بررسی بایک سنوا X25

بایک یکی از خودروسازان چینی است که سنوا یکی از زیرمجموعه‌های آن به شمار می‌رود. محصولات بایک در ایران توسط دیار خودرو عرضه می‌شوند و این شرکت تجربه چندان موفقی در این زمینه ندارد و این بار قصد دارد با عرضه یک خودرو کراس اوور، وضعیت بهتری را ایجاد کند.

این خودرو چینی در سال 2015 معرفی شد و از آن زمان تاکنون بر روی خط تولید بایک قرار دارد. به تازگی دیار خودرو اعلام کرده که تولید سنوا X25 به زودی در ایران آغاز می‌شود و شاهد حضور یک کراس اوور چینی دیگر در ایران خواهیم بود.

طراحی بایک سنوا X25 در حد و اندازه یک خودرو ارزان قیمت چینی است و ناهماهنگی در آن به وضوح دیده می‌شود. در نمای جلو چراغ‌ها به جلو پنجره متصل شده‌اند و یک ورودی بزرگ هوا بر روی سپر وجود دارد. دور تا دور بدنه از نوار پلاستیکی مشکی رنگ استفاده شده و زیر هر دو سپر جلو و عقب یک دیفیوزر پلاستیکی نقره‌ای به کار رفته است.

 

 بررسی و معرفی کامل بایک سنوا X25 

 

طراحی کابین بایک سنوا X25 کمی مدرن‌تر به نظر می‌رسد. در مرکز داشبورد یک نمایشگر قرار گرفته و ورودی‌های هوا در زیر آن تعبیه شده‌اند. بایک برای طرح ورودی‌های هوا از لوگوی خود استفاده کرده که ایده جالبی به نظر می‌رسد. در بین این ورودی‌ها، یک ساعت آنالوگ نصب شده است و در مجموع باید گفت کابین بایک سنوا X25 نمره متوسطی دریافت می‌کند.

بایک سنوا X25 به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که می‌تواند 114 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو با دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک در کشور چین قابل خریداری است و اطلاعات فنی مدل در نظر گرفته شده برای بازار کشورمان هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است.

بایک سنوا X25 خدمات پس از فروش آن شرایط نامشخصی در ایران دارد و لازم است تا در کشورمان مورد بررسی واقع شود تا کیفیت و عملکرد آن را بسنجیم. در نهایت خرید این خودرو را پیشنهاد نمی‌کنیم چراکه علاوه بر خدمات پس از فروش نامعلوم، بدون شک بازار دست دوم مناسبی هم نخواهد داشت و شما را از خرید پشیمان می‌کند.

بررسی و مشخصات خودرو

مقایسه خودرو

سایر ویدیوهای ماشین 3



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علی سمیعی
    تاریخ : 1397/11/04

    سلام

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1398/02/07

    علی فقط قیمت نامناسب موفق باشید

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading