اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رکستون G4 با تیگوان

مقایسه رکستون G4 با تیگوان

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار، مقایسه رکستون G4 با تیگوان است. در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه رکستون G4 با تیگوان بپردازیم.

Tiguan

فولکس واگن تیگوان

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی فولکس واگن تیگوان

Rexton G4

رکستون G4

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی رکستون G4
انتخاب ماشین 3

Tiguan

فولکس واگن تیگوان

Top car

Tiguan

فولکس واگن تیگوان

مقایسه رکستون G4 با تیگوان

 فولکس واگن تیگوان

به لطف ماموت خودرو و تلاش های فراوان، بعد از سال های طولانی فولکس واگن به بازار ایران راه پیدا کرد و مردم می‌توانند، هرچند با قیمت‌های سر به فلک کشیده، حالا سوار بر ماشین های ساخت آلمان شوند. فولکس واگن تیگوان های وارد شده به کشور همگی مدل 2018 هستند و نسل دوم از این کراس اوور جمع وجور به شمار می‌روند که در بازار های جهانی چند سالی است که حضور موفقی دارد. فولکس واگن تیگوان ظاهری لوکس ، جذاب و اصیل را به نمایش می گذارد و طراحی چراغ های جلو ، خطوط و برجستگی های مختلف ، طراحی آینه ها ، سپر ها و حتی ریزترین جزئیات با هم هماهنگ هستند و اوج زیبایی و پرستیژ و غرور یک اتومبیل آلمانی را نمایش می دهد.

 

 فولکس واگن تیگوان

 

به داخل کابین فولکس واگن تیگوان که قدم می گذاریم اولین نکته قابل توجه طراحی زیبا و جذاب است و سپس راحتی فولکس تیگوان است که نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد و در مورد کیفیت فولکس واگن تیگوان هم که تنها حرفی که می توان گفت این است که جای هیچ گونه حرفی باقی نگذاشته است. ارگونومی و راحتی داخل کابین فولکس واگن تیگوان سطح بسیار عالی دارد و از نظر آپشن هم تجهیزات کافی و هوشمندانه در آن به کار رفته است.

 

داخل کابین فولکس واگن تیگوان

 

فولکس واگن تیگوان و سانگ یانگ رکستون G4 تنها گزینه های حال حاضر این کلاس هستند که تنفس پیشرانه آنها توسط توربوشارژر تغذیه می گردد و به همین علت قابلیت های بیشتری را دارا هستند. فولکس واگن تیگوان به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژر با آرایش خطی به حجم دقیق 1992 سی سی  مجهز است که قابلیت تولید 180 اسب بخار قدرت در 4400 دور در دقیقه و 320 نیوتن متر گشتاور را در محدوده دور موتور 3950 - 1500 دور در دقیقه را دارا می باشد. فولکس واگن تیگوان با تکیه بر این پیشرانه قابلیت رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت ازحالت سکون را در 7.7 ثانیه داراست و تا بیش از 200 کیلومتر در ساعت هم می تواند سرعت بگیرد که این ارقام برای یک کراس اوور خانوادگی که در سیکل ترکیبی تنها در حدود 7 لیتر بنزین می سوزاند عالی است.

با وجود این سطح عالی راندمان مانند همه دیگر ماشین‌های عالی فولکس واگن، تیگوان استهلاک کم خودش را حفظ کرده است و حتی در شرایط تحت فشار باز هم فولکس واگن تیگوان این ویژگی خود را حفظ می‌کند. فولکس واگن تیگوان از سیستم 4 چرخ محرک بهره می برد و برای انتقال قدرت ماشین از یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه استفاده شده است که این سیستم انتقال قدرت با پیشرانه ماشین هماهنگی فوق العاده عالی دارد.  

 

رکستون g4

 

فولکس واگن تیگوان یک کراس اوور میان سایز اقتصادی با قابلیت های اسپرت است که سواری آن از نظر حس و حال شبیه به هاچبک های داغی چون فولکس واگن گلف می باشد و هندلینگ و فرمان پذیری قابل قبولی ارائه می دهد و در ادامه سیستم چهار چرخ محرک فولکس واگن تیگوان قابلیت این را می دهد که آفرودهای سبک با فولکس واگن تیگوان را بتوانید تجربه کنید.

فولکس واگن تیگوان آلمانی و با اصالت است و این مهم ترین نقطه قوتی است که در کنار قیمت مناسب شما می توانید با فولکس واگن تیگوان تجربه کنید؛ فولکس واگن تیگوان با کیفیت، راحت، زیبا، پر بازده و کارآمد است و به عنوان یک کراس اوور آلمانی برای استفاده شهری ، افراد هیجان طلب و برای کسانی که یک ماشین اسپرت اما شاسی بلند و جادار می خواهند، انتخاب ایده آلی محسوب می‌شود.

 

فولکس واگن تیگوان

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با فولکس واگن تیگوان را مشاهده نمایید.

 

Rexton G4

رکستون G4

مقایسه رکستون G4 با تیگوان

 سانگ یانگ رکستون G4

سانگ یانگ در 2 سال اخیر به حدی پر قدرت و هوشمندانه عمل کرده است که همگان از جایگاهی که موفق شده به دست بیاورد متعجب هستند. با تغییر سیاست های ساخت و تولید ماشین در کمپانی سانگ سانگ تکنولوژی به کار رفته بسیار پیشرفته تر شد و طراحی هم که بزرگترین ضعف محصولات سانگ یانگ بود به طور کلی متحول گردید. سانگ یانگ رکستون ظاهری زیبا و مملو از المان های لوکس دارد و قطعات متفاون بدنه حس قدرت را در ظاهر آن به وجود آورده اند. سانگ یانگ رکستون استایل مدرن و جدیدی دارد و چهره ای شبیه به دیگر برادرانش دارد که موفقیت زبان طراحی جدید سانگ یانگ را نشان می دهد.

 سانگ یانگ رکستون G4

داخل کابین سانگ یانگ رکستون G4  سبک طراحی متناسب با بدنه دارد اما به منظور زیبایی بیشتر، جذب بیشتر سلایق مختلف و داشتن حداکثر راحتی المان های لوکس در آن بسیار بیشتر به کار رفته است. ارگونومی کابین و دسترسی به تجهیزات این ماشین در سطح بالایی قرار دارد و رنگ بندی مشکی یا کرم سانگ یانگ رکستون G4 هر کدام حس و حال متفاوتی ایجاد میکنند که برای سلیقه های مختلف این نکته مثبت است. سانگ یانگ رکستون G4 با توجه به کلاس ماشین از نظر کیفیت متریال عالی دارد، خوش ساخت است و از نظر ابعاد هم 7 نفره بودن سانگ یانگ رکستون G4 فضایی که در اختیار سرنشینان قرار می گیرد را مشخص می کند. بسیاری از افرادی که در این رنج قیمت اقدام به خرید اتومبیل می کنند به آپشن اهمیت خاصی می دهند و سانگ یانگ رکستون G4 هم به همین منظور لیست بلند بالایی از تجهیزات رفاهی و ایمنی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. فولکس واگن تیگوان با کیفیت ترین ماشین این رنج قیمت است و بدون اغراق سانگ یانگ رکستون G4 یکی از بهترین ها از این نظر بعد از فولکس واگن تیگوان است. البته این دو خودرو در دو کلاس متفاوت جای می‌گیرند ولی به دلیل قیمت نزدیک، این مقایسه صورت گرفته است.

 

G4

 

سانگ یانگ رکستون G4 به لطف پیشرانه 2 لیتری توربو در اعداد و ارقام از رقبای هم سایز خودش در ایران قدرتمند تر ظاهر شده است و توانایی های حرکتی سانگ یانگ رکستون G4 هم سطح بالاتری از آنها دارد. 221 اسب بخار قدرت در دور موتور 5500 دور در دقیقه و 350 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1500-4500 دور در دقیقه  از قابلیت های تولیدی این پیشرانه است که باعث شده اند تا سانگ یانگ رکستون G4 قابلیت های حرکتی بسیار جذابی داشته باشد. در بخش انتقال قدرت سانگ یانگ رکستون G4 به لطف گیربکس AISIN 6 سرعته استفاده شده ماشین بسیار خوبی است و این گیربکس علاوه بر تعویض دنده خوب و هماهنگی با موتور در افزایش میزان لذت رانندگی هم تاثیر بسزایی گذاشته است و به لطف نسبت دنده های خوب، سانگ یانگ رکستون G4 شتاب گیری عالی دارد ، مصرف سوختش با میانگین 8.5 لیتر در سیکل ترکیبی بسیار اقتصادی است و در آفرود هم گشتاور را به بهترین شکل بین 4 چرخ با بالاترین میزان تقسیم می کند. سانگ یانگ رکستون G4 از فولکس واگن تیگوان استهلاک و آلایندگی بیشتری به جا می گذارد اما قدرت و گشتاور بیشتری دارد و کشش بهتری را به نمایش می گذارد.

سانگ یانگ رکستون G4 در خارج و داخل جاده تواناترین سیستم تعلیق را دارا می باشد . سانگ یانگ رکستون G4 در جلو مجهز به سیستم تعلیق جناغی دوبل و مستقل 5 اتصالی در عقب است و انتقال نیرو توسط سیستم 4WD نیمه وقت انجام می شود که یعنی سانگ یانگ رکستون G4 قابلیت مانور خوبی همراه با سواری نرم در شهر دارد و اگر به مسیر های آفرود بروید می بینید که بسیار قدرتمند مانع ها و پستی بلندی ها را پشت سر می گذارد و به مسیرش ادامه می دهد.

سانگ یانگ رکستون G4

 

سانگ یانگ با عرضه تیوولی در کلاس کامپکت کراس اوور ها لرزه بر اندام تمام رقبایش انداخت و حالا این اتفاق در مورد سانگ یانگ رکستون G4 هم رخ داده است و بسیار قدرتمند قدم به میدان گذاشته است . اگر برند و غرور و پرستیژ ماشین برای شما اهمیت دارد و از کراس اوور خود تنها داخل شهر و جاده استفاده میکنید فولکس واگن تیگوان گزینه ایده آلی است و بازار فروش عالی را هم تجربه میکند اما اگر کاربردی بودن ماشین برای شما مهم است و سفر به نقاط مختلف با شرایط و آب و هوای متنوع در برنامه دارید در خرید سانگ یانگ رکستون G4 شک نکنید که در داخل جاده ، آفرود ، جنگل و ... کاملا پایدار به مسیر خودش ادامه می دهد.

 

رکستون G4

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با رکستون G4 را مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1396/11/23

    واقعا حیف که نماینده سانگ یانگ در ایران شرکت رامک هست تحویل ۱۲۰ روز کاری رو رسما یک ساله تحویل میده خیلی اشتباهه پول دست این شرکت بدین

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading