اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت

مقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت

 یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت می باشد که در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت بپردازیم.

 

 

Toyota CHR

تویوتا CHR

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
9
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
53
بررسی تویوتا CHR

NISSAN JUKE Sport

نیسان جوک اسپرت

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی نیسان جوک اسپرت
انتخاب ماشین 3

Toyota CHR

تویوتا CHR

Top car

Toyota CHR

تویوتا CHR

مقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت

تویوتا CHR

 

زمانی که تویوتا CHR در ایران رونمایی شد مردم از آن استقبال بالایی به عمل آوردند اما بعد از اینکه شرکت ایرتویا قیمت تویوتا chr را اعلام کرد بسیاری گقتند که ارزش خرید بالایی ندارد تا این که دیری نپایید و تویوتا CHR قدم به جاده های ایران گذاشت و برای همگان مشخص کردید که قیمت تویوتا chr متناسب با ویژگی های خوبی میباشد که ارائه میکند . برای ساخت تویوتا CHR از پلتفرم تویوتا پریوس بهره برده اند که با توجه به وزن ، ابعاد ، قدرت پیشرانه و تعلیق تویوتا CHR انتخاب مناسب و دقیقی بوده است . طراحی تویوتا CHR بر اساس جدیدترین زبان طراحی تویوتا انجام شده است  که تفاوت آن در جذابیتش است و تویوتا CHR در نگاه اول یک کوپه قدبلند در چشم بیننده ظاهر می شود . جذابیت های بصری تویوتا CHR همگی در استودیو طراحی تویوتا در کالیفرنیا توسط کازوهیکو ایساوا خلق شده است .

 

تویوتا CHR

 

در ظاهر تویوتا CHR زوایا تیز هستند ، برجستگی های فراوان به کار رفته و اگر به طور مستقیم به جلو یا عقب تویوتا chr نگاه کنیم یک طرح فضایی در ذهن ما پدیدار می شود . تویوتا CHR از همان سبک طراحی ظاهری ماشین برای طراحی داخلی تویوتا CHR استفاده کرده است یعنی انحنا و ریزه کاری در داخل کابین تویوتا CHR به طور فراوان به کار رفته است اما دسترسی به تجهیزات به دلیل سادگی در چیدمان ادوات بسیار آسان است و راحتی سرنشینان داخل کابین تویوتا CHR سطح عالی دارد . کیفیت ساخت و متریال تویوتا CHR بسیار عالی است و به منظور افزایش رفاه و ایمنی سرنشینان آپشن های بسیاری را درون تویوتا CHR استفاده کرده اند .

 

تویوتا CHR

 

تویوتا CHR از دو نوع هایبرید و بنزینی توربو سود میبرد که برای مقایسه با نیسان جوک اسپرت ما نوع بنزینی توربو تویوتا CHR را برگزیدیم که 4 سیلندر است و 1200 سی سی حجم دقیق آن میباشد . پیشرانه درون سینه تویوتا chr  4 سیلندر با آرایش خطی میباشد که 1200 سی سی حجم دقیق آن است و قابلیت تولید 115 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد .

گیربکس استفاده شده در تویوتا CHR از نوع CVT  است که هماهنگی خوبی با پیشرانه ماشین دارد و علاوه بر این با سیستم انتقال قدرت 4WD ماشین هم به خوبی ارتباط برقرار می کند و در شرایط و سطوح مختلف بهترین حالت انتقال قدرت را برای ماشین به وجود میاورد تا راننده با آرامش کامل بتواند به مسیر خود ادامه دهد . تویوتا chr راندمان عالی دارد و بدین روی از نظر توانایی های حرکتی خوب است و یکی از ویژگی های کوپل بودن عالی تویوتا CHR نبود کوچکترین تاخیر در عملکرد سیستم پرخوران هنگام شتابگیری است .

 

تویوتا CHR

 

تویوتا CHR به عنوان یک کراس اوور جمع و جور و اسپرت ویژگی هایی کاملا منطبق با سگمنت خودش در بحث سواری ارائه می کند ؛ تویوتا CHR از نظر پایداری ، فرمان پذیری و قدرت مانور قابلیت های مناسبی دارد و هماهنگ بودن طراحی شاسی ، عملکرد سیستم تعلیق ، میزان بازی فنربندی و تقسیم وزن خوب باعث شده تا تویوتا CHR سواری لذت بخشی را ارائه کند .

تویوتا chr در بازار امروز ایران قیمتی فراتر از نیسان جوک اسپرت پیدا کرده است اما فروش بسیار بهتری را تجربه کرده است ، طرفداران تویوتا CHR از نیسان جوک بسیار بیشتر هستند و میتوان کفت که شناخته تر شده میباشد و این دلایل جزئی از برتری های تویوتا CHR و ارزش خرید بالاتر آن نسبت به نیسان جوک اسپرت است .

 

تویوتا CHR

NISSAN JUKE Sport

نیسان جوک اسپرت

مقایسه تویوتا CHR با نیسان جوک اسپرت

نیسان جوک اسپرت

 

نیسان یکی از سامورایی های پرطرفدار بازار است که شرکت جهانگیر آریا به خوبی توانست دوباره طرفداران نیسان را جذب کند و فروش خوب این برند در ایران را رقم بزند و نیسان جوک اسپرت جوانپسند ترین نماینده آن است . همانطور که بارها گفته شده است نیسان جوک سبک طراحی متفاوتی را دنبال می کند و نیسان جوک اسپرت با طراحی رینگ های متفاوت و رنگبندی ترکیبی هیجان خوبی در چهره خود را به نمایش می گذارد اما با توجه به اینکه مدت زمان زیادی است نیسان جوک در بازارهای جهانی حضور دارد کمی استایل تکراری و تا حدودی قدیمی به خودش گرفته است و از نظر ظاهری تویوتا chr جذابتر ، پویا تر و کاملا مدرنتر می باشد .

 

نیسان جوک اسپرت

 

به داخل کابین نیسان جوک اسپرت که وارد میشویم همه اجزاء دقیقاً مشابه دیگر نمونه های نیسان جوک هستند و یعنی سادگی و ارگونومی ایده آل در ترکیبی اسپرت و به لیست آپشن نیسان جوک اسپرت که نگاهی بیاندازید از نظر تجهیزات برای اکثریت راضی کننده است . کیفیت ساخت نیسان جوک اسپرت مانند بسیاری از برادرانش و دیگر ماشین های ژاپنی خوب است اما به صورت اندکی تویوتا CHR بهتر به نظر می رسد .

 

کابین نیسان جوک

 

نیسان جوک اسپرت توسط یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ است که توسط سیستم توربو شارژر تغذیه میگردد و مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت DIG جهت راندمان بالاتر ، قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتر میباشد . نیسان  جوک با اتکاء به این پیشرانه پیشرفته ، پر بازده و راندمان بالا قابلیت تولید 188 اسب بخار قدرت در 5600  دور و  240 نیوتن متر گشتاور  در محدوده دور موتور 2000 الی 5200 دور در دقیقه را دارا میباشد  که کاملاً مناسب یک کراس اوور اسپرت و جوان پسند با این ابعاد ، وزن و بدنه است . نیسان جوک در مدل اسپرت از  گیبرکس نوع CVT یا دنده متغیر بهره میبرد که با پیشرانه نیسان جوک  به طور کامل هماهنگ است و از نظر عملکرد هم بسیار سریع ، دقیق ، هوشمند و نرم میباشد و کاملا نیسان جوک را ماشین بی نقصی از نظر فنی ساخته است و با دیگر قطعات انتقال قدرت هم در هماهنگی کامل است . به طور قطع یکی از جذابترین ویژگی های نیسان جوک اسپرت توانایی های حرکتی این ماشین است ؛ به عنوان مثال نیسان جوک اسپرت در 8.4 ثانیه میتواند از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و در عین خال در سیکل ترکیبی تنها 7.4 لیتر بنزین مصرف کند که جز راندمان عالی این موضوع ویژگی دیگری از نیسان جوک اسپرت را بیان نمیکند . شتاب ، سرعت و کشش در نیسان جوک اسپرت بهتر است اما در مقابل تویوتا CHR هم آلایندگی کمتر ، استهلاک مناسب تر و تکنولوژی پیشرفته تری دارد .

 

نیسان جوک اسپرت

 

سواری با نیسان جوک اسپرت یک تجربه فوقالعاده خوب است زیرا نیسان در مورد جوک اسپرت با توجه به قدرت موتور بالایش همه تلاش خود را کرده است تا بهترین سواری را ارائه دهد و موفق هم شده زیرا نیسان جوک اسپرت همانند یک هاچبک جذاب توانایی مانور ، انتقال وزن در پیچ ، فرمان پذیری و ارسال اطلاعات جاده به دستان راننده را دارد و هندلینگ عالی را به نمایش می گذارد البته نا گفته نماند این ویژگی های نیسان جوک اسپرت مناسب جوانان و افراد اهل هیجان است و تویوتا CHR در این کلاس سواری خانوادگی تر و نرم تری را برای شما به ارمغان میاورد .

نیسان جوک اسپرت یک انتخاب بسیار هیجان انگیز است که در هر لحظه از رانندگی با آن می توانید میزان تزریق آدرنالین به خون خود و سرنشینان را افزایش دهید اما فروش محدودی را تجربه کرده است و بسیاری از افراد نیسان جوک با قیمت بالای 200 میلیون تومان را مناسب نمی دانند و همین موضوع سبب شده تا تویوتا CHR را به لطف فروش عالی و دیگر ویژگی هایش بتوان به عنوان ماشین برتر انتخاب کرد .

 

نیسان جوک اسپرت

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1398/04/12

    ممنون بسيار مقرضانه طرف chr رو گرفتيد

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading