اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه نیسان جوک با سراتو و النترا

مقایسه نیسان جوک با سراتو و النترا

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه جوک با سراتو 2017 و النترا 2017 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه جوک با سراتو 2017 و النترا 2017 بپردازیم .

HYUNDAI elantra

النترا

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی النترا

cerato 2017

سراتو

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی سراتو

juke

نیسان جوک پلاتینیوم

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی نیسان جوک پلاتینیوم
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI elantra

النترا

Top car

HYUNDAI elantra

النترا

مقایسه نیسان جوک با سراتو و النترا

هیوندای النترا 2017

 

هیوندای النترا یک ماشین سدان شهری است که با توجه به کلاس ماشین طراحی مستقل و با شخصیت خوبی را دارا میباشد و هیوندای النترا جدید را طراحان طوری شکل داده اند که علاوه بر جمع و جور بودن ، جذابیت و ویزگی های اسپرت به خوبی در ماشین بتوان المان های لوکس بودن را هم مانند برادر های بزرگ تر هیوندای النترا مشاهده کرد  . از بارز ترین دلایل فروش بسیار خوب نسل پیشین هیوندای النترا چهره جذاب و فریبنده ماشین بود که اکنون در نسل جدید طراحی چراغ ها و جلو پنجره جدید و خطوط رعایت شده در بدنه بسیار از هر مورد دیگری بیشتر به چشم میاید و علاوه بر مثبت تر کردن طراحی هیوندای الانترا ، ماشین را آیرودینامیک تر هم ساخته است و اکنون هیوندای النترا ضریب پسار بهتری نسبت به گذشته را دارا می باشد .

در بازار کشور ما که مردم بیش از هر چیز به دنبال فیس و زیبایی ماشین و آپشن هستند  هیوندای النترا  را می توان از محبوب ترین ماشین های وارداتی در کلاس خودش  دانست که بیش از هر چیز مدیون چهره اش است و این برتری ضمنی خود در فروش را تقریبا در نسل جدید ماشین هم می توان مشاهده کرد . سبک طراحی هیوندای الانترا جدید بر اساس آخرین زبان طراحی ماشین های هیوندای شکل گرفته است و رگه هایی از سوناتا و هیوندای جنسیس جدید را میتوان در ماشین مشاهده کرد . در داخل کابین هیوندای النترا طراحی خوبی مشاهده می شود و بر خلاف نسل قبل ماشین که از متریال خوبی استفاده نشده بود و کابین هیوندای النترا ایرادات کیفیتی داشت اکنون فضای کابین ماشین با کیفیت و مناسب ارزیابی می گردد . در هیوندای الانترا جدید تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته است که از جمله آنها میتوان اصلاح فرم اتاق و باز طراحی فضاسازی کابین اشاره کرد که مهندسین هیوندای موفق عمل کرده و با توجه به ابعاد بدنه کابین جاداری را ساخته اند و دیگر در قسمت عقب اتاق ماشین که کمی حالت خفگی داشت وجود ندارد و کابین ماشین بسیار بهتر شکل گرفته است .

 

هیوندای النترا 2017

 

کابین هیوندای الانترا  در گذشته کمی از نظر ارگونومی گیج کننده و شلوغ به نظر میرسید اما اکنون هیوندای النترا جدید ماشین منظم تر و ارگونومیک تری میباشد که دسترسی به ادوات و امکانات آن بسیار راحت تر است و در این امر باز طراحی داشبورد نقش مهمی را ایفا کرده است و باعث رفع بسیاری از ایرادات کابین هیوندای النترا شده است و علاوه بر این طراحی ظاهری و داخلی ماشین با هم تطابق کامل پیدا کرده اند . امکانات هیوندای الانترا جدید خوب است و با توجه به قیمتش کامل به نظر میرسد که همیشه یکی از نکات مثبت هیوندای النترا در میان رقیبانش بوده است و اکنون که سیستم صوتی قدرتند اینفینیتی یا امکانات ایمنی فراوان به این ماشین اضافه شده است بیش از بیش در میان رقیبانش ماشین فول آپشن حساب میگردد ولی  از هر نظر که به این ماشین نگاه کنیم با کیا سراتو در یک سطح می باشند ولی هیوندای النترا ماشینی با المان های لوکس تر است و کیا سراتو ماشین هیجان طلب تری به چشم میاید.

یکی از مزایای  کابین  هیوندای الانترا ایزوله  مناسب کابین است که صدای زیادی را به داخل اتاق راه نمیدهد و آرامش کامل را  برای سرنشینان ماشین به وجود میاورد که از این نظر آرامش بیشتری را نسبت به کیا سراتو دارا میباشد و در سطح نیسان جوک است. در میان مقایسه این 3 ماشین هیوندای النترا با طراحی خوب، آپشن‌های فراوان، کیفیت سواری مناسب و ویژگی‌های فنی خوب، بالاترین ارزش خرید را دارد و گزینه مناسب‌تری در این بازه قیمتی برای خرید خودرو به شمار می‌رود.

 

هیوندای النترا 2017

 

قلب تپنده هیوندای الانترا جدید که مانند گذشته کمی با ضعف های فنی دست و پنجه نرم میکند تغییرات فراوانی نسبت به مدل گذشته ماشین داشته است و ضعف فنی  این ماشین در برابر مزایای زیادی دارد چندان مورد چشم گیری نمیباشد . در بخش فنی هیوندای  الانترا مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر با آرایش خطی به حجم 2 لیتر است که قابلیت تولید حداکثر  توان خروجی 147 اسب بخار و گشتاور 184 نیوتن متر را دارا  میباشد که با یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته شیفت ترونیک  کوپل شده است. هیوندای الانترا با توجه به حجم موتور و وزن بدنه کشش خوبی از خود نشان میدهد و هم چنین پیشرانه ماشین به خوبی با گیربکس کوپل شده است و سواری نسبتا لذت بخشی را رقم زده است اما یک لختی در شتابگیری وجود دارد که قابل چشم پوشی است و چندان نکته منفی به شمار نمیرود زیرا نسبت به گذشته اکنون هیوندای النترا ماشین بسیار چالاک تری میباشد . کیا سراتو در این مقایسه چابک ترین ماشین است و نیسان جوک هم اگر یک راننده حرفه ای داشته باشد میتواند کاملا همگام با هیوندای النترا حرکت کند اما با مزایای بیشتری چون استهلاک کمتر نسبت به دو ماشین کره ای، مصرف سوخت پایین تر و قابلیت اطمینان بسیار بالاتر.

هیوندای الانترا جدید بر عکس نسل گذشته ماشین که سواری خشک و کوبنده ای را برای سرنشینان به وجود میاورد سواری نرم ، آرام بخش دارد که با یک لذت خاص همراه می باشد و کاملا حس خوبی برای سرنشینان ماشین به وجود میاورد  . هیوندای الانترا دو نکته مثبت همیشه  نسبت به بعضی از ماشین های کلاس خودش دارد که اولین نکته هیوندای النترا هندلینگ خوب ماشین است که با سبکی خاص همراه است و در مدل های پیشین ماشین هم شاهد این هندلینگ خوب بودیم و نکته دیگر هم ترمز های اطمینان بخش و پر قدرت ماشین می باشد که همانند گذشته قدرت اطمینان بخش خود را حفظ کرده اند .از نظر فرمان پذیری و تقسیم وزن هم هیوندای النترا نسبت به مدل پیشین بهبود های زیادی داشته است و اکنون در عبور از پیچ ها یا انجام مانور های سنگین به خوبی از فرامین راننده ماشین پیروی می کند .

 

هیوندای النترا 2017

 

هیوندای النترا یک ماشین کره ای اسپرت است که هدف لوکس شدن را در سر خود می پروراند و سعی دارد تا با نزدیک شدن به برادران بزرگ تر خود گامی در آن جهت بردارد اما بیش از همه اینها زمانی ارزشمند میشود که کیفیت ماشین هم مانند دیگر اتومبیل های لوکس بالا باشد و تنها در ظاهر لوکس جلوه نکند. در حال حاضر به دلیل عدم واردات هیوندای النترا به تعداد بالا قیمت هیوندای النترا 2017 در بازار افزایش بسیار زیادی داشته است. هیوندای النترا و کیا سراتو ازلحاظ فنی و کیفیت ساخت تقریبا در شرایطی برابر قرار دارند.

 

هیوندای النترا 2017

cerato 2017

سراتو

مقایسه نیسان جوک با سراتو و النترا

 کیا سراتو 2017

 

کیا سراتو همیشه محصول زیبایی بوده است که بسیار زیاد تا الان این ماشین مدیون چهره اش بوده است و اکنون که بر روی مدل 2017 کیا سراتو که فیس لیفت انجام شده است این ماشین از همیشه جذاب تر و چشم گیرتر میباشد. به کیا سراتو 2017 که نگاه میکنیم آن را از تمام نمونه های تولید شده این ماشین زیبا پویا تر و خوش استایل تر میابیم. بر روی بدنه کیا سراتو 2017 خطوط و برجستگی هایی وجود دارد که در جلو و عقب ماشین به هم متصل شده اند و چراغ های بزرگ در جلو وعقب کیا سراتو 2017 به کار رفته است که کشیدگی زیبایی به اطراف دارند و  طرح پویا و هماهنگی را برای کیا سراتو وجود آورده اند. کیا سراتو 2017 کاملا به زبان طراحی جدید ماشین‌های کیا نزدیک است و از قسمت هایی مانند جلو پنجره بر جسته زیبا یا طراحی سپر های ماشین به خوبی می توان درک کرد که طراحان کیا برای سراتو 2017 نهایت تلاش خود را برای چند منظور جلوه دادن این ماشین سدان شهری کرده اند.

 

 کیا سراتو 2017

 

داخل کابین کیا سراتو 2017 هماهنگ با ظاهر زیبا ، اسپرت و هیجان انگیز است و با اینکه تغییرات چندانی نسبت به مدل گذشته کیا سراتو نداشته است اما با ظاهر ماشین به خوبی از نظر جذابیت و هماهنگی برابری میکند و کاملا جلوه خوبی را کابین ماشین دارا میباشد. داشبورد کیا سراتو یک دست نیست و این صاف نبودن داشبورد ماشین زیبایی خاصی دارد و در بخش وسط برآمدگی دارد و درکنار اشکال هندسی طراحی اسپرت و هیجانی را به کابین کیا سراتو هدیه کرده اند که با ذات اسپرت ماشین هماهنگی کامل دارد. فضای کابین ماشین نیز برای افراد قد بلند کاملا مناسب است و افراد در آن احساس راحتی می کنند و در کل داخل کابین ماشین فضاسازی خوبی انجام گرفته است. فضای پای سرنشینان عقب ماشین نیز خوب است و در رده ماشین جادار های کلاس خودش قرار می گیرد . شاید تنها ایراد وارد به کابین کیا سراتو را بتوان ورود صدای غرش موتور ماشین  به داخل کابین در دورهای بالا دانست که این مورد برای ماشین بازان نکته‌ای مثبت محسوب می گردد. هر سه ماشین این مقایسه از نظر آپشن سطح عالی دارند و هر 3 امتیاز های خوبی دریافت می کنند و در داخل کابین نیسان جوک از دو ماشین کره ای سطح بالاتری دارد اما کیا سراتو هیوندای النترا با هم برابری می کنند.

 

 کیا سراتو 2017

 

کیا سراتو 2017 توسط یک پیشرانه ۴ سیلندر که با آرایش خطی درون کاپوت ماشین قرار گرفته است به حرکت در میاید . پیشرانه کیا سراتو 2017  ۱۹۹۹ سی سی حجم دقیقش است و به 150 اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور 192  نیوتن متر در دور موتور ۴۵۰۰ دور در دقیقه میتواند دست پیدا کند. مصرف سوخت پیشرانه ماشین در سیکل ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر حدود 7.1 لیتر است که پیشرانه کم اشتهایی با توجه به قدرت خوب پیشرانه و حجم موتور ماشین به نظر میرسد که در برابر رقیب کره ای خود از این نظر هم برابر می باشد و با توجه به مشابهت های فنی هر دو ماشین در فنی هر دو ماشین امتیازات یکسانی را دریافت می نمایند اما از نظر استهلاک و مصرف سوخت برتری اصلی با نیسان جوک می باشد. گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک کیا سراتو که به شیفتر پشت فرمان نیز بعضی از مدل هایش مجهز هستند وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو  ماشین را بر عهده دارد و وظیفه خود هم به بهترین صورت انجام می دهد. این گیربکس بسیار توانمند و هوشمند عمل می کند و فرامین راننده را به بهترین شکل ممکن اجرا می سازد و در کل گیربکس ماشین کیا سراتو عملکرد عالی را دارا میباشد و در حس اسپرت بودن ماشین و مانور های سنگین در هنگام نیاز به خوبی از پس انتقال قدرت به ماشین در مانور ها بر می‌آید.

 

 کیا سراتو 2017

 

سواری کیا سراتو کاملا تداعی کننده یک ماشین سدان اسپرت است و این یعنی سواری  خشک ولی لذت بخشی در انتظار شماست که حس بسیار خوبی برای راننده ماشین و افراد طالب هیجان به وجود میاورد. ارتفاع ماشین تا زمین نسبتا کم است و رینگ های 16 و ۱۷ اینچی به همراه لاستیک فاق کوتاه و تعلیق اسپرت همه و همه دست به دست هم داده اند تا راید و هندلینگ کیا سراتو در سطح ماشین های خوب کلاس خود باشد  و کنترل و تسلط خوبی روی ماشین داشته باشید و به دید اطراف هم مسلط باشید  . فرمان کیا سراتو نیز کوچک و اسپرت است و عملکرد دقیقی دارد البته کیا سراتو از نظر تقسیم وزن چندان خوب نیست و بعضی مواقع در فرمان پذیری دچار مشکل میگردد ولی در عملکرد خوب ماشین این ایراد چندان خللی ایجاد نکرده است و شاهد هستیم که کیا سراتو سواری بسیار جذابی را دارا می باشد  . ترمز های کیا سراتو هم با کمی ارفاق مناسب هستند اما بهتر هم میتوانست باشد و بهتر ماشین را متوقف سازد. هندلینگ کیا سراتو خوب است اما نیسان جوک با سواری جذاب تر هندلینگ بالاتری را هم در اختیار شما قرار می دهد.

کیا سراتو 2017  یک ماشین شهری پر قدرت و فول آپشن است که بازار خرید و فروش خوبی دارد و دقیقا مقام دوم جایگاه مناسبی برای این ماشین است زیرا از نظر فنی و کیفیت در سطحی پایین تر از هیوندای النترا است و از نظر بازار فروش و جذابیت در بین مردم از نیسان جوک ماشین بهتری است .

 

 کیا سراتو 2017

juke

نیسان جوک پلاتینیوم

مقایسه نیسان جوک با سراتو و النترا

نیسان جوک پلاتینیوم

 

نیسان جوک از همان زمانی که وارد بازار ایران شد به لطف کیفیت بالا و آپشن‌های کامل و برند نیسان به خوبی توانست در بین مردم جایگاه خوبی را برای خودش دست و پا کند . در طراحی نیسان جوک همه چیز بر خاص بودن این ماشین تاکید دارد و طراحی ظاهری نیسان جوک را ما نظری درباره آن ارائه نمیدیم زیرا کاملا سلیقه محور طراحی شده است و تصمیم گیری در مورد ظاهر این ماشین را به شما همراهان عزیز ماشین 3 میسپاریم زیرا هر 3 ماشین از نظر چهره وضعیت مناسبی دارند . نیسان  جوک یک ماشین کراس اوور شهری اسپرت جذاب  است که خطوط متقارن و زیبای بدنه ، طراحی خشن و نو آورانه چراغ ها ، طراحی تیز و مدرن و عصبانی کاپوت و رینگ های آلومینیومی 18 اینچی از ویژگی های عالی ظاهری اش است که  نیسان جوک را تبدیل به ماشین منحصر بفردی کرده است . از دیگر نکات مثبت طراحی نیسان جوک آیرودینامیک خوب این ماشین است که در کلاس خود حرف های زیادی را برای گفتن دارا می باشد.  نیسان جوک ماشین مهندسی شده و پیشرفته ای است که در عین جذاب و جوان پسند بودن از عهده رفع نیاز های کامل یک خانواده بر میاید.

 

نیسان جوک پلاتینیوم

 

 داخل کابین ماشین نیسان جوک جذاب و همه پسند طراحی شده است و تا حد زیادی هیجان انگیز میباشد. در طراحی کنسول مرکزی نیسان جوک از موتور های مسابقه ای الهام گرفته شده است و با کمی دقت در کابین ماشین این موضوع را به خوبی میتوان درک کرد . صندلی های نیسان جوک ارگونومی بالایی دارند و علاوه بر راحتی مناسب در مانور ها و حرکت بدن سرنشینان ماشین را به خوبی در بر میگیرد . درون کابین نیسان جوک امکانات ایمنی و رفاهی فراوانی به کار رفته است تا سرنشینان ماشین در کمال آرامش و راحتی به سر ببرند  . ارگونومی کابین نیسان جوک در سطح بالایی است و درون کابین ماشین دسترسی به همه امکانات و تجهیزات راحت است و به سهولت صورت می پذیرد . متریال استفاده شده در کابین نیسان جوک پلاستیک مرغوب است و از نظر کیفیت ماشین سطح بالایی میباشد و کیفیت مونتاژ و ساخت بالای نیسان جوک هم کاملا مشهود است . از آنجایی که با توجه به رنج قیمت نیسان جوک مدل پلاتنیوم ماشین مد نظر ما بود از نظر آپشن سطح این ماشین بسیار عالی است و به جرئت می توان گفت حتی از رقبای کره ای خود هم ماشین فول آپشن تری است.

 

نیسان جوک پلاتینیوم

 

نیسان جوک پلاتنیوم در بخش فنی مجهز به پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر  ۱۶۰۰ سی سی ، 16 سوپاپ و تنفس طبیعی میباشد. نیسان جوک ماشین پر بازده ای است و از اینرو این ماشین به کمک پیشرانه پیشرفته و اقتصادی اش قابلیت تولید ۱۱۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۷ نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . نیسان جوک از گیربکس CVT یا دنده متغیر بهره میبرد که با پیشرانه نیسان جوک هماهنگی چندانی ندارد و از نظر عملکرد هم شرایط مناسبی را ارائه نمی‌دهد. یکی از نقط ضعف نیسان جوک همین قوای محرکه آن است که قدرت نه چندان بالای موتور در کنار عملکرد متوسط جعبه دنده را شامل می‌شود. شتاب 0 تا 100 کیلومتر نیسان جوک و هم چنین شتاب ثانویه اش هم به همین شکل است و میتوان آن را  ماشین  مناسبی برای مسیرهای شهری دانست. قدرت نیسان جوک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند ولی در نسخه اسپرت در کنار موتور با قدرت بیشتر، سیستم چهار چرخ متحرک هم در دسترس است.

 

نیسان جوک پلاتینیوم

 

نیسان جوک یک ماشین کراس اوور اسپرت و جذاب است که هندلینگ و سواری بسیار هیجان انگیزی را دارا میباشد. نیسان جوک سواری چند منظوره ای دارد به این صورت که ماشین نرم و خانوادگی میباشد اما در عمل و زیر فشار کاملا اسپرت میشود و کاملا هم تحت اختیار راننده قرار می گیرد . از آنجایی که عملکرد سیستم تعلیق خوب و هماهنگ با طراحی شاسی مدرن نیسان جوک میباشد در عین این عملکرد نرم پایداری و مانور پذیری بسیار خوبی را شاهد هستیم و از آنجایی که این ماشین از سیستم فرمان  الکتریکی  جهت راندمان بالاتر موتور و افزایش سرعت واکنش راننده بهره میبرد شاهد این هستیم که نیسان جوک ماشینی با سیستم فرمان نرم ، دقیق و هماهنگی است که فرمان پذیری خوب و هیجان انگیزی  را رقم زده است و عملکرد خوب نیسان جوک را  در انتقال وزن و عبور از دایره پیچ ها به طرز کاملا خوبی شاهد هستیم و بسیار ماشین فوق العاده ای خود را نشان میدهد . نیسان جوک هم چنین از سیستم ترمز  خوب و پر قدرتی بهره میبرد که به راننده اطمینان حرکت با سرعت های بالا و انجام مانور های سنگین را به راحتی میدهد و ماشین کاملا مطمئن و ایمنی جلوه میکند. از نظر سواری، هندلینگ، ترمز و فرمان پذیری و ... هم یک ماشین فوق العاده و بدون نقص می باشد.

نیسان جوک پلاتینیوم یک کراس اوور جذاب و با کیفیت است که مهم ترین مزیت این ماشین و دلیل گرفتن امتیاز بیشترش هم همین استهلاک کم و کیفیت بسیار عالی است و علاوه بر این نیسان جوک یک ماشین فول آپشن است که سرنشینان درون آن حداکثر راحتی و رفاه را تجربه خواهند کرد. نکته مهم در مورد نیسان جوک عملکرد نه چندان خوب موتور و جعبه دنده است که ارزش خرید آن را در مقابل رقبا کاهش می‌دهد.

 

نیسان جوک پلاتینیوم

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/05/25

    فقط نیسان جوک ...مرسی ماشین ۳

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/05/25

    با سلام این از بدیهیات هست که ماشین ژاپنی از کره ای بهتر است و نیاز به این همه نقد نداد مثل مقآیسه بویینگ و توپولف هست صد در هزار نیسان از هیوندا و کیا بهتر هست و خواهش میکنم ماشینهای ژاپنی را با آلمانی ها و کره ایها را با فرانسه و چین مقایسه کنید

  • user icon
    نویسنده : sina
    تاریخ : 1396/05/26

    نیسان را دوست داریم ( البته نه جوک ) اما گیربکسش باعث میشه سمتش نرویم ! به این دوستانی هم که هی ژاپنی ژاپنی میکنن باید بگم یعنی خریداران سراسر جهان و حتی در کشوری مثل آمریکا و ... عقل ندارن میان سراغ هیوندای و کیا ؟!!! شما بهتر میدونی ؟ ماشین خودت الان چیه ؟
    عزیزم حتما یه مواردی رو مقایسه میکنند میان سراغ یه برندی ...
    تعصب دیگه داره تبدیل میشه به بیفکری

    • نویسنده : یاشار
      تاریخ : 1396/05/28

      داداش تو آمریکا اکثرا تویوتا و هوندا و نیسان و لکسوس برندهای خودشون سوار میشن در ضمن بد نیست یک سری به فراخوان بزرگ هیوندا که برا سوناتا هببرید و سانتافه زد مراجعه کنی که مشکلات مثل پیشرانه قفل ترمز و .....کلی آبروریزی کرد اگه شما هم به جا ماشین چینی و کره ای و فرانسوی سوار ماشین آلمان و ژاپن میشدی حتی آگه بی فکر باشی تفاوت احساس میکنی سوار شو فقط

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/05/28

    باسلام و ارادت من همه رقم ماشين كره ايي داشتم از2006 تا چندي قبل بترتيب سوناتا،اسپورتيج،سورنتو،واين اخر بمدت 2سال كوراندو داشتم كه در مجموع همه خوب و قابل قبول بودند اما 3ماهي هست كه نيسان جوك اسپرت دارم بدون تعصب كيفيت و سواري و هندلينگ اين خودرو قابل مقايسه يا كره ايها نيست و در يك كلاس ديگه اي است.بدوستان توصيه ميكنم در محوطه برج ميلاد يه تست رايگان از اين خودرو بخصوص نوع اسپرت بگيرند

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/06/13

    ماشین ۳ راهی پیدا کنه تاببینیم افرادی که نظر میدن سوار چه ماشینی هستند تا معلوم بشه افرادی که اینهمه ضد کره ای هستند چه ماشینی دارند فکر کنم پیاده اند مرسی ماشین ۳

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading