میتسوبیشی میراژ 2017-2018

MITSUBISHI Mirage 2017-2018

میتسوبیشی میراژ 2017-2018 میتسوبیشی میراژ 2017-2018

بررسی میتسوبیشی میراژ

 میتسوبیشی میراژ یک هاچبک ژاپنی است که نسل اول آن در سال 1978 معرفی شد و تاکنون 6 نسل از آن وارد بازار شده است. آخرین نسل یعنی ششمین نسل میراژ در سال 2012 معرفی شد و در سال 2017 یک فیس لیفت را تجربه کرد. میراژ باتوجه به ابعاد جمع و جوری که دارد، خودرو مناسبی برای مسیرهای شهری است اما باتوجه به قیما بالای آن، تصمیم به خرید آن کمی سخت است.

 میتسوبیشی میراژ از یک موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر بهره می‌برد که قادر است 79 اسب بخار قدرت تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. میراژ در کلاس هاچبک‌های کوچک شهری قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد این قدرت برای به حرکت درآوردن آن کافی باشد.

 

 

 میتسوبیشی-میراژ-Mirage
عکس داخلی میتسوبیشی میراژ 2017-2018
price icon

1,150,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

6از 5کاربر

سال ساخت : 2017-2018 2015-2016

نکات مثبت میتسوبیشی میراژ

کیفیت ساخت بالا - امکانات قابل قبول -طراحی بروز- هندلینگ خوب - مصرف سوخت عالی

نکات منفی میتسوبیشی میراژ

قیمت بالا . بازار دست دوم ضعیف  

امنیت میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ 2017 بالاترین سطح ایمنی را داراست.

نقد کارشناسی میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ یک هاچبک کوچک شهری است که نخستین بار در سال 1978 معرفی شد و تاکنون 6 نسل از آن روانه بازار شده است. در حال حاضر ششمین نسل از میراژ بر روی خط تولید کمپانی ژاپنی میتسوبیشی قرار دارد که در سال 2012 معرفی شد و در سال 2017 یک فیس لیفت را تجربه کرد.

میتسوبیشی میراژ طراحی نسبتا مطلوبی دارد و این طراحی به ویژه با اعمال یک فیس لیفت در سال 2017 بهتر هم شد و میراژ به ظاهر قابل قبول‌تری دست پیدا کرد. میراژ ابعاد کوچکی دارد و باتوجه به کلاسی که در آن قرار دارد امری طبیعی است. به همین دلیل استفاده از آن در مسیرهای شهری و برای ترددهای کوتاه مدت بسیار مناسب است.

طراحی داخلی میراژ پیرو زبان طراحی میتسوبیشی در این بخش است و یک فرمان سه پره در روبه‌روی صندلی راننده جلب توجه می‌کند. البته بسیاری از آپشن‌های میراژ در نمونه وارد شده به ایران دیده نمی‌شود از جمله نمایشگر موجود در مرکز داشبورد و نیز کلیدهای کنترل تهویه مطبوع که شکل دیگری دارند. در داخل کابین میراژ به شکل گسترده از پلاستیک استفاده شده و بیشتر قطعات از پلاستیک ساخته شده‌اند.

میتسوبیشی میراژ آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی همچون سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، 6 کیسه هوا، سیستم ضدسرقت ایمبولایزر، چراغ‌های جلو زنون HID، چراغ‌های روز LED جلو، چراغ‌های LED عقب، مه‌شکن جلو، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، صندلی عقب تا شو، سیستم ایزوفیکس (ISO Fix)، پورت USB،بلوتوث هندزفری، ۴ بلندگو، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، گرمکن صندلی‌های جلو، آئینه‌های جانبی با گرمکن به همراه راهنما بر روی آئینه، دوربین دنده عقب به همراه نمایشگر بر روی آینه وسط (سفارشی)، سنسور پارک عقب (سفارشی) و کروز کنترل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

میتسوبیشی میراژ از یک موتور 1.2 لیتری بهره می‌برد که قادر است 79 اسب بخار قدرت تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. به این ترتیب میراژ می‌تواند به حداکثر سرعت 167 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. البته این قدرت در مقابل 86 اسب بخار هیوندای i10 و 85 اسب بخار کیا پیکانتو کمتر است اما این اختلاف به ویژه اینکه این خودروها در کلاس هاچبک‌های کوچک شهری قرار می‌گیرند، چندان زیاد نیست و عملکرد تقریبا مشابهی توسط آنها ارائه می‌شود.

همانگونه که اشاره کردیم هیوندای i10 و کیا پیکانتو رقبای اصلی میتسوبیشی میراژ در این بازه قیمتی و در این کلاس هستند اما این دو خودرو یاد شده در حال حاضر به صورت صفر کیلومتر به ندرت پیدا می شوند و تنها با مراجعه به بازار دست دوم می‌توانید آنها را خریداری کنید در حالی که میراژ هنوز به صورت صفر کیلومتر در بازار قابل خریداری است. 

میراژ میتسوبیشی در این بازه قیمتی رقیبی قدرتمند مانند هیوندای I20 کرمان موتور دارد که با مقدار مبلغی بالا تر نسبت به میراژ میتسوبیشی بدون شک جذاب ترین گزینه خرید یک خودروی هاچ بک به شمار می آید.

بد نیست بدانید میراژ نه تنها در ایران بلکه در بازارهای جهانی هم فروش خوبی را تجربه نکرد.

در پایان باید بگوییم اگر در این بازه قیمتی به دنبال خرید خودرویی جمع وجور و با کیفیت هستید بدون شک هیوندای I20 کرمان موتور می تواند گزینه اصلی در این کلاس باشد ، و اگر توان خرید آن را نداشتید خرید کیا پیکانتو خرید منطقی تری به حساب می آید . 

از نکات منفی میراژ میتسوبیشی می توان به بازار خرید وفروش بسیار ضعیف آن اشاره کرد که که مالک خودرو کار بسیار سختی برای فروش آن در پیش رو دارد . 

این نکته را در نظر داشته باشیذ که میراژ میتسوبیشی از نظر کیفیت ساخت بسیار خودروی قابل اعتمادی است ولی به دلیل بازار خرید و فروش ضعیف این خودرو خرید گزینه های دیگر منطقی تر به نظر میرسد.

گالری تصاویر میتسوبیشی میراژ

property
گیربکس
اتوماتیک CVT
property
حجم موتور سی سی
1200
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
79/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
13.8
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
4.6

مشخصات میتسوبیشی میراژ 2017-2018

مدل : میتسوبیشی میراژ
کلاس : هاچبک شهری کوچک
گیربکس : اتوماتیک CVT
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1200
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 79/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 100/4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 13.8
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1491/1666/3711
وزن خالص(کیلوگرم) : 890
مشخصات تایر : 175/50R15
مصرف ترکیبی(لیتر) : 4.6
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 35
کیسه هوا : 6 عدد (راننده و سرنشین، پرده‌ای و جانبی)
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز ضد قفل ABS و EBD
سیستم های امنیتی : سيستم ضد سرقت (ايموبيلايزر) - قفل مركزی - کمربند ایمنی ۳ نقطه‌ای برای سرنشینان جلو و عقب همراه با پیش کشنده
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان هیدرولیک/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل دستی
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : پورت USB،بلوتوث هندزفری، ۴بلندگو، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان
سیستم صندلی : گرمکن صندلی‌های جلو/ صندلی عقب با قابليت پشتيبانی ايزوفيكس( صندلی كودك)/ صندلی‌های عقب تاشو
سیستم اینه و شیشه ها : آینه‌های جانبی راهنمادار مجهز به گرمکن/ شیشه بالابر جلو و عقب برقی/ دوربین دنده عقب به همراه نمایشگر بر روی آینه وسط (سفارشی)
سیستم روشنایی : چراغ‌های جلو زنون HID، چراغ‌های روز LED جلو، چراغ‌های LED عقب/ مه شکن جلو
سایر امکانات : ایموبلایزر/ کامپیوتر سفری/ کروزکنترل/ سنسور پارک عقب
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره میتسوبیشی میراژ 2017-2018

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1395/08/01

    بازم که شتاب میتسوبیشی میراژ چهارده ثانیه ست ☹

    • نویسنده : محمد صادق دارا
      تاریخ : 1395/09/07

      چه توقعي دارين پس ؟ 🤔

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1398/06/05

    سلام کاش نمایندگی یک سری آپشن ها برای فروش میزاشت مثل مانیتور، کروز کنترل و ...

    • نویسنده : مجتبی
      تاریخ : 1400/09/07

      کروز داره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading