اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هاوال H9 با بورگوارد BX7

مقایسه هاوال H9 با بورگوارد BX7

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هاوال H9 با بورگوارد BX7 می باشد که در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه هاوال H9 با بورگوارد BX7 بپردازیم.

Haval H9

هاوال H9

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی هاوال H9

BORGWARD BX7

بورگوارد BX7

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی بورگوارد BX7
انتخاب ماشین 3

Haval H9

هاوال H9

Top car

Haval H9

هاوال H9

مقایسه هاوال H9 با بورگوارد BX7

 هاوال H9

 

هاوال H9 بزرگ ترین و لوکس ترین ساخته هاوال است که در حال حاضر در مدل 2018 با تغییرات مثبت قدم به میدان رقابت گذاشته است ؛  ابعاد هاوال H9 عظیم و بزرگ است در کلاس شاسی بلند های فول سایز قرار می گیرد و از نظر طراحی هم هاوال H9 جذاب و خشن و پر ابهت است و قدرت را به راحتی می توانید در چهره هاوال H9 ببینید . هاوال H9 در ظاهر با شاسی بلند هایی چون تویوتا پرادو و میتسوبیشی پاجرو مشابهت دارد که این مهم در هماهنگی بیشتر و نمایش اصولی و صحیح هاوال H9 تاثیر مثبت گذاشته است .

 

 هاوال H9

 

با ورود به کابین هاوال H9 نخستین موردی که جلب توجه میکند احساس قدرتی است که در کابین هاوال H9 در کنار پارامتر های لوکس خودنمایی میکند و در کنار آن مواردی هم دیده میشوند که کابین هاوال H9 را مدرن تر نشان دهند . هاوال H9 با توجه به رنج قیمتی که در آن قرار می گیرد باید بتواند تا تجهیزات کافی را برای ایمنی و رفاه سرنشینان  در اختیار بگذارد و از این نظر که هاوال H9 به عنوان یک شاسی بلند فول آپشن در این رنج قیمت شناخته شود موفق عمل کرده است و مهم ترین موضوعی که در همه زیر مجموعه های گریت وال و همه محصولات هاوال به چشم می خورد کیفیت خوب و مثال زدنی است که در تمام قسمت های هاوال H9 هم این ویژگی به وضوح دیده می شود .

 

کابین هاوال H9

 

وظیفه تولید نیرو در هاوال H9 بر عهده یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که حجم دقیق 1967 سی سی دارد . هاوال H9 در مدل 2018 تغییرات مثبتی را در زمینه پیشرانه و گیربکس تجربه کرده است و در نهایت هاوال H9 قابلیت تولید 241 اسب بخار قدرت در دور موتور 5500 دور در دقیقه و 350 نیوتن متر گشتاور در بازه دور موتور 1800 تا 4500 دور را دارد و نیروی تولید شده توسط یک گیربکس ساخت کمپانی ZF که 8 سرعته است و با کد 8HP70 شناخته می شود به سیستم 4WD هاوال H9 و در نهایت چرخ ها منتقل می شود . اعداد و ارقام پیشرانه هاوال H9 نشان می دهند که قطعات بخش فنی به خوبی با یکدیگر کوپل شده اند و استهلاک در پایین سطح ممکن قرار دارد و راندمان در حد خوبی بالا است .

به علت ساختار در بخش های مختلف هاوال H9 این ماشین وزنی در حدود 2.2 تن دارد که محدودیت هایی در شتاب آن ایجاد کرده است که باعث شده تا هاوال H9 سریع تر از 10 ثانیه نتواند از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند اما در مقابل ضرایب گیربکس در دنده های 1 و 2 که سنگین هستند باعث شده تا هاوال H9 قابلیت پیمایش هر شیبی را داشته باشد و دنده های 3 ، 4 ،5 و 6 برای داشتن شتاب ثانویه خوب و حرکت در سطح جاده مناسب هستند و در نهایت در دنده های 7 و 8 شاهد رسیدن مصرف سوخت هاوال H9 به پایین ترین میزان ممکن هستیم .

 

 هاوال H9

 

هاوال H9 به لطف شاسی که جدا از بدنه طراحی شده است ، آرایش و عملکرد سیستم تعلیق ، سیستم انتقال قدرت و دیگر قطعات فنی در شهر و جاده نرم و راحت و جذاب رفتار میکند و در خارج جاده و آفرود هم گویی به زادگاه اصلی برمی گردد و هاوال H9 با قدرت از پس پستی بلندی ها و نا همواری ها برمی آید .

هاوال H9 یکی از جذاب ترین گزینه هایی است که در بین ماشین های هاوال در سرتاسر جهان به فروش میرسد و توانایی های فوق العاده عالی نشان میدهد و طبق اعلام وارد کننده قرار است تا در حدود 280 میلیون تومان به فروش برسد که با توجه به سطح کیفیت و توانایی ها و ویژگی های مختلف ارزش خرید هاوال H9 بالاتر از بورگوارد BX7 ارزیابی می گردد ضمن اینکه برند هاوال شناخته شده تر است و طرفداران بیشتری در کل دنیا دارد .

 

هاوال H9

 

BORGWARD BX7

بورگوارد BX7

مقایسه هاوال H9 با بورگوارد BX7

 بورگوارد BX7

 

بورگوارد یک برند موفق اما از یاد رفته آلمانی است که بیش از 50 سال پیش با توجه به مشکلاتی که داشت بسته شد و در سال 2015 با شروع دوباره ای که به کمک چینی ها شد دوباره شروع به کار کرد و نخستین محصول بورگوارد بعد از شروع دوباره کراس اوور لوکس بورگوارد BX7 بود . ظاهر بورگوارد BX7 در عین استفاده از ظرافت زیاد خشم و جذابیت را هم به نمایش می گذارد و در چهره بورگوارد BX7 حداکثر تلاش انجام شده است که لوکس و زیبا بتواند جلوه کند . ظاهر بورگوارد BX7 و هاوال H9 کاملا بر اساس سلایق و پارامتر های متفاوتی شکل گرفته است زیرا هاوال H9 نشان دهنده قدرت و تهاجم است اما بورگوارد BX7 در تلاش است تا پرستیژ و خشم و غرور آلمانی را به نمایش بگذارد .

 

 بورگوارد BX7

 

در داخل کابین بورگوارد BX7 طراحی لوکس و متفاوتی را با توجه به قیمت شاهد هستیم که احساس آرامش در آن موج می زند و کیفیت خوب بورگوارد BX7 در کنار لیست کامل آپشن و ارگونومی و راحتی ایده آل از ویژگی های درون کابین بورگوارد BX7 است . هاوال H9 در داخل کابین آپشن کمتری از بورگوارد BX7 دارد اما تا حدودی در ریزه کاری و جزئیات سطح کیفیت هاوال H9 بالاتر می باشد .

 

کابین بورگوارد BX7

 

پیشرانه بورگوارد bx7 4 سیلندر با حجم 1981 سی سی است و بورگوارد BX7 هم مانند هاوال H9 در جهت افزایش راندمان از سیستم پرخوران توربوشارژر بهره میبرد . توانایی تولید 221 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور از مشخصات فنی بورگوارد BX7 می باشند که حداکثر سرعت 206 کیلومتر در ساعت و شتاب 0 تا 100 کیلومتر 10 ثانیه را به وجود میاورد و قدرت توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها انتقال میابد . بورگوارد BX7 در ایران هم به صورت دیفرانسیل جلو عرضه میگردد و هم در صورت درخواست مشتری به صورت چهار چرخ محرک به ایشان تحویل داده خواهد شد . بورگوارد BX7 توانایی در حد شاید کمی بهتر تنها در شتابگیری اولیه از هاوال H9 داشته باشد اما به صورت کلی سطح تکنولوژی فنی خصوصا در بخش انتقال قدرت و گیربکس 8 سرعته ZF نتیجه برتری های فنی را به نفع هاوال H9 تغییر می دهد .  به صورت کلی جدا از بخش توانایی های حرکتی هاوال h9 از نظر های گوناگون در بحث فنی مانند استهلاک و کوپل بودن موتور و گیربکس و ... از بورگوارد BX 7 بهتر است .

 

bx7

 

سیستم تعلیق چند اتصالی بورگوارد BX7 در قسمت عقب و مک فرسون در جلو باعث شده اند تا بورگوارد BX7 در شهر بسیار نرم و لذت بخش عمل کند اما در خارج جاده و آفرود توانایی های محدودی داشته باشد و مانند چهره اش سواری بورگوارد BX7  همانند یک کراس اوور شهری است . 

بورگوارد BX7 یک کراس اوور جذاب و لوکس است که در ساخت و ویژگی های مختلف آن ذات آلمانی که دارد حس می شود اما در مقابل هاوال H9 یک ماشین لوکس است که تنها در ظاهر و آپشن دلنشین تر است و از نظر اعتبار فروش و تکنولوژی و توانایی های حرکتی در شهر و جاده و آفرود و ... برتری با هاوال H9 دوست داشتنی است که به عنوان یک ماشین چینی با کیفیت در سر تا سر جهان شناخته شده است .

 

بورگوارد BX7

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading