مینی کوپر S 2018

Mini Cooper S 2018

مینی کوپر S 2018 مینی کوپر S 2018

بررسی مینی کوپر S

تست درایو مینی کوپر

 

مینی کوپر S یک هاچبک داغ انگلیسی است که نسل اول آن در سال 2000 معرفی و عرضه شد و در ابتدا با نام‌های مینی، مینی وان و یا مینی کوپر شناخته می‌شد. اما این هاچبک جذاب تاکنون سه نسل متفاوت را تجربه کرده که نسل دوم در سال 2006 و نسل سوم آن در سال 2014 معرفی شدند.

اما مدلی که وارد ایران شده از نوع 4 در مینی کوپر است که به تازگی و با معرفی نسل سوم وارد سبد محصولات مینی شده و تا قبل از معرفی نسل سوم، مینی کوپر تنها در نسخه 3 در یا 2 در عرضه می‌شد و مینی برای بالا بردن کارایی این هاچبک، نسخه 5 در را در دسترس قرار داد. این مدل علاوه بر فضای بیشتر برای سرنشینان عقب، حجم بیشتری در فضای بار در اختیار شما قرار می‌دهد.

مینی کوپر S در بازارهای جهانی با موتورهای متعددی عرضه می‌شود اما خوشبختانه پرشیا خودرو قدرتمندترین مدل را برای بازار ایران در نظر گرفته که از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که می‌تواند 189 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

پرشیا خودرو در آخرین اقدام خود، قیمت مینی کوپر S را 526 میلیون تومان اعلام کرد. به این ترتیب این کوپه یکی از گران‌ترین خودروهای بازار است و ارزش خرید بالایی ندارد.

 مینی-کوپر-S-Cooper-S
عکس داخلی مینی کوپر S 2018
price icon

4,150,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

3از 10کاربر

سال ساخت : 2018

نکات مثبت مینی کوپر S

طراحی داخلی و خارجی جذاب – موتور قدرتمند

نکات منفی مینی کوپر S

قمت بسیار بالا در ایران – هز ینه نگهداری بالا

امنیت مینی کوپر S

مینی کوپر S موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ (Euro NCAP) شده است.

نقد کارشناسی مینی کوپر S

کمپانی مینی در سال 2000 نخستین نسل از هاچبک مینی یا مینی وان یا مینی کوپر را معرفی کرد. این هاچبک داغ در سال 2006 وارد نسل دوم و در سال 2014 وارد نسل سوم شد و در حال حاضر در همین نسل سوم در بازارهای جهانی و نیز بازار ایران به فروش می‌رسد.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در نسل سوم در مقایسه با مدل قبلی اتفاق افتاد، اضافه شدن مدل 4 در بود که خودرو کاربردی‌تری است و فضای بیشتری در اختیار سرنشینان عقب و فضای بار قرار می‌دهد. مینی کوپر S از همان زبان طراحی خاص مینی استفاده می‌کند و چراغ‌های گرد جلو به همراه فرم جذاب بدنه از مهم‌ترین ویژگی‌های آن هستند.

مینی کوپر S در داخل کابین هم شکلی بسیار شبیه سایر خودروهای مینی دارد و یک کنسول مرکزی پر از کلیدهای عملکردی و یک نمایشگر در مرکز داشبورد دیده می‌شود. کیفیت متریال به کار رفته در کابین بدون شک عالی است اما باید بگوییم که با قیمت 526 میلیون تومانی آن سازگار نیست. به علاوه سرنشینان عقب مشکلی برای فضای پا و سر ندارند اما ممکن است افراد قد بلند در مسیرهای طولانی احساس خوشایندی نداشته باشند. حجم فضای بار 278 لیتر است اما با خواباندن صندلی‌های عقب این حجم به 941 لیتر افزایش پیدا می‌کند.

از مهم‌ترین آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی در نظر گرفته شده برای مینی کوپر S می‌توانیم به سیستم صوتی هارمن کاردون با امکان اتصال بلوتوث، شارژ بدون سیم گوشی هوشمند، اسپویلر سقف، سقف پانوراما، آینه داخلی الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی ضد انعکاس نور، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سیستم کمکی پارک، نمایشگر هدآپ، صندلی‌های جلو مجهز به حافظه و گرمکن، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سیستم کمکی پارک، نمایشگر هدآپ و کروز کنترل اشاره کنیم.

مینی موتورهای مختلفی را برای کوپر در نظر گرفته اما کوپر S از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که قادر است 189 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند. به این ترتیب باید آن را خودرو چابکی بدانیم به طوری که مینی کوپر S در مدت 6.8 ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. قدرت 189 اسب بخاری موتور از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

خودروهای مینی توسط پرشیا خودرو به بازار ایران عرضه می‌شوند و پرشیا خودرو قیمت بسیار بالای 526 میلیون تومان را برای مینی کوپر S در نظر گرفته که ارزش خرید آن را بالا جلوه نمی‌دهد.

گالری تصاویر مینی کوپر S

property
گیربکس
6 سرعته اتوماتیک
property
حجم موتور سی سی
1998
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
189/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
6.8
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
5.4

مشخصات مینی کوپر S 2018

مدل : مینی کوپر S
کلاس : هاچبک
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1998
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 189/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 280/4200
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 6.8
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1425/1727/4005
وزن خالص(کیلوگرم) : 1315
مشخصات تایر : 205/50R16
مصرف ترکیبی(لیتر) : 5.4
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 44
کیسه هوا : 6 عدد (راننده - سرنشین - جانبی )
سیستم های ترمز و پایداری : سیستم‌های ترمز ABS, EBD, BAS, BOS, TCS, ESC و HAC/ ترمز جلو دیسکی خنک شونده - عقب دیسکی
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای/ سنسور دنده عقب/ دوربین دید عقب/ سیستم هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت/ سیستم کنترل پایداری خودرو
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 6.5 اینچی لمسی/ مجهز به سیستم صوتی هارمن کاردون / پخش موسیقی با بلوتوث، USB و AUX
سیستم صندلی : قابلیت نصب صندلی کودک (ISO Fix)- صندلی‌های چرم- گرمکن صندلی‌های جلو
سیستم اینه و شیشه ها : آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و ضد انعکاس نور/ سانروف برقی/ دوربین دید عقب / آینه وسط الکتروکرومیک
سیستم روشنایی : دیلایت - چراغ‌های جلو هوشمند - مه شکن جلو و عقب
سایر امکانات : ایموبلایزر - سانروف پانوراما - سنسور دنده عقب - دوربین دنده عقب - کروز کنترل - ورود و استارت بدون کلید - سیستم کمکی پارک - نمایشگر هدآپ
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره مینی کوپر S 2018

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading