بررسی بورگوارد BX7

بورگوارد Bx7 ، یک کراس‌اوور میان سایز لوکس چینی – آلمانی است، با اندازه‌هایی مشابه با هیوندای سانتافه و کیا سورنتو که توسط شرکت بورگوارد عرضه می‌شود. این خودرو در عین حال، نخستین ساخته بورگوارد در قرن حاضر، پس از 54 سال غیبت آن در بازار خودرو به شمار می‌آید. بورگوارد BX7، اولین بار، در سال 2015 میلادی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت آلمان رونمایی شد. فروش بورگوارد BX7 چند ماه بعد و در جولای سال 2016 میلادی استارت خورد. 

 

بورگوارد BX7

 

بورگوارد Bx7 مجهز به موتور دو لیتری توربو است که در برخی نسخه ها تا ۲۵۵ اسب بخار قدرت تولید می کند و گیربکس هفت دنده دوکلاچه آن قدرت را به چهار چرخ منتقل می کند.

 

مشخصات بورگوارد BX7

 

بورگوارد که یک برند تقریبا فراموش شده آلمانی است که با حدود نیم قرن غیبت در دنیای خودرو از یاد بسیاری رفته است اما زمزمه های حضور بوگوارد BX7 در ایران دوباره نام این برند را بر سر زبان ها انداخته است و از اینرو ماشین 3 تصمیم گرفته است بوگوارد BX7 را به طور کامل معرفی کند. در سال 2015 نمایشگاه فرانکفورت آلمان نخستین میزبان بورگوارد BX7 بود و یکسال بعد در جولای سال 2016 تولید و فروش آن آغاز شد. اصالت آلمانی بورگوارد باعث شده است تا BX7 انبوهی از جذابیت را به همراه داشته باشد که از نگاه اول و ظاهر ماشین آغاز می‌شود.

 

بورگوارد BX7

 

قلم طراح نروژی اینار هاریِد بورگوارد BX7 را اصیل، قدرنمند و لوکس نشان میدهد و بدنه خوش تراش بورگوارد BX7 نشان دهنده شخصیت کامل و مغرور یک ماشین ژرمن واقعی است . با قدم گذاشتن به درون کابین بورگوارد BX7 احساس رضایت شما از این ماشین دو چندان میگردد ؛ طراحی داخلی با الهام از لوکس ترین ماشین های آلمانی انجام شده است ، ارگونومی و راحتی بسیار عالی است ، در ساخت بورگوارد BX7 بالاترین استانداردها رعایت شده است و از این رو کیفیت خیلی خوبی دارد و از مرغوبترین متریال ممکن در کابین بورگوارد BX7 استفاده شده است که در کنار لیست کامل امکانات ایمنی و رفاهی سرنشینان بوگوارد BX7 در نهایت راحتی و آرامش و ایمنی هستند.

 

کابین بورگوارد BX7

 

جذابیت های بورگوارد BX7 در بخش فنی هم ادامه دارد و این ماشین با یک موتور 2 لیتری توربو که توانایی تولید 221 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را دارد و این میزان قدرت توسط یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک بسته به سفارش مشتری به چرخ های جلو یا 4 چرخ منتقل می‌گردد. این پیشرانه 2 لیتری توربو تنها موتور در نظر گرفته شده برای بورگوارد BX7 در تمامی بازار ها است اما برای انتقال قدرت گیربکس دوال کلاچ 7 سرعته هم قابل سفارش است که برای رانندگی اسپرت انتخاب ایده آل تری است.

 

بورگوارد BX7

 

ماشین های چینی عموما در بخش های مختلف به طور هماهنگ با هم عمل نمیکنند اما بورگوارد BX7 به لطف سابقه و اصالت آلمانی که داشته و دارد بر خلاف این قاعده عمل کرده است و در هر بخشی که مینگرید عملکردی عالی و فراتر از انتظار دارد. بورگوارد BX7 در حال حاضر با قیمت 300 میلیون عرضه می‌گردد و می‌تواند رقیب قدرتمندی برای کره‌ای‌های حاضر در این کلاس باشد از جمله هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، و نیز ژاپنی‌هایی چون نیسان ایکس تریل و تویوتا راوفور. ماشین 3 بورگوارد BX7 را یکی از ارزشمند ترین ماشین های رنج قیمت خودش میداند .  

 

قیمت بورگوارد BX7

کیان موتور وارنا بورگوارد BX7 را با قیمت 299 میلیون تومان به فروش رساند اما این خودرو در حال حاضر با قیمتی بسیار بالا در بازار به فروش می‌رسد و در این بازه قیمتی رقبایی مانند رنو کولئوس ، نیسان ایکس تریل و هیوندای سانتافه اجازه نفس کشیدن به این خودروی تازه وارد و نا آشنا را نمی دهند. بورگوارد BX7 به تعداد محدودی وارد بازار شده و هنوز نتوانسته جایی در بازار ایران برای خودش دست و پا کند. در جدیدترین خبرها آمده که کیان موتور وارنا محصولات بورگوارد را در ایران تولید خواهد کرد که این اتفاق در صورت رخ دادن، می‌تواند بر قیمت محصولات بورگوارد تاثیرگذار باشد. 

عرضه محصولات بورگوارد به دلایل زیادی با تاخیر فراوان در بازار کشورمان صورت گرفت و این تاخیر موجب شد تا بورگوارد BX7 با طراحی جدیدی وارد بازارهای جهانی شود و در حال حاضر تغییراتی را در مقایسه با مدل موجود در بازار ایران تجربه کرده است.

 

 

 

بررسی و مشخصات خودرو

سایر ویدیوهای ماشین 3



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : رؤياحسنزاده
    تاریخ : 1396/08/11

    سلام ماشين سانتافه اى به سرقت رفته چطور ميشه در سايت شما هم اعلام كرد؟! لطفا مرا راهنمايى نماييد
    باتشكر: حسنزاده

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/12/13

    با سلام
    ماشین بورگوارد برای اینکه فروش کنه باید صد میلیون تومان قیمتش رو بیاره پائین چون وزن ماشین زیاده و مصرف سوختش تو سربالایی ها بالا میره بخصوص در جاده های خارج از شهر و به موتورش در دراز مدت فشار زیادی میاد و ‌درسته برندش آلمانیه ولی چون مالکش چین هست یک جور خودروی چینی به حساب میاد و در ماشینهای چینی هماهنگی بین بدنه و شاسی و موتور کم هست که البته در بیشتر ماشینهای چینی این مسئله وجود داره و ماشینهای چینی از نظر کیفیت فقط از ماشینهای ایران خودرو بهتر هستند ولی در برابر ماشینهای کره ای و ژاپنی و فرانسوی حرفی برای گفتن ندارند .

    • نویسنده : امیر جنتی
      تاریخ : 1397/01/25

      سلام دوست عزیز.خودرو بورگوارد یک خودرو کاملاً المانی هست که در چین مونتاژ میشن.این حرف شما درست مثل این است که هوندا آکورد و رنو کلیوس که در چین مونتاژ میشن چینی هستند.دوست عزیز تمامی فناوری و مهندسی ماشین در المان انجام میشه.بسیاری از برندهای معروف در چین بدلیل نیروی کار. ارزان مونتاژ میشن.من این ماشین رو تست درایو انجام دادم باید بگم که فوق‌العاده بود که از نظر علمی و فرمان پذیری چه کیفیت کابین که این کیفیت چرم و متریال کابین فقط در بنز Eکلاس دیده میشه.با هیچکدام از رقبای کره‌ای و ژاپنی هم قیمت قابل مقایسه نیست.در بازار اشفته خودروی ایران بسیار بیشتر از پول پرداختی ارزش داره.با سپاس

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/04/15

    بورگوارد BX7 اصلا ماشین خوبی نیست من 2 ماه داشتم سریع ردش کردم رفت . کاملا مشخص هستش که این ماشین چینی هستش نه آلمانی

  • user icon
    نویسنده : shahed
    تاریخ : 1398/04/15

    به نظر من اصلا بورگوارد BX7 خرید عاقلانه ای نیست و خدمات پس از فروش خوبی نداره ماشین های بورگوارد در ایران

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1398/04/15

    بورگوارد BX7 پر از آپشن و امکانات عجیب هست و خیلی خوب راه میره ولی اصلا ارزش خرید نداره چون جینی هستش و بعد از 1 سال ماشینه ول میشه برای خودش در ضمن ماشین های بورگوارددر ایران خدمات پس از فروش درست حسابی ندارن و حتما بعدا با ماشینهای بورگوارد مشکل میخورید

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/04/15

    بورگوارد BX7 یک ماشین چینی جذاب هستش با قیمت های خنده دار و عجیب

  • user icon
    نویسنده : طاهری
    تاریخ : 1398/04/15

    اصلا سمت خرید ماشین های بورگوارد نرید به نظر من در این بازه قیمتی کلی ماشین خوب بهترون میدن ماشین های با اصالت و و برند نه این ماشینی که اصلا معلوم نیست چه بالایی سرش امده در آلمان و حالا افتاده دست چینی ها و در خود جین هم اصلا بازار خوبی نداره بورگوارد BX7

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1398/06/06

    به نظرتون فاجعه نیست ۷۶۰میلیون تومان بدید خودروی چینی

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading