اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های اپلبررسی و تست درایو تجربه رانندگی با اوپل موکا

بررسی و تست درایو تجربه رانندگی با اوپل موکا

جدیدترین کراس اوور جمع و جور و با کیفیتی که به بازار معرفی شده است اوپل موکا نسل جدید است . پیش از این اوپل موکا نسل یک به تعداد محدودی در ایران وارد شده بود اما حالا اوپل موکا جدید توسط یک شرکت جدید وارد بازار شده است و قصد دارد تا پر قدرت عمل کند و تا اینجا هم بسیاری از رقبای این ماشین از وجود اوپل موکا احساس خطرکرده اند . در همه تست های بین المللی بسیار زیاد اوپل موکا ایکس موفقیت آمیز عمل کرده است و این ماشین با فاصله زیاد از رقبای ژاپنی و کره ای خودش بهتر است . اوپل موکا ایکس کیفیت فوق العاده بالایی دارد و در بخش های مختلف بالاترین سطح کیفیت را دارا می باشد .

اوپل موکا ایکس از نظر لیست تجهیزات آپشن های کامل و خوبی دارد و در بخش فنی هم که اوپل موکا ایکس نیاز به تعریف ندارد و قابلیت ها و کیفیت فنی این ماشین را زبانزد همه میباشد . اوپل موکا ایکس در بازار ایران رقبای زیادی دارد ولی بیش از آنچه که فکر کنید این ماشین ویژگی های مثبتی دارد و شما حتی اگر نگاه کوتاهی به کاتالوگ این ماشین بیاندازید در سریعترین زمان به اوپل موکا ایکس و جذابیت هایش علاقه مند میشوید .

بررسی و مشخصات خودرو

سایر ویدیوهای ماشین 3



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : مصطفی خبازکار
    تاریخ : 1396/05/09

    با این مشخصات و آپشنها و احتمالا با خدمات بعد از فروش ضعیف وقیمت نهایی زیاد بنظر نمیرسه از استقبال خوبی برخوردار باشه .فکر کنم گزینه های بهتری هم هست و هم تو راهه .. باید صبر کرد و دید

  • user icon
    نویسنده : پرهام
    تاریخ : 1396/05/09

    با سلام

    لطفا بررسی ها و مقایسه های این ماشین رو در سایت قرار بدین

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading