هیوندای سوناتا هیبرید 2017

HYUNDAI sonata hybrid 2017

هیوندای سوناتا هیبرید 2017 هیوندای سوناتا هیبرید 2017

بررسی هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید به تازگی وارد بازار خودروی ایران شده و توسط شرکت های پاکرو و آسان موتور در بازار کشورمان به فروش رسید. تنها رقیب هیوندای سوناتا هیبرید در ایران تویوتا پریوس است هرچند که این دو خودرو در یک کلاس و نیز یک بازه قیمتی قرار نمی‌گیرند اما به دلیل نبود رقیب دیگر در بازار، باید این دو خودرو را رقیب یکدیگر دانست.

البته اصلی‌ترین رقیب سوناتا هیبرید 2017، تویوتا کمری هیبرید است که بدون شک ارزش خرید بالایی دارد.

 هیوندای-سوناتا-هیبرید-sonata-hybrid
عکس داخلی هیوندای سوناتا هیبرید 2017
price icon

3,500,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

8از 10کاربر

سال ساخت : 2018 2017

نکات مثبت هیوندای سوناتا هیبرید

کامل بودن لیست آپشن، سواری نرم لذت بخش، شتاب و راندمان خوب پیشرانه و هماهنگی کامل با گیربکس ماشین، چهره ای جذاب و لوکس، مصرف سوخت کم با توجه به ابعاد ماشین، ضریب آیرودینامیک بسیار عالی، قیمت مناسب.

نکات منفی هیوندای سوناتا هیبرید

کامل نبودن تکنولوژی هایبرید ماشین، مصرف سوخت بالا با توجه به هایبرید بودن ماشین، توجه بیش از حد به معیارهایی چون آپشن و پرستیژ تا تکنولوژی های کاهش آلایندگی و بالا بردن بازده.

 

امنیت هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هایبرید از بالاترین سطح ایمنی برخوردار است. 

نقد کارشناسی هیوندای سوناتا هیبرید

جدیدترین ماشین برند هیوندای که چند مدتی است وارد کشورمان شده است، سوناتا هیبرید 2017 است که تغییرات زیادی را تجربه کرده است. سوناتا هیبرید نسبت به هیوندای سوناتا LF معمولی تغییرات مثبت زیادی را از نظر ظاهری، سواری، فنی، ایمنی و ... تجربه کرده و به راستی که به ماشین ارزنده تر و کاملا بهتری تبدیل شده است و اکنون علاوه بر ظاهر خوب ویژگی های مثبت و قابل تعریف بسیار خوبی دارد که ارزش خرید این ماشین را بسیار بالا می برد.

طراحی هیوندای سوناتا LF هیبرید با وجود اینکه اندک تغییراتی را تجربه کرده است  بسیار دلنشین تر و چشم گیرتر بوده و ما را بیشتر امیدوار کرده است که هیوندای سوناتا هیبرید ماشین سدان لوکسی است. برای هرچه بیشتر کردن جلوه لوکس سوناتا هیبرید، طراحی سوناتا هیبرید را در بخش چراغ ها و رینگ و لاستیک تغییر داده اند و از جلو پنجره، نوار فریم دور درب ها و دستگیره های کروم را استفاده کرده اند که به لطف این تغییرات اندک ولی بسیار موثر، هم اکنون سوناتا هیبرید ماشین بسیار جذاب و هماهنگی بوده و حتی از هیوندای سوناتا LF هم ماشین همه پسندتری است.

علاوه بر این بهبودهای ظاهری، ماشین هیوندای سوناتا هیبرید از نظر آیرودینامیک هم پیشرفت قابل توجهی داشته است. زیرا با ثبت ضریب پسار 0.24 این موضوع را به خوبی اثبات میکند و بسیاری این ماشین را تشویق مینمایند. از نظر طراحی کابین ماشین، میان هیوندای سوناتا LF و سوناتا هیبرید تفاوت محسوسی احساس نمیگردد. اما درون کابین هیوندای سوناتا هیبرید از بسیاری جهات تغییرات بسیاری داشته است و اکنون ماشین بهتر و با کیفیت تری به نظر می رسد.

از نظر ارگونومی و دسترسی به ادوات و تجهیزات داخل کابین، هیوندای سوناتا هیبرید مانند سوناتا LF ماشین خوبی است و سرنشینان ماشین درون کابین احساس راحتی کامل می کنند. جنس روکش های ماشین و متریال استفاده شده در هیوندای سوناتا هیبرید مرغوب است و کیفیت خوبی را دارا می باشد.

اما هنوز هم مانند هیوندای سوناتا LF از نظر متریال کمی ضعف کیفیتی دارد. کیفیت ساخت و مونتاژ سوناتا هیبرید در سطح بالایی بوده و قابل قبول به شمار می‌رود. در قسمت جلوی داشبورد هیوندای سوناتا هیبرید از ست دکوراتیو چوبی استفاده شده است که جلوه کابین ماشین را دو چندان کرده است. همیشه در هیوندای سوناتا چه در YF , LF یا سوناتا هیبرید یک نکته مشترک مثبت وجود دارد و آن هم وجود لیستی بلند و بالا و کامل از تجهیزات و آپشن های رفاهی و ایمنی است. در سوناتا هیبرید به طور کلی میتوان به مواردی مانند گرمکن غربیلک فرمان، وجود گرمکن برای همه صندلی های ماشین، مموری صندلی راننده، سیستم تهویه صندلی های جلو، تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک، چراغ عقب LED و چراغ جلو های HID BI-XENON، صندوق عقب هوشمند، سیستم صوتی با کیفیت INFINITY و ... اشاره کرد؛ که اینها تنها بخشی از امکانات رفاهی سوناتا هیبرید هستند.

از نظر ایمنی فعال و غیرفعال هم سوناتا هیبید 2017 بسیار کامل است و با داشتن سیستم های چون رادار نقطه کور، رادار تصادف از جلو، رادار تعویض خطوط، ترمز خودکار هوشمند و کروز کنترل تطبیقی، ایمنی کامل سرنشینان ماشین را تضمین مینماید. با وجود 7 ایربگ ایمنی سرنشینان هیوندای سوناتا هیبرید حتی در هنگام تصادف هم تضمین شده است. در سینه هیوندای سوناتا هیبرید یک پیشرانه بنزینی به حجم 1999 سی سی قرار دارد و در زیر صندلی های عقب ماشین هم باطری هایی از جنس لیتیوم پلیمری قرار دارد؛ که نیروی موتور الکتریکی ماشین را تامین می نماید.

موتور بنزینی 4 سیلندر اتمسفریک یا تنفس طبیعی هیوندای سوناتا هیبرید 2017 به تنهایی 154 اسب بخار قدرت و حدودا 190 نیوتن متر گشتاور تولید میکند و موتور الکتریکی سوناتا هیبرید قابلیت تولید حدودا 51 اسب بخار را دارد. ترکیب این دو موتور برقی و بنزینی با هم 193 اسب بخار قدرت به هیوندای سوناتا هیبرید می بخشند.

مصرف سوخت هیوندای سوناتا بسیار مناسب است؛ زیرا در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر تنها به 5.6 لیتر بنزین نیاز دارد. یکی از نکات مثبت هیوندای سوناتا هیبرید سیستم بازیابی انرژی ترمزگیری است که به شارژ بهتر و سریع تر باطری های موتور برقی ماشین کمک مینماید. هیوندای سوناتا هیبرید از یک گیربکس 6 سرعته شیفت ترونیک بهره میبرد؛ که هماهنگی خوبی با موتور ماشین دارد و از هیوندای سوناتا LF از این نظر کاملا ماشین بهتری است.

از نظر شتابگیری هیوندای سوناتا هیبرید ماشین چالاک و خوبی است و در شتابگیری اولیه و ثانویه کشش خوبی را از خود نشان میدهد. وضعیت انتقال قدرت، باطری ها و .. را هم میتوانید از طریق یک کامپیوتر سفری به اندازه 4.2 اینچ که در میان آمپر سنج ماشین است کنترل کنید.

از طریق حالت انتخاب رانندگی هم حالت مورد علاقه خود را برای راندمان هر چه بهتر استفاده کنید. هیوندای سوناتا هیبرید در قسمت جلو از سیستم تعلیق مک فرسون با کمک های گازی و در قسمت عقب هم از سیستم تعلیق چند اتصالی با کمک های گازی بهره میبرد و ضمن اینکه سوناتا هیبرید از رینگ و لاستیک بهتری سود می برد.

از نظر نرمی سواری و لذت رانندگی، هیوندای سوناتا هیبرید 2017 از مدل های دیگر ماشین کاملا بهتری است و هندلینگ خوبی هم دارد. بر روی هیوندای سوناتا هیبرید تغییرات گسترده ای صورت گرفته است و این تغییرات همه باعث شده اند تا هیوندای سوناتا هیبرید یکی از پیشرفته ترین، پربازده ترین، با کیفیت ترین و بهترین ماشین هایی باشد که تا به حال هیوندای تولید کرده است و به کشور ما نیز راه یافته است. در کل از نظر ماشین 3 هیوندای سوناتا هیبرید ماشین خوب و قابل قبولی برای تمام سنین محسوب می‌شود. ولی در میان رقبای هیبرید این ماشین، گزینه بهتر تویوتا پریوس است. زیرا شروع کننده مسیر ماشین های هایبرید در دنیا بوده است.

البته اصلی‌ترین رقیب سوناتا هیبرید 2017 را باید تویوتا کمری هیبرید بدانیم که خودرو بسیار باکیفیتی است و در زمره بهترین سدان‌های موجود در بازار کشورمان قرار می‌گیرد.

اگر هیبرید بودن هیوندای سوناتا هیبرید 2017 را در نظر نگیریم، رقبایی همچون رنو تلیمسان، کیا اپتیما رقبای اصلی آن هستند.

گالری تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید

property
گیربکس
6 سرعته تیپ ترونیک
property
حجم موتور سی سی
1999
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
193
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
9
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
5.6

مشخصات هیوندای سوناتا هیبرید 2017

مدل : هیوندای سوناتا هایبرید
کلاس : سدان هایبرید نیمه لوکس
گیربکس : 6 سرعته تیپ ترونیک
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1999
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 193
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 320 نیوتن متر
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 200
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 9
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1471/1864/4854
وزن خالص(کیلوگرم) : 1586
مشخصات تایر : 205/60R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 5.6
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 60
کیسه هوا : راننده-سرنشین جلو-جانبی -پرده ایی
سیستم های ترمز و پایداری : ABS-EBD-ESC-BAS-TCS-VSM-FCW
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ کیلس/استارت دکمه ای
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی/فرمان تلسکوپی /دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان/گرمکن غربیلک فرمان
سیستم تهویه مطبوع : دو گانه کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 8 اینچی با سیستم صوتی Infinity
سیستم صندلی : صندلی های جلو برقی با تنظیم گودی کمر و گرمکن و سرد کن
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها به همراه جمع شونده /شیشه بالابر جلو و عقب برقی
سیستم روشنایی : چراغ های جلو و عقب LED/مه شکن جلو/ دیلایت
سایر امکانات : فرمان 3 حالته / درایو مود /روکش چرم صندلی ، فرمان و سر دنده/گرم کن صندلی جلو /کروز کنترل / سانروف پانارومیک / سنسور نور و باران / رادار تعویض خطوط /سیستم شناسایی نقطه کور
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره هیوندای سوناتا هیبرید 2017

  • user icon
    نویسنده : آرمان
    تاریخ : 1396/02/18

    ماشين عاليه
    كسي تجربه سوار شدن اين ماشينو داشته باشه دور ماشيناي بنزيني رو خط ميكشه چون هم استهلاك كمتري داره هم مصرف و هم صدا نداره و قدرت مشاين ٢٠٧ اسب بخاره و تيكاف ميزنه

    • نویسنده : کوهستانی
      تاریخ : 1397/09/30

      سه تا مشکل داره یکی دینامشه که خراب میشه من یکساله گرفتم دینامش خراب شده گارانتی داره اما شرکت پاکرو جواب نمیده ۳۰میلیون قیمتشه!!!!گمان کنم ماشین خوبی نباشه من ازخریدش پشیمان شدم.میخوام ازشرکت پاکرو وعاملیت پاکروان شکایت کنم چون جوابگو نیستن

    • نویسنده : ابی
      تاریخ : 1397/12/01

      با سلام ، من یک مصرف کننده واقعیم و از برج 4 -96 سوناتا هیبرید خریدم جی ال اس پلاس و الان هم دارم و 4 سفر طولانی 4000 کیلومتری داشتم . ضمن تحسین این ماشین به لحاظ کیفیت ، نرمی و مصرف نهایی تا 6 با کولر و ... هیچ مشکلی نه برای دینام و هیچ کجای این ماشین پیش نیومده و بسیار عالیست

  • user icon
    نویسنده : keramat1348
    تاریخ : 1396/02/21

    سلام من چند روزه که این ماشین رو خریدم . هرچند تجربه رانندگی طولانی را باهاش ندارم اما در همین مدت کوتاه هم حس خوبی داره و چون قبل از این ماشین اسپورتیج داشتم و بچه ها از بابت خشکی اون همیشه گلایه داشتند اما الان اونها هم راصی هستند و بقولی میگن ماشین نرمی است . امیدوارم پشیمونمون نکنه .

  • user icon
    نویسنده : نيما
    تاریخ : 1396/03/18

    سلام من بين خريد سوناتا ال اف هايبريد و اپتيما tf موندم دوستان كه دارن حجم صندوق عقب سوناتا به خاطر لوازم هايبريدش خيلي كم شده و از اپتيما خيلي كمتره ؟؟ يكي از راننده هاي فرودگاه كه تويوتا كمري هايبريد داشت گفت همكاراش به خاطر خرابي دينام سوناتاها هايبريدي مينالن تو 3 هزار تا هم خراب شده آيا اين درسته؟؟

  • user icon
    نویسنده : آرش
    تاریخ : 1396/06/21

    این ماشین سواری لذت بخش شتاب خیلی خوب و مصرف مناسب باتوجه به کیفیت جاده های ایران رادارد

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1396/09/09

    با سلام در حال حاضر تویوتا کمری هیبرید در ایران حضور دارد.چرا در مقایسه ها فقط پریوس رو مطرح و مقایسه میکنید؟

    • نویسنده : افشین
      تاریخ : 1398/06/16

      ادمین محترم سایت...تویوتا پریوس به گرد پای سوناتا نمیرسه ...چجوری بعنوان رقیب مطرحش کردی؟پریوس در حد نوچه سوناتا هم نیست

  • user icon
    نویسنده : Saeid
    تاریخ : 1396/09/10

    واقعا عاليه، بسيار نرم، بيصدا كم مصرف و آپشن كامل. من توسان، موهاوي، اسپرتيج، النترا و سوناتا ال اف داشتم ولي بجرات ميگم بهترين و راحت ترين ماشيني كه تا حالا تجربه كردم سوناتا هيبريد GLS بوده. يكي از دوستام پريوس داره واقعا طراحي داشبورد و داخل ماشين و آپشنهاش در مقابل سوناتا ضعيفه

  • user icon
    نویسنده : هومن
    تاریخ : 1396/09/11

    سلام ، من سوناتا هيبريد ٢٠١٧ خريدم ،با توجه به اينكه قبل إز اين لكسوس ES250 و بي ام و X4 داشتم اگه بخواهم مقايسه اي بين صنعت صنعت خودرو سازي كره با ژاپن و آلمان بكنم بايد بگم هنوز فاصله هست ولي بل توجه به قيمت دو برابري لكسوز با سوناتا و سه برابري بي أم دبليو ، بايد بگم سوناتا هيبريد فوقالعاده هست و اصلا در تصور من تا اين حد خوب نبود ، يك سواري نسبتا نرم و تا حدي لاكچري و شتاب خوب ، به همراه آپشن هاي گوناگون ، كه با توجه به قيمت برندهاي ديگه ، فوقالعاده عالي ميباشد ، در صورت خريد،حتما راضي خواهيد بود

  • user icon
    نویسنده : امين
    تاریخ : 1396/10/02

    من سوناتا lf دارم و انصافا ماشين عالي هستش از هر لحاظ ازش راضي ام فوق العاده است

    • نویسنده : کوهستانی
      تاریخ : 1397/09/30

      من خریدم راضی نیستم یکساله خریدم دینامش خراب شده نمایندگی پاکروان درمشهدوشرکت پاکرو اذست میکنن جوابگو نیستن میخوام شکایت کنم تاحقمو بگیرم بنظرم خریدهیبریدی شرکت هیوندا تاوقتی که شرکت های تویوتا و.....هست اشتباه محضه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/04/01

    سلام دوستان بنده قبلا تالیسمن داشتم الان هیبرید ۲۰۱۷ خریدم بسیار نرمتر کاربردیتر کم صداتر کم مصرفتر وجادارتر به غیر از صندوقش نسبت به تالیسمنه عالیه دوستان...

  • user icon
    نویسنده : سام
    تاریخ : 1397/10/11

    اشغال ترین ماشینی بوده که تا حالا داشتم
    همون اول دینامش خراب شد که یهو ماشین وسط اتوبان خاموش میکرد
    مسافت طولانی که باهاش میری و شارژ برقش کم میشه مثل یه اسب خسته میشه که هر چی شلاق میزنی راه نمیره و سرعتش از ۱۱۰ بیشتر نمیشه

    • نویسنده : حسینی
      تاریخ : 1397/11/01

      لطفا آمار اشتباه ندین شاید یکی قصد خرید داشته باشه
      مشکل دینام و رله حل شده و دینام و رله ی اصلاح شده وجود داره ک نمیامدگی کاملا رایگان خودش قبل از خراب شدن تعویض میکنه
      در مورد اسب خسته و ... یه نظر کاملا غیر حرفه ایه چون اصلا به هیچ وجه توی سرعت های بالا ماشین روی برق نمیره مگر اینکه شارژش فول باشه و روی کروز که اصلا اصلا متوجه نمیشه سرنشین که نیروی محرکه عوض شده در نتیجه این که ۱۱۰ راه نمیره و ...فقط در حده حرفه

    • نویسنده : ابی
      تاریخ : 1397/12/01

      دروغه - خالی بندیه - باور نکنید - غیر ممکنه

  • user icon
    نویسنده : مدي
    تاریخ : 1397/12/05

    دوستان من ٢٠١٧ جي ال اس پلاس داشتم نه دينام مشكل داشت سرعت شتاب بي نظير تنها مشكلي كه مشكلم نبود من حساس بودم يه صداي ريزي ترمز ميداد بردم نمايندگي ١٠٠ تومان خرجش شد و ديگر هييچ 👌🏻👌🏻حالا ٢٠١٨ هيبريد گرفتم اين ديگه شاهكاره

    • نویسنده : صادق
      تاریخ : 1398/05/17

      سلام الان ۱۰۰ تومن فرق ۱۷ و ۱۸ هست با این اختلاف ۱۸ می ارزه؟

  • user icon
    نویسنده : ذوق
    تاریخ : 1398/01/03

    من ٢ سال دارم باور كنيد جز سرويس دوره اي هيچ خرجي نكردم و فوق العادست نسبت به هزينش
    نه دينام نه اسب خسته هيچكدام صحت نداره مصرف سوخت عالي ٦٠٠٠٠ تا راه رفته بدون هيچ مشكلي

    • نویسنده : آرش
      تاریخ : 1399/10/29

      چرا اتوپارک نداره؟

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1398/03/10

    سلام به همه. من پارسال 2017 اش رو خریدم. نماینده پاکرو می گفت دینامش از نوع اصلاح شده نیست. من نفهمیدم یعنی چه. بعد می گفت سرمای کولرش کمه. ولی یکساله دارم استفاده می کنم خیلی عالیه. نرم و راحت خیلی کم مصرف اکثرا هم رو برقه. اگه دوستان نظر بدن ممنون می شم.

  • user icon
    نویسنده : سوری
    تاریخ : 1398/06/15

    من یکسال خریدم عالیه اصلا با هیچ ماشبنی تجربه نکردم . فقط الان نگران این شدم که بعضیا میگن دینامش زود خراب میشه

  • user icon
    نویسنده : عليرضا
    تاریخ : 1398/06/31

    مدلهايي كه سال توليد آن از ١/١/٢٠١٧ باشد مشكل رله و دينام ندارند و از طرف كمپاني اين مشكل كامل برطرف شده
    براي اينكه مطمئن شويد اين خودرو خوب است لطفا از راننده تاكسي كه اين ماشين را دارد بپرسيد من خودم سئوال كردم با كاركرد ٢٥٠ هزار كيلومتر هيچ مشكلي نداشتند

  • user icon
    نویسنده : دشتی
    تاریخ : 1399/05/06

    سلام
    من قبلا مزدا نیو داشتم سوناتا هیبرید 2017 گرفتم 14000 کارکرد
    اولین چیزی که خیلی تو ذوقم زد صدای موتور بود مزدا که داشتم وقتی روشن بود متوجه صدای موتور نمیشدی بیرون ماشین حتی ولی سوناتا موتورش که روشن میشه چه داخل چه بیرون صدای بلندی میده این تو سه تا مشابه ماشین خودم دیدم
    یه موضوع مهم و دردسرساز وقتی هست که تو شیب سربالایی سرعت خیلی کم حرکت میکنین یدفعه موتور بنزینی روشن میشه و چنان شتاب میگیره که بسیار خطرناکه اینو باید خودتون ببینین نمایندگی هم بردم پرسیدم گفتن همینه که هست اینو روی ماشین همکار هم تست کردم همینجور بود تو کفی وقتی موتور روشن میشه متوجه نمیشی فقط تو سربالایی سرعت پائین میری این اتفاق میفته نمیدونم راه حلی نداره آپدیتی نیومده واقعا یا نمایندگی ایران نداره

    • نویسنده : امیر
      تاریخ : 1399/11/16

      من الان ۱ ساله این ماشین رودارم.بسیار عالی هست.مصرف بنیزینش عالی و کم.توی جاده بسیار پرشتاب و کم صدا مخصوصا وقتی رو اسپرت باشه.بسیار بسیار نرم در حد تویوتا.الان حدود ۶۰ هزار تا راه رفته خرابی نداشته.صندلی های راحت هم جلو و هم عقب بدون کوبش .توی کابین اینقدر کم صدا هست که از سکوتش لذت می بری و فقط صدای لاستیک روی جاده رو می شنوی.تا ۲۴۰ تا سرعت هم باهاش رفتم آخ نگفته.فقط شاید ضعفش فقط صدای روشن شدن یهویی موتور بنزینش هست که اونم فقط وقتی ماشین ایستاده باشه شنیده میشه

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1399/12/04

    با سلام
    من جزو اولین نفراتی بودم که وقتی این ماشین به بازار اومد خریدمش و الان 4 سال هست که در نهایت رضایت ازش استفاده میکنم. ماشین بسیار نرم و خوبی هست با امکانات فراوان و بیشتر از ماشین های هم رده خودش. هیچ عیب و ایرادی تا حالا براش پیش نیومده و از لحاظ راحتی و جا دار بودن و سرعت و شتاب عالیه. برای سربالایی ها هم اگر طالب شتاب بیشتری هستین میتونین در حالت اسپورت قرارش بدین تا از رانندگی باهاش لذت بیشتری ببرین (مخصوصا جوونای عزیز). در کل من ازش کاملا راضیم و خریدش رو توصیه میکنم.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1400/06/23

    سلام من مدل 2017 رو دارم و 75 هزارتا باهاش روندم، تا دلتون بخواد مسافرت رفتم باهاش. خیلی عالیه و راحته فقط از همون ابتدا بعضی وقتا یهو ماشین error میده و با یه خاموش روشن کردن بر طرف میشه.
    نمایندگی که بردمش گفت از سنسور گیربکسش هست.
    ولی الان که خوندم نظراتو نگران شدم یه موقع دینامش مشکل نداشته باشه؟
    و اصلا این error برای شما هم پیش اومده تا حالا؟

  • user icon
    نویسنده : ليدا
    تاریخ : 1400/07/23

    من سوناتا هيبريد ٢٠١٧ دارم كه صفر خريدم و از ٢٠١٧ تا الان هيچ مشكل خاصي نداشته كلي هم سفر رفتم
    فقط مشكلم با ارتفاع كف ماشين هست
    اگر روي صندلي عقب ٢ يا ٣ نفر بشينن در كمترين مانع كف گير ميكنه و سيني زير را داغون كرده

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1402/07/09

    من ندارم ولی خیلی خیلی دوسش دارم ان شالله به زودی صاحبش میشم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading