اینجا هستید: صفحه اصلی خودروهای بازار ام جی GS 2015-2016

ام جی GS 2015-2016

MG GS 2015-2016

ام جی GS 2015-2016 ام جی GS 2015-2016

بررسی ام جی GS

ام جی GS با حفظ عناصر طراحی کلاسیک کاملا مدرن و اسپرت به نظر میرسد.اما خودرو ام جی MG_GS توانایی اصلی خود را در زمینه قابلیت های حرکتی و هندلینگ به رخ میکشد.پیشرانه دو لیتری مجهز به توربوشارژر خودرو GS عملکردی خیره کننده برای جی اس به ارمغان آورده است.

ام جی برندی کهن‌سال است که در طول حیات 91 ساله خود فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده و آزمون‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است. این برند که پس از فروپاشی اتحاد ام جی- روور در سال 2005، به کمپانی نانجینگ چین (که بعدها با سایک موتور ادغام گردید) فروخته شد، اکنون آهسته و پیوسته به سمت بازپس‌گیری جایگاه درخشانی که در گذشته به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و معتبرترین سازندگان خودروهای اسپرت خانوادگی داشت، قدم بر می‌دارد.

شاید یکی از نقاط عطف مهم در این مسیر خودرویی است که قصد معرفی آن را داریم: MG مدل GS از چند جهت برای MG اهمیت دارد؛ اول اینکه این خودرو اولین SUV در تمام تاریخ دراز مدت MG است. دوم اینکه این خودرو اولین خودرویی خواهد بود که پس از فروخته شدن ام جی به چینی‌ها، فروشش در اروپا از مرزهای بریتانیا فراتر رفته و در سایر کشورهای اروپایی نیز به فروش خواهد رسید. و در آخر اینکه این خودرو با دستی پر از تجهیزات فنی و رفاهی و با داشتن قیمتی رقابتی پا به بازارهای جهانی گذاشته است و همین امر باعث شده است که MG نسبت به فروش بالای آن بسیار خوش‌بین باشد.

 

بنابراین می‌توان گفت که GS مدل مهمی هم برای MG و هم برای سایک موتور است. به همین دلیل نیز سایک موتور تمامی توان مالی و تکنولوژیک خود را در کنار شرکای بین‌المللی قدرتمند خود از سراسر جهان بسیج کرده است تا حاصل کار خودرویی قدرتمند، بی‌نقص، مدرن و با کیفیت باشد. برای این‌که GS شکل بگیرد سایک موتور ابتدا به سراغ یکی از بهترین و باسابقه‌ترین سازندگان SUV در آسیا یعنی سانگ یانگ کره جنوبی رفته است که خود یکی از بزرگ‌ترین سهامداران آن محسوب می‌شود و پلتفرم مدل کامپکت این کمپانی، یعنی کوراندو را به عاریت گرفته است تا GS را بر پایه آن بنا کند. سپس به سراغ تیم تحقیق و توسعه سایت لانگ بریج خود واقع در بیرمنگهام انگلستان رفته تا این تیم طراحی، به رهبری آنتونی ویلیامز کنی در سایتی که به طور تاریخی محل تولد انواع مختلف ام جی بوده است، طراحی و مهندسی GS را انجام دهند. پس از آن نوبت به دمیدن جان در کالبد بی‌جان GS رسید تا GS نیز مانند تمام گذشتگانش روحی سرکش و قدرتمند داشته باشد.

قلب تپنده GS موتور و سیستم انتقال قدرت بسیار پیشرفته‌ای است که به طور مشترک توسط سایک موتور و شریک استراتژیکش یعنی جنرال موتورز طراحی و ساخته شده است و یکی از بهترین نمونه‌ها در نوع خود است. در آخر از آنجا که ام جی همیشه برندی با قابلیت‌های اسپرت و لذت رانندگی بالا بوده است، طراحی و تیونینگ شاسی آن مطابق با آخرین متد اروپایی به گروه مهندسی پورشه سپرده شده است تا بتوان MG GS را محصول طراحی و مهندسی پیشرفته انگلیسی، آمریکایی، آلمانی و کره‌ای دانست.

 

علاوه بر همه اینها، نیروی کار ارزان و دقیق چینی قرار دارد که باعث می‌شود حاصل کار از آنچه که انتظار دارید بسیار به صرفه‌تر باشد. MG حتی در معرفی و تبلیغات این خودرو نیز سنگ تمام گذاشته و در تبلیغات مختلف این خودرو یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هنرپیشگان انگلیسی یعنی بندیکت کامبربج حضور دارد که تیزر رسمی معرفی این خودرو را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

طراحی:

 

MG GS بر پایه کانسپت CS ام جی بنا شده است. GS وفاداری خوبی نسبت به این کانسپت که در سال 2013 رونمایی شد داشته است. به طور کلی ظاهر این خودرو را می‌توان با کلمه‌های خشن و شرور توصیف کرد و به نظر می‌رسد طراحان ام جی سعی کرده‌اند تا به GS ظاهری اسپرت و مدرن بدهند تا رنگ رخساره آن، نشان از سر درون داشته باشد!

 

در نمای جلو می‌توانیم امضای طراحان ام جی را میبینیم که همان جلوپنجره آشناست که درام جی 6 و 3 هم مشابه آن را دیده‌ایم. چیزی که جای‌جای طراحی GS خود را نمایان می‌کند این است که طراحان ام جی سعی کرده‌اند طرح شش ضلعی که در آرم ام جی دیده می‌شود را در نقاط مختلف این خودرو به نمایش بگذارند. برای مثال دو نیمه شش‌ضلعی در اطراف چراغ‌های مه شکن دیده می‌شوند. علاوه بر آن، دو نیمه شش‌ضلعی که به طور برعکس روی یکدیگر قرار گرفته و کشیده شده‌اند، جلوپنجره GS را تشکیل می‌دهند. ورودی هوا نیز همانند MG 6 به‌صورت لانه‌زنبوری طراحی شده است.

 

چراغ‌های جلو طراحی چشم‌نوازی دارند و از الگوی بال فرشته که در ام جی 6 به کار رفته پیروی می‌کنند. نکته خوب در مورد چراغ‌های جلو این است که این چراغ‌ها از نوع زنون هستند و درخشندگی و روشنایی خوبی دارند.چراغ‌های مه شکن جلو نیز همان‌طور که قبلاً به آن اشاره شد به شکل نصف یک شش ضلعی هستند.در زیر چراغ‌های مه شکن جلو نیز چراغ‌های روشنایی در روز خودنمایی می‌کنند.در مجموع نمای جلوی این خودرو را می‌توان اسپرت و تهاجمی دانست و در این طرح می‌توان به خوبی امضای طراحی ام جی که در سایر محصولات ام جی نیز دیده می‌شود

 

در نمای بغل با خطوط و حجم‌هایی روبرو هستیم که به خوبی هدف خود را که دور شدن نمای جانبی GS از سادگی است را انجام می‌دهند. رینگ‌های دو رنگ ام جی با سایز 18 اینچ و طراحی پنج پر که در آن‌ها نیز می‌توان شباهت‌هایی به شش ضلعی دید در زیر خودرو نمایی جذاب را برای GS به ارمغان آورده‌اند.

 

علاوه بر اینها در نمای جانبی می‌توان یک جفت رکاب را مشاهده کرد این نوید را به ما می‌دهند که برای سوار شدن به این خودرو چندان کار دشواری نخواهیم داشت. تایرهای میشلن با سایز 235/50/R18 تکمیل‌کننده نمای جانبی GS هستند.

 

وقتی از عقب به ام جی GS نگاه می‌کنیم می‌توانیم شباهت‌هایی بین آن و جیپ چروکی را مشاهده کنیم. اما فارغ از این شباهت‌ها، می‌توان طراحی اسپرت چراغ‌های عقب، که به شکل شش ضلعی‌های کشیده شده‌ای هستند را ستود. همچنین می‌توان به شکل نیمه شش ضلعی چراغ‌های مه شکن عقب اشاره کرد که تناسب بسیار خوبی بین عقب و جلوی خودرو ایجاد کرده‌اند. در آخر نیز باید اشاره کرد که شیشه عقب این خودرو به دلیل اندازه کوچک و طراحی زاویه‌دار، احتمالاً نمی‌تواند دید خوبی را برای راننده فراهم کند که البته این مسئله در بین خودروهای این کلاس امری طبیعی است و این مسئله با سنسورها و دوربین عقب مرتفع گردیده است

 

پس از اینکه با بررسی نمای خارجی این خودرو به اندازه کافی به هیجان آمدیم، نوبت به ورود به خودرو و بررسی کابین آن است. کابین GS با ترکیبی از پلاستیک خشک و نرم شکل گرفته است و در مجموع کابینی اسپرت و مدرت است و با طراحی کلی خودرو هماهنگی دارد. خطوط شکسته و طرح‌های شش ضلعی در جای‌جای کابین GS به چشم می‌خورند و در کنار یکدیگر طرحی زیبا و چشم‌نواز را تشکیل می‌دهند. هرچند که ما آرزو می‌کردیم که در کابین GS از پلاستیک خشک کمتر و پلاستیک نرم بیشتری استفاده می‌شد.

 

در قسمت جلوی داشبورد از پلاستیک براق به رنگ مشکی پیانو استفاده شده است که می‌تواند ترکیبی از نمای کلاسیک و اسپرت را به این بخش هدیه کند. البته باید دقت کنید که این قسمت را زیاد دستمالی نکنید، چراکه رد انگشتان به خوبی بر روی این سطح باقی می‌ماند. در مرکز این بخش، یک صفحه نمایش هشت اینچی خودنمایی می‌کند که در بالای آن خروجی‌های هوای تهویه مطبوع و در پایین آن تعداد زیادی کلید جهت سیستم صوتی و تهویه قرار داده شده‌اند. (لازم به توضیح است که نمونه‌های وارد شده به ایران احتمالاً از صفحه نمایش لمسی 6.1 اینچی بهره خواهند برد).

 

در طراحی صفحه کیلومتر GS نیز از ترکیب طرح‌های کلاسیک و مدرن استفاده شده و نکته جذاب در مورد آن این است که وقتی دنده در حالت S قرار می‌گیرد، نور پس‌زمینه آن به رنگ قرمز تغییر پیدا می‌کند تا راننده را سرشار از هیجان سازد.

 

پیشرانه و سیستم انتقال قدرت

 

برای GS سه پیشرانه در نظر گرفته شده است که شامل دو پیشرانه 1.5 لیتری و 2 لیتری بنزینی توربوشارژ تزریق مستقیم با کدهای SGE و MGE و یک پیشرانه 1.9 لیتری توربودیزل است. در حال حاضر GS با دو پیشرانه اول تولید می‌شود و نسخه دیزلی آن فعلاً ارائه نشده است. پیشرانه‌های MGE و SGE از جمله مدرن‌ترین پیشرانه‌های چهار سیلندر حال حاضر هستند. این پیشرانه‌ها به طور مشترک توسط اوپل، سایک موتور، شانگهای جنرال موتورز و مرکز فنی خودرویی پان آسیا طراحی و ساخته شده‌اند و به‌جز محصولات ام جی، بر روی مدل‌های مختلف محصولات جنرال موتورز علی‌الخصوص مدل‌های اوپل، شورولت و بیوک نیز به کار رفته‌اند.

 

خوشبختانه قدرتمندترین تیپ GS به‌صورت فول آپشن وارد ایران خواهد شد. در نتیجه ما تنها به بررسی موتور MGE دو لیتری که بر روی این خودرو مورد استفاده قرار گرفته خواهیم پرداخت. این موتور دارای حجم دقیق 1995 سی‌سی است و از قابلیت توربوشارژ و تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد. توان خروجی این موتور 162 کیلووات ( 217 اسب بخار) در دور موتور 5000-5300 دور بر دقیقه و گشتاور خروجی آن 350 نیوتن متر در دور موتور 2500- 4000 دور بر دقیقه می‌باشد. این موتور همچنین مجهز به سیستم Start/Stop است تا میزان مصرف سوخت در ترافیک به حداقل برسد.

 

این موتور قدرتمند با یک جعبه‌دنده 6 سرعته TST دو کلاچه همراه شده است که زمان تعویض دنده آن تنها 0.2 ثانیه است. این جعبه دنده نیز با همکاری سایک و جنرال موتورز طراحی و ساخته شده است و قبلاً در ام جی 6 های نیوفیس عملکرد آن را دیده‌ایم. شتاب صفر تا صد GS توسط سایک 8 ثانیه اعلام شده که برای یک SUV در این کلاس عدد قابل‌توجهی است. همچنین مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 7.9 لیتر بر صد کیلومتر است.

 

انتقال قدرت در GS به هر دو محور صورت می‌گیرد و در واقع این خودرو از سیستم AWD هوشمند که توسط کمپانی مطرح GNK تولید شده است استفاده می‌کند. بدین ترتیب می‌توان برای GS هندلینگ بالا، چسبندگی و فرمان پذیری مناسب به همراه پایداری بسیار خوب در محیط‌های لغزنده، سطوح خیس و آب و هوای برفی را انتظار داشت.

 

سیستم تعلیق MG GS در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع بازو چندگانه مستقل می‌باشد و سیستم فرمان آن نیز از نوع برقی است.

 

ایمنی

 

ایمنی بدون شک یکی از مهم‌ترین موارد برای ارزیابی خودروهاست. به همین دلیل ما مدت زیادی پس از نگارش این متن صبر کردیم تا نتایج تست ایمنی GS منتشر شود تا بتوانیم در مورد ایمنی آن با خیال راحت سخن ام جی GS دارای 6 ایربگ (2 عدد جلو، 2 عدد جانبی جلو، 2 عدد پرده‌ای)، اتصالات ISO FIX برای صندلی کودک، کمربندهای ایمنی پیش کشنده جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت بسته شدن اتوماتیک شیشه‌ها و سانروف با قفل نمودن درب‌های خودرو (Lazy Locking) و سیستم ایمنی شیشه درب‌های جلو (Anti Trap) می‌باشد.

 

همچنین از سیستم‌هایی مانند سیستم کنترل پایداری (ESP) و سیستم کنترل ترمزها بر سر پیچ (CBC)، سیستم ضد قفل ترمز (ABS)، سیستم توزیع نیروی ترمز (EBD) و سیستم کمکی الکتریکی ترمز (EBA)، ترمزدستی الکتریکی (EPB)، قابلیت نگه‌دارنده خودرو در سربالایی (Auto Hold)، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی (HDC)، کروز کنترل و سنسور پارک عقب بهره می‌برد. همچنین ترمزهای آن در جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب از نوع دیسکی می‌باشند.

 

همه اینها دست به دست یکدیگر داده‌اند تا GS موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه CNCAP شود. در اینجا ممکن است بعضی از خوانندگان اعتراض کنند و نتایج CNCAP را کم‌اهمیت و غیردقیق ارزیابی کنند. اما باید به خاطر داشته باشید که CNCAP در سال‌های اخیر سخت‌گیری‌های زیادی را در زمینه استانداردهایش اعمال کرده است و سعی کرده است که تا حد ممکن استاندارد تست‌هایش را به استانداردهای Euro NCAP نزدیک کند. اما با این حال برای اینکه بتوانیم مقایسه درستی داشته باشیم و در این مورد شک و شبهه‌ای باقی نماند، تصمیم گرفتیم که نتایج تست CNCAP برای MG GS را با چند خودروی مشابه در همان تست مقایسه کنیم تا در شرایط برابر آنها را رو در روی یکدیگر قرار داده باشیم.

در ابتدا باید بگوییم که طبق آخرین استانداردها، در تست CNCAP خودروها در چهار آزمون مورد بررسی قرار می‌گیرند و به هر بخش به طور جداگانه نمره دهی می‌شود و در پایان نمرات به‌دست‌آمده از هر بخش با یکدیگر جمع می‌شود تا نمره نهایی به‌دست آید و بر اساس نمره نهایی به خودروها ستاره ایمنی تعلق می‌گیرد. این چهار بخش عبارت‌اند از: تست برخورد کامل از جلو، انحراف 40% از جلو، تست برخورد جانبی و تست تصادف شلاقی (جهت ارزیابی نحوه عملکرد خودرو در برخورد از عقب).

ام جی GS از مجموع 62 امتیاز ممکن، موفق به کسب امتیاز 55.9 شده است. در بین خودروهای کراس اور کامپکت، فورد اسکیپ نیز دقیقاً همین امتیاز را کسب کرده است. میتسوبیشی ASX موفق به کسب 52.4 امتیاز شده است و هوندا CR-V نیز توانسته 57 امتیاز کسب کند. سیتروئن DS6 نیز توانسته است 55.7 امتیاز کسب کند و هیوندای سانتافه که در کلاسی بالاتر قرار می‌گیرد، 57.4 امتیاز کسب کرده است. در نتیجه می‌توان پیش‌بینی کرد که در صورتی که ام جی GS در تست Euro NCAP آزمایش گردد، احتمالاً توانایی کسب 5 ستاره را خواهد داشت.

 

امکانات رفاهی

 

امکانات رفاهی و تزئینی MG GS به شرح زیر می‌باشند:

 

رینگ آلومینیومی 18 اینچی - سیستم اندازه‌گیری فشار باد لاستیک‌ها (TPMS) - سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه هوا برای سرنشینان عقب - سیستم ورود بدون کلید (Key less) - استارت دکمه‌ای (Push Button Start) - سانروف برقی - آینه‌های جانبی برقی، جمع شونده و دارای گرم‌کن - چراغ‌های جلو زنون - قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار چراغ های جلو - شیشه شوی چراغ‌های جلو - دارای سنسور روشن شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو (Auto Light) - چراغ‌های خوش آمد گویی (Welcome) و بدرقه - چراغ‌های مه شکن جلو و عقب - چراغ‌های روشنایی روز (Day Light) - چراغ‌های LED عقب - گرم‌کن شیشه عقب - تیغه‌های برف پاک‌کن Boneless - آینه دید عقب الکتروکرومیک (ECM) - تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت و تنظیم گودی کمر دستی - تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو در 4 جهت - تنظیم زاویه صندلی‌های عقب - صندلی‌های عقب با پیکربندی 4:6 و قابلیت جمع شوندگی کامل - قابلیت تغییر رنگ نشانگرهای پشت آمپر مطابق با حالت گیربکس (Sporty Meter) - دوربین دید عقب با راهنمای پارک حساس به زاویه فرمان - صفحه نمایش لمسی 6.1 اینچی با قابلیت کنترل امکانات رفاهی داخل خودرو - سیستم رادیو پخش Arkamys با 6 بلندگو و صدای 3 بعدی و اتصال iPod, Aux, USB, Bluetooth و دارای حافظه داخلی - کنترل سیستم صوتی روی فرمان - ریل‌های سقف نقره‌ای رنگ - آنتن کوسه‌ای (Shark Fin) - رکاب‌های جانبی و اسپویلر عقب اسپرت - پدال‌های گاز و ترمز با روکش آلومینیومی - صندلی‌های چرمی ضد لغزش و ضد خش - فرمان و سردنده چرمی

 

علاوه بر اینها، ام جی GS از نرم‌افزار رابط کاربری ام جی موسوم به inkanet نیز بهره می‌برد که از آنجایی که احتمالاً این سیستم در کشور ما فعال نخواهد بود، به جزئیات آن نمی‌پردازیم.

 

 ام-جی-gs
عکس داخلی ام جی GS 2015-2016
price icon

0 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

9از 14کاربر

سال ساخت : 2015-2016

نکات مثبت ام جی GS

قدرت بالای پیشرانه-استاندارد بالای آلایندگی-امکاانات رفاهی بالاتر از رقبا-تنوع رنگ بالا-

نکات منفی ام جی GS

کیفیت ساخت متوسط-بازار خرید و فروش به شدت ضعیف -قیمت بالای ام جی GS-

امنیت ام جی GS

این کراس اور خوش اندام MG gs در تست های  سی ان کپ کشور چین  موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شده است

نقد کارشناسی ام جی GS

برند ام جی در ابتدا در ایران مورد استقبال خوبی قرار گرفت و بازار عکس العما خوبی نسبت به ام جی550 نشان داد . به مرور زمان برند ام جی نشان داد تا توان رقابت با رقبای کره ای خود را ندارد ، وخیلی زود بازار را به رقبای قدرتمند خود تقدیم کرد . ام جی GS در زمان افول برند ام جی وارد بازار ایران شد،و این محصول ام جی به دلیل نداشتن قیمتی رقابتی نتوانست حتی با رقبای دست دوم کره ای هم رقابت کند و خیلی زود در بازار ایران کم رنگ شد . ام جی GS از لحاظ فنی وضعییت مناسبی دارد و در نگاه اول بسیار جذاب به نظر میرسد ولی به مرور زمان کیفیت پایین خود را نشان داد ومانند دیگر محصولات ام جی بازار خرید و فروش به شدت ضعیفی دارد، به همین دلایل ما خرید ام جی GS را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

 

گالری تصاویر ام جی GS

property
گیربکس
6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه
property
حجم موتور سی سی
2,000
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
217/5000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
8
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
8.2

مشخصات ام جی GS 2015-2016

مدل : MG GS
کلاس : شاسی بلند
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه
محور متحرک : دو دیفرانسیل (4WD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 2,000
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 217/5000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 350/2500-400
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 208
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 8
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1675/1855/4500
وزن خالص(کیلوگرم) : 1642
مشخصات تایر : 235/50R18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 8.2
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 55
کیسه هوا : راننده - سرنشین جلو-جانبی -پرده ایی
سیستم های ترمز و پایداری : جلو دیسکی خنک شونده - عقب دیسکی / ، / ترمز دستی برقیEBA، EBD، ESP، CBS، ABS
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/سیستم ایمنی شیشه درب های جلو/کمربندهای ایمنی پیش کشنده جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
سیستم های فرمان و هدایت : قدرت کمکی الکتریکی/ کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : اتوماتیک دوگانه
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : بلندگو صدای 3بعدی و اتصال iPod , Aux , USB, Bluetooth و دارای حافظه داخلی - کنترل سیستم صوتی روی فرمان-صفحه نمایش لمسی 6/1 اینچی
سیستم صندلی : تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت و تنظیم گودی کمر دستی - تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو در 4 جهت/ تنظیم زاویه صندلی‌های عقب
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها/شیشه بالابر جلو و عقب برقی/آینه های جانبی برقی، جمع شونده و دارای گرمکن - آینه دید عقب الکتروکرومیک
سیستم روشنایی : چراغ های جلو زنون - قابلیت تنظیم ارتفاع خودکارچراغ های جلو - شیشه شوی چراغ های جلو - دارای سنسور روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو (Auto Light) /DRL
سایر امکانات : سنسور و دوربین پارک عقب/ کروز کنترل
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره ام جی GS 2015-2016

  • user icon
    نویسنده : صالح جوانمرد
    تاریخ : 1395/06/14

    سلام قربان
    من اگر صفره ام جی MG جی اس gs بخرم بعد از 5 ماه که بخوام بفروشمش چقد افت میکنه؟

  • user icon
    نویسنده : پارسا
    تاریخ : 1395/06/28

    به نظر من هر جوري فكر ميكني ام جی GS ميرزه

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1395/07/11

    به نظر منم ام جی Gs نمیرزه ماشین بد بورسیه

  • user icon
    نویسنده : افشین
    تاریخ : 1395/07/11

    تو قسمت نکات مثبت نوشتید قیمت مناسب بعد یه خط, پایین تر نکات منفی نوشتید قیمت بالا.
    اخرش کدوم شد؟؟؟

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/07/11

      سلام افشین
      ممنون که گفتی . قیمت ام جی GS به تازگی بالا رفته و ما درست ننوشتیم اطلاعات رو

  • user icon
    نویسنده : am.evo
    تاریخ : 1395/08/04

    نمیگم قیمتش مناسبه ولی وقتی بابت توسان نیو صد و نود تومن پول بدید این ارزش خرید نداره؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1395/08/05

    اگه فرموده شما درست بود که با کمک آقای نارنجی(نه تو ام جی کلاب) که اصلا تو ام جی کلاب نیست و هزینه خیلی کم درست نمی شد. اصلا مدیا موتورز لذت سوار شدن ام جی رو با هزینه های بسیار بالایی که به مشتری متحمل می کنه می گیره .من هنوز باورم نمیشه که مدیا از من 28 میلیون می خواست در حالی که آقای داوود نارنجی با یک و نیم ملیون برام درستش کرد . بازم اگه مدارک می خواین بهم ایمیل بزنید POOYAMIRLA@GMAIL.COM

  • user icon
    نویسنده : آریان
    تاریخ : 1395/09/24

    سلام دوستان . من هم ام جی ۶ نیو ام مشکل داشت بردم مدیا گفتن باید توربوش عوض شه سه و نیم ملیون که منم زیر بار نرفتم و با جست و جوی فراوان رفتم پیش آقای فراهانی که مکانیک برام معرفی کرد و متوجه شدم منیفلد خرابه و قطعاتم از خود آقای فراهانی گرفتم در کل هزینم شد یک میلیون دیگه سرویسهاشم نمایندگی نبردم . با هزینه بالای خدماتی که مدیا به ماشین متحمل می کنه آدم فقط ترس از سوار شدن داره اما از وقتی مکانیکای خوب که کمم نیستن که الان ‍پیداشونم کردم و قطعاتم که از آقای فراهانی می گیرم دیگه با عث شده که بتونم با ماشینم با جرات رفتار کنم و واقعا هم خراب شدن نداره . الکی مدیا بهم هزینه متقبل می کرد . گارانتیشم سر تا پا ضرره برای خودشون . همه چیزشم از آقای فراهانی می گیرم . واقعا ماشین عالییه . باور کنید اگه خوب نبود دروغ نمی گفتم چون اصلا من فقط لذت بردن از ماشین برام مهمه .

    • نویسنده : AREF
      تاریخ : 1395/09/30

      ام جی 6 های جدید همگی حداقل 4 سال از گارانتی شان مانده است و بابت خرابی توربو و یا ترک منیفولد ، هزینه ای دریافت نمی کنند .

  • user icon
    نویسنده : سونیا
    تاریخ : 1395/09/28

    سلام . میشه در مورد آقای فراهانی اطلاعات بیشتری بدین ؟

  • user icon
    نویسنده : ایمان محمدی
    تاریخ : 1395/11/14

    ام جی gs یهتره یا سوزوکی ویتارا فیس لیفت یا میتسوبیشی asx?

  • user icon
    نویسنده : سفیر
    تاریخ : 1395/11/24

    ا سلام . با توجه به اینکه بنده الان یک سال و نیم جی اس داشتم و 60000 کیلومتر با اون رانندگی کردم . و در کل فقط یک اشکال اساسی در اون پیدا کردم .از هر نظر فنی عالی و رانندگی لذت بخش ی داره و از لحاظ افرود کارایی یک ماشین آفرود کامل رو داره و تو جاده جالبش اینه که می تو نی سرپیچ از ماشینهای سدان جلو بزنی و اما اشکالش داشتن گارانتیه که من تو این یک سال و نیمی که داشتم نزدیک سی میلیون خرجش کردم فقط هم بخاطر اینکه گارانتی داشته باشم و ماشینم رو هنگام فروش بتونم با گارانتی بفروشم که خارج از مدیا این 30 میلیون میشد پنج میلیون . هزینه خدمات اضافه رو چند برابر خارج از گارانتی می گرفتند . آخر سر هم به مشکل اساسی می خوردم می گفتند شامل گارانتی نمیشه .آخر سر هم که خواستم بفروشم میگفتم گارانتی داره انگار همه می دونستند که گارانتی مدیا ضرره و فقط سی میلیونی که مدیا ازم گرفت پول زور بود.اگه این ماشینو انتخاب کردید سعی کنید گارانتی رو اصلا نخواید چون هیچ مزیتی از اول تا آخر جز هزینه اضافه نداره .

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/02/01

      سلام میشه ریزتر توضیح بدین 30 میلیون برای چی؟

  • user icon
    نویسنده : saed
    تاریخ : 1395/11/26

    با سلام . من ام جی ۶ ام دچار مشکلی شد که همه چراغای خطا یه دفه با هم روشن می شد و گیربکس در حالت دنده ۴ می رفت . یه ماه گارانتی داشتم مراجعه می کردم ارورارو پاک می کردن و می گفتن برو که خوب شد خلاصه تکرار همین قضیه تا گارانتیم تموم شد به محض اینکه رفتم گفتن بیا که ای سی یوت خرابه با تعویض سه و نیم باز درست نشد . گفتن که از بس گیربکس تو حالت اضطراری رانندگی کردی گیربکس باید تعویض شه ۱۶ میلیون . بازم درست نشد . گفتند بیا بلبرینگ چرخا مشکا داره با اون حل میشه که دیگه عصبی شدم و دادم بیرون که برام بلبرینگارو عوض کنن بعد درست شد مکانیک گفتش مشکل از اول این بوده رفتم که گیربکس و ای سی یو ی خودمو پس بگیرم که گفتند طبق دستور سایک موتور نمی شه . نمی گم مدیا دزده اما حداقلش چرا بلافاصله بعد از تمام شدن گارانتی شروع به تعویض اینا کردند در ثانی .مشکلم که طبق منطق همون بلبرینگ چرخ بوده چرا ازم این همه هزینه گرفتند . ‍پس داشتن گارانتی و اون همه خرج کردن که فقط گارانتی داشته باشم چه مزیتی داشت

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1395/11/27

    سلام دوستان .من ام جی ۳ ام بلندگوش خش خش می کرد بردم به نمایندگی کرمان که از بندرعباس ۵۰۰ کیلومتر فاصله داره وونزدیکترین نمایندگیه که گفتن سر در نمی آرن و باید ببرم تهران که عجیب بود برام اینا که زمان بردن سرویس تو کرمان دو برابر و سه برابر هزینه سرویس دوره ای ازم می گرفتن حالا بازم باید کلی از کرمان بکوبم برم تهران . من تا حالا بندرعباس تا تهران رو تو عمرم پنج بارم با ماشین رفت و آمد نکردم . دیگه عهد کردم نمایندگی برا هیچ کاری نبرم خش خششم دادم یه صوتی کار برام درست کرد .

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1395/12/25

    سلام
    Mg gs2017 با 2016 چه تفاوتی داره؟

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1396/01/31

    مدیا ادمو چی فرض کرده . برا یه قطعه ۲ میلیون تومنی منو ۲ ماه اسیر کردن و ماشین خوابید آخه سود اون ۱۳۰ میلیونی که به ماشین دادم تو دو ماه ۴ و نیم ملیون میشد . شکایتم کردم به جایی نرسید . و واقعا معلومه روی اقایون رو نیست سنگ پای قزوینه

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1396/02/03

    مدیر سایت ام جی خوبه؟

  • user icon
    نویسنده : Amirrezamansoori
    تاریخ : 1396/02/26

    سلام
    من الان ۷ماهی هست که gsدارم من تا الان مشکل به اون صورتی توش ندیدم که بهتون بگم فقط بنا به گفته اقای )سفیر( قیمت برای گارانتی ماشین بسیار بالاست
    اما باز هم ارزش خرید رو داره و بهتر از توسان . اسپورتیج و هر ماشین تو این رنج قیمتیه همچنین من پرادو 2010 داشتم ولی ام جی از دید قیمتی و کارایی به نظر من خیییلی بهتر از اون پرادویه ، وقتی خواستم اون رو بفروشم دلم سوخت اما تازه فهمیدم که چه اشتباهی کردم که از اول همین ام جی رو نخریدم.
    شتاب،سرعت،مصرف،کارایی و همچنین فنی این ماشین از هر ماشین بهتره با اینکه قیمت پایین تری از ماشین های دیگه داره
    باتشکر

  • user icon
    نویسنده : فرشید
    تاریخ : 1396/04/20

    سلام خدمت دوستان نزدیک به یک سال و نیم جی اس دارم خارج از هرگونه نعصب این ماشین اصلا قابل مقایسه از هر نظر که فکر کنی با توسان و اسپورتیج نیست 1-پر قدرت 2- شتاب بسیار عالی3- هندلینگ بسیار عالی در نهایت این خودرو مشکلی ندارد

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/04/29

    آقا توروخدا نخرید . بعنوان یه هموطن دلسوز اشتباهات ما رو تکرار نکنید من ماشینو صفر خریدم .از دست مدیا موتورز بعد یه مدت فقط آرزو می کنید که آتیشش بزنید .آخه ماشین مگه برا آسایش بیشتر نیست . فقط دنبال بهونن گارانتیتو باطل کنند ..من اگه پول سرویسهایی که ازم می گرفتن داشتم خوب چرا ام جی می گرفتم . آخه تا کی یه عده از سادگی ما ایرانیا می خوان پول در بیارن .گول کامنتای الکی رو نخورید

  • user icon
    نویسنده : arsalan
    تاریخ : 1396/05/02

    صفر نخرید من جی اس سفید 2016 رو با کارکرد پایین و بدون مشکل و رنگ مجبور شدم با قیمت 132 ملیون بفروشم که الان طرح تابستانه مدیاموتور 2017 رو با همون شکل و مشخصات فنی و آپشن 172 ملیون می فروشه آخه خودتون قضاوت کنید کودوم ماشینی این اختلاف قیمت رو داره . مقصر صد در صد رو سیاستای غلط و خود بزرگ بینانه ی مدیا موتورز در قبال مشتری می دونم .

  • user icon
    نویسنده : عليرضا
    تاریخ : 1396/05/08

    سلام
    كسي با MG GT آشنايي داره؟ ماشين خوبيه؟ قدرت و استحكامش چطوريه؟ زود به خرج افتاده تا حالا؟
    ممنون اگر اطلاعات كاملي در اختيارم بگذاريد .

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1396/07/12

    من امروز سر یه پیچ پیچیدم و ماشین خودشو جمع کرد که زندگیمو مدیون قابلیتهای جاده ای ش هستم . ماشینم ام جی جی اس هستش

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/07/14

    همگی خسته نباشید
    آخرش نفهمیدیم بخریم یا نخریم‌
    تمام سایتها همینطوره بجای راهنمایی و اطلاعات واقعی ومنطقی سردر گم شدن شده نتیجه خوندن مطالب ونظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : saman
    تاریخ : 1396/11/17

    ام جی gs مفت نمی ارزه نخرید کلی ضرر میدید

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1396/11/17

    ام جی GS اصلا ارزش خرید نداره سمت خریدش نرید من با 20 میلیون ضرر فروختمش گول فیلم سایت خودرو بانک رو خوردم کلا از ماشین تعریف کرد توی فیلم !!! من داشتم بیچارم کرد این ماشین

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/11/17

    اصلا ارزش نداره همچین پولی بابت این آشغال بدید خیلی بی ارزه 120 میلیون هستش

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/11/30

    Mg gs الان با این قیمت و آپشن و قدرت و شتاب بی نظیر. همه بهتر از توسان و اسپورتیج و هم ۱۰۰ میلیون ارزونتر. ام جی چون خطر هست برا کره ای ها و دلال ها تمام تلاش برا خراب کردنش میکنن و بازارش رو خراب میکنن. ولی هر کی ام جی داره ازش راضی هست. همین جی اس تو انگلیس و تایلند و استرالیا هم هست و بدون نقص. من هم ۶ داشتم و هم جی اس. بدون مشکل زیبا پرآپشن و پرقدرت. اگه فکر استفاده هستید و فکر دلالی نیستید شک نکید در خریدش

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1396/12/22

    بدون گارانتي بهترين ماشين تو ايرانه. فقط تعميركار خوب ، اطلاعات بروز از قطعات اون رو داشته باشين شانگهاي معدن بهترين قطعات اين ماشينه

  • user icon
    نویسنده : ممد
    تاریخ : 1397/03/10

    من از سال 2010 MG550 دارم
    و خدارو شکر تو این مدت هیچ مشکلی نداشتم قبلا هم یه کمری داشتم و در مقایسه این دوتا با هم ام جی رو بهتر میبینم
    خرید این برندو توصیه میکنم وتصمیم دارم یه GS بخرم

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1397/03/18

    نخرید بابا نخرید تورو خدا فقط از خداتونه که نصف قیمت هم شده بفروشید . یا باید سر یه بنده خدای دیگه رو شیره بمالید . هیچ چیزیش پیدا نمیشه .

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1397/03/20

    از بس که همیشه تو جاده می موندم که دیگه عادت شده بود برام یا اینکه نمایندگی باور نمی کرد یا خودشو می زد به اون راه به غیر از نمایندگی هم کسی کاراشو انجام نمی داد مکانیک برای ام جی آی دیگه بود اما جی اس اصلا کسی دست بهش نمی زد .

  • user icon
    نویسنده : سوفیا
    تاریخ : 1397/04/09

    hala gir miad ghataatesh ya na? man nmidonam bekharam ya na..

    • نویسنده : فرشید
      تاریخ : 1397/10/20

      سلام .من نزدیک به سه سال هست جی اس دارم .دومین جی اس که خریدم .ماشین به تمام معنا قوی. به تمام معنا ایمنی. با سرعت ۱۸۰ بپیچید هیچ اتفاقی برای ماشین و شما نخواهد افتاد .ماشینی هست که در گردنه های بسیار تند هیچ ماشینی نمیتونه ازش جلو بزنه .این ماشین هیچ مشکلی نداره فقط باید بنزین سوپر بزنید البته من اکثرا معمولی زدم و هیچ مشکلی نداشتم .از لحاظ خدمات هیچ مشکلی نداره و کسانی که بد میگویند کاملا مغرضانه صحبت میکنند .من با این ماشین تمام کشورهای اطراف مسافرت رفتم به هیچ وجه نه راننده نه سرنشین ها احساس خستگی نمیکنند . برند هایی مثل کیا و هیوندا چون این ماشین براشون رقیب هست تبلیغ منفی میکنند .البته دیگه جی اس وارد نمیشه و قراره چهره جدید بیاد .

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/07/21

    Gs ماشینی بود که پیرم کرد از بس قطعه ش نبود

  • user icon
    نویسنده : Akbar
    تاریخ : 1397/07/29

    این جوریشو ندیده بودیم برا تعمیر موتور منو اینقدر ترد کردن که مجبور شدم برم بیرون تعمیر کنم اونجام کلی دنبال قطعه خودم دویدم حالا هم میگن از گارانتی خارجه.

  • user icon
    نویسنده : Navid
    تاریخ : 1397/11/20

    دقت کنید این ماشین بعد 40000 کیلومتر قطعاتش شرو می کنه به خراب شدنو هیچ قطه یی نداره و فروشنده ها سعی می کنن به انداختن ماشین و فقط می خوان از سرشون وا کنند . فقط تا کارکرد 40000 تا ماشین کار می کنه . دقت کنید تا مثل من گول نخورید .بعد تحقیق زیاد اینو متوجه شدم. یه خورده مرام داشته باشیم و‌تو‌فروش ماشین فقط نخواینم‌ماشینو از سرمون وا کنیم.

    • نویسنده : Arash
      تاریخ : 1398/06/15

      دوستانی که تبلیغات منفی میکنن یا اصلا این ماشین رو نداشتن و حتی سوارش هم نشدن و یا از رقبای کره ای و چینی هستن که برای اینکه ام جی GS باعث نشه گاری های خودشون رو دستشون بمونه این تبلیغات رو میکنن.

      من خودم از سال 2016 این ماشین رو دارم و تا الان بیش از 120 هزار کیلومتر باهاش رانندگی کردم و هیچ مشکلی هم نداشته.

      نه در قطعات و نه در سواری و نه در خدمات دهی.

      سواری بینظیر، نرم و راحت ، شتاب و سرعت فوق العاده و راحتی بینظیر از خصوصیات بارز ام جی GS هست.

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1398/12/23

    خواهشن تبلیغات اشتباه نکنید من طبق کامنتا و تعریفا خریدم .دوستان خواهشا در خرید خود دقت کنید فقط قطعه باشه . واقعا الان بدنش هیچیش نیست شاید تو عید تصادف کردی اوضاع خیلی بده این ماشین تو کشورای همسایه فقط تو دبی تعداد محدودی هست باور کنید من دو ماه قبل ارزون فروختم چون می دونستم نفر بعدی چی می کشه . بابت یه فیلتر روغن دو ماه صبر کردم تا بیاد . خیلی گاز ندین بهش چون موتور و گیربکس ضعیفه و ماشین رو هم با ماشین دیگه یی نکشید چون شاسیش ضعیفه و تو خاکی اصلا نرید

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1399/01/24

    خرج نمی تراشه اگه به مکانیک خوب بدی من می بردم کلینیک ام جی تو خ دماوند هم همه جنسا رو داره هم اینکه اصلا این قیمتای نجومی نیست . فقط نمایندگی گرون می گیره وگرنه قطعات فراوون .چی گیر نیآوردین همینجا بذارین ببینم شما واقعا اگه گیرین که من کمک کنم بهتون چون همه چیزش هست .البته الان ندارم اما داشتم عالی بود تجربم باهاش . آفرودش به تمام معنا

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1399/08/28

    به نظر من ماشین ارزنده و فوق العاده ای هست و اصلا با همرده های کره ای خودش قابل مقایسه نیست .
    من ماشین زیاد داشتم و gs رو هم داشتم . واقعا در مقام مقایسه با کره ایها قرار نمیگیره . واقعا معنی واقعیه لذت رانندگیه . اگر پول ماشینهای گرون و لاکچری رو ندارید پیشنهاد میکنم برید سراغش به اندازه همونا قطعا لذت میبرید

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading