اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه تیگوان با اوتلندر PHEV

مقایسه تیگوان با اوتلندر PHEV

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه تیگوان با اوتلندر PHEV است .در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه تیگوان با اوتلندر PHEV بپردازیم.

Tiguan

تیگوان

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی تیگوان

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی اوتلندر PHEV
انتخاب ماشین 3

Tiguan

تیگوان

Top car

Tiguan

تیگوان

مقایسه تیگوان با اوتلندر PHEV

فولکس واگن تیگوان

 

مدت ها زمزمه ورود محصولات فولکس واگن به داخل ایران به گوش میرسید تا اینکه ماموت خودرو موفق شد نمایندگی فولکس واگن را دریافت کند و در حال حاضر چند وقتی است که فروش دو مدل تیگوان و پاسات را آغاز کرده است و به صورت عجیبی برای خرید فولکس واگن تیگوان استقبال عالی به عمل آمد و در کمتر از جند ساعت ظرفیت فروش آن تکمیل گردید .

طراحی ماشین های فولکس واگن دارای شناسنامه است یعنی از کوچک ترین و ارزان ترین تا بزرگ ترین و گران ترین ماشین فولکس واگن بر اساس زبان طراحی انجام میشود که شما به راحتی با دیدن آن متوجه می شوید که با یک فولکس واگن اصیل رو به رو شده و فولکس واگن تیگوان هم با این طراحی اصالت خودش را نشان داده است و حتی المان هایی شبیه به نسل اول خودش را دارد تا به راحتی متوجه شوید که مدل پیش روی شما نسل دوم فولکس واگن تیگوان است . فولکس واگن تیگوان در مجموع ظاهری مدرن ، جذاب و زیبا را به نمایش می گذارد که به خوبی می تواند سنین و سلایق مختلف را جذب خودش کند و ترکیب خوبی از المان های اسپرت و لوکس را می توانیم در ظاهر فولکس واگن تیگوان ببینیم .

 

فولکس واگن تیگوان

 

در داخل کابین ، فولکس واگن تیگوان باز اصالت را مد نظر قرار داده است اما به لطف خوش سلیقگی طراحان آرامش در کابین فرمانروایی می کند اما وقتی هم که احساس هیجان داشته باشید در داخل کابین فولکس واگن تیگوان آدرنالین به خون شما تزریق می شود . فولکس واگن تیگوان یکی از کراس اوور های خوب در داخل کابین در رنج قیمت خودش است زیرا یک مجموعه کامل از آپشن ، کیفیت ، طراحی ، ارگونومی و راحتی را به سرنشینانش ارائه می دهد .

 

تیگوان

 

فولکس واگن تیگوان یکی از پر بازده ترین و کم استهلاک ترین پیشرانه های موجود در این کلاس را دارد که پیش از این بر روی برخی از محصولات فولکس واگن و آئودی به خوبی ویژگی های خوبش را اثبات کرده است . فولکس واگن تیگوان به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژر با آرایش خطی به حجم دقیق 1992 سی سی  مجهز است که قابلیت تولید 180 اسب بخار قدرت در 4400 دور در دقیقه و 320 نیوتن متر گشتاور را در محدوده دور موتور 3950 - 1500 دور در دقیقه را دارا می باشد .

همانطور که مشاهده می کنید قدرت و گشتاور در دور موتور پایینی به حداکثر می رسد که این ویژگی مزایای زیادی را برای فولکس واگن تیگوان به ارمغان می آورد اما مهم تریم آنها نخست شتاب خوب است و فولکس واگن تیگوان می تواند از حالت سکون در 7.7 ثانیه به سرعت یکصد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند سپس پایین آمدن میزان استهلاک و آلایندگی است که با مصرف سوخت حدودا 7 لیتری و این میزان توانایی های حرکتی فولکس واگن تیگوان به خوبی این موضوع را اثبات می کند . نیروی تولیدی پیشرانه فولکس واگن تیگوان در ابتدا به یک گیربکس 7 سرعته دبل کلاچ سریع ، پیشرفته و دقیق انتقال می یابد و بعد از آن سیستم 4 چرخ محرک هوشمندی نیرو را به هر چرخ به طور مستقل انتقال می دهد .

 

فولکس واگن تیگوان

 

سواری با فولکس واگن تیگوان به دلیل عملکرد عالی و دقیق سیستم تعلیق و آرایش خوب لذت زیادی به همراه دارد و با توجه به این نکته که فولکس واگن در ساخت ماشبن های اسپرت و عالی تجربه زیادی دارد هندلینگ و تسلط و خوش دستی فولکس واگن تیگوان مورد دیگری است که توجه شما را جلب خواهد کرد ضمن این که در مسیر های آفرود هم به صورت سبک و دور از فشار فولکس واگن تیگوان قابلیت حرکت دارد .

فولکس واگن تیگوان یک کراس اوور عالی در محدوده قیمت بالای 300 میلیون تومان است که رفتاری مناسب با رفتار رانندگی شما دارد و برای همه افراد ویژگی های جذابی دارد و با توجه به استقبال بالایی که از آن به عمل آمده است بیش از پیش بر ارزش خرید فولکس واگن تیگوان افزوده شده شده است .

 

فولکس واگن تیگوان

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با تیگوان را مشاهده نمایید.

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

مقایسه تیگوان با اوتلندر PHEV

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

در اروپا سلامت محیط زیست اهمیت بسیاری دارد و به همین روی میتسوبیشی اوتلندر PHEV پر فروش ترین کراس اوور پلاگ این هایبرید است که در اروپا حاضر است اما وضعیت در بازار ایران متفاوت است و اقدام آرین موتور که میتسوبیشی اوتلندر PHEV را عرضه کرده است یک ریسک بزرگ محسوب می گردد نخست به علت محدود شدن توانایی های حرکتی و سپس آشنا نبودن با تکنولوژی مولد قدرت میتسوبیشی اوتلندر PHEV به دلیل اینکه نخستین بار می باشد که یک اتومبیل PLUG IN HYBRID  به داخل ایران راه پیدا کرده است .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV ظاهری خوب و جذاب را به نمایش می گذارد اما ظاهر مشابه آن با میتسوبیشی اوتلندر بنزینی یک نقطه ضعف به شمار می رود و در ظاهر میتسوبیشی اوتلندر PHEV و فولکس واگن تیگوان هر دو جذاب هستند اما فولکس واگن کمی مدرن تر می باشد و افراد بیشتری ظاهر آن را مورد پسند قرار می دهند .

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV در داخل کابین جلوه لوکس تری را نسبت به ظاهر بیرونی دارد و سطح متوسطی از آپشن و سطح عالی از کیفیت را دارد و اما فولکس واگن تیگوان در داخل کابین برتری دارد نخست این که طراحی جذاب تری دارد ، آپشن های بیشتری را به منظور رفاه حال سرنشینان دارد و ارگونومی داخل کابین فولکس واگن تیگوان بهتر احساس می شود .

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV از دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی 2 لیتری نیرو می گیرد ؛ میتسوبیشی اوتلندر PHEV در 3 حالت می تواند فعالیت کند ؛ نخستین حالت نیرو گرفتن استفاده فقط در حالت بنزینی است ، حالت دوم که تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت می توانید از آن بهره ببرید استفاده از نیروی دو موتور الکتریکی می باشد و حالت سوم هم ترکیبی کار کردن دو نیروی مولد برق و بنزین با یکدیگر است که در این حالت حداکثر قدرت 203 اسب بخار و 332 نیوتن متر گشتاور تولید میشود و این نیرو به یک گیربکس CVT منتقل میگردد و بعد از آن توسط سیستم 4WD و سیستم کنترل لحظه ای نیرو وارد شده به هر چرخ قدرت کافی برای به حرکت درآوردن میتسوبیشی اوتلندر PHEV را منتقل می کنند.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV در حالت ترکیبی دو موتور و در سرعت های پایین 1.7 لیتر بنزین مصرف می کند و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت حدود 11 ثانیه زمان نیاز دارد و نکته مهم در مورد میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگ این هایبرید بودن آن است و یعنی شما میتوانید موتور های برقی آن را با برق شهری شارژ کنید .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV از نظر کشش و شتابگیری کاملا عملکرد متوسطی دارد و تنها مزیت آن مصرف سوخت مناسبی است که دارد و اگر شارژ باطری های آن را با برق شهری به صورت اصولی انجام دهید طول عمر مناسبی دارند اما در نهایت با هزینه های نگهداری و برق اگر حساب کنید می بینید که در نهایت هزینه آن با نمونه بنزینی میتسوبیشی اوتلندر تفاوت چندانی ندارد و فولکس واگن تیگوان از نظر کشش و توانایی های حرکتی و هماهنگی موتور و گیربکس بسیار بهتر عمل می کند .

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV سواری نرم و خوبی دارد اما محدود کردن قدرت موتور آن و به منظور رفتار رانندگی سلامت در جهت حفظ و نگهداری صحیح از باطری ها توانایی های محدودتری در عبور از سطوح و مسیر های مختلف نسبت به نمونه بنزینی دارد و فولکس واگن تیگوان برتری در احساس رانندگی و لذت و تسلط و هندلینگ و ... دارد .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک ماشین PLUG IN HYBRID است با قیمتی در محدوده 500 میلیون تومانی و با مدل 2018 به فروش می رسد اما در مقایسه با فولکس واگن تیگوان ارزش خرید پایین تری دارد نخست به دلیل توانایی های حرکتی بعد به دلیل نا شناخته بودن در بازار ، محدودیت آپشن و در آخر هم هزینه های نگهداری بالاتر نسبت به میتسوبیشی اوتلندر بنزینی که همه اینها برای یک ماشین با این قیمت یک ضعف به حساب می آید .

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

در اینجا می توانید تست و بررسی اوتلندر PHEV را مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/12/13

    با سلام
    بنظره این بررسی اصلا درست دقیق گفته نشده!تیگوان ماشین خوبیه ولی یه ماشین اروپایی با موتور توربو شارژر با بنزین ایران خبر از یه اصطحلاک و هزینه نگه داری افت قیمت بالا میده!! و با توجه به شروع تازه این شرکت در زمینه واردات فولکس خدمات پس از فروش اصلا معلوم نیست!! در رابطه با مقایسه از لحاظ قدرت موتوری به اغلب رقبا برتری داره ولی در قبالش تقریبا افرود نداره ماشین بسیار کوچیکتری و کم ارتفاع تری نسبت به رقباست بیشتر یه سدانه تا یه شاسی یا حتی کراس اور! فضای داخلیش بویژه عقب خودرو خیلی کوچیکه و ازونجایی که فولکس یه برند متوسط اقتصادی تو دنیاست کیفیت داخلی بویژه روی درها واقعا پایینه
    در طراحی بیرونیم جلو خودرو واقعا سادست

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading