اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رکستون G4 با سانتافه

مقایسه رکستون G4 با سانتافه

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه رکستون G4 با سانتافه است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه رکستون G4 با سانتافه بپردازیم.

 

HYUNDAI santafe

هیوندای سانتافه

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی هیوندای سانتافه

Rexton G4

رکستون G4

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی رکستون G4
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI santafe

هیوندای سانتافه

Top car

HYUNDAI santafe

هیوندای سانتافه

مقایسه رکستون G4 با سانتافه

 هیوندای سانتافه

 

 هیوندای سانتافه یا همان IX45 پر فروش ترین کراس اوور این کلاس در بازار است که در وضعیت های مختلف بازار و با قیمت های متفاوت همیشه ایرانیان علاقه خاصی به آن نشان داده اند و همواره فروش بالای هیوندای سانتافه باعث شده است که مردم به آن همانند سرمایه و پول نقد نگاه کنند . مهم ترین و بهترین نکته در مورد هیوندای سانتافه بازار فروش خوب نمونه های صفر و کارکرده این ماشین است .  سبک طراحی هیوندای سانتافه به نحوی است که مردم در بازار های مختلف آمریکایی ، اروپایی و آسیایی واکنش خوبی به آن نشان دهند ؛ هیوندای سانتافه در ظاهر هماهنگ است و زیبایی و جذابیت آن برای مردم ایران طوری می باشد که بسیاری آن را دوست دارند و زیبا می دانند .

 

 هیوندای سانتافه

 

همانطور که هیوندای سانتافه بدنه زیبایی دارد با قدم گذاشتن به درون کابین ماشین با طراحی هماهنگ و زیبایی  رو به رو میشویم که جلوه ای خاص به کابین هیوندای سانتافه  بخشیده است . طرح داشبورد که متشکل از اشکال غیر هندسی ، زوایای تیز و قسمت های برجسته است تحسین هر بیننده ای را بر می انگیزد و شما با دیدن کابین هیوندای سانتافه بیش از پیش از طراحی خوبش لذت می برید . از نظر فضای داخلی هیوندای سانتافه و سانگ یانگ رکستون G4 وضعیت تقریبا برابری دارند زیرا مدل های 7 نفره هیوندای سانتافه فضایی برابر برای سرنشینان با رقیبش را در اختیار می گذارد اما در صندوق بار فضای سانگ یانگ رکستون G4 گسترده تر است . هیوندای سانتافه جزء فول آپشن ترین کراس اوور های کلاس خودش است و از این نظر بسیار وضعیت خوبی دارد . کیفیت ساخت و متریال مورد  استفاده در کابین هیوندای سانتافه خوب است اما سانگ یانگ رکستون G4 کمی بهتر احساس می گردد .

 

کابین هیوندای ix45

 

قلب تپنده هیوندای  سانتافه 4 سیلندر است و 2359 سی سی حجم دارد . این پیشرانه در دور موتور 6300 دور در دقیقه قابلیت تولید 188 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4250 دور در دقیقه 245 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . هیوندای سانتافه در سیکل ترکیبی  به حدود 10 لیتر بنزین نیاز دارد که نسبتا زیاد است و توجیه اقتصادی ندارد اما اگر به ابعاد و وزن  سانتافه نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که این رقم خیلی هم زیاد نیست و در کلاس خودش  سانتافه مصرف سوخت قابل قبولی را دارا میباشد اما نکته قابل توجه اینجاست که هیوندای سانتافه ماشین پر باردهی نمیباشد زیرا با قدرت و گشتاور کمتر مصرف سوخت بیشتری از سانگ یانگ رکستون G4 را به ثبت می رساند .

پیشرانه هیوندای سانتافه با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است که عملکردش قابل قبول است و برنامه ریزی آن به گونه ای می باشد که در اکثر مواقع سعی در کاهش مصرف سوخت دارید و اگر به شتابگیری ناگهانی نیاز پیدا کردید پدال گاز  سانتافه را تا انتها فشار دهید تا بتوانید از 188 اسب بخار آن استفاده کنید .  سانتافه موتور و گیربکس هماهنگی دارد که باعث شده است تا رانندگی با این ماشین روان  و لذت بخش  باشد .  سانتافه شتاب و کشش قابل قبولی دارد البته نه در مقابل سانگ یانگ رکستون G4 بلکه در برابر حجم موتور و قدرتی که تولید می کند .

 

 هیوندای سانتافه

 

هیوندای سانتافه یک کراس اوور میان سایز شهری است که در داخل شهر و جاده سواری نرم و قابل قبولی دارد و بسیار محدود بر روی توانایی های آفرود آن هم میتوان حساب باز کرد اما در مقابل سانگ یانگ رکستون G4 و قابلیت های سواری فراوانش هیوندای سانتافه چندان حرفی برای گفتن ندارد .

در این بازه قیمتی اگر به دنبال خرید یک کراس اوور کره ای خوب و کامل و معتبر در بازار هستیم هیوندای سانتافه مناسب کسانی است که فروش و نداشتن افت قیمت و بازار عالی در مورد ماشین برای آنها اهمیت دارد و سانگ یانگ رکستون G4 برای کسانی ایده آل است که کاربردی بودن ماشین و قابلیت عبور از همه معابر و کشش عالی برای آنها در اولویت است .

 

هیوندای سانتافه

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با هیوندای سانتافه را مشاهده نمایید.

Rexton G4

رکستون G4

مقایسه رکستون G4 با سانتافه

سانگ یانگ رکستون G4

سانگ یانگ در طول سال هایی که به بازار ایران و جهان ماشین عرضه می کرد قدرت و کاربردی بودن آن به همگان اثبات گردیده بود اما ماشین های تولیدی سانگ یانگ به دلایل مختلفی چون چهره های قدیمی و نا هماهنگ ، فاقد آپشن بودن و نداشتن تبلیغات در نهایت شکست می خوردند اما حالا تمام سیاست های سانگ یانگ در تولید اتومبیل تغییر کرده است و سانگ یانگ تیوولی و حالا رکستون G4 به خوبی این موضوع را نشان می دهند . سانگ یانگ رکستون g4 ظاهری لوکس اما در عین حال خشن و جذاب دارد تا بتواند به خوبی مورد پسند سلایق مختلف واقع شود و نکاتی مانند طراحی چراغ ها ، خطوط برجسته و طراحی سپرها حس قدرت را به بیننده منتقل می کنند .

سانگ یانگ رکستون G4

با وارد شدن به کابین سانگ یانگ رکستون G4 طراحی متناسب و هماهنگ با استایل خارجی است اما به منظور راحتی بیشتر سرنشینان و پیدا کردن جلوه ای بهتر المان های کابین سانگ یانگ رکستون G4 بسیار لوکس به کار رفته اند . ارگونومی کابین و دسترسی به تجهیزات این ماشین در سطح بالایی قرار دارد و رنگ بندی مشکی یا کرم سانگ یانگ رکستون G4 هر کدام حس و حال متفاوتی ایجاد میکنند که برای سلیقه های مختلف این نکته مثبت است . سانگ یانگ رکستون G4 از نظر کیفیت بسیار عالی است و حتی ریزترین دوخت ها و جزئیات با دقت بسیار بالایی ساخته شده است . بسیاری از افرادی که در این رنج قیمت اقدام به خرید اتومبیل می کنند به آپشن اهمیت خاصی می دهند و سانگ یانگ رکستون G4 هم به همین منظور لیست بلند بالایی از تجهیزات رفاهی و ایمنی را دارا می باشد .

 

 کابین سانگ یانگ رکستون G4

 

سانگ یانگ رکستون G4 به لطف پیشرانه 2 لیتری توربو در اعداد و ارقام از هیوندای سانتافه که از پیشرانه 2.4 لیتری اتمسفریک نیرو میگیرد قدرتمند تر و بسیار پر نفس تر حرکت میکند . 222 اسب بخار قدرت در دور موتور 5500 دور در دقیقه و 350 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1500-4500 دور در دقیقه  از قابلیت های تولیدی این پیشرانه است که باعث شده اند تا سانگ یانگ رکستون G4 قابلیت های حرکتی بسیار جذابی داشته باشد . در بخش انتقال قدرت سانگ یانگ رکستون G4 به لطف گیربکس AISIN 6 سرعته استفاده شده ماشین بسیار خوبی است و این گیربکس علاوه بر تعویض دنده خوب و هماهنگی با موتور در افزایش میزان لذت رانندگی هم تاثیر بسزایی گذاشته است و به لطف نسبت دنده های خوب سانگ یانگ رکستون G4 شتاب گیری عالی دارد ، مصرف سوختش با میانگین 8.5 لیتر در سیکل ترکیبی بسیار اقتصادی است و در آفرود هم سانگ یانگ رکستون G4 گشتاور را به بهترین شکل بین 4 چرخ با بالاترین میزان تقسیم می کند . 

 

سانگ یانگ رکستون G4

 

سیستم تعلیق با آرایش جناغی دوبل در جلو و مستقل 5 اتصالی در عقب ، سیستم انتقال قدرت 4WD نیمه وقت ، طراحی هماهنگ شاسی با سیستم تعلیق و عملکرد خوب موتور و گیربکس در تولید و انتقال قدرت باعث شده اند تا سانگ یانگ رکستون G4 به یکی از بهترین ماشین های این کلاس تبدیل شود که در خارج و داخل جاده ، آفرود یا آنرود و هر سطح و آب و هوایی با قدرت و قابلیت مانور بالا به ادامه مسیر خود بپردازد و از هیوندای سانتافه در بحث آفرود بسیار توانمندتر میباشد و در داخل شهر هم با هندلینگ بهتر راندن آن لذت بیشتری به همراه دارد .

سانگ یانگ رکستون G4 یک ماشین عالی و کامل است که پکیجی شامل قابلیت آفرود عالی ، موتور و گیربکس پر بازده ، توانایی های حرکتی خوب ، کیفیت بالا ، آپشن های کامل ، سواری لذت بخش و هر آنچه که یک کراس اوور در این کلاس نیاز دارد را ارائه می کند.

 

رکستون G4

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با رکستون G4 را مشاهده کنید 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading