اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه پرادو 2011 و مورانو 2012

مقایسه پرادو 2011 و مورانو 2012

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه پرادو 2011 و مورانو 2012 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه پرادو 2011 و مورانو 2012 بپردازیم .

Toyota Prado

تویوتا پرادو 2011

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی تویوتا پرادو 2011

NISSAN MURANO 2012

مورانو 2012

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
46
بررسی مورانو 2012
انتخاب ماشین 3

Toyota Prado

تویوتا پرادو 2011

Top car

Toyota Prado

تویوتا پرادو 2011

مقایسه پرادو 2011 و مورانو 2012

 تویوتا پرادو

 

مدل مورد بررسی ما نسل دوم تویوتا پرادو میباشد که از سال 2010 مهمان بازار کشور شده است . این مدل از تویوتا پرادو حس ابهت و قدرت خاصی را القاء میکند که المان هایی در طراحی بدنه مانند چراغ های خاص ، گلگیر های حجیم و جلو پنجره بزرگ در به وجود آوردن این حس کمک بسزایی کرده اند . در کل این مدل تویوتا پرادو نسبت به نسل قبلش کاملا متحول شده است و به خودرویی پر ابهت تر ، ماندگار تر و اصیل تر تبدیل شده است . این تغییرات مثبت و ویژگی های خوب فقط در ظاهر نبوده بلکه به داخل کابین هم سرایت کرده است . تغییرات بسیار و زحمات زیاد مهندسین تویوتا در داخل کابین پرادو کاملا مشهود است .

 

 تویوتا پرادو

 

طراحی داخل کابین کاملا زیبا ، ارگونومیک و جذاب میباشد . متریال استفاده شده در کابین تویوتا پرادو نسل دوم هم نسبت به نسل قبل از افزایش کیفیت بسیاری برخوردار شده است و تمامی ادوات کابین از کیفیت بسیار بالایی بهره میبرند . یکی از مهم ترین نقاط قوتی که تویوتا پرادو را زبانزد عام و خاص کرده است وجود امکانات رفاهی و ایمنی متعدد و بی نظیر در این خودرو میباشد . از نظر ابعاد داخل کابین هم داخل تویوتا پرادو بسیار جادار است و بدون اغراق آن را میتوان با تویوتا لندکروزر مقایسه کرد .

 

 تویوتا پرادو

 

قلب تپنده تویوتا پرادو 6 سیلندر وی شکل می باشد و 3956 سی سی حجم آن است . این پیشرانه توانمند در دور موتور 5600 دور در دقیقه 271 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4400 دور در دقیقه 381 نیوتن متر گشتاور تولید میکند . کارکرد این پیشرانه نرم و آرام میباشد ، شتابگیری اش رضایت بخش میباشد و مصرف سوختش هم با توجه حجم موتور و وزن خودرو خوب است . تنها ایراد این پیشرانه تنبلی اش در زمان سرد بودن موتور است زیرا پاسخ گویی به پدال گاز در این حالت اصلا جالب نیست . برای انتقال قدرت پیشرانه به هر 4 چرخ هم پرادو از یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک استفاده می کند . انتقال قدرت و گشتاور گیربکس تویوتا پرادو به دیفرانسیل ها و تقسیم هوشمند نیرو بین محور جلو و عقب در دیقرانسیل بسیار خوب است و در هر شرایط و وضعیتی تویوتا پرادو بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد .

 

 تویوتا پرادو

 

نسل دوم تویوتا پرادو نسبت به قبل هندلینگش بسیار بهتر شده است و سواری اسپرت تری را به شما ارائه میدهد . ضمن اینکه دقت فرمان هم افزایش پیدا کرده است و دیگر از حرکات گهواره ای خبری نیست . سواری پرادو در شهر نرم و راحت است و از تکان های شدید خبری نیست و به لطف موتور گیربکس پر قدرت ، سیستم تعلیق عالی ، شاسی پیشرفته و سامانه های حرکتی مختلف در خارج شهر هم به راحتی از پس هر مسیری بر میاید و بسیار دلنشین عمل میکند .

در کل نسل دوم تویوتا پرادو فوق العاده است ، لیست بلند بالایی از آپشن را در اختیار شما قرار میدهد ، سواری لذت بخشی دارد ، موتور گیربکس هماهنگ و توانمندی دارد ، بازار خرید و فروش مناسبی دارد ، از پس هر مسیری بر میاید و کیفیت ساخت و متریال آن عالی است . همه این نکات مثبت ارزش خرید تویوتا پرادو را بسیار بالا نگه داشته است . تنها ایرادی را که میتوان به تویوتا پرادو نسل دوم وارد دانست نایاب بودن قطعات بدنه آن در بازار میباشد .

NISSAN MURANO 2012

مورانو 2012

مقایسه پرادو 2011 و مورانو 2012

 مورانو 2012

 

اعتبار نیسان آنقدر بالاست که حتی این مدل از نیسان مورانو را که طراحی اش بین مدرنیته و عجیب بودن گیر کرده است را بسیار مورد استقبال قرار می دهند و آن را به یک خودروی محبوب تبدیل می کنند .  فرم عجیب چراغ ها ، جلو پنجره طویل و خطوط و برجستگی های نسبتا خاص چهره ای جدید ، مدرن ، لوکس و جذاب را به مورانو داده است . درون کابین نیسان مورانو فرم طراحی از حالت عجیب بودن خارج شده است و بیش از هر حالتی لوکس می باشد . داخل کابین مورانو لیست آپشن کامل است اما به فراوانی پرادو نمی باشد . کیفیت ساخت و مونتاژ نیسان مورانو بسیار عالی است و ازبهترین متریال هم در اتاق استفاده شده است . به طور کلی نیسان مورانو در این بخش تماما امتیاز های یک کراس اوور لوکس شهری را دریافت می کند .

 

 مورانو 2012

 

در سینه مورانو یک پیشرانه V6 به حجم 3498سی سی  وجود دارد . با کمک این پیشرانه نیسان مورانو قابلیت تولید 266 اسب بخار قدرت و 366 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد . نیسان مورانو مصرف وخت مماسبی دارد و کم استهلاک می باشد . در سیستم انتقال قدرت مورانو هم از گیربکس CVT استفاده شده است که سواری مورانو را نرم تر و با آرامش تر کرده است . به لطف ایم گیربکس نیسان مورانو در شتاب اولیه کمی تنبل به نظر می رسد اما شتاب ثانویه خوب و لذت بخش است .

 

 مورانو 2012

 

نیسان مورانو سواری و هندلینگ خوبی دارد . سواری اش چندان سفت نیست و نرمی مناسبی دارد . شاسی مورانو هم خوب و محکم طراحی شده است اما همه پارامتر های نیسان مورانو با وجود دو دیفرانسیل و قدرتمند بودن این خودرو را یک SUV لوکس شهری نشان میدهد و از ویژگی های آفرود در آن خبری نیست . فرمان برقی مورانو هم نرم ، خوب و هوشمند عمل میکند و جزء نقاط مثبت آن به شمار میرود .

در پایان نیسان مورانو را میتوان یک SUV با کیفیت و پر قدرت دانست که با توجه به کلاس آن جنبه لوکس بودن بیش از حد در آن لحاظ شده است و اکنون بازار خرید و فروش سستی دارد . همین نکات است که ارزش خرید آن را پایین آورده است و توان غلبه بر فرمانروای بی چون و چرای این کلاس یعنی تویوتا پرادو را ندارد .

 

 مورانو 2012

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/09/14

    ب كيفيت سواري پرادو يه نمره بالاتر ميدم چون افرود قوي اي داره

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/09/15

    مورانو از۲۰۰۸تا ۲۰۱۳ تماما خاص بودند اما در فروش موفق نبودند

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading