اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هاوال H6 با چری تیگو5

مقایسه هاوال H6 با چری تیگو5

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه هاوال H6 با چری تیگو5 است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه هاوال H6 با چری تیگو5 بپردازیم.

 

Haval H6 مدل 2014

هاوال H6 مدل 2014

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی هاوال H6 مدل 2014

chery tiggo 5

چری تیگو5

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
43
بررسی چری تیگو5
انتخاب ماشین 3

Haval H6 مدل 2014

هاوال H6 مدل 2014

Top car

Haval H6 مدل 2014

هاوال H6 مدل 2014

مقایسه هاوال H6 با چری تیگو5

 هاوال H6

 

هاوال زیر مجموعه گریت وال است و در طول این سال ها به صورت تخصصی ماشین های کراس اوور متعددی را به تولید رسانده است و از جمله نمونه موفق آنها هاوال h6 می باشد که علاوه بر فروش عالی در چین به دلایل متعدد و معتبری در استرالیا هم میزان فروش بالایی را تجربه کرده اما در ایران به صورت آهسته و پیوسته به فروش رفته است که اصلی ترین دلایل آن سیاست های غلط عرضه هاوال h6 بود . هاوال h6 در ظاهر هماهنگ ، اصولی و منطقی طراحی شده است اما در مقایسه با چری تیگو 5 از نظر مدرن بودن کمی عقب تر است که صحیح تر بودن و رعایت بیشتر استاندارد های طراحی در مورد هاوال H6 این نکته را پوشش می دهد .

 

 هاوال H6

 

به داخل کابین هاوال H6 که قدم میگذاریم شخصیت با پرستیژ و هماهنگ آن که با ظاهر بیرونی هم خوانی کامل دارد توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد . در کابین هاوال H6 کیفیت ساخت بالا و مواد به کار رفته با کیفیت ، ارگونومی ایده آل و فضای جادار نکات مهمی هستند که به راحتی می توانید آنها را لمس کنید و از نظر آپشن هم هاوال H6 شما را راضی مگه خواهد داشت اما مهم ترین آنها و یکی از جذاب ترین نقاط در مورد هاوال H6  تسلط عالی راننده بر ابعاد و کابین ماشین است .

 

هاوال H6

 

قلب تپنده هاوال H6 یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری با آرایش خطی است که توانایی های حرکتی خوبی دارد و از نظر استهلاک هم مناسب است . حجم دقیق پیشرانه هاوال H6 2378 سی سی است ، 162 اسب بخار قدرت در دور موتور 5400 دور در دقیقه تولید میکند و به حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر در بازه 3000 الی 4500 دور در دقیقه دست پیدا میکند و این نیرو توسط یک گیریکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو ماشین انتقال پیدا میکند . هاوال H6  در بخش فنی کم استهلاک و کم آلایندگی است و در عین حال توانایی حرکتی هاوال H6 مناسب است و در مقایسه با چری تیگو 5 هماهنگی و عملکرد گیربکس بهتری دارد و در جاده بر روی قابلیت های هاوال H6 حساب بیشتری می توان باز کرد .

هاوال H6 با آرایش سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و طبق دار مستقل دوبل در قسمت عقب ، طراحی ایده آل شاسی ، عملکرد خوب فنربندی ، سیستم های ایمنی و پایداری مختلف در کل ماشینی با سواری راحت و ایده آل است که هندلینگ خوبی دارد ، تسلط بر روی هاوال H6 بسیار آسان است و راندن و احساس رانندگی با این ماشین بسیار لذت بخش است .

 

هاوال H6

 

هاوال H6 یکی از ماشین های با کیفیت و ارزشمند در کلاس و رنج قیمت خودش است که به علت خطا و تصمیمات غلط وارد کننده به آن توجه زیادی نشده است و امروز هاوال H6 را با چری تیگو 5 که مقایسه میکنیم به دلایل متعددی چون کیفیت عالی ، سواری لذت بخش تر ، شناخته شده تر در جهان و .... انتخاب مناسب تری به شمار می رود .

 

هاوال H6

 

در این لینک می توانید فیلم بررسی کامل هاوال H6 را مشاهده نمایید.

chery tiggo 5

چری تیگو5

مقایسه هاوال H6 با چری تیگو5

 چری تیگو 5

 

چری تیگو5 را می توان موفق ترین ماشین کراس اوور حال حاضر مدیران خودرو دانست که ظاهر جذاب و زیبایی دارد و برگ برنده این ماشین است . چری تیگو 5 در گوشه و کنار بدنه از طراحی کراس اوور های موفق بهره برده است اما در نهایت همه اینها باعث شده تا بسیاری از سلایق در نگاه اول چهره چری تیگو 5 را مورد پسند قرار دهند .

 

 چری تیگو 5

 

با ورود به داخل کابین چری تیگو 5 طراحی را اسپرت و جذاب می بینیم که به افزایش هیجان کمک کرده است و مواردی مانند دوخت فرمان و تودوزی همرنگ به اسپرت تر دیده شدن کمک کرده است . کیفیت ساخت و مونتاژ چری تیگو 5 پایین است و اصلا قابل قبول نمیباشد ؛ هم چنین کیفیت متریال مورد استفاده هم پایین است و این کیفیت با توجه به قیمت اصلا مناسب نیست و در کل کیفیت درونی چری تیگو 5 پایین است و حتی برخی از مالکان در مورد آن از واژه افتضاح استفاده می کنند .

امکانات رفاهی و ایمنی استفاده شده در چری تیگو 5 مناسب است و در این زمینه خوب بنظر میرسد که این روز ها همه چینی ها با بیشتر کردن آپشن سعی در پوشاندن ایرادات خود دارند . ابعاد چری تیگو 5 در داخل کابین و فضای بار مناسب است و فضای ایده آل و جاداری در اختیار سرنشینان قرار می گیرد  اما در کل داخل کابین هاوال H6 از چری تیگو 5 خصوصا از نظر کیفیت وضعیت بهتری دارد .  

 

چری تیگو 5

 

پیشرانه استفاده شده در چری تیگو 5 چهار 4 سیلندر خطی است و 1971 سی سی حجم دارد . حداکثر قدرت پیشرانه چری تیگو 5 139 اسب خار است که در دور موتور 5500 دور در دقیقه به دست می اید  و گشتاور 182 نیوتن متر هم در دور موتور 4000 دور در دقیقه حاصل می گردد .  چری تیگو 5 شتاب اولیه بسیار ضعیفی دارد که شما را نا امید میکند و مصرف سوختش هم نسبتا بالا می باشد اما کمی که چری تیگو 5 به اصطلاح دور میگیرد و سرعت پیدا می کند شتاب ثانویه قابل قبولی را به نمایش می گذارد . پیشرانه چری تیگو 5 با یک گیربکس 7 سرعته تیپ ترونیک از نوع CVT کوپل شده است که کاملا با موتور خودرو نا هماهنگ است و عملکرد چندان راضی کننده ای هم ندارد ، دقیق عمل نمی کند و چندان هوشمند نیست . در کل در بخش فنی چری تیگو 5 خودرو چندان با کیفیت و قابل اعتمادی نمی باشد و نقطه مقابل آن هاوال H6 است که با استهلاک کم تا مدت ها شما را راضی نگه خواهد داشت .

 

 تیگو 5

 

در مورد چری تیگو 5 یک نکته مثبت دیگر هم وجود دارد و آن زیر بندی و سیستم تعلیق خوب است که برای درون شهر و استفاده روزمره عملکرد و پایداری و فرمان پذیری خوبی را به نمایش میگذارد البته در بعضی از مواقع کوبش هم دارد که با توجه به چینی بودن و ارتفاع چری تیگو 5 از سطح زمین این مورد قابل تامل است .

در میان چری تیگو 5 و هاوال H6 بدون شک ماشین با کیفیت تر یعنی هاوال H6 برتر است . چری تیگو5 هر چه قدر ظاهر خوب و امکانات قابل قبولی داشته باشد، باز هم از لحاظ فنی و کیفیت ساخت در مقابل برند خوشنام هاوال هیچ حرفی برای گفتن ندارد . 

 

چری تیگو 5

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Reza.m
    تاریخ : 1396/10/30

    هاوال خیلی خوبه...ولی انصافا با اینکه هیچوقت تیگو نداشتم نسبت بهش کم لطفین!!!!

  • user icon
    نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1396/10/30

    سلام و خسته نباشید.در متن از عرضه هاوال گفته بودین که تا جایی که بنده می‌دونم عظیم خودرو نتونست اون رو به بازار برسونه و اگر ممکنه از تاریخ جدید عرضه و قیمتش همچنین ابعادش بنویسید.در ضمن با توجه به کیفیت هاوال کاش به جای نیکو اون رو با کراس اور ام جی یا حتی اسپورتیج ۲۰۱۳-۱۴ مقایسه میکردیم.

  • user icon
    نویسنده : ارش
    تاریخ : 1396/11/04

    والا ما هم از مالکین تیگو5 هستیم و ازش راضی هستیم. شما خیلی در مورد تیگو 5 کم لطفی میکنید چون خود همکاران شما که در سایت های دیگر تیگو5 را به صورت عملی تست کردن معتقد بودن کیفیت ادوات داخلی مناسب است و در حد خودرو های کره ای است من خودم توسان هم داشتم و کیفیت داخلی این دو خودرو بسیار به هم نزدیک است.در مورد کیفیت کلی مونتاژ هم طبق نظر سازمان استاندارد با کیفیت ترین شاسی بلند رنج 75 تا 110 میلیون است. در مورد موتور و گیربکس هم شتاب 13 ثانیه را دارد در صورتی که جک اس 5 با موتور توربو 12 هست که این نشان از هماهنگی خوب گیریکس با موتور هست با توجه به وزن زیاد خودرو تیگو5.با تشکر از سایت خوب شما ولی در مورد مقایسه ها لطفا دقیق تر باشید

  • user icon
    نویسنده : همایون
    تاریخ : 1396/12/28

    با سلام
    لطفا یک مقایسه هم بین هاوال h6 با بی وای دی s7 بزارید ممنون

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1400/04/02

    گندم نما و جوفروش!

    بالا تبلیغ مدیران خودرو و برتری همیشگی ماشینهای رقیب نسبت به ماشینهای مدیران خودرو


    هم پول میگیری تبلیغش رو میکنی هم پول میگیری زدش مینویسی

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading