دی اس 7

جدید ترین و لوکس ترین ماشین معرفی شده تا به حال توسط گروه صنعتی پژو سیتروئن دی اس 7 است که به زودی قدم به جاده های ایران میگذارد . در ساخت دی اس 7 کراس یک حتی در ریزترین جزئیات هم سعی شده است تا به خاص بودن ماشین بی افزاید و جلوه جذابتری را به وجود بیاورد .

دی اس 7 کراس بک در چهره جلو ماشین بر اساس طراحی الماس مانند ساخته شده است و به صورت زیبای این ماشین که نگاه میکنید جلو پنجره مشبک ، چراغ های LED و نوار های کروم کاملا حس تحسین را در شما برای این حجم از هماهنگی و زیبایی بر می انگیزد . در نمای جانبی دی اس 7 کراس بک به طوری طراحی شده است که به بهترین شکل قسمت های جلو و عقب ماشین را به هم متصل کرده است و در ادامه به قسمت عقب دی اس 7 کراس بک که میرسیم چراغ های سه بعدی و دیفیوزر جذاب از دیگز زیبایی های این ماشین هستند که به چشم میایند .

ظاهر دی اس 7 کراس بک از نظر پرستیژ در سطح بسیار بالایی است و این ماشین استایل کاملا لوکس اروپایی را دارا میباشد . برای درک سطح لوکس بودن دی اس 7 کراس بک بد نیست بدانید که این ماشین به عنوان ماشین جدیدترین رئیس جمهور فرانسه برای حضور در مکان های مختلف استفاده میگردد . مثل همه ماشین های جذاب دی اس ، دی اس 7 کراس بک هم در داخل کابین از زیباترین طراحی بهره میبرد و علاوه بر این از مرغوبترین متریال و چرم هم داخل این ماشین استفاده شده است که بوی خوب این چرم و متریال در هنگام ورود به کابین دی اس 7 کراس بک شما را مسخ مینماید .

وجود آپشن های فوق العاده از جمله ویژگی هایی است که به طور مشترک در تمامی ماشین های دی اس وجود دارد و حالا دی اس 7 کراس بک بسیار زیاد تر از آنچه که در تصور شما است آپشن ها و امکانات در اختیار شما قرار میدهد تا هم با ایمنی بیشتر رانندگی کنید و هم در این ماشین در حداکثر رفاه و لذت به سفر بپردازید .