جیلی امگرند 7 2013-2014

GEELY EMGRAND 7 2013-2014

جیلی امگرند 7 2013-2014 جیلی 7 2013-2014

بررسی جیلی امگرند 7

جیلی امگرند 7 یک سدان کامپکت چینی است که در سال 2009 برای بازار کشور چین معرفی شد و در سال 2013 راه به کشورمان پیدا کرد. جیلی امگرند 7 یکی از معدود خودروهای چینی است که در بسیاری از کشورهای جهان و حتی در برخی از کشورهای اروپایی به فروش می‌رسید و به موفقیت نسبی دست پیدا کرد.

جیلی امگرند 7 به دلیل طراحی ظاهری مطلوب و ویژگی‌های فنی خوبی که داشت، در ایران هم به خودرو موفقی تبدیل شد و فروش بالایی را تجربه کرد. البته عرضه آن تا سال 2014 ادامه پیدا کرد و پس از آن دیگر وارد کشورمان نشد.

 

 جیلی-7-EMGRAND-7
عکس داخلی جیلی امگرند 7 2013-2014
price icon

170 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

8از 26کاربر

سال ساخت : 2013-2014

نکات مثبت جیلی امگرند 7

جیلی ام گرند7

امکانات مناسب خودرو - عملکرد خوب پیشرانه در مقایسه با دیگر چینی های بازار - ظاهری جذاب و به روز  

 

نکات منفی جیلی امگرند 7

صدای زیاد موتور در اتاق -ایراد در سیستم صوتی 

 

امنیت جیلی امگرند 7

جیلی امگرند 7 توانسته است از C NCAP چین 5 ستاره ایمنی دریافت کند. البته جیلی امگرند 7 موفق شده در آزمون ایمنی یورو انکپ 4 ستاره ایمنی کسب کند.

نقد کارشناسی جیلی امگرند 7

جیلی امگرند 7 یک خودرو کامپکت چینی است که در سال 2013 و توسط جیلران موتور وارد بازار کشورمان شد. البته عرضه آن مدت زیادی به طول نینجامید و در سال 2014 شاهد توقف واردات آن بودیم هرچند که در همین زمان کوتاه، محصول جیلی فروش بالایی را در ایران تجربه کرد.

امگرند خود یک برند خودروساز چینی بود که چندین سال قبل به مالکیت جیلی در آمد و محصولات آن تحت نام برند جیلی امگرند به فروش می‌رسید. هرچند در سال 2014 برند امگرند عملا از بین رفت چراکه محصولات آن با نام جیلی به فروش می‌رسند.

جیلی هم به خودی خود یک کمپانی بزرگ و قدرتمند در صنعت خودروسازی چین محسوب می‌شود چراکه در سال‌های اخیر اقدام به خرید برخی از برندهای خودروسازی مشهور جهان کرده است. از جمله آنها ولوو سوئد بوده به طوری که به مالکیت درآوردن ولوو موجب بالا گرفتن شهرت جیلی شد. به علاوه جیلی کمی بعد پولستار را هم تحت مالکیت خود درآورد و مدتی قبل اعلام شد جیلی چیزی نزدیک به 10 درصد از سهام کمپانی دایملر را خریداری کرده است. دایملر کمپانی مادر مرسدس بنز است و جیلی با این اقدام به نوعی نمایش قدرت برگزار کرد.

جیلی امگرند 7 با نام‌های دیگری چون جیلی امگرند و جیلی EC7 هم شناخته می‌شود. این خودرو ظاهر جذابی دارد و حتی در ابتدا به دلیل شباهت لوگو با برخی برندهای آمریکایی و شباهت ظاهری با خودروهای آلمانی، به عنوان یک خودرو گران قیمت در میان مردم شناخته می‌شد. این یکی از بهترین خودروهایی است که در کشور چین تولید شده و به دلیل همین کیفیت بالا توانست به برخی از کشورهای اروپایی هم راه پیدا کند.

جیلی امگرند 7 نخستین خودرو ساخت چین بود که در آزمون‌های ایمنی یورو انکپ موفق به کسب 4 ستاره ایمنی شد و به عنوان یک خودرو باکیفیت شناخته شد.

طراحی کابین جیلی امگرند 7 هم خوب بود اما نه به خوبی طراحی بدنه. داشبورد طراحی نسبتا ساده‌ای دارد و یک نمایشگر در مرکز آن دیده می‌شود. پوشش انتخاب شده برای صندلی‌ها و متریال به کار رفته در کابین از کیفیت مطلوبی برخوردارند و جیلی امگرند 7 سواری نسبتا نرمی دارد. فضای سرنشینان عقب در حد متوسطی است اما برای استفاده در مسیرهای طولانی گزینه خوبی به شمار می‌رود.

جیلی امگرند 7 تجهیزاتی چون 6 عدد کیسه هوا، نمایشگر 6.5 اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت، سانروف برقی، تنظیم برقی آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، صندلی‌های عقب تاشو، چراغ‌های جلو اتوماتیک با قابلیت تنظیم ارتفاع نور را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جیلی امگرند 7 به یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که قادر است 138 اسب بخار قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این قدرت برای به حرکت درآوردن جیلی امگرند 7 کافی است و می‌توان عملکرد فنی آن را خوب ارزیابی کرد.

جیلی امگرند 7 در حال حاضر در دو نسخه اتوماتیک و دنده ای در بازار موجود است که با یکدیگر اختلاف قیمتی تقریبی 20 میلیون تومانی دارند و در بازار و در نسخه‌های دست دوم سال های 2013 و 2014 به فروش می‌رسند. جیلی امگرند 7 خودرویی بسیار با کیفیت بود ولی با اتفاقاتی که برای نمایندگی این برند در ایران برایش رخ داد به یک باره بازار نمونه های دست دوم این خودروی با کیفیت چینی دچار مشکل شد و دیگر آن جذابیت گذشته را ندارد .در حال حاضر نمونه های کم کارکرد اتومات مدل 2014 جیلی ام گرند7 تقریبا با نمونه‌های صفر کیلومتر بسترن B30 هم قیمت است که با توجه به وضعیت برند جیلی و نبود خدماتی مناسب برای این خودرو خرید بسترن B30 و یا گزینه های دیگری مانند استپ وی کار کرده می تواند گزینه های جذاب تری در شرایط کنونی بازار خودرو ایران باشد ،این نکته را در نظر داشته باشید که نمونه های دست دوم دنده ای جیلی ام گرند7 در بازار به دلیل قیمت پایین‌تر بازار خرید و فروش بهتری دارد.

اگر مشکلات خدمات پس ازفروش برای جیلی ام گرند7 اتفاق نمی افتاد، بدون شک جیلی ام گرند7 می توانست یکی از پر فروش ترین خودروهای چینی در تاریخ بازار خودروی ایران باشد اما این خودرو باکیفیت، در حال حاضر با مشکل قطعات روبه‌رو است.

اگر نمونه‌های کم کارکرد آن را پیدا کردید، می‌تواند گزینه منطقی برای خرید یک خودرو سدان خانوادگی باشد. 

   

گالری تصاویر جیلی امگرند 7

property
گیربکس
5 دنده دستی
property
حجم موتور سی سی
1792
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
137/6200
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
12
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
7,2

مشخصات جیلی امگرند 7 2013-2014

مدل : Emgrand 7
کلاس : سدان متوسط
گیربکس : 5 دنده دستی
محور متحرک : دیفرانسیل جلو (FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4 خطی / 16
حجم موتور سی سی : 1792
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 137/6200
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 172/4200
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 185
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 12
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1470/1789/4635
وزن خالص(کیلوگرم) : 1280
مشخصات تایر : 215/55R16
مصرف ترکیبی(لیتر) : 7,2
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 50
کیسه هوا : راننده / سرنشین جلو / جانبی / پرده ای جلو و عقب مجموعا 6 عدد
سیستم های ترمز و پایداری : جلو و عقب دیسکی / ABS - EBD
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ ایموبیلایزر
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان چرم مجهز به کلید های کنترلی/ فرمان قابل تنظیم
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : نمایشگر 6,5 اینچی / پخش DVD
سیستم صندلی : صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم 8 حالته/ کمربند صندلی های جلو با قابلیت تنظیم شانه ها و محدود کننده نیرو/ کمربند های سه نقطه ای با قابلیت پیش کشندگی اتوماتیک
سیستم اینه و شیشه ها : برقی
سیستم روشنایی : تنظیم ارتفاع نور / روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها/ مه شکن جلو و عقب
سایر امکانات : باک بنزین ضد انفجار با شش لایه مواد پلیمری مخصوص/ داشبورد و رودری چرم
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره جیلی امگرند 7 2013-2014

  • user icon
    نویسنده : hamid
    تاریخ : 1395/06/22

    تنها فراخوانی که این شرکت داده برای فعال کردن GPS فارسی آن و نصب نرم افزار برای ایران بوده که این هم بسیار خوب بوده و جای تقدیر داره و حتی برای سوناتا هم این کا ر را نکردن و جی پی اس هاش تو ایران کار نمیکنه. نصب سینی زیر ماشین هم اختیاری است و برای کسانی که زیاد تو گل و شل می رن. اینها هیچکدام عیب نبودن . سپاس

  • user icon
    نویسنده : erfan
    تاریخ : 1395/07/12

    جیلی واقعا ماشین جیلی ۷ عالی هست من ندیدم سیستم صوتی ماشین خراب شده باشه هیچ عیب و ایرادی نداره من هیچی ندیدم و درمورد کیفیت بدنه واقعا اتاق بسیار بسیار محکمی داره طراحی اتاق جیلی رو ولوو کرده شما تو اینترنت بزنید تصادفات جیلی اتاق سالم مونده و قدرت موتور بالایی داره

  • user icon
    نویسنده : جیلی سوار
    تاریخ : 1395/07/20

    من جیلی داشتم
    یه بار ی جیپ از پشت زد ب من
    جلوی جیپ کامل رفته بود تو
    ولی جیلی هیچیش نشده بود و فقط چراغ عقب شیشه ش شکسته بود ولی کار میکرد
    خلاصه بگم ماشین شدید محکمیه و ایمنی خوبی داره
    افت قیمت هم نداشته

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1395/08/28

    با سلام من جیلی دارم و واقعا ازش راضی هستم و به هیچ مشکلی هم بر نخوردم

  • user icon
    نویسنده : اسماعیل
    تاریخ : 1395/10/09

    سلام من جیلی دارم ماشین خوبیه ولی ایرادش خدماتشه که تو بندر عباس نیست

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1395/10/22

    به نظرم تا بازه قیمتی صد میلیون بهترین ماشینه
    متاسفانه تبلیغات منفی در مورد خودرو چینی زیاده که البته اکثرا واقعیت ندارن.
    من خودم جیلی دارم و توی این مدت فوق العاده بوده ، این ماشین از هر لحاظ فوق العاده است.
    و هیچوقت سیستم صوتی ماشینم خراب نشده

  • user icon
    نویسنده : ادريس
    تاریخ : 1396/02/19

    ماشين خوبي هست ولي اين طور كه نوشتن كه سيستم صوتي داراي ايرا هست اين طور نيست و صدا موتور هم به خاطر خاص بودن ماشين هست در كل ماشين خوبي نسبت به قيمتش هست ولي تنها مشكلي كه داره مانند ساير ماشين هاي وارداتي اگر كامپيوتر ماشين خراب شد كل ماشين جواب ميكنه و بعد هيچي از امكانات رفاهي كار نخواهد كرد

  • user icon
    نویسنده : عرفان
    تاریخ : 1396/07/19

    سلام و خسته نباشین خواستم بپرسم سیستم صوتی جیلی بلوتوث هم داره ؟

    • نویسنده : ali
      تاریخ : 1396/07/28

      آره داره

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/09/03

    سلام
    بنده سه ساله جیلی دارم و ماشین بسیار خوبیه
    موتور واقعا قوی ای داره و تمام ماشین های هم‌رنج موتوری خودش رو‌ در درگ من‌تا الان زدم‌باهاش
    صدای‌موتور زمانی‌میاد داخل که‌گاز زیاد بدید که طبیعیه‌ولی کیفیت موتور و‌طراحی‌به‌دلیل اینکه کار شرکت ولوو‌هست بسیار بی نقصه
    سیستم‌صوتی مشکلی نداشته نمیدونم چه‌موردی رو نوشتید
    و‌اینکه فضای داخلی بسیار جا‌دار و‌راحتی داره و‌ماشین بسیار نرم هست

  • user icon
    نویسنده : Davood Salehi
    تاریخ : 1397/05/19

    جیلی از هر نظر در رنج قیمت خودش در شرایط فعلی اقتصادی عالی هست. خدمات پس از فروش و نمایندگی ها نسبت به برندهای دیگر بسیار عالی هست و اولین خریدارهای جیلی در ایران بودم. در مدت 5 سال حدود 200 هزار کیلومتر کارکرد مشکل خاصی از این ماشین ندیدم. همیشه هم نمایندگیها برای خدمات پاسخگو بودند و هیچ مشکلی نداشتم. گارانتی 5 سال که به نحو احسن در نمایندگیها انجام می شود و همچنین استاندارد ایمنی یورو انکاپ که هیچ ماشین چینی ندارد! خود گویای ارزش خرید این ماشین می باشد.

  • user icon
    نویسنده : سعادت
    تاریخ : 1397/05/23

    امیدوارم تحلیگر محترم در مقایسه با ماشینهای هم رده این خوردرو تحلیلش را ارئه نموده باشد ونگاه سخت گیرانه وایده آلی به موضوع نداشته باشد و اما تبرای بنده که این ماشین را مدت 4 سال استفاده نموده ام و110000کیلومتر را طی نموده ام
    خودرویی بسیار جا دار راحت محکم کم مصرف ونرمی وسفتی خاص خود را دارد و مطابق سابقه ایی که در نمایندگی دارد فقط تعویض آب وروغن ولنت جلو و تعویضات لازم سرویس دوره ایی بوده است رفتار نمایندگی که بنده مراجعه مینمایم خوب است واین کیفیت مرا در تعویض وارتقاء خودرو مردد نموده چون فکر میکنم هنوز سه چهار سال دیگر با نحوه ومراعات ونگهداری بنده جای استفاده مطلوب ومقرون به صرفه دارد البته بنز و بی ام دبیلو و حتی هیوندا نیست ولیکن میتوان در بین خودروهای چینی وارد شده به ایران بعنوان یک خودرو چینی خیلی خوب و مطمئن دسته بندی نمود وقیمتاً نیز فارغ از مقایسه غیر معمول بسیار مطلوب است البته برای دلال منصف سود وبورسی ندارد ولی برای مصرف کننده واقعی سود مصرفی مناسبی را میتواند داشته باشد

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/06/06

    جیلی ام گرند اتوماتیک این ماشین را دارم کیفیت ماشین ، قدرت ، استحکام و سواری و آپشنها و زیبایی به نسبت پولی که پرداخت می کنید در مقایسه با خودروهای مشابه هم رده از نظر سایز و حجم موتور مانند النترا و لیفان و برلیانس بهتره و ارزش خرید بالاتری داره. من که هم از ماشین هم از خریدم راضی هستم و کسی که می خواد خرید اقتصادی و خوبی داشته این ماشین را توصیه می کنم

  • user icon
    نویسنده : ناصر شجری
    تاریخ : 1397/08/12

    سلام من دارم واقعا ماشین عالیی هست امکانات عالی ایمنی بسیار خوب

  • user icon
    نویسنده : براتی
    تاریخ : 1397/08/13

    سلام
    من جیلی دارم
    ماشین عالیه
    فقط الان بوق ماشین کار نمیکنه. قبلا هم یه بار قطعش خراب شده بود عوض کردم. باز خراب شده
    نمیدونم چکارش کنم؟؟

    • نویسنده : امير
      تاریخ : 1397/09/04

      ماشينت از لحاظ زير پا و فتي چطوره؟كند و شتابش سواريش چطوره؟

    • نویسنده : ناشناس
      تاریخ : 1397/11/01

      سلام بازم برید درست کنین

  • user icon
    نویسنده : محسن گلی
    تاریخ : 1397/09/08

    سلام من تا حالا ماشین چینی نمیخریدم این ماشین رو هم از روی طلب برداشتم فکرشو هم نمیکردم اینقدر با کیفیت و خوب باشه الان ۶ ماهه که سوارش میشم واقعا عالی کم مصرف و پر شتاب اتومات 2014 در ضمن ماشین من 10 تا ایربک داره نمیدونم تحلیل گر چرا زده ۶ ایربک

    • نویسنده : A.T.C
      تاریخ : 1398/05/11

      دوست عزیز جیلی ۶ ایربگ در ۱۰ نقطه داره

  • user icon
    نویسنده : پدرام
    تاریخ : 1397/09/29

    سلام وقتتون بخیر
    من جیلی دارم و اینکه دسته راهنماش قطع شده بردم نمایندگی میگن قطعش نیست و الان 8 ماهیه دارن تهیه میکنن . تا حالا کسی این مشکل رو داشته ؟ و اینکه باس چیکار کرد ؟

    • نویسنده : تعمیرگاه سناتور
      تاریخ : 1400/08/15

      خیابان دامپزشکی بعداز تقاطع کارون جنب مسکن طهران ،پلاک ۳۶۳ تعمیرگاه سناتور
      ببر به این آدرس برات درستش میکنن

  • user icon
    نویسنده : نعمتی
    تاریخ : 1397/10/08

    سلام.
    یک 206SD V8 مدل 96 دارم که ۳۶۰۰۰ تا کار کرده. به نظرتون با یک جیلی EC7 دنده‌ای مدل 2013 با کارکرد 150000 عوض کنم؟ آشناست و می‌گه ۷۵ تومن.
    از ماشین خودم راضیم اما بخاطر مسافرت زیاد، دنبال یه ماشین یک درجه بالاتر می‌گردم.

  • user icon
    نویسنده : آزاد
    تاریخ : 1397/10/14

    سلام سینی زیرماشین روازبیرون تهیه کردم ونمایندگی نمیبنده کارهرکس هم نیست اگرکسی سراغ داره نصاب ممنون میشم جیلی امگرند۲۰۱۳مدل ماشین هست شمازه تماس۰۹۱۲۳۹۴۸۰۸۴

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/10/16

    سلام من بین خرید مگان و جیلی مردد هستم نظر دوستان چیه؟

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1401/03/21

      جیلی عالیه من ۸ ساله دارم عالیع

  • user icon
    نویسنده : حسین نجفی
    تاریخ : 1397/10/28

    با سلام خدمت دوستان
    من جیلی امگراند 7 دارم خیلی هم ازش راضی هستم فقط چند وقتی هست مصرف سوختش رفته بالا تو شهری صدی دوازده سیزده میسوزونه بیرون شهر صدی ده....
    ممنون میشم راهنمایی کنید مشکلش از کجاست

    • نویسنده : خودم
      تاریخ : 1397/11/04

      احتمال زیاد کاتالیزورش کیپ شده.

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1397/11/06

    سلام
    میخواستم سوال کنم جیلی امگرند چند مدل موتور داره
    چون بعضیها میزنن موتور بزرگ
    اگه اطلاعاتی دارید لطف کنید راهنمایی کنید

    • نویسنده : مرتضی
      تاریخ : 1397/11/16

      دو مدل داره که اختلاف جزئی در لوازم برقی ماشین داره . اما موتور همشون سری ام۷ ۱۸۰۰ هست

  • user icon
    نویسنده : سهیل
    تاریخ : 1397/11/09

    بهترین گزینه خرید جیلیه

  • user icon
    نویسنده : mansour
    تاریخ : 1397/11/11

    سلام من ازسال ۲۰۱۴ دارم ازشم راضیم حداقلش در رنج قیمت خودش خوبه صدای موتور کجاش زیاده کارشناس میگه ضمنا با پول این ماشین باید بری ۲۰۷ بگیری که هیچ اپشنی نداره نرمی جادار بودن صندوق عقب جادار فعلادر ایران برای پول ما ایت خوبه من که ازش راضیم

  • user icon
    نویسنده : Kamal
    تاریخ : 1397/11/14

    سلام ...من جیلی امگراند ۷ دارم ....ایا راه حلی برای نرمتر شدن کمکهای ماشین هست ..راهنمایی بفرمایید ..ممنون

    • نویسنده : دوستدار
      تاریخ : 1398/01/15

      میگن با کمک کرولا جایگزین میکنن فوق العاده تغییر میکنه و عالی میشه ولی بازم تحقیق کنید

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/12/04

    با سلام آی سی سیستم صوتی و تصویری ماشینم سوخته چندجا خبر گرفتم پیدا نکردم لطفاً هرکسی اطلاعاتی در این خصوص دارد راهنماییم کنند با تشکر

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/12/09

    سلام دوستان جیلی امگرند تسمه تایم داره یا زنجیر؟

    • نویسنده : فرشید
      تاریخ : 1397/12/23

      زنجیر

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/12/13

    سلام
    من واسه خرید بین برلیانس h330و جیلی گیر کردم.قدرت موتور و گیریبکس خیلی واسم مهمه.قبلا لیفان 620 داشتم از گیریبکس و دیسکو صفحش راضی نبودم.کارشناس گفته بود دیسکو صفحه جیلی ضعیفه میخواستم کسانی که دارن کمک کنن به خرید من.مرسی

  • user icon
    نویسنده : پژمان
    تاریخ : 1398/04/24

    سلام بنده ۶ ساله که از این ماشین در اکثر جاده های ایران رانندگی کردم به نظر من از نظر کیفیت و قدرت و هندلینگ ماشین بسیار خوبیه

  • user icon
    نویسنده : Farshad
    تاریخ : 1398/05/14

    سلام من میخوام ماشین بخرم حالا بین ماشین جیلی امگرند و اچ سی کراس موندم میشه راهنماییم کنید بهترین انتخاب رو داشته باشم ممنون از دوستان

  • user icon
    نویسنده : m.mal
    تاریخ : 1398/05/19

    سلام من جز اولین خریدارهای جیلی بودم و در آن زمان بسیار بررسی کردم که با پولی که دارم چه نوع سواری می توانم بخرم .الان حدود 6 سال هست که جیلی دارم و بسیار ازش راضی هستم.پرقدرت،محکم، بدون هیچ خرابی و حتی سیستم صوتی ان هم که اشاره کردند هرگز مشکلی نداشته است و اگر دوباره خواسته باشم بین ماشینهای ایرانی و چینی موجود خرید کنم همین جیلی را انتخاب می کنم.

  • user icon
    نویسنده : اریو برزن
    تاریخ : 1398/06/05

    سلام‌
    من تا حالا فقط ماشین ایرانی از جمله سمند و ۲۰۶ پارس داشتم
    الان مبخوام امگرند بگیرم .ایا سواری و کیفیت این ماشین از ماشینهای ایرانی بیشتره یا ن ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین لطفا
    با تشکر

    • نویسنده : jalal
      تاریخ : 1398/07/22

      سلام عزیز شک نکن چرخ جیلی با اون رینگ خوشگلش به دنا پلاس ایرانی شرف داره حالا در برابر اپشنها و ایمنی و طراحی و موتور فوق العاده قوی جیلی که محشره اینو میتونی از اونایی که جیلی سوارن بپرسی

  • user icon
    نویسنده : موسی
    تاریخ : 1398/06/05

    سلام دوستان لطفا کسی که تجربه داره جوابگو باشه جیلی بخریم یا آریو زوتی z300 البته قیمت هم مد نظر داشته باشید

  • user icon
    نویسنده : Fahad daylami
    تاریخ : 1398/07/04

    سلام میخوام یه جیلی امگرند 7. 2015 بخرم و میخواستم بدونم ایا کروز کنترلش و مانیتورش فابریکه یا باید خودمون عوضش کنیم؟ اگه میشه اطلاع بدید با تشکر

  • user icon
    نویسنده : پدرام
    تاریخ : 1398/07/04

    من چند سالی میشه جیلی دارم،به نسبت قیمت ماشین فوق العاده ای هست.استهلاک فوق العاده پایین،امنیت بالا،موتور عالی.در کل از انتخاب این ماشین راضی هستم.قطعات هم استوک توی بازار هست و هم نو.چون از کشورهای عربی دست دومش میاد و قطعه میشه به نسبت ماشینای دیگه استوکش فراوونه.

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1398/09/08

    چطوری زبان چینی جیلی ام گرند۷ رو تغییر بدیم. و چطور به بلوتوث ام گرند ۷ وصل بشیم؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1398/09/24

    سلام دوستان ۵ سال هست اتوماتشو دارم از سه سال پیش یه سانتافه فول هم گرفتم جیلی رو برای رفت و امد به محل کار استفاده میکنم اگه از اپشنهای عالیه سانتافه بگذریم باید بگم جیلی صندلیهای فوق العاده ای داره در مسیرهای طولانی از سانتافه کمتر خسته میشید سیستم صوتیش هیچ ایرادی پیدا نکرده ۱۹۰ هزار کیلومتر باهاش رانندگی کردم فقط بلبرینگ چرخ عوض کردم بقیه مخارجش مصرفی بوده کاش مدلای جدیدش میومد قطعا میخریدم در انتخابش شک نکنید در مقایسه با ماشینای هم قیمتش چند سرو گردن بالاتره اگه دنبال کلاس و قیافه ماشین هستید ماشین بروز و خوش استایلیه البته هاچ بکش باحال تره

  • user icon
    نویسنده : حسبن
    تاریخ : 1399/06/18

    یه دفعه یه ماشین سمند از پشت زد بهم رادیات و دوتا گلگیر و کاپوت رو عوض کرد ولی ماشین من سپر عقبش کنی تو رفت که با چکش درستش کردیم

    • نویسنده : حمید
      تاریخ : 1399/10/13

      منم یکبار دنده عقب زدم به دیوار و فکر کردم ماشین داغون شد و وقتی پیاده شدم دیدم فقط دو تا خط روش افتاده بود !!!...
      استهلاک و مصرف ماشین هم بسیار بسیار پایینه

  • user icon
    نویسنده : رسول صادقی
    تاریخ : 1399/06/26

    باسلام من هم خیلی راضی هستم اتومات فقط تنها مشکلی که دارم دود سیاه میکنه جایی نیست که برم درست کنم هیچکس نمیتونه تشخیص بده از چیه که دود سیاه میکنند مصرفشان بالا شده جدیدا ممنون اگه جایی رو معرفی کنید

    • نویسنده : مهران
      تاریخ : 1401/05/07

      کالاتیزور احتمالا خرابه شمع و وایر رو هم عوض کن

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1399/07/28

    قیمت ماشین جیلی الان چقدر هست ممنون میشم پاسخ بدین

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1399/08/30

    سلام من یه جیلی امگراند دارم الان همش برق داخل کابین و پشت آمپرش هی قطع و وصل میشه ده جا هم رفتم نتونستن درست کنن کسی تا حالا به این مشکل برخورده؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • نویسنده : قائم
      تاریخ : 1400/08/28

      سلام اگر تهران هستید یک برق کار خوب می شناسم خیابان کمیل اول کارون سمت راست یک گاراژ کوچکی هست.
      احمد اقا
      یکی از شاگردهای افعانی اش که کار اونم درسته.آقا بصیر

  • user icon
    نویسنده : رضا هاشمی
    تاریخ : 1399/12/22

    سلام لطفا دوستان اگر کسی تعمیرکار خوب گریبکس جیلی امگرند اتومات میشناسه به این شماره بفرسته برام.ممنون

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1400/01/15

    سلام در پاسخ به آقا مصطفی که میگن برق ماشینشون قطع و وصل میشه، برای من هم چند سال پیش اینجوری شده بود از آفتمات بود رفتم نمایندگی گارانتی داشت برام عوض کردن درست شد

  • user icon
    نویسنده : Lara
    تاریخ : 1400/01/23

    سلام .دوستان خواهشن اینقدر این جیلی رو بزرگ نکنین .چونکه واقعا از لحاظ گیربکس مشکل داره و در سربالایی ها خیلی مشکل داره .دیگه دوستی که با الانترا مقایسه میکرد احتمالا به ۹ز جیلی ماشین دیگه ای سوار نشده .دوستان این رو در نظر بگیرید اخرش ماشین چینی هست و فقط بزرگترین مزایای این ماشین قیمتش هست و حالا که واردات نداره قیمتش می بایستی بالاتر می شد که نشده دلیل خوبی بر سنجش کیفیت این خودرو هسخ .کمی اغراق زیاد در مورد این خودرو می کنین باور کنید زیاد هم آش دهان سوزی نیست ماشین خوبی هست ولی دیگه دوستان کم لطفی می کنن با کیا و هیوندا و ....مقایسه می کنند .

  • user icon
    نویسنده : Mehran
    تاریخ : 1400/06/04

    سلام چرا پرژکتور سپر امگراند دولامپ داره و لامپ دومی برای چیه

    • نویسنده : محمود
      تاریخ : 1400/07/05

      یکی مال شهر، یکی نور قوی تر هوای مه آلود.. البته تاحدی که میدونم.

  • user icon
    نویسنده : Beni
    تاریخ : 1400/07/18

    تولید جیلی امگراند۷قطع شده ایا؟دوس دارم بخرم ولی میترسم قطعاتش پیدانشه

  • user icon
    نویسنده : رضا لطفی
    تاریخ : 1400/07/20

    درود و عرض ادب
    یه سوال داشتم از کارشناسان و دوستان ، بنده قصد خرید جیلی امگرند 7 مدل 2014 را دارم، به نظرتون در شرایط فعلی خرید این خودرو کار منطقی و درستی هست؟

  • user icon
    نویسنده : محمدرضاادریسی
    تاریخ : 1400/09/05

    سلام
    من 7سال ماشین جیلی امگراند7دارم بسیار راضی هستم هیچ مشکلی نداشتم به نسبت قیمت بسیاری کیفیت خوبی داره به شما هم پیشنهاد میکنم

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1400/09/26

    سلام دوستان عزیز
    من ۵ ساله جیلی امگرند 7 دارم
    علیرغم تبلیغات منفی از وقتی که خریدم فقط آب و روغن و لنت تنها هزینه های این ماشین بوده
    یکبار هم دو سال پیش جلو بندیشو تعویض کردم
    نسبت به پولی که دادم خیلی خیلی راضی هستم
    سواری فوق‌العاده ای داره
    فقط یکی دو ماهه وقتی باهاش زیر ۲۰ تا میرم هرز گاهی از زیرش یه صدایی مثل کشیدن لوله فلزی روی زمین میاد که هرچی بررسی کردیم دلیلشو نفهمیدیم
    اگر کسی می‌دونه یا نمایندگی خوبی میشناسه معرفی کنه ممنون میشم
    09124881891

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1400/11/22

    سلام من جیلی امگراند ۷ دارم با مانیتور قدیمی نمیتونم بلوتوث گوشیمو وصل کنم بهش اگه میدونین لطفا کمک کنید

  • user icon
    نویسنده : Asma
    تاریخ : 1401/04/17

    سلام بین ماشین دنا و جیلی ۷ ۲۰۱۳ مرددم کدوم بهتره به نظرتون؟!

    • نویسنده : ارغوان
      تاریخ : 1401/05/24

      سلام تجربه دارم ک میگم صددددددددر صدددددددددددددددددددددددددددد جیلی حتی با 200 هزار کار ی چرخش می ارزه به دنای صقر

  • user icon
    نویسنده : محمد رضا نظافتی
    تاریخ : 1402/06/11

    منم مثل دیگر بزرگواران و دوستان جیلی دارم. بسیار بسیار راضی ام.
    حالا با تنوع زیاد ماشین های چینی بفکر تغییر افتادم و بدنبال فروشش هستم. ماشینم 2014 اتومات مشکی بدون رنگ. تمیز و سالمه. اگر احیانأ کسی خواست تو این روزهای آینده. بهم زنگ بزنه.قیمت خوب میدم خدمتتون.
    ممنون میشم اجازه انتشار بدید مدیر عزیز سایت.

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1402/12/25

      سلام
      شمارتون لطفا بزارید

  • user icon
    نویسنده : فرهاد ذوالفقاری
    تاریخ : 1402/07/22

    سلام دوستان عزیز من ۸ساله که جیلی دارم مدل ۲۰۱۴ اتومات هست ماشین فوق العاده ایه هنوز تمام قطعاتش صددرصد فابریکه حتی لاستیک ها ولنت ها هنوز هیچ
    قطعه ای تعویض نکردم البته ۵۵ هزارتابیشتر کارنکرده ازهمه چیزش راضیم تنها کمک عقب که فکرمیکنم کمی خشکه البته لاستیک هام روهم میدونم که دیگه تاریخش گذشته وخشک شدن ولی درکل از ۲۰ به این ماشین میدم ۱۸
    موفق باشید .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading