اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو ساندرو و پژو 207 اتوماتیک

مقایسه رنو ساندرو و پژو 207 اتوماتیک

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه ساندرو و پژو 207 اتوماتیک می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه ساندرو و پژو 207 اتوماتیک بپردازیم .

SANDERO

ساندرو

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
44
بررسی ساندرو

peugeot 207

پژو207

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
43
بررسی پژو207
انتخاب ماشین 3

SANDERO

ساندرو

Top car

SANDERO

ساندرو

مقایسه رنو ساندرو و پژو 207 اتوماتیک

ساندرو 

 

در شروع باید بگوییم که رنو ساندرو ظاهری ساده و به دور از شلوغی و مدرن بودن دارد اما طراحی آن باز هم قابل قبول است. داخل کابین رنو ساندرو نیز با فضایی آشنا رو به رو هستیم زیرا استایل کلی آن با تندر ۹۰ کاملا مشابهت دارد و همانند تندر 90، متریال به کار رفته کیفیت بالایی دارند. ساندرو با استفاده از پلت فرم تندر۹۰ ساخته شده است پس نسبت به ۲۰۷ با فضای کاملا جادارتری خصوصا در قسمت سرنشینان عقب رو به رو هستیم. این، یکی از بزرگترین نقاط قوت کابین ساندرو در مقایسه با 207 است. کابین ساندرو از نظر راحتی و وارد نشدن صدا، عملکرد متوسطی دارد و نمره چندان بالایی دریافت نمی‌کند.

 

ساندرو

 

به بحث فنی که می‌رسیم باید بگوییم پیشرانه این هاچبک تند و تیز ۴ سیلندر، ۱۶۰۰ سی سی حجم دارد و کد فنی آن K4M-A6 است و جز معدود پیشرانه های وارد شده به کشور است که استهلاک بسیار پایینی دارد. این پیشرانه در دور ۵۷۵۰ به حداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار می‌رسد. لازم به ذکر است که یکی از مهمترین مزیت‌های این پیشرانه گشتاور آن است که در دورهای پایین در اختیار راننده قرار می‌گیرد یعنی در دور موتور ۳۷۵۰ به حداکثر گشتاور ۱۴۰ نیوتن متری خود دست پیدا می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی ساندرو اتوماتیک معادل ۸.۳ لیتر است و به کمک گشتاوری که در دورهای پایین تولید می‌کند به مصرف کمتر هم می‌توان دست پیدا کرد. نکته مثبت این پیشرانه استهلاک پایین آن است که در دراز مدت هزینه نگهداری زیادی برای شما نخواهد داشت.

 

ساندرو

 

حال به مهم‌ترین برتری ساندرو در مقابل رقیبش می‌رسیم که گیربکس اتوماتیک این خودرو است. گیربکسی که تا مدت‌ها به تعمیر نیاز ندارد و رنو قبلا آن را بر روی خودروهای دیگری هم به کار گرفته است و برای بالا بردن راندمان آن در ساندرو تورک کانورتر آن را مورد اصلاحات بهینه قرار داده. این گیربکس را هر چقدر که تحت فشار قرار دهید به علت برنامه ریزی صحیح و ضرایب صحیح دنده ها در هر لحظه به شما بهترین پاسخ را می‌دهد. البته همانند بسیاری از خودروهای اتوماتیک بازار کشور، شتاب اولیه چندان خوبی ندارد ولی در شتاب ثانویه شما را ناامید نخواهد کرد.

ساندرو در مقوله هندلینگ نیز حرف‌های زیادی برا گفتن دارد. زیرا مهندسان رنو با بازبینی و اصلاح کامل آن نسبت به تندر ۹۰ آن را به بهترین و خوش دست ترین خودرو در کلاس خودش تبدیل کرده اند. یکی از دلایل آن نیز استفاده از ساب فریم در جلوی خودرو است که مانند یک شاسی اولیه عمل کرده و قسمتی از وزن قطعاتی چون موتور، گیربکس و پلوسها در هنگام شتاب گیری، ترمز کردن و پیچیدن را تحمل میکند و هندلینگ را بسیار بهبود می‌بخشد و در تصادفات نیز باعث آسیب رساندن کمتر می‌شود. این ساب فریم در هیچ کدام از رقیبان ساندرو وجود ندارد.

 

ساندرو

 

در پایان به طور خلاصه ساندرو را می‌توان خودرویی با ویژگی‌هایی نظیر کیفیت بالای ساخت، استهلاک پایین، هندلینگ عالی به همراه سواری و فرمان پذیری خوب و طراحی جذاب و جوان پسند دانست که آن را به ارزشمندترین خودرو هاچبک بازار تبدیل کرده است. گستردگی خدمات پس از فروش سازنده نیز خیال خریدار را راحت می‌کند. شاید بگویید که سطح امکانات در ساندرو پایین است یا در بخشی از کابین پلاستیک زیادی استفاده شده اما با کیفیت بالای ساخت و استهلاک پایین خود بهترین گزینه در این بازه قیمتی به شمار می‌رود.

peugeot 207

پژو207

مقایسه رنو ساندرو و پژو 207 اتوماتیک

پژو 207

 پس از موفقیتهای ۲۰۶ در بازار ایران، ایران خودرو هاچبکی جدید با نام 207I عرضه کرد که فقط از ۲۰۷ نام آن را یدک میکشد و فیس لیفتی نه چندان موفق از ۲۰۶ محسوب می‌شود که در بازارهای جهانی با نام 206+ عرضه می‌گردد. فرم کلی بدنه مشابه ۲۰۶ است و فقط فرم سپرها، چراغ‌ها، کاپوت و گلگیر تغییر کرده است. در داخل کابین نیز تفاوت‌هایی وجود دارد که مهم‌ترین آن طرح متفاوت داشبورد و فرمان است که به طور مستقیم از ۲۰۷ اصلی گرفته شده است هرچند که به روزرسانی‌هایی برای آن صورت گرفته. صفحه کیلومتر آن نیز جذاب است و جزء نقاط مثبت کابین محسوب می‌شود. کیفیت کلی مونتاژ و کیفیت کابین چنگی به دل نمی‌زند و وجود سر و صداهای مختلف در کابین مزید بر علت است تا از این نظرات کاملا پایین تر از ساندرو قرار بگیرد. از نظر فضای داخلی کابین نیز بر عکس ساندرو که کابینی نسبتا جادار دارد، فضای سر و پا مخصوصا برای سرنشینان عقب بسیار محدود است و عملا برای ۲ نفر کاربرد دارد .

 

پژو207

 

حال به بحث فنی پژو 207 می‌پردازیم که با پژو ۲۰۶ تیپ ۶ کاملا مشترک است . یعنی موتور TU5 و گیربکس AL4. انجین TU5 این خودرو به طور دقیق 1587 سی سی حجم دارد و در دور موتور 5800 میتواند 105 اسب بخار نیرو تولید کند و در دور موتور ۴۰۰۰ به حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر برسد.

گیربکس AL4  پژو 207 نیز عملا در مقابل گیربکس نرم، سریع و دقیق ساندرو حرفی برای گفتن ندارد. برنامه ریزی نامناسب، وجود تاخیر و ضربه‌های نسبتا شدید و عدم معکوس دادن به موقع از مهم‌ترین عیوب این گیربکس به شمار می‌رود. بر روی کاغذ شاید قدرت و گشتاور ۲۰۷ برابر با ساندرو به نظر برسد به علاوه اینکه اینکه مصرف سوخت آنها هر دو در یک سطح قرار دارد اما در عمل و در تست‌های میدانی، ساندرو از هر لحاظ کاملا برتر و برنده بوده.

 

پژو207

 

در مجموع اگر بخواهیم پژو ۲۰۷ ایرانی اتوماتیک را توصیف کنیم باید بگوییم خودرویی است با موتور خو ، گیربکس تقریبا ناهماهنگ با پیشرانه‌ای که در کیلومترهای بالا معمولا خرج سنگینی را بر دوش صاحب خود می‌اندازد ولی پژو207 یکی از محبوب ترین خودروهای داخل بازار ایران است که همه اقشار جامعه به این خودروی فرانسوی وابستگی جالبی دارند. ظاهر جذاب و جوان پسند پژو207 نقطه مثبت این ماشین در برابر رنو ساندرو است ولی همچنان نفوذ صدا به داخل کابین پژو207 ایرادی است که سالهاست همراه این خودرو است. کیفیت ساخت بالاتر ساندرو و استهلاک پایین تر نسبت به پژو 207 اتوماتیک دلیل پیروزی رنو ساندرو در این مقایسه است. 

 

پژو207

 

 

البته پژو 207 و رنو ساندرو هر دو در مدل‌های دستی هم در بازار عرضه می‌شوند که اختلاف قیمت بین مدل‌های دستی و اتوماتیک 207 کاملا مشهود است و همین اتفاق باعث می‌شود تا خرید نسخه دستی آن بسیار منطقی‌تر به نظر برسد. به علاوه اینکه مدل دستی ایرادات کمتری پیدا می‌کندو عملکرد فنی آن بهتر است. در مورد رنو ساندرو هم باید بگوییم وضعیت کیفیت و عملکرد هر دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک خوب است ولی بازار خرید و فروش نسخه اتوماتیک بسیار بهتر است.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : aidin
    تاریخ : 1395/08/14

    سلام جهت اطلاع میگم گیربکس رنو مگان ال90 اتوماتیک وساندرو پژو 206 و207 سیترونc5 همگی مجهز به گیربکس al4 میباشند

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/08/15

    حالا درسته ساندرو از لحاظ نرمی فنر بندی و جاداری بهتر از ۲۰۷ هست اما ۲۰۷ انقدرم بد بخت نیست.
    در ضمن گیربکس هر دوی این ماشین ها همون Al4 هست.
    اینم بگم اگه ۲۰۶ اتومات تولید میشد بهتر از ۲۰۷ بود چون لازم نبود برای تغییر چراغ و داشبورد چند تومن بیشتر پول داد.

    • نویسنده : محمدامین سنگتراش
      تاریخ : 1396/03/29

      علی خان 206 تیپ 6 اتومات است

    • نویسنده : مجید
      تاریخ : 1399/09/24

      باهوش،منظورش ۲۰۶ اتومات که دیگه تولید نمیشه

  • user icon
    نویسنده : مجيد
    تاریخ : 1395/08/25

    امكانات رفاهي و ويژگي فني و طراحي 207 يه سرو گردن بالاتره شما همه چيو فداي گيربكس نرم كردين ؟ لازم به ذكر است كه 207 خيلي چيزا داره كه ساندرو نداره (ترمز عقب ديسكي - تهويه اتوماتيك - امكان نصب كروزكنترل با 100 هزار تومان و امكان نصب 10 آپشن ديگه كه رنو خوابشم نميبينه ) اينا كافيه كه از نظر امكانات و مشخصات فني بالاتر باشه . حرف اخر اين كه از نظر طراحي 207 خيلي سرتره از ماشيني كه هاتچبك شده بي ريخت ترين ماشين دنيا يعني ال90 هستش. اخه من نفهميدم طراحي اين دو خودرو را چرا مقايسه كردين . لطفا بيشتر دقت كنيد ممنون

    • نویسنده : رسا
      تاریخ : 1395/09/14

      آقا مجید شما بر چه اساسی میگی که 207 از ساندرو بهتره ساندرو هم موتورش قدرتمنده هم گیربکسش بسیار عالیه ساندرو از لحاظ ایمنی سرنشینان از 207 خیلی بالاتره آپشن 207 که چیز خاصی نداره بنزsنیست که.......

    • نویسنده : عشق ماشین
      تاریخ : 1395/09/14

      داداش کسی که پول داشته باشه نمیره 206 بخره چون چند سانت چراغش بزرگتر شده و یسال سنش پیرترو شده 207 ساندرو ازهمه نضر یه سر و گردن بالاتره 40 میلیون پول ریخته شده دور اگر 207 خریداری بشه .دنا از اون بهتره :)

    • نویسنده : سامي
      تاریخ : 1395/11/19

      اشتباه نشه ساندرو موتور ضعيفتر و گيربكس دقيقا يكيه و از نظر ايمني هم ترمز عقب كاسه و ديسك نداره طراحي هم كه خب رنوه ديگه

    • نویسنده : فرشید
      تاریخ : 1395/12/03

      درسته جفتشون فرانسوی هستند ولی لطفا 207 رو با ساندرو یا ال نود مقایسه نکن 207 در حد این حرفا نیست.یکم اطلاعاتتو ببر بالا در ضمن ایران خودرو طلا هم بفروشه من یکی نمیخرم از بی خدماتیش دیگه همه میدونن.

    • نویسنده : محمدامین سنگتراش
      تاریخ : 1396/03/29

      آقا مجید ما یه ساندرو اتومات داریم .. خیلی سواری نرمیه در ضمن دکمه ی برفش تو موقعیت های لغزنده کار آیی زیادی داره .. بهترین خودرو تا 55میلیون همین ساندروه تازه هندلینگ ساندرو از بیست نمره بهش بیست رو میدم 60 سرعت داشته باشی ترمز رو کامل بگیری ماشین یه تیکه سر می خوره بلکه سر جاش می مونه .. اصلا این مقایسه ایده آل نیست چون از هر نظرساندرو برتر ه.. هر کی موافقه +

    • نویسنده : Mr.abtin
      تاریخ : 1396/11/25

      بلع بلع عاقلان‌ دانند
      بلعع

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1395/09/14

    خدایی اگه طراحی پژو 8 باشه طراحیه رنو ساندرو به زور 5 بیشتر نیست
    اونوقت چجوری امکانات رفاهی هردوشون 7 شده؟؟؟؟؟
    خیلی عجیبه!!!
    رنو ساندرو طراحی و امکاناتش برای 30 سال قبله
    ماشینهای آمریکایی 40 سال پیش امکانات رفاهیشون از ساندرو ببشتر بود

  • user icon
    نویسنده : امين
    تاریخ : 1395/09/14

    در مجموع واقعاً اگر گيربكس ٢٠٧ ايراد نداشت از ساندرو خيلي سرتره.رنو واقعاً واسه طراحي اتاقش از لحاظ زيبايي و لوكس بودن وقت نميزاره.

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/09/14

    تو اين مقاله ديگه رسما پژو رو كوبيدين
    مومن ٢٠٦ تا ٢٠١٢ ركورد فروشش زبان زد بود
    ساندرو اصلا ب چشم نيومده
    انصاف انصاف انصاف ....

  • user icon
    نویسنده : کشاورز
    تاریخ : 1395/09/14

    از حق نگذریم ساندرو از نظر فنی بهتر از 207 هست البته 207 ایرانی شده ساندرو هم ایرانی بشه میشه فاجعه) ولی در طراحی و امکانات ساندرو هیچ حرفی در برابر 207 نداره

    • نویسنده : سامي
      تاریخ : 1395/11/19

      تنها مشكل پژو استفاده قطعات ايراني چيني هست وگرنه رنو به گرد پاش هم نميرسيد.

  • user icon
    نویسنده : mohammad
    تاریخ : 1395/09/18

    خیلی معذرت میخوام مثل این میمونه که بخواین الاغ و شیر را از نظر ظاهر و توانایی مقایسه کنید

  • user icon
    نویسنده : Babak
    تاریخ : 1395/09/22

    مگر ٢٠٧ اتومات توليد ميشه.تا جايي كه من ميدونم فقط دنده اي و نمايندگي هم پرسيدم گفت ثبت نام اتومات نداريم.من دنبال ٢٠٦ يا ٢٠٧ اتومات بودم و ٢٠٦ دنده گرفتم الانم پشيمونم چون ماشين دنده سختمه اما گزينه ديگه اي نيست و فقط ماشين چيني.
    دوستاني كه تجربه دارن.اين ٢٠٦ كه گيربكس اتومات zf آلمان ميزارن چه جوريه توصيه ميكنيد؟
    ممنون

    • نویسنده : Milad
      تاریخ : 1395/09/22

      ٢٠٧قبلا اتومات داشت صفر اتومات نداره
      اتومات سمت پژو نرو ٢٠٦ فقط دنده اي.
      موتور tu5 بايد با دنده بازي كنى.
      درست دنده بدي سمند هم حريفه
      ولي ظاهرا شما به ماشين اتومات نياز داري پس ساندرو اتومات اگه با فيس فضاييش كنار بياي
      يا بري سمت برليانس
      البته اضافه كنم ك برليانسو تو كاركرد بالا هنوز نديديم معلوم نيست افت كيفيت داره يا نه چون گيربكس اتومات ناز زياد داره و خيلي حساس تره.

  • user icon
    نویسنده : Moslem
    تاریخ : 1395/09/22

    سلام محصولات رنو رو در برابر هرچی مقایسه کردید از همه ماشینا سر تر در اومد،چطوری میشه؟خدایی بخودتون بگن یکیو انتخاب کن چی میگی؟۲۰۷ یا ساندرو

    • نویسنده : Milad
      تاریخ : 1395/09/23

      بله اينكه سايت تو تمام زمينه ها طرفدار رنو هست
      تو هر رنجي تو هر سليقه اي ك سرچ كنى يكى از محصولات رنو رو مياره

  • user icon
    نویسنده : کیان
    تاریخ : 1395/09/23

    این در اصل 207 نیست این ماشین تو فرانسه به نام 206+ فروش میرفت آگه بخواین 207 فرانسویو با 206 مقایسه کنین قیافشون مثل شباهت بنز و بی ام دابلیو میشه. خلاصه این مدل که به اسم 207 به فروش میره در واقع 207 نیست

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/10/04

    داشتم به یه فرغون نگاه میکردم از هر زاویه نگاه کردم دیدم واقعا طراحیش بهتر از محصولات رنو هست اما این سایت میگه رنو بهترینه تو هر قیمتی فقط رنو بخرین -__-

  • user icon
    نویسنده : King Renault
    تاریخ : 1395/10/28

    تو رده بندی کیفی خودروهای ساخت داخل و مونتاژ، ساندرو و مزدا ۳ با گرفتن ۴ ستاره اول شدن. ماشین فوق العاده نرم ،بی سرو صدا و قدرتی هستش و از همه نظر از ۲۰۷ یا همون ۲۰۶ فیس لیفت سرتره تنها ایرادش صندلیاشه که خیلی خسته کنندس

  • user icon
    نویسنده : سامي
    تاریخ : 1395/11/19

    1-رنو توي فرانسه ماشين اكونومي و از پژو پايين تر قرار داره
    2-پژو 207 ايران همون +206 فرانسه با قطعات چيني و ايراني بي كيفيت
    3-پژو +206 ترمز بهتري داره چون چرخ هاي عقب ديسكه
    4-ساندرو اتاق بي صداتري داره
    5-پژو+206 داراي اتاق زيباتر، صندلي راحتتر ،تهويه اتوماتيك و داشبورد لوكسي هست
    6-موتور پژو چند اسب قوي تره
    7- تجربه گفته ال90 كه باطن ساندرو هست از پژو 206 ايراني چيني سگ جون تره

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1395/11/29

    من ساندرو و پسرم ۲۰۷ دارد. ساندرو ماشین بدی نیست. اما انصافا ۲۰۷ چیز دیگریست. رانندگی با ۲۰۷ بسیار دلپذیرتر و ماشین زیرپای بهتری دارد,

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/12/07

    اخرش چی شد ۲۰۷ بگیرم با ساندرو ما که گیج شدیم

    • نویسنده : حمید
      تاریخ : 1396/05/02

      دوست عزیز من ساندرو صفر گرفتم و متاسفانه برعکس تبلیغاتش اولا گیربگس کندی داره و تعویض دنده رو میفهمی و لذت رانندگی بخاطر داشبوردش اصلا نداره ولی برادرم اتفاقا 207 صفر گرفته 50 تومان اولا بسیار آبشنهای کاملی داره مثل کروز ، رهیاب ، ترمز عقب دیسک و...) و همچنین بسیار سواریش نرمتر و جذابتر از ساندروی من هست.

    • نویسنده : عليرضا
      تاریخ : 1396/07/29

      سلام- ممنون از اطلاعات خيلي خوبي كه به اشتراك ميذازين ولي بنظر ميرسه سرسختانه طرفدار و حامي كليه ي محصولات رنو هستين

    • نویسنده : لیلا
      تاریخ : 1397/01/24

      کار خودتونو بکنید اگه بخواید به نظرات گوش کنید نمیتونید انتخاب کنید اکثران هر کی هر نوع ماشینی رو داره ازش طرفداری و تبلیغ میکنه ،انگار کارخونه ارث پدرشونه😉

  • user icon
    نویسنده : دانیال
    تاریخ : 1395/12/10

    از هر نظر نگاه کنی 207 یه سرو گردن بالاتره ، فقط نمیدونم نویسنده چرا برا خودش بریده و دوخته !
    من طرفدار 207 نیستم ولی امکانات فعلیش ظاهرا ایناست: پخش تصویری + جی پی اس ، دوربین دنده عقب ، کروز کنترل ، تهویه اتوماتیک .
    حالا آپشنا ساندرو چی هست که اینجا بازم از دید نویسنده ساندرو بهتر بوده ؟
    جای سرنشین محدود 207 درست ولی شما بیشتر 1 ساعت میتونی رو صندلی های نیمکتی ساندرو بشینی که ازش دفاع کردی ؟

    نمیدونم محصول سه نسل قبل داچیا چی داره که انقدر جذابه ؟ به جز کیفیت که اونم برا ماشینی که هیچ امکاناتی نداره که خراب بشه و کل مجموعش از پلاستیک ساخته شده بی معناست .

  • user icon
    نویسنده : saeed.l
    تاریخ : 1396/01/25

    به نظر من هرکسی خودش سوار ۲۰۷ بشه و سوار ساندرو بشه خیلی راحت میتونه تصمیم بگیره کدوم بهتره.
    آخه ساندرو امکانات رفاهیش صفر هم نیست.به بالابرش رو داشبورد امتیاز دادین؟کاش جای طرفداری از برند رنو واقعیتهارو میگفتین

  • user icon
    نویسنده : Farhad
    تاریخ : 1396/01/29

    هر دو خوبن ولی 207 خوشگل تره..تو ایران ظاهر خیلی مهمه چون اکثرا با ماشین میرن دختر بازی

  • user icon
    نویسنده : مازیار
    تاریخ : 1396/02/24

    سلام یک 207 از لحاظ زیر پا فرار از خطرات و حادثه سریعتر و نرمتر از ساندرو است.ایراد 207فقط سر پیچها ی شیب دار با سرعت حدودا بالاست حالت تخم مرغی بودنش اگه خدای نکرده رو آسفالت یا خاکی از کنترل خارج شود جمع کردنش که چپ نشه سخته.الان بنده یک 207 ثبت نام دارم یک ال 90پلاس موندم کدومشو برا زیر پا بزارم هر چند خانواده ای سه نفره هستیم ،راهنمایی لطفا

  • user icon
    نویسنده : پیمان
    تاریخ : 1396/03/21

    بعد از خرید ساندرو تهویه مطبوع رو درجه آخر بزارید صدای طوفان از داشبورد میاد موکت کف ماشین رو بلند کنید ببینید چجوری یونولیت رو چسبوندن مثلا عایق کنن کافیه سیگار یا جرقه بهش رخنه کنه! توری برف پاکن نداره صدای موتور داخل ماشین میاد موقع راهنمای چپ و راست داخل کابین جفت چراغ پشت صفحه کیلومتر روشن میشه گیربکس نرمی داره موتور کاری داره ولی توی شتاب صفر تا صد از پرایدم میخوره در مورد 207 با 340هزار کیلومتر کارکرد در طول 3سال یعنی کارکرد بیش از حد استاندارد که سالی 30هزار هست و کلی فشار هیچ مشکلی در مورد گیربکس مشاهده نشده در کل ماشینای فرانسه خیلی اعتبار ندارن در دنیا ولی موارد بالا نمونه ای بود که میتونید ببینید تا دیدتون نسبت به خرید باز بشه

  • user icon
    نویسنده : مهديه
    تاریخ : 1396/03/29

    من دويست هفت دارم سيصد كيلومتر فقط براي كاراي خودش رفتم اخرشم خسته شدم انداختم كنار بفروشم ساندرو بگيرم تو ابران تنها انتخاب ساندرو هستش

  • user icon
    نویسنده : شهیدی
    تاریخ : 1396/04/02

    بنظرتون برای یه خانم رنو ساندرو بهتره یا پژو ۲۰۷؟؟
    نمیتونم تصمیم بگیرم .

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/04/02

      سلام آقای شهیدی
      رنو ساندرو گزینه بهتری هستش برای یک خانم

  • user icon
    نویسنده : هومان
    تاریخ : 1396/04/22

    سلام
    تا جايي كه من تحقيق كردم ساندرو از نظر كيفيت خيلي سر تر از همه ى محصولات پژو(اونايي كه تو ايران مونتاژ ميشن)هستش و براي كسي كه دنبال يه ماشين بي دردسر و ساده هست و ظاهر و آپشن و قر و فر براش مهم نيست بهتره
    اما ظاهر و آپشن هاي 207 واقعاً وسوسه كنندست ولي تا جايي كه من شنيدم كيفيت مونتاژش بسيار پايينه و گيربكسش هوشمندانه عمل نميكنه و سواري خوبي نداره.از يه طرفم دزديش خيلي راحته و براي كسي مثل من كه پاركينگ ندارم يكم نگران كنندس
    خودمم بين 207 و ساندرو موندم ولي ظاهر 207 و آپشناش واقعا منو به شك ميندازه
    البته خيلي از آپشناشو با هزينه ي كم ميشه روي ساندرو نصب كرد مثل كروز كنترل و سنسور و دوربين عقب و....
    ولي ظاهر ساندرو رو واقعاً هيچ كاريش نميشه كرد
    واقعاً موندم چيكار كنم :/

    • نویسنده : حمید
      تاریخ : 1396/05/02

      شک نکن ، 207 صفر ایران خودرو را بگیر
      هم نرم و هم زیبا و هم خوش قیمت و پر آبشن و گارانتی درست و حسابی ایران خودرو

    • نویسنده : وهاب
      تاریخ : 1396/05/26

      من ١ماهه ٢٠٧دارم نيو از همه نظر عاليه

  • user icon
    نویسنده : پرهام
    تاریخ : 1396/04/28

    به شخصه حاضر نیستم پول بابت ماشینی بدم که وقتی به داشبوردش نگاه میکنی حالت بهم میخوره. حالا شما هی بگو کیفیت داره! اگه کیفیت ساخت 207 2 نمره پایین تر باشه ظاهر ساندرو حداقل 8 نمره پایین تره

  • user icon
    نویسنده : رنو هیتر
    تاریخ : 1396/05/05

    ساندرو دیگه کدوم اسباب بازییه،داچیا برند درجه ۵ اروپاییه سگ پژو به داچیا و اون آشغالاش میارزه،۵۵ تومن بریزی تو جوب که پراید اتوماتیک مونتاژ پارس خودرو بگیری :| این دیگه چه مرضیه واقعا ... التماس تفکر

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/05/07

    کاملا با ماشین 3 موافق هستم چژو207 الان کاملا چینی و بی کیفیت هستش اصلا سمت خریدش نرید

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/05/07

    پژو207 هیچ حرفی برای گفتن نداره چون دیگه مثل قدیم نیست و همه چیش یا ایران ی شده یا چینی اصلا 207 نخرید من دارم بیچارم کرده

  • user icon
    نویسنده : هانی
    تاریخ : 1396/05/07

    ساندرو شک نکنید که کیفیت ساختش بالاتر از پژو207 هستشچون پژو207 دیگه مثل گذشته نیست و شده ترکیب ایران چین و ترکیه و هر قطعه از پژو207 داره از یه جا میاد و بیکیفیت هستش

  • user icon
    نویسنده : وحيد
    تاریخ : 1396/05/08

    آقا خدايي يكي بي طرفداري راهنمايي كنه ساندرو اتومات يا ٢٠٧اتومات؟

    • نویسنده : امير
      تاریخ : 1396/08/28

      من ٦ماه 207دنده اي داشتم راضي بودم فروختم اتوماتيك گرفتم از اين هم راضيم كلا نه ساندرو و نه 207ماشينهاي به روز نيستند ولي در اين رنج قيمت من چون امكانات برام اهميت داره 207رو پيشنهاد ميكنم

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1396/05/09

    207 اتومات یا ساندرو اتومات؟

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/05/14

    به عنوان کسی که هر دو تا رو نشسته و الان 207 داره
    کیفیت قطعات رنو بهتره به مراتب ولی
    خرج رنو بیفته تو خرج بیشتره از پژو هستش.
    گیربکس هیچ کدوم ابدا خوب نیست برعکس این چیزایی که این تو نوشته. تو سربالایی پژو راه نمیره رنو هم تقه می زنه و کلا اگه کسی پشت یه ماشین کره ای یا اروپایی خوب نشسته باشه می دونه که گیربکس هردوتای اینا تنها توهمی از گیربکس اتومات هست.
    رنو بسیار جادارتره.
    طراحی داخل رنو اینقدر زشته و داغونه که داخل پراید رو بهش ترجیح میدید و اصلا جایی برای مقایسه این دو نمی ذاره.
    از بیرون هم باز مسلما پژو سر تره.
    و در آخر پژو راحت تر فروش می ره.
    حالا انتخاب با خوتون.

  • user icon
    نویسنده : Sadegh
    تاریخ : 1396/05/18

    من شک ندارم که ماشین سه از ذینفعان رنو هستش.من خودم بین ساندرو و ۲۰۷ تردید داشتم اما با این مقاله چون میدونم بی طرفانه نیست ترغیب شدم ۲۰۷ بخرم.
    هر چند ماشین تولید داخل آشغال به تمام معناست.

  • user icon
    نویسنده : خشایار
    تاریخ : 1396/05/24

    از رنو متنفرم مخصوصا ال نودش هر چی جواد پیر مرد میره رنو میخره از اون ۲۰۶ همیشه برای ادمای جون شیک و ماشین دوم مایه دارا بوده فروش بالاش تو جهان زبان زده ساندرو چی ماشینی که داچیا طراحی کرده که ارزون باشه تو اروپا هم که فروش نداره اصلا میدنید ساندرو برای اداره پست اروپا ساخته شده ال نود برای دهتا و گوسفند چرونا از اون جایی که تو ایران همه گوسفند چرونن محبوب شدن بعدشم امکانات رفاهی ۲۰۷ فقطبخوایم حساب کنیم ۱۰ ملیون ارزون تر میشه از ساندرو زیبایش به کنار

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1396/06/10

      دوستان عزیزم
      تمام حرف های شما و نوشته های شما رو خوندم.
      اگر بخوای مقایسه بکنی از لحاظ فنی تو یک رده هستن .
      ولی 207 هندلینگ بالاتری نسبت به ساندرو داره .دلیلش اختلاف ارتفاع و نو زیر بندی این خودرو است.
      در واقع یک خودرو مینی اسپورت شناخته میشود.
      درحالی که ساندرو در کلاس سدان کوچک شکل گرفته.
      اگر ایرانخودرو دزدی هاش و کمتر کنه و یک سری قطعات اصلی بیاره مثل دریچه گازبوش اصلی نه چینی.
      و داشبورد و رودرها رو کمی کیفیتش رو ببر بالا یک سرو گردن که هیچ بلکه اصلا این دو قابل مقایسه نیستن.
      وجود فروش 5.5 میلیون 206 در سرتاسر دنیا این ن ید و میده که پلت فرم و اتاق عالی داره .وجود قطعات فراوان تر از ساندرو و ارزونتر.
      ایجاد تهویه اتوماتیک و ترمزهای فوق العده همچنین آپشنال مخفی.این نود رو میده که کمی 207 بهتر از ساندرو است.
      البته استپ وی به دلیل گیربکس مگان و بازاری بهتر به مرتب بهتر از ساتدرو واستپوی است.

    • نویسنده : اتی
      تاریخ : 1396/11/12

      داهاتی ها و گوسفند چرونها آدمند. از توی شهری بی ادب خیلی سرترند.

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/06/12

    تمام نوشته ها فقط مردم رو گیج میکنه.
    خودتون تصمیم بگیرید ظاهر یا کیفیت .جفتشو با هم نمیشه داشت مگر مرفع باشی.کسی که سنی ازش گذشته و دنبال ظاهر نیست ساندرو خوبه براش و کسی که مثل من جوونه و دنبال ظاهره و اپشن ۲۰۷ رو میخرم بدون شک.

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/06/13

    من خودم 7 ماه ساندرو استب وی داشتم اصلا خوب نبود باور کنید توی دو ساعت کمردرد میگیرید درضمن صدای موتور وکولرش زیاد میاد داخل ماشین الان فروختم 207 گرفتم از همه نظر خوبه فقط تو سربالایی کشش لازمو نداره ولی به نظرم 207 بهتر از ساندرو ست

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/06/14

    سلام کاملا واضح است که فردی که این مطلب را نوشته کاملامتعصبانه برای ساندرو نوشته چرا که احتمالاخودش ساندرو داشته حالا بهتر است نکاتی را بگویم :
    گیربکس اتوماتیک al4 207 کاملا بهینه شده است و بسیار نرم و خوب می باشد
    و این که آپشن های خوب 207 از قبیل کروز و مانیتور رو ساندرو نداره و داخلش مثل پراید میمونه و خیلی بی کیفیت و بد ترکیب هست
    همچنین کسی که میخواد پول بده و ترمز عقبش کاسه ای باشه واقعا خیلی خنده داره که هنوز ساندرو ایمنی بسیار پایینی نسبت به 207 داره و چسبندگی بسیار کم وبه زمین باعث کاهش امنیت اتوموبیل شده است
    در کل چراغ های دیلایت و ظاهر و لذت رانندگی با 207 اصلا قابل مقایسه با ساندرو نیست
    و کسی که ساندرو میخره باید بدونه هنوز یه چیز ابتدایی مثل تهویه اتوماتیک نداره موفق باشید

  • user icon
    نویسنده : آدینه
    تاریخ : 1396/06/15

    جهت اطلاع دوستان عزیزی که دارن 207 رو می کوبن عرض کنم؛ تستی که اخیرا از 207جدید در مرداد ماه 96 (اولین دوره شرکت این خودرو در تست)گرفته شد موفق به کسب 4 ستاره شد که ساندرو هم به همین ترتیب 4 ستاره گرفت . اینم یادآوری کنم که هر دو اینا اجباری بهمون تحمیل شده، والا هر دو به یه اندازه مزخرفن! با این پولا می شد خودروهایی به مراتب لوکس تر و به روز تر سوار شد که مسئولین محترم زورشون میاد خودرو خارجی بیارن؛ چون بسیار معذرت میخوام جون یه گوسفند از جون یه آدم تو این مملکت بسیار سرتر و مهم تره !!!

  • user icon
    نویسنده : hhhh
    تاریخ : 1396/06/18

    سلام
    ما زمانی دنبال استپ وی و ساندرو بودیم ولی پس از مدتی متوجه شدیم که موتور ساندرو نسبت به بدنه اش کوچکتر هستش و اینکه دادن پول بالایی برای استپ وی بدون داشتن هیچ آپشنی واقعا ریختن پول در جوب هستش ما چند ماه پیش ۲۰۷ اتومات گرفتیم و ۲۰۷ آپشن های بالاتری از ساندرو و استپ وی دارد.
    پس نتیجه میگیریم که گرفتن ۲۰۷ خیلی به صرفه تر از ساندرو میباشد.

  • user icon
    نویسنده : رامين
    تاریخ : 1396/06/22

    ساندرو استهلاكش كمتره چون واقعا چيز خاصي نداره كه بخواد خراب شه مثل پيكان مثل گوشي ١١٠٠ ٢٠٧ هم ظاهر بهتري داره هم اپشن از نظر استهلاك هم اختلاف زيادي باهم ندارن گيربكساشونم تقريبا شبه همن صندلي ساندرو خيلي خسته كنندس بدرد مسافرت نميخوره
    بنده ٢٠٧ را به ساندرو ترجيح ميدم

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/06/22

    آقا شما خیلی بد مقایسه کردین چون از لحاظ ظاهری که 207 خیلی خیلی قشنگ تره واز نظر سطح امکاناتم که یه سروگردن بالاخره تازه گیربکسشونم که یکیه

  • user icon
    نویسنده : Amin
    تاریخ : 1396/06/25

    نویسنده عشق رنو ساندرو داره

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1396/06/29

    دوستان من تحقیق زیاد کردم.از خیلیا پرسیدم.کسایی که ماشین باز هستن.ساندرو حالا به جز ظاهرش واقعا کیفیتی خیلی بهتر از 207 هستش.من یکی از دوستان ماشین ولوو داشت یه ماشین دم دستی هم میخواست.اول رفت 207 اتوماتیک گرفت همون شب فروختش با 500 تومن ظرر.رفت ساندرو استپ وی گرفت خیلی راضی هستش

  • user icon
    نویسنده : akbar
    تاریخ : 1396/07/22

    پژو207 کلا چینی شده و کیفیت گذشترو نداره دیگه من ساندرو دارم و خیلی راضی هستم. 4 سال پیش پژو207 داشتم خیلی خوب بود ولی الان دیگه همه چیش جینی وایران شده اصلا مثل گذشته کیفیت نداره

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/07/22

    برادر من 207 داره بیچارش کرده ماشین 0 کیلومتر رو چندین بار به نمایندگی برده برای گیربکسش

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1396/07/22

    پژو207 در حدود 3 سال پیش بهترین گزینه بود الان کیفیت ساندرو خیلی بالاتر هستش

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/07/22

    رنو ساندرو بازارو از پژو گرفته از لحاظ قیمتی هم رفته بالاتر به دلیل استقبالی که ازش شده !!! من تا پولامو جمع میکنیم بخرم قیمتش میکشه بالا

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/07/22

    من مکانیک هستم و 2 سال هستش که با این 2 ماشین سر . کله میزنم ، کیفیت ساخت رنو ساندرو خیلی بالاتر از پژو207 هستش

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/07/22

    متاسفانه مشتریان ایرانی هنگام خرید ماشین فقط به قیافه نگاه میکنند و هیچ توجهی به کیفیت ندارند آخه 207 که موتورش سال 2002 کنار گذاشته شده با ساندرویی که هنوزم تو کشورهای ترکیه یونان و رومانی تولید میشن نباید مقایسه بشن این فسیلها را فقط تو ایران سوار میشن فکر کنم ملت فرعونم.بهش اپشن ببندن میگن خوبه دقیقا مثل یکسری ماشین چینی که حتی کیفیت پرایدم ندارن ولی تو ایران به خاطر قیافه کلی خریدار داره

  • user icon
    نویسنده : شاهرخ
    تاریخ : 1396/07/23

    سلام، من هيچ كدومشو ندارم و نميخوام هدچ كدومشو بخرم، فقط خواستم بگم متاسفم با اين مقايسه غير اصوليتون

  • user icon
    نویسنده : رسول
    تاریخ : 1396/08/02

    امیدوار هستم یک کارشناس بیطرف، از همه جوانب یک نظر کارشناسی ارائه بده تا ما که باسختی میخواهیم یه ماشین جدید بگیریم، حق انتخاب مناسب و آگاهانه تر خرید کنیم. ممنون

  • user icon
    نویسنده : ميثم
    تاریخ : 1396/08/05

    سلام من ٢٠٧ اتومات دارم ٢ماه سوار ميشم قيافش قشنگ واقعا جوان پسند خيلي جلب توجه ميكنه تو خيابون ها
    يكم گيربكس تقه داره اما محسوس گيربكس با اي سي يو فرانسه دريچه برقي و كروز واقعا عالي مانيتورشم خوب اما ساندروكيفيت يكم بالاتر تو گفته ها دوستان اما وقتي داخلش مثل ميني بوس چي بايد گفت

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/08/19

    دوستانی ک میگن ساندرو کیفیت دارد ب احتمال زیاد خبر ندارنند موتور ساندرو هم تولید مگاموتور هست مثل تندر قدیم نیست ک موتورش ساخت فرانسه بود و صدای موتورش خیلی زیاده نسبت ب تندرهای قدیم و گیربکس 207 و ساندرو هر دو یکی است ب نظر بنده چون استپ داشتم و فروختم بخاطر صدای زیاد موتور و فن و اتاقش من خودم دنبال 207 هستم چون هم ارزانتر هست و هم قشنگ تر ولی اگ کیفیت ساندرو مثل تندرهای قدیم بود هر گز استپ خودم را نمی فروختم و دنبال 207 ک حداقل قیافه و ابشن دارد نمی رفتم

    • نویسنده : امیر
      تاریخ : 1396/12/11

      عزیزم
      چرا از چیزی که اطلاع نداری و نمیدونی صحبت میکنی و اطلاعات غلط ارايه میدی
      من خودم کارمند پارس خودرو هستم موتور ساندرو و ال ۹۰ به طور ckd از فرانسه وارد میشه
      مگا موتور را از کجا شما گیر اوردی من متعجبم

    • نویسنده : امیر
      تاریخ : 1396/12/11

      من یه چیز جالب متوجه شدم
      اکثر دوستانی که در خصوص این دو خودرو ابراز فضل میکنن ، اصلا درب این دو خودرو را باز نکرده اند چه برسه به سوار شدن وتست درایو گرفتن
      ۹۹درصد اطلاعات ارائه شده اشتباه و از روی سلیقه شخصی میباشد

  • user icon
    نویسنده : امین معافی
    تاریخ : 1396/08/22

    به نظر من این مقایسه نبود فقط خواستید ساندرو را بالا تر نشون بدید
    تو بیشتر موارد عیب های بدون سندی گرفته شد که واضح ترینش گیربکس بود
    من ۲۰۷ دارم و هیچ یک از این صحبت ها درباره ناهماهنگی گیربکس و سر و صدای کابین صحیح نبود

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/09/03

    داداش گلم ساندرو ماشینی هست که در همون نگاه اول از نظر قیافه حالت رو به هم میزنه با کلی ایراد مثل ترمزهای کاسه ایی عقب ، جای انگشت واسه درب باک ، 4 متر ارتفاع از زمین ، طراحی افتضاح پشت دیگه ارزش نداره ببینی موتورش چیه و چه تناسبی با گیربکس داره ، اگه اینجوری بود بی ام دبلیو موتور رو میبست به خر و میفروخت برادر.. اخه یه کم طراحی ، یه کم خلاقیت ... توش هم که میشینی دسته دنده نیم متری میخوره زیر چونه ادم، داداش دسته دنده رو یه کم کوتاه تر طراحی کن اخه ، این چه وضعیت سیستم تهویه هست اخه ! سیستم منوال ! خدایی من هروقت سوار میشم فقط یه شتر متحرک میبینم .. همین ... رنو کی میخواد چهار تا مهندس درست واسه طراحی استخدام کنه خدا میدونه ! مگان افتضاح ، رنو داستر افتضاح ، ال نود افتضاح ، ساندرو افتضاح ... فقط تالیسمان رو قشنگ زده که اونم 200 تومن پولشه !

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1396/10/13

    دوستان سلام بنده ۲۰۷ اتوماتیک خریدم خواستم خدمت کسانی که تردید دارن عرص کنم واقعا خودروی خوب و به روز و با کیفیتی است..من راضیم امکانات خوبی داره...زیبایی و شکل خوبی داره همچنین شتاب این ماشین واقعا خوبه و در کل خودروی خوبیست مصرف متعادلی داره و توی این رنج قیمتی نسبت به رقبای دیگه بهترین انتخاب هست..موفق باشید

  • user icon
    نویسنده : رحمان پ ۹۶/۱۵ _ ۰ +۰
    تاریخ : 1396/10/16

    سلام خدمت دو ستان اطلاعاتی در مورد ساندرو بدم . بنده ۱۰ ماهه تندر پارس خودرو دارم در واقع همان ساندرو هستش موتورش یکی فقط از نظر بدنه فرق داره حدود ۲۲ هزار تا باهاش راه رفتم سه بار مسافرت رفتم آه نگفته و ۱۸۰ تا باهاش رفتم خیلی نرمه پر شتابه قظه هاش حالا حالا ها خراب بشو نیست واقعا ماشین خوبیه .

  • user icon
    نویسنده : رحمان پ
    تاریخ : 1396/10/16

    بعد از ثبت نظر سه بار بعد از ثبت نظر سایت نوشت ایمل معتبر نیست به خاطر اون پشت سر هم یادداشت گذاشتم خلاصه مطلب تندر هم از نظر امنیت جانی بالایی بر خورداره هم نرمتره هم شتاب اولیعه اش خوبه هم جاداره و علل خصوص اگه پارس خود رو باشه من که ازش راضیم حدود ۲۰ ساله ماشین سدار می شم تندر خوشگله موفق باشید .

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/10/17

    دوستان گرامی سلام
    بنده تندر ۹۰ داشتم که واقعا از رانندگی طولانی خسته میشدم ازش.
    با علم این مورد که پژو های جدید چینی شدن ،
    ۲ ماه گشتم ۲۰۷ لا زرورقی سفید فرانسه پیدا کردم
    مدل ۹۰ سفید ۳۰ تا کارکرد
    که چراغ های خودشو ۲۰۰ سر دادم با چراغ نیو عوض کردم به جای ساعت هم مانیتور بستم
    ظاهر کاملا شبیه نیو هستش ولی باطن به شدت با کیفیت تر هستش و واقعا توصیه میکنم بگردید!!!
    جوینده یابنده است!
    من حتی ۲۰۷ مدل ۸۹ صفر کیلومتر هم پیدا کردم!
    یا ریو اتومات در حد!
    پیشنهاد بنده اینه که یا ۲۰۷ فرانسه در حد پیدا کنید یا کیا ریو در حد!
    اگر پیدا نشد ، برید سراغ تیپ ۵ فرانسه
    بازم اگه پیدا نشد همون ۲۰۷ ایرانی را بخرید

  • user icon
    نویسنده : Javad
    تاریخ : 1396/11/05

    نبود یک خودرو با کیفیت اتوماتیک تا رنج۷۵ م انتخاب بهتر از ساندرو نمیزاره البته باید قبول کنیم ایرادی که وارده و مهمه عدم راحتی صندلی و ظاهر داخلی خسته کننده و عدم نصب یکسری ملزومات که بعد از خرید باید نصب بشه می باشد
    اگه دنبال خودرویی شهری که تا مدتها خیالمان از تعمیر راحت باشه ساندرو خوبه ولی اگه مشکلات فنی در دراز مدت را قبول کنیم گزینه بهتر ۲۰۷

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/12/21

    سلام خدمت دوستان گرامی
    بنده مدت ۳ سال 207 مدل 90 داشتم که کارکرده بود خریدم فوق العاده بوده فقط یه کم به خرج افتاده بود بعد فروختم 207 مدل 95 گرفتم که یک سال هم داشتمش خیلی خیلی کیفیتش پایین اومده بود ، ولی چیزی که 207 داره رانندگی باهاش خیلی راحته که تو ماشین های هم رده خودش با هیچ ماشینی قابل مقایسه نیست ،
    الان 30 روزه که یک ساندرو اتومات مدل 97 صفر خریدم کیفیتش هم از لحاظ موتور هم گیربکس هم زیربندی عالی ماشین بدون سرو صدا و خوبیه خیلی هم جادار تر از 207 ولی یک ایراد خیلی بزرگ داره که صندلی هاش خیلی خسته کننده هستن کفی صندلیش کوتاه حالت سیخکی هم داره من که یک ساعت پشتش میشینم واقعا پا درد میشم در حدی که الان از خریدم پشیمونم میخوام بفروشمش

  • user icon
    نویسنده : m.j.z.z.
    تاریخ : 1397/01/10

    آقا هرکس هرچی دوست داشت بخره پولشو داری ده تا بگیر اصلا به کسی مربوط نیست که بگن اینو بخر اونو نخر این خوبه اون بده موتورش فلانه و این حرفا

  • user icon
    نویسنده : محمد حسن
    تاریخ : 1397/01/18

    من هر دوتاشو دارم و یه مقاله در موردشون نوشتم
    هر کسی دوست داره میتونه بره بخونه
    http://mohammad200300.blogsky.com/1397/01/16/post-213/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D9%BE%DA%98%D9%88-207-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%BE-%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C

  • user icon
    نویسنده : سهراب
    تاریخ : 1397/01/21

    با عرض سلام خدمت تک تک دوستان . من نمیدونم واقعا این مقایسه های شکمی از کجا میاد من خودم تا الان خیلی رو این مقالات حساب باز میکردم که الان میبینم واقعا صحیح نیست چون تو این مورد من هم ساندرو دارم (استپ وی) هم ۲۰۷ این مقاله نویسمون قطعا یه مشکل شخصی با ۲۰۷ داشته من خودم واقعا بعد خرید ساندرو از نظر نداشتن اپشن و کیفیت مونتاژ مزخرف این ماشین خیلی شاکی شدم چیزی کا تاحا به عمرم ندیده بودم تنظیم ارتفاع چراغ جلو به زور سیم هستش که در نوع خودش واقعا جالب بود که حتی تو کاسه چراغ یه موتور نداره چیزی که ۲۰۷ سال ۸۸ داشت!و فقط این نیست خیلی چیزای دیگه که ادم باورش نمیشه این ماشین داره سال ۲۰۱۸ تولید میشه یا وایرها برای رسوندن برق به سر شمعهاست که با چسب برق دوره خرطومی پلاستیکی مونتاژ شده! از این دست بی کیفیتی ها تو ساندرو موج میزنه که البته اینم دلیلش کاملا مشخصه چون این خودرو تو ایران داره جم میشه و از همه چیزش زدن با این تفاسیر به کسانی که میخوان بین این دو ماشین انتخاب کنند حتما توصیه میکنم این دو رو حتما از نزدیک و مخصوصا داخل موتور و کابین و کیفیت بد مونتاژ رو ببینن

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1397/07/12

    دوستان لازم نیست با هم دعوا کنید. من ساندرو دارم و خانمم 207. هر دو ماشین های خوبی هستند و به هر حال 4 تا ستاره از اداره استاندارد دارند. فضای داخل 207 کمتر است ولی جوان پسند تر است. ساندرو فضای خوبی داره و کیفیت خوب. خلاصه اینکه اگر ظاهر بارتون مهم است و تعداد کم ( زن و مرد و یک بچه مثلا) 207 ولی اگر تعداد بیشتر و فضای بیشتر می خواهید حتما ساندرو. هر دو خوبند عزیزان.

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/07/14

    دوستان 207 جدید اتوماتها خوبه . من یکی برای خانومم گرفتم دنده ها رو بدون تقه عوض میکنه. خنگ هم نیست با یه تاخیر حدود سه دهم ثانیه ای معکوس میده. کابینش هم سر و صدایی نداره. کیفیت و حساسیت مانیتور و دوربین عقبش راضی کنندست. قبلا یه مدل 90 شو داشتیم نسبت به اون بنظرم 3 تا ضعف داره. اول کیفیت جنس فرمونش پائین تره که در عوض دکمه های کنترل سیستم صوتی و کروز روی فرمون رو داره. دوم اینکه نسبت به قبلی فن دور تندش برای خنک کردن گریبکس بیشتر کار میکنه و مدت طولانی تر. سوم هم اینکه بخاطر طراحی بد آینه های جانبی تو سرعتهای بالای 80 کیلومتر مثل پیکان یه صدای صوت مانند ضعیفی اگه شیشه پایین باشه میاد. مابقی مواردش خوبه خصوصا طراحی لنزی چراغ جلو و پرتاب نورش در شب

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1398/11/08

    هرکی میگه ۲۰۶ بهتره یا ۲۰۷ فقط طراحی یا آپشنشو لحاظ کرده
    وگرنه کیفیت ساخت ساندرو خیلی بهتره که در نسخه صفر ۲۰۶ یا ۲۰۷ دیده نمیشه و همینطور جاداریش

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1399/10/28

    سلام ، مقایسه این دو خودرو در این شرایط زیاد مطلوب نیست چون ۲۰۷ کاملا ایرانیزه شده ولی ساندرو بیشتر قطعات وارداتی و یا تحت لیسانس زده ، و رنو تو تولید نظارت کامل داشته ، من هر دو ماشین رو داشتم و الان ۲۰۷ صفر سقف شیشه دارم ولی در کل رنو رو ترجیح میدم .

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1399/12/24

    از mashin۳.com سپاس‌گزارم

  • user icon
    نویسنده : ابوذر رضوی
    تاریخ : 1400/12/13

    سلام یه چیزی که اکثر عزیزان دقت نکردن و مهمترین مسئله هست قیمت این دو خودرو هست!یعنی ساندرو ۹۵تقریبا هم قیمت با ۲۰۷صفر هست البته باز هم یه مقدار گرونتره! پس صحیحتر این بود که عنوان این نوشتار رو بنویسم مقایسه ۲۰۷صفر با ساندرو ۹۵!!چون اگه صفر این دو خودرو لحاظ بشه اصلا از لحاظ قیمت در یک کلاس نیسن که بتونن مقایسه بشن

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading