اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های هیوندایتجربه رانندگی با هیوندای سانتافه 2019

تجربه رانندگی با هیوندای سانتافه 2019

هیوندای سانتافه 2018 یا 2019، نخستین بار در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 معرفی شد که چهارمین نسل از این شاسی بلند محبوب و خوش استیل به شمار می‌رود. هیوندای سانتافه تغییرات زیادی را در مقایسه با نسل قبلی تجربه کرده و باید بگوییم یک خودرو کاملا جدید است که وجه تمایز زیادی چه در طراحی خارجی، چه در کابین و چه در قوای محرکه با نسل سوم سانتافه دارد.

 

طراحی ظاهری هیوندای سانتافه

 

هیوندای سانتافه 2019

 

هیوندای سانتافه ابعادی 4.77 متر طول و 276.61 سانتی متر در فاصله محوری دارد. به این ترتیب فاصله محوری آن 6.61 سانتی متر و طول آن 70 سانتی متر افزایش پیدا کرده است. هیوندای در طراحی بدنه سانتافه جدید، از زبان طراحی جدید خود بهره گرفته که پیش از این در کراس اوور کامپکت کُنا مورد استفاده قرار گرفته بود.

در نمای جلو سانتافه جلو پنجره بزرگ با اشکال منظم، کاپوت برجسته به همراه خطوط فراوان، و نیز چراغ‌های باریک جلو و مجموعه چراغ‌های موجود بر روی سپر جلب توجه می‌کنند. خطوط برجسته در نمای جانبی بدنه هم به وضوح قابل مشاهده است که در ترکیب با رینگ‌های جدید، ظاهر جذابی برای سانتافه به وجود آورده‌اند. چراغ‌های عقب کمی شبیه به چراغ‌های موجود در نسل قبل هستند اما این چراغ‌ها بر روی گلگیر عقب، حالتی ابرویی دارند. از ویژگی‌های مهم دیگر در طراحی عقب سانتافه می‌توانیم به دیفیوزر نقره‌ای رنگ به همراه اسپویلر متصل به سقف اشاره کنیم.

 

طراحی کابین هیوندای سانتافه

 

کابین هیوندای سانتافه 2019

 

کابین سانتافه یک تحول اساسی را تجربه کرده و در مقایسه با نسل قبلی بهبودهای فراوانی را تجربه کرده است. استفاده فراوان از چرم و متریال با کیفیت، کاملا حس سوار شدن بر یک خودرو لوکس را به شما القا می‌کند. در داخل کابین سانتافه سه ردیف صندلی وجود دارد که صندلی‌های ردیف سوم در حالت عادی جمع هستند و بخشی از صندوق عقب به شمار می‌روند. یک نمایشگر 7 اینچی در مرکز داشبورد سانتافه وجود دارد که برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده است. البته خریداران می‌توانند نمایشگر 8 اینچی را سفارش دهند.

 

تجهیزات رفاهی سانتافه

 

تجهیزات رفاهی سانتافه 2019

 

نیازی به گفتن نیست که سانتافه به لیست کاملی از امکانات رفاهی مجهز شده که از مهم‌ترین آنها می‌توانیم به نمایشگر 7 اینچی (8 اینچی به صورت آپشنال)، اپل کارپلی و اندروید اتو، شارژ بدون سیم گوشی هوشمند، نمایشگر هدآپ 8.5 اینچی، کروز کنترل، هشدار برخورد از جلو و هشدار نقطه کور و کروز کنترل اشاره کنیم.

 

قوای محرکه سانتافه

 

SANTAFE 2019

 

سانتافه در بازار جهانی با سه موتور بنزینی و دیزلی قابل خریداری است. موتورهای بنزینی شامل موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با 185 اسب بخار قدرت و موتور 2.0 لیتری توربو می‌شود. قدرتمندترین موتور، موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو است که می‌تواند 235 اسب بخار قدرت تولید کند. همه مدل‌ها به یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده‌اند که بهبودهای زیادی را در مقایسه با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به کار رفته در نسل قبل تجربه کرده.

 

قیمت هیوندای سانتافه 2019

 

هیوندای سانتافه 2019 در نسخه پایه قیمتی برابر با 26 هزار دلار دارد اما این قیمت در بالاترین نسخه با بیشترین امکانات به 40 هزار دلار هم می‌رسد.

 

مقایسه خودرو



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading