتور خیلی خیلی ضعیف هستش برای هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1398/06/16

    هاوال H2 ماشین بدی نیست من 1 ساله دارم اگر بنزین سوپر بریزید براش اکی هستش وگر نه با بنزین معمولی مشکل میخره هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : دیانی
    تاریخ : 1398/06/16

    من به نظرم هاوال H2 ماشین خوبی هستش کیفیت ساخت بالایی داره و برند خوبی هستش هاوال و خدمات پس از فروش بهمن موتور باید از اینی که هست بهتر بشه چون تا جایی که من اطلاع دارم برای هاوال H2 خدمات پس از فروش مناسبی وجود نداره اصلا رقیبی چینی برای هاوال H2 توی بازار الان وجود نداره

  • user icon
    نویسنده : فرهادی
    تاریخ : 1398/06/16

    خیلی خوبه هاوال H2 من که ای این ماشین خیلی حال میکنم همه چیز داره از لحاظ امکانات و موتور گیربکس خوبی هم داره هاوال H2 ولی بنزین سوپر نیاز داره و اکتان خوب و گر نه سربالایی ماشین راه نمیره

  • user icon
    نویسنده : شاهرخ
    تاریخ : 1398/06/16

    من هاوال H2 دارم و خیلی با این ماشین مسافرت رفتم قطعات هاوال H2 یه مقدار کم هستش و گروه بهمن باید یه فکری برای هاوال H2 بکنه حتما من فکر میکنم هاوال H2 یکی از بهترین گزینه های حرید ماشن در بازار ایران هستش و کیفیت ساخت بالایی داره

  • user icon
    نویسنده : بهادر
    تاریخ : 1398/06/16

    یکی از بهترین ماشین های بازار هاوال H2 هستش من از همه چی این هاوال H2 راضی هستم غیر از عدم سازگاری هاوال H2 با بنزین ایران باید برای هاوال H2 از بنزین سوپر و اکتان استفاده کنید حتما

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1398/06/16

    یکی از بهترین ماشین هایی که داشتم هاوال H2 بوده همه چی این ماشین تقریبا خوب هستش ولی سربالایی بعضی از اوقات مشکل داره این ماشین

  • user icon
    نویسنده : قاسم
    تاریخ : 1398/06/24

    من هاوال H2 دارم خیلی راضی هستم حتما بخرید ولی خدمات نداره

  • user icon
    نویسنده : فربد
    تاریخ : 1398/06/24

    هاوال H2 همه چیش خوبه غیر از اینکه قطعاتش اصلا راحت پیدا نمیشه هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : محمدی
    تاریخ : 1398/06/24

    هاوال H2 اگر بنزین سوپر و اکتان داخلش نریزید حالش شدید خراب میشه

  • user icon
    نویسنده : جلیل
    تاریخ : 1398/06/24

    هاوال H2 سربالایی اصلا راه نمیره دیوانه میکنه موقع راه رفتن اگر اکتان بریزید داخل باک هاوال H2 خیلی وحشی میشه

  • user icon
    نویسنده : سعدی
    تاریخ : 1398/06/24

    به نظر من هاوال H2 ماشین موفقی در ایران بود ولی گروه بهمن این برند رو خراب کرد در ایران با نوع فروش و خدمات مذخرفش برای هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : شروین رفیعی
    تاریخ : 1398/06/24

    هاوال H2 از همه نظر خوبه غیر از کشش سر بالایی

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1398/06/24

    من 6 ماه هاوال H2 داشتم خیلی خوب راه میرفت

  • user icon
    نویسنده : نیکزاد
    تاریخ : 1398/06/24

    اصلا خدمات بهمن موتور برای هاوال H2 خوب نیست لوازم بدنه هاوال H2 رو اصلا ندارن ولی هاوال H2 خودش ماشین خوبی هستش

  • user icon
    نویسنده : قاسیمی نژاد
    تاریخ : 1398/06/24

    خرید هاوال H2 کار درستی هستش ولی باید با نبود قطعات این ماشین کنار بیاین به نظر من هاوال H2 اصلا خدمات خوبی نداره توی بازار ایران و با بنزین معمولی ایران خیلی مشکل داره

  • user icon
    نویسنده : فرهادی
    تاریخ : 1398/06/24

    من 1 سال هاوال H2 داشتم کاملا راضی بودم ولی هاوال H2 با بنزین سوپر خیلی وحشی میشه

  • user icon
    نویسنده : خسرو
    تاریخ : 1398/06/24

    هاوال H2 از همه نظر ماشین قابل قبولی هستش من که راضی هستم از هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/06/27

    هاوال H2 عالیه من دارم خیلی راضی هستم بیخودی اگر سوار هاوال H2 نشدید حرف نزنید این ماشین نسبت به تمام رقباش بهتره من 1 ساله هاوال H2 دارم از همه چی این ماشین راضی هستم

    • نویسنده : سروش
      تاریخ : 1399/10/05

      هنوزم راضی هستی؟

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1398/06/27

    من اصلا با خدمات پس از فروش بهمن موتور اکی نیستم برای هاوال H2 و لوازم بدنه این ماشین رو اصلا ندارن به نظر من برند هاوال خیلی خوبه اما کاشکی یه شرکت درست حسابی هاوال H2 رو وارد بازار ایران میکرد

  • user icon
    نویسنده : حامدی
    تاریخ : 1398/06/27

    هاوال H2 یکی از بهترین ماشین های بازار هستش

  • user icon
    نویسنده : جلیل
    تاریخ : 1398/06/27

    به نظر من هاوال H2 خیلی ماشین خوبی هستش من که از همه نظر با هاوال H2 ارتباط برقرار میکنم

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1398/06/27

    یکی از پرفروش ترین ماشین های چینی در دنیا همین هاوال H2 هستش کاشکی نمونه داخلی هاوال H2 با نمونه اصلی در چین یکی بود من در چین 100 بار هاوال H2 سوار شدم کیفیت ساخت هاوال H2 در چین خیلی بالا تر از هاوال H2 بهمن موتور هستش

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1398/06/27

    من بدون تعصب بگم ماشین خوبی هستش هاوال H2 و فقط باید از بنزین سوپر استفاده کنید برای هاوال H2چون با بنزین معمولی ماشین خیلی کند میشه و راه نمیره

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/06/27

    به نظر من هاوال H2 ماشین خیلی خیلی خوبیه من هاوال H2 دارم و واقعا این مشاین بهش نمیخوره که چینی باشه

  • user icon
    نویسنده : هادی صادقی
    تاریخ : 1398/06/27

    به هیچ عنوان هاوال H2 در بازار قطعه نداره مخصوا قطعات بدنه هاوال H2 خیلی سخت در بازار پیدا میشه

  • user icon
    نویسنده : جلیل
    تاریخ : 1398/06/27

    من 2 ساله هاوال H2 دارم واقعا راضی هستم بهمن موتور خدمات پس از فروش معمولی میده برای ماشین ولی در کل هاوال H2 از تمام رقبای داخل ایرانش بهتر هستش اگر توی این رنج قیمتی ماشین میخواین حتما هاوال H2 بخرید پشیمون نمیشید

  • user icon
    نویسنده : شاهرخ اکبری
    تاریخ : 1398/06/27

    من که هاوال H2 دارم و تمام ماشین های رقیب این ماشین رو نشستم به نظر من هاوال H2 از همه رقبای چینی خودش بهتره فقط باید روغن موتور مناسب و بنزین سوپر برای هاوال H2 استفاده کنید چون مشکل میخورید با کشش هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : سینا عباسی
    تاریخ : 1398/06/27

    خیلی خوبه این هاوال H2 کسایی که نظرات الکی میدن واسه خودشون میگن هاوال H2 یه دونه هستش

  • user icon
    نویسنده : کوروش نیکزاد
    تاریخ : 1398/06/27

    تنها ایراد هاوال H2 بنزین این ماشین هستش که حتما باید بنزین سوپر برای هاوال H2 استفاده کنید وگر نه ماشین خیای مشکل میخوره موقع سربالایی رفتن مخصوصا

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1398/07/07

    هاوال H2 خیلی خوبه بخرید

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1398/07/07

    هاوال H2 بهترین ماشینی بوده که داشتم خیلی راضی هستم از هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : رامتین
    تاریخ : 1398/07/07

    به نظر من هاوال H2 یکی از بهترین ماشین های بازار ایران هستش ولی اصلا خدمات پس از فروش خوبی نداره فعلا

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1398/07/07

    هاوال H2 از همه نظر خوبه ولی با بنزین معمولی ایارن خیلی مشکل داره و اصلا راه نمیره باید داخل باک هاوال H2 از اکتان با کیفیا استفاده کنید حتما

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1398/07/07

    اصلا بازار قطعات هاوال H2 حال خوبی نداره و لوازم بدنه هاوال H2 توی بازار اصلا پیدا نمیشه

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1398/07/07

    یکی از بهترین شاسی بلندهای بازار الان هاوال H2 هستش به نظر من هاوال H2 از نظر قیمتی اصلا رقیبی نداره و کیفیت بسیار خوبی داره فکر میکنم هاوال H2 با بنزین سوپر خیلی عملکرد بهتری داشته باشه

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1398/07/07

    من 2 ساله هاوال H2 دارم خیلی راضی هستم ولی اصلا این ماشین در سربالایی عملکرد خوبی نداره این ماشین هاوال H2 با بزین سوپر هیچ رقیبی نداره هاوال H2 توربو شارژر داره و با بنزین ایران مشکل داره و خیلی خوب راه نمیره ولی با اکتان خوب ماشین وحشی میشه و خیلی خوب راه میره

  • user icon
    نویسنده : سعیدی
    تاریخ : 1398/07/07

    در این 1 سالی که هاوال H2 داشتم خیلی از عملکرد ماشین راضی بودم ولی قطعات این ماشین خیلی راحت پیدا نمیشه در بازار هاوال H2 یکی از موفق ترین ماشین های بازار چین هستش و برند هاوال یکی از بهترین برند های ماشین در کشور پین هستش

  • user icon
    نویسنده : جمال
    تاریخ : 1398/07/07

    خیلی خوبه هاوال H2 من که دارن باهاش حال میکنم ولی اگر بنزین سوپر بزنید و یا اکتان خفن استفاده کنید ماشین خیلی عالی راه میره و حال میکنید

  • user icon
    نویسنده : جمال
    تاریخ : 1398/07/07

    هاوال H2 واقعا ماشین با کیفیتی هستش من که خیلی از هاوال H2 راضی هستم و اصلا رقبای چینی هاوال H2 با این ماشین با کیفیت اصلا قابل مقایسه نیستن

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1398/07/07

    من هیوندای النترا 2018 دارم خیلی خیلی راضی هستم از این ماشین و خیلیدنسبت به رقباش بهتر هستش النترا 2018 وارداتی

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/07/10

    هاوال H2 کیفیت خوبی داره به نظر من از تمام رقباش بهتر هستش هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1398/07/10

    هاوال H2 یکی از بهترین ماشین های بازار هستش و کیفیت بالایی داره به نظر من بنزین سوپر اگر بریزید داخل هاوال H2 خیلی عملکرد فنیش بالا میره

  • user icon
    نویسنده : بهرامی
    تاریخ : 1398/07/10

    خیلی خوبه هاوال H2 ویل قطعات بدنه هاوال H2 داخل بازار خیلی کم شده

  • user icon
    نویسنده : سعیدی
    تاریخ : 1398/07/10

    خیلی کیفیت بالایی داره هاوال H2 و از نظر من از ماشین های چینی این رنج قیمتی خیلی بهتر هستش

  • user icon
    نویسنده : محمدی
    تاریخ : 1398/07/10

    من اصلا با ماشین های چینی حل نمیکنم ولی هاوال H2 واقعا ماشین خوبی هستش کاشکی بهمن موتور هاوال H2 رو میتونست در تعداد بالایی تولید کنه چون هاوال H2 میتونست فروش حخوبی داشته باشه در ایران

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1398/07/10

    در خرید هاوال H2 شک نکنید خیلی خوبه این لعنتی ولی بعضی اوقات لگ داره که با اکتان با کیفیت این مشکل هاوال H2 حل میشه

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1398/07/24

    هاوال H2 واقعا ماشین خوبی هستش من خیلی راضی هستم از هاوال H2

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1398/09/19

    هاوال H2 ماشین خوبیه من داشتم هاوال H2 راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1398/09/19

    هاوال H2 یکز از بهترین ماشین های چینی در ایران هستش من فکر میکنم هاوال H2 اصلا رقیب نداره در ایران ولی خد مات پس از فروش هاوال H2 خیلی جالب نیستش

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1398/09/19

    هاوال H2 خدمات پس از فروش خوبی نداره

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/09/19

    به نظر من هاوال H2 اصلا رقیب نداره

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1398/09/19

    اصلا هاوال H2 رو با ماشین های چینی دیگه مقایسه نکنید

  • user icon
    نویسنده : نادری زاده
    تاریخ : 1398/09/19

    من 6 ماه هاوال H2 داشتم خیلی خوب بود این ماشین

  • user icon
    نویسنده : کریمی پور
    تاریخ : 1398/09/19

    هاوال H2 کیفیت ساخت بسیار بالایی داره خریدش کاملا منطقی هستش

  • user icon
    نویسنده : ماشین باز
    تاریخ : 1399/07/03

    هاوال بی نظیره ... اصلا با برندهای چینی نباید مقایسه بشه. یه برند هست که صادراتش به استرالیا. آمریکا و کشورهای اروپایی انجام میشه و به همین خاطر و تحریم امریکا ارتباطش با ایران قطع شد. توصیه میکنم حداقل رانندگی با هاوال رو تست کنید..... تفاوت را در تست احساس خواهید کرد.... کیفیت و نرمی و .‌‌.‌.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1401/01/26

    ببینید کم سر بالای سربالایی.کنین یارو ب پراید سوار میشه اومده اینجا نظر میده من خدم سوناتا دارم سر بالای داغ مکنه بردم نمایندگی مگم سربالایی داغ مکنه یارو برگشته داره مگه عزیز دل هر ماشینی تو سربالایی داغ مکنه
    اون دنده ک گذاشتن برا سربالایی

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1401/05/11

    با سلام
    فقط میتونم بگم عالیه دوم اینکه داشتم کامنت ها رو میخوندم از سال 97 تا حالا قیمت کجاها که نرفته تقریبا 9 برابر. علی برکت ا....

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading