اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه برلیانس کراس C3 با ساندرو استپ وی

مقایسه برلیانس کراس C3 با ساندرو استپ وی

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه  برلیانس کراس C3 با ساندرو استپ وی است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه برلیانس کراس C3 با ساندرو استپ وی بپردازیم.

sandero stepway

ساندرو استپ وی

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی ساندرو استپ وی

BRILLIANCE C3

برلیانس کراس C3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی برلیانس کراس C3
انتخاب ماشین 3

sandero stepway

ساندرو استپ وی

Top car

sandero stepway

ساندرو استپ وی

مقایسه برلیانس کراس C3 با ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی

 

با عرضه رنو ساندرو استپ وی خانواده لوگان در ایران تکمیل گردید و رنو ساندرو استپ وی هم مانند دیگر اعضای خانواده با فروش عالی خود نشان داد که جزء ماشین های ارزشمند سگمنت خودش است . عموما ماشین های داچیا از ظاهری کسل کننده و محافظه کارانه بهره میبرند و سلایق مختلف نظرات متنوعی در مورد آن دارند ؛ رنو ساندرو استپ وی با تم مشکی کاسه چراغ ، فلاپ کامل دور تا دور بدنه مشکی رنگ و ریل سقفی و قد بلند تر تفاوت چندانی با رنو ساندرو هاچبک ندارد اما قابل تشخیص است و ضمن این رنو ساندرو استپ وی کمی حالت خشن و جذابتری به خودش گرفته است . رنو ساندرو استپ وی در کلاس خودش و با توجه به رقبایی که دارد و با در نظر گرفتن این موضوع که ساندرو استپ وی با ساندرو هاچبک شباهت دارد طراحی قابل قبول و مناسبی دارد که به اندازه برلیانس c3 مدرن و جوان پسند نمی باشد اما اصول فنی طراحی به طور کامل و صحیح در آن رعایت شده است .

 

رنو ساندرو استپ وی

 

به داخل کابین رنو ساندرو استپ وی که وارد می شویم همه چیز مشابه نسخه هاچبک است و تنها تفاوت افزایش نسبی ابعاد خصوصا در قسمت فضای سر سرنشینان است . در ساخت رنو ساندرو استپ وی کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی به کار برده شده است و رنو ساندرو استپ وی را از این نظر می توان بهترین ماشین کلاس خودش دانست ولی از نظر کیفیت متریال استفاده از پلاستیک خشک در بعضی نقاط آزار دهنده می باشد که البته به معنی پایین بودن سطح کیفیت متریال نیست و بلکه این ماشین کیفیت متریال خوبی دارد که در بلند مدت اصلا تغییر نمی کند . از نظر آپشن رنو ساندرو استپ وی در حد نیازهای روزمره آپشن و تجهیزات دارد و نکته خاصی در این زمینه برای این ماشین وجود ندارد . از نظز آپشن برتری با برلیانس c3 است و اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که امکانات سیستم مالتی مدیا ماشین یا تنظیم برقی صندلی ها برای شما اهمیت دارد رنو ساندروک استپ وی شما را نا امید خواهد کرد . 

 

رنو ساندرو استپ وی

 

همه ماشین های داچیا که تا الان در ایران به تولید رسیده اند از پیشرانه معروف و خوب K4M استفاده شده است و در رنو ساندرو استپ وی هم همین پیشرانه به کار گرفته شده است و همین دلیل برتری فنی این ماشین در مقابل همه رقبای خود است .  این پیشرانه 4 سیلندر است و 1598 سی سی حجم دقیق آن میباشد . K4M قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد و دارای مزایایی چون شتاب و چالاکی خوب ، مصرف سوخت کم و استهلاک پایین میباشد . گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو استپ وی نسل دوم al4 است که با کد فنی DP2 شناخته می شود و از نوع 4 سرعته تیپ ترونیک می باشد . این گیربکس به طور کلی عملکردش خوب است و با موتور ماشین هماهنگ می باشد و حالا با نصب بر روی خانواده رنو ساندرو اصلاحاتی بر روی تورک کانورتر آن انجام شده است که عملکردش بسیار بهتر شده است و تا 240 نیوتن متر هم قابلیت تحمل گشتاور را دارا می باشد . در مسیر های صاف و بدون شیب توانایی های حرکتی برلیانس c3 و رنو ساندرو استپ وی مشابه هم بود اما در مسیر های پر پیچ و خم و سربالایی برلیانس C3 به معکوس های فراوان و بالا بردن دور موتور احتیاج دارد و رنو ساندرو استپ وی اینجاست که هماهنگی خوب موتور و گیربکس خودش را به ما نشان می دهد .   

 

رنو ساندرو استپ وی

 

رنو ساندرو استپ وی هندلینگش مشابه با ساندرو هاچبک است و از این نظر با توجه به این که در کلاس ماشین های کراس اوور قرار میگیرد قابل قبول است و در کل تجربه سواری با رنو ساندرو استپ وی خوب و قابل قبول ارزیابی میگردد .

بار دیگر هم رنو ساندرو استپ وی نشان داد که در کلاس خودش انتخاب عقلانی و ارزشمندی محسوب میگردد و ویژگی های ذکر شده در بالا را داشت اما اگر ظاهر آن را دوست ندارید ، به دنبال آپشن بیشتر هستید یا ظاهر مدرن تر را ترجیح می دهید برلیانس C3 هم انتخاب قابل قبولی است .

 

 استپ وی

 

BRILLIANCE C3

برلیانس کراس C3

مقایسه برلیانس کراس C3 با ساندرو استپ وی

برلیانس C3

 

بر خلاف بسیاری از ماشین های چینی برلیانس به برند موفقی در ایران تبدیل شد و برلیانس C3 و استقبال خوب به عمل آمده از آن نشان داد که این کمپانی قصد دارد تا سهم بیشتری را از بازار ایران کسب کند . سبک طراحی برلیانس C3 همانند H320 است با این تفاوت که به همان نسبت افزایش ارتفاع حجم و حس قدرت در آن افزایش پیدا کرده است که به نظر نگارنده این ماشین از دیگر محصولات برلیانس چهره هماهنگ تری دارد .

وجود گلگیر های ورم کرده در هر 4 گوشه ماشین  ، سقف مشکی رنگ ، باربند سقفی و فلاپ های مشکی رنگ در تمام اطراف ماشین چهره ای جذاب و متناسب با ابعاد برلیانس C3 به وجود آورده است که اکثریت سلیقه ها آن را می پسندند . برلیانس C3 درون کابین طراحی اش کاملا مشابه برلیانس H320 است با این تفاوت که به منظور راحتی بیشتر ابعاد کمی بزرگ تر شده است . برلیانس از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ جزء بهترین ها است و از آنجایی که رنو ساندرو استپ وی و برلیانس C3 هر دو در پارس خودرو مونتاژ می شوند می توان از نظر کیفی وضعیت هر دو ماشین را برابر دانست .

 

برلیانس C3

 

از آنجایی که برلیانس C3 در داخل کابین مشابه با H320 است از همان صندلی های راحت و ارگونومیک بهره می برد که هم در دید مطلوب تاثیر دارد و هم در مسافت های طولانی کمترین احساس خستگی به شما دست نمی دهد . یکی از مزایای  برلیانس C3 جادار بودن ابعاد است که از ماشین های هم کلاس خود فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد . از نظر امکانات رفاهی و ایمنی  برلیانس C3 ماشین کاملی به نظر می رسد و  به طور کلی در بخش طراحی و کابین و ... ماشین خوب و با کیفیتی است و امتیاز بالایی را با توجه به قیمت و کلاس ماشین دریافت می نماید . رنو ساندرو استپ وی در داخل کابین مشابه ساندرو است و طراحی تکراری دارد اما برلیانس C3 وضعیت جدید تر و مناسب تری دارد ، از نظر آپشن بهتر است و ارگونومی مطلوب تری را هم در اختیار سرنشینان قرار می دهد .

 

برلیانس C3

در بخش ویژگی های فنی برلیانس C3 کاملا مشابه با دیگر ماشین های خانواده H300 برلیانس است و این یعنی برلیانس C3 از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم 1498 سی سی بهره میبرد که به خوبی از عهده ماشین برمیاید و شتاب و چالاکی راضی کننده ای در اختیار راننده قرار می دهد . در دور موتور 5800 دور در دقیقه 103 اسب بخار قدرت پیشرانه ماشین تولید میکند  و در دور موتور 3800 دور در دقیقه هم گشتاور 138 نیوتن متر از پیشرانه برلیانس C3 حاصل می گردد و در اختیار راننده ماشین قرار می گیرد .

پیشرانه این سری از ماشین های برلیانس بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری خوب و قابل اعتمادی دارد و از همه مهم تر مصرف سوخت 7 لیتری ماشین در سیکل ترکیبی با وجود گیربکس اتوماتیک می باشد که بسیار عالی به نظر می رسد  و کاملا ماشین اقتصادی می باشد که با توجه به پارامتر های ماشین در این کلاس این رقم کاملا خوب است . برلیانس C3 به لطف پیشرانه آشنایش نشان میدهد که ماشین کم استهلاک و در بخش فنی قابل اعتمادی است . پیشرانه 1.5 لیتری محصولات برلیانس تا اینجا که چهره خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند و وضعیت ایده آلی دارند اما رنو ساندرو استپ وی به علت کشش نسبی بهتر و حضور بلند مدت K4M در ایران امتیاز بالاتری دریافت می کند .

 

 برلیانس C3

 

برلیانس C3 یک کراس اوور جمع و جور شهری با هندلینگ خوب و سواری تقریبا نرم و خوب است که اگر گاهی هوش کنید جاده های پر پیچ و خم را با سرعت غیر مجاز طی کنید لبخند رضایت روی لبهایتان خواهد نشست و البته فرمان برقی دقیق برلیانس C3 هم در این نکته مثبت تاثیر بسزایی گذاشته است .

برلیانس C3 با همان استایل H320 و همان مشخصت فنی اما با آپشن های بیشتر ، ظاهر قابل قبول تر و فضای جادار تر از همان بدو ورود به بازار به صورت عالی مورد استقبال قرار گرفت و اگر به هر دلیلی ماشین ارزشمند رنو ساندرو استپ وی را نخواستید برلیانس C3 جزء بهترین ها محسوب می گردد.

 

برلیانس C3

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/12/07

    میخواستم بگم واقعا امتیازاتی که دادید اصلا عادلانه نیست مثلا امکانات رفاهی ساندرو فقط یک از برلیانس کمتره اصلا مگه ساندرو امکانات رفاهی داره سانروف فرمان برقی استارتر کیلس ترمز جلو و عقب دیسک و سنسور عقب مالتی مدیا ...فقط یک عدد؟؟؟؟ یا طراحی ؟؟؟واقعا اصلا میشه به طراحی ساندرو نمره داد.....لذت رانندگی؟؟؟اصلا داخل ساندرو چیز جذابی وجود داره آدم افسردگی میگیره توش...یا ارزش خرید؟؟؟؟.خیلی بی انصاف هستید... البته تقصیر ندارید ما را تو ایران کم توقع کردن که ثبت نام ماشین زشت و بی ریختی مثل ساندرو نیم ساعته تمام میشه......واقعا جای تاسف

  • user icon
    نویسنده : آرش
    تاریخ : 1397/02/01

    سلام مطلب خوبیه اما باید بروز کنید.
    موتور C3 الان ۱۶۵۰ شده که قدرت و گشتاور بیشتری از ساندرو استپ وی داره.
    امروز یکیش رو ثبت نام کردم. داخل هر دو خودرو نشیتم برلیانس واقعا زیبا شده. استپ وی قبول دارم از نظر فنی شاید بهتر باشه ولی به نظر دوستمون وافعا در دراز مدت افسردگی میتره. البته چون هر دو زیر نظر پارس خودرو هستن پی کیفتشون نبتید تفاوت چندانی داشته بتشه.

  • user icon
    نویسنده : روح اله
    تاریخ : 1397/02/12

    من خودم تخصصم خودروست وبرلیانس کراس خریدم باموتور 1650 واقعا عالیه از همه لهاز خدایی عالیه بلوک سیلندرش ای بیست هیونداست از لهاز مونتازم روخط پارس خودروست عالیه بخرید شک نکنید زیر پاش از سوناتا داشتم نرمتره

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1397/02/26

    من موندم امتیاز خدمات پس از فروش ساندرو چرا بیشتر از برلیانس هست؟ هر دو تا رو که پارس خودرو تولید می کنه!
    ساندرو 8
    برلیانس کراس 7
    !!!!


    سازمان تاکسی رانی برلیانس h230 رو داره جایگذین تاکسی های کنونی می کنه و فراوانی قطعات سری برلیانس رو تضمین می کنه

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1397/02/27

    برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -برلیانس C3 -

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/02/27

    برلیانس C3 اصلا جالب نیست . یک ماشین کاملا مذخرف مثل بیقه ماشین های چینی . برلیانس C3 اصلا نمیوته در بلند مدت موفق باشه چن مثل همه ماشین های برلیانس بی کیفیت هستش و فقط ظاهر خوبی داره . من 2 ماه برلیانس C3 داشتم سریع و با بدبختی فروختمش اصلا به شما پیشنهاد نمی کنم که برلیانس C3 بخرید چون موقع فروش برلیانس C3 خیلی دچار مشکل میشید اصلا خرید برلیانس C3 کار درستی نیست

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/02/27

    برلیانس C3 فقط ظاهر خوبی داره و افت قیمت برلیانس C3 صاحب ماشین رو بیچاره میکنه اصلا خرید برلیانس C3 کار منطقی نیستش

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1397/02/27

    برلیانس C3 از لحاظ کیفیت ساخن و فنی اصلا با ساندرو استپ و یقابل مقایسه نسیت . برلیانس C3 رو باید با بقیه ماشین های چینی مقایسه کرد شاید از اونا ظاهر جذاب تری داشته باشه ولی کلا ماشین های برلیانس توی ایران خیلی افت قیمت دارند و موقع فروش اشک صاحب ماشین رو در میارن به نظز من برلیانس C3 اصلا ارزش پرداخت همچین مبلغی رو نداره و خرید برلیانس C3 کاملا اشتباه هستش

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/02/27

    برلیانس C3 ماشین خوشگلی هستش ولی از لحاظ فنی هیچ حرفی برای گفتن نداره

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/04/02

    من اردیبهشت خرید کردم و هنوز تحویل ندادن از هرکی هم پیگیری میکنم جواب درستی نمیدن

  • user icon
    نویسنده : فرشاد
    تاریخ : 1397/04/30

    سلام برلیانس کراس که موتورش جدیدا 1650 هست ممنون میشم موتور جدید همراه با گیربکس هیوندایی که پارس خودرو ادعا میکنه روش هست رو مورد برسی قرار بدید

    • نویسنده : Ehsan
      تاریخ : 1397/04/31

      سلام منم موافقم با نظر دوستمون الان دیگه کلا موتور 1500تولید نمیشه شما هم همیشه برلیانس با موتور 1500 اول مقایسه میکنید بعدا یه نیمه نگاهی هم به 1650 میندازی مثل این میمونه که به خوای پژو مقایسه کنی ولی با موتور قدیمی 2000

  • user icon
    نویسنده : عای فتوحی
    تاریخ : 1397/06/01

    سلام دوستان من موتور 1500 برلیانس کراس رو دارم ماشین خوبی هست و جهت اطلاع دوستان عزیزم برلیانس جدید که موتور 1650 میگن هست موتور هیچ تغییری نکرده فقط ضریب دنده های گیربکس رو تغییر دادن که شتاب یه کم بیشتر شده و کشش خودرو کمتر و مصرف بالاتر... از نظر من لذت رانندگی با موتور 1500 بیشتر هست برای جاده دنده 2 100 کیلومتر و دنده 3 140 تا راه میره

  • user icon
    نویسنده : موسی
    تاریخ : 1397/08/30

    سلام هیچگونه اعتمادی نمیشه به کارخانه های دولتی تولیدخودروکردخردادماه برلیانس ثبت نام کردم هیچ خبری ازتحویل نیست متاسفانه هیچ کس هم پاسخگونیست وتازمانیکه به بخش خصوصی واگذارنشده وتازمانیکه تعرفه های انچنانی برواردات بسته میشودبه بهانه حمایت ازاشتغال نه انتظارکیفیت داشته باشیم نه توقع امنیت جاده ای

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading