اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه میتسوبیشی لنسر کارکرده با کیا سراتو کوپه 2012

مقایسه میتسوبیشی لنسر کارکرده با کیا سراتو کوپه 2012

 یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه میتسوبیشی لنسر می باشد که در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه میتسوبیشی لنسر بپردازیم.

 

Mitsubishi lancer

لنسر

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی لنسر

Kia cerato Koup

سراتو کوپه 2011

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
47
بررسی سراتو کوپه 2011
انتخاب ماشین 3

Mitsubishi lancer

لنسر

Top car

Mitsubishi lancer

لنسر

مقایسه میتسوبیشی لنسر کارکرده با کیا سراتو کوپه 2012

میتسوبیشی لنسر

 

میتسوبیشی لنسر یکی از مطرح ترین سدان های اسپرت در جهان است که در سال 2014  بعد بیش از 20 سال دوری به خاک ایران وارد شد و به لطف تبلیغات فراوان شرکت آرین موتور و جذابیت های میتسوبیشی لنسر با استقبال خوب از سوی مردم مواجه شد . ظاهر میتسوبیشی لنسر مانند دیگر ژاپنی های موجود از طراحی در اوج سادگی اما خشن و مملو از جذابیت بهره میبرد و هماهنگی در تمامی قسمت های میتسوبیشی لنسر موج می زند . طراحی چراغ ها و زاویه آن و مکمل آن با طراحی پر زاویه سپر سپر و خطوط جانبی ، لبه تیز صندوق عقب و کاپوت برجسته همه در کنار هم باعث شده تا میتسوبیشی لنسر با سلایق هیجان پسند ، جوانان و جذاب ارتباط برقرار کند .

 

میتسوبیشی لنسر

 

به داخل کابین میتسوبیشی لنسر که وارد میشویم استایل همانطور ساده می باشد اما این سادگی ؛ راحتی و ارگونومی عالی برای سرنشینان میتسوبیشی لنسر به وجود آورده است و کیفیت فوقالعاده ساخت و مواد متریال عالی که به کار رفته دیگر ویژگی است که امتیازات میتسوبیشی لنسر و رضایت سرنشینان را افزایش می دهد . یکی از ویژگی های ایده آل میتسوبیشی لنسر که برای بسیاری از اهمیت زیادی برخوردار است جادار بودن کابین و فضای زیاد صندوق بار است و لیست کامل تجهیزات و آپشن به کار رفته در میتسوبیشی لنسر ویژگی دیگری است که در جلب نظر خریداران تاثیر مثبت دارد و سیستم صوتی راکفورد یکی از بهترین تجهیزاتی است که بر روی میتسوبیشی لنسر به کار رفته است تا از شنیدن صدای با کیفیت موزیک دلخواهتان لذت بیشتری را تجربه کنید .

 

میتسوبیشی لنسر

 

میتسوبیشی لنسر در سر تا سر دنیا عرضه می گردد پس واجب است تا پیشرانه های عرضه شده برای آن بازدهی مناسبی داشته باشند ضمن اینکه باید بتوانند در آب و هواهای متفاوت راندمان بالای خود را حفظ کنند . قلب تپنده میتسوبیشی لنسر ۴ سیلندر است و ۱۸۰۰ سی سی حجم دارد . پیشرانه میتسوبیشی لنسر  140 اسب بخار قدرت  در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۴۲۵۰ دور در دقیقه میتواند تولید کند که برای این کلاس ماشین  بر روی کاغذ مناسب به نظر می رسد .

وظیفه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های ماشین میتسوبیشی لنسر بر عهده  یک گیربکس Cvt  است که نرم عمل میکند اما شتاب گیری را تا حدودی از ماشین گرفته است ولی در عوض تعویض دنده های ماشین را لذت بخش تر کرده است . البته برای میتسوبیشی لنسر یک پیشرانه 1.6 لیتری هم وجود دارد که 117 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر تولید می کند و انتقال قدرت آن توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک یا 5 سرعته دستی انجام می گردد . به طور کلی میتسوبیشی لنسر های موجود در ایران توانایی های حرکتی خوبی با توجه به قدرت های تولید شده ارائه میکنند اما نکته مهم در مورد آن استهلاک بسیار کم است که ویژگی بسیار مهمی است .

 

میتسوبیشی لنسر

 

میتسوبیشی لنسر را همگان به عنوان یکی از لذت بخش ترین سدان های اسپرت در دنیا میشناسند که قهرمانی های فراوان در رالی و مسابقات مختلف سواری عالی این ماشین را به ما اثبات می کند . هندلینگ عالی ، فرمان پذیری عالی ، عبور لذت بخش از پیچ ها و کنترل عالی در هنگام انجام حرکات و واکنش های مختلف کاملا تحت کنترل است و همه این ویژگی ها لذت بی نظیری را هنگام راندن میتسوبیشی لنسر به شما ارائه می کند .

از هر نظر که به میتسوبیشی لنسر نگاه کنیم ویژگی های زیادی برای ارائه دارد و با توجه به آپشن ، استهلاک ، کیفیت ، میزان فروش ، محبوبیت در بازار های جهانی ، خدمات پس ار فروش ، لذت سواری و ... از کیا سراتو کوپه انتخاب بهتر و ارزشمند تری به شمار می رود .

 

میتسوبیشی لنسر

Kia cerato Koup

سراتو کوپه 2011

مقایسه میتسوبیشی لنسر کارکرده با کیا سراتو کوپه 2012

کیا سراتو کوپه 2012 - 2011

 

جای خالی ماشین های اسپرت در بازار ایران به شدت وجود دارد و کیا سراتو کوپه یکی از ماشین هایی است که توانست این خلاء را تا حدودی پر کند . ظاهر کیا سراتو کاملا خشن و مملو از خطوط تیز و زاوایای گوناگون است که باعث شده تا قشر جوان به راحتی جذب طراحی کیا سراتو کوپه شود و از نظر بصری مناسب روحیات آنان باشد .

الگوی طراحی ظاهری کیا سراتو در داخل کابین هم به کار رفته است و در عین سادگی ، جذاب و اسپرت میباشد و ارگونومی خوبی را هم دارا می باشد ؛ کیا سراتو کوپه از نظر طراحی داخل کابین دیگر تکراری شده است زیرا با نمونه های سدان کیا سراتو تفاوتی ندارد که علاوه بر تکراری بودن تا حدودی هم قدیمی شده است .

 

کیا سراتو کوپه

 

از نظر طراحی و جذابیت و زیبایی سطح میتسوبیشی لنسر و کیا سراتو کوپه را می توان برابر دانست . یکی از دلایل استقبال خوب از کیا سراتو کوپه کیفیت بالای این ماشین است زیرا کیا سراتو کوپه هم کیفیت ساخت بالایی دارد و هم متریال به کار رفته درون کابین آن سطح کیفی بالایی را دارا می باشد که البته با توجه به کره ای بودن کیا سراتو کوپه سطح کیفی بالا می باشد و دربلند مدت حفظ کیفیت میتسوبیشی لنسر نمود بیشتری پیدا می کند .

کیا سراتو کوپه جزء ماشین های فول آپشن این رنج قیمت است و لیست تجهیزات کاملی در بخش ایمنی و رفاهی کیا سراتو کوپه مشاهده می گردد و نسبت به میتسوبیشی لنسر تیپ 1 و 2 بهتر است و سطح آنها با میتسوبیشی لنسر تیپ 4 برابری می کند . اگر از بحث زیبایی و سلیقه در مورد میتسوبیشی لنسر و کیا سراتو کوپه گذر کنیم از نظر کیفیت ، سیستم صوتی و مدرن تر بودن ظاهر برتری با میتسوبیشی لنسر است و از نظر هیجان ظاهری بیشتر و طراحی اسپرت تر کیا سراتو کوپه مناسب تر می باشد .

 

کیا سراتو

 

کیا سراتو کوپه در بخش فنی از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی سود میبرد که 2000 سی سی حجم دارد و همین موضوع یکی از برتری های کیا سراتو کوپه در برابر میتسوبیشی لنسر است.  پیشرانه کیا سراتو کوپه قابلیت تولید 156 اسب بخار قدرت و 194 نیوتنمتر گشتاور را دارا میباشد و با توجه به مسائلی چون وزن شتابگیری کیا سراتو کوپه از میتسوبیشی لنسر بهتر ارزیابی می شود . شتاب گیری کیا سراتو کوپه خوب است و در عین حال یکی از نقاط مثبتش هم مصرف سوخت اقتصادی اش می باشد و در کل ماشین پر بازدهی است.

برای انتقال  قدرت پیشرانه کیا سراتو به چرخ های ماشین از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است که از پس وظیفه خود به خوبی بر می آید . گیربکس کیا سراتو کوپه هماهنگی خوبی با موتور دارد و تعویض دنده هایش با دقت ، سریع و بدون ضربه می باشد و در مقایسه با میتسوبیشی لنسر باید بگوییم که رقیب سامورایی در بخش فنی پیشرفته تر ، کم استهلاک تر و همراه با آلایندگی کمتری است  .

 

کیا سراتو کوپه

 

کیا سراتو کوپه یک ماشین اسپرت با هندلینگ خوب و سواری جذاب است که با توجه به کلاسی که در آن قرار میگیرد طبیعی است که از راندن کیا سراتو کوپه لذت حاصل شود و از این نظر میتوان میتسوبیشی لنسر و کیا سراتو کوپه را با هم برابر دانست .

کیا سراتو کوپه یکی از بهترین و پر طرفدار ترین ماشین های اسپرت موجود در ایران است که برای دوستداران خودرو ، اسپرت سواران و کسانی که به لذت سواری اهمیت میدهند گزینه خوبی است اما در مقایسه با میتسوبیشی لنسر ارزش خرید پایین تری دارد زیرا شما میتوانید لذت سواری را با یک برند ژاپنی و با کیفیت برتر و در بازار امروز با ارزش خرید بالاتر و بازار فروش پر رونق تر تجربه کنید .

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1397/01/15

    یکی از بهترین بررسی هاتون بود.

  • user icon
    نویسنده : Alikarbalaee
    تاریخ : 1397/01/15

    کوپه عالی ی. فقط یکم خشک. که همه ماشینای اسپرت اینجورین.
    میتسو هم ماشین خوبی ی. ولی سراتو جذاب تر . وقتی از سرعت100 k میگذری دیگه کسی جلو دارش نیست.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading