اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه بورگوارد BX7 با نیسان ایکس تریل

مقایسه بورگوارد BX7 با نیسان ایکس تریل

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه بورگوارد BX7 با نیسان ایکس تریل است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه بورگوارد BX7 با نیسان ایکس تریل بپردازیم.

NISSAN X-TRAIL

نیسان ایکس تریل

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
10
امتیاز کل
52
بررسی نیسان ایکس تریل

BORGWARD BX7

بورگوارد BX7

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی بورگوارد BX7
انتخاب ماشین 3

NISSAN X-TRAIL

نیسان ایکس تریل

Top car

NISSAN X-TRAIL

نیسان ایکس تریل

مقایسه بورگوارد BX7 با نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل 2017

. نیسان  ایکس تریل یکی از محبوب ترین کراس اوور های سر تا سر جهان است و با عرضه آن در ایران نشان داد که جای خالی این توانمند سامورایی به شدت احساس میشد . نیسان ایکس تریل توانایی های محشری در عبور از مسیر های صعب العبور دارد و به همین منظور در طراحی آن از المان هایی استفاده شده است که در ظاهر چراغ ها و حتی ریز ترین جزئیات هم حس قدرت را در چهره نیسان ایکس تریل القاء میکنند البته در ظاهر کمی از نظر مدرن بودن چهره از دیگر رقبایش عقب مانده است که این موضوع نشان میدهد نیسان ایکس تریل های فعلی به زودی تولید آنها پایان میابد و باید منتظر رونمایی و عرضه نسل جدیدی از نیسان ایکس تریل باشیم . همانطور که نیسان ایکس تریل قدرت و راحتی را در ظاهر نشان میدهد به داخل کابین که وارد میشویم خانوادگی بودن و همان سطح بالای راحتی و ارگونومی را میتوان مشاهده کرد . یکی از دلایل معتبر بودن ماشین های نیسان کیفیت مثال زدنی آنها است و در مورد نیسان ایکس تریل هم پارامتر کیفیت در بالاترین سطح ممکن قرار دارد تا بتوان سال های طولانی بدون هیچ گونه از سر و صدای اضافی یا ایرادات کیفی از آن استفاده کرد . با توجه به اینکه نیسان ایکس تریل یک ماشین کیفیت محور است اما این سامورایی در بحث آپشن هم موفق عمل کرده است تا بتواند باب میل سلیقه های بیشتری قرار بگیرد اما در مورد نیسان ایکس تریل در این مباحث بعد از کیفیت بیشترین موردی که جلب توجه میکند ارگونومی سرنشینان است که به آن توجه ویژه ای شده تا رتحتی آنها حتی در بلند ترین مسافت ها هنگام قرار گرفتن در نیسان ایکس تریل تضمینی باشد .

در سینه نیسان ایکس تریل یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری قرار گرفته است که 16 سوپاپ دارد و توانمندی های این ماشین از این نیروگاه نشات میگیرد . نیسان ایکس تریل به لطف این پیشرانه که دارای راندمان مناسبی است  قابلیت تولید 171 اسب بخار قدرت در 6000 هزار دور و 238 نیوتن متر گشتاور را در دور 4000 دور در دقیقه  دارا میباشد که با توجه به ابعاد بدنه و وزن ماشین ارقام مناسبی به نظر میرسد و به همین روی شتابگیری چابکی را شاهد هستیم . گیربکس ماشین نیسان ایکس تریل از نوع CVT و شیفترونیک است که با پیشرانه نیسان ایکس تریل هماهنگی خوبی دارد و از نظر عملکرد هم بسیار سریع ، دقیق ، هوشمند و نرم میباشد و انتقال قدرت خوبی را انجام میدهد و در انتها سیستم 4WD یا چهار چرخ محرک نیسان ایکس تریل که به صورت مجزا و هوشمند نیرو وارد شده به هر چرخ را کنترل میکند تا در شرایط مختلف بتوان بهترین تسلط را بر نیسان ایکس تریل داشته باشید .  

نیسان ایکس تریل به عنوان یک کراس اوور که قابلیت رد شدن از موانع صعب العبور را دارد سواری نرمی برای شما به ارمغان میاورد و در کنار آن هندلینگ خوبی دارد و تسلط شما در موقع راندن بر روی نیسان ایکس تریل سطح بالایی دارد که دلایل اصلی آن طراحی مناسب شاسی با وزن و کاربرد و طراحی صحیح و اصولی سیستم تعلیق همگام با طراحی شاسی و کاربرد است که در نهایت باعث شده اند تا نیسان ایکس تریل در شرایط مختلف بتواند یک سواری خوب و دلنشین را برای شما رقم بزند .

نیسان ایکس تریل یک کراس اوور خوب و کاملا ایده آل برای یک خانواده اهل سفر و گردشگری است که محبوبیت و فروش خوب آن در کنار ویژگی های جذابی که ارائه میکند میتواند امتیاز های خوبی را کسب کند و در نهایت یکی از گزینه های ارزشمند و ایده آل در این رنج قیمت نیسان ایکس تریل محسوب میگردد .

 

تست درایو نیسان ایکس تریل را در این لینک می توانید مشاهده نمایید.

BORGWARD BX7

بورگوارد BX7

مقایسه بورگوارد BX7 با نیسان ایکس تریل

بورگوارد BX7

 

 بورگوارد BX7 نخستین ماشین تولید شده در این کمپانی بعد از نیم قرن وقفه در تولید است که احیا دوباره بورگوارد توسط چینی ها انجام شد اما حال و هوای آلمان و غرور جرمن را تمام و کمال می شود در بورگوارد BX7 حس کرد .  بورگوارد BX7 با هدف معطوف کردن سلایق مختلف به سمت خودش طراحی شده است و همین دلیلی می باشد تا در چهره بورگوارد BX7 خشم و جذابیت و پرستیژ را در ترکیب با یکدیگر ببینیم و ویژگی جلو پنجره بزرگ کرومی بورگوارد BX7 به شما القاء میکند که خشم این ماشین سرچشمه قدرتمند بودن بورگوارد BX7 است .

اگر به صورت تخصصی بخواهیم در مورد طراحی ظاهری بورگوارد BX7 و نیسان ایکس تریل صحبت کنیم باید بگوییم که هر دو بر اساس قواعد صحیحی طراحی شده اند و جذاب هستند اما سبک متفاوتی از زیبایی را دارند و به علت جدیدتر بودن بورگوارد BX7 چهره بروز تری شاهد هستیم .

 

بورگوارد BX7

 

داخل کابین c مملو از المان های لوکس است ، کیفیت سطح خوبی دارد و آپشن های عالی به کار رفته است و در داخل کابین بورگوارد BX7 از نیسان ایکس تریل پرستیژ بیشتری را به نمایش می گذارد اما هر دو کیفیت بالایی دارند و در نهایت سطح راحتی بورگوارد BX7 و نیسان ایکس تریل برای سرنشینان هر دو در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته است .

 

بورگوارد BX7

 

پیشرانه بورگوارد bx7 4 سیلندر با حجم 1981 سی سی است و این روز ها بورگوارد BX7 هم مانند بسیاری دیگر از کمپانی ها برای افزایش راندمان از سامانه توربوشارژر بهره برده است . توانایی تولید 221 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور از مشخصات فنی بورگوارد BX7 میباشند که حداکثر سرعت 206 کیلومتر در ساعت و شتاب 0 تا 100 کیلومتر 10 ثانیه را به وجود میاورد و قدرت توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها انتقال می یابد . بورگوارد BX7 در ایران هم به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می گردد و هم در صورت درخواست مشتری به صورت چهار چرخ محرک به ایشان تحویل داده خواهد شد . اعداد و ارقام تولید شده توسط بورگوارد BX7 نشان دهنده راندمان مناسب هستند اما وزن 1.8 تنی ماشین امکان نشان دادن بسیاری از قابلیت های آن را سلب کرده است و همین موضوع با وجود بیشتر بودن قدرت توانایی های حرکتی مشابه با نیسان ایکس تریل را به آن بخشیده است . تنفس طبیعی بودن نیسان ایکس تریل در ایران را می توان یک مزیت دانست زیرا نگهداری پیشرانه توربو هزینه های ماشین را افزایش می دهد ضمن اینکه کیفیت سوخت در ایران استهلاک بورگوارد BX7 را افزایش می دهد .  

 

بورگوارد

 

سیستم تعلیق چند اتصالی بورگوارد BX7 در قسمت عقب و مک فرسون در جلو مانند بسیاری دیگر از بخش های این ماشین سواری بسیار نرم و با حس لوکس بودن را برای بورگوارد BX7 به وجود آورده است که همه اینها و دیگر ویژگی های بورگوارد BX7 باعث شده اند تا ما بر روی این ماشین بیشتر به عنوان یک کراس اوور لوکس شهری حساب باز کنیم . نیسان ایکس تریل در آفرود و قابلیت عبور آن تقریبا از همه سطوح و معابر یکی دیگر از برتری هایی است که نسبت به بورگوارد BX7 دارا می باشد .  

بورگوارد BX7 در سواری و مباحث آپشن و طراحی و ... سرشار از المان های لوکس است اما در برابر نیسان ایکس تریل با همه این خوبی ها ضعف هایی مانند توانایی حرکتی دارد که کاربری شما از یک ماشین در خرید مساله مهمی است اما به هر حال بورگوارد سال ها فعالیتی نداشته است و در حال حاضر یک برند نا شناخته شده می باشد و این موضوع مهم ترین مساله  ای است که ارزش خرید بورگوارد BX7 را پایین نگه داشته است .

 

بورگوارد BX7

 

تست و بررسی بورگوارد BX7 را می توانید در این لینک مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Yasin
    تاریخ : 1397/07/17

    سلام
    من یاسین هستم۱۴ سالمه عاشق ماشین هستم
    من بابام نیسان ایکس تریل۲۰۱۷ داره من مشخصات بورگوارد که خوندم میشه گفت تقریبا هر دو ماشین مثل هم هستن ولی نیسان کنترل سرا شیبی داره که بورگوارد نداره اما خداییش فیس بورگوارد قشنگ تره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading