اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه چری تیگو7 با سوزوکی ویتارا

مقایسه چری تیگو7 با سوزوکی ویتارا

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه چری تیگو7 با سوزوکی ویتارا می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه چری تیگو7 با سوزوکی ویتارا بپردازیم .

vitara

سوزوکی ویتارا

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی سوزوکی ویتارا

chery tiggo 7

چری تیگو7

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
6
امتیاز کل
43
بررسی چری تیگو7
انتخاب ماشین 3

vitara

سوزوکی ویتارا

Top car

vitara

سوزوکی ویتارا

مقایسه چری تیگو7 با سوزوکی ویتارا

سوزوکی ویتارا

اولین ماشین شاسی بلند مونتاژ شده در ایران خودرو که بیش از 10 سال است از شروع عرضه آن در ایران میگذرد سوزوکی گرند ویتارا است که حالا با ویژگی هایی جذاب تر از گذشته خود را بروز رسانی کرده است و سوزوکی ویتارا اکنون سعی دارد تا محبوبیت گذشته خود را دوباره به دست بیاورد .  سوزوکی ویتارا طراحی ساده ولی زیبایی دارد و شخصیت مستقل را به نمایش میگذارد و حالا چند مدتی است که با فیس لیفت انجام شده بر روی سوزوکی ویتارا طراحی ماشین مدرن تر شده است و چهره جلو سوزوکی ویتارا زیبایی بیشتری را به نمایش می گذارد و رینگ های اسپرت با طرح جدید حالا باعث شده اند تا سوزوکی ویتارا چهره دلنشین تری داشته باشد و بهتر بتواند به جذب مخاطبین کمک کند  .

 

سوزوکی ویتارا

 

با قدم گذاشتن به داخل کابین سوزوکی ویتارا با طراحی زیبا ، ارگونومیک و هماهنگ با ظاهر ماشین رو به رو می شویم که کابین سوزوکی ویتارا را ساده ولی کاربردی نشان میدهد . سامورایی های ژاپنی همیشه در بحث کیفیت در میان ماشین های هم قیمت و هم رده خود پیشتاز هستند و سوزوکی ویتارا هم با کیفیت متریال عالی و کیفیت ساخت بسیار بالا توانسته است پرچم ژاپن را بالا نگه دارد و در طول این سال های تولید ، تا به حال هیچکس از کیفیت سوزوکی ویتارا کوچکترین گلایه ای نداشته است . سوزوکی ویتارا بعد از انجام فیس لیفت در بخش آپشن های رفاهی پیشرفت بزرگی داشته است و سوزوکی ویتارا به راحتی توان رقابت با چری تیگو 7 که یک ماشین فول آپشن است را دارا می باشد .

 

سوزوکی ویتارا

 

سوزوکی گرند ویتارا در طول سالهای عرضه با وجود تغییر نداشتن پیشرانه ماشین پر بازده و خوبی بوده است و توانسته است رضایت صاحبان سوزوکی ویتارا را کسب کند . سوزوکی ویتارا از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش ردیفی سود میبرد ، 2400 سی سی حجم دارد و 169 اسب بخار قدرت 227 نیوتن متر گشتاور از مشخصه های پیشرانه سوزوکی ویتارا است . سوزوکی ویتارا با توجه به اینکه وزن سنگینی دارد اما به لطف گشتاور مناسب پیشرانه و در اختیار گذاشتن آن در دور های پایین شتاب اولیه مناسبی دارد اما سوزوکی ویتارا در شتابگیری ثانویه قدرت واقعی خود را نشان می دهد و با تعویض دنده های صحیح و تخته کردن پدال گاز یک شتابگیری ایده آل را می توانید تجربه نمایید . پیشرانه سوزوکی ویتارا با یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک کوپل شده است که نسبت دنده هایش خوب است و برنامه ریزی خوبی هم دارد اما در بعضی مواقع با کمی تاخیر عمل میکند و در معکوس های شدید هم ضربه می زند ولی در کل با پیشرانه هماهنگ است و عملکرد خوبی دارد . سوزوکی ویتارا تقریبا ماشین پر مصرفی است اما استهلاک پایینی دارد و با سوزوکی ویتارا میتوانید تا کارکرد های بالا بدون کوچکترین اذیت و هزینه اضافی از ماشین خود بهره ببرید .

 

سوزوکی ویتارا

 

سوزوکی ویتارا یک شاسی بلند با توانایی های خوبی در آفرود است که سیستم تعلیق محکم و قدرتمندی دارد و به سبب همین موضوع هندلینگ و پایداری سوزوکی ویتارا در سطح عالی ارزیابی میگردد البته سواری خشک سوزوکی ویتارا را نباید دور از انتظار داشت که البته با توجه به طراحی سیستم تعلیق و کاربرد سوزوکی ویتارا این موضوع طبیعی است . سوزوکی ویتارا فرمان پذیری خوب و قابلیت مانور عالی دارد و ترمز های این ماشین هم تیز و حساس هستند البته در بعضی از ترمز های ناگهانی با سوزوکی ویتارا احساس میکنید که پدال ترمز حالت اسفنجی دارد .

سوزوکی ویتارا شاسی بلند جذابی است که سابقه حضور درخشانی در بازار ایران دارد و در برابر چری تیگو 7 که یک شاسی بلند تازه وارد بی هویت چینی است در اکثر بخش ها بهتر و با کیفیت تر و ارزشمند تر است و ارزش خرید سوزوکی ویتارا نسبت به چری تیگو 7 با مبالغ تقریبا یکسان اختلاف قابل توجهی است . 

 

سوزوکی ویتارا

 

chery tiggo 7

چری تیگو7

مقایسه چری تیگو7 با سوزوکی ویتارا

 چری تیگو7

 

چری تیگو 7 بزرگترین کراس اوور چری در بازار ایران است که سعی میکند خود را لوکس جلوه دهد که البته طراحی کپی شده  چری تیگو 7 از کیا اسپرتیج جدید یا دیگر ماشین ها ارزش و امتیاز چری تیگو 7 را کاهش می دهد زیرا نشان دهنده این است که چری تیگو 7 ماشین بی شخصیت و بی هویتی است و ویژگی خاصی ندارد که به شما عرضه کند . چری تیگو 7 در طراحی پر زرق و برقش خطوط و حجم هایی به کار برده است تا بتواند کمی ظاهر ماشین را از دیگر ماشین های چینی بازار متمایز کند و کمی لوکس تر به نظر بیاید که موفق هم عمل کرده است زیرا چری تیگو 7 با ظاهرش قابلیت جذب مشتری و  بیننده را دارا می باشد .

 

 چری تیگو7

 

طراحی کابین چری تیگو 7 با ماشین های ارزانتر چری قابل مقایسه است و سادگی بیش از حد این ماشین توی ذوق می زند ضمن اینکه کیفیت ساخت و متریال هم در شان یک ماشین 130 میلیون تومانی نیست که نکته منفی می باشد و اصلا و به هیچ وجه کیفیت چری تیگو 7 مناسب و قابل پذیرش نیست و چری تیگو 7 از این نظر ضعف بزرگی را دارا می باشد .

 

 چری تیگو7

 

در سینه تیگو 7 یک پیشرانه 4 سیلندر خطی است که 1498 سی سی حجم دارد و مجهز به سامانه پرخوران توربوشارژر است . این پیشرانه در دور موتور 5500 دور در دقیقه به قدرت 145 اسب بخار دست پیدا میکند و گشتاورش نیز در دور موتور 1750 دور در دقیقه به 210 نیوتن متر می رسد . مصرف سوخت ترکیبی این ماشین 6.3 لیتر است و استاندارد آلایندگی یورو 5 را میتواند پاس کند البته با توجه به توربو بودن ماشین و ضعف بنزین ایران و دیگر مسائل باید ببینیم چری تیگو 7 تا چه حد در برابر این مشکلات تاب مقاومت دارد . برای انتقال قدرت چری تیگو 7 به چرخ های ماشین از یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه استفاده شده است . در تست ها و مقالات بین المللی شتاب چری تیگو 7 معمولی عنوان شده است و از کشش ماشین رضایت کافی نداشته اند ولی باز هم باید ببینیم تا این ماشین به بازار عرضه شود و ببینیم در ایران به چه شکل خود را نشان میدهد . سوزوکی ویتارا به واسطه حضور طولانی اش در بازار ایران ثابت کرده است که در بخش فنی حرف های زیادی را برای گفتن دارا می باشد و استهلاک پایین و راندمان بالا جزء ویژگی های سوزوکی ویتارا است و به طور عادلانه حداقل از چری تیگو 7 سه الی چهار پله سطح بهتری را دارا می باشد .  

 

 چری تیگو7

 

چری تیگو 7 یک ماشین با سیستم تعلیق مناسبی است که سواری تقریبا قابل قبولی را دارا میباشد و طراحی اصولی سیستم تعلیق چری تیگو 7 باعث شده است تا پایداری ماشین مناسب باشد و از نظر هندلینگ ، سواری و پارامتر های اینچنینی چری تیگو 7 ماشین قابل قبولی است .

چری تیگو 7 یک ماشین چینی بدون شخصیت مستقل و هویت است که کیفیت یک ماشین 130 میلیونی را به راننده ارائه نمی دهد . برگ برنده چری تیگو7 آپشن های غلط انداز و ظاهر قابل قبول آن است که به خریدار اجازه نمیدهد که در مورد آینده چری تیگو7 تفکر کند ! 

در این مقایسه کیفیت سواری و ارزش خرید سوزوکی ویتارا به مراتب بالاتر و جذاب تراز چری تیگو7 تازه وارد می باشد . 

 

 چری تیگو7

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : پرهام
    تاریخ : 1396/06/19

    با سلام

    عکس این فیس لیفتی که شما به عنوان گرند ویتارا قرار دادین هنوز تو ایران نیومده

    • نویسنده : vahud
      تاریخ : 1396/06/19

      سلام این فیس لیفت الان روی خط تولید ایران خودرو مجوده

  • user icon
    نویسنده : سیاوش
    تاریخ : 1396/06/20

    کلا ماشینهای بی هویت چینی مثل بقیه اجناس چینی مزخرف و بدرد نخورن مخصوصا تو ایران که با این قیمتهای فضایی عرضه میشن .

    • نویسنده : بدبخت
      تاریخ : 1396/06/21

      چری یک شرکت معتبر چینی هست. که پیشرفت قابل توجهی داشته. شما همون تیبا رو سوار شو عزیزم نه تیگو 7

    • نویسنده : محبوبه
      تاریخ : 1396/10/28

      کاملا در اشتباهی. شماذ بهتر ی کوچولو اطلاعات خودرویتونو ببرین بالا

  • user icon
    نویسنده : مهدی نجار
    تاریخ : 1396/06/20

    با سلام
    به نظر من ویتارا اینقدر هم که نویسنده محترم گفته اند خوب نیست.چراکه اولا سواری خشک مصرف فوق العاده بالا و ظاهر قدیمی نقاط ضعف مهم این خودرو است که ارزش پرداختی نزدیک به 140 میلیون را اصلا ندارد در ضمن به همه این های بی تعهدی ایران خودرو در خدمات پس از فروش هم اضافه کنید

    • نویسنده : رضایت
      تاریخ : 1397/07/01

      مصرف صدی 10.5 برای یک موتور 2400 خیلی خیلی زیاده؟؟؟ عجب

  • user icon
    نویسنده : ماری
    تاریخ : 1396/07/03

    چری پرچم‌دار خود کشور چین
    من خودم تیگو ۷ سوار شدم
    سواری لذت بخشی داره
    هر چی انتظار ب ماشین ۲۰۰ میلیونی دارید تامین میکنه
    مصرف سوخت کم و دو کلاژه بودنش ک‌سواری راحتی داره

    • نویسنده : احسان
      تاریخ : 1396/08/24

      شما توی چین اصلا ماشین چینی دیدی که میگی این پرچم دارشه ؟؟؟ توی چین فقط BYD هيبريدی رو میشه دید که اونم به عنوان تاکسی استفاده میکنن

  • user icon
    نویسنده : ماری
    تاریخ : 1396/07/03

    چری پرچم‌دار خود کشور چین
    من خودم تیگو ۷ سوار شدم
    سواری لذت بخشی داره
    هر چی انتظار ب ماشین ۲۰۰ میلیونی دارید تامین میکنه
    مصرف سوخت کم و دو کلاژه بودنش ک‌سواری راحتی داره

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/07/08

    تیگو ۷ باید خیلی از تیگو ۵ سر تر باشه که با این قیمت ارائه شده . سیاست مدیران خودرو برای قیمت گذاری یا خیلی تخیلیه یا مافیای بازار خودرو بصورت هماهنگ داران قیمتا رو شیفت میدن اینام در جریان هستن.

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1396/07/08

    امان از دل چینی سوارا
    سلام دوستان
    من خودم بیش از یکسال به جک اس5 فکر کردم و تلاش کردم تا بتونم یکی بخرم،بلاخره ثبت نام کردم و بعد از نزدیک به 7 ماه جک اس5 دنده رو در برج 11سال 96تحویل گرفتم،خب روزهای اول.که عالی و بیشتر از حد انتظار بود،ولی به مرور دسته موتور زیرین ،زیر موتور شل شد البته بعد از کیلومتر1100و هر چی به نمایندگیهای مختلف میبردم سفت میکردن و برای نصف روز درست میشد و دوباره همون اش و کاسه قبل،به مرور شتاب کیری توربو،از دور موتور 2/5به دور موتور 4رجعت کرد و صدای باد از سرعت 80به بالا در جاده داخل اطاق غوقایی راه مینداخت،و هر روز یک ایراد جدید تری
    البته رخ این ماشین بهترین هست در رده حتی بالاتر از خودش و محاسن دیکر،ولی معایب کیفیتی در منتاج این ماشینو تبدیل به یک سوهان اعصاب برای رانندش میکنه
    البته بنده سه ماه پیش این ماشینو با هزار مصیبت به قیمت 82میلیون با مدل96فروختم،که البته چون از ثبت نامیهای برج 6سال 95بودم به طبع ضرری نکردم،بلکه ی سودی هم کردم،ولی اگر قرار بود این خودرو را سال 96میگرفتم،طبعا همون ضرر دو تا سه میلیون را میکردم
    اما شرافتا دیگه سراغ چینی نمیرم

  • user icon
    نویسنده : سعید خان
    تاریخ : 1396/08/08

    داداشم من نمیدونم شما پول میگیری که اینجور مقایسه کنی یا موضوع دیگری است.آخه ویتارا ۱۰ سال پیش رو چجور با تیگو ۷ مقایسه میکنی و با چه منطقی ماشین ۱۰ سال پیش ارزش خرید بیشتری نسبت به ماشین ۲۰۱۶ داره .
    الله و اعلم

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/08/18

      مقایسه خودرو ژاپنی با چینی از اساس کار اشتباهی هست و تفاوت تولیدات این دو کشور در دیگر محصولات هم کاملا مشهود هست از یک سوزن ساده بگیر تا لوازم خانگی و ... به شخصه خودرو 10 سال پیش ژاپنی رو به صفر چینی ترجیح میدم

  • user icon
    نویسنده : hamed
    تاریخ : 1396/08/29

    نویسنده عزیز لطفا بیطرف قضاوت کنید...

  • user icon
    نویسنده : س
    تاریخ : 1396/09/05

    کاملا مشخصه که نویسنده با جهت گیری خاصی این مقایسه رو انجام داده.من نه تیگو دارم و نه ویتارا ولی اینو میدونم که کارایی یک ماشین به انتطارات مصرف کننده از ماشین بستگی داره.خیلیا رو میشناسم که ماشین چینی سوارن و کاملا راضین و برعکس.در رابطه با ویتارا هم همین طور

    • نویسنده : صادق صابری
      تاریخ : 1396/12/11

      شما درست میگی. مردم ما از پراید هم راضی هستن. ولی اگه ی بار ماشین بهتر سوار شن نظرشون عوض میشه.
      منم چینی داشتم. خیلی عالی بود. جک جی ۵ اتومات. ولی نه به اون قیمت آخرش باباید ۳۰ تومن میبود. والبته ماشینای ایرانی همشون زیر ۱۵ تومن.
      الان ویتارا ۸۹ دارم عالیه بخدا حتی چینی هارو با زاپاسشم عوض نمیکنم.
      واقعا مقاسیه چین و ژاپن در خودرو اشتباه. باید ویتارا رو با توسان یا اسپرتیج.
      چری رو با جک و هایما مقایسه میکرد.

  • user icon
    نویسنده : ebi
    تاریخ : 1396/09/09

    سلام.یه سوال دارم. چرا تو مقایسه تیگو و اسپورتیج امتیاز تیگو 47 هست.ولی اینجا امتیازش شده 43؟ مگه این تیگو ها با هم فرق دارن؟ بیطرف مقاله بنویسید لطفا

  • user icon
    نویسنده : فرزاد
    تاریخ : 1396/10/17

    سلام
    البته که نباید نویسنده گرامی این دو خودرو را باهم مقایسه میکرد
    یکی از ویژگیهای بارز ویتارا کمک دار بودن آن و تعادل نسبتا خوبش و ...
    یکی از ایرادات بزرگش مصرف بسیار بالا و اغلب هم کیسه های هوای آن میباشد که تاکنون تعداد عملنکرده های آن با عملکرده هایش بسیار بیشتر است (در شرایط یکسان)
    و تایید میکنم نظر نویسنده بزرگوار دیگری که بی تعهدی ایرانخودرو در خدمات البته در همه مدلها و مارکهای دیگر تحت تعهد
    خودروی لوکس چری که تیگو 7 نام نهاده شده متاسفانه بسیار ضعیف تر از انتظار بوده و فکر میکنم آریزو 7 سدان بسیار از این مدل بهتر میباشد

  • user icon
    نویسنده : حامی
    تاریخ : 1396/10/20

    بعضی از دوستان اصلا تیگو ۷ را ندیده اند و تست نکرده اند و صرفا چون ساخت چین است آنرا میکوبند! دیگه چینی ها از خودروهای بی کیفیت در حال عبور و رسیدن به خودرو سازان مطرح دنیا هستند و این امر انکار ناپذیر است. تیگو ۷ زاده تیم طراحی مطرح دنیا و بسیار با کیفیت و تکنولوژی روز دنیاست و سواری اون بیشتر اروپایی است تا کره ای یا ژاپنی. سواری نرم و بی صدا موتور و گریبکس هماهنگ و فرمان برقی و آپشنهایی که روی خودروهای ۲۵۰ میلیونی به بالا یافت میشود!

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/10/26

    بعضی از چینی سوارا چه اعتماد بع نقسی دارن دوستان عزیز کافیه سوزوکی گزند ویتارا رو درسایت های دوبی قیمت کنید تا ببینید ارزش ارزی این خودرو چقدره این خودرو اگر تو ایران مونتاژ نمی شد بالای 240 هزینه واردداتش بود.
    در ضمن این خودرو برای 10 سال پیش نیست و با یک سرچ ساده در گوگل می توانید ببنید تا سال 2015 تولید شده و بعد به سوزوکی ویتارا تغییر نام و ساختار داده که شبیه کراس اورهای جدید شده همین گرند ویتارا الان در استارالیا و برزیل و روسیه تولید میشه.
    مدل فیس لیفت 10 تولید ایران خودرو عالی هست و هیچ گونه تفاوتی با کشورهای دیگه نداره.
    موتور 2400 و چهار چرخ متحرک اش هم خودرو های چینیش در مقایسش خنده دار میکنه

    • نویسنده : Saeed S
      تاریخ : 1396/11/16

      برادر اون قيمتي كه شما داري تو دبي ميخري براي مدل ٢٠١٧ و ٢٠١٨ هستش. اگراينو متوجه شين فكر نكنم كه ديكه از منصفانه بودن قيمت ايرانخودرو بگين. بعدش ديگه همين مونده واسه ماشين توليد داخل هم ازمون هزينه واردات و ماليات سنگينتر بگيرن. منطقي باشين خواهشا.

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/10/26

    نکته دیگه که یادم رفت بگم مصرف سوخت این خودرو در شهری11 و بیرون شهرمیانگین 9 هست.
    که فکر نمی کنم تفاوت زیادی با سایر خودرو ها داشته باشه

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1396/11/01

    یکم باید بی طرفانه نوشت
    مصرف سوخت تیگو ۷ کمتره
    خدمات مدیران خودرو بسیار بهتر از ایران خودرو هست و عملا ایران خودرو در استانها خدمات سوزوکی ارائه نمیده در حالی که همه ی نمایندگی های مدیران خودرو خدمات میدن
    سامانه ی ESP و شیب سنج که در تیگو هست و باعث افزایش ایمنی میشه
    صندلی سوزوکی کلاس ۸ و ۱۰ پارچه ای هست
    سوزوکی ۱۰ میلیون گرونتره
    اما کاستی های تیگو ۷ :
    تک دیفرانسیله
    موتورش ضعیفتره ولی شتاب صفر تا صدش با سوزوکی برابره
    صندوقش کوچیکتره

  • user icon
    نویسنده : Saeed S
    تاریخ : 1396/11/16

    سلام. ميشه بگي چقدر از ايرانخودرو گرفتي كه اينجوري سوزوكي ويتارا رو وپورتاج كني؟!!! اين همه دروغ رو واقعا چجوري تونستي بگي؟!!!

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/12/10

    آخه تیگو ۷ هم شد ماشین.دارید تیگو ۷مزخرف و بی اصل و نسب و یکبارمصرف را که روی آسفالت صاف هم دچار مشکل فنی میشهو ظاهرش بچه گول زنک هست و باطنش پوشالی را با سوزوکی گرند ویتارا که از بیابان های آفریقا تا کوهستان های تبت تو فیلم های مستند دیدیمش مقایسه می کنید!!!!!!!!!!!!!!!!
    تیگو ۷ را باید با یه به (اصطلاح) شاسی بلند دیگه به اسم جک اس ۵ مقایسه کرد که هر روز صبح واسه عیب و ایراداش جلو نمایندگیاش صف کشیدن و نمایندگیاش واسه یه کار کوچک ۲۰ تومنی ۲۰۰ هزار میگیرن و وجدان و انسانیت حالیشون نیست مقایسه کرد.نهایت قیمت تیگو ۷ اونم صفر کیلومترش ۷۰ میلیونه.بله نهایت قیمتش ۷۰.لطفا چاپ کنید.

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1396/12/17

    سلام کاری به مقاله فعلی نوسینده ندارم داخل سایت که مطالعه می کردم متوجه شدم نویسنده مقالات کلا با شرکت مدیران خودرو مشکل داره تمام محصولات مدیران خودرو رو بی کیفیت معرفی کرده با وجودی که خدمات پس از فروش مدیران خودرو و ارزانی و فراوانی قطعات و دلسوزی و خوش اخلاقی و برخورد صحیح اساتید مکانیک و به مراتب بهتر از سایر برندها هست

  • user icon
    نویسنده : Napoleon
    تاریخ : 1396/12/20

    ب نظر من کمی غیر منصفانه در مورد تیگو 7 برخورد شده
    درسته ک قدرت موتور ویتارا
    (از لحاظ سی سی)بالاتره ولی اینم در نظر بگیرید این موتور تکنولوژی ساختش ب 10 ساله پیش برمیگرده!!
    و موتور توربو شارژ و کم مصرف تیگو از تکنولوژی ب روزتری بهره میبره

    از لحاظ امکانات و آپشنها هم درسته ایرانخودرو سعی در بروز کردن ویتارا داشته ولی کلا استایل و پلت فرم ماشین قدیمی و د مده شده!
    در مقابل تیگو چهره بروز تر و جذابتری داره و همینطورهم آپشنهای بیشتری داره
    بماند ک:
    الان ک دارم این مطلب رو مینویسم تفاوت قیمتی فاحشی با هم دارن(ویتارا نزدیک ب 30تومن گرونتره!!, تیگو 145 تومنه و ویتارا 170 تومن!!!)
    در هر صورت فکر نکنید من تیگو دارم یا طرفدار ماشین چینیم
    من طرفدار منطق و دور از تعصب بیجا هستم

  • user icon
    نویسنده : جواد
    تاریخ : 1397/01/26

    باسلام خدمت دوستان واقعا کسی که این مقاله رو نوشت هیچ شناختی از هر دوماشین نداره آخرین نظرسنجی که در برج ۱۲ ۹۶ انجام گرفت و خودم تو روزنامه خراسان و چند سایت خبری خوندم میزان رضایت مردم از تیگو۷ یکسروگردن از ویتارابالاتر بوده طبق امتیاز دهی تیگو۷ از نیسان جوک وویتارا رضایت بخش تر بوده است بزرگترین مزیت گروه چری سواری بسیار نرم و سیستم تعلیق خیلی مناسب اون هست با تمام مدل های هیوندا مسابقه داد اول شد یه سری تو اینترنت بزنید من هردوماشین رو سوار شدم ویتارا سه کلاس قدیمی مربوط به ۲۰۰۴ هست بسیار ماشین خشکی هست البته استهلاکش هم پایین واقعا کوبش ماشین آزاردهنده هست ولی تیگو اینطوری نیست واقعا اول مطالعه کنیم بعد بیایم صحبت کنیم این دوستمون که مقاله گذاشت مزیت دوکلاچه رو می دونه که چه تاثیری در سواری وراحتی داره کیفیت مواد استفاده شده در هردوماشین در سطح هست وتیگو۷ بهتره نوع رنگ استفاده شده توسط کمپانی هیوندا هست همون رنگی که به سانتافه زده میشه موفق باشید

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1397/05/18

    باسلام خدمت شما دوستان عزیز من سوزوکی 2008ژاپنی داشتم وخیلی راضی بودم وجالبه این بدونید که وقتی می خواستم بفروشم از5نفری که اومدن بخرن 3تاشون قبلا سوزوکی داشتن ودوباره اومدن دنبالش ماشین ژاپنی واقعا کم استحلاک ولی دررابطه باماشین چینی متأسفانه هرکی تا زمانی که داره ازاون تعریف میکنه چون می‌ترسه که ازش بدبگه ماشینش ارزون شه ولی همون آدم وقتی ماشین چینی شو میفروشه ازش به پرسی میگه ماشين چینی آشغاله من خودم تیوولی2017 داشتم بااینکه مثلا کره‌ای بودولی فروختم برم دوباره سوزوکی البته این بار کلاس بخرم دوستان عزیزم اگر چیزی بد بود واقعا راستشو بگید که همه مطلع بشن ممنون

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading