اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه سمند LX با پژو 405

مقایسه سمند LX با پژو 405

خودروهای داخلی از گزینه‌هایی هستند که بیشتر افراد جامعه به خرید آنها تمایل پیدا می‌کنند و بیشتر مشتریان خودرو قدرت خرید این خودروها را دارند. سمند و پژو 405 از پرفروش‌ترین خودروهای داخلی هستند که هر دو آنها سالیان سال است که بر روی خط تولید ایران خودرو قرار دارند. در این نوشتار مقایسه‌ای میان دو خودرو مذکور خواهیم داشت و نقاط قوت و ضعف و ارزش خرید هرکدام را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

Samand LX

سمند LX

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
41
بررسی سمند LX

Peugeot 405

پژو 405

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
6
امتیاز کل
40
بررسی پژو 405
انتخاب ماشین 3

Samand LX

سمند LX

Top car

Samand LX

سمند LX

مقایسه سمند LX با پژو 405

سمند نخستین خودرو ملی در کشورمان به شمار می‌رود که در سال 1381 معرفی و از سال 1382 به بازار خودرو ایران راه پیدا کرد. اما ما در اینجا قصد داریم در مورد مدل LX از سمند صحبت کنیم که در سال 1383 رونمایی و وارد بازار شد. سمند LX تفاوت‌های ظاهری را در مقایسه با نمونه اولیه سمند تجربه کرده و همچنان هم با همان شکل و ظاهر و بدون تغییر اساسی به تولید می‌رسد.

سمند بیشتر یک خودرو خانوادگی است چراکه فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته همین فضای نسبتا خوب هم باعث شد که سمند تبدیل به یکی از خودروهای حاضر در خطوط تاکسی‌رانی شود. از سوی دیگر ایران خودرو فروش بالای سمند را تا حد زیادی مدیون همین تاکسی‌رانی‌هاست.

 

مقایسه سمند LX

 

طراحی سمند هم به هیچ وجه جوان پسند نیست و 405 از این نظر برتری دارد هرچند که این تنها یک مقایسه است و ما حرف از خوب بودن هیچ کدام از دو خودرو نمی‌زنیم. تفاوت اصلی سمند LX با سمند معمولی در شکل چراغ‌هاست به ویژه در نمای عقب که چراغ‌ها نازک‌تر شده‌اند. سایز بخش‌ها کاملا ساده هستند و هیچ‌گونه هیجانی در بدنه سمند دیده نمی‌شود.

طراحی کابین سمند هم تغییراتی را در طول این چند سال تجربه کرده و کمی بهتر شده است. البته طراحی کابین خانواده سمند و پژو 405 و پرشیا بر اساس یک زبان طراحی انجام شده و تفاوت‌های کمی میان آنها دیده می‌شود. به عنوان مثال فرمان 405 و سمند شبیه به یکدیگر است و تریم کرم رنگ برای کابین هر دو خودرو در نظر گرفته شده است. البته سمند از این جهت برتری دارد و استفاده از تزئینات چوبی کمی آن را از یکنواختی خارج کرده.به علاوه سمند کیفیت سواری بالایی دارد و باتوجه به فضای نسبتا مناسب برای سرنشینان، گزینه مناسبی برای سفرهای طولانی مدت به شمار می‌رود.

 

سمند LX

 

از نظر آپشن و تجهیزات رفاهی می‌توان گفت تفاوتی میان دو خودرو سمند و پژو 405 وجود ندارد و هر دو عملکرد ضعیفی از این نظر دارند.

سمند LX به موتور معروف EF7 مجهز شده که با سرمایه گذاری ایران خودرو ساخته شده و از نوع 1.7 لیتری 4 سیلندر است. این موتور توانایی تولید 113 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور را دارد و آن را به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. در سمند هم ناهماهنگی میان موتور و جعبه دنده دیده می‌شود. البته موتور EF7 به خودی خود چند ایراد بزرگ هم دارد از جمله اشکال در سیستم برقی و چند اشکال فنی بزرگ دیگر.

 

کابین سمند LX

 

سمند LX از نظر حجم فروش به پای پژو 405 نمی‌رسد ولی یکی از انتخاب‌ها برای خانواده‌ها به شمار می‌رود. در مجموع باتوجه به عملکرد فنی، بازار خرید و فروش و طراحی ظاهری دو خودرو حاضر در این مقایسه، به نظر می‌رسد هیچ کدام بر دیگری برتری ندارد.

Peugeot 405

پژو 405

مقایسه سمند LX با پژو 405

پژو 405 یک خودرو خانوادگی فرانسوی است که در سال 1987 معرفی شد و تولید آن تا سال 1997 میلادی در اروپا ادامه پیدا کرد. البته تولید این خودرو تاکنون به صورت کلی در سراسر دنیا متوقف نشده و همان طور که می‌دانید همچنان با قدرت در ایران و نیز در کشور مصر به تولید می‌رسد.

پژو 405 در واقع جایگزین پژو 305 شد که برای مدت زیادی به تولید می‌رسید. اولین حضور پژو 405 در ایران به سال 1377 بازمی‌گردد البته در آن سال‌ها این خودرو در مدل کاربراتوری عرضه می‌شد ولی کم کم مدل انژکتوری راه به بازار پیدا کرد. 405 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تاریخ پژو به شمار می‌رود و در طول سال‌های حضور خود در اروپا توانست به فروش بالایی دست پیدا کند.

 

مقایسه پژو 405

 

پژو 405 با ورود خود به ایران توانست به خودرو محبوبی تبدیل شود و حتی در مسابقات اتومبیلرانی هم شرکت کرد. علت این موفقیت، طراحی ظاهری خوب آن باتوجه به زمان طراحی و نیز ویژگی‌های فنی مناسب بود. اما از آن زمان تاکنون پژو 405 تغییری را تجربه نکرده و همچنان با همان ظاهر به تولید می‌رسد در حالی که کیفیت آن به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرده و به وضوح آن وضعیت قبل را ندارد.

البته 405 چند سال قبل در یک مدل جدید به نام SLX معرفی شد که یک فیس لیفت به شمار می‌رفت و در حال حاضر هم بر روی خط تولید قرار دارد ولی ما در مورد مدل معمولی صحبت می‌کنیم. همان طور که گفتیم طراحی 405 تغییری نکرده و ایران خودرو تنها به روز رسانی‌هایی را برای کابین در نظر گرفته است. کابین 405 در مدل‌های جدید، با تریم کرم، فرمان و داشبورد جدید همراه شده هرچند که باز هم کاملا ساده است و کیفیت متریال نه تنها بهتر نشده، بلکه ضعیف‌تر هم شده است.

 

پژو 405

 

پژو 405 آپشن خاصی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و تنها ملزومات اولیه را با خود به همراه دارد. این یک نقطه ضعف بزرگ است که در بسیاری از خودروهای ایرانی دیده می‌شود و سمند هم از این قاعده مستثنی نیست.

پژو 405 به یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که قادر است 100 اسب بخار قدرت و 153 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو یک جعبه دنده 5 سرعته دستی در نظر گرفته شده است. این قوای محرکه در طول سال‌های اخیر، افت کیفیت زیادی را تجربه کرده که علت اصلی آن استفاده از قطعات چینی بی کیفیت است. ناهماهنگی زیادی بین موتور و جعبه دنده مشاهده می‌شود و مصرف سوخت هم بالاتر از میزان مور انتظار است.

 

کابین پژو 405

 

اما 405 استهلاک بالایی ندارد و سواری نسبتا نرمی ارائه می‌دهد به همین دلیل بسیاری از مردم آن را برای مسیرهای جاده‌ای انتخاب می‌کنند. ولی گذشتن چندین سال از تولید آن باعث شده تا بازار خرید و فروش چندان مناسبی نداشته باشد.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Ali Asghar
    تاریخ : 1398/03/17

    دوست عزیز
    خیلی تفاوت زیاده
    مقایسه ای که کردین کاملا یک طرفه و فقط چون از سمند خوشتون نمیاد اومدین کوبیدین
    درهرصورت هردو خودرو به معنای واقعی آشغال هستن پس چرا بیخودی بخوایم جهت بگیریم
    به طراحی پژو که مال ۳۰ سال پیشه میشه گفت جوان پسند تر!؟ سمند درسته واقعا جوانانه نیست ولی از ۴۰۵ بازهم خیلی بروزتره

    ولی بخوایم منصفانه صحبت کنیم،
    درحال حاضر مهمترین فاکتور ایمنی هموطنانمون هست تو این شرایط سالانه نزدیک ۳۰ هزار کشته داریم...
    اینو میدونین که ایمنی سمند خیلی بیشتر هستش از ۴۰۵ و بدنه مقاوم تری داره
    بخصوص توی قسمت ستون ها که توی ۴۰۵ از نازک بودن ستون ترس به آدم دست میده

    همچنین از نظر آپشن!!
    صندلی برقی - سنسور دنده عقب - فرمان تلسکوپی و جمع شونده در تصادف
    همه جای دنیا اینا دیگه آپشن حساب میشن

    شما که از قدیمی ها هستین
    درست قضاوت کنین
    دمتون گرم از زحماتتون

  • user icon
    نویسنده : Mohsen
    تاریخ : 1398/05/14

    سلام من سمند ندارم ولی چه از لحاظ ایمنی و چه آپشن سمند بهترینه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1398/05/26

    این سایت رو فقط واسه بالا بردن پرچم 405 طراحی کردن که در حقیقت اصلا اینطور نیست
    من خودم 5 تا 405 رو تا حالا داشتم که یکی از یکی بدتر اینقدر که این ماشین واشر زد منم همیشه یدونه سر سیلندر تو خونه انبار میکردم که مبادا به تحریم و این حرفا بخوریم
    ولی خدا رو شکر الان که سمند ef7 پایه گازسوز 7 ساله دارمش ماشالله تا الان که اخ نگفته با این که کارکردش بالاس به جز لوازم مصرفی هیچ خرجی نداشته تو شتاب و سرعت که اصلا حرف نداره حاضرم روی حالت گاز با تموم 405 ها کورس بزارم سر سوییچ ماشین

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1398/08/12

    سلام. دوست عزیز موتور سمند کاملا قوی تر و بروزتره از نظر استحکام بدنه و زیبایی داشبردم که قطعا سمند از 405 بهتره آپشن هاشم که بیشتره شما چطور مقایسه کردین که 405 امتیازی بیشتری گرفت لطفا عادلانه قضاوت کنید در غیر این صورت اولین ضربه رو به خودتون میزنید و باعث میشه بازدید کننده های سایتتون رو از دست بدین. متشکرم.

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1398/09/02

    سلام خدمت دوستان

    این سمند سمند که میکنید اصلا به گرد 405 هم نمیرسه ، 405 بهترین ماشینه ، من 405 دارم مدل 80 سالم سالم ، فابریک فابریک ، هر elx هر زانتیای و هر سمندی میخوایی بیارین بیارین، اگه ماشین منو تونست بگیره من سند ماشینم رو میدم بهتون ، البته ماشینی که میارین باید فابریک باشه

    بین elx و زانتیا و سمند
    405 در شتاب حرف اول رو میزنه
    داخل سرعت حرف دوم

    و ۴۰۵ خیلی خیلی ماشین عالی هست ، یکی بگم شاید باورتون نشه من الان فکر کنم ۱۰ سال بشه که ماشینم رو دارم ، تا الان یه بار هم واشر نزده ، اصلا موتورش رو باز هم نکردم ، تا الان هیچ گونه اسیبی دو موتورش ایجاد نشده ، و اصلا هیج خطُ خشی هم رو ماشینم نیس

    405 بهترین ماشین هست
    اصلا نباید بیایین با سمند مقایسش کنید ، سمندی عددی پیش 405 نیس

    اگه بهترین ماشین نبود الان شوتی ها باهاش بار نمی بردن ، الان ۸۵ درصد شوتی سوارا با 405 بار میبرنن ، من شوتی نیستم ، فقط میدونم

    405 بهترینه

    😊🌷🌷

    • نویسنده : یوسف
      تاریخ : 1401/05/17

      شوتی سوار پولکی که درمیاره میده به واشر سر سلند پژوش .۴۰۵ هیگونه کنترل خوبی روی پیچ ها نداره راحتی سمند به نظرم خیلی از ۴۰۵ سرتره و عایق بندی که روی سمند هست روی ۴۰۵ نیست به طوری که صدای ماشینو توی سمند اصلا شنیده نمیشه ولی در ۴۰۵ برعکسه وادمو خسته میکنه از این همه صدای موتور

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1398/09/08

    سمند حرف ندارع اون دسته از دوستان ک میگن پژو405لیاقتشون همون 405 که شیشه عقبو مثل پیکان بالا پایین میکنن

    • نویسنده : حسین
      تاریخ : 1398/10/26

      سمند بهتره از 405 ایمنی والان هم که پژو از رده خارج شد

    • نویسنده : آرین
      تاریخ : 1399/09/01

      اگر سمند خوب بود. پس چرا همه شوتیا از 405 استفاده میکنن؟
      علی هانتر که سمند تا خرخره تقویت داشت برو تحقیق کن ببین چیشد🤣🤣🤣

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1398/10/29

    انصاف نیست از نظر اپشن سمند رو برابر پژو۴۰۵بدونید،درسته اینچیزایی که سمند داره واقعا اپشن خفنی نیس ولی ۴۰۵اونم نداره،مثل،صندوق پرون،صندلی برقی،سخنگو،دسترسی به صندوق از داخل کابین،نمایشگر دیجیتال،مه شکن جلو،شیشه برقی عقب،والحق که تو جاده از پژو هم کیپ تره هم راحت تر،اما پژوهم خوبیای خودشو داره مصرفش کمتره،البته با موتور برابر،،شتاب اولیه اش بهتره وعمر جلوبندیش یه مقدار بالاتراز پژو،،از نظر خرج هم اگه هردو موتورxu7داشته باشن کاملا یکسانه،ولی اگه موتور سمندef7باشه قطعاتش گرونتره،اما تو خرج جلوبندی وزیربندی،لنت و دیسک وبرقی وکولربخاری کاملا برابرن مگراختلافات جزئی بخاطرتیپهای مختلف مثلا قیمت کمتر لنت برای ترمز دیسکی عقب

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1398/11/08

    سمند لشه ۴۰۵ سه شتاب دیگه ای داره سمند رو تو گرد خاک پشت سرش غیب میکنه فقط ۴۰۵

  • user icon
    نویسنده : mohsen
    تاریخ : 1399/03/30

    واقعا کسی که میخواد ماشین بخره ومثل ما از ماشین سردر نیاره وقتی مطالب سایتها را و کامنتها را میخونه نه تنها تصمیم نمیتونه بگیره برای انتخاب بلکه بیشتر سردرگم میشه از بس که نظرات متفاوت هست.

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1399/07/13

    سمند از پژو بهتره

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1399/09/17

    ماشین فقط ۴۰۵سمند مثل گاو میمونه

  • user icon
    نویسنده : چراغ علی
    تاریخ : 1399/10/12

    این همه بحث میکنن سر سمند و ۴۰۵ما سمند هم داشتیم سمند بر خلاف عقیده هایی که فکر میکنن سمند نرم تر از پژو هست اما در واقعیت اصلا اینطور نیست اگه با هر گونه سمندی بری جاده خاکی یا چاله چوله و یدونه هم با پژو اونوقت میدونین کدوم برتره پژو خیلی نرم تر از سمند هست همه این حرفا یک طرف پس چرا ۴۰۵از سمند گرون تره البته سمند ملی نه ها سمند معمولی

  • user icon
    نویسنده : Arian
    تاریخ : 1399/11/17

    سمند بهترین ممکنه تو شتاب اولیه کم بیاره ولی وای به اون روزی که دور بگیر مخصوصا اون مدل‌های گیج روغن وسط ۴۰۵ رو سوسک می‌کنه با اون فرمان پیکانی و شیشه عقب دستی😯

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1399/11/28

    سلام دوستان عزیز نظر شخصی بنده بدون تعصب میگم
    من هم پژو داشتم و هم سمند
    انصافاً آپشن های سمند بیشتر از 405 هست (اگه اسمشان رو آپشن بذاری‌)
    سمند بروز تر از 405 هست
    ثبات و استقرار سمند در جاده بیشتر از 405 و کیپ تره
    شتاب سمند پایین تره
    استهلاک سمند مقداری بیشتره
    سمند خوش دست تره
    سمند جا داره و البته جای زیادی رو هم در پارکینگ و خیابان اشغال میکنه یعنی فضای بیشتری رو میگیره
    در مجموع به نظرم سمند نو از 405 نو بهتره

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1400/01/19

    سمند خیلی بهتره،۴۰۵ پلتفرم ۴۰ سال پیشه.
    اگه کسی سمند میخواد بگیره ،ef7 بگیره که از شر موتور پژو ۴۰۵ خلاص بشه

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1400/02/19

    سمند واقا ماشین بهتریه
    از لحاظ فنی بخوای حساب کنی کاملا بنظرم مساویه
    ولی تو مدل های پایینتر سمند ماشین با کیفیت‌ تر بود و کم استهلاک
    الان از نظر فنی هیچکدوم کیفیت لازم رو ندارن

    از نظر طراحی هیچکدوم خوب نیستن ولی واقا طراحی سمند خیلی به روز تر و بهتر هستش
    آپشن های بیشتری هم داره
    البته ملزومات یه ماشین امروزی رو هیچکدوم ندارن
    اما بازم تو این قسمت سمند امتیاز بهتری میگیره

  • user icon
    نویسنده : نااشناس
    تاریخ : 1400/04/08

    من هم پژو داشتم هم سمند پژو تو شتاب اولیه خیلی بهتره ولی سمند وای تو دور بیوفته پژو چیزی نیست پیش سمند من نا چند دفعه با رفیقم که پژو داره کورس بستم یک دفعه نبرده

  • user icon
    نویسنده : بهروز
    تاریخ : 1400/05/02

    دوستان سلام واقعا مخم هنگ کرد بعد یه عمر بد بختی و فلاکت میخوام یه ماشین خوب بخرم با این نظرا نمیدونم چ کنم گیج شدم بلاخره سمند بهتره یا 405

    • نویسنده : جواد
      تاریخ : 1400/10/30

      منم دقیقا مشکل تورو دارم، نمیدونم سمند یا پژو اخرش
      خرجشون واسم مهمه
      ماشین کم خرج تری میخوام
      دانشجو راه دورم پس ینی ایمنیم مهمه
      سمت سمند رفتم ولی دودلم بخاطر خرج و استهلاک
      اینجاهم که تو نظرات آدم بدتر گیج میشه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1400/11/21

    سلام من خودم طراحی داخل پژو به سمند ترجیح میدم مخصوصا داشبورد جدیدا
    طراحی بیرون سمند بروز تر از پرشیاست ولی من 405 و پرشیارو به سمند و سورن ترجیح میدم و از نظر رانندگی تو جاده یکین فقط سمند خالی مثل پژو پر راه می‌ره و سنگین تر
    و دید به اطراف و جلو تو پژو یه سر گردن بالاتر از سمند هست

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1400/12/13

    نگاه کنید کسی که ایمنی میخاد سمند بگیره ولی اگه کسی شتاب میخات ۴۰۵ولی سمند درسته که شتاب اولیه نداره ولی اگه رو دور بیوفته میخابه رو جاده بعدش راحت جلوی ۴۰۵ میزنه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1401/02/08

    ۴۰۵ بهترین ماشین ایرانیه و ۴۰۵ بهترین آیرودینامیک رو توی همه ی ماشینا داره تمام ماشین های شوتی ۴۰۵ هستن سمند طراحی خیلی بدی داره و طراح ۴۰۵ پینین فارینا است که بی ام و و فراری رو طراحی کرده ولی طراح سمند کیه. سمند ماشینیه که آهن های جوش خوردش بیشتر هست و ۴۰۵ تعداد جوش های آهن هاش
    کمتره ، شوتی ها با سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت راه میرن و فکر نمیکنم سمند بتونه ۱۸۰ تا بره اگر هم بره یا اتاقش تیکه تیکه میشه یا موتور از اتاق جدا میشه یا موتور آتیش میگیره. از لحاظ ایمنی که سمند تعطیله ، ۴۰۵ خیلی محکمه.

  • user icon
    نویسنده : اشکان
    تاریخ : 1401/02/08

    سلام دوستان حتما ای مطلب رو بخونید ، هم سمند هم ۴۰۵ یکی هستند دو تاشون مال یه کارخونهه هستند چه از لحاظ ایمنی چه از لحاظ کیفی طراحی ، ولی از لحاظ طراحی ۴۰۵ بهتر طراحی شده چون طراحیش ‌‌مال فرانسه هست و سمند گنده و لشه و اینکه آیرو دینامیک ۴۰۵ بهترین آیرودینامیک توی ماشین هاست تازه سمند هم دیگه از رده خارج شده ولی پژو پارس elx هنوز ساخته میشه پس نتیجه میگیریم سمند هم ماشین
    آشغالیه از لحاظ طراحی هم طراحی سمند از ۴۰۵ گرفته شده و همینطور پلتفرم سمند از ۴۰۵ گرفته شده پس الکی نگین طراحی سمند بروز تره الآنم تارا اومده ایمن‌ترین ماشین ایرانی و با کیفیت ترین ماشین ایرانی الان دیگه بهترین ماشین ایرانی
    تارا هست از همه لحاظ.

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1401/04/05

    وجدانن 405 رو با سمند مقایسه می کنید
    405 تکسوز همه رو میخوره الکی لقب لات جاده بهش ندادن ماشین کاملا استانداردیه موتور xu7 واسه اتاق 405 عالیه موتور کاملا رو اتاق مسلطه اونایی که 405 داشتن میدونن چی میگم ۲ تا ماشین تو ایران میچسبن به اسفالت تو سرعتای بالا یکی 405 یکی ماکسیما.
    موتور xu7 برای اتاق سمند ضعیفه خواهشا الکی نظر ندین

    • نویسنده : 1374
      تاریخ : 1402/03/29

      آقا مهران گل. اگه یه مقدار توجه کنی 100 اسب بخار قدرت برای موتور 1800 سی سی یعنی فاجعه😐 الان بدرد نخور ترین ماشین های چینی بالای 120 اسب بخار قدرت دارن. در ضمن اگر به بچه هم بگی و تو گوگل چن تا سایت سر بزنی متوجه میشه یکی از دلایل متوقف شدن تولید 405 این بود که گفتن بدنه خیلی سستی داره و ایمنیش صفر ستا‌ره گرفته. شتاب خوبی داره نسبت به سمند من خودم 83 فرانسه اش رو داشتم اما تو دور سمند چه XU7 و چه EF7 برتری داره.

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1401/06/13

    اگر دنبال سرعت و شتاب هستید ۴۰۵ رو انتخاب کنید ولی اگه دنبال اپشن میگردید سمند

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1401/06/27

    با سلام ، من دوتا پژو ۴۰۵ داشتم ، مدل ۸۶ داشبورد مشکی ، مدل ۹۰ داشبورد کرم ، و سمند ال ایکس مدل ۹۸ ساده داشتم ، الانش هم دنا پلاس دارم و هیچکدوم رو ندارم که طرفداری کنم ، بین مقایسه سمند و پژو ، در محموع امتیازات از همه نظر سمند خیلی بهتر از پژو هست . فقط نقطه ضعف سمند نیم ثانیه اول حرکت نسبت به پژو هستش ، در بقیه موارد سمند ال ایکس خیلی بهتره ، یا حق

  • user icon
    نویسنده : آرش
    تاریخ : 1402/06/25

    باسلام هردوماشینهای خوبی هستن باایرادهایی برآورده شده از شرکت ایران خودرو مثلا هرسال بایدبری برای جفتشون واشربزنی بعدش سمند موقع حرکت کردنی یه مقدار لش تراز پژو تشریف داره پژوشتاب اولیش بهتره داخل شهرعالیتره ولی توجاده سمندسواریش بهتره فضای جادارترازپژوبرای سرنشینان رانندگی لذت بخش تر ازپژو درکل سمندماشین اتوبانه اصلا آدموخسته نمیکنه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading