اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هیوندای النترا با کیا سراتو 2017

مقایسه هیوندای النترا با کیا سراتو 2017

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه النترا با کیا سراتو 2017 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه النترا با کیا سراتو 2017 بپردازیم .

HYUNDAI ELANTRA 2017

هیوندای النترا 2017

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی هیوندای النترا 2017

KIA CERATO

کیا سراتو 2017

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی کیا سراتو 2017
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI ELANTRA 2017

هیوندای النترا 2017

Top car

HYUNDAI ELANTRA 2017

هیوندای النترا 2017

مقایسه هیوندای النترا با کیا سراتو 2017

هیوندای النترا 2017

 

هیوندای النترا یک ماشین سدان شهری است که با توجه به کلاس ماشین طراحی مستقل و با شخصیت خوبی را دارا میباشد و هیوندای النترا جدید را طراحان طوری شکل داده اند که علاوه بر جمع و جور بودن ، جذابیت و ویزگی های اسپرت به خوبی در ماشین بتوان المان های لوکس بودن را هم مانند برادر های بزرگ تر هیوندای النترا مشاهده کرد  . از بارز ترین دلایل فروش بسیار خوب نسل پیشین هیوندای النترا چهره جذاب و فریبنده ماشین بود که اکنون در نسل جدید طراحی چراغ ها و جلو پنجره جدید و خطوط رعایت شده در بدنه بسیار از هر مورد دیگری بیشتر به چشم میاید و علاوه بر مثبت تر کردن طراحی هیوندای الانترا ، ماشین را آیرودینامیک تر هم ساخته است و اکنون هیوندای النترا ضریب پسار بهتری نسبت به گذشته را دارا میباشد .

در بازار کشور ما که مردم بیش از هر چیز به دنبال فیس و زیبایی ماشین و آپشن هستند  هیوندای النترا  را می توان از محبوب ترین ماشین های وارداتی در کلاس خودش  دانست که بیش از هر چیز مدیون چهره اش است و این برتری ضمنی خود در فروش را تقریبا در نسل جدید ماشین هم می توان مشاهده کرد . سبک طراحی هیوندای النترا جدید بر اساس آخرین زبان طراحی ماشین های هیوندای شکل گرفته است و رگه هایی از سوناتا و هیوندای جنسیس جدید را میتوان در ماشین مشاهده کرد .

 

هیوندای النترا 2017

 

در داخل کابین هیوندای النترا طراحی خوبی مشاهده می شود و بر خلاف نسل قبل ماشین که از متریال خوبی استفاده نشده بود و کابین هیوندای النترا ایرادات کیفیتی داشت اکنون فضای کابین ماشین با کیفیت و مناسب ارزیابی میگردد . در هیوندای الانترا جدید تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته است که از جمله آنها میتوان اصلاح فرم اتاق و باز طراحی فضاسازی کابین اشاره کرد که مهندسین هیوندای موفق عمل کرده و با توجه به ابعاد بدنه کابین جاداری را ساخته اند و دیگر در قسمت عقب اتاق ماشین که کمی حالت خفگی داشت وجود ندارد و کابین ماشین بسیار بهتر شکل گرفته است . کابین هیوندای النترا  در گذشته کمی از نظر ارگونومی گیج کننده و شلوغ به نظر میرسید اما اکنون هیوندای النترا جدید ماشین منظم تر و ارگونومیک تری میباشد که دسترسی به ادوات و امکانات آن بسیار راحت تر است و در این امر باز طراحی داشبورد نقش مهمی را ایفا کرده است و باعث رفع بسیاری از ایرادات کابین هیوندای النترا شده است و علاوه بر این طراحی ظاهری و داخلی ماشین با هم تطابق کامل پیدا کرده اند  .

امکانات هیوندای الانترا جدید خوب است و با توجه به قیمتش کامل به نظر میرسد که همیشه یکی از نکات مثبت هیوندای النترا در میان رقیبانش بوده است و اکنون که سیستم صوتی قدرتند اینفینیتی یا امکانات ایمنی فراوان به این ماشین اضافه شده است بیش از بیش در میان رقیبانش ماشین فول آپشن حساب میگردد ولی  از هر نظر که به این ماشین نگاه کنیم با کیا سراتو در یک سطح میباشند ولی هیوندای النترا ماشینی با المان های لوکس تر است و کیا سراتو ماشین هیجان طلب تری به چشم میاید . یکی از مزایای  کابین  هیوندای الانترا ایزوله  مناسب کابین است که صدای زیادی را به داخل اتاق راه نمیدهد و آرامش کامل را  برای سرنشینان ماشین به وجود میاورد که از این نظر آرامش بیشتری را نسبت به کیا سراتو دارا میباشد .

 

هیوندای النترا 2017

 

قلب تپنده هیوندای الانترا جدید که مانند گذشته کمی با ضعف های فنی دست و پنجه نرم میکند تغییرات فراوانی نسبت به مدل گذشته ماشین داشته است و ضعف فنی  این ماشین در برابر مزایای زیادی دارد چندان مورد چشم گیری نمیباشد . در بخش فنی هیوندای  الانترا مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر با آرایش خطی به حجم 2 لیتر است که قابلیت تولید حداکثر  توان خروجی 147 اسب بخار و گشتاور 184 نیوتن متر را دارا  میباشد که با یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته شیفت ترونیک  کوپل شده است . هیوندای الانترا با توجه به حجم موتور و وزن بدنه کشش خوبی از خود نشان میدهد و هم چنین پیشرانه ماشین به خوبی با گیربکس کوپل شده است و سواری نسبتا لذت بخشی را رقم زده است اما یک لختی در شتابگیری وجود دارد که قابل چشم پوشی است و چندان نکته منفی به شمار نمیرود زیرا نسبت به گذشته اکنون هیوندای النترا ماشین بسیار چالاک تری میباشد .

 

هیوندای النترا 2017

 

هیوندای الانترا جدید بر عکس نسل گذشته ماشین که سواری خشک و کوبنده ای را برای سرنشینان به وجود میاورد سواری نرم ، آرام بخش دارد که با یک لذت خاص همراه میباشد و کاملا حس خوبی برای سرنشینان ماشین به وجود میاورد  . هیوندای الانترا دو نکته مثبت همیشه  نسبت به بعضی از ماشین های کلاس خودش دارد که اولین نکته هیوندای النترا هندلینگ خوب ماشین است که با سبکی خاص همراه است و در مدل های پیشین ماشین هم شاهد این هندلینگ خوب بودیم و نکته دیگر هم ترمز های اطمینان بخش و پر قدرت ماشین میباشد که همانند گذشته قدرت اطمینان بخش خود را حفظ کرده اند .از نظر فرمان پذیری و تقسیم وزن هم هیوندای النترا نسبت به مدل پیشین بهبود های زیادی داشته است و اکنون در عبور از پیچ ها یا انجام مانور های سنگین به خوبی از فرامین راننده ماشین پیروی میکند .

در کل  هیوندای الانترا یک ماشین کره ای جذاب و خوشتیپ است که نکات مثبت زیادی دارد که بزرگ ترین نقطه قوت ماشین هم بازار فروش خوبش و طراحی اش است که تقریبا میتوان آن را نکته ای مشترک در همه مدل های این ماشین دانست ولی با این اوصاف ماشین 3 چندان بین انتخاب کیا سراتو و هیوندای النترا فرق نمیگذارد و این را به عهده مخاطبان عزیز قرار میدهد که یک ماشین اسپرت و هیجان انگیز را میخواهند یا دوست دارند که ذات ماشین آنها آرام و لوکس باشد . کیا سراتو و هیوندای النترا هر دو ماشین های خوب و با کیفیتی هستند که شباهت های زیادی با هم دارند اما از ذات متفاتی بهره میبرند و فقط و فقط انتخاب بین این دو ماشین به سلیقه شما برمیگردد .

 

KIA CERATO

کیا سراتو 2017

مقایسه هیوندای النترا با کیا سراتو 2017

کیا سراتو2017

 

کیا سراتو همیشه محصول زیبایی بوده است که بسیار زیاد تا الان این ماشین مدیون چهره اش بوده است و اکنون که بر روی مدل 2017 کیا سراتو که فیس لیفت انجام شده است این ماشین از همیشه جذاب تر و چشم گیر تر میباشد . به کیا سراتو 2017 که نگاه میکنیم آن را از تمام نمونه های تولید شده این ماشین زیبا پویا تر و خوش استایل تر میابیم0 . بر روی بدنه کیا سراتو 2017 خطوط و برجستگی هایی وجود دارد که در جلو و عقب ماشین به هم متصل شده اند و چراغ های بزرگ در جلو وعقب کیا سراتو 2017 به کار رفته است که کشیدگی زیبایی به اطراف دارند و  طرح پویا و هماهنگی را برای کیا سراتو وجود آورده اند . کیا سراتو 2017 کاملا به زبان طراحی جدید ماشین های کیا نزدیک است و از قسمت هایی مانند جلو پنجره بر جسته زیبا یا طراحی سپر های ماشین به خوبی میتوان درک کرد که طراحان کیا برای سراتو 2017 نهایت تلاش خود را برای چند منظور جلوه دادن این ماشین سدان شهری کرده اند . 

 

کیا سراتو2017

 

داخل کابین کیا سراتو 2017 هماهنگ با ظاهر زیبا ، اسپرت و هیجان انگیش است و با اینکه تغییرات چندانی نسبت به مدل گذشته کیا سراتو نداشته است اما با ظاهر ماشین به خوبی از نظر جذابیت و هماهنگی برابری میکند و کاملا جلوه خوبی را کابین ماشین دارا میباشد . داشبورد  کیا سراتو یک دست نیست و این صاف نبودن داشبورد ماشین زیبایی خاصی دارد و در بخش وسط برآمدگی دارد و درکنار اشکال هندسی طراحی اسپرت و هیجانی را به کابین کیا سراتو هدیه کرده اند که با ذات اسپرت ماشین هماهنگی کامل دارد  . فضای کابین ماشین نیز برای افراد قد بلند کاملا مناسب است و افراد در آن احساس راحتی میکنند و در کل داخل کابین ماشین فضاسازی خوبی انجام گرفته است . فضای پای سرنشینان عقب ماشین نیز خوب است و در رده ماشین جادار های کلاس خودش قرار میگیرد . شاید تنها ایراد وارد به کابین کیا سراتو را بتوان ورود صدای غرش موتور ماشین  به داخل کابین در دور های بالا دانست که این مورد برای ماشین بازان نکته ای مثبت محسوب میگردد . کیا سراتو در میان رقبای خود از بیش ترین سطح امکانات برخوردار است و ناوگانی از آپشن را با خود به همراه دارد که برای مدل  2017 امکانات رفاهی و ایمنی جدیدی هم به ماشین اضافه شده است که کیا سراتو را از هر نظر بتوان یک ماشین فول آپشن نامید و با هموطن کره ای خودش یعنی ماشین هیوندای النترا از این نظر کاملا ماشین برابری می باشد .

 

کیا سراتو2017

 

کیا سراتو 2017 توسط یک پیشرانه ۴ سیلندر پر توان وجود دارد که با آرایش خطی درون کاپوت ماشین قرار گرفته است نیرو میگیرد . پیشرانه کیا سراتو 2017  ۱۹۹۹ سی سی حجم دقیقش است و به 150 اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور 192  نیوتن متر در دور موتور ۴۵۰۰ دور در دقیقه میتواند دست پیدا کند . مصرف سوخت پیشرانه ماشین در سیکل ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷‌.1لیتر است که پیشرانه کم اشتهایی با توجه به قدرت خوب پیشرانه و حجم موتور ماشین به نظر میرسد که در برابر رقیب کره ای خود از این نظر هم برابر میباشد و با توجه به مشابهت های فنی هر دو ماشین در فنی هر دو ماشین امتیازات یکسانی را دریافت مینمایند .  گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک کیا سراتو که به شیفتر پشت فرمان نیز بعضی از مدل هایش مجهز هستند وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو  ماشین را بر عهده دارد  و وظیفه خود هم به بهترین صورت انجام میدهد . این گیربکس بسیار توانمند و هوشمند عمل میکند و فرامین راننده را به بهترین شکل ممکن اجرا می سازد و در کل گیربکس ماشین کیا سراتو عملکرد عالی را دارا میباشد و در حس اسپرت بودن ماشین و مانور های سنگین در هنگام نیاز به خوبی از پس انتقال قدرت به ماشین در مانور ها بر میاید .

 

کیا سراتو2017

 

سواری کیا سراتو کاملا تداعی کننده یک ماشین سدان اسپرت است و این یعنی سواری  خشک ولی لذت بخشی در انتظار شماست که حس بسیار خوبی برای راننده ماشین و افراد طالب هیجان به وجود میاورد . ارتفاع ماشین تا زمین نسبتا کم است و رینگ های 16 و ۱۷ اینچی به همراه لاستیک فاق کوتاه و تعلیق اسپرت همه و همه دست به دست هم داده اند تا راید و هندلینگ کیا سراتو در سطح ماشین های خوب کلاس خود باشد  و کنترل و تسلط خوبی روی ماشین داشته باشید و به دید اطراف هم مسلط باشید  . فرمان کیا سراتو نیز کوچک و اسپرت است و عملکرد دقیقی دارد البته کیا سراتو از نظر تقسیم وزن چندان خوب نیست و بعضی مواقع در فرمان پذیری دچار مشکل میگردد ولی در عملکرد خوب ماشین این ایراد چندان خللی ایجاد نکرده است و شاهد هستیم که کیا سراتو سواری بسیار جذابی را دارا میباشد  . ترمز های کیا سراتو هم با کمی ارفاق مناسب هستند اما بهتر هم میتوانست باشد و بهتر ماشین را متوقف سازد .

در کل کیا سراتو ماشین خوب و با کیفیتی است که متعدد بودن آپشن هایش بارز ترین نقطه قوتش است و بعد از آن اتاق جادار و با کیفیتش ، سواری و هندلینگ خوب و اسپرت ، موتور پر قدرت و گیربکس عالی ماشین است که به چشم می آید . کیا سراتو از پر فروش ترین ماشین های کلاس خود است و بازار دست دوم بسیار خوبی نیز دارد . البته کیا سراتو زمانی که با هیوندای النترا مقایسه میگردد از نظر سواری یا سبک طراحی یا نوع حس ماشین تفاوت های زیادی دارا میباشد اما چون هر دو ماشین از نظر ویژگی های مثبت و منفی برابر به شمار میروند چندان در پیشنهادمان به شما فرق نمیگذاریم و بیش تر به شما پیشنهاد میکنیم که به سلیقه خود احترام بگذارید و میان ماشین های کیا سراتو و هیوندای النترا  ماشینی که بیشتر پارامتر های مد نظر شما را دارا میباشد را انتخاب نمایید

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Alireza_moghtaderi
    تاریخ : 1395/11/04

    من النترا را از هر لحاظ برتر از سراتو میدونم

  • user icon
    نویسنده : hossein yari
    تاریخ : 1395/11/04

    كيا رو خيلي دوس دارم ولي به نظرم تو نسل جديد هر دو مدل ماشين،النترا بهتره باشه ظاهرش هم بيشتر دوس دارم.
    انتخاب من النترا هس.

  • user icon
    نویسنده : اشکان
    تاریخ : 1396/01/01

    النترا عروسکه. خیلی زیبا هست . سراتو خشن تر هست

  • user icon
    نویسنده : ناکجا آباد
    تاریخ : 1396/01/10

    از نظر فنی کیا فوق العاده است ولی از نظر زیبایی و طراحی داخلی النترا اما در کل سراتو آرزومه

  • user icon
    نویسنده : امامی
    تاریخ : 1396/01/28

    اگر از نظر قدرت موتور برسی کنیم خب بدون شک سراتو سر تره ولی اگر خدمات پظ تز فروش محصولات هیوندای

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/02/07

    الانترا 2017 از هر نظر سرتر و رانندگی باهاش لذت بخش تره و واقعا احساس آرامش میده و ظاهرشم خیلی زیباتر شده نسبت به قبل هم داخل کابین هم بدنه مخصوصا فیسش

  • user icon
    نویسنده : Ramin
    تاریخ : 1396/02/13

    النترا بهتر است ولی نه از آسان موتور.
    مدل فولشو میفروشند ولی با مانیتوره کوچک نه 8 اینچی.
    احتمالا از آپشنای دیگرش هم میزنند.
    خجالت آوره این همه پول از ملت میگیرند و 5 ماهه دیگه تحویل میدن.
    این کارا را هم میکنند

  • user icon
    نویسنده : Ramin
    تاریخ : 1396/02/18

    متاسفانه من تحقیق کردم آسان موتور مدل فولشو حتی بدون سانروف میده😮

    گارانتی النترا 2017 تمام دنیا حتی تو مدل پایه 18 هزار دلاری ده ساله است اینا کردن دو سال.
    داخل کابین فقط حق انتخاب رنگ مشکی داریم.
    بی احترامی و بی توجهی به مشتری تا چه حد؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : شیب ملایم
    تاریخ : 1396/03/22

    با سلام
    من مدل 2014 سراتو نیوفیس نیمه فول داشتم (موتور 1600) که 10 روز پیش فروختم.
    الان مدل 2017 سراتو گرفتم نیمه فول موتور.2000 و تنها ایرادی که بنظرم میرسه هم چراغهای عقب و هم جلو مدل 2014 قشنگ تر بودن

  • user icon
    نویسنده : Ramin
    تاریخ : 1396/04/05

    میشه لطفا یکی بگه چرا آسان موتور و کرمان موتور مینویسند
    قدرت النترا ۱۵۶ اسب بخار است؟؟

    همه جای دنیا میگه ۱۴۷ اینا میگن ۱۵۶؟؟؟،،

    • نویسنده : مجتبی
      تاریخ : 1396/05/09

      به این دلیل که از این به بعد کرمان موتور نماینده اصلی هیوندای هست. قدرت متور النترا 152 اسب بخاره....

  • user icon
    نویسنده : آرمان
    تاریخ : 1396/05/21

    از نظر من هردو ماشین کم استهلاک و عمرین که در سالیان دراز آزاری ندارن ولی واقعا النترا خیلی شیک تر و بهتر به نظر میرسه

  • user icon
    نویسنده : عرفان
    تاریخ : 1396/06/07

    من يه سراتو 2016 دارم، امكانات خوبي داره ولي سواري خشكي داره و در دست اندازها خيلي اذيت مي كنه، با پريوس و كرولا مقايسه كردم، خيلي نرم تر بودن، خصوصاً پريوس

  • user icon
    نویسنده : آنا
    تاریخ : 1396/09/27

    ميشه مشخصات و معايب النترا ٢٠١٨ رو هم بگيد چه تفاوتهايي كرده ، مطمينا در ظاهر با ٢٠١٧ تفاوت چنداني نداره ولي فني و إمكانات و نميدونم
    مرسي

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading