اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه اوتلندر و دی اس 6

مقایسه اوتلندر و دی اس 6

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه اوتلندر و دی اس 6 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه اوتلندر و دی اس 6 بپردازیم .

DS6

DS6

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
53
بررسی DS6

OUTLANDER

اوتلندر 2017

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی اوتلندر 2017
انتخاب ماشین 3

DS6

DS6

Top car

DS6

DS6

مقایسه اوتلندر و دی اس 6

 دی اس6

 

کراس اوور DS 6  را میتوان یک شیک پوش قد بلند فرانسوی دانست . طراحی بدنه DS 6  لوکس ، ساده ، متعادل و کامل میباشد و تمامی المان های یک محصول DS بر روی آن پیاده شده است یعنی این خودرو هویتی کاملا مستقل را دارا میباشد . در نمای جلو جلو پنجره با چراغ ها تداخل دارد و بسیار زیبا و خاص میباشد و در نمای عقب هم شاهد طراحی خاص و جذابی هستیم که همه با هم در اوج هماهنگی قرار دارند و باعث شده اند تا DS 6  در این کلاس خودرویی خاص ، متفاوت و لوکس به نظر بیاید . همیشه DS برای محصولات خود در طراحی داخلی حساسیت بالایی به خرج داده است و DS 6  هم از این قاعده متسثنی نیست .

 

 دی اس6

 

طراحی داخلی DS 6  بسیار زیبا ، مدرن و ارگونومیک میباشد و همانند ظاهرش خاص و متفاوت است . کیفیت متریال به کار رفته درون کابین DS 6 در سطحی بسیار بالا قرار دارد و در جای جای کابین هم از چرم اعلا با برند هرمس استفاده شده است . در بسیاری از نقاط کابین DS 6  از این نوع چرم استفاده شده است که برای این کلاس خودرویی و در این رنج قیمت فرا لوکس میباشد . از لحاظ تجهیزات رفاهی و ایمنی DS 6  آنقدر متنوع ، تکمیل و جذاب است و هرچه بیش تر پیش میرویم بیشتر به ما اثبات میشود که باDS 6  لوکس بودن را در کنار تفاوت میتوان احساس کرد و نشان میدهد که چقدر برای خاص بودن این خودرو تلاش شده است . کیفیت ساخت DS 6 هم آنقدر بالاست که فقط میتوان واژه عالی را برای آن به کار برد .

 

 دی اس6

 

قلب تپنده DS 6 یک پیشرانه 4 سیلندر است که 1598 سی سی حجم دارد و توسط سیستم توربوشارژر تغذیه میگردد . DS 6  به لطف این پیشرانه میتواند 167 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه تولید کند و از رنج دور موتور 1400.4000 دور در دقیقه هم حداکثر گشتاور 240 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار میدهد . پیشرانه DS 6 به گونه ای طراحی شده است که در بیش از 90% مواقع رانندگی DS 6  در اوج کشش قرار دارد و این یعنی اینکه شما در هر لحظه که بخواهید میتواند بهترین شتاب را از DS 6 بگیرید . علاوه بر شتاب خوب و راندمان بالا پبشرانه DS 6 بسیار کم مصرف است و با مصرف تنها 6.7 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی کاملا اقتصادی به نظر میرسد . پیشرانه DS 6 با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است . این گیربکس  کاملا با موتور DS6 هماهنگ است و بسیار عملکرد خوبی دارد . DS 6 تعویض دنده هایش نرم ، سریع ، هوشمند و دقیق است . همه اینها نشان میدهد که چقدر این خودرو خوب و با کیفیت ساخته شده است و همه چیز آن با هم در سطح بالا قرار دارد .

 

 میتسوبیشی اوتلندر

 

سیستم تعلیق DS 6 عملکرد بسیار خوبی دارد و کمک فنر های PLV یا میرایی متغیر آن باعث شده اند تا DS 6 علی رغم بهره گیری از رینگ های 18 اینچی سواری بسیار نرمی را ارائه دهد . به لطف سیستم فرمان خوب و دقیق و تقسیم وزن مناسب فرمان پذیری و هندلینگ DS 6 خوب میباشد و سواری با آن حس خاص و لذت ویژه ای را به شما تقدیم میکند . به لطف سیستم های ایمنی پیشرفته و عملکرد خوب سیستم ترمز شما در هر سرعت و وضعیتی که هستید از پایداری ، مانور پذیری و قدرت ایستایی خودروی خود اطمینان کامل دارید . 

DS 6 با توجه به رنج قیمتی خود و کلاسش فرصتی برای متعارف و خاص بودن است که برای صاحبش همانند لباس شیکی به  چشم میاید . خاص ترین سطح کیفیت در کابین ، آپشن های لوکس و متعدد ، پیشرانه مدرن و قدرتمند ، بالاترین کیفیت ساخت و نرمی و خاص بودن سواری تنها بخشی از نکات مثبتDS 6  هستند که در کنار خدمات پس از فروش خوب گروه آرین برای شما بهترین فرصت را برای احساس کردن کیفیت ، قدرت و لوکس بودن در کنار تفاوت را به وجود آورده اند .

OUTLANDER

اوتلندر 2017

مقایسه اوتلندر و دی اس 6

 میتسوبیشی اوتلندر

 

جدیدترین زبان طراحی میتسوبیشی را میتوانیم در اوتلندر مشاهده کنیم . نمای جلو کاملا تهاجمی و زیبا  است و به لطف طراحی چراغ ها ، جلوپنجره و نوار های کرومی ظاهری تیز و خشن را در کنار زیبایی به اوتلندر بخشیده اند . نمای عقب میتسوبیشی اوتلندر هم در عین سادگی در اوج زیبایی و هماهنگی قرار دارد . در کل طراحی بدنه میتسوبیشی اوتلندر  هماهنگ ، مدرن و زیبا است و مورد پسند همه ی رنج های سنی واقع میشود .

 

 میتسوبیشی اوتلندر

 

داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر همه چیز زیبا و لوکس به نظر میرسد و احساس سواری با یک شاسی بلند لوکس را به شما میدهد البته در سطح DS 6  نمیباشد ولی برای کلاس خودش خوب به نظر میرسد . کیفیت ادوات و روکش ها در میتسوبیشی اوتلندر خوب است و همه چیز هم ارگونومیک شکل گرفته است . امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در میتسوبیشی اوتلندر کامل و با کیفیت است و انتظارات شما از اوتلندر را با توجه به بودجه پرداختی کاملا برآورده میکند .  در میتسوبیشی اوتلندر کیفیت ساخت و مونتاژ در سطح بالایی قرار دارد . به طور کلی کابین میتسوبیشی اوتلندر ، طراحی اوتلندر و کیفیت اوتلندر در بخش های مختلف در کلاس خودش خوب است و در این بخش امتیاز بالایی را کسب میکند .

 

 میتسوبیشی اوتلندر

 

 

 میتسوبیشی اوتلندر از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم  2360 سی سی و با تنفس طبیعی بهره میبرد .این پیشرانه برای میتسوبیشی اوتلندر 166 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را فراهم میکند . همانند نسل قبل میتسوبیشی اوتلندر پیشرانه با یک گیربکس CVT  کوپل شده است که البته مورد بازنگری و اصلاحات قرار گرفته است و شاهد تعویض دنده هایی سریع ،نرم و دقیق هستیم  . از نظر کشش و شتاب اولیه نسب قبل میتسوبیشی اوتلندر با توجه به ضعف های گیربکس و میل نداشتن پیشرانه به شتابگیری چندان موفق نبود اما حالا بسیاری از ضعف های اوتلندر جبران شده است و شاهد یک شتابگیری خوب و پر نفس با توجه به وزن و ابعاد خودرو هستیم . البته نا گفته نماند که در شتابگیری DS 6 از میتسوبیشی اوتلندر بهتر عمل میکند .

 

 میتسوبیشی اوتلندر

 

سیستم تعلیق متسوبشی اوتلندر از بهترین مزایای آن میباشد و علت آن هم کاربردی بودنش است زیرا علاوه بر شهری بودن نیم نگاهی هم به آفرود دارد و در جاده های خارخ از شهر و نا همواری ها میتوانید رویش حساب باز کنید . هندلینگ و فرمان پذیری میتسوبیشی اوتلندر مناسب است و سواری نرمی دارد . هم چنین در خارج از جاده هم میتسوبیشی اوتلندر نرم  و لذت بخش عمل میکند . ترمز های میتسوبیشی اوتلندر در زیر پا کمی اسفنجی احساس میشوند ولی در عمل قدرت توقف بسیار خوبی را از خود نشان میدهند .

میتسوبیشی اوتلندر یک کراس اوور متوسط است که طراحی زیبایی دارد و موتور قدرتمند ، گیربکس نرم ، هندلینگ خوب و امکانات مناسب از مزایای مطلوبش است . در پایان باید گفت که اگر شما خواهان یک کراس اوور شهری بسیار لوکس ، خاص و متفاوت هستید که قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوبی دارد DS 6 انتخاب مناسب برای شما میباشد . اگر هم چهره ای زیبا را همراه با سواری چند منظوره میخواهید که علاوه بر اینکه در شهر خوب است در خارج از شهر و جاده هم حرف هایی برای گفتن دارد  پیشنهاد ما برای شما میتسوبیشی اوتلندر میباشد .

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمد ب
    تاریخ : 1395/08/03

    ds6به نظرم اگه 4چرخ متحرک باشه خیلی عالیه

    • نویسنده : Ali
      تاریخ : 1395/08/04

      DS با سیستم چهار چرخ محرک عرضه نمی‌شود ولی در عوض گفته شده که سامانه “کنترل چسبندگی ” این خودرو، اقدام به بهینه‌سازی کشش محور جلویی آن در سطوح مختلفی از زمین می‌نماید. شما حتی می‌توانید نوع زمین مورد نظرتان را توسط یک مهره گردان که در کنسول میانی این خودرو جای گرفته و شکل آن نیز از لندروور الهام گرفته شده است، انتخاب نمایید

  • user icon
    نویسنده : عليرضا
    تاریخ : 1395/08/04

    سلام و با تشكر از تحليلتان. فروش DS و خدمات پس از فروش آن مطابق با شرايط فعلي بسيار ضعيفتر از ميتسوبيشي است به مانند هوندا. خوشحال ميشم نظرتان را بدانم

    • نویسنده : پیمان
      تاریخ : 1395/08/25

      دقیقن درست میگین میتسوبیشی اصالت بالاتر و ابهت بیشتری دارد

  • user icon
    نویسنده : معراج
    تاریخ : 1395/08/25

    اسم برند میتسوبیشی رو که تلفظ میکنی کل دی اس رو میخره ....

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/09/12

    70 تا مقاله دیگه هم بزنین مردم میتسوبیشی ژاپنی رو به بنجل فرانسوی ترجیح میدن.
    حالا هی امتیاز بدین واسه خودتون

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/09/13

    70تا مقاله دیگه هم بدین باز هم مردم برند میتسوبیشی ژاپنی رو به بنجل های فرانسوی ترجیح میدن.

  • user icon
    نویسنده : علی ملک نژاد
    تاریخ : 1395/09/14

    یه جوری تبلیغ کردید خیلی خیلی تابلو بود واسه ds6 دارید تبلیغ میکنید. میتسوبیشی اصالت داره. از بچگی پاجیرو دیدیم و هنوزم میبینیم. بیشتر میشه گفت از معایت میتسو و از ویژگی های ds گفتید. مردم میان اینجا بی طرفی شما رو ببینن از روی همین نصمیم بگیرن که چی بخرن. لطفا سیاست های ماشین 3 رو یکم تعییر بدین و مراعات کنین. تو این مقایسه صد در صد به نفع میتسو باید میشد. این نظر شخصی منه.

  • user icon
    نویسنده : ماني
    تاریخ : 1395/09/24

    با كمال احترام اصلا با اين مقايسه موافق نيستم، به طور كلي مقايسه ماشينها از نقطه نظر هاي آپشن و ويژگيهاي فني و طراحي به اين شكل درست نيست ، زيرا به عنوان مثال موضوع خدمات و استهلاك بسيار با اهميت تر از طراحي ميباشد و نبايد وزن يكساني براي آنها قاءل شد، ضمنا يك ماشين را به عنوان يك پكيج بايد در نظر گرفت و قياس كرد كه در اين مورد پكيج خودروهاي فرانسوي با هيچ مقياسي در حد خودروهاي ژاپني نيستند و يك قياس معالفارغ خواهد بود، دي اس با خودروهايي مثل رنو و پژو قابل مقايسه هست و به هيچ وجه در حد مقايسه با ميتسوبيشي نميباشد
    با تشكر از سايت خوبتون

  • user icon
    نویسنده : اميد
    تاریخ : 1395/10/24

    امتياز اوتلندر در اينجا اغراق آميز نيست؟؟ در مقايسه بعدي شما با راو ٤ و هوندا امتيازش خيلي كمتر از اين شده

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/10/24

      سلام امید عزیز
      امتیاز های در مقایسه در سایت ماشین بر اساس مقایسه با خودروی مقابل انجام می شود و ارتباطی به مقایسه های قبلی ندارد . امتیازات داده شده در این مقایسه در مقابل DS6 در نظر گرفته شده .
      ممنون از توجه شما دوست عزیز

  • user icon
    نویسنده : king
    تاریخ : 1396/01/24

    با سلام
    اگه امكانش هست مقايسه ايكس تريل و اوتلندر رو هم بزاريد
    ممنون

  • user icon
    نویسنده : سيدمرتضي موسوي
    تاریخ : 1396/01/24

    سلام
    اينكه ds خودروي متفاوتي هستش حرفي توش نيست ولي زمان ثابت كرده فرانسويها ادماي فوق العاده منفعت طلب و بي تعهدي هستن و فقط فكر فروش هستند براي تهيه قطعات و خدمات خريدار با مشكل مواجه خواهد شد ضمن اينكه چيزي كه اينجا مورد بررسي قرار نگرفته اينه كه درسته كه ds با حجم موتور كم راندمان بالايي داره ولي همين حجم كم باعث ميشه كه موتور ماشين خيلي پر سروصدا باشه ...
    خود بنده ترجيه ميدم با پرداخت يكم هزينه بنزين بيشتر داخل كابين خودرو ارامش بيشتري داشته باشم

  • user icon
    نویسنده : محمدی
    تاریخ : 1396/02/06

    باسلام وتشکر ازمطالب مفید شما‌
    لطفا درباره مزدا cx3 واینکه دربازار ایران چه وقت عرضه می گردد

    توضیح بفرمایید

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/03/03

    سلام ممنون از مقايستون به نظر من يه ايراد داره مقايستون اونم در قسمت خدمات پس از فروش من فكر نكنم دي اس غير از تهران جايي خدمات پس از فروش داشته باشه اگرم داره خيلي معدود ولي ميتسوبيشي تقريبا در اكثر مراكز استانها داره كه خوب أين خيلي مسأله مهميه در حالي كه شما برا هر دو يك امتياز دادين

  • user icon
    نویسنده : پرهام
    تاریخ : 1396/03/03

    بی زحمت یک مقایسه ی ارزشمند مانند مقایسه ی رنو کولیوس و دی اس ۶ رو داخل سایت قرار بدین

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading