اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه تیگوان با ایکس تریل

مقایسه تیگوان با ایکس تریل

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه تیگوان با ایکس تریل می باشد که در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه تیگوان با ایکس تریل بپردازیم.

Tiguan

تیگوان

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی تیگوان

NISSAN X-TRAIL

ایکس تریل

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی ایکس تریل
انتخاب ماشین 3

Tiguan

تیگوان

Top car

Tiguan

تیگوان

مقایسه تیگوان با ایکس تریل

فولکس واگن تیگوان

 

نسل دوم فولکس واگن تیگوان به صورت رسمی با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر رقبای آلمانی به بازار ایران راه پیدا کرده است و جای خالی فولکس واگن تیگوان به شدت در بازار ایران احساس میشد زیرا در همان ساعت نخست دور اول پیش فروش ظرفیت آن تکمیل گردید که البته با ویژگی های خوبی که فولکس واگن تیگوان در اختیار هوادارانش قرار می دهد فروش کم نظیرش طبیعی است . در ظاهر همه ماشین هایی که تا کنون توسط فولکس واگن ساخته شده است یک نقطه مشترک در طراحی وجود دارد که بازخورد اصالت است و در ظاهر فولکس واگن تیگوان اصیل بودن را در کنار یک غرور و شخصیت آلمانی که خشم و قدرت و جذابیت و پرستیژ را به نمایش می گذارد می توان حس کرد و با این اوصاف ظاهر مدرن و زیبای فولکس واگن تیگوان را می توان باب میل هر سن و سلیقه دانست .

 

فولکس واگن تیگوان

 

فولکس واگن تیگوان هم چنین جذابیت هایی از دیگر برادر های خود مانند گلف به ارث برده است تا بتواند اسپرت و هیجان انگیز هم از نماهای مختلف به چشم بیاید و طرفداران بیشتری را جذب جذابیت های خودش کند به داخل کابین فولکس واگن تیگوان که وارد میشوید باز هم اصالت اولین نکته قابل توجه است و بعد از آن طراحی داخلی است که فرمان 3 ستون اسپرت یا سر دنده در افزایش هیجان تاثیر گذاشته اند یا طراحی پنل میانی به مدرن جلوه دادن فولکس واگن تیگوان کمک است و پارامترهای بسیاری هم به کار رفته که کابین فولکس واگن تیگوان را لوکس نشان دهد و همه اینها در کنار لیست کامل آپشن و سطح بالای ارگونومی راننده و سرنشینان باعث شده تا از قرارگرفتن و نشستن داخل کابین فولکس واگن تیگوان به شما احساس آرامش و لذت دست دهد .

 

فولکس واگن تیگوان

 

فولکس واگن تیگوان در بخش فنی کلاس خود یکی از بهترین ، پیشرفته ترین و پر بازده ترین ماشین های موجود است که موتور و گیربکس به کار رفته بارها خوبی خود را اثبات کرده اند و در هر تستی فولکس واگن تیگوان را سربلند از میدان خارج کرده اند .  . فولکس واگن تیگوان به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژر با آرایش خطی به حجم دقیق 1992 سی سی  مجهز است که قابلیت تولید 180 اسب بخار قدرت در 4400 دور در دقیقه و 320 نیوتن متر گشتاور را در محدوده دور موتور 3950 - 1500 دور در دقیقه را دارا می باشد و همانطور که مشاهده می کنید قدرت و گشتاور در دور موتور پایینی به حداکثر می رسد که این ویژگی مزایای زیادی را برای فولکس واگن تیگوان به ارمغان میاورد اما مهم تریم آنها نخست شتاب خوب است و فولکس واگن تیگوان می تواند از حالن سکون در 7.7 ثانیه به سرعت یکصد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند سپس پایین آمدن میزان استهلاک و آلایندگی است که با مصرف سوخت حدودا 7 لیتری و این میزان توانایی های حرکتی فولکس واگن تیگوان به خوبی این موضوع را اثبات می کند . نیروی تولیدی پیشرانه فولکس واگن تیگوان در ابتدا به یک گیربکس 7 سرعته دبل کلاچ سریع ، پیشرفته و دقیق انتقال میابد و بعد از آن سیستم 4 چرخ محرک هوشمندی نیرو را به هر چرخ به طور مستقل انتقال می دهد .

 

تیگوان

 

فولکس واگن تیگوان به عنوان یک کراس اوور نقش های مختلفی را در وضعیت های متفاوت میتواند به منظور لذت بیشتر بازی کند یعنی سواری فولکش واگن تیگوان مانند یک سدان نرم و بدون کوبش است و مانند یک هاچبک اسپرت قابلیت مانور دارد و به لطف سیستم awd و طراحی تعلیق و شاسی به صورت متوسط با فولکس واگن تیگوان در مسیر های آفرود هم می توانید حرکت کنید .

اگر به دنبال خرید یک ماشین کراس اوور 300 میلیون تومانی هستید فولکس واگن تیگوان با انبوهی از جذابیت گزینه مناسبی است که در مقایسه با نیسان ایکس تریل ارزش خرید بالاتری دارد اما اختلاف قیمت فاحش این ماشین باعث شده تا بعضا به خریدن نیسان ایکس تریل با قیمت زیر 300 میلیون تومان فکر کنید .

 

فولکس واگن تیگوان

NISSAN X-TRAIL

ایکس تریل

مقایسه تیگوان با ایکس تریل

 نیسان ایکس تریل

 

نیسان توسط شرکت جهان نوین آریا چند مدت پیش موفق شد تا به ایران با دو مدل جوک و ایکس تریل قدم بگذارد و ورود نیسان ایکس تریل برای آفرود دوستان خبر مسرت بخش و بسیار خوبی به شمار می رفت . از نظر ظاهری نیسان ایکس تریل نسبت به رقبای خودش یک نسل عقب است اما در مجموع المان های به کار رفته در طراحی نیسان ایکس تریل نشان دهنده قدرت ، کیفیت و ساختار محکم این ماشین است . طراحی چراغ ها ، گلگیر های پف کرده ، کاپوت عضلانی و حتی طراحی رینگ ها همه و همه به نحوی هستند تا خشم و قدرت را بتوانید در چهره نیسان ایکس تریل ببینید اما نکته مهم در مورد طراحی آن سبک خاصی است که در شاسی بلند های نیسان وجود دارد و اگر ایکس تریل را بدون آرم و حتی با پوشش در جایی مشاهده کنید یه راحتی متوجه می شوید که ماشین پیش رو شما توسط نیسان به تولید رسیده است .

 

 نیسان ایکس تریل

 

نیسان ایکس تریل از نظر طراحی ظاهری استایل متفاوتی با فولکس واگن تیگوان دارد اما نکته ای که وجود دارد قدیمی تر بودن زبان طراحی و خشم بیشتر چهره نیسان ایکس تریل است و در مقابل فولکس واگن تیگوان جذاب تر و با ریزه کاری های بیشتری طراحی شده است . به داخل کابین نیسان ایکس تریل که وارد میشوید طراحی ساده اما ارگونومیک است و صندلی ها و محل قرارگیری ادوات و ... همه به نحوی هستند که سرنشینان نیسان ایکس تریل بالاترین میزان راحتی را تجربه کنند . از نظر آپشن نیسان ایکس تریل لیست تجهیزات کاملی دارد و کیفیت یکی از مزایای نیسان ایکس تریل است که کوچکترین خللی به آن وارد نیست . از نظر آپشن فولکس واگن تیگوان کامل تر از نیسان ایکس تریل است اما از نظر کیفیت هر دو در بالاترین سطح ممکن قرار دارند .

 

نیسان ایکس تریل

 

در سینه نیسان ایکس تریل یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری قرار گرفته است که 16 سوپاپ دارد که توانایی های مناسبی در جاده و آفرود برای نیسان ایکس تریل به وجود آورده است . نیسان ایکس تریل به لطف این پیشرانه که دارای راندمان مناسبی است  قابلیت تولید 171 اسب بخار قدرت در 6000 هزار دور و 238 نیوتن متر گشتاور را در دور 4000 دور در دقیقه  دارا می باشد که با توجه به ابعاد بدنه و وزن ماشین ارقام مناسبی به نظر می رسد و به همین روی شتابگیری چابکی را شاهد هستیم .

گیربکس ماشین نیسان ایکس تریل از نوع CVT و شیفترونیک است که با پیشرانه نیسان ایکس تریل هماهنگی خوبی دارد و از نظر عملکرد هم بسیار سریع ، دقیق ، هوشمند و نرم می باشد و انتقال قدرت خوبی را انجام میدهد و در انتها سیستم 4WD یا چهار چرخ محرک نیسان ایکس تریل که به صورت مجزا و هوشمند نیرو وارد شده به هر چرخ را کنترل می کند تا در شرایط مختلف بتوان بهترین تسلط را بر نیسان ایکس تریل داشته باشید . در بخش فنی تکنولوژی به کار رفته در فولکس واگن تیگوان پیشرفته تر است و شتابگیری بهتری هم دارد و راندمان بالاتری هم به نمایش میگذارد اما نیسان ایکس تریل هم بسیار پیشرفته و با راندمان بالایی است و قدرت حرکتی خوبی دارد .

 

ایکس تریل

 

نیسان در ساخت شاسی بلند هایش به توانایی های عبور از سطوح مختلف و نا همواری های گوناگون اهیمت زیادی می دهد و نیسان ایکس تریل هم به عنوان یک SUV در آفرود قابلیت های خوبی را به نمایش میگذارد و در داخل جاده هم سطح مناسبی از هندلینگ و نرمی را برای سرنشینانش به ارمغان میاورد ؛ از نظر سواری حس و حال نیسان ایکس تریل و فولکس واگن تیگوان کاملا متفاوت است یکی تمایل به سواری اسپرت و قابلیت مانور دارد و دیگری در آفرود حرف های زیادی برای گفتن دارد .

اگر اهل سفر هستید ، اصالت و حس واقعی یک سامورایی می خواهید ، به دنبال خرید یک شاسی بلند در محدوده قیمت 500 میلیون تومان هستید یا در کویر و جنگل زیاد حرکت می کنید نیسان ایکس تریل ماشین ایده آلی برای شما است اما اگر به دنبال خرید یک کراس اوور با توانایی های یک هاچبک داغ می باشید ما به شما فولکس واگن تیگوان را پیشنهاد میکنیم که قیمتی بالاتر از نیسان ایکس تریل و بیشتر از 500 میلیون دارد اما جذابیت های زیادی را در مقابل قیمت پرداختی برای شما فراهم می کند .

 

ایکس تریل

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/01/14

    تیگوان از نظر ابعاد کوچکتر می باشد و در حدود ابعاد تیوولی است ؛ از نظر قیمت هم با قیمت بازار حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون گرانتر است ؛ خدمات پس از فروش تیگوان هم در حال حاضر محدود به دو شعبه تهران است

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading