اینجا هستید: صفحه اصلی خودروهای بازار هایما S5 1396-1398

هایما S5 1396-1398

HAIMA S5 1396-1398

هایما S5 1396-1398 هایما S5 توربو 1396-1398

بررسی هایما S5

معرفی کلی هایما S5

 

هایما اس 5 یک کراس اوور کامپکت شهری است که توسط ایران خودرو در ایران مونتاژ می‌شود. ایران خودرو پس از عرضه هایما اس 7 و موفقیت نسبی آن و نیز بازار داغ کراس اوورها و شاسی بلندهای کوچک، تصمیم به تولید S5 در ایران گرفت. فروش هایما اس 5 از مدتی قبل آغاز شده و اکنون به دست مشتریان می‌رسد.

 

طراحی خارجی هایما S5

 

هایما اس 5 از نظر طراحی بدنه وضعیت نسبتا مطلوبی دارد و به نظر می‌رسد چینی‌ها توانسته‌اند با الگو گرفتن از خودروهای کره‌ای، محصول نسبتا زیبایی طراحی کنند. البته این زیبایی مطلق نیست و ما فقط در مقایسه با سایر خودروهای چینی و حتی سایر محصولات هایما می‌گوییم که اس 5 زیباست!

طراحی بدنه هایما اس 5 به گونه‌ای است که ما را به یاد برخی خودروهای کره‌ای از جمله هیوندای سانتافه می‌اندازد و ظاهرا طراحان چینی‌ الگوبرداری از کره‌ای‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند. البته وقتی از نزدیک به هایما اس 5 نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که با یک کراس اوور ارزان قیمت و حتی سطح پایین روبه‌رو هستیم.

 

طراحی کابین هایما S5

 

با ورود به داخل کابین چند نکته توجه شما را جلب خواهد کرد. اول تریم دو رنگی که کمی جذابیت را به کابین تریق کرده است. مسئله مهم بعدی، استفاده از پلاستیک سفت و خشک است که بیشتر بخش‌ها از جمله داشبورد را پوشانده است. یک نمایشگر 7 اینچی در مرکز داشبورد قرار گرفته اما دسترسی به آن بسیار سخت است و باید بگوییم نبودن آن گزینه معقول‌تری بود تا اینکه به این شکل بخواهد موجب اذیت استفاده کننده شود.

اما هایما اس 5 از نظر آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی وضعیت مطلوبی دارد. از مهم‌ترین آپشن‌های در نظر گرفته شده برای آن می‌توانیم به 6 ایربگ، سیستم‌های ترمز ABS, BAS, EBD, HSA, ESP و TCS، صفحه نمایش 7 اینچی و سیستم صوتی با 4 بلندگو و 2 عدد توییتر، سنسور دنده عقب، دوربین 360 درجه، ایموبلایزر، ایزوفیکس، نمایشگر میزان باد لاستیک TPMS، سانروف، کروز کنترل و خروجی 12 ولتی اشاره کنیم.

 

مشخصات فنی هایما S5

 

موتور به کار رفته در هایما اس 5، حجمی معادل 1.5 لیتر و 4 سیلندر دارد و به پرخوران توربوشارژر مجهز شده است. قدرت این موتور به 161 اسب بخار و گشتاور آن به 223 نیوتن متر می‌رسد. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT، به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. به این ترتیب هایما اس 5 با وجود وزن بالای 1400 کیلوگرم، هرگز خودرو سریعی نیست و نمی‌توان انتظار یک عملکرد عالی را از آن داشت. به علاوه اینکه استفاده از توربوشارژر می‌تواند موجب بالا رفتن استهلاک و پایین آمدن عمر مفید موتور شود. باتوجه به استفاده از موتور توربو، بهتر است از بنزین سوپر برای هایما S5 استفاده شود.

 

فیلم بررسی هایما S5 توربو:

 

 

 هایما-S5-توربو-S5
عکس داخلی هایما S5 1396-1398
price icon

1,310,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

7از 17کاربر

سال ساخت : 1396-1398

نکات مثبت هایما S5

نکات مثبت : آپشن های خوب ، ظاهر خوب

نکات منفی هایما S5

نکات منفی : مصرف سوخت بیشتر از رقبا ، کیفیت متوسط ، قیمت بالا

امنیت هایما S5

نقد کارشناسی هایما S5

هایما S5 توربو یک کراس اوور کوچک چینی است که توسط ایران خودرو تولید و عرضه می‌شود. پس از آنکه هایما S7 باوجود تمام ایراداتی که داشت، در ایران به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کرد، ایران خودرو تصمیم گرفت تا برادر کوچک S7 را هم در ایران تولید کند.

هایما S5 ار نظر ظاهری جذابیت بیشتری در مقایسه با S7 دارد و به نظر می‌رسد زمان بیشتری برای طراحی آن صرف شده باشد. البته چینی‌ها که ید طولایی در کپی کردن از خودروهای معتبر ساخت خودروسازان دیگر دارند، در ساخت S5 هم از این کار غافل نشدند و بخش‌هایی از خودرو را با الگوبرداری از خودروهای کره‌ای طراحی نموده‌اند.

طراحی کابین هایما S5 با طراحی بدنه آن همخوانی دارد. هایما سعی کرده تا با استفاده از خطوط شکسته و زاویه دار، در داخل خودرو تنوع و جذابیت ایجاد کند. اما در داخل کابین به وفور از پلاستیک خشک استفاده شده و کیفیت پایین متریال کاملا مشهود است. در مرکز داشبور یک نمایشگر 7 اینچی دیده می‌شود که دسترسی به آن برای راننده سخت است و ممکن است برای استفاده، شما را به دردسر بیندازد.

هایما S5 تجهیزات رفاهی چون دوربین 360 درجه، سیستم صوتی با 4 بلندگو و 2 توییتر، ایموبلایزر، ایزوفیکس صندلی‌های عقب، سانروف، کروز کنترل و خروجی 12 ولتی برق را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

هایما S5 به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو مجهز شده که قادر است 161 اسب بخار قدرت و 223 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو یک جعبه دنده اتوماتیک CVT در نظر گرفته شده و در مجموع باید گفت هایما S5 از نظر فنی عملکرد متوسطی دارد.

هایما S5 توربو در حال حاضر رقیبایی مانند هایماS7  کارکرده ، جک S5 کارکرده ، جک S3 صفر کیلومتر را در کنار خود می بینید . در بین گزینه‌های یادشده، خرید گزینه هایی مانند جک s3 صفر کیلومتر و جک S5 کارکرده به دلیل کیفیت ساخت بالاتر و بازار خرید وفروش یهتر نسبت به هیما s5 در اولویت خرید قرار می‌گیرند. 

هایما S5 توربو ایران خودرو در حال حاضر بازار خرید وفروش مناسبی ندارد و خرید آن را با شما پیشنهاد نمی کنیم.

گالری تصاویر هایما S5

property
گیربکس
CVT
property
حجم موتور سی سی
1497
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
161/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
10
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
8

مشخصات هایما S5 1396-1398

مدل : هایما S5
کلاس : کامپکت کراس اوور
گیربکس : CVT
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16 مجهز به توربوشارژر
حجم موتور سی سی : 1497
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 161/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 223/1800-4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 180
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 10
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1630/1823/4358
وزن خالص(کیلوگرم) : 1435
مشخصات تایر : 215/60R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 8
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 60
کیسه هوا : راننده-سرنشین جلو-جانبی-پرده ای
سیستم های ترمز و پایداری : ABS-EBD-ESP-BAS-HAS-TCS
سیستم های امنیتی : ایموبولایزر/سیستم هشدار دهنده/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان هیدرولیک / کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 7 اینچی لمسی با 6 بلندگو
سیستم صندلی : صندلی راننده 6 جهته برقی و سرنشین 4 جهته برقی
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها به همراه جمع شونده و گرمکن/شیشه بالابر جلو و عقب برقی
سیستم روشنایی : چراغ های جلو LED مجهز به دیلایت /مه شکن جلو و عقب
سایر امکانات : کامپیوتر سفری /سنسور دنده عقب/دوربین 360 درجه / سیستم مولتی مدیا پیشرفته/سانروف
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره هایما S5 1396-1398

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/11/29

    آبشن هایش اگر کامل باشد مثل صندلی برقی آینه کرومیک و گرمکن صندلی ووووو استقبال خوبی خواهد شد در غیراین صورت فقط باید امیدوار باشید

  • user icon
    نویسنده : امیر بهزادی
    تاریخ : 1396/12/01

    شتاب این ماشین بی نظیره، ظاهرشم بسیار جذابه، نسبت به قیمت هم امکانات کاملی داره

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/12/02

    خودرو شاسی بلند زیر ۲۰۰۰ سیسی یا کمتر از ۱۷۵ اسب بخار بعد دو سال لگن میشه. خداییش ینیها مغزهای مافکری دارند وسیله می سازند که چشم مشتری را در بیاره ولی فقط برای یک یا دو سال اول. بعدش مشتری میمونه و یک لگن حیف پول. ماشین درست حسابی بخرید حتی اگر برای ده سال پیش باشه.

    • نویسنده : Mostafa
      تاریخ : 1397/01/03

      برادر ماشینهای جدید با حجم موتور کمتر و بازدهی بالاتر طراحی میشن ،مثلا رنو کپچر حجم موتور 1200 سی سی هست در صورتی که پراید موتورش 1300 هست !!آیا موتور پراید قویتره؟
      نه دوست عزیز معادله شما مردوده.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/12/04

    با سلام ماشین های چینی نه به قدرت موتور ونه به اسب بخار شان میشه اعتماد کرد بعد از یکی دو سال هم اتاق شان به لرز میافتد که البته بعضی از مصرف کننده ها ممکنه اصلا متوجه نشوند . با این پول لیفان ۸۲۰ کرمان موتور گزینه بهتریه چون حداقل موتور تویوتا کمری رو داره . ماشین های چینی فقط چراغهای قشنگی دارند و در زمینه نور پردازی چراغ های جلو و عقب و آپشن و تنظیم صندلی راننده خیلی خوب عمل می کنند مانند دوربین ، مانیتور و پخش صوت ولی از لحاظ فنی و ‌کیفیت و ایمنی متاسفانه حتی با ماشین های کره ای هم قادر به رقابت نیستند و دلیل اختلاف قیمت قابل توجه این خودروها با دیگر ماشین ها مشخص می شود . ایران خودرو با شبکه گسترده نمایندگی ها می خواهد هر محصولی را به مشتری جا بیاندازد حالا می خواهد ماشین درجه سوم چینی باشد مثل خانواده هایما یا ماشین با کیفیتی مثل پژو ۳۰۰۸ در آینده

  • user icon
    نویسنده : پیمان
    تاریخ : 1396/12/10

    متاسفانه بعد تست بنده باید خدمت دوستان عرض کنم که عملکرد این ماشین در شیب متوسط واقعا افتضاح است و اصلا با اعداد و ارقام اعلامی نمیخوره که احتمالا از گیربکس cvtان و دیر روشن شدن توربو شارژ است که در دور بالا روشن میشود و شما را در اوسط سربالای مایوس میکنه و شما مجبور به برگشت میشوید

  • user icon
    نویسنده : امیر بهزادی
    تاریخ : 1397/01/06

    سلام،
    مسیر سفر من از اصفهان به تهران و برگشت به اصفهان بود، رانندگی توی جاده واقعا عالیه، کل مسیر رو کولر روشن بود و اکثر مواقع کروز روی ۱۲۰ بود، با ۴ سرنشین و صندوق عقب پر بار، دور موتر روی ۲۵۰۰ بود با کروز و کولر و سرعت ۱۲۰، توی تهران هم همه جا رفتم، از سر بالایی های فرح زاد تا سربالایی همراه با ترافیک دربند، تا پاساژ کورش و رمپ معروفش… هیچ جا مشکلی نداشتم، واقعا لذت بردم، جی پی اس ماشین بسیارررر عالی و دقیقه و کار باهاش راحت، همسفر بنده دنا داشت، کلا نمیتونست هیچ جارو پیدا کنه با جی پی اسش
    خلاصه که من به شدت راضی بودم ازش و لذت بردم، کولرش هم عالیه و یخ میکنه آدم و اصلا روی قدرت ماشین تاثیر نمیزاره.

    • نویسنده : Behrooz20
      تاریخ : 1397/01/07

      در پاسخ امیر میخوام عرض کنم برادر عزیزم جی پی اس به نوع ماشین ربط نداره که میگی همراه من دنا داشت و جایی رو نمیتونست پیدا کنه.
      به شرکت ارائه دهنده خدمات جی پی اس ربط داره که ایران خودرو همیشه با یک شرکت کار میکنه . علت هم مشخصه که ماشین شما جدیده پس جی پی اس آبدیت شده اما جی پی اس دوست شما آبدیت نبوده . پس به نوع خودرو ربطی نداره

    • نویسنده : حمید
      تاریخ : 1398/02/09

      سلام آقا بهروز من هم دنا داشتم هم تلان هایما دارم شرکت چی پی اس دنا با هایما فرق میکنه اطلاعات نداری اشتباه پیام نذار

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1397/04/04

    من چند مدتی تجربه رانندگی با این خودرو رو دارم همه عملکردهای ماشین قابل قبوله ولی چند تا نکته منفی داره که نسبت به۱۶۱اسب بخار بودنش واقعا نا امید کننده است از جمله کپ کردن هنگام روشن بودن کولر و تو سربالایی واقعا کم میاره .با استفاده از حالت دستی اوضاع یکم بهتر میشه.احساس میکنم عملکرد توربو با تاخیر انجام میشه.

  • user icon
    نویسنده : س راد
    تاریخ : 1397/04/26

    سلام به دوستانی که هایماS5سوار میشوند من هم مدتی است از این خودرو استفاده میکنم همه چیزش خوبه ولی جدیدا زمانی که کولر روشن هست بعد از مدت کمی تو حرکت بوی بنزین شدیدی به مشام میخوره علت چیست ایا برای دوستان دیگر این ایراد وجود دارد.

    • نویسنده : شاهین
      تاریخ : 1397/06/20

      دلیل این امر بنزین مصرفیه اگه درب باک رو نگاه کنی اکتان بنزین بالای 95 ذکر شده. یا باید بنزین سوپر بریزی یا به سوخت اکتان اضافه کنی. بنزین معمولی خام می سوزه

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/05/03

    با سلام خدمت مدیریت محترم
    بنده چندبار تلاش کردم پیام بگذارم سیستم خطا داده است
    اگر در تعداد کارکتر محدودیت وجود دارد لطفا اعلام نمایید

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/05/06

    باسلام بنده یک ماهه این خودرو رو تحویل گرفتم و تا کنون مشکلاتی که مطرح شده رو ندیدم موتور پرقدرت و بی صدا و کولر خوبی داره و راحته این همه تبلیغ منفی برای جیه واقعاً

  • user icon
    نویسنده : مجتبی
    تاریخ : 1397/05/12

    سلام ، ماسینو یه ماهه تحویل گرفتم از جاده هراز رفتم شمال تا چابکسر واز رشت برگشتم تهران ، هیچ مشکلی تو سر بالایی وبا کولر نداشت وحتی تیپ رونیک هم استفاده نکردم . قبلا اسپورتیج 2009 داشتم 2700 سی سی که در مقایسه با اون از نظر قدرت موتور کم میاره ولی نرمی واپشن بروزش جالبه.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/05/20

    درود- حدود 4 هزار کیلومتر با این ماشین راه رفتم - مسافرت کوتاه - بیشتر داخل شهر - به نظر من هایما یک ماشین به نسبت قیمت خوب و لوکس شهری است که فقط خانم دکتری با اون بره مطب و برگرده خونه - ولی امان از وقتی که بخواهی از رمپ یک پارکینگ طبقاتی با شیب ملایم عبور کنی - همانطور که دوستان نیز گفتند مشکل داره و اونجاست که تمام دنیا سرت خراب میشن که چرا همچین ماشینی خریدم که سربالایی کم میاره

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/05/20

    سلام دوستان ماشین هایما s5 رو حدودا دو ماه است تحویل گرفتم حدود 3000 کیلومتر هم با این ماشین زیبا سفر کردم و کل مسافرت من در آذربایجان و مناطق کوهستانی و کوهای سبلان بود از گردنه حیران گرفته تا سردابه و قطور سویی و سرین و ارتفاعات آبشار دودوزن و غیر همه رابدون کوچکترین ضعفی مسافرت کردم و سفر با این خودرو بسیار دلنشین است فقط چون این خودرو هم اتومات هست هم توربو قلق خاص خودشو داره که یک سری از دوستان هنوز عادت نکردن من توصیه میکنم حتما ی سفر برید بعد نظر مبارکتون را بنویسید

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/05/28

    سلام ایا برای s5کسی نمایندگی رفته برای مشکل سربالای میگن برنامه گیریبگس تعویض میشه

  • user icon
    نویسنده : Maryam
    تاریخ : 1397/06/25

    سلام من از همه چیز این ماشین راضیم شتابش، نرمیش، امکاناتش،همه چیزش،ولی متاسفانه در سر بالایی کم میاره و افتضااااااح، یا باید قبل از سربالایی سرعتتونو زیاد کنید و دور بگیرید یا با سرعت کم اصلاااااااا بالا نمیره وا میسته و عقب عقب برمیگرده در واقع دو تا مشکل داره هم کم میاره هم برمیگرده سمت عقب ایا فراخوان نزدن برا رفع این مشکل؟والا پراید هم اون مسیرو میرفت واقعا شرم اوره،اینهمه هزینه کنیم و ماشین همچین نقص بزرگی داشته باشه

    • نویسنده : امیر بهزادی
      تاریخ : 1397/07/01

      این مشکل حل شده به نمایندگی مراجعه کنید و با آپدیت تی سی یو و ای سی یو مشکلتون کامل حل میشه

  • user icon
    نویسنده : mohammad abdolkhani
    تاریخ : 1397/07/07

    با سلام خدمت دوستان
    این ماشینو ۳ ماه دارمش
    از کجای ماشین بگم براتون ؟
    از سرعت و قدرت و شتابش بگم ، حرف نداره منکه عاشق سرعتم بعضی اوقات میترسم پامو رو پدال فشار بدم
    از نرم بودن مشابه سراتو
    از هندلینگ بگم مشابه CHR
    از تجهیزات و امکانات هیچ کمو کسری نداره دوربین ۳۶۰ درجه چه در حین حرکت چه در توقف مطلق ، سیستم امنینتی و گویاش حرف نداره فوق العاده اسمارت و هوشمنده.
    مصرف بنزینش ۱۰۰/۸
    صندوقش خیلی جاداره قشنگ ۳ تا چمدون جا میشه ،
    از رخش بگم که اگر یه برند جهانی بود از پورشه ماکان برتر میشد خیلی رخش جنگنده و دختر کشه .
    قیمتشم نسبت به دلار ۱۸۰۰۰ تومان واقعا ارزندست .
    خلاصه اگر خواستین بخرین امتحانش ضرر نداره

  • user icon
    نویسنده : علی شه جویی
    تاریخ : 1397/08/02

    سلام . من مزدا نیو تیپ یک مدل ۱۳۸۹ دارم . اما داره به خرج میوفته . شدیدا از قیافه و داخل هایما خوشم اومده . اما شدیدا از اینکه ماشین ژاپنی رو با ماشین چینی معاوضه کنم ترس دارم . لطفا راهنماییم کنید 🙏🙏.ممنون

  • user icon
    نویسنده : بهروز حسینی
    تاریخ : 1397/08/30

    سلام چند روزه اس ۵ رو خریدم نسبت به قیمتش بد نیست ولی کاش آپشن های مثل گرم کن صندلی و چراغ اتومات و سنسور باران هم داشت با تمام این وجود با این پول چیزی بهتر ازین گیرت نمیاد

  • user icon
    نویسنده : نعمت
    تاریخ : 1397/10/16

    من هایما s5خریدم دور متورش از ۳ بیشتر بالا نمیره خواهش میکنم راهنمایی کنید چکار بیاد بکنم

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/10/29

      واقعا میگن تو سربالایی مشکل داره. آیا مشکلش حل شده؟

    • نویسنده : عماد
      تاریخ : 1397/12/09

      بله

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1398/01/03

    سلام. هایما اس 5 بمراتب بهترینهاست بخصوص شتاب صفر تا صد در 8 ثانیه سوخت 8 لیتر در 100 کیلومتر سوختی معادل نصف مصرف جک اس 5 آپشن بالا هندلینگ عالی فقط چند دقیقه از هایما اس 5 سواری بگیرید متوجه نمره بالا و کارشناسی غلط ومغرضانه سایت میشوید

  • user icon
    نویسنده : محمد جواد طاهری
    تاریخ : 1398/01/09

    من این ماشین را دی ماه۹۷ خریدم .چند نفر بهم گفتند ماشین خوبی نیست ودر سربالایی کم میاره رفتم نمایندگی با یکی از دوستهام صحبت کردم گفت کی گفته گیریبکس این ماشین مجهز به ای سی یو جدا گانه هست و اپدیت شده .گذشت عید امسال باهاش رفتم مسافرت شمال واقعا ماشین عالی و خوبی هست تو سربالایی کم نمیاره .که هیچ شتاب هم میگیره با چهار نفر وکلی بار .در کل ازش خیلی راضی هستم .بگم که قبلن ماشینهای زیادی داشتم در نوع خودش ماشین خوب هست

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1398/03/26

    این نظرات منفی روفقط سایپایی هاوایرانخودرومیذارن که کسی طرفش نره اماآیاشمایی که منفی بافی می کنیدخودروهای خودتون ارزشخریدن داره؟

  • user icon
    نویسنده : مازی
    تاریخ : 1398/08/07

    اخرش نفهمیدیم.خوبه بده.در این که سری اول مشکل سربالایی و مشکلات دیگه داشتن شکی نیست.کسی هست اگه که ماشن رو نیمه دوم٩٨ گرفته باشه.نظر بده ممنون میشم

  • user icon
    نویسنده : امیرعلی
    تاریخ : 1398/08/19

    تا به الان هرکی هایما s5 داشته ازش راضی بوده
    و میگه موتور پرشتاب وآپشن های خوب نسبت به قیمت ورقباش....
    نرمی بسیار خوب دربین همه ی خودرو های چینی
    بسیار نرم..
    و کم صدا

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1398/09/25

    سلام من الان چند وقت میخوام هایما اس ۵ بخرم
    ولی نمی‌دونم قیمت کارخانه چعقدر هست چون قیمتی که بیرون هستش ۲۹۰ اینطورا ست
    میشه لطف بفرمایید منو راهنمایی کنید که قیمت این ماشین در نمایندگی چند هستش و چه زمان باید منتظر ماشین ماند تا به دست بنده برسه
    و با این ماشین در نمایندگی نقدی می‌باشد یا شرایطی
    اگر شرایطی هستش لطف کنید بفرمایید
    چه مبلغی اول باید پرداخت شود و مابقی به چه نحو
    لطف بفرمایید یک راهنمایی کلی کنید
    ممنون

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1399/07/19

    سلام خودرو بنده ۵۳۰۰۰ کار کرده و واقعا بدون هیچ تعصبی میگم بسیار عالی است قبلا مزدا ۳ داشتم و هر کی سوال میکرد میگفتم خوبه فقط ارتفاع پایین اون مشکل داره زانتیا داشتم بسیار عالی از نظر تعلیق ولی دنده دستی و صدای زیاد موتور مشکل داشت لیفان کیفیت رنگ بسیار پایین داشت و این خودرو واقعا عالی بوده بنده که خیلی راضی هستم مخصوصا برای مسافرت

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading