اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه اوتلندر PHEV با رنو کولئوس

مقایسه اوتلندر PHEV با رنو کولئوس

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه اوتلندر PHEV با رنو کولئوس است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه اوتلندر PHEV با رنو کولئوس بپردازیم.

 

RENAULT koleos

رنو کولئوس

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی رنو کولئوس

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی اوتلندر PHEV
انتخاب ماشین 3

RENAULT koleos

رنو کولئوس

Top car

RENAULT koleos

رنو کولئوس

مقایسه اوتلندر PHEV با رنو کولئوس

رنو کولئوس

 

رنو با تغییر در سیاست های فروش و زبان طراحی این برند توانست تا تجارب جدید و بسیار موفقیت آمیزی را به دست بیاورد و رنو کولئوس را میتوان بهترین تجربه رنو در چند سال اخیر در زمینه ساخت کراس اوور دانست که در سر تا سر جهان خصوصا بازار های اروپایی موفق ترین محصول حال حاضر رنو دانست .

رنو کولئوس هم مانند دیگر برادرانش از زبان جدید طراحی بهره میبرد که موجب شده است تا سن و سلیقه در مورد رنو کولئوس اهمیت پیدا نکند و از آن به عنوان یک ماشین دوست داشتنی با ظاهر لوکس ، اسپرت خشن و جذاب یاد کنید . استایل جذاب و دوست داشتنی رنو کولئوس باعث شده تا هماهنگی و یک دستی طراحی آن در سطح عالی باشد واگر به هر گوشه از رنو کولئوس نگاه کنید یک اثر هنری زیبا مشاهده خواهید کرد .

 

رنو کولئوس

 

رنو کولئوس زیبایی هایش نه تنها در ظاهر بیرونی است بلکه به داخل کابین هم که وارد میشوید استایل هم مانند دیگر برادران کارخانه رنو است که اصالت و زیبایی آن را در صدر قرار میدهد . طراحی کابین رنو کولئوس هماهنگ با ظاهر ماشین است و این یعنی داخل کابین رنو کولئوس زیبا ، ارگونومیک و آرامش بخش است و کیفیت عالی متریال مورد استفاده و کیفیت ساخت بسیار بالا در افزایش حس مثبت رنو کولئوس تاثیر بسزایی دارد . رنو کولئوس از نظر آپشن بسیار عملکرد عالی دارد و در بخش تحهیزات رفاهی و ایمنی لیست بلند بالایی از امکانات را در اختیار شما قرار می دهد .

 

رنو کولئوس

 

در سینه رنو کولئوس یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر قرار دارد که 2488 سی سی به صورت دقیق حجم دارد و به صورت تنفس طبیعی سوخت رسانی آن انجام می گردد . پیشرانه رنو کولیوس قابلیت تولید 169 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 224 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه را دارا می باشد  و به این دلیل که در دورهای پایین رنو کولئوس به حداکثر قدرت و گشتاور خود دست پیدا میکند و به همین دلیل رنو کولیوس ماشین چالاک و خوبی محسوب می گردد و توانایی های حرکتی آن در زمره بهترین اتمسفریک های این کلاس قرار می گیرد .

در 9.5 ثانیه رنو کولئوس  به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 200 کیلومتر در ساعت هم ماشین به شتابگیری ادامه میدهد. علاوه بر این چابکی نسبی با توجه به کلاس ماشین دیگر ویژگی رنو  کولیوس مصرف سوخت اقتصادی ماشین است زیرا با سوزاندن 8.3 لیتر بنزین در 100 کیلومتر نشان میدهد که رنو کولئوس ماشین کم استهلاکی است و هزینه های نگهداری آن هم پایین می باشد. برای انتقال قدرت کولیوس هم رنو از یک گیربکس  CVT شیفترونیک اتوماتیک استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا می باشد که نیروی محرک را به 4 چرخ ماشین به صورت تمام هوشمند منتقل می کند . سواری با رنو کولئوس لذت بخش است و یکی از دلایل آن هماهنگی عالی موتور و گیربکس رنو کولئوس است که در کنار عملکرد عالی جعبه دنده باعث شده اند تا رنو کولئوس تعویض دنده هایی سریع و هوشمند را به نمایش بگذارند.

 

رنو  کولیوس

 

رنو کولئوس به لطف طراحی خوب شاسی و سیستم تعلیق، عملکرد خوب موتور و سیستم انتقال قدرت و هماهنگی قطعات فنی با یکدیگر سواری لذت بخش و هندلینگ خوبی را ارائه میکند و رانندگی با آن تجربه لذت بخشی برای شما رقم خواهد زد و علاوه بر این با رنو کولئوس به صورت کم و بیش و ملایم میتوانید به رانندگی آفرود هم بپردازید.

رنو کولئوس بهترین، مطمئن ترین، پر فروش ترین و ارزشمند ترین گزینه برای خرید یک کراس اوور در این بازه قیمتی است که همه چیز آن از طراحی تا کیفیت و سواری و توانایی های حرکتی و فرمان پذیری و ... سعی شده تا در بالاترین سطح ممکن قرار گیرد و در نهایت همه اینها باعث شده اند تا با یکبار راندن رنو کولئوس احساس لذت و خشنودی پیدا کنید. البته باید بگوییم از نظر فنی و کیفیت سواری، رنو کولئوس پشت سر میتسوبیشی اوتلندر PHEV قرار می‌گیرد اما به دلیل بازار خرید و فروش بهتر، در اولویت خرید قرار دارد.

 

رنو کولئوس

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با رنو کولئوس را مشاهده کنید  

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

مقایسه اوتلندر PHEV با رنو کولئوس

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

در ابتدا که میتسوبیشی اوتلندر به ایران وارد شد بسیاری چهره آن را محافظه کارانه و نا هماهنگ میدانستند و از نظر حرکتی هم ضعف هایی داشت بعد از حدودا 2 سال و فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر و انجام بسیاری از تغییرات به یکی از گزینه های محبوب تبدیل شد و سپس شرکت آرین موتور میتسوبیشی اوتلندر PHEV یا پلاگین هایبرید را وارد بازار کرد که از همان ابتدا با توجه به وضعیت بازار و وجود رقبای قدرتمند یک ریسک بسیار بزرگ به حساب می‌آمد. میتسوبیشی اوتلندر ظاهری هماهنگ و خشن و جذاب دارد و میتسوبیشی اوتلندر PHEV با همان ظاهر رونمایی شده است و تنها تفاوت آن در بخش زیرین سپر ها و رکاب و طرح جدید رینگ است که این یعنی میتسوبیشی اوتلندر PHEV ظاهری زیبا و جذاب دارد اما تکراری میباشد و تشخیص آن برای بسیاری از افراد با نمونه بنزینی تقریبا غیر ممکن است . در داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر PHEV سطح بالای کیفیت ، ارگونومی و راحتی حفظ شده است اما غربیلک فرمان و دسته دنده طراحی جدیدی دارند که با طراحی کلی کابین هماهنگی بیشتری پیدا کرده است . رنو کولئوس و میتسوبیشی اوتلندر PHEV هر دو کراس اوور های جادار و با کیفیتی هستند اما از نظر آپشن میتسوبیشی اوتلندر PHEV در بخش ایمنی تجهیزات کاملی دارد و در بخش رفاهی تجهیزات محدودی دارد و رنو کولئوس از نظر آپشن ماشین بسیار تکامل یافته تری نسبت به میتسوبیشی لنسر PHEV است.

 

مقایسه میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV از دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی 2 لیتری نیرو میگیرد ؛ میتسوبیشی اوتلندر PHEV در 3 حالت میتواند فعالیت کند ؛ نخستین حالت نیرو گرفتن استفاده فقط در حالت بنزینی است ، حالت دوم که تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت میتوانید از آن بهره ببرید استفاده از نیروی دو موتور الکتریکی میباشد و حالت سوم هم ترکیبی کار کردن دو نیروی مولد برق و بنزین با یکدیگر است که در این حالت حداکثر قدرت 203 اسب بخار و 332 نیوتن متر گشتاور تولید میشود و این نیرو به یک گیربکس CVT منتقل میگردد و بعد از آن توسط سیستم 4WD و سیستم کنترل لحظه ای نیرو وارد شده به هر چرخ قدرت کافی برای به حرکت درآوردن میتسوبیشی اوتلندر PHEV را منتقل میکنند.

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV در حالت ترکیبی دو موتور و در سرعت های پایین 1.7 لیتر بنزین مصرف میکند و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت حدود 11 ثانیه زمان نیاز دارد و نکته مهم در مورد میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگین هایبرید بودن آن است و یعنی شما میتوانید موتورهای برقی آن را با برق شهری شارژ کنید. از نظر توانایی های حرکتی برتری محض با رنو کولئوس است و میتسوبیشی اوتلندر PHEV حرفی برای گفتن ندارد اما از طرفی هم با اینکه میتسوبیشی اوتلندر PHEV آلایندگی بسیار کمی بر جای میگذارد باید دید که تا چه حد هزینه مصرف برق آن در هنگام استفاده از برق شهری است و از طرفی هم تعمیرات پیچیده آن را باید در نظر داشت. باید بگوییم بدون شک میتسوبیشی اوتلندر PHEV از نظر ویژگی‌های فنی به رنو کولئوس برتری دارد و برتری کولئوس در بازار خرید و فروش آن است.

 

کابین میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

سیستم تعلیق میتسوبیشی اوتلندر PHEV هیچ گونه تغییری را تجربه نکرده است اما حالا به علت استفاده از گیربکس CVT و مسائل زیست محیطی و آلایندگی دیگر با میتسوبیشی اوتلندر PHEV نمی‌توانید به آفرود فکر کنید.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک کراس اوور پلاگین هایبرید پر فروش در بازار اروپا است که در بازار ایران در تعداد کمی توسط آرین موتور تابان عرضه شد که این موضوع به همراه نا شناخته بودن و نبودن خدمات پس از فروش ماشین های PLUG IN HYBRID کار فروش میتسوبیشی اوتلندر PHEV را با سختی های بسیاری رو به رو میکند و در مقابل رنو کولئوس با فروش عالی، خدمات پس از فروش نسبتا خوب، جلب کامل رضایت مشتریان و داشتن کیفیت بالا در همه بخش ها ارزش خرید بالاتری را نسبت به میتسوبیشی اوتلندر PHEV به ثبت میرساند.

 

در اینجا میتوانید تجربه رانندگی با اوتلندر PHEV را مشاهده کنید

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1396/11/27

    من طرفدار کولئوس هستم ولی فکر میکنم کمی اغراق آمیز از این ماشین تعریف میکنید

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1399/05/10

    کولیوس بیشتر می پسندم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading