بورگوارد BX5 2018

BORGWARD BX5 2018

بورگوارد BX5 2018 بورگوارد BX5 2018

بررسی بورگوارد BX5

بورگوارد BX5 قرار است تا دومین کراس اوور لوکس عرضه شده از پیرمرد آلمانی در ایران باشد که در سال 2016 معرفی شد و تولید آن آغاز گردید و چند ماهی هم میباشد که فروش بورگوارد bx5 در بازار های جهانی آغاز شده است و در این چند وقت اخیر هم کیان موتور وارنا اعلام کرده که قصد عرضه آن به بازار داخلی را دارد .

بورگوارد bx5 در کلاس کراس اوور هایی چون ام جی gs ،  لوکسژن u6 و کیا اسپورتیج قرار می گیرد اما به خاطر نکاتی چون طراحی بورگوارد bx5 با شخصیت مغرور آلمانی و دیگر مسائل جلوه لوکس تری دارد . برادر های بورگوارد یعنی bx5 و BX7 در طراحی از یک سبک و سیاق مشترک پیروی میکنند که خشم ، جذابیت ، پرستیژ و زیبایی را در بهترین حالت ترکیب با یکدیگر به نمایش میگذارد .

استایل مشترک دو برادر شاسی بلند به داخل کابین هم سرایت کرده است زیرا بورگوارد BX5 طراحی کابینش از نظر المان ها و الگو های طراحی اشتراکات زیادی با برادر بزرگترش دارد و یکی از بزرگترین مزایای آن علاوه بر خاص بودن و دیدگاه لوکس ، راحتی و ارگونومی عالی سرنشینان است که همه اینها در کنار لیست مناسب آپشن باعث شده تا سطح امتیازات بورگوارد BX5 قابل قبول باشد .

بورگوارد BX5 طراحی لوکسی دارد اما در آن ویژگی های اسپرت هم نهفته است که برای یک کامپکت کراس اوور اسپرت ضروری است زیرا با پیشرانه 1.8 لیتری توربو 190 اسب بخاری خودش قابلیت های حرکتی خوبی دارد و در ترکیب با گیربکس عالی 6 سرعته توانایی های حرکتی بورگوارد BX5 فراتر از انتظار و بهتر از رقبا است .

 بورگوارد-BX5
عکس داخلی بورگوارد BX5 2018
price icon

2,050,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

6از 3کاربر

سال ساخت : 2018

نکات مثبت بورگوارد BX5

نکات مثبت : کیفیت عالی متریال ، بازدهی خوب پیشرانه ، طراحی زیبا

نکات منفی بورگوارد BX5

نکات منفی : برند نا شناخته ، تبلیغات کم در مورد بورگوارد BX5

امنیت بورگوارد BX5

نقد کارشناسی بورگوارد BX5

بورگوارد BX5 یک شاسی بلند آلمانی-چینی است که در سال 2016 در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی و از سال 2017 وارد بازار شد. بورگوارد در واقع یک برند آلمانی است که در حال حاضر در اختیار چینی‌ها قرار دارد.

طراحی محصولات بورگوارد بسیار خوب است و نقطه قوت آنها محسوب می‌شود هرچند که به دلیل رفتن زیر سایه برندهای چینی، فروش خوبی را نه در کشور چین و نه در سایر کشورها تجربه نکرده است.

در نمای جلو بورگوارد BX5 یک جلو پنجره بزرگ با خطوط عمودی دیده می‌شود که چراغ‌های جلو به آن متصل شده‌اند و یک نوار کرومی دور آن جای گرفته است. همچنین در زیر سپر، اسپویلر خاکستری و نقره‌ای رنگ مورد استفاده قرار گرفته. در نمای عقب ویژگی‌هایی چون اسپویلر متصل به سقف، سپر پلاستیکی و دیفیوزر نقره‌ای رنگ جلب توجه می‌کنند و نوار مشکی رنگ پلاستیکی دور تا دور بدنه هم کشیده شده است.

طراحی مدرن و به روز، در داخل کابین بورگوارد BX5 هم ادامه پیدا کرده و با یک طراحی مینیمال عالی روبه‌رو هستیم. در مرکز صفحه آمپر یک نمایشگر دیجیتالی کوچک استفاده شده و یک نمایشگر 8 اینچی لمسی در مرکز داشبورد برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده است. ورودی‌های هوای افقی در زیر نمایشگر جای گرفته و متریال به کار رفته در داخل کابین از کیفیت نسبتا مطلوبی برخوردار است.

بورگوارد BX5 امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمه آنها می‌توانیم به چراغ جلو زنون، چراغ دیلایت، آینه‌های جانبی برقی، سانروف پانوراما، آینه وسط الکتروکرومیک، نورپردازی داخل کابین، روکش چرمی صندلی، گرمکن صندلی‌های جلو، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل هوشمند، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب و جانبی، اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم صوتی با 9 بلندگو اشاره کنیم.

موتور به کار رفته در بورگوارد BX5 حجمی معادل 1.8 لیتر و 4 سیلندر دارد و با همراه توربوشارژر، می‌تواند 190 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک ساخت AISIN به چرخ‌ها انتقال دهد.

در مجموع بورگوارد BX5 طراحی ظاهری و امکانات خوبی دارد اما باتوجه به قیمت 450 میلیون تومانی تعیین شده برای آن، باید بگوییم ارزش خرید چندان بالایی ندارد چراکه در این بازه قیمتی، می‌توانید به سراغ خودروهایی چون تویوتا CHR، نیسان جوک اسپرت، هیوندای توسان و کیا اسپورتیج بروید.

گالری تصاویر بورگوارد BX5

property
گیربکس
تیپ ترونیک ۶ سرعته اتوماتیک (ساخت AISIN)
property
حجم موتور سی سی
1797 مجهز به توربو شارژر
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
190/5500
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
9.3
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
7.3

مشخصات بورگوارد BX5 2018

مدل : بورگوارد BX5
کلاس : کراس اوور
گیربکس : تیپ ترونیک ۶ سرعته اتوماتیک (ساخت AISIN)
محور متحرک : چهار چرخ متحرک (AWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1797 مجهز به توربو شارژر
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 190/5500
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 280/1750-4500
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 9.3
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1675/1877/4490
وزن خالص(کیلوگرم) : 1550
مشخصات تایر : 225/65R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 7.3
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 60
کیسه هوا : راننده و سرنشین جلو – جانبی برای سرنشینان جلو – پرده ای
سیستم های ترمز و پایداری : جلو دیسکی خنک شونده - عقب دیسکی - سیستم‌های ESC, EDS,HBA, HAC, HDC و EPB
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای/ سنسور دنده عقب، جلو و جانبی/ دوربین دید عقب/ سيستم تثبيت سرعت هوشمند (كروز كنترل هوشمند)/ سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت/سيستم كنترل اتوماتيك در سر بالایی (HAC)/
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی (EPS)، تلسكوپی و قابل تنظيم . مجهز به دکمه های كنترل سيستم صوتی
سیستم تهویه مطبوع : سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك با قابليت تنظيم دوگانه دما برای سرنشينان جلو
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : نویگیشن/ مانیتور ۸ اینچی/ بلوتوث/ مجموعا 9 بلندگو/ سیستم صوتی JVC/ اندروید اتو و اپل کارپلی
سیستم صندلی : تنظیم برقی صندلی راننده در ۸ جهت شامل ۲ عدد تشک کمر/ گرم کن صندلی های ردیف جلو/ کنسول عقب تاشو به همراه جا لیوانی
سیستم اینه و شیشه ها : آينه وسط الكتروكروميك/تنظیم برقی آینه های جانبی/شیشه های ضد اشعه ماورای بنفش / عایق بندی شده/ آینه جانبی تاشو برقي و جمع شوندگی اتوماتیک
سیستم روشنایی : چراغ های جلو زنون + سیستم چراغ کمکی در هنگام پیچیدن/ چراغ های روشنایی روز (Day Light)/ نورپردازی داخل کابین
سایر امکانات : ایموبلایزر - سنسور دنده عقب - سنسور باران - دوربین دنده عقب - کروز کنترل - دوربین 360 درجه - چراغ ایمنی پارک - سیستم پاک کننده اتوماتیک دیسک های ترمز جلو (BDC)
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره بورگوارد BX5 2018

  • user icon
    نویسنده : هادی امیری
    تاریخ : 1396/11/26

    سلام
    بنظرم ماشین خوبی اومد بخصوص امکانات و حجم موتورش از رنو کپچر و پژو۲۰۰۸ بهتره واروپایی هم هست
    خوشم اومد وحتما یکی از انتخاب هام برای پایان سال هست

  • user icon
    نویسنده : زانيار
    تاریخ : 1397/09/08

    بورگوارد كي و دقيقا با چه قيمتي وارد بازار مي شه ؟

  • user icon
    نویسنده : زانيار
    تاریخ : 1397/09/08

    كي و با چه قيمتي به فروش مي رسه ؟

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1398/01/07

    450 تومن پول چینی دادن که سانروف نداره
    نمیدونم چی بگم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading