تست درایو آکورا NSX

آکورا یک برند خودروسازی ژاپنی است که زیرمجموعه لوکس کمپانی هوندا به شمار می‌رود و NSX به عنوان خاص‌ترین و گران‌ترین محصول این برند به شمار می‌رود.

نسل اول آکورا NSX در سال 1990 معرفی شد و تولید آن تا سال 2005 ادامه پیدا کرد. آن سال‌ها، درخشان‌ترین روزهای صنعت خودروسازی ژاپن در حال رقم خوردن بود به طوری که بسیاری از مردم آن را نسل طلایی صنعت خودروسازی ژاپن می‌دانند.

 

مقایسه آکورا NSX

 

آکورا NSX آنقدر خودرو محبوبی بود که پس از اعلام خاتمه تولید آن، همه طرفداران منتظر اعلام زمان معرفی نسل جدید بودند. آکورا اعلام کرد که در سال 2010 نسل دوم NSX را رونمایی می‌کند ولی تنها در سال 2011 شاهد معرفی کانسپت آن بودیم. در نهایت مدل تولیدی آکورا NSX در سال 2015 و در نمایشگاه خودرو آمریکا حضور پیدا کرد و از سال 2016 وارد بازار شد.

 

آکورا NSX

 

نسل جدید آکورا NSX همان جذابیت نسل اول را داشت و موفق شد نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند. NSX یک سوپر اسپرت تمام عیار است و در تمامی بررسی‌ها نظر مثبت کارشناسان را به خود جلب کرده است.

 

کابین آکورا NSX

 

آکورا NSX به یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر بنزینی توربو و سه موتور الکتریکی مجهز شده که مجموع قدرت آنها به 573 اسب بخار و گشتاور تولیدی آنها به 645 نیوتن متر می‌رسد. این قدرت به وسیله جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند.

مقایسه خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علی اکبر منصوری
    تاریخ : 1395/09/02

    با سلام و عرض خسته نباشید،واقعا سايتتون عالی شده مخصوصا با اپلود ویدئو های دوبله فارسی خودروهای جدید ،من فقط خواستم از تک تک شما صمیمانه قدردانی کنم و برای شما عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق کنم،در پایان اگر در قسمت قیمت خودرو ها بروز تر شود سایتتون عالی که هست ،بی نظیر میشود،با تشکر ویژه از مدیریت محترم سایت

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading