نیسان ایکس تریل 2018

NISSAN X-TRAIL 2018

نیسان ایکس تریل 2018 نیسان ایکس تریل 2018

بررسی نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل یک شاسی بلند سایز متوسط ژاپنی است که نسل اول آن در سال 2000 معرفی شد و در حال حاضر در سومین نسل خود به تولید می‌رسد. ایکس تریل در بازارهای جهانی با نام نیسان روگ هم شناخته می‌شود و نسل سوم آن هم در سال 2013 معرفی شد.

نخستین حضور ایکس تریل در ایران در سال 2016 بود که جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی نیسان در ایران، اقدام به وارد کردن آن نمود. ایکس تریل در مدل 2018 مدتی پیش از وضع قانون منع واردات خودرو در ایران به فروش رسید و در حال حاضر در تعداد محدودی در بازار موجود است.

 نیسان-ایکس-تریل-X-TRAIL
عکس داخلی نیسان ایکس تریل 2018
price icon

5,300,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

9از 6کاربر

سال ساخت : 2018 2016-2017

نکات مثبت نیسان ایکس تریل

طراحی زیبا – تجهیزات رفاهی کامل – بازدهی بالای پیشرانه

نکات منفی نیسان ایکس تریل

قیمت بالا – خدمات پس از فروش محدود

امنیت نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل 2018 موفق به کسب 5 ستاره کامل ایمنی از موسسه یورو انکپ شده است.

نقد کارشناسی نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل یک شاسی بلند سایز متوسط است که در خاک ژاپن متولد شده و در حال حاضر در سومین نسل خود به تولید می‌رسد. ایکس تریل، نخستین بار در سال 2000 معرفی شد و از آن زمان تاکنون تبدیل به یک خودرو بسیار محبوب شده است.

ما در مورد نسل سوم xtrail صحبت می‌کنیم که در سال 2013 و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی شد. ایکس تریل با استفاده از پلتفرم CMF رنو نیسان ساخته شده و اکنون در مدل فیس لیفت به تولید می‌رسد. نیسان ایکس تریل در چندین کشور شامل ژاپن، چین، اندونزی، مالزی، روسیه، تایوان، تایلند، آمریکا و کره جنوبی به تولید می‌رسد و عنوان پرفروش‌ترین محصول نیسان را یدک می‌کشد.

نیسان ایکس تریل نخستین بار در سال 2016 توسط جهان نوین آریا به عنوان نماینده این کمپانی ژاپنی وارد بازار خودرو کشور شد و عرضه آن تا پیش از ممنوعیت واردات خودرو ادامه داشت. اما مدل 2018 ایکس تریل به عنوان یکی از آخرین خودروهای نیسان، در روزهای منتهی به وضع قوانین جدید عرضه شد و جهان نوین موفق شد آن را تنها در تعداد محدودی به دست مشتریان برساند. در حال حاضر هم ایکس تریل 2018 در تعداد بسیار کمی در بازار موجود است.

نیسان ایکس تریل در سال 2017 فیس لیفت شد و تغییراتی را در ظاهر تجربه کرد از جمله در سپرها و چراغ‌ها. این تغییرات موجب شده تا ایکس تریل مدرن‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد و در مقایسه با رقبا همچنان حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. ایکس تریل چندین رقیب نام‌دار در دنیا و نیز در ایران دارد که ایکس تریل کار سختی در مقابل آنها دارد اما در بازارهای جهانی موفق شده خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروها در این کلاس معرفی کند.

اما طراحی کابین ایکس تریل 2018 تغییرات زیادی را در مقایسه با مدل اولیه تجربه کرده و به وضوح بهتر شده است. مهم‌ترین تغییر در فرمان رخ داده و طراحی آن کاملا تغییر کرده است. می‌توان گفت آن حجم اضافی از فرمان حذف شده و کلیدهای کنترلی در محل بهتری جای گرفته‌اند. کیفیت متریال به کار رفته کابین قابل قبول است و از نظر کیفیت سواری، ایکس تریل عملکردی عالی دارد.

نیسان ایکس تریل 2018 به ویژگی‌هایی چون سانروف پانوراما، اتو هلد، پیشگیری از تصادف، هشدار نقاط کور، هشدار حرکت بین خطوط، سیستم نگهدارنده خودرو در شیب، نمایشگر 7 اینچی و سیستم صوتی مجهز به 8 بلندگو، کروز کنترل، آینه‌های جانبی برقی، صندوق عقب برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب و موارد دیگر مجهز شده است.

موتور به کار رفته در نیسان ایکس تریل حجمی معادل 2.5 لیتر و 4 سیلندر دارد و می‌تواند 171 اسب بخار قدرت و 233 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت یک جعبه دنده اتوماتیک CVT-Xtronic در نظر گرفته شده که عملکرد قابل قبولی دارد و انتظارات شما را از این خودرو برآورده می‌کند. در مجموع باید بگوییم ایکس تریل یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای شاسی بلند موجود در ایران است و فروش بسیار بالای آن در بازارهای جهانی نشان دهنده این حرف است.

نیسان ایکس تریل 2018 در بازار ایران رقبایی چون ایکس تریل 2017، میتسوبیشی اوتلندر، تویوتا راوفور، رنو کولئوس، کیا سورنتو، هیوندای سانتافه و فولکس واگن تیگوان را در مقابل دارد و بدون شک یکی از باکیفیت‌ترین خودروها در میان تمامی موارد ذکر شده است.

گالری تصاویر نیسان ایکس تریل

property
گیربکس
اتوماتیک CVT-XTRONIC
property
حجم موتور سی سی
شاسی بلند متوسط
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
171/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
10.5
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
8.3

مشخصات نیسان ایکس تریل 2018

مدل : نیسان ایکس تریل 2018
کلاس : شاسی بلند متوسط
گیربکس : اتوماتیک CVT-XTRONIC
محور متحرک : AWD
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : شاسی بلند متوسط
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 171/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 233/4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 10.5
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1715/1820/4640
وزن خالص(کیلوگرم) : 1588
مشخصات تایر : 225/55R18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 8.3
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 60
کیسه هوا : 6 عدد (راننده - سرنشین - جانبی - پرده‌ای)
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز ضد قفل ABS , EBD, ESP, BAS
سیستم های امنیتی : سیستم ورود بدون کلید هوشمند و دکمه استارت- ضد سرقت ایموبلایزر- سیستم شناسایی اشیا متحرک -مانیتور با دید 360 درجه- رادار هشداردهنده خروج از خط و نقاط کور- رادار شناسایی اشیاء متحرک - سیستم هشدار بروز تصادف از جلوی خودرو- سیستم کنترل پایداری دینامیکی - سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سرپایینی
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم ارتفاع/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : تهویه هوای دوگانه اتوماتیک با کنترل دوگانه دمای محیط
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : نمایشگر 7 اینچی لمسی- هندزفری بلوتوث - پخش موسیقی با بلوتوث، USB و AUX - سیستم صوتی Bose مجهز به 8 بلندگو
سیستم صندلی : صندلی‌های تمام چرمی با قابلیت تنظیم برقی برای صندلی‌های جلو
سیستم اینه و شیشه ها : سانروف پانوراما/ آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و دارای چراغ راهنما/ سنسور نور و باران
سیستم روشنایی : دیلایت LED/ چراغ‌های LED جلو مجهز به چراغ‌شوی/ چراغ‌های LED دوگانه و سیستم نوربالای اتوماتیک
سایر امکانات : سانروف پانوراما - سنسور باران -صندوق عقب برقی - رینگ آلومینیومی 18 اینچ اسپرت-موقعیت یاب با صفحه نمایش لمسی -درب عقب برقی (Motion Detection)- سیستم توزیع متغیر گشتاور- سیستم نگهدارنده خودرو در شیب- کروز کنترل- مانیتور چند منظوره پشت آمپر (VID)
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره نیسان ایکس تریل 2018

  • user icon
    نویسنده : فریدون
    تاریخ : 1402/02/10

    ایکس تریل ۲۰۱۸در مقایسه با هم مدلهای ژاپنی مثل میتسوبوشی وتویوتا رافور یک سروگردن بالاتربوده
    بنده هرسه را مدت کوتاهی داشته وتجربه کردم
    علاوه بر قدرت وشتاب بهتر،رانندگی راحتتر،مبلمان بهتر ی دارد،متعجبم که در بازار قیمت رافور بالاتره،حداقل بیست تا سی درصد قیمت ایکس تریل باید از رافور بالاتر باشه
    تنها فردی مثل بنده که هردو را خریدم وچند ماه مسافرت وسواری داشتم میتوننه ارزش وکیفیت بالای ایکس تریل را درک کنه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading