اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه تیگوان با سانتافه

مقایسه تیگوان با سانتافه

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه تیگوان با سانتافه است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه تیگوان با سانتافه  بپردازیم.

Tiguan

فولکس واگن تیگوان

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی فولکس واگن تیگوان

HYUNDAI santafe

هیوندای سانتافه

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی هیوندای سانتافه
انتخاب ماشین 3

Tiguan

فولکس واگن تیگوان

Top car

Tiguan

فولکس واگن تیگوان

مقایسه تیگوان با سانتافه

فولکس واگن تیگوان

 

ماموت خودرو بعد از تلاش های فراوان موفق شد تا مجوز واردات فولکس واگن تیگوان به صورت رسمی دریافت کند و حالا نسل دوم فولکس تیگوان به لطف قیمت مناسب ، تکنولوژی مدرن ، ظاهر جذاب و محبوبیت و جای خالی برند فولکس واگن در ایران با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است .

فولکس واگن تیگوان را در ظاهر که ببینیم اصالت در چهره آن موج میزند و به راحتی زبان طراحی یکسان تیگوان با دیگر برادرانش مانند گلف یا پاسات قابل لمس است و همین موضوع است که باعث شده تا سبک طراحی ظاهری فولکس واگن تیگوان را همه افراد در هر سنی دوست داشته باشند به طور مثال اگر هماهنگی طراحی و هارمونی ظاهر ماشین برای شما اهمیت داشته باشد فولکس واگن تیگوان با خطوط برجسته ، طراحی چراغ ها و هماهنگی عالی شما را راضی نگه می دارد یا اگر میانسال هستید و علاقه به دیدن آرامش در صورت ماشین دارید باز هم تیگوان مناسب شما است و حتی اگر جوان باشید و چهره های هیجان آمیز را می پسندید باز هم فولکس واگن تیگوان رضایت شما را جلب خواهد کرد .

 

فولکس واگن تیگوان

 

به داخل کابین فولکس واگن تیگوان که قدم می گذاریم اولین نکته قابل توجه طراحی زیبا و جذاب است و سپس راحتی فولکس تیگوان است که طراحی شما را به خودش جلب خواهد کرد و در مورد کیفیت فولکس واگن تیگوان هم که تنها حرفی که می توان گفت این است که جای هیچ گونه حرفی باقی نگذاشته است . به عقیده بسیاری هیوندای ix45 فول آپشن ترین گزینه در کلاس خودش است اما فولکس واگن تیگوان توان کامل رقابت با آن حتی در این مورد را هم دارا می باشد .

 

 کابین فولکس واگن تیگوان

 

فولکس واگن تیگوان در رنج قیمت خودش و در میان کراس اوور هایی که با آنها رقابت می کند یکی از بهترین و چابک ترین پیشرانه ها را دارد که در مواقع نیاز بسیار کم مصرف است و در هنگام تخته کردن پدال گاز ذات وحشی و رام نشدنی خودش را به نمایش می گذارد . فولکس واگن تیگوان به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژر با آرایش خطی به حجم دقیق 1992 سی سی  مجهز است که قابلیت تولید 180 اسب بخار قدرت در 4400 دور در دقیقه و 320 نیوتن متر گشتاور را در محدوده دور موتور 3950 - 1500 دور در دقیقه را دارا می باشد . فولکس واگن تیگوان با تکیه بر این پیشرانه قابلیت رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت ازحالت سکون را در 7.7 ثانیه دارا می باشد و تا بیش از 200 کیلومتر در  ساعت هم می تواند سرعت بگیرد که این ارقام برای یک کراس اوور خانوادگی و اقتصادی بسیار عالی است .

با وجود این سطح عالی راندمان مانند همه دیگر ماشین های عالی فولکس واگن ، تیگوان استهلاک کم خودش را حفظ کرده است و حتی در شرایط تحت فشار باز هم فولکس واگن تیگوان این ویژگی خود را حفظ می کند . فولکس واگن تیگوان از سیستم 4 چرخ محرک بهره می برد و برای انتقال قدرت ماشین از یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه استفاده شده است که این سیستم انتقال قدرت با پیشرانه ماشین هماهنگی فوق العاده عالی دارد . فولکس واگن تیگوان به حدودا 7 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی نیاز دارد که رقم بسیار عالی می باشد و با توجه به این حجم از توانایی های حرکتی این مصرف سوخت یک عدد کاملا عالی و اقتصادی است و در کل بخش فنی فولکس واگن تیگوان و بحث های مربوط به آن از هیوندای سانتافه بهتر است .  

 

فولکس واگن تیگوان

 

فولکس واگن تیگوان یک کراس اوور کوچک اقتصادی است که پیشرانه پر توانی را در سینه خودش گنجانده است و لذت در رانندگی جزء ویژگی های بارز ماشین های این برند است و فولکس واگن تیگوان گویا یک گلف GTI است که مرتفع شده است زیرا لذت بالایی را رانندگی با تیگوان به همراه دارد و بر روی قابلیت های فولکس واگن تیگوان در جاده های مختلف به لطف سیستم تعلیق عالی ، موتور قدرتمند و هندلینگ ایده آل می توان حساب باز کرد .

فولکس واگن تیگوان با قیمت 289 میلیون تومانی به فروش می رسد که به صورت رسمی بیشتر از 20 میلیون تومان قیمت کمتری از هیوندای سانتافه دارد که این موضوع در کنار علاقه مردم ایران به برند فولکس واگن ، تکنولوژی و اصالت آلمانی و کیفیت کم نظیر و مثال زدنی فولکس واگن تیگوان فروش عالی این ماشین را تضمین می کند و آن را با اختلاف زیاد می توان از هیوندای سانتافه ارزشمند تر دانست .

 

 تیگوان

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با فولکس واگن تیگوان را مشاهده نمایید.

HYUNDAI santafe

هیوندای سانتافه

مقایسه تیگوان با سانتافه

 هیوندای سانتافه

 

هیوندای سانتافه مدت زمان طولانی پر فروش ترین کراس اوور در بازار بود که رنو کولئوس تا حدی توانست طرفداران آن را به خودش جذب کند و حالا فولکس واگن تیگوان با آمدنش به طور کامل به سلطه هیوندای سانتافه پایان می دهد و این موضوع باعث می شود علاوه بر اینکه مردم به ماشین های بهتری دسترسی داشته باشند تنوع در بین انتخاب ها هم بیشتر باشد . هیونداس سانتافه در ظاهر مطابق با سلیقه ایرانیان است و از نظر طراحی نمرات خوبی را به لطف استایل اروپایی و جذابش کسب می کند اما در مقایسه با فولکس واگن تیگوان کمی دیگر رنگ و بوی نسل قدیم بودن به خودش گرفته است و احتیاج به فیس لیفت در آن حس می گردد و علاوه بر این فولکس واگن تیگوان سطح هماهنگی و زیبایی بیشتری را به نمایش می گذارد .

 

مقایسه هیوندای سانتافه

 

در داخل کابین هیوندای سانتافه شاهد فضایی جادار هستیم که به لطف ارگونومی مناسب سرنشینان احساس راحتی کامل می کنند ، لیست تجهیزات خوبی در نظر گرفته شده است و کیفیت هم با توجه به هیوندای بودن و وضعیت این ماشین در بازار های جهانی قابل قبول است اما به عنوان یک ماشین گران قیمت اصلا هیوندای سانتافه در سطح انتظار شما ظاهر نمی شود و در اکثریت دیگر بخش ها برتری بی چون و چرا با تازه وارد پر طرفدار آلمانی یعنی فولکس واگن تیگوان است .   

 

هیوندای سانتافه

 

قلب تپنده هیوندای سانتافه 4 سیلندر با آرایش عرضی است و 2359 سی سی حجم دارد . این پیشرانه در دور موتور 6300 دور در دقیقه قابلیت تولید 188 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4250 دور در دقیقه 245 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . هیوندای سانتافه در سیکل ترکیبی 11.2 لیتر بنزین می سوزاند که نسبتا زیاد است و توجیه اقتصادی ندارد . پیشرانه هیوندای سانتافه با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است که عملکردش قابل قبول است اما از این بهتر هم می توانست باشد . به طور کلی هماهنگی موتور و گیربکس خوب است و از این نظر راضی کننده می باشد . هیوندای سانتافه شتاب و کشش قابل قبولی دارد و قابلیت های حرکتی اش خصوصا در داخل جاده قابل قبول است و میزان استهلاک و هزینه های نگهداری و خدمات پس از فروش هم مناسب ارزیابی می شود اما از نظر عملکرد فنی ، کشش ، شتاب و کوپل بودن موتور و گیربکس برتری با فولکس واگن تیگوان است ضمن اینکه با توانایی حرکتی بهتر مصرف سوخت کمتری دارد .

هیوندای سانتافه به عنوان یک کراس اوور خانوادگی سواری نرم و متعادلی دارد ، راندن آن آسان است و احساس تسلط بر ابعاد هیوندای سانتافه را از همان تایم نخست رانندگی با این ماشین به دست می آورید اما احساس لذت خالص و واقعی در راندن هیوندای سانتافه وجود ندارد و این همان تفاوت عمده سواری هیوندای سانتافه با فولکس واگن تیگوان می باشد .

 

کابین هیوندای سانتافه

 

هیوندای سانتافه فروش خوبی را تجربه کرده است اما در حال حاضر در لین بازه قیمتی انتخاب های بسیار بهتر و ارزشمند تری مانند فولکس واگن تیگوان در دسترس شما قرار دارد که با قیمتی ارزان تر قابل خرید هستند و علاوه بر این در ساخت آن دقت و کیفیت بالاتری به کار گرفته شده است ، توانایی حرکتی آن بهتر است و محبوبیت و نام برند آلمانی فولکس واگن تیگوان قطعا از هیوندای سانتافه کره ای بهتر است.

 

در این لینک می توانید تجربه رانندگی با هیوندای سانتافه را مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/10/25

    حیف چرا تیگوان فیسش اینقدر قدیمی و خالی از از هر گونه طراحی مدرنه ؟!
    به عنوان یک طراح صنعتی طراحی فیس سانتافه رو بیشتر می پسندم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading