اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه DS7 با لکسوس nx200

مقایسه DS7 با لکسوس nx200

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه DS7 با لکسوس nx200 است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه DS7 با لکسوس nx200 بپردازیم.

lexus Nx200

لکسوس nx200

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
52
بررسی لکسوس nx200

DS7

دی اس 7

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
10
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
52
بررسی دی اس 7
انتخاب ماشین 3

lexus Nx200

لکسوس nx200

Top car

lexus Nx200

لکسوس nx200

مقایسه DS7 با لکسوس nx200

لکسوس nx200T

 نیویوکی توماتسو در سال 2014 موفق به طراحی یک cuv با اصالت و به تمام معنا ژاپنی به نام لکسوس NX شد که در هر نقطه از جهان که لکسوس NX عرضه شد توانست سهم خوبی از فروش بازار را کسب کند . در بحث طراحی ظاهری لکسوس NX حرف های زیادی برای گفتن دارد ؛ بدنه لکسوس NX200T پر از زوایای تیز است که حتی در کوچکترین جزئیات هم با یکدیگر هماهنگ هستند و طراحی چراغ های لکسوس NX200T مانند رقیب خوش پوش فرانسوی خود خاص و جذاب است و هنگام روشن کردن چراغ های لکسوس NX200T در تاریکی شب شاهد زیبایی مسخ کننده این ماشین می شوید .

 

لکسوس nx200T

 

به داخل کابین لکسوس NX200T که قدم می گذاریم طراحی کابین آشنا است و این روز ها ماشین های لکسوس در داخل کابین همه از استایل شبیه به هم و یکسانی بهره میبرند و به هر صورت وضعیت داخل کابین لکسوس NX200T اسپرت تر از دی اس 7 کراس بک است اما در کل ارگونومیک و با کیفیت است و لکسوس NX200T یکی از ماشین های فول آپشن در کلاس خودش می باشد .

 

NX200T

 

 لکسوس NX200T هم مانند دیگر رقیبانش در این کلاس به منظور افزایش بازدهی از یک پیشرانه 4 سیلندر 1999 سی سی توربو استفاده میکند که توانایی های حرکتی خوبی دارد و از لکسوس NX200T ماشین چابکی ساخته است . لکسوس nx200t با تکیه بر این پیشرانه توانایی تولید 235 اسب بخار قدرت در دور موتور 4800 دور در دقیقه و 350 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1650 دور در دقیقه را دارا میباشد  و برای انتقال قدرت از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک خوش ساخت و هماهنگ با پیشرانه استفاده شده است . لکسوس NX200T در سیکل ترکیبی به 9.8 لیتر بنزین نیاز دارد که نشان دهنده اشتهای زیاد موتور 2 لیتری آن در مصرف سوخت است و از طرفی لکسوس NX200T با شتاب 0 تا 100 کیلومتر 7 ثانیه ماشین خوبی است اما در هر صورت لکسوس NX200T در برابر دی اس 7 کراس بک توجیه اقتصادی ندارد اما در مقابل شتاب و توانایی های حرکتی بهتری دارد .

 

   لکسوس NX200T

 

هندلینگ خوب و قابلیت مانور پذیری مناسب در کنار سواری نرم و ایده آل و بدون استرس در داخل شهر از جمله ویژگی های خوب همه لکسوس ها است که این ویژگی را لکسوس NX200T هم به ارث برده است .

لکسوس NX200T جزء کراس اوور های جذاب ، با کیفیت و دوست داشتنی در سر تا سر دنیا است که در ایران هم به موفقیت های سرشاری در زمینه فروش دست یافت و در ایران لکسوس NX200T جزء گزینه های جذاب و عالی کلاس و رنج قیمت خودش است و دی اس 7 کراس بک جزء معدود ماشین هایی است که توانسته است از همان زمان معرفی ارزش خرید به این بالایی داشته باشد .

 

   لکسوس NX200T

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی و تست درایو لکسوس NX را مشاهده نمایید.

DS7

دی اس 7

مقایسه DS7 با لکسوس nx200

دی اس 7 کراس بک

برای نخستین بار که دی اس 7 کراس بک در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد به علت های مختلفی چون طراحی خیره کننده بدنه ، چراغ های الماس نشان ، آپشن های عالی ، کیفیت ساخت بسیار خوب و دیگر مسائل که در ادامه آشنا می شویم با استقبال عالی از سوی مردم مواجهه شد . از ظاهر دی اس 7 که جذابیت های بصری آن را نشان میدهد شروع کنیم باید بگوییم دی اس 7 قسمت های مختلف بدنه اش با یک دیگر در اوج هماهنگی قرار دارد ؛ به طور مثال طراحی مشبک جلو پنجره که از جنس استیل است و تم مشکی دارد با چراغ های تمام led که طراحی زیبای چراغ ها مانند شناسنامه طراحی دی اس است و در قسمت پایین سپر توری هواکش بزرگ در کنار حجم های سپر که بر روی آیرودینامنیک تاثیر مثبت دارند و با کاپوت مملو از خطوط عضلانی در قسمت جلو با نمای جانبی و رینگ های 20 اینچی جذاب و خطی سر تا سری و در ادامه چراغ های 3 بعدی عقب با درب صندوق که پر از برجستگی است و در نهایت دیفیوزر از دلایل پدید آمدن این مقدار از هماهنگی هستند که باعث شده اند تا دی اس 7 و زیبایی ظاهری این ماشین را با کلمه ها نتوان توصیف نمود و با دیدن دی اس 7 چیزی جز حس لذت و رضایت قابل درک نیست .

 

دی اس 7 کراس بک

 

چند سالی است که همه ماشین های دس اس و حالا از جمله دی اس 7 در داخل کابین طراحی زیبا ، ارگونومیک و ترکیبی خوب از پرستیژ و هیجان دارند و از زیبایی مهم تر دی اس در مورد دی اس 7 کراس بک تمام تلاش خود را کرده است که علاوه بر بهترین بودن کیفیت ساخت ، متریال مورد استفاده هم عالی باشد و همین موضوع باعث شده تا کابین دی اس 7 پوشیده از انبوه بهترین چرم ها باشد و بوی عطر چرم طبیعی شما را شیفته کابین ماشین میگرداند . استفاده از چرم و چوب و آلومینیوم در کنار هم سبک طراحی فرانسوی را به طور مستقیم نشان میدهند که تلفیق خارقالعاده ای از سنت و مدرنیسم است . دی اس 7 کراس بک در کلاس کراس اوور های لوکس قرار میگیرد و به همین منظور برای راحتی و ایمنی حداکثر سرنشینان بیشترین میزان آپشن و تجهیزات ممکن را بر روی عالی ترین نماینده حال حاضر دی اس نصب کرده اند .

 

 دی اس 7

 

سیاست وارد کننده دی اس باعث شد تا دی اس 7 کراس بک با پیشرانه معروف و پر بازده گروه صنعتی psa یعنی انجین thp 165 به داخل ایران راه یابد که بهترین مزیت آن تضمین خدمات پس از فروش عالی است . پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر دی اس 7 که به طور دقیق 1598 سی سی حجم دارد و به سامانه توربوشارژر مجهز است میتواند 163 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 240 نیوتن متر گشتاور از بازه دور موتور 1400 الی 4500 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار دهد  و این مقدار نیرو توسط یک گیربکس 6 سرعته ساخت aisin به چرخ های جلو ماشین انتقال می باید . دی اس 7 کراس بک به لطف پیشرانه پر بازدهی که دارد در رنج گسترده ای از دور موتور بهترین شتاب را در اختیار شما قرار میدهد و مصرف سوخت حدوداً 6 لیتری در سیکل ترکیبی نشان دهنده یکی دیگر از برتری های دی اس 7 است . دی اس 7 از نظر شتاب در حد میانگین کلاس خودش قرار میگیرد و با ثبت شتاب 0 تا 100 کیلومتر در 10 ثانیه ماشین چابکی با توجه به وزن و ابعادش به حساب میاید .

 

 دی اس 7

 

سواری دی اس 7 به لطف سیستم تعلیق بسیار پیشرفته ، طراحی شاسی عالی ، هماهنگی فنی همه قطعات با یکدیگر و وجود سیستم های پیشرفته حس آرامش و پرستیژ خاصی دارد که در پستی بلندی ها و نا همواری ها کوچکترین نا آرامی و تکان در داخل ماشین حس نمی کنید و از طرفی زمانی که احتیاج به فرمان پذیری عالی هنگام مانور های گوناگون دارید دی اس 7 آماده است و این بستگی به شما دارد که از سواری با دی اس 7 کراس بک چه میخواهید چون در هر صورت این ماشین تمام انتظارات شما را بر آورده خواهد کرد .

همیشه رئیس جمهور کشور فرانسه از ماشین های پرچمدار کشور خودش برای جابجایی استفاده میکند و حالا اتومبیل ویژه ایشان دی اس 7 کراس بک است که همین موضوع بیش از پیش جذابیت های دی اس 7 کراس بک را تایید میکند و باید بگوییم لکسوس nx300h ماشین عالی ، پر فروش و خوبی است اما دی اس 7 کراس بک با انبوهی از خوبی مطلق با قیمت در حدود 350 الی 370 میلیون تومان ارزش خریدی برابر با رقیب سامورایی خود دارد .

 

دی اس

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با DS7 را مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : امیرعلی
    تاریخ : 1396/09/17

    من در تعجبم که کیفیت سواری دی اس رو ۸ و طراحیشو ۹ دادید در حالی که هر دو شون بعلت اولا سیستم تعلیق پیشرفته ی سیتروئن و طراحی با ظرافت و با کیفیت باید ۱۰ بشه و فقط اگه قراره نسبت به لکسس کم بیاره ، فقط در بحث فروشش هست و لا غیر ....

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading