اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخاببهترین ماشین کارکرده برای خانم ها با 600 میلیون

بهترین ماشین کارکرده برای خانم ها با 600 میلیون

بهترین ماشین کارکرده برای خانم ها با 600 میلیون - رنو کپچر

درباره رنو کپچر

یکی از مشکلات آقایان خرید ماشین برای خانم ها است ! واقعا بهترین ماشین برای خانم چیست؟ با توجه به کمبود فضای پارک در ایران بهترین ماشین را برای خانم ها چه می دانید ؟

چند وقتی است که ایران خودرو واردات رنو کپچر را آغاز کرده . برند رنو دیگر آن برند کسل کننده قدیم نیست و دو سه سالی است که با طراحی های مدرن خود توانسته سهم  بازار خود را به طور محسوسی افزایش دهد . تا چند سال قبل در کشورهای پیشرفته اروپایی کمتر محصولات رنو را مشاهده میکردید ولی حالا با تغییرات صورت گرفته در این شرکت  رنو توانسته جوانان زیادی را به سمت خرید محصولات رنو سوق دهد . رنو  کپچر به عنوان یک شاسی بلند کوچک شهری وارد بازار ایران شد . رنو کپچر حتی در کشورهای پیشرفته اروپایی هم مورد استقبال زیادی قرار گرفته . ظاهر مدرن و قیمت رقابتی ، کپچر را به یکی ار پرفروش ترین محصولات رنو تبدیل کرده است . 

 

رنو کپچر بررسی

 

طراحی بیرونی کپچر بسیار جوان پسند و شیک است و در این کلاس خودرویی با این مشخصات ظاهری در بازار وجود ندارد .خطوط جانبی برجسته با بدنه ۲ رنگ یک هماهنگی کامل را ایجاد کرده و شما هیچگاه از ظاهر خودرو خود خسته نخواهید شد . طراحی و رنگ های کپچر در بازر آنقدر خاص است که در هنگام رانندگی متوجه چرخیدن سرها به سمت اتوموبیلتان میشوید . 

طراحی داخلی رنو کپچر به اندازه طراحی بیرونی آن جذاب نیست ولی باز هم از رقبای رنو کپچر بهتر است . طراحی داخلی رنو کپچر مانند خیلی  از محصولات رنو خاص است و حتی 2 رنگ بودن بدنه بیرونی خودرو به داخل خودرو هم سرایت کرده و کابین رنو کپچر مانند نمای بیرونی آن 2 رنگ است . محل قرار گیری کلید ها و ابزار های رنو کپچر بسیار ساده و در دسترس است و شما با کمترین مشکل به تمامی امکانات خودرو دسترسی دارید .

 

رنو کپچر

 

مصرف سوخت در کشورمان با توجه به قیمت رو به رشد بنزین یک بخش مهم مصرف می‌شود. بنابراین اگر شما قصد خرید یک خودرو با مصرف سوخت پایین را دارید، در ایران کپچر برای شما یکی از بهترین انتخابها خواهد بود. شما با خرید کپچر فاصله زمانی طولانی برای مراجعه به پمپ بنزین را نیز برای خود انتخاب کرده‌اید چرا که این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۴.۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

رنو کپچر در تست تصادف بسیار قوی ظاهر شده، البته مدل فول این خودرو ۶ کیسه هوا را در خود جای داده ولی مدل‌های ارائه شده در ایران ۴ کیسه هوا دارند. کسب ۵ ستاره ایمنی و سیستم‌های هوشمندی مانند: سیستم کنترل پایداری خودرو (ESC)، سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمزEBD، سیستم ترمز کمکی در موارد اضطراریEBA، سیستم کنترل پایداری الکتریکی ESP، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA به شما کمک می‌کنند یک رانندگی ایمن داشته باشید.

 

کابین رنو کپچر

 

تجهیزات مختلف

شاید رنو تمام تجهیزات مورد نیاز را در خودرو کپچر نگنجانده باشد ولی کپچر آپشن‌های مختلفی دارد که در برخی از رقبای این خودرو این تجهیزات وجود ندارند، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش ۷ اینچی، چراغ های LED روز روشن ، سیستم تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو ، سنسور اتوماتیک نور چراغها، آیینه های جانبی برقی و تاشونده با دید گسترده و مجهز به گرمکن عقب، سیستم ضد سرقت خودرو(ایموبیلایزر)، سنسور پارک و دوربین دنده عقب ، قفل مرکزی و ورود بدون کلید،کمربند ایمنی جلو با قابلیت محدودکردن فشار وارده و پیش کشنده، سیستم استارت دکمهای هوشمند، کروز کنترل و سیستم محدودکننده سرعت (Speed Limiter)، سیستم مصرف بهینه موتور(ECO-MODE) ، قابلیت تلسکوپی تنظیم فرمان و تنظیم ارتفاع، کارت قفل و استارت هوشمند رنو، ۳ عدد پشت سری عقب قابل تنظیم و … برخی از تجهیزات این خودرو محسوب می‌شوند.

در کل رنو کپچر با این مشخصه های فنی و ظاهری بهترین انتخاب خودرو برای دختر خانم ها و خانم های سخت پسند وحتی آقایان ایرانی در این بازه قیمتی می باشد . اگر نمونه های کم کارکرد رنو کپچر را پبدا کردبد در خربد آن شک نکنید .

 

نویسنده : ماشین 3

مشخصات و قیمت خودرو

0 میلیون تومان

رنو کپچر 2014-2017



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : پدرو
    تاریخ : 1395/09/09

    همون قدر که برای خانوم ها مناسب هست برای آقایپن هم خوبه، فقط میشه تو رنگش سلیقه رو وارد کرد

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1395/10/17

    اتفاقا رنو کپچر با سلیقه آقایون هم همخوانی داره ...

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading