اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخاببهترین ماشین اسپرت با 600 میلیون

بهترین ماشین اسپرت با 600 میلیون

بهترین ماشین اسپرت با 600 میلیون - آلفارومئو جولیتا

درباره آلفارومئو جولیتا

 وقتی در صنعت خودروسازی نام ایتالیا میاید باید منتظر یک اثر هنری جذاب باشیم و جولیتا نیز از این قاعده مستثنی نیست .این هاچ بک جذاب اثر لورنزو راویستویی می باشد . در بررسی ظاهر جولیتا مهم ترین نکته ای که جلب توجه می کند هماهنگی کم نظیر اجزا بدنه می باشد . در بحث ابعاد بدنه جولیتا نسبت به رقبا ابعاد کوچک تری دارد اما به لطف مهندسی آلفا فضا سازی خوبی در داخل اتاق انجام شده است و در آن کاملا احساس راحتی میکنید . یکی دیگر از ویژگی های مثبت کابین جولیتا طراحی جذاب آن بوده که به سادگی عادی نمی شود . طراحی پویای داشبورد ، فرمان ۳ ستون اسپرت ، صندلی های چرمی عالی ، اهرم تعویض دنده خوش دست و .... همه و همه نوید جولیتا خودرو جذاب جوان پسند پر هیجان و اسپرت را می دهد . جولیتا در بحث تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد . سیستم صوتی Bose ، لانچ کنترل ، LCD چند منظوره ، DNA ( حالت رانندگی انحصاری آلفا ) ،۶ ایربگ ، VDC ( سامانه کنترل دینامیکی اتومبیل ) ، ESC ( سامانه کشش الکترونیکی ) ، ASR  ( سامانه ضد لغزش ) و چراغ های زنون تنها بخشی از امکانات این هاچبک دوست داشتنی است .

 

alfa romeo giulietta

 

آلفارومئو جولیتا

 

پیشرانه آلفارومئو جولیتا یک نمونه ۱۳۹۸ سی سی ۴ سیلندر توئین توربو می باشد که به سیستم Multi Air  ( سیستم انحصاری زمان بندی سوپاپ آلفا ) مجهز است . ۱۷۰ اسب بخار قدرت در دور موتور ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور در دور‌ موتور ۲۲۵۰ دور در دقیقه  از مشخصه های فنی جولیتا می باشد . این پیشرانه علاوه بر اینکه در میان رقبایش بهترین نسبت قدرت به حجم موتور را دارد بسیار کم اشتها نیز می باشد زیرا در سیکل ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر فقط ۷.۴ لیتر بنزین مصرف می کند . جعبه دنده ۶ سرعته دبل کلاچ آلفا نیز در حالت دینامیک بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد و کاملا هر راننده ای را شیفته تعویض دنده های بی عیب و نقص خود می کند .

 

alfa romeo giulietta interior

 

کابین آلفارومئو جولیتا

 

آلفارومئو جولیتا هاچ بک اسپرت است اما سواری چندان خشکی را از خود ارائه نمی‌دهد . اما با عنایت به همین سواری بهترین هندلینگ کلاس خود را تقدیم راننده اش میکند . ترمز های جولیتا نیز قابل اطمینان بوده و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارند .

آلفارومئو جولیتا ماشینی با ظاهری متفاوت و لوکس خودرویی است پر قدرت ، کم مصرف ، مجهز به گیربکس عالی ، ترمز قدرتمند و هندلینگ فوق العاده .

جولیتا می تواند بهترین خودرو برای دختران سخت پسند ایرانی باشد که در کنار ظاهری زیبا از خودرو خواهان خودرویی اسپرت و جذاب می باشند.

 

نویسنده : ماشین 3

مشخصات و قیمت خودرو

500 میلیون تومان

آلفارومئو جولیتا 2012-2017



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : سید حسین میرصفی
    تاریخ : 1395/07/24

    جولیتا لگن

    • نویسنده : همایون
      تاریخ : 1395/07/24

      از جولیتا خوشت نمیاد؟

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1396/02/23

      😂😂😂😂😂جک سال رو گفتی!

  • user icon
    نویسنده : Omid_bufallo
    تاریخ : 1395/07/25

    بنظرم بهترین ماشین واس دخترا رنو پنجه هم دخترونس هم اگه با اون دست فرمون قشنگشون بکوبنش به در و دیوار و تیربرق سر کوچه ادم نمیسوزه 😂😂😂

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading