نیسان جوک 2016-2018

NISSAN JUKE 2016-2018

نیسان جوک 2016-2018 نیسان جوک 2016-2018

بررسی نیسان جوک

نیسان جوک یک کراس اوور ژاپنی است که نخستین بار در سال 2010 توسط کمپانی نیسان معرفی و عرضه شد و از سال 2016 توسط جهان نوین آریا در بازار کشورمان عرضه می‌شود. نیسان جوک هم در بازارهای جهانی و هم در بازار کشورمان به عنوان خودرویی با طراحی عجیب شناخته می‌شود و طراحی بدنه آن به شکلی است که افراد با سلیقه‌های مختلف، نظرات مختلفی در مورد آن دارند.

برخی معتقدند که جوک یک خودرو جذاب است که فروش بسیار بالا و فراتر از انتظار آن تاییده کننده این حرف است و برخی دیگر فکر می‌کنند جوک یک خودرو بسیار زشت است که حتی ارزش نگاه کردن هم ندارد! زبان طراحی خاصی که نیسان در جوک به کار برده آن را به یکی از خاص‌ترین خودروهای این کمپانی تبدیل کرده و باید نیسان را به خاطر این شجاعت تحسین کنیم.

نیسان جوک در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود که سه نسخه از آن وارد بازار ایران شد شامل اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت. دو مدل اسکای پک و پلاتینیوم از پیشرانه و قوای محرکه مشترکی بهره می‌برند و در تجهیزات با یکدیگر تفاوت دارند اما نسخه اسپرت از نظر قوای محرکه هم متفاوت است و موتور قدرتمندتری دارد.

نیسان جوک رقیبی برای خودروهای پژو 2008، تویوتا C-HR، رنو کپچر و سانگ یانگ تیوولی محسوب می‌شود ولی اختلاف قیمت آنها، کمی کار را برای انتخاب سخت می‌کند. 

نیسان جوک اسپرت رقیب مستقیم تویوتا CHR و جوک پلاتینیوم رقیب رنو کپچر، پژو 2008 و سانگ یانگ تیوولی هستند.

 

 نیسان-جوک-JUKE
عکس داخلی نیسان جوک 2016-2018
price icon

2,650,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

7از 18کاربر

سال ساخت : 2016-2018

نکات مثبت نیسان جوک

 کیفیت ساخت بالا - عملکرد خوب پیشرانه در نسخه اسپرت - مصرف سوخت قابل قبول - ظاهر جذاب - رانندگی لذت بخش

نکات منفی نیسان جوک

 خدمات پس از فروش محدود در ایران - فضای داخلی کم - عملکرد نامناسب قوای محرکه و گیربکس در نسخه اسکای پک و پلاتینیوم

امنیت نیسان جوک

نیسان جوک موفق شده 5 ستاره ایمنی را از موسسه یورو انکپ Euro NCAP دریافت کند. به علاوه اینکه در سال 2011 جایزه ایمن‌ترین خودرو سال را از موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا IIHS دریافت کرد.

نقد کارشناسی نیسان جوک

نیسان جوک یک کراس اوور کوچک شهری است که نخستین بار در سال 2010 معرفی و از سال 2011 تولید و عرضه شد و در همان ماه‌های اول فروش، مدیران نیسان را به دلیل فروش بسیار موفق شگفت زده کرد. نیسان جوک از سال 2011 تاکنون بر روی خط تولید قرار دارد و از سال 2016 هم توسط جهان نوین آریا به بازار ایران عرضه می‌شود.

نیسان جوک از همان ابتدا به دلیل طراحی عجیبی که داشت، مورد توجه قرار گرفت و توانست نظر مثبت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. البته ناگفته نماند که این طراحی عجیب، به مذاق بسیاری از مردم خوش نمی‌آید و این عده، جوک را خودرو زشتی می‌دانند که ارزش خرید ندارد. جوک یکی از اولین خودروهایی بود که چنین ویژگی داشت و پس از آن محصولات دیگری از سایر کمپانی‌ها همچون تویوتا C-HR هم وارد بازار شدند که دو دیدگاه متفاوت در مورد آنها وجود دارد.

نیسان در طراحی بدنه جوک و تا حدودی کابین آن، از سری Z370 خود کمک گرفته و طراحی به کار رفته در یک خودرو کوپه را بر روی یک کراس اوور کوچک شهری مورد استفاده قرار داده است. شکل چراغ‌های جلو و عقب، شباهت زیادی به چراغ‌های نیسان Z370 دارد البته چراغ‌های جلو تغییراتی را هم تجربه کرده‌اند. چراغ‌های جلو از چند بخش تشکیل شده‌اند که چراغ‌های اصلی، بر روی سپر قرار گرفته‌اند و حالتی دایره‌ای شکل دارند. در نمای جانی خطوط حجم دهنده ظاهری عضلانی به جوک بخشیده‌اند و در نمای عقب، مهم‌ترین ویژگی همان چراغ‌ها است.

کابین نیسان جوک هم همانند بدنه آن، ظاهر منحصربه‌فردی دارد و البته کمی هم ساده به نظر می‌رسد. متریال اصلی تشکیل دهنده کابین به ویژه داشبورد از پلاستیک است اما کیفیت این پلاستیک بالا است و شما را ناامید نخواهد کرد. یکی از نکات منفی در کابین نیسان جوک، فضای نه چندان زیاد برای سرنشینان عقب است که این موضوع را می‌توان یک اپیدمی در خودروهای حاضر در این کلاس دانست. حجم فضای بار در نیسان جوک 354 لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب، می‌توانید این حجم را به 1189 لیتر افزایش دهید.

نیسان جوک در سه نسخه در ایران قابل خریداری است که تفاوت‌هایی در بخش آپشن‌ها دارند اما در نسخه اسکای پک که به عنوان نسخه پایه در ایران شناخته می‌شود، تجهیزات رفاهی از جمله کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای، سیستم‌های ترمز ABS , EBD, ESP، BAS، مانیتور و دوربین دنده عقب، صفحه نمایش 5.8 اینچی، کروز کنترل، سقف پانوراما، آینه‌های جانبی دارای چراغ راهنما با قابلیت تنظیم برقی، چراغ‌های LED عقب و چراغ بدرقه دیده می‌شود. به علاوه اینکه نسخه‌های پلاتینیوم و اسپرت به ویژگی‌های دیگری چون دوربین 360 درجه، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم هشدار نقاط کور و آینه‌های جانبی تاشونده برقی را هم در اختیار شما قرار می‌دهند.

نیسان جوک در ایران با دو قوای محرکه متفاوت عرضه می‌شود. در مدل‌های اسکای پک و پلاتینیوم یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته که می‌تواند 117 اسب بخار قدرت و 158 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT-XTRONIC به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کنند. انتقاد اصلی واردشده به نیسان جوک در این دو نسخه دقیقا به همین قوای محرکه بازمی‌گردد چراکه موتور توانایی زیادی ندارد و درنتیجه همراه شدن با جعبه دنده CVT شما را کاملا ناامید خواهد کرد.

اما قدرتمندترین مدل نیسان جوک که وارد بازار ایران شده مدل اسپرت است که از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو بهره می‌برد. قدرت این موتور به 190 اسب بخار و گشتاور آن به 240 نیوتن متر می‌رسد. جعبه دنده به کار رفته در مدل اسپرت هم از نوع اتوماتیک CVT-XTRONIC است اما در مدل اسپرت، قدرت به هر چهار چرخ (AWD) انتقال می‌یابد.

از خودروهای حاضر در این کلاس که در ایران عرضه می‌شوند می‌توانیم به پژو 2008، رنو کپچر، نیسان جوک و تویوتا C-HR اشاره کنیم که اختلاف قیمت بسیار زیادی بین این خودروها وجود دارد به طوری که پژو 2008 و رنو کپچر ارزان‌تر و تویوتا C-HR گران‌تر از جوک هستند.

به هر حال جوک یکی از بهترین خودروهای حاضر در این کلاس و قیمت به شمار می‌رود و بدون شک از خرید آن احساس رضایت خواهید کرد. البته در هنگام انتخاب آن، عملکرد موتور و جعبه دنده را مورد بررسی قرار دهید و در صورت خرید نسخه اسکای پک و یا پلاتینیوم حتما همواره از بنزین سوپر و یا مکمل سوخت اورجینال استفاده نمایید.

نیسان جوک پلاتینویم واسکای پک به دلیل استفاد از گیربکس CVT و عدم سازگاری بنزین معمولی در بازار ایران شتاب جالبی نداشته و معمولا در سربالایی ها حسابی راننده را دچار مشکل میکنند . 

اگر به طور کلی مدل های مختلف نیسان جوک را با هم مقایسه کنیم ، نیسان جوک اسپرت با اختلاف ارزش بالاتری برای خرید دارد . 

اگر قصد خرید نیسان جوک پلاتینیوم و اسکای پک دارید حتما از نمونه های اصلی و اوریجینال اکتان و مکمل بنزین استفاده کنید.

برای خرید اکتان و مکمل سوخت اورجینال مناسب برای نیسان جوک به فروشگاه ماشین3 مراجعه کنید .    

 

گالری تصاویر نیسان جوک

property
گیربکس
اتوماتیک CVT-XTRONIC
property
حجم موتور سی سی
1598
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
117/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
11.5
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
6

مشخصات نیسان جوک 2016-2018

مدل : نیسان جوک اسپرت
کلاس : کراس اوور کوچک شهری
گیربکس : اتوماتیک CVT-XTRONIC
محور متحرک : AWD
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1618
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 190/5600
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 240/4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 8.5
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1565/1765/4135
وزن خالص(کیلوگرم) : 1455
مشخصات تایر : 225/50R18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 6.5
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 50
کیسه هوا : 6 عدد (راننده - سرنشین - جانبی - پرده‌ای)
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز ضد قفل ABS , EBD, ESP, BAS
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای/ سنسور دنده عقب/ دوربین دید عقب/ رادار هشداردهنده خروج از خط (LDW)/ رادار هشداردهنده نقاط کور (BSW)/ رادار شناسایی اشیاء متحرک (MOD)/ سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه (AVM)/ سیستم هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم ارتفاع/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 5.8اینچی چند منظوره با سیستم مالتی مدیا پیشرفته مجهز به 6 بلندگو/ هندزفری بلوتوث / پخش موسیقی با بلوتوث، USB و AUX
سیستم صندلی : قابلیت نصب صندلی کودک (ISO Fix)- صندلی‌های چرم- گرمکن صندلی‌های جلو
سیستم اینه و شیشه ها : آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و دارای چراغ راهنما/ سانروف پانوراما/ دوربین دید عقب مجهز به شوینده اتوماتیک
سیستم روشنایی : دیلایت LED - چراغ‌های LED عقب - چراغ بدرقه - سیستم تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو- چراغ‌های جلو اتوماتیک- چراغ‌های زنون جلو مجهز به چراغ‌شوی‌
سایر امکانات : ایموبلایزر - سانروف برقی - سنسور دنده عقب - قابلیت نمایش لحظه ای مرکز ثقل ماشین - سنسور نور و باران - دوربین دنده عقب - کروز کنترل- رنگ تریم داخلی اختصاصی- رینگ الومینیومی 18 اینچی - سیستم گشتاور متغیر - Torque vectoring system
مدل : نیسان جوک اسکای پک
کلاس : کراس اوور کوچک شهری
گیربکس : اتوماتیک CVT-XTRONIC
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1598
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 117/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 158/4000
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 11.5
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1565/1765/4135
وزن خالص(کیلوگرم) : 1255
مشخصات تایر : 225/50R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 6
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 46
کیسه هوا : 6 عدد (راننده - سرنشین - جانبی - پرده‌ای)
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز ضد قفل ABS , EBD, ESP, BAS
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای/ سنسور دنده عقب/ دوربین دید عقب
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم ارتفاع/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 5.8اینچی چند منظوره با سیستم مالتی مدیا پیشرفته مجهز به 6 بلندگو/ هندزفری بلوتوث / پخش موسیقی با بلوتوث، USB و AUX
سیستم صندلی : قابلیت نصب صندلی کودک (ISO Fix)- صندلی‌های عقب با قابلیت تاشوندگی و پیکربندی ۶۰:۴۰
سیستم اینه و شیشه ها : آینه‌های جانبی دارای چراغ راهنما با قابلیت تنظیم برقی/ سانروف پانوراما
سیستم روشنایی : دیلایت LED - چراغ‌های LED عقب - چراغ بدرقه - سیستم تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو
سایر امکانات : ایموبلایزر - سانروف برقی - سنسور دنده عقب - قابلیت نمایش لحظه ای مرکز ثقل ماشین - سنسور نور و باران - دوربین دنده عقب - کروز کنترل
مدل : نیسان جوک پلاتینیوم
کلاس : کراس اوور کوچک شهری
گیربکس : اتوماتیک CVT-XTRONIC
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1598
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 117/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 158/4000
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 11.5
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1565/1765/4135
وزن خالص(کیلوگرم) : 1255
مشخصات تایر : 225/50R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 6
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 46
کیسه هوا : 6 عدد (راننده - سرنشین - جانبی - پرده‌ای)
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز ضد قفل ABS , EBD, ESP, BAS
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای/ سنسور دنده عقب/ دوربین دید عقب/ رادار هشداردهنده خروج از خط (LDW)/ رادار هشداردهنده نقاط کور (BSW)/ رادار شناسایی اشیاء متحرک (MOD)/ سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه (AVM)/ سیستم هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم ارتفاع/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 5.8اینچی چند منظوره با سیستم مالتی مدیا پیشرفته مجهز به 6 بلندگو/ هندزفری بلوتوث / پخش موسیقی با بلوتوث، USB و AUX
سیستم صندلی : قابلیت نصب صندلی کودک (ISO Fix)- صندلی‌های چرم- گرمکن صندلی‌های جلو
سیستم اینه و شیشه ها : آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و دارای چراغ راهنما/ سانروف پانوراما/ دوربین دید عقب مجهز به شوینده اتوماتیک
سیستم روشنایی : دیلایت LED - چراغ‌های LED عقب - چراغ بدرقه - سیستم تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو- چراغ‌های جلو اتوماتیک- چراغ‌های زنون جلو مجهز به چراغ‌شوی‌
سایر امکانات : ایموبلایزر - سانروف برقی - سنسور دنده عقب - قابلیت نمایش لحظه ای مرکز ثقل ماشین - سنسور نور و باران - دوربین دنده عقب - کروز کنترل
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره نیسان جوک 2016-2018

  • user icon
    نویسنده : مهدی نیکنام
    تاریخ : 1395/09/10

    یکیشو میخوام

    • نویسنده : rainold
      تاریخ : 1395/09/11

      نیسان جوک از لحاظ ظاهری واقعا زشته

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/09/13

    نیسان جو ک خدمات نداره نخرید بابا ، شرکتش چند وقت دیگه تعطیل میشه

    • نویسنده : پدرام
      تاریخ : 1395/10/12

      چرا نمایندکی الانش خوبه اون قدیم بود پارس خودرو بود که خدمات پس از فروش مگان و ال 90 مونده بود الان شرکت جهان نوین بهترین خدمات رو میده

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/09/13

    نیسان جوک با این قیافه داقونش اصلا در ایران جا نمییفته

    • نویسنده : فریدون
      تاریخ : 1396/01/14

      اول اینکه داغون را اینطور می نویسند دوم شما که این خودرو را نداری لطفا اظهار نظر نفرمایید

    • نویسنده : محمدامین سنگتراش
      تاریخ : 1396/03/22

      با وجود حرف بدون فکرتو مشتری ها هنوز این ماشین لوکس رو دوست دارن اونو می خرن

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/11/07

    نیسان جوک نخرید به هیچ عنوان خدمات پس از فروش درست حسابی نداره با این پول ماشین های خیلی بهتری میتونید داشته باشید

    • نویسنده : دی اس ام
      تاریخ : 1395/12/28

      لطفا راهنمایی کنید با 127 میلیون چی بخریم ماشین چینی؟

    • نویسنده : آويسا فهيمي
      تاریخ : 1396/05/05

      يه عمره خانوادگي نيسان داريم اول ماكسيما بعد تينا يا تيانا و الان هم تريل ايكس و هيچ مشكلي باهاشون نداشتيم از اين به بعد هم بخوايم ماشين رو عوض كنيم ٩٩٪‏ نيسان ميخريم... الكي اظهار نظر نكنيد

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1395/11/07

    من 1 سال نیسان جوک داشتم توی کیش ماشین خیلی معمولی هستش اصلا نمی ارزه که برای مدل لو آپشنش 130 میلیون پول میگیرن !!! یه خودره بزارین روش النترا 2017 یا سراتو خیلیبهتر از این ماشین زشت هستن

  • user icon
    نویسنده : mohamad
    تاریخ : 1395/11/07

    قیافه نیسان جوک واقعا حال به هم زن هستش بازارش توی ایران اصلا جا نمیفته . به نظر من افت قیمت شدید پیدا میکنه . قیمتش هم شدیدا بالاست . 110 میرزه آخرش نه 130 میلیون !!! مدل اسپرتش که دیگه خیلی خنده داره 170 میلیون !!! آدم باید حالش بد باشه واسه نیشان جوک 170 میلوین پول بده

    • نویسنده : مسعودا
      تاریخ : 1397/03/30

      ای کاش الان همان 130 میلیون بود . عجب بازاری هم پیدا کرده عزیز

    • نویسنده : مسعودا
      تاریخ : 1397/03/30

      سلام دوستان
      نزدیک دو سال است که اسکای پک دارم و قبلش تیانا داشتم . خب وقتی از یک 2500 سی سی پشت یک 1600 سی سی میشنی اولش تو ذوق میزنه ولی هندلینگ خوبش و حس قشنگش باعث لذت میشه . بسیار کم مصرف است و امکاناتش عالیه و فقط فضای عقب کم است . در جاده های کفی بینظیر ولی در جاده های شیب دار حتما حتما باید با حالت اسپرت برانید. در جواب آن دسته از دوستان که گفتن اصلا تو ایران جا نمی افته باید بگم که گذشت زمان کاملا خلاف اینرو نشان داد و به جرعت میتوان گفت که از معدود ماشین های است که در خارج کشور زیاد میبینش.

    • نویسنده : مسعودا
      تاریخ : 1397/03/30

      سلام دوستان
      نزدیک دو سال است که اسکای پک دارم و قبلش تیانا داشتم . خب وقتی از یک 2500 سی سی پشت یک 1600 سی سی میشنی اولش تو ذوق میزنه ولی هندلینگ خوبش و حس قشنگش باعث لذت میشه . بسیار کم مصرف است و امکاناتش عالیه و فقط فضای عقب کم است . در جاده های کفی بینظیر ولی در جاده های شیب دار حتما حتما باید با حالت اسپرت برانید. در جواب آن دسته از دوستان که گفتن اصلا تو ایران جا نمی افته باید بگم که گذشت زمان کاملا خلاف اینرو نشان داد و به جرعت میتوان گفت که از معدود ماشین های است که در خارج کشور زیاد میبینش.

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1395/11/07

    من الان نیسان جوک خریدم 1 ماه تحویل گرفتم نسبت به پولی که دادم اصلا راضی نیستم . برادر من رنو کپچر داره و 110 میلیون ماشینشو خرید باور کنید رنو کپچر نسبت به قیمتش خیلی بهتر از نیسان جوک هستش .

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/11/15

    به نظر من نیسان جوک اصلا ارزش خرید نداره . شرکتش هم اصلا خدمات نداره نخرید !!!

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1395/11/24

    تعجب میکنم از بعضی نظرات !!!!شما فقط یه بار سوار این ماشین بشین بعد بنویسین چرا تو خیالتون سوار ماشین میشین .
    توی کیش که شما آزادی واسه خرید ماشین از همه ماشینا بیشتره منم اونجا سوار شدم و الانم تو تهران یکی خریدم .
    کسی سوال داشت راجب به ماشین در خدمت دوستان هستم .
    اون دوستیم که گفته النترا بخرید به جای این فک کنم فرق نیسان ژاپن و هیوندای کره رو نمیدونه .

    • نویسنده : مهسا
      تاریخ : 1396/01/20

      سلام من ميخوام ثبت نام کنم ولی از کیفیت و ایمنیش مطمئن نیستم اگه کسی اطلاعات موثق داره ممنون ميشم راهنمایی کنه

    • نویسنده : sep.BHM
      تاریخ : 1396/01/27

      اصلا ماشین باید المانی باشه یا ژاپنی

    • نویسنده : ايوب
      تاریخ : 1396/01/30

      درود آقا مهران، مباركباشه،
      خاستم در مورد قدرت جوك با مسافر و بار بدونم، ٥ نفر و صندوق پر؟
      سپاس

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1395/12/09


    سلام دوستان من حدود یک ماهه این ماشین نیسان جوک رو خریدم . سواریش نرم . حالت اسپرتش پرشتاب و حالت اکو بسیار کم مصرف . رانندگی تو شهرش عالیه و شما سوار بر کیفیت ژاپن هستید .
    ماشین ژاپنی رو تو ایران با ماشین ایرانی میشه مقایسه کرد نه کره ای

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/12/25

    مشخصات فنی ماشین رو برای ما نزاشتین :(

  • user icon
    نویسنده : Behnam
    تاریخ : 1396/01/28

    سلام من یک ماه این ماشین دارم واقعا از هرلحاظ ازش رضایت دارم هم متوری هم امکانات و هم کیفیت سواریش. به نظر من این ماشین بجز ظاهرش که سلیقه ای هست نمیشه مورد منفی نسبت داد و تمام انظارات و به نسبت مشخصاتش برآورده می کنه

  • user icon
    نویسنده : pegah
    تاریخ : 1396/01/30

    سلام میشه لطفا راهنمایی کنین نیسان جوک بهتره یا مزدا 3 چون تقریبا تو یه رنج قیمتی هستن من خیلی شک دارم بین این رو تا انتخاب
    ممنون

    • نویسنده : sep.BHM
      تاریخ : 1396/03/08

      جوکو خیلی ازش نمیدونم ولی با خرید مزدا۳ پشیمون نمیشین

    • نویسنده : مسعودا
      تاریخ : 1397/03/30

      متاسفانه ارتفاع کم کف ماشین با سطح خیابان همواره باعث دردسر میشه

  • user icon
    نویسنده : امير حسين
    تاریخ : 1396/01/31

    سلام دوستان
    ى سوال داشتم ميخواستم بدونم صندلى عقب و صندوق عقب نيسان جوك فضاى جادارى دارد ؟

    • نویسنده : sep.BHM
      تاریخ : 1396/03/08

      من که تو نمایشگاه رفته بودم خیلی جا نداشت

  • user icon
    نویسنده : sep.BHM
    تاریخ : 1396/03/08

    چرا اینقدر بد بینین بابا جوک که ماشین خوبی باید باشه اینقدر ادمو دودل نکنین

    مرسی اه :|

  • user icon
    نویسنده : هاشم
    تاریخ : 1396/04/06

    سلام اقا مهران مدل اسکای پک تو سربالایی وقتی پر هست کم نمیاره؟؟

  • user icon
    نویسنده : سحر
    تاریخ : 1396/04/19

    لطفا اونایی که تجربه خریدشو داشتن بیشترتوضیح بدن

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/04/28

    باسلام من حدود يكماه ونيم هست جوك اسپرت گرفتم. ابدا قابل مقايسه با ماشينهاي كره ايي نيست ماشينهاي نسل تنفس طبيعي ديگه منسوخ شدن و باور كنيد ارزش خريد ندارد تنها توصيه ايي كه ميكنم حتما" در نمايندگي برج ميلاد يه تست بگيريد

    • نویسنده : مرتزا دارابی
      تاریخ : 1400/09/15

      آقایی که میگی ماشینهای تنفس طبیعی منسوخ شدن از لانچ ماشین تو دور پایین اطلاع دارید؟

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/04/29

    سلام
    ببخشید من چند روزی هست که یه جوک پلوتونیوم تحویل گرفتم خیلی ماشین با کیفیتیه فقط موقعی که کلاچ رو میگیرم یا رها میکنم یه صدایی بشکل چک میده میخواستم بدونم این صدا طبیعی است یانه ؟ لطفا راهنمایی کنین

  • user icon
    نویسنده : کامران
    تاریخ : 1396/05/16

    نیسان جوک، اسپرت مسافرتی، برای خانواده های کم جمعیت و جوان.
    انتخاب عالی نسبت به سایر رقبای بازار.
    بنده سری 2017 رو دارم و راضی هستم.
    جای پای عقب رو اگه نسبت به آزرا بسنجید کوچیکه. اما اگر راننده خیلی پای درازی نداشته باشه که مجبور به عقب بردن زیاد صندلی باشه، فضای عقب مناسبه.
    درنهایت یادمون نره که محصول نیسان را رو دارید میگیرد. شرکتی که محصولاتش در امریکا هم خریدار داره.

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/05/17

    می دونید از نظر من نیسان جوک حداقل از نظر قیافه واقعا مثل اسمش جوکه ولی خوب در کل ماشین خوبیه فقط اگه قیمتش کمتر بود عالی می شد

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/05/21

    با سلام در ارتباط با ماشین جوک بآید بگم از نظر کیفیت به مراتب بالاتر از خودروهای چینی و کره ای و فرانسوی‌ است در کل دید بسیار خوب مصرف متعادل و رانندگی بسیار لذت بخشی داره با توجه به نوع گیربکسcvt اصلا تعویض دنده را حس نمیکنید نمره اش ۲۰

  • user icon
    نویسنده : Peyman
    تاریخ : 1396/05/23

    ماشين واقعاً عالي و خوبيه،من اسپرتش و سوار شدم،اول از اينكه يه ساموراييه با اصالت سواري و وقتي پارو رو گاز فشار ميدي حس خوبي بهت دست ميده،ثانياً به شدت نرم و راحته.
    مطميناً بهترين گزينه است نسبت به هم رده هاي خودش.

  • user icon
    نویسنده : منصور کار
    تاریخ : 1396/05/28

    مدلهای ۲۰۱۴ با کارکرد زیر ۵۰ هزار توی آلمان با گارانتی یک ساله چیزی حدود ۴۰ میلیون تومنه، اما من بین جوک و کپچر در حال تحقیق هستم.
    ماشینهای ژاپنی از لحاظ کیفیت یه سر و گردن از تمام سازنده های آسیایی بالاتر هستن.
    اینجا که حجم موتور و آلایندگی مالیات بالایی داره ماشینهایی در این کلاس خیلی طرفدار دارن
    اتفاقا ظاهر جوک توی اروپا خیلی پرطرفداره

  • user icon
    نویسنده : فرشاد قدرخواه
    تاریخ : 1396/06/04

    سلام لطفا دوستایی ک این ماشین دارم ی سوال آیا نیسان جوک اتو پارک داره یا نه لطفا جواب بدین از ادمین هم خواهش میکنم جواب بدین

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/06/04

      سلام فرشاد
      نیسان جوک اتوپارک نداره

  • user icon
    نویسنده : مريم
    تاریخ : 1397/01/18

    بنظر من كه خيلي بامزه و خاصه منكه خيلي خوشم اومز

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/02/16

    حیف پول واسه این نه خدمات پس فروش داره نه مشتری صاحب اول اخرش خود کسی هست می خرش

  • user icon
    نویسنده : Mahdi
    تاریخ : 1397/02/17

    قابل توجه انهایی که میگن نیسان جوک زشته وخاص نیست .
    باید بگم که اگه نیسان میخاست جوک را خاص نسازه مثل تمام مدل هاش مثل ایکس تریل .معمولی میساخت ولی یک ماشین بسیار زیبا وخاص ساخت وریکس بزرگی کرد

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1397/05/28

    باسلام جوک بسیار عالیه نمایندگی و تعمیرگاه های بسیار با کلاس و دقیق با لوازم اصلی و پشتیبانی لوازم
    نمره خدمات بعد از فروشش ۲۰ . رانندگی با اسکای و پلاتینیومش نرمال خوب نیست اکو خوبه و اسپرت عالیه مصرف سوخت خیلی کم ، بسیار نرم و بی صدا

  • user icon
    نویسنده : احسان قدیری
    تاریخ : 1397/07/29

    توصیه می کنم اصلا طرف جوک نرید
    چراغ عقب ماشینم شکسته الان یک ماهه نمایندگی و شرکت قول فردا رو میده

  • user icon
    نویسنده : پژمان
    تاریخ : 1397/11/20

    سلام من ماشینو تازه برداشتم .خیلی جالبه که دوستان در مورد ظاهر ماشین برای بقیه تصمیم میگیرن.اخه کسی که این ماشینو میخره خودش قیافشو دیده وحتمن پسند کرده.این ماشین خاصه و ادمای خاص دوسش دارن . هر ماشینی یه کاربری داره .خوب اگه شما صندوق عقب بزرگ لازم دارید مجبور نیستید جوک بخرید .مثه این میمونه ک یه نفر واسه شب عروسیش ساعت جیشاک دست کنه .در کل باید بدونی از یه ماشین چی میخوای.این ماشین تلفیقی از سادگی و مدرنیته هست .و همین بس که نیسانه.

  • user icon
    نویسنده : شهره
    تاریخ : 1398/02/14

    سلام.من ازاولین خریداران نیسان جوک هستم.خواهش میکنم فقط کسانی که تجربه داشتن جوک رادارند اظهار نظر بفرمایند.فوق العاده نرم.خوش دست .جمع وجور.کم مصرف وشیکه.از رانندگی باهاش لذت میبرم.قبل از خریدنش تاجوک میدیدم چشممام خیره میشد.طراحی خارجی فوق العاده لاکچری ومدرنه.خوشبختانه گذشت 3 سال نشون داده اظهار نظرات وپیش بینی های بددرمورد اون چقدر دوراز واقعیته.

    • نویسنده : mohsen zolfaghar
      تاریخ : 1400/07/09

      سلام،،،منم این ماشین رو پلاتینیومش رو دارم،،،واقعا فوق العادس،،نرم و کم مصرف و بیصدا،،،نحوه تعویض دنده هاش قلق داره،،منم واقعا راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1398/06/08

    آرزوی داشتنش رو دارم و روزی این آرزو رو به واقعیت تبدیل میکنم...

    فوق العاده ست این خودرو...

  • user icon
    نویسنده : روح الله
    تاریخ : 1399/03/21

    سلام میشه یه رنج قیمت از نیسان جوک رو بگید
    تقریبا چند قیمته

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1400/05/23

    اونايي كه بد نيسان جوك رو ميگن ، يادشون نره اين همون شركتيه كه گودزيلا ساخته ! جي تي آر افسانه اي رو ، هر ماشيني براي يه كاريه ، مثلا با جوك نميشه بري افرويد يا بري اسباب كشي برادر و خواهر عزيز ، ماشين عالي ايه ، اما كمي گران ✋🏼✨

  • user icon
    نویسنده : Ss
    تاریخ : 1401/05/27

    من خودم الان ۶ ساله که نیسان جوک دارم تا حالا یه مشکل کوچیک نداشته برام تنها ایرادی که داره رنگش هست که مال من زرد هست و رنگشو هیچ کس درست نمیکنه البته این مشکل شاید تو رنگ زرد و قرمز فقط باشه اگه میدونید تو تبریز کجا درست میکنن لطفا بنویسید

  • user icon
    نویسنده : فرخنده
    تاریخ : 1401/11/30

    من یکماه پیش خریدم خیلی راضی هستم کم مصرف و جمع وجور و از نظر من زیبامخصوصا رنگ البالویی جوک

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading