اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هاوال H2 با هیوندای I20

مقایسه هاوال H2 با هیوندای I20

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هاوال H2 با هیوندای I20 می باشد که در ادامه با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هاوال H2 با هیوندای I20 بپردازیم.

HYUNDAI I20

هیوندای i20

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
95
امتیاز کل
134
بررسی هیوندای i20

Haval H2

هاوال H2

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
48
بررسی هاوال H2
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI I20

هیوندای i20

Top car

HYUNDAI I20

هیوندای i20

مقایسه هاوال H2 با هیوندای I20

هیوندای I20

 

هیوندای i20 اولین هیوندای تولید و عرضه شده کرمان موتور است که به لطف سابقه خوب در اذعان توانست ماشین موفقی در بازار باشد . طراحی هیوندای i20 به نحوی می باشد که می تواند سلایق و سنین مختلف را به سمت خودش جذب کند و با توجه به زبان طراحی که برای هیوندای i20 به کار رفته طراحی آن را میتوان مغرور و مستقل دانست . ویژگی هایی در طراحی هیوندای I20 وجود دارد که هماهنگی در بین اجزاء و المان های طراحی هیوندای I20 را در بالاترین سطح ممکن نشان می دهد و با توجه به این که هیوندای I20 در بسیاری از بازارهای گوناگون به فروش می رسد سبک طراحی آن آسیایی و اروپایی می باشد که ترکیب آنها با هم مشخص است و ظاهر هیوندای I20 مطابق با میل طرفدارانش شکل گرفته است و هم چنین با توجه به رگه هایی که از نسل قبلی هیوندای I20 در این مدل به چشم می خورد اصالت هم می توان در چهره آن یافت .

 

هیوندای I20

 

به داخل کابین هیوندای I20 که وارد می شویم فضا آشنا و استیل آن شبیه به برادران بزرگترش می باشد و همین باعث شده تا هیوندای I20 در داخل کابین جلوه لوکس داشته باشد و با توجه به هارمونی ، ارگونومی و جایگاه قرار گیری ادوات داخل کابین هیوندای I20 فضایی راحت در اختیار سرنشینان قرار دارد . مانند بسیاری دیگر از ماشین های ساخت کره هیوندای I20 هم سطح مناسبی از آپشن دارد و نکته ای که در مورد هیوندای I20 ماشین 3 همیشه به آن پرداخته است کیفیت خوب ساخت و مواد به کار رفته می باشد که یکی از بهترین مزیت های هیوندای I20 به شمار می رود .

 

داخل کابین هیوندای I20

 

کرمان موتور هیوندای I20 را تنها با یک نوع پیشرانه عرضه کرده که 4 سیلندر ، 16 سوپاپ و تنفس طبیعی است و به طور دقیق 1368 سی سی حجم دارد  . هیوندای I20 که به لطف این پیشرانه به یک ماشین پر بازده و اقتصادی تبدیل شده است در دور موتور 6000 دور بر دقیقه 99 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4000 دور در دقیقه توانایی تولید 134 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد و پیشرانه مذکور هیوندای I20 با یک گیربکس 4 سرعته انوماتیک تیپ ترونیک کوپل  شده که نیرو رو به چرخهای جلو منتقل می کند و عملکرد آن هوشمند ، نرم ، دقیق و سریع می باشد و هماهنگ بودن موتور و گیربکس و نیرو هیوندای I20 با ضرایب دنده باعث شده تا بتوانیم در کنار شتابگیری خوب دور موتور را هم در محدوده اقتصادی نگه داریم . هیوندای I20 یک هاچبک دوستدار محیط زیست می باشد که در سیکل ترکیبی تنها به 5.1 لیتر بنزین احتیاج دارد و این موضوع خود اثبات می کند که نخست تا چه حد استهلاک هیوندای I20 کم است و سپس نشان می دهد که برای پایین آوردن میزان آلایندگی در هیوندای I20 زحمات بسیاری کشیده شده است و از همه مهم تر نشان دهنده ویژگی های فنی بسیار عالی است و در طول این مدت در ایران و بازار های دیگر در بخش فنی همگان هیوندای I20 را به عنوان یک هاچبک بسیار کم استهلاک شناخته اند .

 

هیوندای I20

 

هیوندای I20 با توجه به ابعاد پلت فرم ، وزن و آرایش سیستم تعلیقی که دارد حتی بدون راندن هم می توان پی برد که راندن آن تا چه حد آسان و لذت بخش می باشد و زمانی که در پشت فرمان قرار میگیرید و هیوندای I20 را به چالش می کشید از فرمان پذیری خوب ، قابلیت مانور بالا ، ترمز های قدرتمند و هندلینگ ایده آل هیوندای I20 لبخند رضایت بر لبانتان خواهد نشست .

قیمت هیوندای I20 در بازار امروز به 115 میلیون تومان رسیده اما هم چنان ارزش خرید بالای خود را حفظ کرده و بازار فروش خوبی دارد و در حال حاضر بسیاری از جوانان یا افراد مسن و میان سال هیوندای I20 را انتخاب میکنند و بسیاری هم به عنوان ماشین روزمره هیوندای I20 را خریداری می کنند که در هر صورت رضایت آنها را در پی خواهد داشت.

هیوندای I20

Haval H2

هاوال H2

مقایسه هاوال H2 با هیوندای I20

هاوال H2

 

گریت وال هاوال H2 نخستین نماینده گروه بهمن است که به عنوان نمایندگی رسمی هاوال در بازار ایران به فروش می رساند و استقبال از هاوال H2 بسیار عالی بوده که یکی از مهم ترین دلایل آن فروش هاوال H2 در بازارهای گوناگون است که باعث شده تا نام برند هاوال و مدل هاوال H2 در میان مردم به نیکی یاد شود . هاوال H2 در رنج قیمتی قرار دارد که مورد توجه قشر وسیعی از مردم است و طراحی آن هم متناسب با این ویژگی می باشد زیرا ترکیبی از سبک طراحی لوکس ، اسپرت و مدرن را به نمایش می گذارد که باعث شده تا هاوال h2 از نگاه بینندگان گوناگون یک ماشین با ظاهری خوب به چشم بیاید .

 

 

هاوال H2

 

تمامی ماشین های هاوال و از جمله هاوال H2 در داخل کابین به منظور ارگونومی بهتر ، زیبایی دو چندان و جلب رضایت بیشتر خریداران در اوج سادگی اما با دیدگاه لوکس بودن طراحی شده  است . هاوال H2 از آپشن هایی چون کامپیوتر سفری ، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید ، صندلی های چرمی با تنظیم برقی ، سانروف ، سنسور نور و باران و ... بهره می برد که با توجه به کلاس هاوال H2 و حدود قیمتش مناسب است و نکته زبانزد هاوال H2 که بسیار آن را خوشنام کرده کیفیت عالی این ماشین می باشد . هیوندای i20 و هاوال H2 از نظر ظاهری هر دو گزینه های جذابی هستند ، کیفیت عالی دارند ، سطح آپشن آنها برابر است و در بحث زیبایی ظاهری و ابعاد تنها تفاوت بین هاوال H2 و هیوندای I20 وجود دارد که در آن بحث سلیقه و کاربرد ماشین مطرح می شود و بستگی به خریدار دارد .

 

HAVAL H2

 

وظیفه تولید نیرو در هاوال H2 بر عهده یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که با کد فنی GW4G15B شناخته می شود . هاوال H2 با تکیه بر این پیشرانه که به طور دقیق 1497 سی سی حجم دارد قابلیت تولید 140.8 اسب بخار قدرت در دور موتور 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر در دور موتور های 2200 الی 4500 دور در دقیقه را دارا میباشد . هاوال H2 با حدود 1500 کیلوگرم وزن برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حالت سکون حدود 10 الی 11 ثانیه زمان نیاز دارد که مواردی چون کیفیت بنزین ، میزان اکسیژن خالص در هوای ورودی موتور ، ارتفاع از سطح دریا و ... بر روی بهتر یا بدتر شدن این عدد تاثیر مستقیم دارد . نیروی تولیدی پیشرانه هاوال H2 توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ های جلو ماشین منتقل می شود . مصرف سوخت هاوال H2 در سیکل ترکیبی در حالت استاندارد حدود 7 لیتر در نظر گرفته شده است که با توجه به وزن و ابعاد و تکنولوژی و ... مناسب است و شتاب متوسط هاوال H2 را می توان بر مبنای اقتصادی بودن آن قرار داد . هاوال H2 از هیوندای I20 تا حدودی توانایی حرکتی بهتری مخصوصا در جاده و مواقع نیاز به کشش بیشتر دارد اما هیوندای I20 با استهلاک کم و آلایندگی خیلی کم توانسته امتیاز برابر در بخش فنی را با هاوال H2  دریافت کند .

 

haval h2

 

هاوال H2 یک کامپکت کراس اوور است و پلت فرم کوچکی دارد و با توجه به آرایش خوب سیستم تعلیق و ... باعث شده تا هاوال H2 رفتار خوب و مسلطی در راندن نشان دهد و با توجه به هندلینگ خوبی که دارد قابلیت مانور هاوال H2 نکته جذابی است .

هاوال H2 در نخستین دوره فروش با قیمت 96 میلیون تومان به فروش رسید و امروز در مقایسه با هیوندای I20 115 میلیون تومانی در مقایسه ماشین 3 ارزش خرید برابری دریافت کرد زیرا هاوال H2 یکی از ماشین هایی است که می تواند باعث شود تا تفکر شما در مورد کلمه " ماشین چینی " تغییر کند و با خیال راحت از ویژگی های خوب هاوال H2 لذت ببرید .

 

هاوال H2

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/02/21

    با قیمت ۱۱۵ میلیون ارزش خرید ۹ داره؟؟
    جک نگو ماشین ۳ این از ۲۰۶ خودمونم ضعیفتره با یک سوم قیمت

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading