بررسی بی وای دی s7

بی وای دی برندی شکست خورده تا به اینجای کار!

 

برای مشاهده مشخصات بی وای دی S7 اینجا کلیک کنید.

 

شرکت کارمانیا اعلام کرده که بی وای دی S7 تا اواخر پاییز به بازار خواهد آمد .

مشکلات تاخیر تحویل خودرو به خریداران خودرو از شرکت کارمانیا گویا تبدیل به اتفاقی تکراری شده و این اتفاقات در زمان تحویل اولین سری بی وای دی S6 هم برای خریداران خودرو از کارمانیا اتفاق افتاد . 

بی وای دی S7 بزرگترین شاسی بلند کمپانی چینی بی وای دی است که توسط شرکت کارمانیا در ایران تولید و عرضه می‌شود. نخستین حضور این خودرو در ایران، به نمایشگاه خودرو تهران سال گذشته بازمی‌گردد.  شاسی بلند بی وای دی s7 ابعاد نسبتا بزرگی دارد و به نوعی برادر بزرگ بی وای دی S6 محسوب می‌شود. s7 محصول بی وای دی در صورت حضور در بازار باید به رقابت با یک رقیب خوشنام یعنی چری تیگو 7 بپردازد چراکه از نظر قیمت و کلاس، این دو خودرو نزدیک به هم هستند.

 

 

طراحی ظاهری بی وای دی S7

 

 

BYD S7  بی وای دی

 

بی وای دی S7 از زبان طراحی معروف بی وای دی بهره می‌برد که پیش از این در بی وای دی S6 دیده‌ایم. این طراحی یادآور نسل قدیمی لکسوس RX و نیز نیسان X-Trail است و به دلیل الگوبرداری از این خودروها، باید بی وای دی S7 را باتوجه به هنر دست طراحان ژاپنی خودرو زیبایی بدانیم. این شاسی بلند چینی را از نظر طراحی باید در مجموع خودرو خوبی بدانیم اما در مقایسه با چری تیگو 7 شانس کمتری برای دیده شدن دارد.

 

 

طراحی کابین بی وای دی S7

 

 

بررسی بی وای دی s7

 

 نقاط قوت بی وای دیs7

 

یکی از نقاط قوت بی وای دی S7، طراحی داخلی آن است و کمپانی چینی با استفاده گسترده از چرم و چوب، وضعیت مطلوبی را برای کابین این خودرو به وجود آورده است. البته بسیاری از بخش‌ها با استفاده از پلاستیک ساخته شده‌اند و همین موضوع می‌تواند یکی از نکات منفی آن باشد. طراحی کابین بی وای دی S7 ساده و عاری از پیچیدگی است و یک نمایشگر بزرگ 10.1 اینچی در مرکز داشبورد، برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده است. این نمایشگر کنترل سیستم صوتی را هم بر عهده دارد که امکان استفاده از USB، AUX و حافظه SD را فراهم می‌کند.

بی وای دی S7 یک شاسی بلند سه ردیفه است به این معنا که سه ردیف صندلی در داخل کابین برای سرنشینان در نظر گرفته شده است. اما صندلی‌های ردیف سوم در حالت عادی جمع هستند و بخشی از فضای بار محسوب می‌شوند.

 

تجهیزات رفاهی بی وای دی S7

 

 

BYD S7

 

کمپانی بی وای دی، لیست کاملی از تجهیزات رفاهی را برای بزرگترین شاسی بلند خود در نظر گرفته که از بین آنها می‌توانیم به امکان روشن کردن موتور از راه دور (Remote Engine Starter)، ایربگهای SRS دو وضعیتی برای سرنشینان جلو، دارای ایربگهای جانبی و پرده ای، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، پشت آینه داخلی دید عقب با ورودی کارت حافظه (Crash Camera)، سیستم نمایشگر فشار باد لاستیک TPMS، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم تهویه مطبوع با تکنولوژی تصفیه آلودگیها و ذرات معلق داخل خودرو، مجهز به سیستم اتولایت (سیستم اتوماتیک چراغهای جلو)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سیستم حافظه یکپارچه (برای صندلی راننده، وضعیت غربیلک فرمان و آینه های جانبی)، آینه های جانبی برقی همرنگ بدنه مجهز به گرمکن و چراغ LED زیر آینه، آینه دید عقب الکتروکرومیک، گرمکن و سردکن صندلی راننده و سرنشین جلو، قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده در 12 جهت، قابلیت تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو در 4 جهت، صفحه کیلومتر تمام LCD با صفحه 1/12 اینچی TFT، خروجی برق 12 ولتی، روکش چرم مصنوعی غربیلک فرمان به همراه دکمه های کنترل سیستم صوتی، بلوتوث، کروز کنترل و دوربین 360 درجه، سانروف پانورامیک، اسپویلر عقب، قطب نمای LCD روی کنسول وسط، سیستم پخش استریو سوراند مجهز به 9 بلندگو اشاره کنیم.

 

مشخصات فنی بی وای دی S7

 

 

بی وای دی S7

 

بی وای دی S7 از یک موتور 2.0 لیتری توربو بهره می‌برد که قادر است قدرتی معادل 203 اسب بخار و گشتاوری برابر با 320 نیوتن متر تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته دو کلاچه DCT تیپ ترونیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این قدرت زیادی برای به حرکت درآوردن خودرویی با این ابعاد نیست اما باتوجه به موتورهای نه چندان قدرتمند به کار رفته در خودروهای حاضر در این کلاس، می‌توان آن را کافی تلقی کرد.

 

نتیجه گیری نهایی

 

 

 بی وای دی s7

 

بی وای دی S7 را می‌توان یکی از بهترین محصولات کمپانی چینی بی وای دی دانست که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. اما باتوجه به عملکرد ضعیف نه چندان خوب شرکت کارمانیا و سابقه نه چندان خوب آن درباره بی وای دی S6، باید ببینیم این اتفاق برای S7 هم رخ خواهد داد و یا اینکه کارمانیا از گذشته درس می‌گیرد و این خودرو خوب را به شکل خوبی به بازار عرضه می‌کند.

بی وای دی S7 در بازار ایران رقیبی چون چری تیگو 7 را در مقابل دارد که از نظر طراحی یک سروگردن بالاتر از محصول بی وای دی است. اما باید بگوییم بی وای دی S7 در بخش قوای محرکه و تجهیزات عملکرد به مراتب بهتری دارد و می‌تواند رقیب چینی خود را از نظر کیفیت به راحتی پشت سر بگذارد. اما اگر قصد خرید خودرویی در این بازه قیمتی را دارید، بد نیست نگاهی هم به پژو 2008 بیندازید. محصول پژو که در ایران و تسوط ایران خودرو به تولید می‌رسد، چه از نظر فنی و چه از نظر کیفیت، به مراتب بهتر از دو خودرو چینی یادشده است. بنابراین ما پژو 2008 را بهترین گزینه در بازه قیمتی مذکور می‌دانیم.

 

امکانات بی وای دی S7

 

 

 

پادکست های صوتی مرتبط

بررسی و مشخصات خودرو

سایر ویدیوهای ماشین 3



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/11/18

    سلام

    • نویسنده : On The first
      تاریخ : 1397/08/16

      دوست عزیز هموطن

      فقط یه لحظه بخون تا مث ما خریداران byd s7 گرفتار مشکل من نشی.

      ما پارسال به شرکت کارمانیا اعتماد کردیم و در آذرماه۹۶ ازش ماشین s7 خریدیم به قیمت تقریبی زیر ۱۳۰ میلیون و قرار بود مردادماه۹۷ به ما ماشین بدن

      الان شده ابان و با وجود صدها نفر که پیگیر بودن هیچ خبری از s7 و قیمتش نبود و مدام قول میدادن ماه بعد و ماه بعد تا الان

      حالا مدیر فروش دیروز اومده فایل صوتی فرستاده و گفته قیمت بالاتر از ۲۵۰ قطعا و
      هرماه هم پلکانی افزایش میدیم در صورتیکه حتی تا اخرین ثبت نام در خرداد هم به مردم میگفتن نهایتا ۱۶۰ تا ۱۷۰ قیمت میخوره

      اگر فکر میکنید دروغه
      برید به گروه های تلگرامی مشتریان کافیه که عضو بشید و ببینید که همه ناسزا میگن و ناراحتن و وبلاگ ساختن در مورد ظلم کارمانیا مثلا

      لطفا این متن رو در گروه خودرویی خودتون هرچی که هست کپی کنید چه در این سایتها چه در تلگرام و اینستاگرام

  • user icon
    نویسنده : Navid
    تاریخ : 1396/11/27

    عالیه.ظاهری متفاوت نسبت به دیگران.پرقدرت و مشخصات فنی بالا و طراحی داشبورد و داخلی لوکس.فول اپشن و امکانات در حد سورنتو و ...تنها ضعفش تک دف بودنشه که اکثر رقبا هم همینن.

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1396/11/27

    ظاهرش شبیه تانگ هست.این ماشینش خوبه.فول اپشن و ظاهرش عالیه.بمن مرداد تحویل میدن.

  • user icon
    نویسنده : محسن ریگی
    تاریخ : 1396/12/15

    ‌واقعا ماشین خوبو جذابیه ، فقط کاش AWD بود

  • user icon
    نویسنده : کامران اسدی
    تاریخ : 1397/01/07

    Ok

  • user icon
    نویسنده : حامد سجادی
    تاریخ : 1397/02/02

    آیاثبت نام جدیدs7دراردیبهشت دارید؟

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1397/02/20

    دوستان من این ماشین رو از نزدیک دیدم ، واقعا به نسبت قیمت عالی هست. لازمه بدونید من یکی از مخالفهای پر و پا قرص چینی ها هستم ولی امسال تو نمایشگاه باور کردم که مسیر چینی ها هم معلوم شده و رو ریل ترقی تو این زمینه افتادنو بهتره ما دیدمون رو عوض کنیم ، بله واقیت اینه این کارخانه و بقیه چینی ها دارن ماشینهایی میسازن که 20 سال دیگه ما نمیسازیم ف s7 یه ماشین با کیفیت متعادل و امکانات فنی و رفاهی عالی هست که بعضی از اپشن هاش تو کره ای ها نیست بی غرض عرض میکنم فقط هاوال h6 مگر تو این رنج قیمت تا 40 میلیون بالاتر تو این بازار بتونه بی وای دی رو شکست بده البته تو بازار صفر کیلومتر، من دیگه گاردم رو باز کردم میخواستم یه کره ای کارکرده بخرم ولی قطعا این ماشین رو میخرم

  • user icon
    نویسنده : mahdi khosroshahi
    تاریخ : 1397/02/26

    ماشین خیلی خوبیه من یدونه مهر ماهشو ثبت نام کردم امیدوارم قیمتش بالا نره

  • user icon
    نویسنده : مجتبی
    تاریخ : 1397/02/28

    واقعا عالیه . فقط خدا کنه قیمتش از ۱۳۰ بالاتر نره و قطعاتش هم تو بازار گیر بیاد و قسطی هم بتونی بخریش .

    • نویسنده : Mohammad
      تاریخ : 1397/02/29

      من امروز پرسیدم گفت الان قیمت ۱۵۰ هستش و تا موقع تحویل ممکن بالاتر هم بره

  • user icon
    نویسنده : اشکان
    تاریخ : 1397/02/29

    سلام، امکاناتش فوق العاده هست، هر کسی هم از نزدیک دیده تایید می‌کنه، فقط فرمانش برقی نیست، من تحویل مرداد ثبت نام کردم و اونطوری که معلومه قیمتش ۱۵۰ میلیون خواهد بود و همین جای تردید برای من ایجاد کرده که آیا خریدن ۱۵۰ میلیونی یه ماشین چینی با توجه به بازار ضعیف فروشش کار درستی هست یا نه !!!

  • user icon
    نویسنده : Mahdi
    تاریخ : 1397/02/30

    سلام من پیشنهاد میکنم فعلا از خرید این ماشین دست بکشید تا جک اس ۷ کرمان موتور که رقیب این ماشین هستش وارد بازار ایران بشه بعد انتخاب کنید

  • user icon
    نویسنده : فرود عبداللهی
    تاریخ : 1397/03/02

    متاسفانه اس ۷ فاقد خدمات مناسب پس از فروش می باشد وشرکت کارمانیا در هنگام تحویل خودرو ؛ کلیه آپشن هایی که در تبلیغات معرفی شده را در خودرو تعبیه نمیکند وبعضا ناقص است وبا اشاره به یکی از بندهای قرار داد اینگونه توجیح میکند که در بند ۳_۴ قرارداد این شرط را گذاشته بودیم وخودرو را با قیمتی بالاتر از ۱۳۰میلیون تومان می فروشد وبا آپشن های کمتر .
    خواهش می کنم فریب نخورید و بالای ۱۳۰ میلون پول ندهید که صاحب اول وآخر آن خودتان هیتید

  • user icon
    نویسنده : فرود
    تاریخ : 1397/03/02

    پیشنهاد می کنم فعلا اس۷ ثبت نام نکنید زیرا فعلا علی الحساب باید ۷۰ میلیون پرداخت کنید ودر آذر ماه مابه التفاوت را واریز وتا آن موقع صددرصد قیمت خودرو بالای ۱۵۰ میلیون خواهد رفت ودرصورتیکه توانایی مالی لازم را نداشته باشید مجبور خواهید بود که یا مابه التفاوت پرداخت کنید یا اینکه خودتان برای خودرو
    مشتری پیدا کنید .
    که تازه اول بد بختی شما خواهد بود.
    ثبت نام اس۷ = دل درد

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/03/30

      سلام دوست عزیز. من نمی دونم شما چه پدرکشتگی با بی وای دی داری هر جا میرم کامنت می خونم شما نظر دادی و این ماشینو تقبیح کردی. اینکه می فرمایید هر کس این ماشین رو ثبت نام کنه دل درد داره کمال ادب شما رو میرسونه ولی دوست عزیز قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری. کسی که بی وای دی رو انتخاب می کنه از لحاظ اطلاعات و سواد یه سر و گردن از افرادی مثل شما بالاتره و گول حرفای کوچه بازاری شما رو نمی خوره

  • user icon
    نویسنده : مجتبی
    تاریخ : 1397/03/20

    سلام من s6 را سال پیش خریداری نمودم وچون عاشق سفر هستم اون هم با ماشین .برای من امکانات ماشین خیلی مهمه فقط اینو بگم در سربالایی و سرپایینی خیلی خوب این ماشین عمل میکنه و کاملا ازاین ماشین راضی هستم به نکات فنی دفترچه این ماشین عزیزان خیلی توجه کنید برای مثال پدال گاز این ماشین سه عملکرد ویژه دارد که عملا حتی حالت توربو را به خود میگیرد به نظرم این ماشین فوقالعاده است بدون هیچ شک و ابهامی این ماشین را خریداری نمایید وبدانید با هزینه ای مناسب ،ماشینی با قابلیت بالا خریداری نموده اید حتی با بالا رفتن قیمت آن به خاطر ارز باز هم ارزش دارد نگران نباشید .

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1397/04/13

    بی وای دی s7 ماشین خوبیه ولی شرکت کارمانیا خدماتش مذخرف هستش

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1397/04/13

    بی وای دی s7 مثل بی وای دی s6 عمرا بتونه بفروشه شرکت کارمانیا مثل اینکه اصلا واحد بازاریابی نداره اصلا بلدنیسن ماشین رو توی بازار جا بندازن مسخرس عملکرد کارمانیا این ماشین بی وای دی s7 رو هم نابود میکنن میره

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/04/20

    مشخصات خوبه اما قیمت بالای ۱۳۰ خیلی اشتباهه چون به شدت ضعف فروش دارن

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1397/04/26

    به هبچ عنوان از کارمانیا ماشین نخرید بیچارتون میکنن

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1397/04/26

    بی وای دی S7 به هبچ عنوان ارزش خرید نداره شرکت کارمانیا گند زد به بی وای دی S6 فکر میکنم این شرکت هیچ چیزی از مارکتینگ سر در نمیاره چون S6 توی بازار لجن مال شد و اصلا بازار خرید وفروش خوبی نداره

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1397/04/26

    بی وای دی S7 اصلا حرفی برای گفتن نداره چون خدمات درستی نداره توی بازار

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/04/26

    بی وای دی S7 ظاهر خوبی داره و امکانات خوبی هم داره ولی وطوئن هستم این ماشین تا وقتی دست کارمانیا هستش گند می خوره به فروشش

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1397/04/26

    کارمانیا تخصصش خراب کردن برند هستش همه فکر می کردن که بی وای دی S6 می ترکونه ولی انقدر خراب کردن معرفی این بی وای دی رو اصلا کسی توی بازار ماشین های بی وای دی رو نمیشناسه واقعا این ماشین توی چین مرد اعتماد هستش ولی توی ایران یکی از بدترین ماشین های بازار هستش

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1397/04/26

    آقا از کارمانیا ماشین نخرید بد بخت میشد ما که یه بی وای دی S6 خریدیم کلا تعمیرگاه هستیم پدرمون در امد اصلا هم پاسخ گو نیستن

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1397/04/26

    بی وای دی S7 اصلا نمیتونه توی ایران موفق باشه مطمئن هستم مثل بی وای دی S6 سریع محو میشه این شرکت کارمانیا اگر لاموبورگینی هم بفروشه برند رو نابود میکنه !!! من احمق از کارمانیا بی وای دی s6 خریدم فکر میکردم ماشین توی بازار جا میافته ولی هیچ کسی این ماشین های بی وای دی رو اصلا نمیشناسه و این خیلی مسخرس !!! جالب ابنه اسن این ماشین رو خیلی ها تاحالا نشنیدن اصلا به هرکی میگی بی وای دی 10 دقیقه نگات میکنه میگه اصلا چی هست !!!

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1397/04/26

    بی وای دی S7 بدون شک مثل s6 میشه و هیچ استقبالی ازش نمیشه . شرکت کارمانیا فقط میاد توی نمایشگاه شو آف میکنه ولی ماشینی نداره اصلا فقط الکی شرکت می کنن توی نمایشگاه ها نمیدونم هدفشون چی هستش از این کار

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/04/26

    بی وای دی S7 همه چیش خوب هستش فقط حیف که یه شرکت معتبر تولیدش نمیکنه اصلا نمیدونم این کارمانیا کی هست ؟ ماشین3 لطفا این شرکت کارمانیا رو به ما معرفی کن اصلا وجد خارجی داره یا از این شرکت الکی ها هستش ؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/04/26

    من به هبچ عنوان خرید بی وای دی S7 رو به کسی پیشنهاد نمی کنم . ما یه غلطی کریدم از کارمانیا ماشین خریدیم اشکمون در امد هم طول کشید ماشین رو تحویل دادن هم اینکه اصلا خدمات درستی ندارن

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1397/04/26

    من فکر نمیکنم بتونه توی ایران بفروشه چون هیچ تبلیغات درستی روی این ماشین اصلا نشده . چند وقت پیش از دوستم پرسید در مورد بی وای دی اصلا نمیشناختش دوس من 10 سال هستش توی کار ماشین هست

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1397/04/26

    بی وای دی S7 توی بازار چین کاملا موفق بوده ولی توی ایران کاملا نا موفق میشه . امیدوارم این شرکت کارمانیا یا مدل کارشو عوض کنه یا اینکه بی وای دی رو بده دست یه شرکت کعتبر چون خودش با این مدل کار کردن نابود میکنه برند رو

  • user icon
    نویسنده : آیدین
    تاریخ : 1397/04/26

    بی وای دی S7 مثل بی وای دی S6 به زودی نابود میشه

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1397/04/26

    من اصلا به تحویل ماشین های کارمانیا خوشبین نیستم چون سر تحویل بی وای دی s6 کلی اذیت کردن همرو و نتونس اشین رو به موقع تحویل بده به نظر من در بخش معرفی محصول هم خیلی ضعیف کار کردن و قشنگ معلومه یه شرکت کاملا تازه کار هستن چون این مدل معرفی محصول برای بستنی هم جواب نمیده چه برسه به ماشین

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1397/04/26

    بی وای دی s7 مشخصت خوبی داره ولی این شرکت کار مانیا اصلا شرکت خوش قولی در تحویل ماشین نیست متاسفاه کارمانیا بی وای دی S6 رو قشنگ نابود کردو اصلا توی بازار نتونست جا بندازه ماشین رو این اتفاق دقیقا داره برای بی وای دی s7 هم اتفاق میفته امیدوارم شرکت کارمانیا یه فمری برای برندش بکنه چون اگر این مدلی بخواد توی ایران ماشین بفروشه به 1 سال دیگه نمیکشه باید تعطیل کنه به زودی

  • user icon
    نویسنده : اکبر
    تاریخ : 1397/04/26

    خیلی آدم باید حالش بد باشه پول بده بابت ماشین چینی اگر ازت بپرسن اسم ماشینت چیه باید بگی بی وای دی s7 بعدش همه میخندن بهت اسم ماشین هم خیلی ضایع هستش آدم روش نمیشه بگه ماشینش چیه

  • user icon
    نویسنده : hashemi
    تاریخ : 1397/04/26

    من تجربه خرید ماشین از شرکت کارمانیارو دارم و به هیچ عنوان به شما خرید از این شرکت رو پیشنهاد نمیکنم چون کلی اذیت میشید چه در تحویل ماشین و چه در خدمات پس از فروش که یه مشتریانشون ارائه میکنن . من 6 ماه بی وای دی s6 داشتم و به سختی ماشین رو فروختم چون اصلا بازار خوبی نداره توی ایران در ضمن کولر ماشین هاشون همه ایران داره 3 بار رفتم نمایندگی ولی مشکل حل نشد . واقعا مسخره هستش کیفیت ماشین و خدماتی که برای ماشین های بی وای دی در ایران میدن . به نظرم باید سریع یه فکری یرای خدماتشون و جا انداختن برند ناشناخته بی وای دی در ایران انجام بده وگرنه به زودی باید جمع کنه شرکت کارمانیا

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1397/04/26

    من کارم ماشین هستش پشت ماشین بی وای دی s7 نشستم البته در کشور چین کیفیت ماشین اصلی که در چین هستش خیلی بهتر از کیفیت ساخت کارمانیا هستش اینجا اصلا کیفیت مناسبی نداره ماشین های بی وای دی مرسی از سایت ماشین3

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/04/26

    ممنون از سایت ماشین3 که همیشه بی طرف نظر میدین تمام سایت هایی که پول گرفتن از کارمانیا کلا دارن قربون صدقه ماشین هاش میرن و در تمام اون سایت ها کارمانیا بنر آگهی داره . و فکر میکنن مردم بی شعور هستن واقعا نمیدونم چی فرض میکنن مردم رو . دوره این کار ها به پایان رسیده

  • user icon
    نویسنده : زضا
    تاریخ : 1397/04/26

    بی وای دی s7 اصلا معلونم نیست دست مشتریا برسه اصلا قطعه ندارن برای تولید نمیدونم چه جوری دارن الکی پیش فروش میکنن مطمئن هستم خریدارا مشکل میخورن

  • user icon
    نویسنده : benyammin
    تاریخ : 1397/05/09

    کارمانیا وارد کننده بی وای دی نتونست بازار خوبی و برای این ماشین پیدا کنه سرنوشت بی وای دی s7 هم مثل بی وای دی s6 میشه

  • user icon
    نویسنده : سهراب
    تاریخ : 1397/05/09

    من انگشت شمار توی تهران بی وای دی s6 دیدم به نظر ماشین خوب و مجهزی هم هست اما دلیل ناموفقیتش رو نمی دونم این ماشین بی وای دی S7 هم مثل S6 میشه و رقیباش نمیزارن نفس بکشه

  • user icon
    نویسنده : محمد علی
    تاریخ : 1397/05/09

    بی وای دی s7 واااقعا یه ماشین خوب مجهزه اما تو این بازه قیمتی ماشینهای بهتری برای انتخاب هست. مرسی از ماشین3

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/05/09

    کلا بی وای دی برند موفقی تو ایران نبود و من فکر می کنم همون طور که بی وای دی s6 ماشین ناموفقی بود s7 هم بعید میدونم فروش بره

  • user icon
    نویسنده : صالح
    تاریخ : 1397/05/09

    بی وای دی برند خوبیه من سوار s6 شدم و به نظرم سواری و شتاب ماشین عالی بوداما کارمانیا نتونست بازار خوبی برای این ماشین ایجاد کنه بی وای دی s7 هم به سرنوشت s6 دچار میشه

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1397/05/09

    اصلا نمیوته بی وای دی s7 توی بازار ایران بفروشه شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1397/05/09

    بی وای دی s7 و به قول شرکت کارمانیا جناب s7 به زودی مثل بی وای دی s6 میره کنار از رقابت

  • user icon
    نویسنده : بهراد
    تاریخ : 1397/05/09

    بی وای دی s7 ماشین فوق العاده ایه هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری اما تو بازار ایران جایی نداره

  • user icon
    نویسنده : danialll
    تاریخ : 1397/05/09

    درسته که بی وای دی s6 ماشین خوبی اما تو سطح شهر به ندرت پیدا میشه این اتفاق برای بی وای دی s7 هم می افته چون کارمانیا تبلیغات لازم رو برای این ماشین انجام نمیده

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/05/09

    BYD S7 اصلا نمیونه توی بازار خودروی ایران موفق باشه . شرکتی که این ماشین رو داره تولید میکنه هیچ کسی شناختی نداره ازش و اصلا معلوم نیست کی هستش . قیمت BYD S7 خیلی بالاست و وقیت یبخواین BYD S7 بخرید موقع فروشش باید کلی ضرر بدید این جو ماشین ها مثل BYD S7 افت قیمت خیلی زیادی موقع فروش دارن و مالک ماشین رو بیچاره میکنن

  • user icon
    نویسنده : shahab
    تاریخ : 1397/05/09

    بی وای دی s7 اصلا ماشین جالبی نیست با این پول به آدم پژو 2008 میدن ماشین چینی خریدش با 200 میلیون کار خیلی بچه گانه ای هستش چون خیلی افت قیمت دارن ماشین های چینی موقع فروش

  • user icon
    نویسنده : نسیم
    تاریخ : 1397/05/09

    بی وای دی s7 با این قیمتی که داره نمیتونه با پژو 2008 رقابت کنه و خیلی زود از بازار خودرو ایران محو میشه . شکت کارمانی بی وای دی s6 رو نابود کرد این BYD S7 هم مثل بی وای دی s6 زود محو میشه

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1397/05/09

    BYD S7 ماشین خوبیه ولی خیلی گرون هستش و کارمانیا ماشین هاش روی دستش باد میکنه

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/05/09

    بی وای دی s7 اصلا با این قیمت ارزش خرید نداره و به نظرم حتی حریف چری تیگو7 هم نمیشه

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1397/05/09

    بی وای دی s7 ماشین بدی نیست ولی قیمتش بالاست شرکت کارمانیا بلد نیست ماشین معرفی کنه توی بازار و مثا s6 مطمئن هستم برند بی وای دی رو کلا نابود میکنه کارمانیا

  • user icon
    نویسنده : شکیب
    تاریخ : 1397/05/09

    بی وای دی s7 آپشن های خوبی داره ولی کارمانیا ماشین درست تحویل نمیده . دوست من 1 سال منتظر بی وای دی s6 بود تا بهش تحویل بدن بعد هم که ماشینش رو دادن فهمید چه غلطی کرده که بی وای دی خریده و اصلا راضی نیست از ماشینش . کارمانیا خدمات خوبی نمیده برای ماشین هاش

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/05/09

    بی وای دی s7 به دلیل نداشتن خدمات خوب شرکت کارمانیا توی بازار ایران موفق نمیشه . تجربه ناموق بی وای دی s6 نشون داد کارمانیا یه شرکت کاملا بی تجربه هستش توی معرفی ماشین به بازار . الان هم که تبلیغاتکاملا مسخره ای برای بی وای دی s7 در نظر گرفته و جال این هستش که خیلی هنوز اصلا برند بی وای دی رو در ایران نمیشناسن

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1397/05/09

    خدمات پس از فروش بی وای دی در ایران تعطیل هستش . کارمانیا فکر میکنم قبلا میوه فروش بوده الان تازه داره ماشین میفروشه بلد نیشتن کار کنن توی حوز ه ماشین انگار

  • user icon
    نویسنده : ahad
    تاریخ : 1397/05/10

    من فکر نمی کنم بی وای دی s7 بتونه ماشین خوبی باشه تو ایران چون کارمانیا خدمات پس از فروش خوبی ئ به مشتری هاش ارائه نمیده

  • user icon
    نویسنده : kian
    تاریخ : 1397/05/10

    بی وای دی s7 ماشین خوب و مجهزیه امیدوارم بازارش مثل بی وای s6 داغون نباشه

  • user icon
    نویسنده : اشکان سلطانی
    تاریخ : 1397/05/15

    من byd s7 و ثبت نام کردم اما تنها ترسم خدمات پس از فروششه که دوستانی هم که بی وای دی s6 داشتن هم راضی نبودن از این قضیه

  • user icon
    نویسنده : omid
    تاریخ : 1397/05/15

    به نظرم بی وای دی s7 ماشین خوبی به نظر می رسه طراحی خارجی جذابی داره طراحی داخلی و کابینش هم خوبه من سوار این ماشین شدم و امیدوارم با این همه آپشن و تجهیزات با قیمت مناسبی هم وارد بازار بشه

  • user icon
    نویسنده : pooriaaaa
    تاریخ : 1397/05/15

    ماشین های چینی فقط قیافه دارن و با ظاهرشون ادم و گول میزنند بی وای دی s7 هم ماشین جذابیه اما عملکرد ماشین معلوم نیست که چطور باشه

  • user icon
    نویسنده : sahand
    تاریخ : 1397/05/15

    من سوار بی وای دی s7 شدم و به نظرم بی وای دی برند ماشین خوبیه اما تبلیغات و خدمات پس از فروش این برند تو ایران خیلی ضعیفه

  • user icon
    نویسنده : aliiiii
    تاریخ : 1397/05/15

    من سوار این ماشین شدم و به نظرم طراحیش حرف نداره واقعا می تونه بی وای دی s7 تو بازار ایران جا بیوفته اگه تبلیغات خوبی از این ماشین بشه

  • user icon
    نویسنده : sina
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 نخرید شرکت کارمانیا اصلا خدمات پس از فروش نداره بیچارتون میکنن

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 واقعا ماشین خوبیه ولی اصلا توی ایران موفق نمیشه و تنها دلیلش ضعف معرفی این ماشین توی بازار هستش به نظر من یه شرکت دیگه باید خدمات بی وای دی رو در ایران داشته باشه چون شرکت کارمانیا بی وای دی s6 رو نابود کرد و اصلا بازار خوبی نداره توی ایران

  • user icon
    نویسنده : saber
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 در چین خیلی موفق بوده ولی شرکت کارمانیا جون آدم رو میگیره تا بخواد ماشین تحویل بده . من یه بی وای دی s6 خریدم از کارمانیا اشک منو در آوردن تا تحویل بدن

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 بدون شک در ایران نا موفق خواهد بود . هیچی کسی در ایران ماشین های بی وای دی رو نمیشناسه و من موندم شرکت بی وای دی جین چرا با شرکت های معتبر تری توی ایران کار نکرده و کارمانیا رو انتخاب کرده . بی وای دی s6 توی بازار ایران کاملا ناموفق بود و با این که ماشین خوبیه ولی اصلا نتونس به فروش خوبی برسه . بی وای دی S7 قطعا با این وضعی که داره معرفی میشه در بازار شکست میوخره توی بازار ایران

  • user icon
    نویسنده : nariman
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 یکی از بهترین ماشین های بازار چین هستش ولی در ایران ناشناخته هستش و دلیلش رو اصلا نمیتونم بفهمم . ماشین به این خوبی چرا خدمات درستی نداره نمیتونم درک کنم

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 اصلا معلوم نیست کی وارد بازار بشه و فکر می کنم حا لا حا باید الاف باشم در انتظار . شر بی وای دی s6 که همه کلی الاف کارمانیا شدن تا تحویل بگیرن ماشینشون رو

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 خیلی امکانات داره و موتور خوبی هم داره ولی ماشین های بی وای دی در ایران اصلا بازار خرید وفروش خوبی ندارن .

  • user icon
    نویسنده : کیارش
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 بدون شک ماشین خوبی هستش ولی من الان حدود 5 ماه هستش که بی وای دی s6 رو گذاشتم برای فروش حتی یک نفر زنگ نمیزنه بگه قیمتش چند ؟؟؟ اگر یه فکری برای بازار خرید و فروش ماشین های بی وای دی نکنن به زودی ماشین های بی وای دی از بازار ایران جمع میشه . چری و جک و به تازگی هاوال اجازه نفس کشیدن به ماشین های بی وای دی رو نمیدن . در ضمن خدمات پس از فروش شرکت کارمانیا هم اصلا جالب نیست

  • user icon
    نویسنده : namdar
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی s7 اصلا نمیتونه با پژو 2008 رقابت کنه چون مردم ایران انقدر پول زیاد بابت ماشین های آشغال چینی نمیدن

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1397/05/15

    اصلا قابل مقایسه نیست بی وای دی S7 با پژو 2008 این مقایسه اصلا کلا کار اشتباهی هستش . بی وای دی S7 رو باید با یه آشغال دیگه مثل چری تیگو7 مقایسه کرد

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 اصلا ارزش خرید بالایی نداره و به نظر من خریدش نمیتونه کار منطقی باشه من اصلا 200 میلیون پول همچین ماشینیرو نمیدم و با این پول 2008 پژو باید بخره آدم . تا جایی هم که من شنیدم ماشین های بی وای دی اصلا توی ایران خدمات پس از فروش خوبی ندارن و اصلا هم خرید وفرش نمیشن . بی وای دی S6 ماشین قبلی بی وای دی بود که کلا گند خورد به این ماشین و هیچ کسی سمت خریدش نرفت

  • user icon
    نویسنده : قاسمی
    تاریخ : 1397/05/15

    من تجربه داشتن بی وای دی S6 رو دارم و ماشین بدی بود ولی شرکت کارمانیا خدمات پس از فروش بی وای دی اصلا خدمات خوبی برای ماشین های بی وای دی نداره و اگر سوال کنید از مالکای بی وای دی همه ناله میکنن از خدمات پس از فروش شرکت کارمانیا به نظر من این مبلغ اصلا ارزش نداره خرید بی وای دی S7

  • user icon
    نویسنده : شاهرخ
    تاریخ : 1397/05/15

    آدم باید حالش بد باشه همچینپولی بابت خرید بی وای دی S7 بده

  • user icon
    نویسنده : سیامک
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 از همین الان شکست خورده هستش و به زودی از بازار ایران میره چون رقیب مستقیم این بی وای دی S7 به صورت حتم پژو 2008 هستش که اصلا در مقابا پژو 2008 حرفی برای گفتن نداره

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1397/05/15

    این شرکت کارمانیا چی فکر کرده آخه با خودش 2 تا تعمیر گاه خوب رای ماشیناش نداره من همیشه برای خدمات ماشینم مشکل دارم با کارمانیا

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 ماشین نسبتا خوبی هستش ولی برند بی وای دی توی ایران نابود شده و حرفی برای گفتن نداره . بی وای دی S7 خدمات خوبی برای نیست چون شرکت کارمانیا نشون داد بی وای دی S6 خدمات خوبی براش وجود نداشت . مهمترین نکته منفی بی وای دی S7 بازا خرید وفروش ماشین های بی وای دی هستش و اصلا خرید وفروش نمیشن

  • user icon
    نویسنده : نادری
    تاریخ : 1397/05/15

    دوست من 3 ماهه که بی وای دی S6 رو گذاشته برای فروش هیچ کسی زنگم بهش نمیزه برای خرید ماشین . ماشین های بی وای دی S7 توی ایران بازار خوبی ندارن و ماشین روی دست مالکش میمونه

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 جالبی داره ولی مثل بی وای دی S6 ناموفق میشه چون کسی توی ایران برند بی وای دی رو نمیشناسه اصلا و ماشیناش خریدو فروش نمیشن اصلا

  • user icon
    نویسنده : جعفری
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 بدون شک شکست میخوره در بازار ایران جالب اینجایت که تمام سایت هایی که از شرکت کارمانیا پول میگیرن از عملکرد این شرکت تعریف میکنن !!! مرسی از سایت ماشین 3

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 ماشین خوبیه ولی اصلا مشخص نیست کی وارد بازار میشه و احتمالا شرکت کارمانیا مثل بی وای دی S6 همه مشتریاش رو جووون به لب میکنه تا ماشین رو تحویل بده !!!! دوست من اشکش در امد تا ماشینش رو کارمانیا بهش تحویل داد . جالب این هست که 6 ماه طول کشید تا بتونیه بی وای دی S6 رو بفروشه .اصلا ماشین های بی وای دی توی ایران خرید وفروش نمیشن و بازار خوب ندارن اصلا . به نظر من اصلا ارزش خرید بالایی نداره بی وای دی S7 و با این پول پژو 2008 خریدش خیلی منطقی تز هستش تا این بی وای دی S7 چینی

  • user icon
    نویسنده : مزینانی
    تاریخ : 1397/05/15

    فکر نمیکنم بی وای دی S7 توی بازار ایران وفق باشه چون برند بی وای دی توی ایران نابود شده و مردم سمت خرید ماشین های بی وای دی نمیرن .. قیمت بی وای دی S7 خیلی بالاست برای یه ماشین چینی و برای همین هستش که تا الان اصلا موفق نبودن توی ایران . بی وای دی S6 اصلا فروش خوبی در ایران نداشت و الان هم همه کسایی که بی وای دی دارن ناله میکنن هم به خاطر بازار خرید وفرووش و هم برای خدمات پس از فروش بی وای دی که کارمانیا انجام میده

  • user icon
    نویسنده : سعادتمند
    تاریخ : 1397/05/15

    من خودم نمایشگاه ماشین دارم . یه چیزی برام سوال شده که چرا شرکت کارمانیا که زیر مجموعه کرمان موتور هستش فروش ماشین رو از کرمان موتور یاد نمیگیره !!! عین آدن های تازه کار هم ماشینشون رو تبلیغ میکنن هم میفروش برای همین هم تا الان ماشین های بی وای دی اصلا بازار خوبی در ایران نداشته

  • user icon
    نویسنده : مداح
    تاریخ : 1397/05/15

    اصلا خرید بی وای دی S7 کار منطقی نیست

  • user icon
    نویسنده : قاسم
    تاریخ : 1397/05/15

    من مطمئن هستم برند بی وای دی رابطه کاریش رو به زودی با ایران قطع میکنه و کسایی که بی وای دی خریدن بیچاره میشن. من در چین زندگی میکنم و اینجا با بی وای در دارم کار میکنم

    • نویسنده : سید
      تاریخ : 1397/05/18

      کدوم شهری و کجاش؟منم چین هستم دوس دارم ببینمت

  • user icon
    نویسنده : فرشاد
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی S7 به دلیل خراب شدن برند بی وای دی در ایران نمیوتونه موفق باشه . کارمانیا که زیر مجموعه کرمام موتور هستش باید فروش ماشین و تبلیغات رو از کرمان موتور یاد بگیره برای اینکه بتونه برند مرده بی وای دی در ایران رو احیا کنه دوباره

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1397/05/15

    از کارمانیا ماشین نخرید اشکتون رو در میاره این شرکت سر بی وای دی s6 مارو بیچاره کردن اینا

  • user icon
    نویسنده : ناصر
    تاریخ : 1397/05/15

    من اصلا پژو 2008 رو با این ماشین آشغال چینی مقایسه نمیکنم . اصلا خجالت میکشه آدم بگه اسم ماشینش بی وای دی هستش !!!!

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی s7 قیمتش مشخص نیست و لحظه آخر کارمانیا اشک همه خریدارای بی وای دی s7 رو در میاره صبر داشته باشید متوجه میشید

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/05/15

    بی وای دی برند بدی نیست ولی در ایران اصلا خدمات پس از فروش خوبی نداره برای همین هم بازار خرید و فروش خوبی نداره ماشین های بی وای دی . خداکنه ماشین های بی وای دی خدماتش درست بشه تا بازارش جون بگیره کسایی که ماشین های بی وای دی رو دارن با بدبختی ماشینشون رو میفروشن چون اصلا بازار خوبی نداره توی ایران .

  • user icon
    نویسنده : مقداد
    تاریخ : 1397/05/15

    اصلا از کارمانیا ماشین نخرید . قطعات نداره ماشین های کارمانیا

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/05/22

    پاسخ دوستانی کسانی که میگن خرید فروش نمیشه
    من در نمایشگاه ۲۰ تیر در باملند این ماشین رو دیدم
    این ماشین جا دار و ۷ نفره با امکانات عالی کیفت ساخت بسیار بسیار عالی
    خیلی انگیزم برای خرید این ماشین زیاد شده
    خواستم حواله بخرم به پرسنل نمایشگاه گفتم
    گفت چند نفر حواله گذاشتن برای فروش برای تحویل بهمن ۹۲ ملیون به صورتی که خودم در باما دیوار شیپور دنبال بهترین قیمت گشتم ولی زیر ۸۵ پیدا نمیشه
    و هر کدام زنگ میزنم میگه فروختم
    این ماشین از لحاظ ظاهری بیرون و داخل خیلی بالاتر از اس۶ هستش
    مطمعنن با پشتیبانی بهتر کارمانیا میتونی پر فروش ترین چینی بازار باشه اگر قیمتش زیر ۱۶۰ باشه مطمعنن بازار خوبی خواهد داشت
    اگر مطالعه در مورد سابقه بی وا دی در جهان بکنید خواهید دید این ماشین در دبی و عربستان از پژو۲۰۰۸ گران تره و حتی استقبال بهتری شده
    مطمعن باشید از امار ثبت نام مشخصه استقبال بسیار فوق العاده ای از اس۷ شده

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/05/25

    به هبچ عنوان از کارمانیا ماشین نخرید . بی وای دی s7 ماشین خوبی هستش ولی اصلا کارمانیا ماشین به کسی تحویل نمیده و خدمات پس از فروش خیلی بدی هم داره

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/05/25

    بی وای دی S7 اصلا نمیوتونه توی ایران موقث باشه چون ماشین های بی وای دی در ایران اصلا بازار خوبی ندارن . بی وای دی S7 در کشور چین فروش قابل قبولی داشته ولی در ایران چون بی وای دی S6 ناموفق بود همه مطمئن هستند که بی وای دی S7 در بازار ایران ناموفق میشه

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/05/25

    بی وای دی S7 ماشین بدی نیست ولی اصلا در مقابل ماشین های مثب پژو 2008 حرفی برای گفتن نداره . تا جایی که من شنیدم به زودی کارمانیا نمایندگی بی وای دی رو از دست میده و یک شرکت دیگه نماینده بی وای دی میشه در ایران

  • user icon
    نویسنده : مانی
    تاریخ : 1397/05/25

    بی وای دی S7 خدمات پس از فروش خوبی نداره و به همین دلیل فروش خوبی در ایران نخواهد داشت . همه کسایی که بی وای دی S6 خریدن الان کلا پشیم ن هستن به دلیل نداشتم بازار خرید وفروش خوب و نداشتن خدمات پس از فروش مناسب . به نظر من شرکت کارمانیا باید یک تجدید نظر کلی روی کاراش انجام بده چون با این مدل کار کردن و بزندینگ بر روی بی وای دی S7 قطعا بازاری در ایران نخواهد داشت

  • user icon
    نویسنده : مانی
    تاریخ : 1397/05/25

    بی وای دی S7 در برابر ماشین های چینی دیگه هم حرفی برای گفتن نداره چه برسه به پژو 2008 . من به نظرم بی وای دی S7 خیلی زود از بازار ایران میره کنار چون بازار خرید وفروش خوبی نداره ماشین های بی وای دی در ایران

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1397/05/25

    بی وای دی S7 ظاهر خوبی داره و امکانات خوبی هم داره ولی به نظرم به سرنوشت بی وای دی S6 دچار میشه و بازار خرید وفروش خوبی در ایران نخواهد داشت به نظر من بی وای دی S7 قبل از ورود به بازار نیاز داره که شرکت تازه کار کارمانیا یه خورده روی برند بی وای دی کار کنه و مانور بده الان در بازار هیچ کسی برند بی وای دی رو نمیشناسه اصلا !!!!! دوست من 5 ماه طول کشید تا تونست بی وای دی S6 رو بفروشه و زمانی که آگهی داده بود برای فروش ماشینش هر کسی که زنگ میزد اول ازش می پرسید ماشین بی وای دی کجایی هستش و این نشون میده بازار ایران هیچ شناختی نسبت به برند بی وای دی وجود نداره

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/05/25

    متاسفم که برند به این خوبی مثل بی وای دی افتاده دست شرکتی مثل کارمانیا که اصلا نه خدمات پس از فروش خوبی دارن و نه بازار خوبی تونستن برای برند بی وای دی درست کنن

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/05/25

    بی وای دی S7 بعید میدونم حالا حالا ها از خط تولید بیرون بیاد . شرکت کارمانیا اصلا شرکت خوش قولی نیستش تا اشکتون رو در نیاره ماشین به کسی تحویل نمیده . من 2 سال پیش بی وای دی S6 خریدم از کارمانیا بیچارم کردن تا ماشینم رو بهم تحویل دادن . کارمانیا باید خیلی روی برند بی وای دی کار کنه چون ماشین های بی وای دی اصلا بازار خرید و فروش خوبی در ایران ندارن

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1397/05/25

    احتمالا یک سری آدم تازه کار دارن برای شرکت کارمانیا کار تبلیغات میکنن واقعا نمیفهمم چرا نمیتونن ماشین به این خوبی رو توی بازار بفروشن و گند زدن توی بازار خرید وفروش بی وای دی S6 . توی بازار ماشین های بی وای دی تبدیل به ماشین های بد فروش شده و هیچ کسی سمت خرید ماشین های بی وای دی نمیره حیتی دلال ها می ترسن ماشین های بی وای دی رو خرید وفروش کنن . نوع تبیغات کارمانیا برای بی وای دی S7دقیقا مدل بی وای دی s6 هستش و باز هم هیچ کاری برای جا انداختن این ماشین انجام نمیدن

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1397/05/25

    من تصمیم داشتم بی وای دی S7 بخریم ولی کلی تحقیق کردم و فهمیدم شر کت کارمانیا شرکت قابل اعتمادی نیست و اصلا نمیشه به این شرکت اعتماد کرد و لوارم یدکی بی وای دی در ایران به شدت کم هستش و مالکای بی وای دی s6 به شدت از بازار خرید وفروش ماشین بی وای دی s6 ناله میکنن دوست من در حدود 4 ماه طول کشید تا با کلی ضرر و زیر قیمت فروشی موفق شد ماشینش رو بتونه بفروشه . به نظر من با این قیمتی که دارن بی وای دی S7 رو میفروشن آدم باید حالش بد باشه پژو 2008 رو ول کنه و همچین ماشینی رو بخره که خدمات پس از فروشی در ایران براش وجود نداره

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/05/25

    بی وای دی S7 ماشین خیلی خوبیه ولی برند بی وای دی در بازار ایران کاملا شکست خورده مرسی از وب سایت ماشین 3

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1397/05/25

    ماشین خوبی به نظر میاد بی وای دی S7 ولی تا جایی که من از این ور اونور شنیدم شرکت کارمانیا اصلا خدمات پس از فروش خوبی نداره و مالکای ماشین بی وای دی همه از خدمات پس از فروش بی وای دی توی ایران شاکی هستن . جالبه که اصلا معلون نیست خدمات پس از فروش شرکت کارمانیا کجاس !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1397/05/25

    این ماشین بی وای دی S7 رو کدوم شرکت داره تولید میکنه ؟؟؟ اسم بی وای دی رو تاحالا نشنیدم من ؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : شاهرخ
    تاریخ : 1397/05/25

    به نظرم به 1 سال هم نمیکشه که بی وای دی از بازار ایران جمع میشه چون چینی های خیلی صبر ندارن. تا الان برند بی وای دی در ایران ناموفق بوده و تنها دلیلش ضعف شرکت کارمانیا در معرفی محصولش و خدمات پس از فروش ضعیف برای بی وای دی بوده .

  • user icon
    نویسنده : کامیار
    تاریخ : 1397/05/25

    ممنون از سایت ماشین3 که خودتون رو برای 2 زار پول نمیفروشید . واقعا وقتی آدم یه سری تست درایو و معرفی ماشین میبینه در سایت های مختلف خیلی راحت میفهم که چه پوبی ردوبدل شده برای معرفی یک ماشین آشغال چینی !!!!!!!!!!!!!! ممنون که شما منطقی بررسی میکنید و خودتون رو ارزون نمیفروشید

  • user icon
    نویسنده : خسرو
    تاریخ : 1397/05/25

    بی وای دی S7 ماشین جالبی هستش ولی فعلا شرکت کارمانیا لوازم یدکی برای ماشین های بی وای دی s6 نداره وبه شدت مشکل خدمات پس از فروش داره .

  • user icon
    نویسنده : دانیال
    تاریخ : 1397/05/25

    من در حدود 1 سال هستش که بی وای دی S6 دارم ماشین خوبی هستشولی خدمات پس از فروش شرکت کارمانیا اصلا جالب نیست. به نظر من شرکت کرمان موتور باید نمایندگی بی وای دی رو دست خودش بگیره . بی وای دی S7 با این وضعیت به شرنوشت بی وای دی S6 دچار میشه و بازارش نابود میشه در ایران

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1397/05/25

    کارمانیا سر یک چراغ ماشین بی وای دی S6 منو بیچاره کرد . خدمات خوبی نداره کارمانیا به نظ من چری تیگو7 یا پژو 2008 بخرید خیلی بهتر هستش

  • user icon
    نویسنده : MAHDI
    تاریخ : 1397/06/05

    دوستان عزیزی که در یک تاریخ و یک ساعت به سایت مراجعه می کنید و در مورد چیزی که اطلاعات کمی دارید اظهار نظر می کنید من نمی دانم نماینده کدوم شرکت یا موسسه هستید ولی خواهش می کنم کمی نسبت به مطلبی که می نویسید تحقیق و مطالعه انجام دهید. تا خدای ناکرده پیش وجدان خودتان ناراحت و سرافکنده نباشید. اگر به سایتهای خارجی نگاه کنید متوجه می شوید BYD S7 جایگاهی بالاتر از خیلی از خودروها کره ای و حتی ژاپنی دارد.

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/06/06

    بنده ثبت نام کردم s7 انشاالله اسفند تحویل میدن البته اگه این جمهوری اسلامی بذاره اللحساب چینی شرفش می ارزه به اشغال ایرانی نهایتش تا چند سال ریخت تعمیرگاه نمیبینی بنده هایما s7 داشتم فروختم به راحتی همونه هایی که میگن مشتری اول و اخرش خودتی در کل اونایی که دارن از این ماشین ایراد میگیرن از حسادتشونه

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1397/06/14

    بی وای دی s7 اصلا توی ایران موفق نخواهد بود . شرکت کارمانیا بلد نیست ماشین وارد بازار کنه و درست ماشین معرفی کنه و نمیدونم اینا قبلا چی کاره بودن که الان زدن توی کار ماشین . گند زدن به بازار بی وای دی s6 حالا هم نوبت خراب کردن بی وای دی s7 هستش . معلوم نیست چه زمانی قرار هستش که بی وای دی s7 به بازار بیاد الان یک سال هستش که میگن میاد

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1397/06/14

    ماشین های بی وای دی اصلا در ایران بازار خرید وفروش خوبی ندارن و شرکت کارمانیا خیلی خیلی ضعیف کار کرده . بی وای دی s7 هم به زودی سرنوشت بی وای دی s6 رو پیدا میکنه و ازش استقبال خوبی نمیشه

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/06/14

    بی وای دی s7 ماشین خوبیهولی کارمانیا ماشین فروش نیست تمام کسایی که تجربه خرید از شرکت کارمانیا دارن از خدمات پس از فروش کارمانیا و بازار دست دوم بی وای دی حسابی ناله میکنن

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/06/14

    بی وای دی s7 اصلا در بازار ایران موفق نخواهد بود . این مدلی که شرکت کارمانیا داره ماشین معرفی میکنه و میفروشه اگر فراری هم جای بی وای دی s7 میفروختن باز هم وضع شرکتشون همین بود که الان میبینید و یه اشتباهی کردیم 1 سال پیش از کارمانیا بی وای دی S6 خریدیم موقع فروشش اشک ما در امد و مجبور شدیم ماشین رو با کلی ضرر بفروشیم

  • user icon
    نویسنده : متین
    تاریخ : 1397/06/14

    اصلا خرید ماشین از شرکت کارمانیا رو به شما پیشنهاد نمیکنم نه خدمات پس از فرو خوبی دارن و نه اینکه ماشین رو کسی نمیشناسه و توی بازار به سختی خرید وفروش میشه ماشین های بی وای دی

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1397/06/14

    بی وای دی s7 توی بازار چین موفق بوده ولی در ایران اصلا برند بی وای دی موفق نبوده خیلی عجیب ماشین های بی وای دی معرفی میشن و جالب اینهستش که از 10 نفر بپرسی ماشین های بی وای دی رو میشناسی یا نه کسی نمیشناسه !!!!! دوست من در حدود 5 ماه طول کشی تا بتونه ماشینش رو بفروشه بی وای دی s6 اصلا بازار خوبی نداره و مدل فروش و معرفی کردن بی وای دی s7 هم مثل قبل هستش و هیچ تفاوتی نکرده . جالبه که این ماشین بی وای دی s7 هنوز قیمت مشخصی نداره و هیچکسی نمیدونه کی میاد ماشین بی وای دی s7

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1397/06/14

    بی وای دی s7 ماشین قابل قبولی هستش ولی به شدت بازار خریدو فروش ماشین های بی وای دی در ایران خراب هستش . چرا شرکت کارمانیا مدل کار کردنش رو عوض نمیکنه نمیفهمم و این رو مطمئن هستم که به زودی بی وای دی چین نمایندگی این برند رو از کارمانیا میگیره چون با این تعداد فروش و این مدل خدمات پس از فروش بی وای دی در ایران به هی جایی نمیرسه

  • user icon
    نویسنده : قاسم
    تاریخ : 1397/06/14

    من 3 ماه بی وای دی S6 داشتم و اصلا از خدمات پس از فروش کارمانیا راضی نبودم . موقع فروش ماشین هم بیچاره شدم کلی اذیت شدم تا مشتری پیدا کردم ولی اینم بگم ماشین های برند بی وای دی ماشین های خوبی هستش و در چین م ازشون استقبال تقریبا خوبی میشه ولی تا الان توی ایران اصلا موفق نبوده برند بی وای دی

  • user icon
    نویسنده : آیدین
    تاریخ : 1397/06/14

    بی وای دی s7 اصلا معلوم نیست کی میاد به بازار و اصلا قیمتش هم مشخص نیست . نمیدونم کسایی که بی وای دی s7 میدون اصلا قیمت ماشین بی وای دی s7 چند هستش ؟؟ یا همینجوری ماشین رو عشقی خریدن ؟؟

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/06/14

    بی وای دی s7 اصلا توان رقابت با رقباش رو نداره . از لحاظ فنی ماشین خوبیه ولی توی ایران برند بی وای دی کاملا یک برند مرده هستش و کسی سمت خرید ماشین های بی وای دی نمیره

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1397/06/14

    بی وای دی s7 میتونست توی ایران موفق باشه اگر شرکت هایی مثل کرمان موتور و یا مدیران خودرو این برند رو میاوردن ایران . شرکت کارمانیا برند بی وای دی که یکی از بهترین برندهای چین هستش رو توی بازار ایران نابود کرده

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1397/06/14

    اصلا سمت خرید ماشین از شرکت کارمانیا نرید چون موقع تحویل ماشین اشکتون در میاد . جالب اینه که این دفعه اصلا قیمت ماشین بی وای دی s7 اصلا مشخص نیست و اینایی خریدن اصلا قیمت ماشین رو نمیدونن . به نظر من توی این بازه قیمتی سمت خرید هاوال H2 با جک S5 برید خیلی منطقی تر هستش تا این ماشینی که نه خدمات پس از فروش مشخصی داره و نه بازار خرید وفروش خوبی

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1397/06/14

    بی وای دی s7 ماشین به نظر خوبی میاد ولی توی ایران برند کارمانیا اصلا موفق نیست و دلیلش ضعیف عمل کردن شرکت کارمانیا هستش

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1397/07/30

    اگر سرتون رفت از کارمانیا ماشین نخرید منو بیچاره کرد این شرکت همه رو گذاشتن سر کار هیچ ماشینی تحویل نمیدن

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/07/30

    بی وای دی s7 بدون شک چون توسط کارمانیا داره تولید میشه قطعا شکست میخوره شرکت کارمانیا به هبچ عنوان در حد و اندازه برند بی وای دی نیست و به زودی این شرکت تعطیل میشه اگر از شرکت کارمانیا شکایتی دارید حتما به بی وای دی چین اعلام کنید که باهاشون بر خورد کنن ما چندین نفر هستیم که بی وای دی s7 خریدیم و کلا دارن امروز و فردا میکنن شرکت کارمانیا

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/07/30

    کارمانیا ماشین به کسی تحویل نمیده فقط چند وقت یه بار چند تا رسانه رو جمع میکنه میگه برید قربون صدقه من برید بهم گیر ندین چرا ماشین مردم رو تحویل نمیدم !!!!! واقعا خیلی بدبختیم ما

  • user icon
    نویسنده : هاشم
    تاریخ : 1397/07/30

    کارمانیا ماشینی در کار نداره زمان بی وای دی s6 کلی بهونه آوردن حالا نوبت بی وای دی s7 شده مردم رو مسخره کردن من موندم چرا صدای رسانه ها در نمیا خدا میدونه دارن چه جوری دهن همرو میبندن ولی من یکی ساکت نمیمونم ونمیزارم بقیه هم مثل من بدبخت بشن

  • user icon
    نویسنده : سیامک
    تاریخ : 1397/07/30

    در اینکه برند بی وای دی برند خوبی هستش هیچ شکی نیست ولی کارمانیا اصلا در تحویل خودرو شرکت خوش قولی نیست و همه خریدارا از کارمانیا کلا شاکی هستن

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1397/07/30

    بد قول ترین شرکت خودروسازی در ایران شرکت کارمانیا هستش شک نکنید ممنون از سایت ماشین3 چون چیزی که مشخص هستش مثل اینکه شرکت کارمانیا فقط جلوی دهن ماشین3 رو نتونسته ببنده . واقعا متاسفم برای خیلی ها که برای 2 زار پشت مردم نیستن و از کارمانیا حمایت میکنن

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1397/07/30

    بی وای دی s7 امکان نداره بتونه به بازار بیاد من چین بودم و چینی ها اعلام کردن با ایران فعلا کار نمیکنن تا تکلیف مدل کاریشون با ایران مشخص بشه

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1397/07/30

    یعنی این شرکت کارمانیا برای خودش نوبر هستش هر روز یه حرفی میزنه میگه ماشین رو فلان روز تحویل میدم مسخره کردن مردم رو خدا نگذره ازشون من خریدار بی وای دی s6 بودم همون موقع هم بیچاره شدم

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1397/07/30

    بی وای دی s7 تا 3 سال دیگه هم به بازار نمیاد من احمق این همه وقت خودم رو الاف بی وای دی s7 کردم

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/07/30

    به نظر من خرید خودرو از شرکت کارمانیا کار بسیار خطر ناکی هستش من هیچکسی رو نمیبینم از خدمات کارمانیا راضی باشه . شرکت کارمانیا بدون شک اصلی ترین مقصر در خراب کردن برند بی وای دی بود . من 4 ماه هستش ماشینم رو میخوام بفروشم کسی زنگ هم نمیزنه خودوم رو بدبخت کردم با این خرید بی وای دی s6 از شرکت کارمانیا

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/08/13

    واقعا کارمانیا بی انصافه
    رفیقم S7 ثبت نام کرده نه معلوم میکنن که ماشینی هست یا نه ، اصلا تولید هست یا نه
    پولشو مدت زیادیه پرداخت کرده و نه موعد تحویل معلومه نه قیمت نهایی . بنده خدا میگه گفته بودن آخر شهریور تحویله رفته طلا فروخته نه ماشینی دادن نه قیمت نهایی ، سرمایش رو هم از دست داده الان
    کلا کارمانیا تو بدقولی و با پول مردم بازی کردن تبحر خاصی داره . خدارو شکر میکنم به فاجعه دوستم دچار نشدم
    کارمانیا BYD رو خراب کرد تو ایران

  • user icon
    نویسنده : علي رضا
    تاریخ : 1397/08/14

    كارمانيا ............ ترين شركت ايرانه ، روي عظيم خودرو را سفيد كرده،
    گول شون رو نخوريد
    كلاً يه شركت با ٣ تا اتاق و ٢ تا سوله هست و تمام ، رسماً ورشكسته هست ، ماشين خريدن از اين شركت يعني دور ريختن پول

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1397/08/15

    سلام
    ماشین S7 ازجهت فنی خودروی بسیار خوبی است
    اما متاسفانه خودروسازی ساخت آن داره عهده گرفته است که بسیارضعیف بوده ونمیتواند ازپس تعهدات خود چه دربحث مونتاژ و چه تامین قطعات یدکی دربیاید
    متاسفم برای خودروی خوبی که بدین طریق نابود شده است

  • user icon
    نویسنده : Majed
    تاریخ : 1397/08/15

    سلام
    واقعا نمیدونم چرا دولت به اینا مجوز میده ماشین تولید کنن،اول برای جذب مشتری کفتن ۱۳۰ میلیونه،خرداد ماه گفتن ۱۶۰ بعد شهریور ۱۷۰،مهرماه۱۸۰تا ۲۰۰،الان که نرخ ارز به اندازه خرداده گفتن بالای ۲۵۰،ایران خودرو وسایپا کم بودن گفتیم اینا خوبن خصوصین الان بدتر شدن

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1397/08/25

    ای کسانیکه بطور سازمان یافته دست به تخریب این ماشین و شرکت کارمانیا میزنید، بدانید و آگاه باشید که دنیا دار مکافاته و بار کج هیچگاه به مقصد نمیرسه. اگر مرد هستید، قضاوت را به بازار و مصرف کننده واقعی بگذارید تا بین این ماشین و ماشینهای شما انتخاب کنند. این گونه تخریبها باعث گمراهی مردم میشه و باعث میشه بجای انتخاب یک ماشین خوب، باز سراغ ماشینهای کیفیت پایین ساخت ایران برن. شاید در کوتاه مدت موفق بشید، اما در بلند مدت نتیجه اعمال خودتان را خواهید دید.

  • user icon
    نویسنده : خاقان
    تاریخ : 1397/08/26

    من اول خردادی وای دی ۷ثبت نام کردم قراربود اول آبان ماه دعوت نامه بفرستند آذرماه ماشین را تحویل بدند هنوز نه از تحویل خبری هست ونه ازقیمت

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1397/09/30

    سلام خدمت دوستان
    ما ثبت نام کننده های بی وای دی s7 فقط پول دادیم دست کارمانیا و هیچگونه خبری از s7 نیست نه قیمت نه تاریخ تحویل
    هیچ قطعه ای برای تولید حتی یه پیچ براش وارد نشده
    الانم که ثبت سفارش صورت نمیگیره
    یه ساله پول دست کارمانیا بوده هیچ قطعه ای برای مونتاژ وارد نشده
    حرف من نیست و مدیر روابط عمومی آقای زرین فکر توی آخرین مصاحبه توی سایت های خودرویی اعلام کردن
    حالا پول ما چی شده و قراره بشه معلوم نیست
    خیلی جالبه موقع پول گرفتن باید ما وفای به عهد داشته باشیم و برعکسش انگار بی احترامی به شرکته که ما حقمون رو میخوایم .
    دعا کنید گره مشکل ما باز بشه بعد این همه مدت

  • user icon
    نویسنده : رضا کبیرزاده
    تاریخ : 1398/06/03

    ماشین با مشخصات خوبیه اما قیمت گذاریش جای سئوال داره . با این حدود قیمتهایی که مدیرای کارمانیا اعلام کردن فکر کنم قیمتش بین هایما اس ۷ و جک اس ۷ باشه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading