مینی کانتری‌من 2018

Mini countryman 2018

مینی کانتری‌من 2018 مینی کانتری من 2018

بررسی مینی کانتری‌من

تست درایو مینی کانتری من 2018

 

مینی کانتری‌من یک کراس اوور ساب کامپکت شهری است که نخستین بار در سال 2010 معرفی شد و به عنوان نخستین محصول کراس اوور مینی وارد بازار شد. نسل اول در سال 2014 یک فیس لیفت را تجربه کرد و تولید آن در سال 2016 خاتمه پیدا کرد.

پس از آن، نسل جدید مینی کانتری‌من در سال 2017 معرفی شد که با تغییرات زیادی در بیرون و داخل کابین همراه شده است. مینی کانتری‌من در حال حاضر در همین مدل توسط پرشیا خودرو به بازار عرضه می‌شود و قیمت آن توسط پرشیا خودرو 645 میلیون تومان اعلام شده هرچند در بازار با قیمت بالای 700 میلیون تومان هم خرید و فروش می‌شود.

کانتری من را باید کاربردی‌ترین محصول مینی بدانیم چراکه بیشتر برای خانواده‌ها مناسب است و برخلاف سایر محصولات مینی خریداران جوان را هدف قرار نداده است. مینی کانتری‌من در بازارهای جهانی در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود اما مدل در نظر گرفته شده برای بازار ایران، نسخه کوپر S است که از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد. این موتور قادر است 189 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

 مینی-کانتری-من-countryman
عکس داخلی مینی کانتری‌من 2018
price icon

4,850,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

0از 1کاربر

سال ساخت : 2018

نکات مثبت مینی کانتری‌من

فضای داخلی زیاد – توانایی آفرود به دلیل استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک – فضای داخلی جذاب

نکات منفی مینی کانتری‌من

قیمت بسیار بالا

امنیت مینی کانتری‌من

مینی کانتری‌من موفق به کسب 5 ستاره کامل از موسسه معتبر یورو انکپ Euro NCAP شده است.

نقد کارشناسی مینی کانتری‌من

مینی کانتری‌من یک کراس اوور ساب‌کامپکت است که نسل اول آن در سال 2010 معرفی شد و این نسل در سال 2014 یک فیس لیفت را تجربه کرد. اما نسل دوم کانتری من در سال 2016 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد و از سال 2017 پا به بازارهای جهانی گذاشت.

این کراس اوور مدتی قبل توسط پرشیا خودرو برای بازار ایران معرفی و عرضه شد و با قیمت نجومی به دست مشتریان ایرانی رسید.

مینی کانتری‌من در طراحی کاملا پیرو زبان طراحی خاص کمپانی مینی است و شکل چراغ‌های جلو و عقب، جلو پنجره و شکل کلی بدنه پیرو همین زبان طراحی است. چراغ‌های جلو حالت گردی دارند و در نمای عقب، چراغ‌های مستطیلی عمودی به همراه اسپویلر متصل به سقف از ویژگی‌های مهم هستند. به علاوه اینکه همانند سایر محصولات مینی امکان انتخاب رنگ متفاوت از بدنه برای سقف کانتری من وجود دارد.

با ورود به داخل کابین مینی کانتری‌من همان شکل خاصی که در کابین سایر خودروهای مینی وجود دارد، در این خودرو هم دیده می‌شود. کیفیت متریال به کار رفته در کابین به قدری بالا است که کاملا حس سوار شدن بر یک خودرو لوکس را به شما القا می‌کند. به علاوه صندلی‌های عقب کاملا راحت هستند و امکان جمع کردن آنها برای بالا بردن ظرفیت فضای بار وجود دارد.

برای مینی کانتری‌من در بازارهای جهانی موتورهای مختلفی در نظر گرفته شده اما مدل در نظر گرفته شده برای بازار ایران یعنی کوپر S، همانند برادران خود از یک موتور 2.0 لیتری توربو بهره می‌برد که قادر است 189 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ‌ انتقال پیدا می‌کند و این بدان معنی است که مینی کانتری‌من توانایی حرکت در مسیرهای آفرودی را هم دارد.

مینی کانتری‌من تجهیزات رفاهی نسبتا زیادی از جمله سیستم صوتی هارمن کاردون با امکان اتصال بلوتوث، شارژ بدون سیم گوشی هوشمند، آینه‌های جانبی ضد انعکاس نور، اسپویلر سقف، سقف پانوراما، آینه داخلی الکتروکرومیک، صندلی‌های جلو مجهز به حافظه و گرمکن، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سیستم کمکی پارک، نمایشگر هدآپ و کروز کنترل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مینی کانتری‌من در بازار جهانی در بازه قیمتی 27 تا 37 هزار دلار قابل خریداری است و نسخه کوپر S قیمتی برابر با 31 هزار و 400 دلار دارد. اما این کراس اوور در ایران با قیمت کاملا غیرمنطقی 645 میلیون تومان توسط پرشیا خودرو به فروش می‌رسد. هرچند با کمی جست‌وجو در بازار، قیمت‌های بالاتر از 700 میلیون تومان هم مشاهده خواهید کرد.

گالری تصاویر مینی کانتری‌من

property
گیربکس
8 سرعته اتوماتیک
property
حجم موتور سی سی
1998
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
189/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
7.2
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
6.4

مشخصات مینی کانتری‌من 2018

مدل : مینی کانتری‌من
کلاس : کراس اوور کوچک شهری
گیربکس : 8 سرعته اتوماتیک
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1998
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 189/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 280/4200
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 7.2
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1557/1822/4299
وزن خالص(کیلوگرم) : 1605
مشخصات تایر : 225/50R18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 6.4
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 51
کیسه هوا : 8 عدد (راننده - سرنشین - جانبی - پرده‌ای)
سیستم های ترمز و پایداری : سیستم‌های ترمز ABS, EBD, BAS, BOS, TCS, ESC و HAC/ ترمز جلو دیسکی خنک شونده - عقب دیسکی
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای/ سنسور دنده عقب/ دوربین دید عقب/ سیستم هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 6.5 اینچی لمسی/ مجهز به سیستم صوتی هارمن کاردون / پخش موسیقی با بلوتوث، USB و AUX
سیستم صندلی : قابلیت نصب صندلی کودک (ISO Fix)- صندلی‌های چرم- گرمکن صندلی‌های جلو
سیستم اینه و شیشه ها : آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و ضد انعکاس نور/ سانروف برقی/ دوربین دید عقب / آینه وسط الکتروکرومیک
سیستم روشنایی : دیلایت - سیستم تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو- مه شکن جلو و عقب
سایر امکانات : ایموبلایزر - سانروف پانوراما - سنسور دنده عقب - دوربین دنده عقب - کروز کنترل - ورود و استارت بدون کلید - سیستم کمکی پارک - نمایشگر هدآپ
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره مینی کانتری‌من 2018

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading