اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه ام جی GS با هیوندای IX35

مقایسه ام جی GS با هیوندای IX35

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه ام جی GS با هیوندای IX35 است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه  ام جی GS با هیوندای IX35 بپردازیم.

Hyundai IX35

هیوندای Ix35

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی هیوندای Ix35

MG GS

ام جی GS

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
6
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
7
امتیاز کل
46
بررسی ام جی GS
انتخاب ماشین 3

Hyundai IX35

هیوندای Ix35

Top car

Hyundai IX35

هیوندای Ix35

مقایسه ام جی GS با هیوندای IX35

هیوندای ix35

هیوندای ix35 بیش از 7 سال در کلاس خودش همیشه بالاترین میزان فروش را تجربه کرد و زمانی هیوندای ix35 لقب پرفروش ترین ماشین وارداتی را به خودش اختصاص داده بود . ظاهر هیوندای ix35 در سال 2014 فیس لیفت جزئی را تجربه کرد که در جذاب تر شدن و هماهنگ دیده شدن هیوندای ix35 تاثیر خوبی داشت ؛ سقف پاناروما ، جلو پنجره بزرگ ساخته شده از کروم ، تم مشکی کاسه چراغ های جلو ، رینگ های 5 پره بزرگ ، فلاپ های مشکی رنگ نکاتی هستند که در ظاهر تلاش می کنند تا هیوندای ix35 را لوکس و جذاب نشان دهند و به علت رعایت صحیح پارامتر های طراحی حتی با عرضه نسل جدید هیوندای ix35 هنوز زیبایی خود را حفظ کرده است .

 

هیوندای ix35

 

 با ورود به کابین هیوندای ix35 حس و حال و استایل مشابه با ظاهر ماشین است و ظاهر داخلی و خارجی هیوندای توسان با هم هماهنگ میباشند و علاوه بر این کابین هیوندای IX35 با وجود شلوغ بودن ارگونومی مناسبی دارد ؛ هیوندای IX35 ماشین با کیفیتی است و کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در کابین ماشین سطح مناسبی را دارا می باشد . مدتی است که ماشین های کره ای از نظر آپشن همیشه در میان رقبای خود حرف های زیادی برای گفتن دارند و هیوندای IX35 هم از این ویژگی سود می برد ؛ ام جی GS سطح تجهیزان خوبی با توجه به قیمتش ارائه می کند اما هیوندای IX35 در نمونه های فول آپشن حرف های زیادی برای گفتن دارد و از همه مهم تر میان کیفیت هیوندای IX35 و حفظ آن در بلند مدت از ام جی GS  و بسیاری دیگر از ماشین های چینی بهتر است .

 

هیوندای ix35

 

هیوندای IX35 یک پیشرانه 4 سیلندر با حجم 2359 سی سی را در سینه خود گنجانده است که از ام جی GS  قدرت و گشتاور کمتری تولید می کند اما در طول این سال ها نشان داده است که پیشرانه کم استهلاکی دارد ، کم هزینه است و در صورت بروز مشکل فنی به سرعت حل می گردد . هیوندای IX35 با کمک این پیشرانه 177 اسب بخار قدرت و 227 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و در اختیار راننده قرار می دهد . هیوندای IX35 توانایی های حرکتی قابل قبولی دارد ، استهلاک کمی دارد و از پیشرانه 2.4 لیتری هیوندای IX35 و با وجود سیستم AWD قدرت خوبی استخراج می شود که توانایی های حرکتی را در شهر و جاده ایده آل کرده است  و تا حدودی هم با هیوندای IX35 به مسیر های خارج جاده ای می توانید فکر کنید . پیشرانه هیوندای IX35 با یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک کوپل شده است که عملکرد خوبی دارد و با موتور هیوندای IX35 سطح هماهنگی اش مناسب است  و نسبت دنده هایش توانایی موتور را به هدر نمیدهند و از حداکثر توان هیوندای IX35 می توان بهره گرفت . هیوندای IX35 در سیکل ترکیبی به حدود 9 لیتر بنزین نیاز دارد و به طور میانگین در 10 ثانیه می تواند از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که در این کلاس ایده آل است .

 

هیوندای IX35

 

هیوندای IX35 یکی از کراس اوور های راحت و خانوادگی این رنج است که سواری نرم و راحت و بدون کوبشی دارد که در کنار هندلینگ ایده آل هیوندای IX35 و عملکرد قابل قبول سیستم دو دیفرانسیل در کل سواری فرزند پر فروش هیوندای خوب و لذت بخش است و در سطوح و جاده های مختلف سواری با هیوندای IX35 را می توان با کیفیت دانست .

نه تنها در ایران بلکه در اروپا ، آمریکا ، کشور های خاورمیانه و دیگر بازار هایی که هیوندای IX35 عرضه شد موفقیت های بسیاری در زمینه فروش کسب کرد و هنوز هم با 150 میلیون تومان هیوندای IX35 کارکرده به دلایلی چون شناخته تر شده بودن ، بازار خرید و فروش بهتر و ضریب اطمینان بالاتر از گزینه های صفر کیلومتری چون ام جی gS انتخاب منطقی تر و با ارزش خرید بالاتری است .

 

هیوندای IX35

 

MG GS

ام جی GS

مقایسه ام جی GS با هیوندای IX35

ام جیGS

 

زمانی که ام جی GS به بازار ایران راه پیدا کرد در عین حال هم گرانترین کراس اوور چینی بازار بود و هم قدرتمند ترین بود و از اینرو به طور محدود ام جی Gs توانست تا افراد خاصی که بیشتر آنان در رده سنی جوان قرار می گرفتند را به سمت خودش جذب کند . ام جی GS  در ظاهر از استایلی کمک گرفته است که نشان دهد هنوز هم ام جی روح انگلیسی خودش را حفظ کرده است و در چشمهای ام جی GS خشم و غرور زیبایی مشاهده می شود . طراحی ام جی GS حال و هوای اسپرت و جذابی دارد که سعی شده است تا متفاوت به نظر بیاید اما استایل شرقی و اروپایی در ظاهر ام جی GS بیش از حد با هم ترکیب شده اند و اغراق آمیز به نظر میاید .

 

ام جیGS

 

با قدم گذاشتن به داخل کابین ام جی GS روح اسپرت دمیده شده در این ماشین به راحتی قابل لمس است ؛ به طور مثال طراحی غربیلک فرمان ، کیلومتر شمار و پدال ها همه و همه در ام جی gS از ماشین های اسپرت به عاریت گرفته شده اند و هیجان خوبی هم درون ماشین به وجود آورده اند . ام جی GS در میان ماشین های چینی و با توجه به قیمت آن سطح کیفیت ساخت و متریال مناسبی را دارا می باشد اما به هر حال چینی است و ام جی GS هم ضعف هایی دارد که هر چند ریز هستند اما نبود آنها وضعیت بهتری را برای این ماشین به وجود میاورد . سطح آپشن ام جی GS مناسب است و از نظر رفاهی و ایمنی تجهیزات خوبی را دارا می باشد اما در نهایت با هیوندای IX35 با ارفاق در یک سطح قرار می گیرند ضمن اینکه در رقیب کره ای وضعیت ارگونومی ، کیفیت و راحتی بهتر است و اصول طراحی هیوندای IX35 هم از نظر فنی صحیح تر و تکامل یافته تر می باشند .

 

کابین ام جی GS

 

ام جی GS از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش عرضی به حجم دقیق 1955 سی سی سود میبرد که مجهز به توربوشارژر است و بازدهی خوبی را دارا می باشد .  این پیشرانه در دور موتور 5000 دور در دقیقه به قدرت 217 اسب بخار دست پیدا میکند و گشتاورش نیز در بازه دور موتور 2500  دور در دقیقه به 350 نیوتن متر می رسد . مصرف سوخت ترکیبی این ماشین 8.3   لیتر است و استاندارد آلایندگی یورو 5 را میتواند پاس کند البته با توجه به توربو بودن ماشین و ضعف بنزین ایران و دیگر مسائل باید ببینیم پیشرانه ام جی GS در بلند مدت و کارکرد بالا تا چه حد استهلاک زیادی از خود نشان می دهد  . گیربکس ام جی GS از نوع 6 سرعته دو کلاچه است که با پیشرانه ماشین هماهنگی خوبی دارد و با عملکرد مناسبش باعث شده است تا ام جی GS قدرت موتور بالایش را به نحو احسنت در شتابگیری به نمایش بگذارد . قدرت و شتاب ام جی GS بزرگترین نقطه قوت آن است اما در مقابل استهلاک آن بالا است و اگر وضعیت فنی ام جی GS را با هیوندای IX35 مقایسه کنیم به علت انبوه بیشتر در تولید و خدمات پس از فروش و راضی بودن مردم سر تا سر جهان از هیوندای IX35 ، برتری با این ماشین است چون قدرت به تنهایی از یک ماشین نمی تواند یک ماشین خوب بسازد .

 

 ام جی GS

 

ام جی gs  یک کراس اوور جمع و جور و اسپرت است و این موضوع در سواری با ام جی GS به راحتی قابل لمس است زیرا کوبش و تعلیق خشک که باعث به وجود آمدن یک هندلینگ عالی شده اند از خصوصیات یک ماشین اسپرت هستند و ام جی GS یکی از دلایلی که جوانان به آن علاقه نشان داده اند همین موضوع است .

در بازار امروز که با هر مقدار بودجه ای انتخاب های بسیار گسترده ای پیش روی ما قرار دارد و مردم هم به طور اکثریت تا حدود 90 میلیون تومان برای خرید ماشین چینی بودجه می گذارند خرید ام جی GS به علت بازار فروش بسیار ضعیف ، خدمات پس از فروش متوسط و افت قیمت شدید توصیه نمی گردد و ماشین شناخته شده تری چون هیوندای IX35 انتخابی است که مزیت های بسیار بیشتری را برای ما به همراه خواهد داشت .

 

ام جی gs

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/10/22

    یک مقایسه کاملا مقرضانه نسبت به ام جی و جانبدارانه نسبت به هیوندای!نویسنده کاملا بی طرف بود!!!

  • user icon
    نویسنده : رخشانی
    تاریخ : 1398/11/19

    سلام . این مطالب خیلی قدیمی است / 1 مصرف و شتاب گیری در جی اس خیلی بهتر است /2 فضای داخلی مخصوصا در ردیف عقب بیشتر است / 3 این خودرو خیلی نرم تر است و کوبشی ندارد / 4 با توجه به محدود بودن واردات این خودرو خدمات خیلی راحت تر و سریع تر صورت میگیرد / ( لطفا قبل از قرار دادن اینگونه مطالب بی اساس کمی - تفکر کنید )

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading