بنز E کلاس 2017-2018

MERCEDES BENZ E200 2017-2018

بنز E کلاس 2017-2018 بنز E200 2017-2018

بررسی بنز E کلاس

مرسدس بنز E کلاس یک سدان سایز متوسط لوکس است که نسل اول آن در سال 1993 معرفی شد و در حال حاضر در پنجمین نسل و به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای کلاس خود به تولید می‌رسد. البته باید بگوییم که پیش از معرفی اولین نسل با این نام، مرسدس بنز خودروهای خود در این کلاس را با کد اتاق W به تولید می‌رساند اما از نام‌های دیگری برای آنها استفاده می‌کرد.

مرسدس بنز E کلاس یکی از بهترین خودروها در کلاس خود محسوب می‌شود و اتفاقا نسل سوم آن با کد اتاق W211، در ایران مونتاژ شد و می‌توان این اتفاق را یکی از تاریخی‌ترین رویدادهای خودرویی کشور دانست.

به هر حال اکنون قصد داریم در مورد نسل پنجم E کلاس صحبت کنیم که در سال 2016 در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد و توسط ستاره ایران به عنوان نماینده مرسدس بنز در ایران، وارد بازار کشورمان شد.

 بنز-E200
عکس داخلی بنز E کلاس 2017-2018
price icon

10,500,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

8از 6کاربر

نکات مثبت بنز E کلاس

طراحی ظاهری عالی – طراحی کابین عالی – لیست کامل تجهیزات رفاهی – کیفیت سواری عالی

نکات منفی بنز E کلاس

قیمت بسیار بالا – هزینه نگهداری بالا – موتور نه چندان قدرتمند

امنیت بنز E کلاس

تردیدی در امنیت مرسدس بنز E کلاس وجود ندارد و نسل پنجم آن هم موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ شده است.

نقد کارشناسی بنز E کلاس

مرسدس بنز E کلاس یک سدان سایز متوسط لوکس است که در سال 1993 در نسل اول معرفی شد و در سال 2016 وارد پنجمین نسل خود شد. این نسل از مرسدس توسط ستاره ایران به عنوان نماینده کمپانی آلمانی در ایران، در بازار کشورمان به صورت بسیار محدود عرضه شد و واردات آن به دلیل قوانین موجود در کشور، خیلی زود پایان یافت.

E کلاس پس از S کلاس، لوکس‌ترین محصول مرسدس بنز به شمار می‌رود و در کلاس سدان‌های سایز متوسط لوکس، رقبایی چون ب ام و سری 5، آئودی A6، ولوو S90 و لکسوس GS را در مقابل دارد. البته در بازار ایران به دلیل محدودیت‌های موجود، به جز سری 5، اصلی‌ترین رقبای آن حضور ندارند.

نسل پنجم مرسدس بنز E کلاس با کد اتاق W213، در سال 2016 و در خلال نمایشگاه خودرو دیترویت معرفی شد و استفاده از زبان طراحی جدید مرسدس بنز در آن کاملا مشهود است. چراغ‌ها در زبان طراحی جدید مرسدس شکل جدیدی دارند و مرسدس بنز از این شکل چراغ‌ها در سایر محصولات خود همچون C کلاس و S کلاس هم استفاده کرده است. البته این شکل جدید چراغ‌ها برای برخی از کاربران خوشایند نبود و این موضوع به سلیقه شما بازمی‌گردد.

همان طور که گفتیم E کلاس رقیب مستقیم سری 5 ب ام و است و انتخاب بین این دو خودرو، کار چندان ساده‌ای نیست. این نکته را در نظر بگیرید که سری 5 به دلیل طراحی جذاب‌تر و رانندگی اسپرت‌تر، توجه کاربران بیشتری را به خود جلب می‌کند و محصول مرسدس بنز کار بسیار سختی در این رقابت دارد.

مرسدس بنز بهترین طراحان را در اختیار دارد و علاوه بر بیرون، در داخل کابین هم با طراحی بسیار زیبایی روبه‌رو هستیم. آلمانی‌ها از چرم و چوب با کیفیت برای تزئین کابین محصول خود استفاده کرده‌اند. نمایشگر صفحه آمپر و نمایشگر 12.3 اینچی در مرکز داشبورد به صورت یکپارچه طراحی شده و حالتی پیوسته دارند.

مرسدس در مرکز داشبورد 4 ورودی هوا برای سیستم تهویه مطبوع تعبیه کرده و کمی پایین‌تر، یک ساعت آنالوگ مشاهده می‌شود تا در کنار انبوهی از تکنولوژی‌ها، کمی هم آن حس سوار شدن بر یک خودرو کلاسیک را القا کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این کابین، نورپردازی جذابی است که با استفاده از چراغ‌های LED صورت پذیرفته و امکان تغییر رنگ نور را دارد.

مرسدس بنز لیست کاملی از تجهیزات رفاهی و آپشن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توانیم به 2 کیسه هوا، کلید هوشمند مجهز به استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک سه گانه، نمایشگر 12.3 اینچی و سیستم صوتی مجهز به 9 بلندگو، تنظیم برقی صندلی‌های جلو همراه با حافظه، گرمکن و سردکن صندلی‎‌های جلو، آینه وسط الکتروکرومیک، سانروف پانوراما، هشدار خواب آلودگی راننده، رادار نقاط کور، در صندوق عقب اتوماتیک، سنسور پارک جلو و عقب و کروز کنترل هوشمند و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم.

مرسدس بنز همواره تمامی محصولات خود را با موتورها و در نسخه‌های مختلفی تولید می‌کند و طیف وسیعی از موتورها را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. به علاوه اینکه E کلاس در مدل‌های مختلفی از جمله سدان، کوپه، واگن و کابریولت به تولید می‌رساند.

در ایران به دلیل قوانین موجود و شرایط حاکم بر بازار، تنها مدل E200 وارد شد که از یک موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید 184 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور را دارد و همچنان می‌تواند E کلاس را در مدت 7.7 ثانیه پس از حرکت از حالت سکون در شرایط ایده‌آل به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. این در واقع یکی از ضعیف‌ترین موتورهایی است که مرسدس بنز در محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهد در حالی که پیش از این در نسل قبل نسخه‌های 6 سیلندر هم وارد بازار ایران می‌شد.

مرسدس بنز E200 مدل 2017 و 2018 در حال حاضر با قیمت‌های چند میلیاردی در بازار به فروش می‌رسد و مهم‌ترین رقیب آن در بازار کشورمان، ب ام و سری 5 است. هرچند که با قیمت‌های کنونی، این محصول مرسدس در ایران ارزش خرید بالایی ندارد و می‌توان به راحتی به سراغ سایر گزینه ها رفت.

گالری تصاویر بنز E کلاس

property
گیربکس
اتوماتیک 6 سرعته
property
حجم موتور سی سی
1991
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
184/5500
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
7.7
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
9

مشخصات بنز E کلاس 2017-2018

مدل : مرسدس بنز E200
کلاس : سدان لوکس
گیربکس : اتوماتیک 6 سرعته
محور متحرک : چهار چرخ متحرک 4WD
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1991
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 184/5500
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 270/1500
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 7.7
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1468/1872/4923
وزن خالص(کیلوگرم) : 1500
مشخصات تایر : 245/45HR18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 9
استاندارد الایندگی : یورو 6
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 74
کیسه هوا : مجموعا 12 کیسه هوا / کیسه هوای راننده، سرنشین، جانبی و پرده ای و زانویی
سیستم های ترمز و پایداری : جلو و عقب دیسکی - ABS , EBD , DSC, ASR, ESP
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی ، ریموت کنترل اخطار دهنده، ریموت کنترل اخطار دهنده/ سنسور جلو و عقب/ سیستم استارت هوشمند/ دوربین عقب/ کروز کنترل/حفظ فاصله با خودرو جلو/ رادار نقاط کور/ کاپوت فعال در هنگام تصادف/ سیستم هشدار رانندگی بین خطوط/ دوربین 360 درجه
سیستم های فرمان و هدایت : کمکی الکتروهیدرولیکی/ روکش چرمی فرمان/ حافظه/ گرمکن
سیستم تهویه مطبوع : اتوماتیک سه گانه به همراه خروجی مجزا برای سرنشینان عقب با قابلیت تصفیه هوای اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : نمایشگر 12.3 اینچی/ IPOD/USB/AUX/FM/AM/DVD/MP3 / مجهز به 9 بلندگو/ ساب ووفر
سیستم صندلی : گرمکن و سردکن صندلی های جلو/ صندلی برقی سرنشین جلوصندلی برقی 6 حالته راننده و سرنشین/ پشت سری فعال هوشمند/ کنسول میانی تاشونده
سیستم اینه و شیشه ها : آینه های جانبی هوشمند با تنظیمات اتوماتیک و گرمکن/ آینه های الکتروکرومیک / سانروف پانوراما / حافظه آینه‌های جانبی/ بخار زدای اتوماتیک شیشه‌ها/ پرده عقی
سیستم روشنایی : قابلیت چرخش چراغ های جلو در پیچ ها/چراغ های جلو اتوماتیک هوشمند/ چراغ‌های جلو زنون/ چراغ‌های جلو با امکان تنظیم ارتفاع/ دیلایت LED/ چراغ مشایعت/ سیستم روشنایی و دید در شب
سایر امکانات : درب صندوق عقب برقی- سانروف پانوراما - سنسور باران - صفحه نمایشگر 12.3 اینچی - هشدار دهنده برای جلوگیری از بروز تصادف - رادار نقاط کور - تنظیم باد تایرها - رادار نقاط کور - دوربین 360 درجه
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره بنز E کلاس 2017-2018

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading