اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های میتسوبیشیتجربه رانندگی با میتسوبیسی ASX

تجربه رانندگی با میتسوبیسی ASX

میتسوبیشی ASX یک کراس اوور کامپکت ژاپنی است که تاکنون سه نسل از آن معرفی شده و مدلی که در حال حاضر به تولید می‌رسد، نسل سوم است که در سال 2010 معرفی شد. ASX در بازارهای جهانی با نام‌های دیگری از جمله اوتلندر اسپرت و RVR هم شناخته می‌شود.

 

طراحی ظاهری میتسوبیشی ASX

 

میتسوبیشی ASX در سال 2017 یک فیس لیفت را دریافت کرد و تغییرات جزئی در طراحی ظاهری آن اعمال شد. اما این همین تغییرات اندک تفاوت‌های بصری زیادی را به وجود آوردند. شکل چراغ‌های جلو و عقب، جلو پنجره و خطوط بدنه همگی به بهترین شکل طراحی شده و استادانه است.

 

میتسوبیشی ASX

 

طراحی کابین میتسوبیشی ASX

 

طراحی کابین میتسوبیشی ASX پیرو زبان طراحی میتسوبیشی است و به دلیل طراحی این خودرو در سال 2010، چندان هیجان انگیز و جذاب نیست اما انتظارات شما را از یک کراس اوور کوچک برآورده می‌کند. بیشتر قطعات کابین میتسوبیشی ASX از پلاستیک ساخته شده‌اند و احتمالا با سوار شدن به آن، حس سوار شدن به یک خودرو چند صد میلیونی را نداشته باشید. اما در مجموع باید عملکرد میتسوبیشی ASX را در کابین خوب ارزیابی کرد.

 

کابین میتسوبیشی ASX

 

تجهیزات رفاهی میتسوبیشی ASX

 

میتسوبیشی ASX لیست کاملی از تجهیزات رفاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توانیم به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ،کنترل فعال پایداری (ASC)، کنترل کشش (TCL)، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)بهره می‌برد. 7 کیسه هوا شامل کیسه هوای زانویی، سیسم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین دید عقب و نمایشگر 7 اینچی، سیستم ورود بدون سوییچ و استارت دکمه‌ای، سنسور پارک، شوینده چراغ‌های جلو و اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث از دیگر امکانات ASX هستند.

 

امکانات میتسوبیشی ASX

 

قیمت میتسوبیشی ASX

 

میتسوبیشی ASX در حال حاضر با قیمتی بالا به فروش می‌رسد و رقبایی چون کیا اسپورتیج و هیوندای توسان را در مقابل دارد.

 

میتسوبیشی ASX

 

نتیجه گیری نهایی

 

میتسوبیشی ASX یک کراس اوور خوش استیل و با کیفیت ژاپنی است که در بازار ایران به فروش بالایی دست پیدا نکرد. میتسوبیشی ASX در بازار ایران رقبایی چون هیوندای توسان و کیا اسپورتیج را در مقابل دارد و می‌توان آن را یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید در بازار دانست. هرچند قیمت بالایی دارد ولی این موضوع هم باتوجه به وضعیت آشفته بازار، چندان عجیب نیست. به هنگام خرید میتسوبیشی ASX به این نکته هم توجه داشته باشید که بازار خرید و فروش مناسبی ندارد و وضعیت خدمات پس از فروش آن هم تعریفی نیست.

 

بررسی میتسوبیشی ASX

پادکست های صوتی مرتبط

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : مهدی موسوی
    تاریخ : 1395/12/11

    با سلام هیوندایی ای ۲۰ کرمان موتور کی به بازار می آید وکیفیتش چگونه است میشود بررسی کنید متشکرم

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/12/03

    این خودرو ۱۷۷ با تسهیلات بدون بهره فروخته میشد ولی خریدار کمی داشت الان با این قیمت قطعا شرکت آرین موتور باید بفکر تعطیلی شعبات خودش باید باشد بخصوص نارضایتی با ایجاد نارضایتی توسط کارکنان آن شرکت برای مشتریان و خریداران ؛ جایگاه جالبی در بین مردم ندارد .

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/03/01

    دوست عزیز در این که قیمت خودروهای وارداتی بی حساب گران است شکی نیست. اما این صحبت که میتسوبیشی ای اس ایکس ۱۷۷ نمیارزد ولی توسان ال اف ۳۰۰ میلیون میارزد کمی بی انصافی است. خودروهای کره ای دلال پسند و ژیگول است و گزنه مسلما میتسوبیشی برند معتبری در خودرو است.

  • user icon
    نویسنده : سلمان عباسی
    تاریخ : 1398/04/11

    با توجه به سطح آپشن و امکانات مدل ورودی به ایران خصوصا 2018 ارزش خرید بسیار پایینی دارد. با وجود مشخصات فنی قابل قبول، میتسوبیشی نشون داده از نظر کیفیت به پای دیگر ژاپنی ها مثل تویوتا و هوندا اصلا نمیرسه و از نظر کیفی نسبت به گذشته افت داشته است و جایگاه خود را از دست داده است. دارنده این خودرو معمولا از کیفیت بد رنگ خودرو، صندلی ها بیکیفیت خصوصا در ردیف عقب، افت کیفیت داشبرد نسبت به مدلهای قبل،شیشه های ضعیف خودرو خصوصا شیشه جلو، سیستم صوتی بسیار ضعیف و... معمولا ابراز نارضایتی میکنند.

    • نویسنده : ساسان
      تاریخ : 1398/04/19

      مطمني ماشيني كه ديدي يا داشتي ميتسوبيشي asx بوده؟؟؟ ماشين فوق العاده ايي بود من داشتم

    • نویسنده : كيوان
      تاریخ : 1398/04/26

      پاسخ به سلمان عزيز، با تمام احترام براي شما ولي نود درصد مطالب ذكر شده توسط شما صحت ندارد، ماشين با شناسنامه و با اصالتي مثل ميتسوبيشي نيازي به تعريف من ندارد

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading