شرایط فروش لوکسژن U6

بررسی لوکسژن U6

شرایط فروش لوکسژن U6 متعاقبا اعلام می‌شود.

 

به گزارش ماشین3، اخیرا تصاویری از خط تولید شرکت صنعت خودروی آذربایجان (آذویکو) منتشر شده که خبر از آغاز رسمی تولید کراس‌اوور لوکسژن U6 می‌دهند.

همانطور که می‌دانید، شرکت آذویکو در پی اتفاقات پیش آمده پس از آغاز تحریم‌ها، اعلام کرد که توانایی ادامه تولید خودروی MG 360 و پاسخگویی به تعهدات آن را ندارد.

پس از شکایات و پیگیری‌های مداوم حواله‌داران این خودرو، سرانجام مدتی پیش اعلام شد که شرکت آذویکو قصد دارد با تولید دانگ فنگ S50 و دو خودروی U6 و S3 از برند لوکسژن تایوان، به تعهدات باقی مانده خود پاسخ دهد.

پس از این خبر، تصویری از نامه مدیرعامل شرکت آذویکو به معاونت امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در فضای مجازی منتشر شد که در آن جزئیات برنامه تولید محصولات جایگزین MG 360 توسط این خودروساز اعلام شده بود.

 


بر این اساس، شرکت آذویکو برنامه دارد از تیر تا بهمن سال جاری ۱۵۰۰ دستگاه کراس‌اوور لوکسژن U6 و ۸۰۰ دستگاه سدان که احتمالا دو خودروی دانگ فنگ S50 و لوکسژن U6 هستند را تولید و تحویل مشتریان دهد.

اما موضوع بسیار عجیب و قابل تامل این است که در نامه مذکور خودروی لوکسژن U6 یک محصول لوکس خطاب و امکان تحویل آن تنها برای مشتریان دارنده بیش از ۲ حواله اعلام شده است. این در حالی است که مسلما اکثر دارنگان یک حواله مصرف کنندگان هستند و به نسبت دارندگان بیش از یک حواله در اولویت تحویل خودرو قرار دارند.

تاکنون شرکت آذویکو پاسخی رسمی و قانع‌کننده درباره این تصمیم ارائه نکرده و باید دید در ادامه چه روندی را در پیش خواهد گرفت. گفتنی است قیمت و مشخصات محصولات جایگزین نیز به صورت رسمی اعلام نشده و مشریان این خودروساز خصوصی همچنان بلاتکلیف هستند.

 

درباره لوکسژن

 

لوکسژن یک شرکت خودروسازی تایوانی است که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده و به تولید خودروهای شهری مشغول است. محصولات این کمپانی از سال ۲۰۱۰ در خاورمیانه، روسیه، آمریکای مرکزی و آسیا به فروش می‌رسد.

لوکسژن U6 یکی از شاسی بلندهای این کمپانی است که توسط شرکت آذویکو به عنوان محصول جایگزین خودروی MG 360، وارد بازار کشور خواهد شد. پیش از این قرار بود این کراس‌اوور توسط شرکت ارمان موتور کویر وارد بازار شود که پس از آغاز تحریم‌ها، این اتفاق منتفی شده بود. لوکسژن U6 پیش از این به دلیل طراحی خارجی جذاب و آپشن‌های فراوان مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته و باید دید در صورت ورود به بازار، چه جایگاهی برای خود به دست خواهد آورد.

 

 

بررسی و مشخصات خودرو

سایر ویدیوهای ماشین 3



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1396/04/25

    ممنون از ماشین 3 که انقدر به روز هست و سریع ماشینهایی که میاد داخل تحت پوشش قرار میده
    از این نظر کاملا از بقیه سایتها جلو هست
    اگر ممکن بود نیسان جوک 2017 و پژو 208 هم برسی کنید

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/04/26

    متشکر به خاطر بروز بودن ولی تست درایو کجا بود

  • user icon
    نویسنده : ابك
    تاریخ : 1396/04/26

    اين چه جور بررسي بود ك به زبان چيني نوشته شده بود؟؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : میلاد خسروی پور
    تاریخ : 1399/05/11

    این شرکت آذویکو یه شرکت کلاهبردار بالفطره ست هروقت ام جی ۳۶۰ رو بعد از دوسال تحویل داد اینم میده

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading