اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه جک s3 با ام وی ام X33 اسپرت

مقایسه جک s3 با ام وی ام X33 اسپرت

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه جک s3 با ام وی ام X33 اسپرت می باشد که در ادامه با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه جک s3 با ام وی ام X33 اسپرت بپردازیم.

Jac S3

جک S3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
45
بررسی جک S3

MVM X33 S

ام وی ام x33 اسپرت

کیفیت سواری
6
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی ام وی ام x33 اسپرت
انتخاب ماشین 3

Jac S3

جک S3

Top car

Jac S3

جک S3

مقایسه جک s3 با ام وی ام X33 اسپرت

جک S3

 

جک S3 دومین نماینده جک است که به بازار ایران راه پیدا کرده و در این مدت کم توانسته بازار پر رونقی را برای خودش رقم بزند و فروش خوبی تجربه کند . ظاهر جک S3 به صورت کلی شباهت کمی با برادر بزرگ ترش یعنی جک S5 دارد و در قسمت هایی مانند جلو پنجره از ماشین های هیوندای الهام گرفته شده و این موضوع نشان می دهد که کمپانی جک هنوز از نظر طراحی به استقلال نرسیده است اما با این حال عده بسیاری طراحی جک S3 را متفاوت می دانند و همین موضوع باعث شده تا جک S3 در نگاه آنان جذاب به نظر بیاید اما از نظر اصولی میان ابعاد قطعات جک s3 و استایل آنها تفاوت وجود دارد که ظاهر جک S3 را نا همانگ نشان می دهد .

 

جک S3

 

به داخل کابین جک S3 که وارد می شویم طراحی مشابه با جک S5 است با این تفاوت که ادوات ابعاد کوچک تری دارند و نکته قابل توجه در طراحی جک S3 رعایت استاندارد های ارگونومی است که در طراحی جای ادوات و صندلی ها بسیار لحاظ شده و باعث شده تا سطح راحتی سرنشینان در جک S3 خوب و قابل قبول باشد و در مسافت های بلند سرنشینان احساس راحتی کامل داشته باشند . جک S3 از نظر کیفیت وضعیت بهتری نسبت به رقبایش دارد و در بحث متریال به کار رفته سعی شده تا از مواد خوبی استفاده شود اما به هر حال جک S3 چینی است و در بخش هایی پلاستیک خشک هم دیده می شود و در پایان وضعیت آپشن جک S3 است که امکانات لازم برای یک کامپکت کراس اوور 80 میلیون تومانی را دارد و کامل است .

 

کابین جک S3

 

قلب تپنده جک S3 یک پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری به حجم دقیق 1590 سی سی است که با آرایش خطی قرار گرفته است و به این ماشین نیرو می بخشد . جک S3 به لطف این پیشرانه قابلیت تولید 118 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 3500 دور در دقیقه را دارا می باشد . گیربکس انتقال دهنده قدرت جک S3 از نوع CVT می باشد که نیرو پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد و سطح هماهنگی خوبی با موتور جک s3 دارد . جک s3 در دورهای میانی به حداکثر گشتاور خودش می رسد که در کنار گیربکس CVT باعث می شود تا بتواند در سیکل ترکیبی تنها به 5.9 لیتر بنزین نیاز داشته باشد و شتاب ثانویه جک S3 هم خوب باشد .

 

جک S3

 

جک S3 به لطف پلتفرم جمع و جور ، آرایش هماهنگ سیستم تعلیق با وزن ، طراحی شاسی و عملکرد ، عملکرد مناسب سیستم تعلیق و ... یک کامپکت کراس خوش دست با هندلینگ خوب است که فرمان پذیری و قابلیت مانور آن و در کل سواری جک S3 نمرات خوبی دریافت می کند .

جک S3 زمان عرضه در حدود 70 میلیون تومان قیمت داشت اما به دلایلی چون استقبال خوب مردم حتی تا 87 میلیون تومان هم جک S3 را به فروش می رسانند که اگر با این بودجه شما به دنبال یک کامپکت کراس اوور هستید جک S3 ارزش پرداخت این مبلغ را دارد و با ویژگی های خوب و سطح قابل قبول کیفیت ارزش خرید بالاتری از ام وی ام X33 دارد .

 

جک S3

MVM X33 S

ام وی ام x33 اسپرت

مقایسه جک s3 با ام وی ام X33 اسپرت

ام وی ام X33S

 

ام وی ام X33 اولین کراس اوور چینی است که وارد بازار شد و حتی می توان آن جزء نخستین چینی های وارد شده به ایران دانست و ام وی ام X33S که نسخه اسپرت این ماشین میباشد حدودا 2 سالی می شود که حضور در بازار ایران را تجربه کرده است . ام وی ام X33S در واقع نسخه فیس لیفت ام وی ام X33 میباشد که ضعف های طراحی در آن جبران شده است به طور مثال هنوز ام وی ام X33S در نمای عقب و جانبی سادگی خود را حفظ کرده و جذاب ترین قسمت طراحی آن در نمای جلو و رنگ متضاد سقف و ستون با بدنه در نسخه اسپرت است که در کل باعث شده تا نمای ظاهری قابل قبولی برای ام وی ام X33 به وجود آید .

 

ام وی ام X33S

 

ام وی ام X33S در داخل کابین اسپرت طراحی شده و المان هایی به کار رفته که جذابیت بصری ام وی ام X33 را افزایش میدهد و در اینجا و در بحث کیفیت ام وی ام X33S با همه بهبود هایی که پیدا کرده است سطح متوسطی دارد اما در کلاس خودش وضعیت کیفیت ام وی ام X33S مناسب می باشد و ام وی ام X33S هم مانند جک S3 و دیگر رقیبان امکاناتی مناسب با بازه قیمتی و کلاس خودش دارد . در بحث ظاهری ام وی ام X33S و جک S3 زیبایی و جذابیت در یک سطح برابر دارند اما به طور جزئی کیفیت جک S3 بهتر می باشد .

 

ام وی ام X33S

 

ام وی ام X33S به یک پیشرانه 2  لیتری 4 سیلندر با آرایش خطی و به حجم دقیق 1971 سی سی مجهز شده است که البته از نظر بازدهی و راندمان با توجه به تکنولوژی قدیمی به کار رفته سطح متوسطی دارد . این پیشرانه قابلیت تولید 134 اسب بخار قدرت در دور موتور 5750 دور در در دقیقه و 180 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4300 دور در دقیقه  را دارا می باشد و نیروی پیشرانه ام وی ام X33S توسط یک گیربکس CVT به چرخ های جلو انتقال میابد . با توجه به وزن 1420 کیلوگرمی ام وی ام X33S کشش کاملا متوسط می باشد و مصرف سوخت هم تا حدودی زیاد است که باز به بحث تکنولوژی قدیمی به کار رفته در ام وی ام X33 برمی گردد اما شتاب ثانویه ام وی ام X33S با این تفاسیر قابل قبول است اما از نظر استهلاک ، آلایندگی و بازدهی جک S3 ماشین مناسب تری است زیرا با 400 سی سی حجم موتور کمتر توانایی حرکتی مشابه با مصرف سوخت پایین تر را به نمایش می گذارد .

 

ام وی ام X33S

 

ام وی ام X33S از هیچ گونه سیستم کمکی پایداری مانند ESP بهره نمی برد اما فنربندی و آرایش سیستم تعلیق ام وی ام X33S با توجه به ابعاد برای رفع نیاز های روز مره مناسب است اما چندان پیچیدن با سرعت بالا یا انجام مانور های ناگهانی با ام وی ام X33S توصیه نمی شود به صورت کلی هندلینگ و سواری با ام وی ام X33S متوسط می باشد و با توجه به کاربری ها کیفیت سواری آن با جک S3 برابر به نظر می رسد .

ام وی ام X33S در حد توان خودش ضعف های ام وی ام X33 را پوشش داده اما با این حال هنوز با یک کراس اوور جذاب فاصله زیادی دارد و مانند اکثریت دیگر ماشین های چری و ام وی ام بیشترین اهمیت در X33S به طراحی داده شده و کمترین آن به لذت رانندگی و خوب بودن حس رانندگی که در این مقایسه باعث شده تا امتیازات پایین تری نسبت به جک S3 داشته باشد و در حال حاضر با توجه به قیمتی که برای ام وی ام X33S تعیین شده بازار خرید و فروشش ضعیف می باشد .

 

ام وی ام X33S

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/02/13

    خدا وکیلی کشش هر دو یکسانه؟ بزرگترین مشکل جک s3 ضعیف بودن موتور در حدی هست که یک موتور ef7 سمند فقط 4 اسب ازش ضعیفتره!!! بعد روی یه شاسی بلند؟ البته وزن سبک و ابعاد s3 خودش گویای یه سواری معمولی هست تا شاسی بلند. X33s هم توی 3 نسل موتور و گیربکس ارتقا پیدا کرده و اون موتور و گیربکس اولیه نیست.

    • نویسنده : حامد
      تاریخ : 1397/06/20

      جک اس تری ضعیفه ؟؟؟؟؟موتور جک در سایت اصلیش 120 اسب بخار است که اشتباه زده 107 بعد من جک اس تری دارم با دنا پلاس دوستم که طبق معمول توربو داره کورس انداختم ماشینم هنوز از اب بندی در نیومده تو شتاب اولیه کمی دنا پلاس جلو زد ولی تو ثانویه دنا پشت سر من محو شد مثل اینکه دنا توربو نداره ولی جک اس تری داره تازه موتور جک گرین جت میتسوبیشی که میشه گفت دقیقا موتورش مثل نیسان جوک اسکای پک و میتسوبیشی لنسر است و گیربکسش هم پانچ بلژیکه و الان وارد کشور های اروپایی شده و بالای 90 درصد کسایی که جک اس تری خریدن راضی بودن ........... ام وی ام 2000 الکی هست بقدری تو سربالایی ضعیف عمل میکنه که دهن ماشین سرویس میشه و موتور گیربکس وحشتناک ناهماهنگن تو شتاب هم معمولیه ........قیمت ام وی ام ایکس33 در چین نصف قیمت جک اس تری هست تازه بقدری جک اس تری نرم و سواریش فوق العادس که فکر میکنی سوار کره ای شدی و شتاب خیلی معقولی داره و وقتی شیشه ها بالاس هیچ صدایی از بیرون نمیاد انگار درون ماشین خلا بوجود اومد6 قیافه ام که جک مثل توسان است و ام وی ام ظاهر اشغالی داره

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1397/11/24

      وقتی شیشه ها بالاس هیچ صدایی از بیرون نمیاد انگار درون ماشین خلا بوجود اومد :::: یعنی کشته مرده این جملتم. اس 3 بیشتر 2 ساعت نمیشه توش رانندگی کرد از بس صدای موتور تو کابینه . سردرد میشه ادم .

    • نویسنده : داور
      تاریخ : 1399/02/03

      متاسفم برای کسانی که تحلیل های جانبدارانه میکنن و بدتر از اون کسانی که برای فروش بهتر ماشینشان حقیقت رو کتمان می کنند.
      به طور کلی کیفیت هر چیزی وابسته به مبلغی که بابت اون پرداخت میشه است و در مورد خودروهای چینی کیفیت هر کدامشان کاملا منطبق با مبلغیه که پرداخت میکنید.
      شتاب و کشش خودرو مرتبط با حداکثر قدرت موتور بر حسب اسب بخار در دور موتوری خاص و وزن خودرو است که به راحتی از کاتالوگ هر خودرو مشخص است.
      بهترین مرجع قیمت خودرو برای ما ایرانی ها هم سایت های اماراتی مانند carprices.a هستند که اکثرا ملاک خودروهای وارداتی به ایران هست و اگر چک بفرمائید قیمت خودرو دستتان می آید.
      جک اس3 را فقط به خاطر تبلیغات برند جک و کیفیت قابل قبولش روی جی5، گرانتر از قیمت واقعی می خریم.
      ام وی ام ایکس 33 اسپورت امروز ارزش خرید بسیار بالاتری نسبت گذشته ی خود و سایر خودروهای هم رده دارد.

    • نویسنده : فربد قنادی
      تاریخ : 1399/12/20

      اتفاقا خیلی موتور قوی داره و با گیربکس هماهنگی عالی داره لطفا سوار ماشینی نشدی اظهار نظر نکن بعدشم موتور جک اس ۳ میتسوبیشی گرین جت هست

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1397/02/13

    واقعا سواریه s3 بهتره؟!! لااقل این ماشینارو سوار شید بعد بررسی کنید خوب

  • user icon
    نویسنده : مصطفی قربانی
    تاریخ : 1397/02/27

    نمیدونم چرا این سایت اگه ام وی ام رو هم با دوچرخه مقایسه کنه، به دوچرخه امتیاز بیشتری میده ؟!!! و کاملن برعکس این حس رو نسبت به جک داره
    دیگه انصافن مدیران خودرو هرچقدر هم خودروهاش بی کیفیت باشن ولی کرمان موتور، خدمات پس از فروشش حتی مساوی با اونم نیست چون مدیران خودرو واقعن سرویس عالی به مشتریاش میده( درضمن من قبلن دوسه سال ام وی ام داشتم و الان ندارم)
    پس بیاییم منصفانه قضاوت کنیم

    • نویسنده : Lim
      تاریخ : 1397/05/29

      دیگه الان همه میدونن جک اس تری چقدر ماشین با کیفیتی هست و تا حد زیادی از تکنولوژی میتسوبیشی هست و من جک اس تری دام نه تنها ضعیف نیست بلکه خیلی شتاب ثانویه عالی داره

  • user icon
    نویسنده : حبیب
    تاریخ : 1397/03/07

    ماشین 3 واقعا چرا؟!!
    به هیچ وجه نمیشه روی مقایسه ها و بررسی هایی که انجام میدی حساب کرد... من هیچ کدوم رو ندارم ولی واقعا s3 بهتره؟ هه

    • نویسنده : Ok
      تاریخ : 1397/05/29

      همه دیگه محصولات اشغال و درجه سه ام وی ام رو میشناسین راجع به جک اطلاعی ندارم ولی شنیدم میگن جک اس تری ماشین بی نقصیه ولی ماشین های ام وی ام دو هزار زیادشونه

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1397/11/24

      کی گفته اس 3 ماشین بی نقصیه . 6 ماه سوارش بودم فروختم .صدای تو کابین افتضاح .مصرف بنزین تو جاده 6 میزنه ولی وقتی دستی حساب می کنی بالای 13 هست . چند بار امتحان کردم. کیفیت داشبورت و متعلقاتش داغون راحت میشکنه . صدای قاشق چنگال موتور تو دور 3000 رو هنوز نتونستن برطرف کنند . تو دست انداز کمک صدا بدی می کنه نمایندگی می گفت طبیعی حتما باستی با سرعت 20 تا دست انداز رد کنی . دوربین عقب از کار می افتاد باید دنده عوض می کردی تا درست میشد کیفیت رنگ کرمان موتور هم که بماند

    • نویسنده : آمیرزا
      تاریخ : 1400/06/16

      آقا رضای ام وی ام دار! باشه بابا! ماشین تو خیلی خوبه، ولی داداش هر چی از جک بد بگی باعث نمیشه قیمت ماشین تو بره بالاها! یکم خودت رو کنترل کن!

    • نویسنده : me
      تاریخ : 1400/08/17

      داداش تو راست میگی اصن جک از پراید هم بدتره :/

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1397/06/07

    من هر دو خودرو رو تست کردم . کیفیت سواری و نرمی و جادار بودن و کیفیت متریال داخلی x33s و قدرت خودرو به مراتب بهتر از جکs3 است. ولی ظاهر بیرونی جک و مصرف سوختش بهتر از ام وی ام است ضمن اینکه به خاطر تبلیغات گسترده جک بازار دست دوم بهتری دارد.

    • نویسنده : Hjj
      تاریخ : 1397/06/08

      جک S3 موتورش گرین جت میتوبیشی و گیربکسش پانچ بلژیک است من تو سایت ها چک کردم جک اس تری از لحاظ کیفیت و رضایت مشتریان خیلی از محصولاتی مثل ام وی ام و لیفان بهتر بوده و اقا صادق همه اینو میدونن که جک اس تری به سواری فوق نرم معروفه ولی ام وی ام ایکس سی وسه به سواریه خشک و ناتوان در سربالایی معروفه و اقا صادق ممنون از اینکه ام وی ام که جزء محصولات درجه پنج چین هست رو تبلیغ کردین و الان تو بازار هایی مثل ایران و افغانستان و ترکیه از ام وی ام استفاده میشه ...... ولی جک اس تری در ایرلند و روسیه و فرانسه و انگلیس استفاده میشه اگه از لحاظ کیفیت باشه ایکس سی وسه نمره 3.6 و جک اس تری نمره 6.3 میگیره پس خواهشا اقا صادق سوار جک اس تری نشدی نگو سوار شدم و مردومو گمرها نگن...... بگو اومدم تبلیغ ماشینمو بکنم

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1397/11/24

      ای خداااا اقایون گول این جکی ها رو نخورید . داشتم که میگم . نوشته جک تو فرانسه و انگلیس و ... . داداش چرا چرت می گی . تو برزیل و ارمنستان . من ام وی ام یبار سوار شدم ولی اس 3 شش ماه. من خود کشتم هر کار کردم به هزار روش با اینکه نصفی مصرفم تو جاده بود ولی یه باک جک بزور فقط 400 تا میره خودتون حساب کنید . می دونم اینایی که جک دارن تمام گفته هامو تو دلشون تایید می کنند ولی چون سوارن تعریفش می کنند :))

    • نویسنده : ساسان
      تاریخ : 1398/05/11

      خب آدم ناعاقل تو که اومدی از ام وی ام دفاع میکنی و میگی قبلش جک داشتم خیلی عجیبه که جک با صندوق عقب 600 لیتری و کابین به اون راحتی و موتور میتسوبیشی رو فروختی بعد ام وی ام خریدی 😂😂😂😂 یعنی تابلوعه تو عمرا از ام وی ام بالاتر ماشین نداشتی

    • نویسنده : فربد قنادی
      تاریخ : 1399/12/20

      اتفاقا خدمات پس از فروش کرمان موتور خیلی بهتره

    • نویسنده : فربد قنادی
      تاریخ : 1399/12/20

      منم دو تا رو تست کردم از هر نظر جک بهتره هم از لحاظ راحتی و جاداری هم کیفیت حتی شتاب خیلی بهتری داره چون با گیربکس خیلی هماهنگه و مصرف سوخت خیلی پایین تری داره و موتورشم میتسوبیشی گرین جت هست از لحاظ ظاهری هم خیلی خوشگل تره

  • user icon
    نویسنده : سالار
    تاریخ : 1398/04/30

    جک کیفیت سواریس خیلی خوبه ولی خب مصرفش زیاده ولی قیافش خدایی از ام وی ام بهتره ام وی یه کپی خیلی ناقص از ویتارا است و اصلا جذابیت نداره تازه فضای کابین ام وی ام از جک کمتره

  • user icon
    نویسنده : Mahdi
    تاریخ : 1402/05/17

    من تا حالا سوار هیچ کدومش نشدم شماها پیشنهاد کنید به عنوان کسی که از 206 می‌خوام یکی از این دوتا رو بخرم کدوم بهتره؟ من خودم به شخصه از ظاهر x33s خیلی بیشتر خوشم میاد.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading